اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه(+ عكس)

fatima25

عضو جدید
اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه(+ عكس)
يكي از دانشجويان شركت كننده در كلاس‌هاي عرفان كيهاني که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، ضمن تشریح جزئیات جلسات مخفی فرقه موسوم به عرفان کیهانی گفت: اختلاط زن و مرد و فساد اخلاقی در این جلسات تا حدی است که حدود دو ماه قبل يكي از شرکت کنندگان در این کلاس ها به دلیل افسردگی شدید خود را حلق‌آويز كرد.


اين دانشجو ادامه داد: بنده سال گذشته به واسطه يكي از هم کلاسی هایم، در كلاس‌ هاي عرفان كيهاني محمدعلي طاهري ثبت نام كردم كه ابتدا 50 هزار تومان شهريه واريز كردم، اما آدرس مشخصي از اين موسسه به ما ندادند و فقط به ما گفتند كه اين موسسه چند شعبه در تهران دارد كه شعبه اصلي آن در گيشا فعال است.

وي ادامه داد: آگهي ثبت نام در كلاس‌هاي عرفان كيهاني در چند روزنامه كثيرالانتشار چاپ مي‌شد كه مراجعه كننده زيادي داشت كه دو سوم اين شركت كنندگان دانشجويان بوده‌اند.

اين دانشجو درباره مكان برگزاري كلاس‌ها گفت: اين كلاس‌ها مكان مشخصي نداشت و هر هفته جاي آن تغيير مي‌كرد و بيشتر در خانه‌هاي افرادي كه با اين گروه مرتبط بودند برگزار مي‌شد.

وي در خصوص برگزاري اين كلاس ها به صورت مختلط بيان داشت: در اين كلاس‌ها روابط آزاد بود و گاهي اوقات به روابط هاي بسيار بد و زننده نيز كشيده مي شد.

اين دانشجو اضافه كرد: ‌محتواي اين كلاس‌ها به تمسخر گرفتن دين اسلام و غلط دانستن نماز و روزه و ساير كتاب‌‌هاي ديني است كه حتي زيارت عاشورا را خرافه مي دانستند و مي گفتند كه اين دعا به دليل تاکید بر موضوع لعن و برائت باطل است.​

وي بيان داشت: مدرك اين استاد به گفته اطرافيان فوق ليسانس مهندسي مكانيك است اما بعد متوجه شديم كه مدرك سيكل هم ندارد.​

اين دانشجو تعداد شركت‌كنندگان در اين كلاس‌ها را بالاي 40 نفر در هر كلاس عنوان كرد و گفت:‌ در پايان اين كلاس‌ها كارت فرادرماني به دانشجويان مي‌دادند.​

وي تاثيرات اين كلاس‌ها را افسردگي، خودكشي و ساير مشكلات روحي عنوان كرد.​

این در حالیست که تلاش خبرنگار ما برای پیگیری موضوع برخورد با این فرقه منحرف در دانشگاه ها به نتیجه نرسیده و اکثر مسئولان ذیربط در اینباره اظهار بی اطلاعی می کنند.​
 
بالا