متولد چه ماهی هستید ؟ 2 (برای بهمن و اسفند)

متولد چه ماهی هستید ؟ 2 (برای بهمن و اسفند)

  • بهمن

    رای: 56 60.2%
  • اسفند

    رای: 37 39.8%

  • مجموع رای دهندگان
    93

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بابا یه کم به هم نون قرض بدین:w15::w15:
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
بهمنی ها مثل بهمن خروشنده و باابهتن!!شما زیباتر از بهمن چیزی دیدید؟؟:D
از خشمشون هم باید کلی ترسید:D
 
آخرین ویرایش:

asiabadboy

عضو فعال
کاربر ممتاز
بهمنی ها مثل بهمن خروشنده و باابهتن!!شما زیباتر از بهمن چیزی دیدید؟؟:D
از خشکشون هم باید کلی ترسید:D

منظورت همون بهمن عظیمی بود که هر ساله خیلیارو ناکار می کنه و نیرو انتظامی دنبالشه .... :lol:
پاتوقشم فقط جاده چالوسه .... :w15:
 

پرندیس

کاربر بیش فعال
منم متولد 22 بهمنم....خودمونیم عجب روزی به دنیا اومدیم....عمرا کسی یادش بره
 

کافر خداپرست

-
کاربر ممتاز

متالیک

عضو جدید
کاربر ممتاز
من متولد شهریورم ولی بهمنی هارو خیلی دوست دارم! بیشتر دوستام بهمنی هستن!:gol::w30:

یاد اون جمله افتادم که می گه: "من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم!"

=========================================

مدیر این بخش باید استثناء قائل می شد! این جوری که نظر سنجی جدا شده نتایجش چالب در نمی آد...
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
یاد اون جمله افتادم که می گه: "من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم!"

=========================================

مدیر این بخش باید استثناء قائل می شد! این جوری که نظر سنجی جدا شده نتایجش چالب در نمی آد...
عزیز اخه دست من نیست! وگرنه من که حرفی ندارم!:w05:
 

reyhoon

عضو جدید
اسفند:gol:

:heart:به دوستاني كه توي بهمن واسفند به دنيا اومدن تبريك ميگم.:heart:



