((***)) در انتخاب عنوان وبلاگ کمکم کنند!!!!!!!!!!!!!!

Ns89

عضو جدید
(( ***)) در انتخاب عنوان وبلاگ کمکم کنند!!!!!!!!!!!!!!


يه مطلب قشنگ و عبرت آميزرو يکي از دوستان برام گذاشته وگفت اين مطلب رو داخل وبلاگت قرار بده ماهم گفتيم چشم و اين کاررا انجام دادم و اميدوارم خوشتون بياد.اين مطلب درباره فرو پاشي و انهدام اعضاي باندگسترش سايت هاي مستهجن و غيره اخلاقي هست که بوسيله سپاه پاسداران دستگير شده اند.

1-متهم سعيد.م با نام مستعار سياوش حسين‌خاني:

مدير شبکه بزرگترين سايت هاي مستهجن، ضددين و ضد امنيت فارسي‌زبان به نام ايران سـکس و با آدرس اصلي www.avizoon.comو حامي فني و مالي سايت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com مي باشد. نامبرده با حمايت فني و مالي شرکت آمريکايي ... اقدام به راه‌اندازي سايت مذکور از سال 82 از کشور کانادا نموده است.

سايت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلي، تالارهاي گفتگو و آپلود سنتر اختصاصي اقدام به ارائه محتواي مستهجن فارسي‌زبان در سطح بسيار وسيع نموده است.

سايت هاي مورد نظر اقدام به ترويج انواع بي‌بندوباري‌هاي اخلاقي با هدف قبح‌زدايي از محرمات ديني، ترويج فساد در جامعه، سست کردن بنيان‌هاي اعتقادي و فروپاشي اساسي خانواده به جهت پيشبرد اهداف دشمن در عرصة ناتوي فرهنگي نموده است.

سياوش حسين‌خاني اقدام به طراحي و اجراي سناريوي جذب و گزينش مدير براي اداره اين سايت نموده و از اين طريق تعداد 20 مدير اصلي با شرايط خاص را براي اين سايت انتخاب و اقدام به مديريت و توسعه محتوايي سايت‌هاي خود نموده است.لازم به ذکر است که شناسايي و گزينش مديران اين سايت ها با دقت و رعايت کليه ملاحظات امنيتي از سوي وي صورت گرفته است.

نامبرده همچنين اقدام به ثبت دامين‌هاي مختلف براي عبور از *****ينگ نموده و طرح جنگ با *****ينگ جمهوري اسلامي ايران را در سايت‌هاي خود به اجرا درآورده است.

شبکه طراحي شده توسط متهم سعيد.م با نام مستعار سياوش حسين خاني با ايجاد ارتباطات خاص با شرکت آمريکايي ... که در امر ارائه خدمات هاست و دومين بسيار فعال بوده و به اکثر سايت هاي مستهجن، ضد ديني و ضد انقلابي فارسي زبان سرويس ارائه مي نمايد و خدمات قابل توجهي را از اين شرکت دريافت نموده است که داراي پيشرفت قابل توجهي بوده است.

اين شبکه با شناسايي، جذب و گزينش تعداد 20 مدير اصلي و تعدادي مدير مياني اقدام به گسترش فعاليت هاي خود در ترغيب کاربران ايراني به توليد محتواي مستهجن فارسي زبان داشته و علاوه بر ارائه محتواي ضد اخلاقي محلي براي ارائه مطالب ضد ديني، توهين به اعتقادات اسلامي، اقدام بر عليه امنيت ملي از طريق فعاليت تبليغي، راه اندازي جنبش هاي تحريم انتخابات، ارائه کتب ضاله و ضد ديني، پوشش اخبار ضد انقلاب،ترويج انواع بي بند و باري هاي اخلاقي با هدف قبح زدايي از مسائل ضد اخلاقي و فروپاشي بنيان هاي اجتماعي از اين طريق، عادي جلوه دادن روابط نامشروع، استحاله افکار کاربران ايراني در خصوص اعتقادات اسلامي و ارائه خوراک فکري در پوشش مطالب مستهجن و ضد ديني و ... نموده است.

