[h=2]
استخدام مؤسسات آموزشی پردیس ماهان،آیندگان و اریکه دانش (در تمام استانها – تمام وقت)[/h] ۷م اسفند ۱۳۹۱
(۳)
مؤسسات آموزشی پردیس ماهان، آیندگان و اریکه دانش به صورت همکاری با هدف راه اندازی شعب نمایندگی های پردیس ماهان در سراسر ایران، و برگزاری کلاسهای کمک آموزشی از مقاطع ابتدائی تا دبیرستان، آزمون سراسری و تحصیلات تکمیلی و همچنین تهیه و توزیع کتابهای کمک آموزشی در تمام مقاطع شعب نمایندگی را در تمام استانهای کشور در شرف تأسیس و راه اندازی دارد.
بدین منظور نمایندگیهای پردیس ماهان جهت راه اندازی شعب و تکمیل کادر اداری و خدماتی خود، از واجدین شرایط بر اساس قوانین و مقررات مربوطه به صورت تمام وقت (قراردادی) دعوت به همکاری می نماید.
از اهداف مهم پردیس ماهان، جمع آوری مطالب، تألیف، تدوین، تهیه و توزیع کتابهای کمک آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی می باشد، لذا نمایندگیهای پردیس ماهان بدین منظور از کلیه آموزگاران، دبیران و بازنشستگان محترم آموزش و پرورش و همچنین مدرسین و بازنشستگان آموزش عالی، بر اساس قوانین و مقررات مربوطه جهت همکاری در بخش تألیف و تدوین کتب کمک آموزشی دعوت به عمل می آورد.
از متقاضیان محترم خواهشمند است پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی و لیست رده های شغلی و لیست شهرها و استانهای محل اشتغال، اقدام به ثبت نام در «فرم دعوت به همکاری» نمایند.
الف) شرایط عمومی استخدام
- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
- انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (برای آقایان) (کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۱ صادر شده باشد).
- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر.
- دارا بودن سلامت جسمی و روانی برای انجام شغلی که در آن استخدام می شوند.
- التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران.
ب) شرایط اختصاصی استخدام
- داشتن حداقل مدرک تحصیلی متناسب با رده های شغلی مورد نیاز٫
- داشتن حداقل سن ۲۰ سال برای داوطلبین دیپلم و ۲۲ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر.
- تحویل مدارک ذیل در هنگام دعوت برای مصاحبه و مراحل بعدی استخدام:
تصویر کارت ملی – تصویر صفحه اول شناسنامه – تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم – تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا مدارک دوره های آموزشی گذرانده شده توسط متقاضی.
ج) مدارک مورد نیاز
- همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی.
- همراه داشتن اصل مدارک تحصیلی یا کپی برابر اصل آن و یا گواهی فارغ التحصیلی موقت در زمان مصاحبه.
- مدارک دال بر بومی بودن داوطلب.
- اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ ۵۲,۰۰۰ ریال به یکی از شماره حسابهای ذکر شده در زیر و یا نگهداری شماره پیگیری پرداخت اینترنتی بانک ملّی از طریق درگاه موجود در فرم ثبت نام.
شماره حساب ۰۲۱۶۴۱۷۷۱۷۰۰۹ بانک ملّی شعبه دانشگاه تهران (کد ۸۷)
به نام مؤسسه پردیس ماهان | قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملّی ایران |
شماره حساب ۴۵۱۴۶۵۴۹۱۶ بانک ملت شعبه دانشگاه تهران (کد ۱۱۱)
به نام مؤسسه پردیس ماهان | قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت |
شماره کارت مجازی ۶۱۰۴-۳۳۷۷-۷۰۰۸-۹۴۵۴
بانک ملت به نام مؤسسه پردیس ماهان
| قابل پرداخت از طریق خودپرداز بانک ملت با استفاده از کلیه کارتهای عضو شتاب |
د) تذکرات و نحوه ثبت نام
× ثبت نام منحصراً از طریق اینترنت انجام خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت های www.mahanjob.org و یا www.mahanjob.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام در فرم مربوط به این آگهی اقدام نمایند.
× مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط از تاریخ درج این آگهی (۵/۱۲/۱۳۹۱) به مدت ۱۰ روز (
تا پایان روز ۱۵/۱۲/۱۳۹۱) می باشد.
× وجه ثبت نام که جهت تشکیل پرونده متقاضیان، بررسی مدارک و برگزاری جلسات مصاحبه داوطلبان پرداخت میشود، پس از تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی با استفاده از هر یک از کارت های بانکی عضو شتاب قابل پرداخت است.
× همچنین متقاضیان می توانند قبل از تکمیل فرم ثبت نام، وجه ثبت نام را به یکی از شماره حسابهای اعلام شده در جدول فوق واریز نموده و در هنگام تکمیل فرم ثبت نام شماره ارجاع/شماره فیش پرداختی را وارد نمایند و در صورت تأیید پرداخت، پس از ۲۴ ساعت ثبت نام آنها تکمیل شده و فرم متقاضی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
× متقاضی استخدام می بایست پس از ثبت نام اینترنتی،
کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگه دارد. پیگیری مراحل ثبت نام و پرداخت وجه ثبت نام تنها به وسیله ی کد رهگیری امکانپذیر خواهد بود.
× تذکر: وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
× تذکر: محل اشتغال، مرکز استان یا یکی از شهرهای استان محل سکونت متقاضی است. (داوطلبان بومی در هر استان برای استخدام در اولویت قرار خواهند داشت.)
× تذکر: واجدین شرایط می توانند هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت ثبت نام نمایند، بدیهی است تصمیم برای بکار گیری نیروها در بخشهای مورد نیاز بر عهده موسسه است و ثبت نام و شرکت در مصاحبه، هیچگونه حق استخدامی برای متقاضی ایجاد نمی کند و متقاضی با علم به این موضوع ثبت نام و در مصاحبه شرکت می نماید.
× تذکر: چنانچه در هریک از مراحل ورود به خدمت، مشخص شود که داوطلب مدارکی خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه روند مراحل جذب، محروم خواهد شد. موسسه بر اساس ضوابط و استانداردهای عمومی و تخصصی خود اقدام به جذب خواهد کرد و چنانچه در هر حوزه یا شغلی به تشخیص کمیته تخصصی مربوطه، شرایط لازم مورد نظر مؤسسه احراز نشود جذبی صورت نمی گیرد.
× تذکر: زمان شروع به همکاری سال ۱۳۹۲ می باشد.
لیست اطلاعات نیروی انسانی مورد نیاز در استانها
فرم ثبت نام استخدام مشاغل اداری و خدماتی