----------------------------

اگر قادر به ديدن باد هستي "قادر به ديدن عشق هم هستي:heart:
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرد بهمن
دوستان زیادی دارد، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است، حسود و سوءظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد، در ازدواج کردن کند است، در بیماری وسواسی است، بگذارید از همین الان بی‌رودروایستی بگویم که از مرد متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری مشابه مردان دیگر داشته باشد، یک چنین انتظاری از یک چنین مردی بدون شک موجب ناامیدی شدید شما خواهد شد و وقتی پای دوستی درمیان است شما میتوانید بطور نامحدود روی او حساب کنید، اما در عشق برای او چیز دیگری است.
رفتار یک پسر جوان متولد بهمن با شما به هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست، این رفتار ظاهراً چنان است که حتم میکنید کوچکترین علاقه‌ای به شما ندارد و آنوقت یک روز ناگهان می‌بینید که از شما خواستگاری میکند، دلیل آنهم خیلی ساده است، اگر دو مقاله‌ای را که تا به حال راجع به متولدین برج دلو نوشته‌ام خوانده باشید خود متوجه شده‌اید که این افراد تا چه حد رفیق‌باز هستند. آنها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله "ببین دوست من" شروع میکنند، برای ایشان هر رابطه‌ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است، اما هیچ بعید نیست که در یمان این قاب‌های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد.
یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولدین بهمن این است که علیرغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارد از برملا کردن راز دل خویش خودداری میکند. دائماً سعی میکند آنچه را که در درونش میگذرد مخفی نگاهدارد. به نظر عده‌ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت میبرد.
مرد متولد بهمن ذاتاً اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظائف گروه‌ها را به خوبی درک میکند. برای هر یک از اطرافیان خویش ارزش قائل است در حالیکه، فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد میکند، ارزش خیلی خاص قائل میباشد و اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما دقت کنید که این نقص را به رخشان نکشید، زیرا به هیچ صورتی نمیتوانند انتقاد را تحمل کنند و این ضعف چنان در ایشان شدید است که اگر فرشته‌ای را که از خود در نظر دیگران ساخته‌اند بشکنم بکلی اعتماد به نفس خویش را از دست میدهد.
کسی که در برج دلو به دنیا آمده به شدت ایده‌آلیست است، به عبارت دیگر به صورتی غیرعادی افکاری در سر میپروراند که اصلاً عملی نیستند، و به این دلیل در طول زندگی راه و روش خویش را مرتباً تغییر میدهد. یک دیگر از اختصاصات او این است که خیلی پرکار به نظر میرسد در حالی که اگر دقت کنیم متوجه میشویم که قسمت اعظم آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. یکی از محسنات او این است که میتواند منافع خود را بخاطر منافع دیگران نادیده بگیرد، پس به عنوان شریک زندگی میتوانید امیدوار باشید که به خواسته‌های شما بیش از خواسته‌های خودش اهمیت خواهد داد اما مفهوم این حرف این نیست که برای او فقط خواسته‌های شما مطرح خواهد بود، در این جهان پهنوار میلیون‌ها نفر زندگی میکنند که هر کدام خواسته‌هایی دارند و خواسته هر کس هم برای خودش اهمیت خاص دارد. برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که بخاطر یکنفر از دنیا برود، او جزئی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد.
تجزه و تحلیل همه مسائل و مواردی که با آنها مواجه میشود کار ابدی این مرد است، به آن دلیل یکی از وظائف دائمی شما باید این باشد که دقیقاً مراقب رفتار و گفتار خود باشید، زیرا در سر شوهرتان روزی هزار بار جمله منظورش از این کار (یا این حرف) چه بود؟ تکرار میگردد و هر دفعه هم با موشکفای فراوان به جست و جوی جواب آن میپردازد. یافتن جواب برای مسائل مختلف او را به شدت تحریک میکند. اگر دیدید شبی بی‌خوابی به سرش زده است و مرتب این شانه و آن شانه میشود، علت را عدم موفقیت در حل جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بندانید.
دختری که بخواهد او را به دام ازدواج بیندازد، باید حتماً دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمیگیرد. کنجکاوی او همیشه معطوف به صفحاتی است که لبه آنها بهم چسبیده است. اگر شما در روزهای قبل ازدواج به او بی‌محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب‌آور خواهد بود. اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید فوراً این سوال در سر او پیدا میشود که چرا تا این حد دمدمی‌مزاج هستید، کما اینکه او بطور مرتب از خود میپرسد چرا فلان عطر را زده‌اید، چرا لباستان اینقدر کوتاه است، چرا اینطور آرایش کرده‌اید و غیره تا جواب یک یک این سوالات را پیدا نکند کوچکترین قدمی پیش نمیگذارد. طبیعی است که این دست به دست کردنها طرفه رفت‌ها و بی‌تفاوتی ظاهری ممکن است شما را فراری بدهد آنوقت او با نگاهی حسرت‌بار از کف رفتن شما را نظاره میکند و بعد به دنبال سوژه دیگری برای بررسی میرود. او جنساً اهل هارت و پورت است و حتی در خندیدن نیز سر و صدا به راه می‌اندازد.
ضمناً در روابط با همسر خود اهل خشونت نیست و بدرفتاری او فقط در حد سرپوش گذاشتن به روی ضعف‌های شخصیت خویش است. احتمال خیلی زیاد میرود که مرد متولد بهمن در طول زندگی خود مقام و شخصیتی کسب کند او برای اینکه سری توی سرها داشته باشد خود را به آب و آتش میزند و بالطبع ممکن است یکبار موفق بشود، این موفقیت میتواند از بردن جایزه نوبل تا انتخاب شدن به عنوان بلندقدترین مرد شهر باشد. گروهی از مردان بهمن ماه به شدت وسواسی هستند که شاید علت آن ترس خارق العاده آنها از میکروب و بیماری است.
البته او حداکثر سعی ممکن را به عمل می‌آورد تا این ترس خود را، مخصوصاً از نظر کسی که نسبت به او تعلق خاطری دارد. اما با اندکی دقت میتوان این ترس را در واکنش‌های غیر عادی او ملاحظه کرد. مردی که در بهمن‌ماه متولد شده است قادر به بازگو کردن احساسات عاشقانه خود نمی‌باشد و این بی‌تجربگی گاهی از جانب جنس مخالف سوء تعبیر میگردد. او هرگز به شما یک پالتوی شیک و یا یک انگشتر الماس هدیه نخواهد داد، اما زندگی با او بدون پالتوی مینک و یا یک انگشتر الماس هم میتواند محسور کننده باشد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه مرد بهمن

