sszz23
عضو جدید
ما بازار را به عنوان چیزی که تشکیل میشود از افراد وسازمانهایی که علاقه مندند و مایلند تا کالا یا خدمتی را بخرند تا بتوانند منافعی بدست آورند که یک نیاز یا خواسته خاص را تامین کند و منابع لازم برای شرکت در چنین مبادله ای را نیز در اختیار دارند میشناسیم.یک چنین بازاری از دانشجویانی تشکیل میشود که در اواسط بعدازظهر گرسنه میشوند و وقت محدود و پول کافی برای خرید 1 ساندویچ بین کلاسها در اختیار دارند.
یک صنعت گروهی است متشکل از چند صنعت که 1 محصول یا طبقه و دسته ای از محصولات را که مشابهند و جایگزین نزدیک یکدیگرند،تولیدویا عرضه میکند.چه صنایعی بازار ساندویچ و اسنک مثال فوق را تامین میکنند.در سطح تولیدکننده،صنعت اسنک شور وجود دارد(تهیه کنندگان چیپسهای ذرت و سیب زمینی و محصولات غذایی مشابه)صنعت آب نبات،صنعت محصولات غذایی تازه و بسیاری از دیگر صنایع. کانالهای توزیع چنین محصولاتی عبارتند از:صنعت سوپر مارکت-صنعت خدمات غذایی-صنعت ماشینهای فروش خودکار موادغذایی که باسکه کار میکنندو...مشخصا این صنایع مختلفند و منافع مختلفی را به دانشجویان گرسنه میرسانند.
تمایز بین بازار و صنعت،مسئله ای مهم است.آن دسته از فروشندگانی که تنها چشم به دیگرانی که در صنعت آنها فعالیت میکنند دارند و از آنها مینمایند،از دیگر رقبای خیلی واقعی غافل میشوند وممکن است بازارهای خود را به دلیل نوآوریهای شرکتهایی که در صنایع دیگر فعالیت میکنند از دست بدهند.آیا شرکتی چون کداک باید مراقب شرکتهایی چون فوجی،آگفا و دیگر رقبای با سابقه در صنایع فیلم و چاپ عکس باشد یا باید مراقب شرکتهایی چون هیولت-پاکارد،سونی و شرکتهای دیگری باشد که تکنولوژیهای دیجیتالیشان ممکن است باعث حذف شیمی هالوئید نقره ای یک صد ساله صنعت عکاسی گردد؟تنها زمان پاسخ خواهد داد.
یک صنعت گروهی است متشکل از چند صنعت که 1 محصول یا طبقه و دسته ای از محصولات را که مشابهند و جایگزین نزدیک یکدیگرند،تولیدویا عرضه میکند.چه صنایعی بازار ساندویچ و اسنک مثال فوق را تامین میکنند.در سطح تولیدکننده،صنعت اسنک شور وجود دارد(تهیه کنندگان چیپسهای ذرت و سیب زمینی و محصولات غذایی مشابه)صنعت آب نبات،صنعت محصولات غذایی تازه و بسیاری از دیگر صنایع. کانالهای توزیع چنین محصولاتی عبارتند از:صنعت سوپر مارکت-صنعت خدمات غذایی-صنعت ماشینهای فروش خودکار موادغذایی که باسکه کار میکنندو...مشخصا این صنایع مختلفند و منافع مختلفی را به دانشجویان گرسنه میرسانند.
تمایز بین بازار و صنعت،مسئله ای مهم است.آن دسته از فروشندگانی که تنها چشم به دیگرانی که در صنعت آنها فعالیت میکنند دارند و از آنها مینمایند،از دیگر رقبای خیلی واقعی غافل میشوند وممکن است بازارهای خود را به دلیل نوآوریهای شرکتهایی که در صنایع دیگر فعالیت میکنند از دست بدهند.آیا شرکتی چون کداک باید مراقب شرکتهایی چون فوجی،آگفا و دیگر رقبای با سابقه در صنایع فیلم و چاپ عکس باشد یا باید مراقب شرکتهایی چون هیولت-پاکارد،سونی و شرکتهای دیگری باشد که تکنولوژیهای دیجیتالیشان ممکن است باعث حذف شیمی هالوئید نقره ای یک صد ساله صنعت عکاسی گردد؟تنها زمان پاسخ خواهد داد.