دل نوشته ای زیبا در مورد بی حیایی و بی حجابی

fereshte akabere

کاربر بیش فعال
عفاف و حجاب ارزش است ،چرا بعضی ها امروز عاشق و معشوق می شوند و به سادگی دل می دهند و دل ربایی می کنن

ما خون دلها خورده ایم ، قرارمان برای نسل نوجوان و جوان این نبود!

من آنروز یک عشق داشتم ؛ پیروزی یا شهادت ، بعضی ها امروز هر ساعت ، عاشق و معشوق آدم های غریبه می شوند و به سادگی دل می دهند و دل ربایی می کنند!

من آنروز از گل و لای و خاک سنگرها بر لباسهای ساده ام لذت می بردم و بعضی ها امروز از شلوارهای لی خاک نما و پاره پوره خارجی !

من آنروز در جبهه زیر آفتاب داغ ، چفیه بر سر می انداختم تا نسوزم ، بعضی ها امروز رو سری از سر انداخته اند که موی سر به نامحرم نشان داده و بسوزند ودیگران راهم بسوزانند !




من آنروز در خط مقدم برادران غریبه زیادی را می دیدم و به همه می گفتم : خدا قوت، نه خسته برادر! ، بعضی ها امروز برای طرح دوستی ، فقط با عجله از همه می پرسند : ASL?

من در شب قبل از عملیات بر دستانم حنا می زدم تا در جشن پیروزی یا شهادت شرکت کنم ، بعضی ها امروز بر چهره شان هفت قلم مواد آرایشی خارجی می زنند تا به نامحرم بگویند : من های کلاسم ، نگاهم کنید !

من آنروز در وصیت نامه ام می نوشتم : خواهرم حجاب تو بر علیه دشمن از خون من موثر تر است ، بعضی ها امروز حتی در پروفایل شان می نویسند : همیشه به روز هستم ، دوره و زمانه عوض شده و عشق من مد گرایی و تقلید از غربی هاست .




من آنروز در بیسیم از بچه های پشتیبان می خواستم از طرفم برای دشمن نخود و آجر و سنگ ( آتش) بفرستند ، بعضی ها امروز به هر ناشناسی می گویند : برایم شارژ بفرست !

من آنروز مشامم از بوی دود و باروت پر بود و برای رسیدن به هدفم ، از آن لذت می بردم ، بعضی ها امروز از بوی الکل در انواع ادکلن های خارجی !

من آنروز خشاب و اسلحه ام را برای نابودی دشمن در بغل گرفته بودم و بعضی ها امروز سگ های نجس تزئینی گران قیمت را!




من آنروز در جبهه ، اوقات فراغتم را در چاله هایی قبر مانند ، قرآن می خواندم و اسغفار می کردم و لذت می بردم ، بعضی ها امروز در چت رو م ها به دنبال عشق ناشناس و گمشده ساعتها به بطالت ، پرسه می زنند و روم عوض می کنند !

من آنروز در هنگام عملیات ، در گوشی بیسیم ، یا زهرا(س) و یا حسین(ع) می گفتم و بعضی ها امروز در گوشی خود ،از نفس ، عشق ، ناز و فدایت شوم به نامحرم و ناشناس!

من آنروز یک دست لباس خاکی داشتم وبا آن احساس غرور ، زیبایی و عزت و شکر خدا می کردم ، بعضی ها امروز لباس های رنگارنگ خارجی و صورتی تزئین شده اما خود انگاره ای زشت که هیچگاه با تغییر مد ،از خودشان راضی نمی شوند !




من آنروز با بند انگشتانم ، با ذکر استغفرالله وقت می گذراندم و بعضی ها امروز با دگمه های بیجان موبایل برای اس ام اس های عاشقانه جدید و یا کلیدهای کیبورد برای ارسال پیام های عمومی دعوت به دوستی در روم ها !

من آنروز باد گیرم را تا روی دست و پا می کشیدم تا شیمیایی نشوم ، بعضی ها امروز شلوار و مانتوی کوتاه را انتخاب کرده اند که فضا را هم آلوده کنند !

من آنروز در خط مقدم ساعت ها بیدار می ماندم تا دشمن غافلگیرمان نکند بعضی ها امروز ساعتها برای ملاء عام و مد نمایی ، خود را تزئین می کنند تا نا محرمان را غافلگیر کنند!

من آنروز به شوق شرکت در عملیات یا به یاد همسنگران شهیدم اشک می ریختم و قصد انتقام از دشمن را داشتم ، بعضی ها امروز برای شکستهای عشقی شان افسرده اند و قصد انتقام از تمام آدمها و زمین و زمان را دارند !