ادامه مرد بهمن

بدترین خصلت او از نظر زبان این است که برخلاف متولدین خرداد، مرداد، مهر و دی به این آسانی‌ها تن به ازدواج نمیدهند و بسیاری از ایشان تا ایام میانسالی خود را از قید ازدواج برکنار نگاه میدارند. اگر در ازدواج خیلی محافظه‌کار است در عوض در دوستی سخاوتمند است و دوستی‌های او گاه چنان شکوهمند و عمیق است که به آسانی با عشق اشتباه میگردد. به همین جهت زن ایده‌آل برای او زنی است که بیشتر دوست او باشد و توقع برخوردار شدن از احساسات شدید عاشقانه را نداشته ابدش. حسادت در قاموس این مرد محلی از اعراب ندارد و تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد نشان میدهد. این امر به خاطر آن نیست که اصولاً آدم خوشبینی است و به همه اعتماد دارد، بکلکه علت آن این است قبل از خواستگاری شما از هر نظر تحت آزمایش قرار داده است. به موازات حسادت خیانت نیز در زندگی او جایی ندارد، منظورم این است که مرد متولد این ماه، با وجود آنکه به *** بی‌علاقه نیست و گاه لاف عیاشی هم میزند، تقریباً هیچگاه دست از پا خطا نمیکند، من حتی میخواهم بگویم که اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در مجالس و میهمانی‌ها خیلی با زنهای دیگر گرم میگیرد حتم داشته باشید که یکی از والدین او متولد برج آبان است.
مرد متولد بهمن پس از آنکه همسر خود را انتخاب کرد، خیال خود را از این بابت بکلی راحت میکند و به این فکر می‌افتد که حالا میتواند به موضوعات مهمتری بیندیشد.
*** برای او جای بسیار مخصوصی در زندگی ندارد و بازتاب این امر در روابط دوستانه او با دخترها نیز دیده میشود او ممکن است فقط به این دیل که دوستی او با یک دختر دارد حالت صادقانه خود را از دست میدهد کلیه روابط خود را با وی بطور کاملاً ناگهانی و غیر قابل پیش‌بینی قطع کند، خیال نکنید که اینکار او فقط قلب دختر را میشکند، قلب او نیز جریحه‌دار میگردد. مرد متولد بهمن شکستگی قلب خود را به شدت از دیگران پنهان میدارد زیرا روحاً طوری است که اگر نقاط ضعف او برملا بشود بکلی خرد و مضمحل میگردد. اگر روی عاشق یک مرد جذاب متولد بهمن شدید فوراً از خدا بخواهید که یک صبر ایوب به شما ارزانی دارد. زیرا بریا شنیدن جمله "عزیزم با من ازدواج میکنی" حتی یک قرن انتظار کشیدن زمانی طولانی نخواهد بود.
مرد متولد بهمن گهگاه به لاک خود فرو میرود، بی‌جهت ناراحت نشوید و مزاحمتی برایش فراهم نیاورید، دیری نمیگذرد که به دنیای همگاه باز میگردد و شما را در رویاهایی که داشته است شریک میسازد، از این موقعیت حداکثر استفاده را بنمایید زیرا یکی از آن موارد نادری است که میتوانید در احساسات او شریک بشوید.
او احتمالاً بهترین نان‌آور شهر نخواهد بود اما بخوبی قابلیت آنرا دارد که اختراعی بکند که تمام دنیا از آن بهره‌مند گردد و یا اولین کسی باشد که قدم بر روی مریخ میگذارد. زنی که شوهر وی متولد بهمن ماه است باید هر لحظه انتظار مواجه شدن با یک رویداد تعجب‌آور را داشته باشد، پس اگر یک روز خبر ورشکستگی او را شنیدید کاخ آرزوهای خود را خراب شده تصور نکنید، هیچ بعید نیست که دو روز بعد، با یک گونی اسکناس به منزل بیاید البته تعدادی مرد متول بهمن وجود دارد که میلیونر هستند و یا درآمدهای کلانی دارند، اما داشتن پول زیاد آرزوی بزرگ او در زندگی نیست. بررسی‌های ما نشان میدهد که ثروت اغلب ثروتمندان متولد این ماه یا باید آورده است و یا در اثر برخورداری وسیع از کمک دوستان و اطرافیان، گردآوری شده است. به هر صورت ثروت زیاد چیزی نیست که او واقعاً استحقاق آن را داشته باشد و یا برای رسیدن به آن فداکاری کرده باشد، یک دلیل دیگر هم ممکن است برای وجود مقادیر متنابهی پول در حساب بانکی او وجود داشته باشد و آنهم پس‌انداز برای روز مبادا و ایام پیری است. انز نظر دست و دلبازی و پول خرج کردن بیشتر تابع عقل است تا احساسات اما به نفع شما است که هیمشه زیر روزنامه کف گنجه چند تا اسکناس درشت پنهان نگهدارید، اگر پای تظاهر در میان نباشد هرگز دریافت کننده یک هدیه گرانبها نخواهید بود مگر اینکه یکی از والدین او متولد فروردین، تیر، آذر یا اسفند باشد که در این صورت آفتاب گاهی از مغرب در می‌آید. از نظر بچه‌ها، او حرف گوش‌کن‌ترین انسان دنیا است، بعلاوه او تنها پدری است که پسرش به هنگام مواجه شدن با مشکلات عاشقانه با فراغ به او رو می‌آورد چه حتم دارند که با حوصله بسیار به آنچه میگویند گوش میدهد و منطقی‌ترین و قابل قبول‌ترین راه حلها را عرضه میکند، به عبارت دیگر او حلال مشکلات فرزندان خود میباشد.
یادتان باشد بزرگترین دلیل ازدواج او با شما این است که میخواهد مونس و همدمی داشته باشد، کسی که دائماً با او باشد و احتیاجات و نیازهای وی را مرتفع سازد و به هیچ وجه مایل نیست که خواندن کتاب، تماشای تلویزیون و یا حتی شرکت در یک میهمانی زنانه مانع انجام ایم وطائف بشود. نظر او درباره یک ماد و یک زن ایده‌آل خیلی ساده است. زنی که به طور دائم به او بپردازد و وقتی او چیزی خواست متوقع است که خیلی فوری خواسته او را برآورده سازید.
مرد متولد بهمن عشق اول خود را برای تمام عمر خاطره نگاه میدارد، این عشق را با اولین قراری که با یک دختر میگذارد و یا اولین دختری که با روابط صمیمانه برقرار میسازد اشتباه نگیرید، عشق اول او آن دختری است که برای اولین‌بار قلب او را به تپیدن واداشته است. او میتواند جزئیات این عشق را جز به جز برای زن خد تعریف کند، آنچه او در این باره میگوید ممکن است برای شنونده کاملاً خسته‌کننده باشد اما برای خود او بسیار شکوهمند است، با توجه به این امر است که اگر همسر این مرد، عشق اول او هم باشد به راستی مالک قلب او خواهد بود.
رویهم رفته باید بگویم که زندگی با این مرد مطبوع و خوش‌آیند است و مخصوصاً اگر از زمره زنانی هستید که از وجود رویدادهای شگفت انگیز در زندگی خد لذت میبرید بدون درنگ زن یک پسر متولد بهمن شوید.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
زن بهمن

