ارشد 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mech.shima

دستیار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
سیالات این فصلاش خیییییلی مهمه :جریان داخلی، جریان خارجی نیروهای هیدرو استاتیکی، معادله برنولی و لایه مرزی
اینا یه جورایی 65درصد تستای سیالات رو شامل میشن
اینا: مباحث تجزیه و تحلیل انتگرالی ، انالیز ابعادی و تشابه ، جریان سیال ایده آل ، خواص سیال ، حرکت صلب گونه سیال ، فشار و روش های اندازه گیری آن ، و جریان تراکم پذیر، روشهای دیفرانسیلی بقیه درصد رو شامل میشن
گفتم شاید به درتون بخوره
حالا یکی به من بگه چه فصلایی از سیالات رو کاملا حذف کنم و اصلا نگران نشم:redface:
 

babakv

عضو جدید
سیالات این فصلاش خیییییلی مهمه :جریان داخلی، جریان خارجی نیروهای هیدرو استاتیکی، معادله برنولی و لایه مرزی
اینا یه جورایی 65درصد تستای سیالات رو شامل میشن
اینا: مباحث تجزیه و تحلیل انتگرالی ، انالیز ابعادی و تشابه ، جریان سیال ایده آل ، خواص سیال ، حرکت صلب گونه سیال ، فشار و روش های اندازه گیری آن ، و جریان تراکم پذیر، روشهای دیفرانسیلی بقیه درصد رو شامل میشن
گفتم شاید به درتون بخوره
حالا یکی به من بگه چه فصلایی از سیالات رو کاملا حذف کنم و اصلا نگران نشم:redface:

ممنون اطلاعات مفیدی بود
سیالات 2 بیشتر حجمش مربوط به جریان داخلی و لایه مرزی هست که نمیشه حذفشون کرد
میمونه بستر پر شده و جریان در کانال باز + توربو ماشین
اینارو بنظرم میشه حذف کرد
 

mech.shima

دستیار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
ممنون اطلاعات مفیدی بود
سیالات 2 بیشتر حجمش مربوط به جریان داخلی و لایه مرزی هست که نمیشه حذفشون کرد
میمونه بستر پر شده و جریان در کانال باز + توربو ماشین
اینارو بنظرم میشه حذف کرد
خواهش
یعنی فقط همین دوفصل حذف؟
 

babakv

عضو جدید
سلام جناب
ترمو 2از رو راهیان که حجمش زیاد نیست
البته حجمش کمه ولی هرخطش یه نکته داره
منم تازه اولین فصلش رو خوندم
سیالات 2رو من هم قصد دارم یه فصلاییش رو حذف کنم اما کدوما رو نمیدونم
به نظرم این وسط انتقال حرارت از همشون مهربونتره
یعنی احساس میکنم اگه روش کار کنی حتما نتیجه میبینی ولی سیالات اینطور نیست همیشه نه؟
دقیقا همینه
من کنکور 90 فقط انتقال خوندم
سر آزمون تونستم به راحتی تموم سوالای انتفال رو بزنم
 

mech.shima

دستیار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
دقیقا همینه
من کنکور 90 فقط انتقال خوندم
سر آزمون تونستم به راحتی تموم سوالای انتفال رو بزنم
ئه چه جالب پس حدسم درسته
من ترمو رو هم خوب یاد گرفتم
نمیدونم این وسط سیالات رو چیکار کنم
سیالات یک رو راهیان خوندم
البته بدون تستای آخر هرفصل
ولی احساس میکنم فصلای اولش تستای سختی داره
اما خیلی به انتقال امیدوارم
 

