آموزش کاربردی ریپورت پیج های آزار دهنده و مزاحم در اینستاگرام

digi-follower

عضو جدید

چگونه پیج مزاحم را در اینستاگرام ریپورت کنیم؟​

افراد معمولاً در اینستاگرام تمایل دارند پیج های فیک، یک محتوا و یا کامنت یک کاربر اینستاگرامی را ریپورت کنند. در ادامه می خواهیم تک به تک این روش ها را بررسی کنیم:



ریپورت کردن در اینستاگرام به دو صورت اتفاق می افتد:

ریپورت یک محتوا یا کامنت

ریپورت کل اکانت اینستاگرامی



همه ما کم و بیش شاهد کلاهبرداری انواع پیچ ها،اکانت های مزاحم، تبلیغات اسپم، تصاویر و مطالب نامناسب و آزاردهنده و مواردی از این دست در اینستاگرام بوده ایم. اینستاگرام برای مبارزه با چنین پیج هایی قابلیت ریپورت کردن را رای کاربران امکان ساخت، تا به محض روبرو شدن با اکانت های متخلف که برخلاف قوانین اینستاگرام عمل می کند را خیلی سریع گزارش دهد.

بنابراین اگر کاربران قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارند، اکانت شان در سریع زمان ممکن ریپورت و بلاک می شود. اگر احساس کردید یک اکانتی فیک است خیلی سریع آن را به اینستاگرام ریپورت کنید.

Screenshot 2023-01-08 at 17.47.54.png

مراحل ریپورت کردن یک پیج در اینستاگرام به صورت زیر می باشد:



اکانتی که قصد ریپورت کردنش را دارید، باز کنید. ( وارد پروفایل اکانت شوید)

روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پروفایل فرد کلیک کنید.

در منویی که برایتان ظاهر می شود، بر روی گزینه Report کلیک کنید.

دلایل ریپورت کردن یک اکانت در اینستاگرام​

اینستاگرام با رونمایی از قابلیت ریپورت اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا افراد متخلف را ریپورت کنید. شخص متخلف عبارتست از کاربری که اقدامات غیراخلاقی انجام می دهد و برای سایر کاربران ایجاد مزاحمت کرده و موجب آزار آن ها می شود. به محض اینکه متوجه شدید یک اکانت قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض می کند یا یک پیج فیک با تعاملاتش باعث آزار و اذیت شما می شود، خیلی سریع اکانت متخلف را به روش هایی که در ادامه معرفی خواهم کرد، ریپورت کنید.



قوانین و مقررات اینستاگرام افراد متخلف را در چند دسته طبقه بندی کرده است:



کاربری با ایجاد پیج فیک هویت شما را جعل کرده است.​

کسانی که با نام کاربری دیگر در اینستاگرام یک پیجی می سازند و مطالب پیج تان و یا عکس های شما را در صفحه خود منتشر می کنند. به محض مشاهده چنین موردی، خیلی سریع اکانت مربوطه به اینستاگرام گزارش دهید.



ممکن است این سوال برای شما این سوال پیش بیاید که چرا افراد مشهور و سلبریتی ها این همه پیج اینستاگرامی دارند؟ کپی از یک اکانت با موضوع Fanpage (صفحه ی هواداران) موضوعی متفاوت است؛ معمولا سلبریتی ها و افراد معروف، طرفداران پروپاقرص دارند که برای حمایت از شخص محبوب خود اقدام به ساخت صفحه هایی با نام آن ها می کند. این صفحات در قسمت پروفایل خود، نام فن پیج را در بیوگرافی اعلام می کنند. بعبارتی این اقدام با صفحه ای که یک کاربر بدون اجازه اطلاعات فرد دیگری را می گیرد و با نام و عکس او حساب کاربری ایجاد می کند متفاوت و غیر اخلاقی است.



ساخت اکانت فیک برای افراد معروف و سلبریتی ها​

گاهی اوقات برخی افراد اکانت و پروفایل یک شخص مشهور را جعل می کنند و از این طریق فالوورهای زیادی را به دست می آورند. این اکانت های فیک حتی ممکن است از زبان این افراد معروف صحبت می کنند که گاهی ممکن است چهره فرد مشهور را خراب کنند.

در صورت برخورد به چنین اکنت هایی حتماً آن ها را ریپورت کنید تا هم عموم افراد به اشتباه نیفتند و هم یک چهره معروف زیر سوال نرود. همانطور که در بالا اشاره شد، اگر یک اکانتی تحت عنوان فن پیج یک سلبریتی و یا افراد مشهور در اینستاگرام فعالیت کند، بلامانع است.



انتشار مطالب غیر اخلاقی محتواهای نامناسب و آزاردهنده​

برخی از کاربران اینستاگرام به منظور افزایش فالوور هایشان و کسب درآمدهای میلیونی، مطالب غیر اخلاقی مانند عکس ها و فیلم های نامناسب را در پیج خود منتشر می کنند. یا در زیر پست پیج های مختلف ، کامنت های مستهجن و جملات رکیک می نویسند. حتی اگر این صفحات از فالوورهای شما نباشند، به محض مشاهده محتواها و کامنت های غیر اخلاقی آن ها را ریپورت کنید.

برخی کاربران سعی دارند با انتشار عکس های خودکشی، آذر و اذیت کودکان، عکس های قتل و خون و تهدید و یا فحاشی …در اینستاگرام فالوور جذب کنند. با ریپورت این افراد به کاربران اینستاگرام کمک می کنید که با آرامش در اینستاگرام اسکرول کنند و هر لحظه نگران دیدن تصاویر ترسناک و رعب برانگیز نباشد.

برای خواندن ادامه این مطلب به سایت دیجی فالوور مقاله ریپورت مراجعه کنید.
 

Similar threads

بالا