غافلگیر کننده، کنجکاو، دارای حس پیش‌بینی، سریع‌الانتقال، غیر قابل پیش‌بینی، رفیق‌باز و کم‌علاقه به آداب و اصول سنتی و زناشویی.
زن متولد بهمن به علت ضعف تکنیک به کمبود مهر و محبت قادر نیست که عشق خود را به شوهر و فرزندانش حال کند. اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید لطفاً این مطلب اساسی را به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه‌ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود او را فرزند "قوس و قزح" یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.
سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است. به این دلیل با وجود آنکه در عشق خود بسیار جدی و وفادار است، ولی گهگاه بی‌ثباتی‌هایی نظیر نسیم و باد در وی مشاهده میشود. شما میتوانید با یک زن متولد برج دلو رابطه‌ای بسیار شاد و حسنه داشته باشید و به شرط آنکه او را در تعقیب هوسهای هزارگانه خود آزاد بگذارید و بگذارید به دلخواه خویش با دوستان خود حشر و نشر داشته باشد. هرگز به این فکر نکنید که او را به جایی و یا چیزی پایبند کنید. این زن ممکن است ناگهان تصمیم بگیرد بالرین شود، به کوه نوردی بپردازد و یا جزو سپاه صلح بشود. رویاهای او نظیر آنچه که به خاطر من یا شما خطور میکند نیست، او به دنبال ستاره‌ای میرود که ما هرگز آن را ندیده‌ایم.
او متعلق به همه کس و همه‌جاست و در عین حال از آن هیچ کس نمیباشد. عشق او ممکن است بسیار تند و آتشین باشد، درحالیکه خواسته‌هایش کیفیتی مبهم دارند. یکی از ستاره‌شناسان معروف این حالت زن متولد بهمن را به ترانه‌ای تشبیه کرده است که خواننده ناگهان متوجه میشود که نصف آنرا از یاد برده است. شما میتوانید کماکان پشت پیانو بنشینید و به نواختن آهنگ ادامه بدهید اما صدای او رفته‌رفته آهسته میشود و بالاخره سکوت میکند. اصرار یک دختر متولد بهمن به آزادی بسیار جدی است اما وفاداری او به کسی که عشق را در یک چنین قالبی قبول داشته باشد نیز بینهایت است. این دختر اگر والدینی متولد اردیبهشت، مرداد و یا دی نداشته باشد به میزان ثروت شما و اینکه در بانک چقدر پول دارید علاقه‌ای نشان نمیدهد. برای او پول در مرحله سوم اهمیت قرار دارد. او اهمیت نمیدهد که شما ثروتمندترین مرد شهر هستید یا نه، اما در عین حال مایل است که از نظر معلومات و حرفه و کار زبانزد باشید. برای زن متولد بهمن دکتر کریستیان برنارد که عمل تعویض قلب را برای اولین بار در دنیا انجام داد و یا فون بروان که موشک ساخت و راه بشر را به کره ماه گشود به مراتب عزیزتر و دوست داشتنی‌تر از راکفلر و میلیارهای ثروتمند میباشد.
وقتی شما تور خود را بکار میبرید تا این پروانه ناآرام را بگیرید به این نکته مهم توجه داشته باشید که او هرگز حاضر نخواهد شد زندگی غیر قابل پیش‌بینی خود را با مردی که نسبت به او صادق نیست بگذراند. مبانی اخلاقی یک زن متولد بهمن ممکن است غریبترین پدیده‌ای باشد که در زندگی خود با آن مواجه شده‌اید و به کلی با آنچه که به طور طبیعی از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است فرق داشته باشد، اما او بدون اینکه گسیختگی با جامعه پیدا کند به این مبانی پایبند میماند، او در عین حال به این حقیقت نیز واقف است که شما هم ممکن