شبکه مورد نظر با جذب بيش از 300000 کاربر ثبت نام شده و تعداد بسيار زيادي کاربر ثبت نام نشده فعاليت مي نموده است.
اين شبکه با راه اندازي آپلود سنتر اختصاصي با ايجاد فضاي مخصوص کاربران محتوي بيش از 15 گيگابايت تصاوير مستهجن و ضد ديني مي باشد.اين تصاوير به طرز بسيار ماهرانه اي در کنار هم قرار دارند به صورتيکه در ميان تصاوير مستهجن و ضد اخلاقي تصاوير ضد ديني و توهين به معصومين و تصاوير اهانت به بزرگداشت مقام آن ها قرار دارند.

همچنين اعضاء فعال اين سايت اقدام به تهيه کليپ هاي مستهجن با هدف ترويج بي بند و باري هاي اخلاقي و پرداخت پول به توليد کنندگان اين کليپ ها در سطح کشور و انتشار آنها در سطح بسيار وسيع نموده اند.اين کليپ ها تا کنون حدود 3500000 بار دانلود شده اند.

سايت اصلي اين شبکه (avizoon.com) روزانه به طور متوسط 25000 نفر بازديد داشته است.(اين آمار با توجه به ***** بودن اين سايت در داخل کشور مي باشد.)

لازم به ذکر است که سرشبکه اصلي اين شبکه (سياوش حسين خاني) داراي ارتباطاتي با برخي سازمان هاي خارجي داشته است که اين موضوع در حال پيگيري مي باشد.


قابل ذکر است که مديران اصلي سايت ها اقدام به تهيه و انتشار مطالب مستهجن و ضد دين در سطح گسترده مي نمودند.

2ـ عبدالمطلب ق. با نامهاي مستعار عرفان و روزبه:
سن: 24 سال محل تولد: چابهار وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو در کشور هند ساکن: پونا هند



نامبرده مدير سايت مستهجن، ضددين و ضدامنيت ايکس پرشيا مي‌باشد و ضمن تشکيل شبکه‌اي از مديران اصلي و مديران مياني اقدام به ايجاد محلي جهت طرح مباحث ضداخلاقي و ضدديني و تبليغ عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است.


3ـ ليلا ج. با نام مستعارليلي‌نازه (lilinaze):
سن: 30 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: متأهل ساکن: آمريکا
وي فعالترين مدير سايت مستهجن و ضد ديني آويزون با بيش از 40 هزار پست با محتواي مستهجن و ضد دين مي‌باشد. نامبرده نقش مهمي در انتخاب و گزينش مدير براي بخشهاي مختلف سايت داشته و تنها کسي است که بصورت حقيقي با سياوش حسين‌خاني مسئول اصلي سايت آويزون ارتباط داشته است.


4ـ روح‌الله ل. با نام مستعار ساناز 2 (sanaz2):
سن: 30 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو ساکن: تهران
نامبرده مدير سايت مستهجن بيا کليپ (biaclip.net) بوده که اقدام به ارائه و پخش کليپهاي مستهجن ايراني در اين سايت نموده است. وي ضمن مديريت سايت فوق‌الذکر در سمت مديريت بخش داستانهاي مستهجن و ***ولوژي سايت آويزون فعاليت داشته است. همچنين وي يکي از مديران سايت شهوتسرا بوده است.

5ـ شهروز و. با نام مستعار شهروزخان:
سن: 26 سال محل تولد: گرگان وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجوي حسابداري ساکن: گرگان

نامبرده در سايتهاي مستهجن و ضددين آويزون، بيا کليپ و آيس بازي مدير و يا از اعضاي فعال بوده و در اين سايتها توليد کننده و منتشر کننده کليپهاي مستهجن ايراني با مضامين دوربين مخفي، همجنس‌بازي، دوجنسه‌ها و *** کودکان و... بوده است. وي تنها در سايت آويزون 400 کليپ مستهجن ايراني منتشر کرده که اين کليپها در حدود سه ميليون و دويست هزار بار دانلود شده است که اين مقدار خود بيانگر کميت و کيفيت کار وي مي‌باشد.


