آخرین تعرفه های مکالمه با تلفن همراه

سـعید

مدیر بازنشسته
ايسنا - مديركل دفتر بررسي‌هاي فني، اقتصادي و تعرفه‌هاي شركت مخابرات ايران آخرين تعرفه‌هاي مكالمه‌ي شهري، بين‌شهري و بين‌الملل تلفن همراه را اعلام كرد.
مهندس «محمد جواد دستمالچي» در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در مورد آخرين تعرفه‌ي مكالمه‌ي شهري تلفن همراه اظهار داشت: نرخ يك دقيقه مكالمه با تلفن همراه به همراه، همراه به ثابت و بالعكس از ساعت 8 صبح تا ساعت 21، 447 ريال و از ساعت 21 تا 8 صبح، 358 ريال است.

وي افزود: روز‌هاي جمعه و تعطيلات رسمي‌ نيز نرخ يك دقيقه مكالمه از همراه به همراه وهمراه به ثابت و بالعكس 358 ريال خواهد بود.

مديركل دفتر بررسي‌هاي فني و اقتصادي شركت مخابرات ايران تصريح كرد: نرخ يك دقيقه مكالمه‌ي بين شهري تلفن همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعكس از هر نقطه به ساير نقاط كشور، از ساعت 8 صبح تا 21، 760 ريال و از ساعت 21 الي 8 صبح و روزهاي جمعه و تعطيلات رسمي‌ 536 ريال است.

دستمالچي با بيان اين كه نرخ وصولي يك دقيقه مكالمه‌ي تلفن بين‌الملل از ايران بدون ماليات و عوارض در كشورهاي ويتنام، كوبا‌، گويان فرانسه، ريونيون، آنتيل، فرانسه، واليس وفوتانا 4796 ريال و در كشور افغانستان 2030 ريال است،ادامه داد: مبلغ يك دقيقه مكالمه‌ي بدون ماليات و عوارض در كليه‌ي كشورهاي جهان به جز كشورهاي مذكور 1575 ريال است.

وي تصريح كرد: به نرخ وصولي مكالمات تلفن بين‌الملل كه از سوي مشتركان تلفن همراه ايران به مقصد ساير كشورها برقرار مي‌شود، از ساعت 8 صبح تا 21 به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ 10 پالس ( 447 ريال) و از ساعت 21 تا 8 صبح و روزهاي جمعه و تعطيلات رسمي‌ به ازاي هر دقيقه، معادل مبلغ 8 پالس (358 ريال) اضافه مي‌شود.

مديركل دفتر بررسي‌هاي فني و اقتصادي و تعرفه‌هاي شركت مخابرات ايران خاطر نشان كرد: به تمام تعرفه‌هاي فوق شامل مكالمات شهري و بين شهري و بين‌الملل 6 درصد شامل 5 درصد ماليات و يك درصد عوارض افزوده مي‌شود.

گفتني است بر اساس اعلام شركت ارتباطات سيار در حال حاضر ارتباط رومينگ بين‌الملل ايران با 37 كشور شامل 54 اپراتور برقرار شده و مسافران مي‌توانند از اين سرويس استفاده كنند.

بنا بر اين گزارش، هر كشور، تعرفه‌ي رومينگ خاص خود را دارست و متقاضيان جهت اطلاع يافتن از تعرفه‌هاي رومينگ هر كشور مي‌توانند با شماره تلفن 09990تماس بگيرند
 

Similar threads

بالا