است مبانی خاصی برای خود داشته باشید. اگر در زندگی به دنبال یک زن آرام میگردید دور متولد بهمن را قلم بگیرید، او اگر هر چیز باشد آرام نیست. برای او عشق جسمانی اهمیت بیشتری از عشق روانی دارد، به عبارت دیگر او در هر لحظه میتواند یک عشق افلاطونی را قطع کند، در ضمیر ناخودآگاه این زن همیشه این احساس پرقدرت وجود دارد که تعلیق خاطر پیدا کردن به یک نفر این خطر بزرگ را به همراه دارد که نتواند به عشق واقعی یعنی آزادی مطلق وفادار بماند.
اگر شما از نظر علمی، آموزشی، سیاسی، هنری و با هر رشته دیگری مشهور و سرشناس باشید دختر متولد بهمن برایتان ایده‌آل است و بطور حتم بهتر از او پیدا نخواهید کرد مگر آنکه آنقدر بدشانس باشید که یکی از نوادر متولدین این ماه، یعنی یکی از آن دخترانی که رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم میگردد سر راهتان قرار گرفته باشد. استثنا در همه چیزی وجود دارد. رفتار دختر متولد بهمن همیشه اندکی متعجب کننده است اما برخی‌ها واقعاً به راه اغراق میروند. کما اینکه اغلب بسیار مجلس‌آرا هستند در حالیکه گاهی این مجلس‌آرایی جنبه شلوغ بازی پیدا میکند. این دختر با هر نوع مجلسی جور در می‌آید خواه یک مجلس رسمی باشد، خواه یک مجلس خودمانی و معمولی.
فقدان حس سوءظن در این زن از مزایای چشم‌گیر اوست اما توجه داشته باشید که هرگز از حسن نیت او سو استفاده نکنید، چه اگر مچ شما را در حین خیانت بگیرد قلبش به شدن میشکند. او بی‌جهت به شما بدگمان نمیگردد و در حالت عادی هرچه بگویید قبول میکند ولی تحمل خیانت را ندارد. زن متولد بهمن هرگز پس از خروج شما از منزل کنجکاوی نمیکند که کجا رفته‌اید. خلاصه با خدعه و نیرنگ خیلی دیر آشناست، با وجود این به شما توصیه میکنیم قبل از آنکه به فکر سو استفاده بزرگ از این حالت مظنون نبودن بیفتید، به این نکته توجه داشته باشید که فقدان حس حسادت در او به علت برخوردار بودن از یک شخصیت قوی نیست، بلکه چیزی است به مراتب بالاتر از آن. در وحله اول میتوانید حتم داشته باشید که او قبل از اینکه دومین نگاه را به شما انداخته باشد، شما را با یکی از قویترین میکروسکوپ‌های دنیا روانکاوی کرده است، در ثانی در دنیای او همیشه بقدری موضوع و مسئله برای فکر کردن و پرداختن به آنها وجود دارد که اصلاً فرصت نمیکند به این بیندیشد که شما وقتی از او دور هستید چه میکنید. وقتی از جلوی چشم او دور شدید، تا حدود 99 درصد از فکر و خیال او هم دور شده‌اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمیشود. به هر صورت اگر این زن از شما بی‌وفایی دید خیلی ساده ناگهان یک عقبگرد میکند و در خلاف جهت سابق به حرکت در می‌آید. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید.
پس از آنکه روابط او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام جل و پلاس مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون میریزد و میتوانید حتم داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمیدارد. بر این قاعده کلی یک استثنای مهم وجود دارد. زمن متولد بهمن، مثل مردی که در این ماه به دنیا آمده است، اولین عشق واقعی خود را هرگز فراموش نمیکند.
.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه زن بهمن