6ـ اصغر ر.ل.ع با نام مستعار اميد (omid-hi):

سن: 39 سال محل تولد: شيراز وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ابتدايي ساکن: شيراز
وي از مديران اصلي سايت ضددين، ضد نظام و مستهجن آويزون و ايکس پرشيا مي‌باشد که حدود 2000 تصوير با مضامين مستهجن در زمينه همجنس‌گرايي منتشر نموده است. از فعاليتهاي ديگر وي نوشتن دهها مقاله پيرامون همجنس‌گرايي و موجه جلوه دادن اين عمل مي‌باشد. فعاليت اصلي وي ترويج همجنس‌گرايي در بين جوانان ايراني بوده است.


7ـ مريم گ. با نام مستعار مريم (maryam jizjiz):
سن: 27 سال محل تولد: يزد وضعيت تأهل: متأهل تحصيلات: ديپلم ساکن: يزد

وي مدير بخشهاي همجنس‌گرايان زن و بخش طرفداران *** خانوادگي و ضربدري و ادمين سايت ايران‌تکست بوده است که ارتباطات واقعي با اعضا بخصوص مديران سايتهاي مستهجن از جمله سايت آويزون و ايکس‌پرشيا داشته است. از جمله فعاليتهاي ديگر وي جذب هزاران مخاطب به سايتهاي مستهجن از جمله آويزون مي‌باشد.


8ـ محسن ر. ق. با نام مستعار لاله 23 (lale23):
سن: 21 سال محل تولد: شيراز وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: سوم دبيرستان ساکن: شيراز

وي از مديران برجسته سايت ايکس پرشيا و آويزون بوده است که با انتخاب نام دخترانه اعضاي بسياري را در اين سايتها جذب نموده است. از جمله فعاليتهاي وي ارائه فايلهاي صوتي و مستهجن فارسي‌زبان در بخش پادکست سايت آويزون بوده است. يکي ديگر از فعاليتهاي وي مديريت بخش ***ولوژي سايت آويزون مي‌باشد.


9ـ ماشاءالله ک. با نام مستعار داريوش اِلون (daryush_alone):
سن: 31 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: تهران

وي از مديران اصلي سايت ضددين و مستهجن آويزون بوده است که داراي ارتباطات زيادي با مديران و اعضاي اين سايت مي‌باشد. فعاليتهاي وي در بخش انجمنهاي گفتگوي سايت آويزون بسيار چشمگير بوده و در حدود 8000 هزار پست با محتواي مستهجن و ضددين در اين سايت مي‌باشد.


10ـ هادي ع. با نام مستعار مهدي همه‌کاره (hamekare):

سن: 25 سال محل تولد: مشهد وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو ساکن: مشهد

وي با ثبت حدود 12000 پست حاوي محتواي مستهجن و ضددين تنها در سايت آويزون از اعضاي فعال اين سايت بوده که با رعايت تمام جهات امنيتي توسط اعضا و ساير مديران ارتباطات تلفني و حضوري بسياري با اين کاربران برقرار کرده است که نشان از کيفيت کار نامبرده مي‌باشد. نامبرده مبتکر ايجاد گروههاي چند نفري در سايت آويزون بوده و محيطي جذاب براي فعاليت ديگر کاربران ايجاد مي‌نموده است.


11ـ رضا ت. با نام مستعار کامران منفرد (kamran747):
سن: 36 سال محل تولد: مشهد وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: مشهد

وي از مديران سايتهاي ضددين، ضدانقلاب و مستهجن آويزون و ايکس‌پرشيا بوده است. نامبرده با ارسال حدود9000 پست با محتواي مستهجن و ضددين در سايت آويزون و صرف وقت بسيار موفق به مديريت سايت و ارتباط با ساير مديران و اعضا گرديده بود. همچنين وي با وجود رعايت جهات امنيتي توسط مديران سايت آرشيو کاملي از تصاوير تمامي اعضاي فعال اين سايتها تهيه نموده بود.

