«از ایران دور شوید تا از جولان خارج شویم»

آقا سید

مدیر بازنشسته
سرویس بین الملل ـ «آمیر پرز»، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت: فرصت خوبی را در اختیار سوریه قرار می دهیم و آن اینکه اگر دمشق از حمایت تروریست ها دست بردارد و از ایران نیز دور شود ، ممکن است درباره خروج از بلندی های جولان فکر کنیم!

به گزارش «تابناک» و به نقل از «القدس العربی»، او هزینه صلح با سوریه را «جولان» نامید و افزود: نتانیاهو درباره سوریه اشتباه فکر می کند و می خواهد بدون دادن امتیاز به صلح با دمشق برسد در حالی که اگر من در راس حکوت بودم در مدت 3 ماه بالاخره تکلیف صلح با سوریه و مشکل بلندی های جولان را حل می کردم.

«احمد الطیبی»، عضو عرب پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نیز گفت : فلسطینی ها بزرگترین مشکلات خود را از عملکرد حزب کار در اسرائیل تحمل کرده اند زیرا این افراد بیشترین واژه ای که بر زبان می آورند جنگ است و به صلح به عنوان یک بازیچه می نگرند و نتیجه این کار نیز به بازیچه گرفتن جان سربازان اسرائیلی است.

«الطیبی» تاکید کرد: اسرائیل باید در هر شرایطی به مجرای صلح برگردد و اگر به بیراهه کنونی ادامه دهد موجودیت اسرائیل به خطر خواهد افتاد.

به نظر می رسد مقامات صهیونیستی در حال آماده سازی خود برای مبارزات انتخاباتی دور آینده انتخاب کابینه هستند و سعی می کنند با بیان جملات زیا و اظهارنظر جنجالی سران حزب کار را سیاه نمایی کنند.
تابناک
 
بالا