ادامه زن بهمن

زن متولد بهمن به زندگی زناشویی پایبندی زیادی نشان نمیدهد و فقط درشرایط خیلی استثنایی ممکن است با قید و بند زندگی زناشویی خو بگیرد. به همین جهتتعداد زنان مطلقه متولد بهمن به نسبت خیلی بیش از زنان متولد برجهای دیگر است. پرهیجانترین احساسات در این زن ممکن است فقط در عرض یکی دو ساعت فروکش کند و هیچاثری از آن باقی نماند. طبیعی است که او از جدایی و طلاق خوشش نمی‌آید. اما وقوعاین حادثه را فاجعه تلقی نمیکند، این زن طبیعت تکرو دارد او حتی شوهرش را هم بهصورت یکی از دوستان خیلی نزدیک خود به حساب می‌آورد. پس هیچ دلیلی وجود ندارد کهقطع یک رشته دوستی را پایان زندگی بپندارد. علی‌الخصوص که او دوستان خود را هرچندگاه یکبار عوض میکند. حتم داشته باشید که تا به تمام اسرار درونی قلب شما واقفنشده باشد و با تمام رویاها و تخیلات شما آشنا نشده باشد قدم به قلب شما نمیگذارد،درحالیکه مشابه این حق را برای شما محفوظ نگاه نمیدارد. به اسرار دل او جز خودشهیچکس نباید پی‌ببرد و اگر دید که این احتمال برای کسی به وجود آمده است با یکمانور ماهرانه او را به کلی از مرحله پرت میسازد. زن متولد بهمن به راحتی از خطایشما چشم‌پوشی میکند اما دورغ و خدعه و نیرنگ را دوست ندارد.
بهتر است از دختری که در برج دلو متولد شده است قرض نخواهید. اگرخاطر شما خیلی نزد او عزیز باشد ممکن است یکی دوبار درخواست شما را اجابت کند، امادفعه سوم با چنان خونسردی جواب رد میدهد که هرگز آنرا فراموش نکنید. این شخص اصولاًاز قرض چه به صورت دریافت و چه به صورت پرداخت خوشش نمی‌آید و اگر مجبور بشود که ازکسی وام بگیرد به هر طریقه که شده در راس موعد آنرا تسویه میکند. قرض گرفتن از اوبطور حتم بزرگترین لطمه را به روابط فیمابین شما خواهد زد.
بیشتر زنهایی که در برج دلو متولد شده‌اند دارای ظاهری زیبا وفریبنده هستند اما آنچه عجیب است احساسی است که از دیدین این زن به شما میدهد، یکلحظه تو دل برو و لوند به نظر میرسد و لحظه‌ای بعد سرد و بی‌تفاوت و بی‌روح، امابطور کلی پس از متولدین برج میزان (مهر) تعداد خوشگل‌های این ماه از همه بیشتر استو حداقل این است که خیلی با نمک هستند. لباس پوشیدن زن متولد بهمن ممکن است موجبوارد آمدن آنچنان شوکی به شما بشود که تا ساعت‌ها نتوانید از جای خود حرکت کنید. اونیز مثل هر زن دیگری جلوی خود حرکت کنید. او نیز مثل هر زن دیگری جلوی بوتیک‌هایلباس فروشی می‌ایستد، اما کمتر ممکن است فکر کند که آنچه میپوشد شیک است یا نه و باقطعات مختلف لباسش بهم می‌آیند یا خیر. او ممکن است لباسی به تن کند که موجب حسرتخوردن هر زن کولی و هیپی شود و خصیصه تک روی او ممکن است موجب چنان ترکیبی از رنگهادر تن و اندام او بگردد که در هیچ تابلوی کوبیسمی مشابه نداشته باشد. نحوه لباسپوشیدن او واقعاً گیج کننده است، ممکن است در یک میهمانی یک نفر بگوید که سال آیندهلباس‌ها به فلان صورت درخواهد آمد و او همان روز عصر از خیاط خود بخواهد که یک چنانلباسی برایش بدوزد و یا آنکه برعکس ممکن است سالهای سال به شیوه مادربزرگ خود لباسبپوشد.
شیوه آرایش موی او نیز خاص خودش است. تغییر رنگ و آرایش موی او، درستمثل تغییرات شخصیتش غیرقابل پیش‌بینی است. یک روز موی خود را مثل پسرها کوتاه میکندو فردا کلاه گیس میگذارد که موی آن تا حد کمر بلند است، امروز او را با موی نقره‌ایمیبینید و فردا با موی مشکی. بطور خلاصه موی این زن مشابه موی هیچ زن دیگری در ایندنیا نیست و رنگ و آرایش آن آرام و قرار ندارد.
گفتگو با این زن ممکن است بسیار جالب باشد، زیرا نحوه سخن گفتن جذابیدارد و این احساس مطبوع به مرد دست میدهد که زنی محجوب و مرموز است و بعد ناگهانیکی از آن تغییرات خاص متولین این ماه به تجلی میپردازد و شما بدون مقدمه و بطورکاملاً ناگهانی از وی جمله‌ای میشنوید که تا چند لحظه باور کردن آن برایتان مسکلاست. شما مشغول صحبت از بحران انرژی و اثرات گوناگون آن بر کشورهای صنعتی هستید کهناگهان او میگوید: "راستی شما حلیم بادمجان دوست دارید؟" سعی کنید خونسردی خویش راحفظ کنید و با قاطعیت به بحث اصلی خود ادامه بدهید و در عین حال به خاطر داشتهباشید که او هر چند لحظه یکبار بدون مقدمه از خط خارج میشود و دوباره به سر جای اولخود بر میگردد. به غیر از این نوع اختلالات گفته‌های او همیشه منطقی و مستدل است. در موقع صحبت کردن هرگز طوری حرف نزنید که دال بر بالاتر بودن شما از او باشد. عدمتساوی برای این زن مفهوم ندارد، اگر به این نکته توجه نکنید دیواری غیر قابل عبوربین خود و او به وجود می‌آورید.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه زن متولد بهمن