r.mob

عضو جدید
سلام دوستان این مطالب بر گرفته از یه سایت دیگه هست .
در درس مکانیک سیالات با بررسی سوالات از سال 80 میتوان گفت مباحث "جریان داخلی، جریان خارجی نیروهای هیدرو استاتیکی، معادله برنولی و لایه مرزی" موضوعاتی هستند که بیش از 65 درصد تست ها را شامل شده اند و نسبت تست های کل مباحثی" مانند مباحث تجزیه و تحلیل انتگرالی ، انالیز ابعادی و تشابه ، جریان سیال ایده آل ، خواص سیال ، حرکت صلب گونه سیال ، فشار و روش های اندازه گیری آن ، و جریان تراکم پذیر، روشهای دیفرانسیلی" کمتر از 35 درصد است.
با توجه به این موضوع میتوان اولویت زیر را در نظر داشت:
1- مباحث جریان داخلی ، جریان خارجی نیروهای هیدرو استاتیکی ، معادله برنولی و لایه مرزی (بیش از 65 درصد سوالات)
جریان داخلی تست خیز ترین مبحث سیالات بوده. 20 درصد کل تست های از این مبحث بوده است.این قسمت شامل جریان داخل لوله ها ، بین 2 صفحه موازی ، بین کانالهای غیر مدور و بین 2 لوله هم محور است. همچنین شامل مباحثی مانند خطوط تراز انرژی و هیدرولیکی ضربه قوچ سیستم های چند لوله ای و... است. از تمامی سرفصل های نامبرده سوالات از جریان داخل لوله (و با فراوانی بسیار کمتر جریان بین 2 صفحه موازی) و سیستم های چند لوله ای بوده است و از سایر سرفصل ها معمولا سوالی در رشته مکانیک طرح نمی شود.
جریان خارجی که شامل لایه مرزی و نیروی لیفت و دراگ و... است نیز موضوع مهم بعدی است که 18 درصد سوالات را از سال 80 تا 92 شامل شده است.
2-مباحث تجزیه و تحلیل انتگرالی ، انالیز ابعادی و تشابه ، جریان سیال ایده آل ، خواص سیال ، حرکت صلب گونه سیال ، فشار و روش های اندازه گیری آن ، و جریان تراکم پذیر در اولویت بعدی قرار می گیرند. که شامل کمتر از 40 درصد تست های کنکور بوده اند.فراوانی تست های بعضی از این فصول مانند حرکت صلب گونه سیال و جریان تراکم پذیر کمتر از 5 درصد بوده است.پیشنهاد ما مطالعه فصول به ترتیب ذکر شده است.
ضمن اینکه از فصولی مانند روشهای دیفرانسیلی و توربو ماشین میتوان با خیال راحت صرف نظر کرد.
 

r.mob

عضو جدید
در درس انتقال حرارت فصل جوشش و چگالش تقریبا بی اهمیت در رشته مکانیک است.
از سایر فصول همواره سوال مطرح بوده ولی می توان گفت مباحث جابجایی آزاد و هدایت 2 بعدی و ناپایا مباحث کم اهمیت تری هستند.
برای بررسی میزان اهمیت مباحث، سرفصل‌های انتقال حرارت و پراکندگی سوالات آنها را طی سالهای 69-85 و 85-92 بصورت جداگانه در جداول زیر آورده‌ایم :
مبحث
درصد فراوانی تستها طی سالهای 1368-1385
درصد فراوانی تستها طی سالهای 1385-1392
هدایت یک بعدی و پایا
33
31
هدایت چند بعدی و گذرا
10
7
انتقال حرارت جابجایی
27
29
جابجایی آزاد
5
5
مبدل های حرارتی
2
9
تشعشع
21
20
بررسی بالا نشان می دهد که سوالات در سالهای اخیر تغییرات اندکی داشته است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:
1-در قسمت سوالات انتقال حرارت جابجایی سوالات عمدتا از جابجایی در جریان داخلی و خارجی مطرح شده و بر روابط حفظی مربوط به حالتهای مختلف هرکدام تاکیدِ بیشتری شده است(ضخامت لایه مرزی و عدد نوسلت در حالات و شرایط مرزی مختلف و بررسی پارامتر های تاثیر گذار بر نوسلت و ضریب جابجایی).
2-مبحث مبدل‌های حرارتی نیز اخیرا اهمیت بیشتری یافته است و سوالات بیشتری از آن (برخلاف سالهای قبل ) مطرح می شود.
برای بررسی بهتر و بیشتر اهمیت مباحث و تاکید طراحان جدول زیر می تواند مفید باشد :
مبحث
سال 86
سال 87
سال 88
سال 89
سال 90
سال91
سال 92
هدایت یک بعدی و پایا
4
0
2
2
1
3
1
هدایت چند بعدی و گذرا
0
1
1
1
0
2
1
انتقال حرارت جابجایی در جریان داخلی
2
2
-
0
2
0
1
انتقال حرارت جابجایی در جریان خارجی
1
2
0
0
1
1
0
جابجایی آزاد
0
0
1
0
0
0
1
مبدل های حرارتی
1
1
1
0
0
0
1
تشعشع
2
0
1
1
2
0
1
 