ادامه در زیر صفحه اصلی می باشد
 
آخرین ویرایش:

Ns89

عضو جدید
12ـ اسماعيل م.ا. با نام مستعاراِما (ema):
سن: 22 سال محل تولد: مشهد وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: مشهد

وي از مديران اصلي سايت مستهجن و ضددين آويزون بوده است. نامبرده همچنين مدير بخش داستانهاي مستهجن ايراني اين سايت بوده که در اين بخش حدود 180 عنوان داستان مستهجن ارسال کرده است. از ديگر فعاليتهاي وي دريافت داستانهاي مستهجن ايراني ديگر کاربران و ويرايش و انتشار آنها در سايت مي‌‌باشد. اين داستانها اغلب با مضامين ترويج رابطه نامشروع با محارم و ... که بعضاً شامل داستانها بلند بالغ بر 100 صفحه بوده است.


13ـ هانيه ک. با نام مستعار ستاره (setareh):
سن: 23 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجوي صنايع ساکن: تهران

وي از مديران برجسته سايت ضددين، ضدانقلاب و مستهجن ايکس‌پرشيا مي‌‌باشد. بخشهايي که وي در آنها مديريت مي‌کرده است شامل بخش داستانهاي مستهجن، دوست‌يابي مستهجن و طنز مستهجن مي‌باشد. از ديگر فعاليتهاي وي ايجاد آدرسهاي آئينه براي سايتهاي مستهجن فارسي جهت عبور از *****ينگ بوده است. همچنين نامبرده اقدام به ارسال مطالب آموزشي روابط مستهجن براي اعضاي سايت ايکس پرشيا مي‌نموده است.


14ـ امير ح. با نام مستعار امين (amin23):
سن: 36 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: متأهل تحصيلات: ليسانس ساکن: تهران

نامبرده مدير کل انجمنهاي سايت ضددين، ضدانقلاب و مستهجن ايکس پرشيا بوده است. وي حدود 19000 پست حاوي محتواي مستهجن و ضددين با موضوعات ***ولوژي، اهانت به مسئولين نظام و... در سايت ايکس پرشيا ايجاد نموده است. نامبرده همچنين نقش مهمي در بروزرساني سايت ايکس پرشيا داشته است.


15ـ محمد سعيد ن.م. با نام مستعار سعيد (rolsroys):
سن: 47 سال محل تولد: شيراز وضعيت تأهل: متأهل تحصيلات: فوق‌ديپلم ساکن: شيراز

نامبرده از مديران اصلي سايتهاي ضددين، ضدانقلاب و مستهجن ايکس‌پرشيا و آويزون بوده است. وي با ارسال مجموعاً 27000 پست حاوي محتواي ضددين و مستهجن در سايتهاي ايکس پرشيا و آويزون نقش بسيار زيادي در جذب و استمرار حضور کاربران در اين سايتها داشته است و ارتباطات خوبي با ساير کاربران و مديران سايتهاي فوق داشته که بعضاً منجر به ارتباط حضور با آنها شده است.


16ـ جواد ع.ي.م. با نام مستعاررؤيا (rfa):
سن: 29 سال محل تولد: شاهرود وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ليسانس ساکن: شاهرود

وي از مديران اصلي سايت مستهجن و ضددين و ضدانقلاب ايکس‌پرشيا بوده است. بخشهايي که وي مديريت مي‌کرده شامل داستانهاي مستهجن فارسي و انگليسي، عکسهاي مستهجن ايراني و خارجي، خاطرات و داستانهاي مستهجن، معرفي سايتها و وبلاگهاي مستهجن، *****شکن و بخش مطالب طنز مستهجن بوده است. فعاليت ديگر وي نگارش داستانهاي مستهجن در اين سايت بوده است. نامبرده همچنين يکي از اعضاي فعال سايت ضددين و مستهجن آويزون مي‌باشد.


17ـ شهاب ح. با نام مستعار شهاب (redneck):
سن: 19 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: تهران

نامبرده از مديران اصلي سايتهاي ضددين، ضدانقلاب و مستهجن ايکس پرشيا و آويزون بوده است. همچنين وي مدير بخش تصاوير مستهجن سايت ايکس پرشيا بوده و ارتباطات حضوري زيادي با مديران و اعضاي فعال اين سايتها داشته است.


