اجنه در تمدن های مختلف!!!!!!!!

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اجنه در تمدن بین النهرین:.

تمدن بین النهرین با داستانها و زندگی اجنه در هم پیچیده شده است .
اجنه ی بسیاری مسئول مرگ و قربانی شدن هزاران هزار انسان بی گناه در این مناطق هستند . اقوامی مثل سدوم که دختران و پسران جوان را در معبد خدایان جن خود زنده به آتش کشیدند .

در لوجه های تمدن آشور و ایلام و سومر ارتباطات نزدیک بین اجنه و انسانها نمایش داده شده است و بسیاری از این لوجه های ترسیم می کند که چگونه اجنه با انسانها در آمیختند و چگونه موجودات وحشتناکی از نیمه انسان و نیمه جن ساختند.

اصولا هر کجا که در متون باستانی با نام خدایان روبه رو می شویم منظور اجنه هستند چون اجنه طول عمر بسیار زیادی داشته و مثلا جندین سال برای آنها به کوتاهی یک فصل قلمداد می شود . بنابراین می توان مطمئن بود که تمام اجنه ای که در باستان وجود داشتند هنوز هم زنده هستند و هنوز هم به دنبال راهی برای ورود به دنیای ما و فریب دادن انسانهای ضعیف النفس هستند. بسیاری از نویسندگان غربی که با مفهوم جن آشنایی ندارند به اشتباه آنها را به موجودات فضایی تعبیر می کنند ! و سبب گمراه کردن افکار می شوند.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;;

اجنه در مصر باستان:.

بر اساس کتب باستانی مصری این اجنه بودند که اساس مصر را بنا نهادند و بعد به مردم تعلیم دانش دادند.
این مسئله با قرآن هم نطابق می کند در آن جایی که هاروت و ماروت و جندین جن دیگر به باد دادن علوم ممنوعه به انسانها می پردازند .

توث نام یکی از این گروه جنیان بود که تعالیم فراوانی از خود به جای گذاشت از جمله کتاب مردگان.
مصریان بت پرست هم در اصل جنیان را می پرستیدند و چون جنیان صورت و شکل خاصی ندارند می توانند به شکلهای مختلف در بیایند و از این رو آنها را خدا تلقی می کنند. شکل آنها را از سنگ و چوب و فلزا ت می سازند و به پرستش آنها می پردازند.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::​:::::::::::;;;;;;;;;
اجنه در قبایل عرب پیش از اسلام:.

اعراب پیش از اسلام نیز جن پرست بودند و بسیاری از قوانین غلط و وحشیانه ی آنها که حتی امروز هم وجود دارد بر می گردد به دوران پیش از اسلام و پرستش اجنه.از آن دوران سند نوشته ای در دست نیست چون بت پرستان یا همان جن پرستان بسیار بدوی و وحشی بودند و چیزی نمی نوشتند . پس از اسلام که اعراب تعلیم داده شدند چندین دانشمند عرب به جمع آوری اسناد بت پرستی خودشان پرداختند و مهمترین این کتابها کتابی است به نام - کتاب الاصنام - یا کتاب بتها که روشهای به کار برده شده در پرستش بتها و اجنه در بیابان و مکانهای متعدد را توصیح می دهد.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
اجنه در یونان باستان:.

اجنه در تمام ملل به چشم می خوردند و در همه ی اسطوره ها و متون باستانی نام برده شده اند . خدایانی مثل زئوس و هرا و آتنا و ...همگی اجنه ای بودند و هستند که با نامهای دیگری در ایران و هند و بین النهرین و مصر و ...پرستش می شدند (می شوند). این تمدنهای نابود شده همگی به ترویج مسائل جنسی و یه پرستش آلت تناسلی می پرداختند و آثار آنها جتی پس از مسیحیت در مجسمه سازی آنها به وفور به چشم می خورد.


جن در روم باستان :.

اجنه در تمام ملل به چشم می خوردند و در همه ی اسطوره ها و متون باستانی نام برده شده اند . خدایانی مثل زئوس و هرا و آتنا و ...همگی اجنه ای بودند و هستند که با نامهای دیگری در ایران و هند و بین النهرین و مصر و ...پرستش می شدند (می شوند). این تمدنهای نابود شده همگی به ترویج مسائل جنسی و یه پرستش آلت تناسلی می پرداختند و آثار آنها جتی پس از مسیحیت در مجسمه سازی آنها به وفور به چشم می خورد در روم باستان نیر همانند یونان جن رواج داشت
 

af.earthlover

عضو جدید


زیاد در این مورد اطمینان نداشته باشید...منظورم در ارتباط با فضایی ها و..است ، شاید درست باشه ...کی میدونه !!!


 

Similar threads

بالا