r.mob

عضو جدید
امیدوارم مفید بوده باشه. البته اگه تحلیل بقیه دروس رو هم میخواید بزارم
 

r.mob

عضو جدید
file:///C:/engineer/arshad/arshad/%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%90%20%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AA_files/esta.png
درصد
جمع 7 سال
سال 92
سال 91
سال 90
سال 89
سال 88
سال 87
سال 86
سال 85
عناوین
5.1
3
0
0
0
0
2
0
0
1
اعضای دو نیرویی،سه نیرویی
3.4
2
0
0
1
0
0
0
1
0
جبر برداری
28.8
17
1
2
0
1
3
2
3
5
معادلات تعادل
13.6
8
2
0
2
1
0
2
1
0
خرپاها
5.1
3
0
0
0
2
0
1
0
0
قاب‌ها
6.8
4
0
1
0
1
1
0
0
1
گشتاور خمشی و نیروی برشی تیر
11.9
7
2
0
2
0
1
0
2
0
تعاربف اصطکاک و ضریب آن
1.7
1
0
0
0
0
0
1
0
0
مسائل اصطکاک تسمه‌ای
5.1
3
1
1
0
0
0
0
0
1
ممان دوم سطح
5.1
3
0
1
0
0
0
1
0
1
تعیین مرکز جرم، سطح و خط
6.8
4
0
0

1
0
0
2
0
روش انرژی (اصل کار مجازی)
6.8
4
0
1
0
1
0
0
1
1
کابل
100
59
6
6
6
7
7
7
10
10
جمع

تحلیل استاتیک
 

r.mob

عضو جدید
file:///C:/engineer/arshad/arshad/%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%90%20%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AA_files/mogh.png
عناوینسال 85سال 86سال 87سال 88سال 89سال 90سال 91سال 92جمع 7 سالدرصد
تنش و کرنش بار محوری – قوانین هوک0100131069.7
مسائل نا معین بار محوری0100000011.6
تنش و کرنش برشی0000110023.2
دایره مور30000121711.3
تنش و کرنش حرارتی0001100023.2
پیچش مقاطع دایروی0001100134.8
پیچش مقاطع غیر دایروی0000000000
پیچش مقاطع جدار نازک1001000023.2
پیچش مقاطع مرکب0011000023.2
مسائل نا معین پیچش0100000011.6
خمش1010010146.5
برش در مقاطع جدار نازک0100000234.8
بارهای مرکب0001000011.6
بار بحرانی و کمانش12011011711.3
محاسبه انرژی اعضا1210101069.7
روش کاستیگلیانو0000001011.6
محاسبه شیب، خیز و زاویه پیچش به روش انرژی10310111812.9
پوسته‌ها و مخازن تحت فشار2300100069.7
پلاستیسیته0000000000
جمع101167777762100
مقاومت
 

r.mob

عضو جدید
file:///C:/engineer/arshad/arshad/%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%90%20%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AA_files/tara.png
عناوین
سال 85
سال 86
سال 87
سال 88
سال 89
سال 90
سال 91
سال 92
جمع 7 سال
درصد
تنش ون میزز - ترسکا
1
0
1
2
1
1
0
1
7
11.8
معیارهای شکست مواد نرم
1
0
0
0
0
0
1
1
3
5.1
معیارهای شکست مواد ترد
0
2
0
0
1
0
0
0
3
5.1
تمرکز تنش
0
1
1
0
0
0
0
0
2
3.4
جوش
0
0
1
0
0
0
0
0
1
1.7
پیچ‌های اتصال
0
1
0
0
0
1
1
0
3
5.1
پیچ‌های انتقال قدرت
0
0
0
1
0
1
1
0
3
5.1
خستگی
0
1
0
0
0
1
2
1
5
8.5
فنرهای مارپیچ کششی فشاری
0
1
1
1
1
2
1
1
8
13.6
فنرهای پیچشی
0
0
0
0
1
0
0
0
1
1.7
یاتاقان غلتشی
1
1
0
1
0
0
0
2
5
8.5
یاتاقان لغزشی
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
تسمه
1
0
1
0
0
0
0
0
2
3.4
چرخدنده ساده
2
1
0
1
1
0
0
0
5
8.5
چرخدنده سیکلوئیدی
0
0
1
0
0
0
0
0
1
1.7
حلزون و چرخ حلزون
1
0
0
0
1
0
0
0
2
3.4
چرخدنده مخروطی
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
چرخدنده مارپیچ
0
0
0
0
0
0
0
1
1
1.7
کلاچ و ترمز کفشکی
1
0
1
0
0
0
0
0
2
3.4
کلاچ و ترمز دیسکی
1
0
0
0
0
1
1
0
3
5.1
ترمز تسمه‌ای
0
1
0
0
0
0
0
0
1
1.7
خار و پین
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
طناب
1
0
0
0
0
0
0
0
1
1.7
جمع
10
9
7
6
6
7
7
7
59
100
اجزا
 