18ـ تولي ق. با نام مستعار طلا (icy-ice):
سن: 24 سال محل تولد: کرج وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ليسانس زبان فرانسه ساکن: کرج
نامبرده از مديران اصلي سايتهاي ضددين، ضدانقلاب و مستهجن آويزون و ايکس‌پرشيا بوده است. وي با ارسال حدود 15000 پست با هشت اکانت در سايتهاي فوق نقش مهمي در ترويج نگرش و نگاه مستهجن به مقوله‌هاي اجتماعي داشته است. آرشيو کامل بدست آمده از وي مشتمل بر انواع کليپهاي مستهجن ايراني و خارجي بوده است که نامبرده اقدام به انتشار آنها در سايتهاي آويزون و ايکس پرشيا مي‌نموده است. يکي ديگر از فعاليتهاي وي ايجاد فضاي بحث عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايتهاي فوق بوده است.


19ـ مهناز ش. با نام مستعار عسل (asal tavahooom):
سن: 24 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: تهران
نامبرده از اعضاي فعال سايتهاي ضددين، ضدنظام و مستهجن آويزون و ايکس‌پرشيا مي‌باشد. وي همچنين داراي ارتباطات گسترده با مديران و ديگر اعضاي فعال اين سايتها بوده که اغلب منجر به ارتباطات حضوري و روابط نامشروع گرديده است. نامبرده که خود اعتياد به مواد مخدر نوين داشته، به تبليغ اين مواد در محيطهاي گفتگوي اعضاي سايتهاي فوق مي‌نموده است. وي با 6 اکانت کاربري و ايجاد حدود 2000 پست با محتواي مستهجن در سايت آويزون فعاليتهاي چشمگيري داشته است.


20ـ نيما هـ . د. با نام مستعار (n1m4):
سن: 20 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو ساکن: تهران
نامبرده از مديران اصلي سايت ضددين و مستهجن آويزون مي‌باشد. وي در زمان فعاليت خود در اين سايت حدود 4000 پست با محتواي مستهجن در بخش خاطرات ايجاد نموده است. يکي ديگر از فعاليتهاي وي نگارش و انتشار داستانهاي بلند مستهجن بوده است و همچنين اکانت مشترکي با ديگر اعضا جهت درج داستانهاي مستهجن در اين سايت داشته است.


21ـ عليرضا م. با نام مستعار کول‌مونا (cool mona):
سن: 20 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: تهران
نامبرده از مديران سايت ضددين و مستهجن آويزون مي‌باشد. وي داراي 9 اکانت در اين سايت بوده و بوسيله آنها حدود 15000 پست با محتواي مستهجن ارسال کرده است. وي با معرفي خود به عنوان يک دختر و اعتمادسازي در بين اعضا و دريافت عکس و فيلمهاي خصوصي و خانوادگي ايشان اقدام به انتشار آنها در سايت آويزون مي‌نموده است.


22ـ احسان م. با نام مستعار اِرا (era):
سن: 21 سال محل تولد: گرگان وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: گرگان
نامبرده از اعضاي فعال سايت ضددين و مستهجن آويزون بوده و اقدام به نگارش و انتشار گسترده داستانها و رُمانهاي مستهجن مي‌نموده است. همچنين وي اقدام به ارتباط‌گيري با خوانندگان لُس‌آنجلسي براي تبليغ داستانهاي خود کرده است.

23ـ مريم ف. با نام مستعار نقره (noghre_seranza) :
سن: 26 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ليسانس ساکن: تهران
نامبرده از اعضاي فعال سايت ضددين و مستهجن آويزون بوده است. همچنين وي داراي ارتباطات گسترده با مديران سايت بوده که اين ارتباطات بعضاً بهروابط نامشروع منجر گرديده است. وي جهت گسترش فعاليتهاي خود در اين سايت 5 اکانت کاربري ايجاد نموده و در آنها فعاليتهاي مستهجن داشته است.
 

R3iHan3H

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینها همشون مریض اند
افکار جنسی وقتی به یه مساله روزمره تبدیل بشه نشون دهنده ی مریضیه از نوع حادّ
موندم چه جوری اینا متاهلند
کمترین تاثیر این فعالیت ها تنوع طلبی جنسیه
 
  • Like
واکنش ها: Ns89

ahmadi-2010

عضو جدید
جالب بود مرسی....
ولی چیزی که برای من جالبه آمار تعداد بازدید کنندگان این سایتها بود!!!
یه کم فک کن.....3میلیون و پانصد هزار بار دانلود شدن یه کلیپ یا دویست هزار کاربر !!!!
اینه که برای جامعه ما فاجعست نه خود سایت......
 

fayazbahram

عضو جدید
کاربر ممتاز
(( ***)) در انتخاب عنوان وبلاگ کمکم کنند!!!!!!!!!!!!!!