ادامه زن متولد بهمن

بر طبق باورهای ستاره شناسان قدیم یک زن متولد بهمن میبایست الزماًیک مادر خوب هم باشد زیرا سیاره حاکم بر رفتار او، یعنی اورانوس سمبل آینده است وبچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است، اما تحقیقات نشان میدهد که این نظرخیلی درست نیست و تولد بچه در ابتدای کار مادر متولد بهمن را به کلی گیج و سر در گممیسازد، علت هم بسیار روشن است. فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز بخصوص ثابتنمیماند. او موجود سر به هوایی است که هر لحظه به موضوعی می‌اندیشد و این خصیصه بابچه‌داری که تمرکز فکر لازم دارد مغیرت دارد.
زا آن گذشته او به طور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمیباشد واین تکنیک غلط ابراز محبت او را بیش از پیش نسبت به بچه‌های خود بیگانه میسازد. نکته جالب در مورد این زن، از نقطه نظر رفتاری که با بچه‌ها دارد این است که علیرغمبیگانگی که با بچه‌های خود دارد، با کودکان دیگر بسیار صمیمی و رفیق است و اگر اورا مثلاً در منزل همسایه ببینید با کمال تعجب مشاهده میکنید که چطور با بچه‌هایمردم بازی میکند اما روابطش با فرزندان خود چنین گرم و دوستانه نیست. آخر مگر نهاین است که او رفیق‌بازترین موجود دنیا است؟ خوب حالا چه فرق میکند که سن این رفیقچقدر باشد؟
البته این نکته را هم فراموش نکنید که نامناسب بودن تکنیک ابراز محبتاو با فرزندانش دلیل بر این نیست که او به وظایف مادری خود عمل نکند. او به هنگامدفاع از کودکان خود بسیار جدی و حتی شدیداً خشن است. آنچه در درجه اول از بچه‌هایخویش توقع دارد گفتن حقیقت است و به این دلیل هرگز بچه‌ای را که مرتکب خطایی شده وبه گناه خود اعتراف کرده مورد تنبیه قرار نمیدهد. اینکار یک حسن بزرگ دارد و آناعتماد بسیار زیاید است که این کودکان نسبت به مادر خود پیدا میکنند. از نظر کودکاناو مادری شاد، آسان‌گیر، و به هنگام بیماری مهربان است. برای او یک بچه نامرتب کثیفو شیطان اما درسخوان بهتر از یک بچه درس‌نخوان اما بسیار مرتب است. اگر با دخترمتولد بهمنی ازدواج کردید یادتان باشد که او قبل از مادر شدن باید یک زن خانه‌داربشود و قبل از این هم که زن خانه‌دار شد باید به وی تفهیم کرد که ازدواج فصل آخرزندگی تجرد و سر به هوایی‌ها، شوخ و شنگی‌ها و رفاقت‌های نامحدود این دوره است. کشاندن این دختر به پای سفره عقد کار ساده‌ای نیست و او به هیچ وجه تعجیلی در اضافهکردن نام فامیل شما به اسم خود ندارد و این کار را فقط وقتی انجام میدهد که شما راخوب سبک سنگین و حلاجی کرده باشد و فهمیده باشد که تا چه حد مرد میدان زندگی هستید. او در لابراتوار حساس ذهنش شما را به خوبی تجزیه و تحلیل میکند. در نهاد زن متولدبهمن حس غریبی وجود دارد که پیوسته او را تحریک میکند تا درست در خلاف جهتی که سوقداده میشود گاه بردارد از آن گذشته او کسی است که میخواهد از هر چیزی سر دربیاورد،پس چه در خانه، چه در روابط دوستانه، چه در عشق از فرط کنجکاوی میخواهد همه راههارا تجربه کند. حس تجربه و دوستی و کنجکاوی چنان در او شدید است که اگر دقت کنیدمیبینید حتی قهوه یا چای را هر روز یکجور درست میکند و یا هر روز که برای خریدبیرون میرود یک مغازه تازه را برای خرید تحت آزمایش قرار میدهد.
از آنجا که خودش هم نمیداند واقعاً چه میخواهد، بیان احساسات درونیبرایش بسیار مشکل است. اگر عاشق بشود به شدت گیچ و سر در گم میگردد زیرا نهایت ایناست که فقط دو سه کلمه برای بیان تمام احساس خویش پیدا میکند، آنهم دو سه کلمه‌ایکه به هیچ عنوان گویای شیفتگی او نخواهد بود، برای او بین دوستی ساده و عشقفاصله‌ای بسیار جزیی و مبهم وجود دارد، به این دلیل اگر دیدید که آشنایی شما با اوبه مراتب کندتر از حد معمول پیش میرود و میزان صمیمیت شما با او سریعاً افزایش پیدانمیکند آنرا حمل بر عدم علاقه و فقدان عشق نگید، این حالت تا بعد از ازدواج نیزادامه پیدا خواهد کرد. داستان عاشقی که شب و روز فقط بهم می‌اندیشند برای اوداستانی مسخره است، راستی مسخره نیست که انسان در دنیایی که میلیارها نفر در آنزندگی میکنند فقط به یک نفر فکر کند؟ او شریک زدگی شما میشود اما جزیی از شمانمی‌شود. شما خودتان هستید، او هم خودش هست با استقلالش، اگر نمیخواهید او را ازدست بدهید، با آزادگی او مخالفت نکنید، کما اینکه او نیز هرگز چنین نخواهد کرد. بهترین راه برای بریدن از او نشان دادن حسادت، داشتن سوظن، گرفتن حالت تملک،محافظه‌کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی اوست. شما هم چنین میتوانید ازراه بی‌اعتنایی به خیل دوستان او که از هر قماش و مقوله‌ای میباشند، و به تعدادگوناگون و در اوقات مختلف به منزل شما خواهند آمد نیز به این مقصود برسید.
این زن قوه دراکه و قدرت انتقال و حس پیش‌بینی عجیبی دارد. او موجودیاست که چند روز جلوتر از دیگران زندگی میکند و به این ترتیب تنها کسی است کهمیتواند شما را دقیقاً از عواقب کارها باخبر سازد. به نفع شما است که آنچه را کهراجع به آینده میگوید با اطمینان خاطر قبول کنید. قدرت او در آینده‌نگری واقعاًشگفت‌انگیز است:rambo:
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرد اسفند