r.mob

عضو جدید
ریاضی 1
از مباحث زیر سوالی مطرح نشده است:
تمامی توابع( شامل مثلثاتی ، نمایی، لگاریتمی و...)،رسم نمودار،مقاطع مخروطی

2- حد : پاسخ گویی به اکثر این سوالات به سادگی و با اطلاعات دبیرستان ممکن بوده است. تنها ابهام جدید ابهام نمایی است.
از مباحث زیر در چند سال اخیر سوالی مطرح نشده است:
مجانب، پیوستگی

3- مشتق : فراوانی تست های این مبحث 14 درصد بوده است که اکثر آنها از تعریف مشتق بوده اند. مشتق تابع معکوس و قضیه رول و مقدار میانگین هم هرکدام یکبار پرسیده شده اند.
از مباحث زیر در چند سال اخیر سوالی مطرح نشده است:
مشتقات مراتب بالا،اکسترمم های نسبی،تقعر نقطه، عطف، کمیت های وابسته ،دیفرانسیل و تقریب خطی

4- انتگرال و کاربرد انتگرال : فراوانی تست های انتگرال 18 درصد و فراوانی تست های کاربرد انتگرال 16 درصد بوده است که محاسبه سطح و حجم حاصل از دوران بیشترین تکرار را داشته است.
در این قسمت مطالعه موارد زیر مهم است:

  • محاسبه انتگرال توابع شامل جزء صحیح قدر مطلق و تکنیک هاي انتگرالگیري تغییر متغیر جزء به جزء تجزیه کسرها
  • مشتق انتگرال (قضیه لایپ نیز)
  • محاسبه حجم حاصل یا سطح حاصل از دوران به روش های مختلف( پوسته استوانه ای، دیسکی و قضایای پاپوس)
  • محاسبه طول یک منحنی و سطح حاصل از دوران آن حول محورهاي مختصات
  • انتگرال هاي ناسره و تعیین وضعیت همگرایی و واگرایی آن

5- دنباله و سری : فراوانی تست‌های این مبحث در 8 سال اخیر حدود 26 درصد بوده است.بیش از 70 درصد تست‌های مطرح شده از این قسمت فقط از دو مبحث بازه همگرایی و بسط تیلور بوده است.
سایر مواردی که گه‌گاه تست خیز بوده اند عبارتند از:

  • تعیین همگرائی و واگرایی با تأکید بر قوانین محاسبه حد توابع در ینهایت
  • توجه به شرط لازم براي همگرائی
  • آزمون سری های با جملات مثبت ، هم ارزي جمله عمومی سري و مقایسه با سري هاي مرجع
  • سري هاي متناوب و آزمون لایپ نیتس
  • محاسبه حاصل یک سری با استفاده از روشهایی چون : سريهاي هندسی، قاعده ادغام، استفاده از روش تجزیه کسر، استفاده از مشتقگیري و انتگرالگیري از بسط هاي مک لوران معروف

6- اعداد مختلط : حدود 6 درصد سوالات 8 سال اخیر از این مبحث بوده است.
موارد با اهمیت در این قسمت عبارتند از :

  • تشخیص منحنی هایی که به فرم مختلط بیان شده اند.
  • محاسبه توان و ریشه nام اعداد مختلط
 

r.mob

عضو جدید
ریاضی 2
- جبر خطی و هندسه تحلیلی : مباحث زیادی در این قسمت وجود دارد که میتوان با خیال راحت از آنها صرف نظر کرد.مطالعه مقادیر ویژه و بردارهای ویژه از این قسمت کافیست.در چند سال اخیر سوالی از این مبحث طرح نشده است.
2- توابع چند متغیره : حدود 16% تست های سالهای گذشته رشته مکانیک از این مبحث بوده است که عمدتا از مشتق (مشتق پذیری ، مشتق جهتی ، زنجیره ای و ضمنی) مطرح شده است.
از موارد زیر سوالی مطرح نشده است:
نگاشت،تقریب خطی و بسط تیلور توابع چند متغیره. حد و پیوستگی علی‌رغم مطرح نبودن در چند سال اخیر میتواند تست خیز باشد.