من آنروز سرنگ ضد شیمیایی بر بدن خود شلیک می کردم ، بعضی ها امروز ، گونه بر رخ خود تزریق میکنند تا به چشم بیایند !


نه ! این قرارمان نبود ! ما رفتیم تا شما نیز راهمان را ادامه دهید ، رفتیم تا امنیت امروز را به ارمغان بیاوریم و تو بتوانی عفت و حجاب فاطمی را بر گزینی ! رفتیم تا دشمن ، نتواند حیای شما را به بی حیایی تبدیل کند ،رفتیم تا اطاعت کنیم از قرآن و رسول و اولی الا مر ، تو هم مراعات کن ! بر گرد و اندکی بیاندیش ؛ ... ما خون دلها خورده ایم !
 

بردوک بزرگ

عضو جدید
کاربر ممتاز
میشه این دوستان اعلام کنن قرارشون با فرزنداشون چی بوده؟قرار بر فشار صرفا مال ماست و لفت ولیس مال فرزندانشون؟این دوستان اگر به خاطر خدا رفتند دیگه اینهمه لفت ولیس فرزنداشون چیه؟اگر هم بهر خدا نرفتن دیگه تقدس گرایی چه معنی میده؟ دوگانگی شخصیت دارند دوستان.
 

ZEUS83

عضو جدید
کاربر ممتاز
اون نسلی که در زمان حمله دشمن به خاک وطنش رفت جنگید چطور با نسلی که هنوز بدنیا نیومده بود قرار مدار گذاشت ؟؟

اون نسلی که تصمیم گرفت از وطنش دفاع کنه کجا و کی قرار و مدار با نسل نیومده گذاشت ؟؟؟ یعنی بر فرض محال اگر نسل بدنیا نیومده اون روزا از عالم غیب میگفتن نه ما این قرار مدار رو قبول نداریم اونا نمی رفتن از وطنشون دفاع کنن ؟؟؟

اون نسل رزمنده همه قرار مدارهاشون منحصر و محدود به لچک سر زنها و موهاشون و لباسشون و عمل های زیبائی شون بود ؟؟


اون نسل رزمنده احتمالا به ذهنشون خطور نکرد که یه قرار و مداری هم با ازما بهترون بذارن و شرط و شروط تعیین کنن که اگر ما جون مون رو برای حفظ این خاک فدا می کنیم شما خاک بر سر مردم نکنید ؟؟؟؟

اون نسل رزمنده قرار مداری در مورد نهی و نکوهش اختلاس و گرونی و تورم و بیکاری با کسی نذاشته بودند ؟؟

اگر می خواهید کار فرهنگی کنید بکنید ولی تو رو به روح همون رفتگان حداقل ظرافت ها و تفاوت های کار فرهنگی و دیپلماتیک رو بدونید .

بخش اندکی از اون نسل که بخاطر بازهای سیاسی لو رفتن الان در دادگاه های فساد مالی هستن و بخش دیگه ای در دبی و تایلند و مالزی و چین و روسیه دارن تجارت می کنن و بخش دیگه ای بازنشسته شدن و اقازاده هاشون دارن راهشون رو ادامه میدن و بخش دیگرشون در گوشه اسایشگاه ها و بیمارستان ها و خونه ها دارن خون دل و افسوس میخورن
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا همش نکوهشش میکنین اونم هم سن و ساله خودمونه برداشتش از موضوع اینطوریه
زحمت کشیدی
دستت طلا نه جانم شاید یکم حق با تو باشه شهدارو باید قدر تونست ماهم دوسشون داریم مهم اینه که یادشون همواره تو خاطر ما هم هست سوای از بحثای سیاسی و ...
 

MAHDI.VALVE

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گفت فحشا در کجا آید پدید

گفتمش در کوچه های بی شهید



بی شهیدانند بی سوز و گداز

بر سر سجاده های بی نماز



بی شهیدان را غم لیلا کجاست ؟

سوز و اشک و آه و واویلا کجاست ؟



کوچه ی ما بوی مجنون میدهد

بوی اشک و آتش و خون میدهد



بوی مجنون مست میسازد مرا

در پی لیلی میاندازد مرا



نام لیلی بردم آرامم گریخت

هفت بندم بند بند از هم گسیخت



از جنوب و شرق تا غرب و شمال

گشته ام در بین اشباح الرجال



آب می جویم ولیکن در سراب

کوفه بازار است این شام خراب



در تمام کوفه آیا مرد نیست ؟

جز علی مردی سراپا درد نیست ؟



چون علی باید که سر در چاه کرد

شیعه را تا از خطر آگاه کرد



شيعه کی تسلیم فحشا میشود

فسق را محو تماشا میشود



کربلا بر شیعه نا مکشوف نیست

حکمتش جز امر بالمعروف نیست



شیعیان فرهنگ عاشورا چه شد ؟!