یا منفی کامل یا مثبت کامل، او حد وسط ندارد. اگر میخواهید زن یک مردمتولد اسفند بشوید مواظب باشید که از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردیاو نرنجید، حتماً هفته‌ای دو سه بار به او بگویید که دوستش میدارید. اگر مرد متولداسفندی بر سر راه شما قرار دارد و این احتمال است که روزی هر دو دارای یک نامخانوادگی بشوید. سخت مراقب باشید زیرا در صورت وقوع یک چنین رویدادی برای شما حدوسط وجود نخواهد داشت یا آینده‌ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آنرا درهمخواهید ریخت. قبل از آنکه تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید بهتر است اطمینان پیداکنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت‌های مناسب زندگی خود میباشد یا نه؟اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید میتوانید حتم داشته باشید که به قولمعروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخترین زنان روزگار خواهید شد چهشوهری نصیب شما میشود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده کردیدکه او از زمره کسانی است که موقعیت‌های عالی را با بی‌اعتنایی و لنگاری از دستمیدهد و در حدی نامتعارف پیرو ضرب‌المثل "سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است" میباشدو حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب کارهای جدی باز میدارد بگذارید به شما جداًاخطار کنم که در لبه پرتگاه بسایر ژرفی قرار گرفته‌اید. مرد متولد اسفند ممکن استواجد همه آن چیزهایی باشد که شما خواهان آن هستید و یا برعکس فاقد همه آنها باشدمنش زندگی او چنان است که بطور مرتب رودرروی موقعیت‌های بی‌نظیر قرار میگیرد، واینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رویاهایی کهمانع پیشرفت و موفعیت او میگردند خط بطلان بکشد، اما اشکال کار در این است که برخیاز متولدین این ماه اصلاً قادر به تشخیص موقعیت‌های مناسب نمیباشند و حس شناساییفرصت در آنها ضعیف است و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلاً نمیشنود.
مرد متولد اسفند آدم ضعیف‌النفسی نیست، و عیب کار فقط در این است کهگاهی چشمک‌های یک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب میکند که متوجه طلوع خورشیدنمیگردد. طبیعی است که تمام متولیدن این برج اینچنین روایی نیستند اما حتم داشتهباشید که اکثراً اینطورند. با وجود این امیدواری‌هایی نیز هست، تا زندگی هست امیدهم هست، و بر غم عدم قاطعیتی که در اکثر متولدین این ماه به چشم میخورد، در آوردننان و تامین زندگی یک امر الزامی است، و وقتی او در این راه گام برمیدارد قدرت درکبسیارش که ناشی از تاثیر سیاره نپتون است همراه با هوش سرشاری که بطور طبیعی در وینهفته این امکان را به وجود می‌آورد که یک شبه ره صد ساله بپیماید و به شهرت ومقام، حتی ثروتهای سرشار برسد، و اگر هیچ کدام از اینها نشد میتوانید روی احترام وتامینی که بدست می‌آورد حساب کنید بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما میشناسید ازاین گروه باشد:
از سوی دیگر باید صراحتاً بگویم که او اگر مثلاً تا سن بیست و پنج وسی سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعیت‌های مناسب زندگیبهره‌گیری‌های لازم را کرده باشد، بعید به نظر میرسد که آینده درخشانی در پیش داشتهباشد. میگویید سی سالگی تازه اول زندگی است؟ باشد، امتحان کنید، اما باور کنید کهدست به قمار بزرگی میزنید. وقتی میگویم که آینده درخشانی نخواهد داشت منظورم آیندهخانوادگی اوست که شمال حال شما، فرزندان شما و زندگی شما میگردد، در حالیکه ممکناست از نظر خصوصی وضع رضایت‌بخشی داشته باشید.
بسیاری از متولدین اسفند که قدرت ریسک کردن را ندارند، از صمیم قلببه آنچه دارند دلخوش و راضی میشوند، بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندانایشان ممکن است اصلاً راضی نباشند در یک چنین مواردی او حداکثر رضایت خاطر را ازرویاهای طلایی خویش بدست می‌آورد و یک لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن کافیمیداند و در حالیکه از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور و نمیر نیست، زندگی تفریح وگردش، لباسهای خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد. اگر آنقدر عاشق اوهستید که حاضرید همه این کمبودها را تحمل کنید بسیار خوب، بروید و پای سفره عقدبنشینید. اما از همین حالا بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برایآنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید بار او را هم بدوش بکشید به این معنی کهنه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشویدبلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.
 
بالا