3- مسائل مربوط به اکسترمم : حدود 8 % سوالات مربوط به یافتن اکسنرمم (با توجه به روش دلتا و لاگرانژ ) بوده است.

4- میدان های برداری : حدود 12 % سوالات به این قسمت اختصاص داشته که شامل روابط مربوط به بردارهاي یکه مماس و قائم نوع اول و دوم و نیز روابط مربوط به یافتن انحناء می شوند.از سایر موارد مانند پارامتری کردن ، روابط فرنه و... سوالی مطرح نشده است.

5- انتگرال 2 گانه : 20% تست های چند سال اخیر از انتگرال 2 گانه بوده است. یادگیری مباحث زیر ضرروی است:

  • تغییر ترتیب انتگرال گیري
  • تغییر متغیر در انتگرال دوگانه (اهمیت کمتری دارد)
  • استفاده از مختصات قطبی

6- انتگرال 3 گانه : 12 % از تست های ریاضی 2 به این بخش اختصاص داشته که شامل انتگرال 3 گانه در دستگاه های مختصات دکارتی، استوانه ای و کروی است.

7- انتگرال روی خم : 12% از تست ها از این مبحث بوده. برای پاسخ دادن کافیست فقط شرط مستقل از مسیر بودن انتگرال و قضیه گرین را بلد باشید.

8- انتگرال روی سطح : شامل20% تست ها بوده که عمدتا قضیه دیورژانس سوال پرسیده شده و گه گاه هم نیاز به محاسبه به روش المان سطح و استفاده از آن براي محاسبه مساحت یک رویه بوده است.از سایر مباحث مانند سطوح پارامتری ، قضیه استوکس و... سوالی پرسیده نشده است. این قسمت اخیرا مبحث تست خیزی بوده است و معمولا هر سال یک تست از آن میاید.
 

r.mob

عضو جدید
  • دینامیک
  • سینماتیک :
از این بخش به طور معمول در هر سال یک تا دو سوال آمده است، شناخت روابط شتاب و سرعت و جابه‌جایی می تواند ما را در پاسخ‌گویی به این سوالات بسیار کمک کند .

  • دینامیک صفحه‌ای ذرات :
از این قسمت هم به طور معمول یک تا دو سوال در هر سال آمده است . که می توان این سوالات را از روش های زیر که شامل این قسمت میشود حل نمود :

  • قانون دوم نیوتون
  • کار و انرژی
  • بقای تکانه خطی و زاویه ای
  • دینامیک صفحه ای اجسام صلب :
از این بخش هم یک تا دو سوال همواره در کنکور سراسری ارشد مکانیک آمده است.که نیازمند تسلط به مباحثی چون سرعت و شتاب زاویه‌ای ، مبحث کار و انرژی برای حالت غلطش اجسام صلب و استفاده درست آن است.
 

r.mob

عضو جدید
  • ارتعاشات
  • ارتعاشات سیستم‌های یک درجه آزادی :
در چندین سال گذشته در هر سال حداقل دو تست از این بخش آمده است که به طور معمول یکی شامل یافتن فرکانس طبیعی است و دیگری مربوط به ارتعاشات اجباری یک سیستم یک درجه آزادی است.

  • ارتعاشات اجباری و آزاد سیستم‌های دو درجه آزادی و چند درجه آزادی :
از این بخش به ویژه سیستمهای دو درجه آزادی در یافتن فرکانس طبیعی مود اول و دوم به طور معمول هر سال یک سوال آمده است ،از سیستمهای سه درجه آزادی و بالاتر به ندرت سوالی طرح شده است.از مود صلب و ارتعاش سیستم‌های متقارن در 10 سال اخیر هفت تا هشت تست طرح شده‌است.