يه مطلب قشنگ و عبرت آميزرو يکي از دوستان برام گذاشته وگفت اين مطلب رو داخل وبلاگت قرار بده ماهم گفتيم چشم و اين کاررا انجام دادم و اميدوارم خوشتون بياد.اين مطلب درباره فرو پاشي و انهدام اعضاي باندگسترش سايت هاي مستهجن و غيره اخلاقي هست که بوسيله سپاه پاسداران دستگير شده اند.

1-متهم سعيد.م با نام مستعار سياوش حسين‌خاني:

مدير شبکه بزرگترين سايت هاي مستهجن، ضددين و ضد امنيت فارسي‌زبان به نام ايران سـکس و با آدرس اصلي www.avizoon.comو حامي فني و مالي سايت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com مي باشد. نامبرده با حمايت فني و مالي شرکت آمريکايي ... اقدام به راه‌اندازي سايت مذکور از سال 82 از کشور کانادا نموده است.

سايت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلي، تالارهاي گفتگو و آپلود سنتر اختصاصي اقدام به ارائه محتواي مستهجن فارسي‌زبان در سطح بسيار وسيع نموده است.

سايت هاي مورد نظر اقدام به ترويج انواع بي‌بندوباري‌هاي اخلاقي با هدف قبح‌زدايي از محرمات ديني، ترويج فساد در جامعه، سست کردن بنيان‌هاي اعتقادي و فروپاشي اساسي خانواده به جهت پيشبرد اهداف دشمن در عرصة ناتوي فرهنگي نموده است.

سياوش حسين‌خاني اقدام به طراحي و اجراي سناريوي جذب و گزينش مدير براي اداره اين سايت نموده و از اين طريق تعداد 20 مدير اصلي با شرايط خاص را براي اين سايت انتخاب و اقدام به مديريت و توسعه محتوايي سايت‌هاي خود نموده است.لازم به ذکر است که شناسايي و گزينش مديران اين سايت ها با دقت و رعايت کليه ملاحظات امنيتي از سوي وي صورت گرفته است.

نامبرده همچنين اقدام به ثبت دامين‌هاي مختلف براي عبور از *****ينگ نموده و طرح جنگ با *****ينگ جمهوري اسلامي ايران را در سايت‌هاي خود به اجرا درآورده است.

شبکه طراحي شده توسط متهم سعيد.م با نام مستعار سياوش حسين خاني با ايجاد ارتباطات خاص با شرکت آمريکايي ... که در امر ارائه خدمات هاست و دومين بسيار فعال بوده و به اکثر سايت هاي مستهجن، ضد ديني و ضد انقلابي فارسي زبان سرويس ارائه مي نمايد و خدمات قابل توجهي را از اين شرکت دريافت نموده است که داراي پيشرفت قابل توجهي بوده است.

اين شبکه با شناسايي، جذب و گزينش تعداد 20 مدير اصلي و تعدادي مدير مياني اقدام به گسترش فعاليت هاي خود در ترغيب کاربران ايراني به توليد محتواي مستهجن فارسي زبان داشته و علاوه بر ارائه محتواي ضد اخلاقي محلي براي ارائه مطالب ضد ديني، توهين به اعتقادات اسلامي، اقدام بر عليه امنيت ملي از طريق فعاليت تبليغي، راه اندازي جنبش هاي تحريم انتخابات، ارائه کتب ضاله و ضد ديني، پوشش اخبار ضد انقلاب،ترويج انواع بي بند و باري هاي اخلاقي با هدف قبح زدايي از مسائل ضد اخلاقي و فروپاشي بنيان هاي اجتماعي از اين طريق، عادي جلوه دادن روابط نامشروع، استحاله افکار کاربران ايراني در خصوص اعتقادات اسلامي و ارائه خوراک فکري در پوشش مطالب مستهجن و ضد ديني و ... نموده است.

شبکه مورد نظر با جذب بيش از 300000 کاربر ثبت نام شده و تعداد بسيار زيادي کاربر ثبت نام نشده فعاليت مي نموده است.
اين شبکه با راه اندازي آپلود سنتر اختصاصي با ايجاد فضاي مخصوص کاربران محتوي بيش از 15 گيگابايت تصاوير مستهجن و ضد ديني مي باشد.اين تصاوير به طرز بسيار ماهرانه اي در کنار هم قرار دارند به صورتيکه در ميان تصاوير مستهجن و ضد اخلاقي تصاوير ضد ديني و توهين به معصومين و تصاوير اهانت به بزرگداشت مقام آن ها قرار دارند.

همچنين اعضاء فعال اين سايت اقدام به تهيه کليپ هاي مستهجن با هدف ترويج بي بند و باري هاي اخلاقي و پرداخت پول به توليد کنندگان اين کليپ ها در سطح کشور و انتشار آنها در سطح بسيار وسيع نموده اند.اين کليپ ها تا کنون حدود 3500000 بار دانلود شده اند.

سايت اصلي اين شبکه (avizoon.com) روزانه به طور متوسط 25000 نفر بازديد داشته است.(اين آمار با توجه به ***** بودن اين سايت در داخل کشور مي باشد.)

لازم به ذکر است که سرشبکه اصلي اين شبکه (سياوش حسين خاني) داراي ارتباطاتي با برخي سازمان هاي خارجي داشته است که اين موضوع در حال پيگيري مي باشد.


قابل ذکر است که مديران اصلي سايت ها اقدام به تهيه و انتشار مطالب مستهجن و ضد دين در سطح گسترده مي نمودند.

2ـ عبدالمطلب ق. با نامهاي مستعار عرفان و روزبه:
سن: 24 سال محل تولد: چابهار وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو در کشور هند ساکن: پونا هند



نامبرده مدير سايت مستهجن، ضددين و ضدامنيت ايکس پرشيا مي‌باشد و ضمن تشکيل شبکه‌اي از مديران اصلي و مديران مياني اقدام به ايجاد محلي جهت طرح مباحث ضداخلاقي و ضدديني و تبليغ عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است.


3ـ ليلا ج. با نام مستعارليلي‌نازه (lilinaze):
سن: 30 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: متأهل ساکن: آمريکا
وي فعالترين مدير سايت مستهجن و ضد ديني آويزون با بيش از 40 هزار پست با محتواي مستهجن و ضد دين مي‌باشد. نامبرده نقش مهمي در انتخاب و گزينش مدير براي بخشهاي مختلف سايت داشته و تنها کسي است که بصورت حقيقي با سياوش حسين‌خاني مسئول اصلي سايت آويزون ارتباط داشته است.


4ـ روح‌الله ل. با نام مستعار ساناز 2 (sanaz2):
سن: 30 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو ساکن: تهران
نامبرده مدير سايت مستهجن بيا کليپ (biaclip.net) بوده که اقدام به ارائه و پخش کليپهاي مستهجن ايراني در اين سايت نموده است. وي ضمن مديريت سايت فوق‌الذکر در سمت مديريت بخش داستانهاي مستهجن و ***ولوژي سايت آويزون فعاليت داشته است. همچنين وي يکي از مديران سايت شهوتسرا بوده است.

5ـ شهروز و. با نام مستعار شهروزخان:
سن: 26 سال محل تولد: گرگان وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجوي حسابداري ساکن: گرگان

نامبرده در سايتهاي مستهجن و ضددين آويزون، بيا کليپ و آيس بازي مدير و يا از اعضاي فعال بوده و در اين سايتها توليد کننده و منتشر کننده کليپهاي مستهجن ايراني با مضامين دوربين مخفي، همجنس‌بازي، دوجنسه‌ها و *** کودکان و... بوده است. وي تنها در سايت آويزون 400 کليپ مستهجن ايراني منتشر کرده که اين کليپها در حدود سه ميليون و دويست هزار بار دانلود شده است که اين مقدار خود بيانگر کميت و کيفيت کار وي مي‌باشد.


6ـ اصغر ر.ل.ع با نام مستعار اميد (omid-hi):

سن: 39 سال محل تولد: شيراز وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ابتدايي ساکن: شيراز
وي از مديران اصلي سايت ضددين، ضد نظام و مستهجن آويزون و ايکس پرشيا مي‌باشد که حدود 2000 تصوير با مضامين مستهجن در زمينه همجنس‌گرايي منتشر نموده است. از فعاليتهاي ديگر وي نوشتن دهها مقاله پيرامون همجنس‌گرايي و موجه جلوه دادن اين عمل مي‌باشد. فعاليت اصلي وي ترويج همجنس‌گرايي در بين جوانان ايراني بوده است.


7ـ مريم گ. با نام مستعار مريم (maryam jizjiz):
سن: 27 سال محل تولد: يزد وضعيت تأهل: متأهل تحصيلات: ديپلم ساکن: يزد

وي مدير بخشهاي همجنس‌گرايان زن و بخش طرفداران *** خانوادگي و ضربدري و ادمين سايت ايران‌تکست بوده است که ارتباطات واقعي با اعضا بخصوص مديران سايتهاي مستهجن از جمله سايت آويزون و ايکس‌پرشيا داشته است. از جمله فعاليتهاي ديگر وي جذب هزاران مخاطب به سايتهاي مستهجن از جمله آويزون مي‌باشد.


8ـ محسن ر. ق. با نام مستعار لاله 23 (lale23):
سن: 21 سال محل تولد: شيراز وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: سوم دبيرستان ساکن: شيراز

وي از مديران برجسته سايت ايکس پرشيا و آويزون بوده است که با انتخاب نام دخترانه اعضاي بسياري را در اين سايتها جذب نموده است. از جمله فعاليتهاي وي ارائه فايلهاي صوتي و مستهجن فارسي‌زبان در بخش پادکست سايت آويزون بوده است. يکي ديگر از فعاليتهاي وي مديريت بخش ***ولوژي سايت آويزون مي‌باشد.


9ـ ماشاءالله ک. با نام مستعار داريوش اِلون (daryush_alone):
سن: 31 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: تهران

وي از مديران اصلي سايت ضددين و مستهجن آويزون بوده است که داراي ارتباطات زيادي با مديران و اعضاي اين سايت مي‌باشد. فعاليتهاي وي در بخش انجمنهاي گفتگوي سايت آويزون بسيار چشمگير بوده و در حدود 8000 هزار پست با محتواي مستهجن و ضددين در اين سايت مي‌باشد.


10ـ هادي ع. با نام مستعار مهدي همه‌کاره (hamekare):

سن: 25 سال محل تولد: مشهد وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو ساکن: مشهد

وي با ثبت حدود 12000 پست حاوي محتواي مستهجن و ضددين تنها در سايت آويزون از اعضاي فعال اين سايت بوده که با رعايت تمام جهات امنيتي توسط اعضا و ساير مديران ارتباطات تلفني و حضوري بسياري با اين کاربران برقرار کرده است که نشان از کيفيت کار نامبرده مي‌باشد. نامبرده مبتکر ايجاد گروههاي چند نفري در سايت آويزون بوده و محيطي جذاب براي فعاليت ديگر کاربران ايجاد مي‌نموده است.


11ـ رضا ت. با نام مستعار کامران منفرد (kamran747):
سن: 36 سال محل تولد: مشهد وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم ساکن: مشهد

وي از مديران سايتهاي ضددين، ضدانقلاب و مستهجن آويزون و ايکس‌پرشيا بوده است. نامبرده با ارسال حدود9000 پست با محتواي مستهجن و ضددين در سايت آويزون و صرف وقت بسيار موفق به مديريت سايت و ارتباط با ساير مديران و اعضا گرديده بود. همچنين وي با وجود رعايت جهات امنيتي توسط مديران سايت آرشيو کاملي از تصاوير تمامي اعضاي فعال اين سايتها تهيه نموده بود.

ادامه در زیر صفحه اصلی می باشد

دوست عزیز مطلبت فوق العاده بود

اما

اما باید منتظر ورود افکاری در این تاپیک باشی که به خاطر ضدیت با سپاه این افراد ملعون را "مردم خدا جو" خواهند نامید
 
  • Like
واکنش ها: Ns89
بالا