پرچم خون رنگ عاشورا چه شد ؟!



کیست تا پرچم به دوش خود کشد ؟

شیعه را از خواب خوش بیرون کشد



گفت مولا کل ارض کربلا

شیعه یعنی غربت و رنج و بلا



شیعه بی درد، زخم بی نمک

بس کن این یا لیتنا کنا معک !



کربلا غوغاست ساز و برگ کو ؟

ظهر عاشوراست شور مرگ کو ؟



ظهر عاشوراست، این تذهبون ؟!

نعم تقولون مالا تفعلون
 

saeed99

عضو جدید
کاربر ممتاز
.

آواتارت در تایید نوشته هاته یا تکذیب اونا ؟
 

sage007

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آواتور شما چطور ؟

حتما مهندس عمران هست داره مصالحه رو تست می کنه دوست عزیز
 

Fateme_bay

عضو جدید
کاربر ممتاز
گذشته ها گذشته...این روزا هم میگذره
اونی که رفت برای وطن جنگید...جونش رو داد یا عضوی از بدنش رو
فقط واسه یه تکه روسری نرفت که
رفت که جوانان وطن در امنیت و آزادی زندگی کنند....رفت که وطن استقلال داشته باشه...
اون رفته...
اونایی که موندن چکار کردن؟؟
غیر از تاراج اون ارزش ها؟؟؟
غیر از پامال کردن اون ارزش ها؟؟؟
منظورم مقدس نماهاست...
کسایی که از ریش و سبیل و جای مهر روی پیشونی...چه استفاده ها که نمیکنن
پول ملت رو بالا میکشن و خونشون رو تو شیشه
اونوقت دم از حیا و عفت میزنن


میخوان به زور کتک و پرده دری حجاب سر مردم کنن
درحالی که خودشون قبلا ایمان مردم رو با دروغ و تزویر از بین بردن....


فقط این وسط...اون جوانان شهیدمون پرپر شدن
حیف شدن....:cry:
 
آخرین ویرایش:

MK264

کاربر بیش فعال
چرا همش نکوهشش میکنین اونم هم سن و ساله خودمونه برداشتش از موضوع اینطوریه
زحمت کشیدی
دستت طلا نه جانم شاید یکم حق با تو باشه شهدارو باید قدر تونست ماهم دوسشون داریم مهم اینه که یادشون همواره تو خاطر ما هم هست سوای از بحثای سیاسی و ...

آخه زحمت نکشیده، کپی پیست کرده از سایت های دیگه.
 

MK264

کاربر بیش فعال
یک چیزی، اگر خمینی توی سخنرانیش نگفت که چه معنی داره که آدمایی که پنجاه سال پیش زندگی میکردن برای امروز ما تصمیم بگیرن، حالا چطور انتظار دارن که 40سال پیش برای امروز ما تصمیم بگیرن ما دم نزنیم؟
 

yare66

عضو جدید
چه ربطی داره هر موضوعی رو به شهیدا و حجاب ربط میدین؟
اون موقع شرایط کشور جوری بوده که یه عده وطن دوست رفتن جنگیدن . اما دلیل نمیشه الان هر چی سختی و بد بختی هست از چشم اونا ببینیم. یا بگیم نسل الان کشور حتما باید مثل اونا باشه.
 

bad..boy

عضو جدید
هر نسلي براي خودش تصميم مي گيره و.................هر زماني هم يك سري مقتضيات خودش رو داره...................ولي مي دونم اگه همين الان هم جنگ بشه و من و خيلي ها مثل من بريم بجنگيم ........شما و يك عده ديگه چند سال بعد همه تفكراتتون رو به جاي من جا مي زنيد و براي خيلي ها اونايي رو كه رفتن باز مي كنيد چماق............آخه مساله اونايي كه رفتن نيستن چون زبون ندارن بلكه رسيدن به هدفتون هست و هر وسيله اي كه لازم داره
 