  • سیستم‌ها با کوپلینگ دینامیکی :
طراحان کنکور به طور معمول هر دو سال یک بار از این بخش سوال طرح کرده‌اند.
 

r.mob

عضو جدید
  • دینامیک ماشین
  • درجات آزادی :
تقریبا در هر سال یک سوال به طور معمول از این بخش امده است . تست های این قسمت معمولا سخت هستند و پاسخگویی به آنها معمولا به دلیل جا انداختن نکات ریز و موارد دیگر دشوار است ، چرا که شمردن لینک ها و مفصل ها ، همچنین تشخیص نوع مفاصل و درجات آزادی آنها ممکن است با خطا انجام شود .

  • تحلیل سرعت و مرکز آنی دوران :
از این بخش به طور معمول در هر سال یک سوال آمده است ، اما در دوره هایی دو سوال از این بخش توسط طراحان طراحی شده و مورد سوال قرار گرفته است .

  • تحلیل شتاب :
معمولا در هر سال یک یا دو سوال از این بخش طرح می شود .

  • چرخ دنده‌ها :
از این بخش به طور معمول دو سوال می آید، که یکی ساده یا متوسط بوده و دیگری نسبتا سخت می باشد .در این بخش سوالات دشوار از چرخ دنده‌های خورشیدی معمولا طرح می‌شود.

  • بادامک‌ها :
تقریبا از سال هشتاد به این سو به طور معمول هر دو سال یک سوال از این بخش آمده است ، به گونه ای که مکانیزم معادل بادامک و بدست آوردن روابط شتاب و سرعت برای نقطه ای از بادامک مورد سوال بوده‌است.

  • دینامیک بندواره‌ها :
دو سوال از سال هشتاد به این سو از این بخش طرح شده‌است
 

r.mob

عضو جدید
کنترل
در این بخش حد بهره و حد فاز، خطای حالت ماندگار و خطای گذرا، مکان هندسی ریشه‌ها همواره مورد سوال قرار گرفته اند.در درس کنترل به طور مشخص نمی‌توان مبحثی را ذکر کرد و گفت که سوال طرح شده فقط از این مبحث می‌باشد.برای درس کنترل تسلط کافی داشتن به بیشتر مباحث ضروری است .
 

nimaie

عضو جدید
کارگاه کنکور آزمایشی :

مهمترین هدف این آزمون‌ها ایجاد بار و ارزش افزوده‌ی علمی، تکنیکی است. یعنی دید ما این است که داوطلب بعد از اینکه از آزمون به منزل بر میگردد نسبت به صبح آن روز احساس تغییرات زیادی در تکنیک‌های پاسخ‌دهی به سوالات و مهارت‌های علمی داشته باشد. این امر را فقط با جمع‌بندی‌های منحصر به فرد بعد از آزمون و بررسی و حل تست‌های آزمون در درس‌های مختلف می‌توان محقق نمود.
 

maysam_n2005

کاربر فعال
همه قسمتا رو بخونید اصلن معلوم نیست چکار می کنن-فقط هواستون باشه پیش از اینکه سنجش رکب بزنه شما قبلش ضربش کرده باشین با تشکر-
 

maysam_n2005

کاربر فعال
مثلا یاتاقان ها اصلن نقطه کور سازمان سنجش بود و کلا اصلن کم و به تعداد پایین سوال می یومد که امسال به همه رکب زدن ولی اونایی که ضربه فنی کرده بودن به این جور سوالا جواب می دن نه اینکه اینایی که با حذف کردن بخش پیش برن--طراح سوال کامل به حذفیاتی که توسط دانشجو صورت میگیره واقفه می دونه چکار کنه
 

babakv

عضو جدید
مثلا یاتاقان ها اصلن نقطه کور سازمان سنجش بود و کلا اصلن کم و به تعداد پایین سوال می یومد که امسال به همه رکب زدن ولی اونایی که ضربه فنی کرده بودن به این جور سوالا جواب می دن نه اینکه اینایی که با حذف کردن بخش پیش برن--طراح سوال کامل به حذفیاتی که توسط دانشجو صورت میگیره واقفه می دونه چکار کنه

درسته
اما بعضی وقتا حذف کردن اجتناب ناپذیر میشه دوست عزیز
چاره ای نیس
 

babakv

عضو جدید
دوستان نظرتون در مورد ترمو 2 چیه ؟
چه کتابی بهتره
پوران دارم اما نمیدونم چرا نمیشه سمتش برم
ترمو 1 راهیان خوندم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا