مدیریت حرفه ای رمز های عبور با NORTON IDENTITY SAFE

Arman 512™

عضو جدید
كاربران محصول امنیتی نورتون سیمانتك به ابزار های مدیریت رمز عبور خود دسترسی دارند.هنگامی كه Norton Identity Safe را نصب می كنید، باید یك حساب كاربری نورتون را به صورت آنلاین ایجاد نمایید یا Identity Safe را به حساب كاربری موجود خود متصل كنید. هم چنین نیاز دارید تا یك رمز عبور اصلی برای دسترسی به Vault كه تمامی اطلاعات ورود شما در آن ذخیره شده است، ایجاد نمایید.



پس از آن به سادگی می توانید در وب سایت ها گشت و گذار كنید. Norton Identity Safe به صورت یك نوار ابزار بر روی مرورگر نصب می شود و در پس زمینه كار می كند. هر زمان كه رمز عبور خود را وارد می كنید، Identity Safe اطلاعات ورود شما را در Vault نورتون ذخیره می كند، از طریق یك نوار كوچك كه در بالای صفحه مرورگر شما ظاهر می شود، شما را نسبت به فعالیت های انجام شده باخبر می سازد. اگر دوباره به آن سایت مراجعه كنید، Identity Safe به طور خودكار شما را به وارد سیستم می كند.

هم چنین Identity Safe از اطلاعات شخصی كه برای پر كردن فرم ها استفاده می كنید، نسخه برداری كرده و این پروفایل ها را به عنوان Identity Cardها ذخیره می كند در نتیجه می توانید برای دفعات بعدی كه نیاز به وارد كردن این اطلاعات داشتید، فرآیند پر كردن فرم ها را تسریع نمایید.
برای مدیریت ورود به سیستم و Identity Cardها می توانید بر روی آیكون Vault كه نورتون آن را بر روی مرورگر نصب كرده است كلیك نمایید. Identity Safe نیز طول رمزهای عبور را ارزیابی می كند و در ساختن رمزهای عبور قوی تر شما را یاری می كند. - لازم به ذکر است که سایت این ابزار امنیتی، اجازه دانلود این نرم‌افزار را به ip های ایرانی نمی دهد! برای راحتی شما کاربران، ما این نرم افزار را روی سرورهای نت گارد برای دانلود گذاشتیم.


منبع: نورتون

مشخصات:
سازنده: Norton
حجم: 18.62 مگابایت

لينک های دانلود
دانلود از سرور نت گارد

دانلود از سرور نورتون
رمز فایل: www.netqurd.com
 
بالا