ببخشید ها فک کنم اتوبوس از مینی بوس بزرگتره مگه نگفته ماکزیمم 0.005 بزرگتره یا 0.01 به نظرم سوال پیچیدگی خاصی نداشت چون در جوابها هم یه گزینه بود که می گفت به G بستگی داره دیگه فک نکنم 100 تا نکته بزارن تو سوال و جواب با فرمول میشه 0.01 که امیدوارم درست باشهمن جامدات گشتاور رو صفر زدم الان معلوم شد 5
یه سوال رو زدم 0.01 میگن میشه 0.005
احساس میکنم یه جاییم ناجور داره میسوزه
این سوال قطعاً 16/1 می شه چون سوال برای جریان آرام بود و مفهوم سوال این بود که نسبت دبی ها در حالت دوم به حالت اول صابت بماند یعنی یعنی Qb/Qa)2 تقسیم بر Qb/Qa)1 باید یک شود که هر کدام از 4 تا Q درون این معادله با قطر بتوان 4 تقسیم بر طول لوله متناسب است یعنی میشه قطر لوله B بتوان 4 ضربدر طول لوله A کلاً تقسیم بر قطر لوله A بتوان 4 ضربدر طول B در حالت دوم به همینا که گفتم در حالت اول که فقط قطر لوله A دو برابر می شد و طول B در حالت دوم می خواست که پس از جایگزاری میشه 16/1 صد در صد و با جایگزاری عددی هم بعد از امتحان حلش کردم همین شد... موفق باشین
الهی من قربون اتوبوس بشم.دپ زده بودم خفنببخشید ها فک کنم اتوبوس از مینی بوس بزرگتره مگه نگفته ماکزیمم 0.005 بزرگتره یا 0.01 به نظرم سوال پیچیدگی خاصی نداشت چون در جوابها هم یه گزینه بود که می گفت به G بستگی داره دیگه فک نکنم 100 تا نکته بزارن تو سوال و جواب با فرمول میشه 0.01 که امیدوارم درست باشه
تنها سوال غلط سیالاتم اینه (مشابه این سوال رو من چند سال پیش دیده بودم (اون موقع کنکور نداده بودم، سوالا بدستمون رسیده بود)، شاید دقیقاً همین بود، هر جور حساب کردیم به 1/32 رسیدیم، (از همون فرمول دارسی وایسباخ)، بعد رفتیم پیش استادمون دکتر حامدی که بگیم سوال کنکور اشتباهه که گفت 1/16 درسته و فهمیدم که از این فرمول افت فشار محاسبه کرده، واقعیتش دلیل اصلیش رو نمیدونم ولی توجه کنید که در فرمول دارسی وایسباخ، f با عکس عدد رینولدز در جریان آرام متناسبه.
ببخشید ها فک کنم اتوبوس از مینی بوس بزرگتره مگه نگفته ماکزیمم 0.005 بزرگتره یا 0.01 به نظرم سوال پیچیدگی خاصی نداشت چون در جوابها هم یه گزینه بود که می گفت به G بستگی داره دیگه فک نکنم 100 تا نکته بزارن تو سوال و جواب با فرمول میشه 0.01 که امیدوارم درست باشه
من بدون شک دق میکنم تا کارنامه بیاداز نظر من این سوال جوابش صفر بود، دلیلم رو هم قبلاً گفتم، حاصل پیچش تنش برشیه، اون تنش محوریه که کرنش محوری میده، دوستان از 0.005 و 0.01 میگن ولی یه دلیل نمیارن.
چرا همتون بی شک می گین 2500 بابا من سر جلسه اینُ حل نکردم ولی رفتم خونه تو سوالای مریام دیدم که اینا e داره که جرم 5000 از اونجا روبه پایین تحمیل میشه حلش اینه که میشه 2650درسته، گزینۀ یک، توان cos^3 بود.
منم 2500 زدم، من سر جلسه همینطوری حساب کردم دیدم گشتاور ناشی از اصطکاک زیاد نمیشه (بخاطر اینکه بازوی نیروی اصطکاک 15 میلی متر بود)، بخاطر همین زدم 2500، ولی این رو برای خودم اشتباه در نظر گرفتم
به نظر من که حتما میاری.سلام به همه.من که تمام سوالها رو با دوستای قویم چک کردم دیدم اشتباه زیاد دارم.درصدام این شد:ریاضی(40)_ سیالات(50)_جامدات(15)_دینامیک(33).فکر کنم دینامیک منونجات بده. با این درصدا میتونم تو تبدیل زیر 600 بیارم. اگه کسی میدونه بگه.
نگران نباش...تا خدا برامون چی بخواد....من نشستم الان با ماشین حساب حساب کردم 25 شد
خودمم 16 زدم
شک ندارم باید سال بعد بخونم
اما بدبختی اینجاست که شهریور اعزام میشم کی وقت کنم بخونم!!!
ریاضی 50
سیالات 33
جامدات 33
دینامیک 5
خدا کنه زیر 1000 بیام
0.005 میشه ، من 0 زدممیله ای فولادی به شعاع 1 و طول 10 تحت گشتاور پیچشی 200قرار گرفته است و زاویه پیچش نسبی دو سر ان 0.1 رادیان شده.مقدار حداکثر کرنش محوری ایجادی درون میله چقدر است؟
منم 3.66 زدم عدد نوسلت رو واي اگه ديگه اينم غلط بشه كارم تمومه
0.005 میشه ، من 0 زدم
کرنش برشی میشه 0.01چرا میشه 0.005؟
soalesho dari ?اگه عدد ناسلت رو خواسته باشه میشه 3.66، دما ثابت بود.
کرنش برشی میشه 0.01
کرنش محوری میشه نصف کرنش برشی
soalesho dari ?
دایره موراگه مطمئنی که بحثی نیست، ولی من نمیدونستم چنین مطلبی رو
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
M | دکترا 93 - تبدیل انرژی - بحث پیرامون درصد ها، تخمین رتبه و سوالات | آزمون های دانشگاهی | 20 | |
بحث و بررسی کنکور ارشد 91 مهندسی مکانیک | آزمون های دانشگاهی | 4 |