fereshte akabere

کاربر بیش فعال
دوستان عزیز این همه نوشتین ولی میدونید درسته من این نوشته از سایت دیگه گرفتم
ولی اگه خوب بخونینش بدون اون بعضیها یه بار بخون و بعد جدا او بعضیها رو بخون انوقت چیزی میبینین که خیلی زیباست
در ضمن باید بگم که همیشه نباید گفت ما یه نسل جدا هستیم اونی که میگه اگه دوباره همچین اتفاقی بیافته دو راه بیشتر نداره یا بجنگه یا فرار کنه
و اونایی که به غرب و مد غرب اهمیت میدن بهتر بدونن که اگه من و تو و تمام جوانها دست هم بگیریم و تلاش کنیم هم میتونیم خودمون یه مد درست کنیم که غربیها میخوان ازش تقلید کنن و هم کارهایی کنیم که اگه شهدا بودند شاید نمیتونستن
اگه شهدا زنده بودن اونایی که هوش بالایی داشتن و از فکرشون خوب استفاده میکردند الان پولدار و قدرتمند بودند
حالا توی جوونی که همین هستی چرا فقط میشینی تا دیگران بهت کمک کنند خودت بلند شو اونوقت همه چیز درست میشه
در مورد حجاب من به حجاب احترام میذارم و رعایت میکنم چون با حجاب تو جامعه میتونی راحت کارت پیش ببری
اما هر کس با توجه به علایقش کاری میکنه وقتی اسلام و مهمتر از همه اینها قران و پیامبر خاتم میگن حجاب باید تمام ادمها رعایت کنند فرق نداره مرد و زن برای دلایل مهمی هست که ما هنوز درکش نمیکنیم حتی تمام فرامین قرانی هم همین هستن ما جای تقلید از غرب کافیه همین قران خوب بخونیم و درکش کنیم چون اطلاعاتی داره که در اینده هم استفاده میشه
حتی وقتی میگه سگ نجست بخاطر بیماری
متسفانه بعضی چیزها رو باید به روز کنیم تا بدونن دلیلش
الان جوون منطق میخواد وقتی میگن طلا برای مرد حرام اون برای قدیم مناسب بود نه الان باید توضیح بدن به یه پسر چرا حرام من تا اونجایی که میدونم برای این حرام که نوع فیزیولوژی مرد و زن فرق میکنه برای همین میگن بهتر استفاده نشه تا به سلامت بدنش اسیب نرسونه
پس بهتر اینقدر جبهه گیری نکنید اگه اینطور بخواین جبهه گیری کنید تایپک حذف کنم بهتره
 

parna wanna u

عضو جدید
تا ده سال دیگه هم بحث کنید فایده نادره.کشوری که دین رسمی داره این وضعیتشه کشوری که آزادی برای مردم نذاشته این وضعشه.هرجو مرج تو خون اینجور کشوراست نه فقط ایران.کشوری که برای دیگر ادیان احترام...
 

RAZ17

عضو جدید
من کوچیک همه ی فرزندان شهدا و جانبازان هستم.اصلا کی گفته کسی که حجابش رو رعایت نمیکنه یعنی آدم بدیه و خدای نکرده به شهدا بی احترامی میکنه؟
کسی که حجاب نداره یعنی فقط به حجاب اعتقاد نداره!نگفته که شهدا و اعتقاداتشون رو قبول نداره. یه کم ظاهربینی رو کنار بذارید.
لطفا به راحتی این همه برچسب به آدما نزنید! بعضی وقتها این برچسب ها آدم ها رو زیادی از هم دور میکنه.
اگر میخاید به اعتقاداتتون احترام بذارن لطفا خودتون بی احترامی نکنید. هرکسی تو یه فرهنگی بزرگ میشه. با این تفاوتها مبارزه نکنید. چه بسا آدم هایی که ظاهر خفنی دارن اما قابل تغییرباشن اما اگه تحقیرشون کنیم فقط از خودمون دورشون کردیم .
پدرم میگن خیلی از اونایی که شهید شدن کسانی بودن که رومد ترین و خوش تیپترین بودن تو دوره ی خودشون.
چیزی که اونها رو به جبهه ها کشونده غیرتشون بوده نه تعصبشون.
بیاید اینجوری فکر کنیم که همه ی ما آدمیم و هر اندازه که بتونیم به دیگران کمک کنیم و باری از دوششون برداریم انسان تریم.
واز دیدن شادی دیگران شاد بشیم و به دور از ظواهر آدما به خاطر خوبیهاشون باهم زندگی کنیم و دیگه به هم برچسب نزنیم.
 

Similar threads

بالا