کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها ی سری حاشیه قبل از تعیین سر مربی هست.
دیگه نخواستم اونا را بذارم که فقط شادی کنیم.
اما اگه خواستین میتونم واستون بگذارم.
مثلا صحبت های خوردبین و....
حالا لالای لای که مربی دار شدیم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبری: تا آخر هفته قرارداد امضا خواهم کرد/ با چه تیمی؟نمیدان

محمدرضا خلعتبری جزو آخرین بازماندههای سرشناس فصل نقل و انتقالات لیگ برتر است که هنوز تکلیفش برای سال آینده مشخص نیست.



روز پنجشنبه باشگاه الوصل امارات اعلام کرد که قطع همکاریاش با خلعتبری حتمی شده و او دیگر در این باشگاه حضور نخواهد داشت.



خلعتبری با تایید جداییاش از این باشگاه اماراتی میگوید:« جدایی من قطعی است و از لحاظ مالی با آنها به توافق نرسیدم. مسائل دیگری هم وجود داشت و تغییرات مدیریتی در باشگاه الوصل هم باعث شد تا در نهایت در این تیم نمانم. البته هنوز با باشگاه الوصل تسویه حساب نکردم ولی به زودی از طریق مدیربرنامههایم این کار را انجام خواهم داد.»



در دو، سه هفته اخیر خبرهای مختلفی در خصوص حضور خلعتبری در استقلال یا پرسپولیس شنیده شده ولی خودش در این خصوص میگوید:

« زمانی که در امارات بودم پرسپولیس اولین باشگاهی بود که با من مذاکره کرد و قرار شد بعد از پایان فصل مذاکره کنیم. در روزهای اخیر هم استقلالیها صحبتهایی با من داشتند ولی هنوز تصمیم نهایی را نگرفتهام. الان در شمال هستم ولی تا یکی دو روز دیگر به تهران میآیم و فکر میکنم تا آخر هفته قرارداد امضا خواهم کرد.»



خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد باشگاه ****ان به تو صحت دارد خاطرنشان میکند:« بله، ****ان هم پیشنهاد داده و من در واقع الان بین 3 راهی هستم و تا این لحظه هنوز تصمیمی نگرفتم. به هر حال باید شرایط را بررسی کنم و در نهایت یک تصمیم درست بگیرم.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدير عامل باشگاه سايپا:
حقمان بوداز پرسپوليس و انصاري*فرد شکايت کنيم

پرويز حيدري گفت: کريم انصاري*فرد يکي از بازيکنان ارزشمند سايپا در سالهاي گذشته بوده و اين باشگاه با احترام به هواداران پرسپوليس رضايت نامه اين بازيکن را صادر کرد.



به نقل از سايت باشگاه سايپا، مديرعامل باشگاه سايپا با بيان اين بيان مطلب افزود: قرارداد دو ساله سايپا با کريم انصاري فرد مهاجم فصل گذشته اين تيم در فدراسيون فوتبال به ثبت رسيد و اين حق باشگاه سايپا بود که رضايت نامه آقاي گل ليگ يازدهم را صادر نکرده و در پي انعقاد قرارداد رسمي اين بازيکن با تيم سرخپوش پايتخت از باشگاه پرسپوليس و اين مهاجم نامدار شکايت کند، اما اين باشگاه به حرمت نام پرسپوليس و هواداران پرتعداد اين باشگاه از حق قانوني خود صرف نظر کرد.



حيدري اظهار کرد: کريم انصاري فرد با بستري که تيم سايپا برايش فراهم کرد توانست طي 6 سال حضور در اين تيم به عنوان يکي از پديده*هاي فوتبال کشور معرفي شود و در قالب 137 بازي رسمي که براي سايپا انجام داد 57 گل را براي اين تيم به ثمر برساند. اين بازيکن دستاورد گروه خودروسازي سايپا براي تيم ملي فوتبال کشور است و اميدوارم اين مهاجم جوان در پرسپوليس نيز همانند سايپا پله*هاي ترقي را طي کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زايد: دوست دارم براي پرسپوليس بازي كنم اما آن*ها مرا فراموش كرده*اند





مرجع خبری پرسپولیس :

ايمون زايد مهاجم فصل گذشته پرسپوليس اعلام كرد كه از فراموش شدن توسط مسئولان باشگاه پرسپوليس ناراحت است.


مهاجم فصل گذشته پرسپولس كه با به ثمر رساندن سه گل در داربي تهران محبوبيت زيادي نزد هواداران پرسپوليس پيدا كرد در صفحه شخصي*اش در يكي از شبكه اجتماعي نوشت:


مردم از من مي*پرسند كه چرا در تمرين*هاي پرسپوليس حضور ندارم اما براي اينكه دليل اين مسئله را روشن كنم بايد بگويم من قراردادي يك ساله با پرسپوليس داشتم و پس از آن توافق كرديم كه تا يكم جولاي (فردا) قرارداد نهايي امضا شود.


و در ادامه نوشت: من، پرسپوليس و هوادارانش را دوست دارم و مي*خواهم دوباره به اين تيم برگردم. قبل از اينكه به ايرلند بيايم با مسئولان پرسپوليس توافق كرديم كه تا پايان جون با من تماس بگيرند اما گويا آن*ها من را فراموش كرده*اند و به نظر مي*رسد آن*ها نمي*خواهند با من قرارداد ببندند. من واقعا دوست دارم براي پرسپوليس بازي كنم چرا كه باشگاه و هوادارانش را دوست دارم اما به نظر مي*رسد حالا آن*ها من را از ياد برده*اند و از اين موضوع اصلا خوشحال نيستم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تازه تو آراژانتین به مسی میگن "کریمی آمریکای جنوبی " ... دیشب مشخص بود سردار میخواست کالدرون رو اعلام کنه پروین لعنتی نزاشت ... گفته بود بزار با پیشکسوتا هم حرف بزنیم امروز گفته هوادارا تا یکشنبه صبر کنن مطمئنم میخواد اینقد وقت تلف کنه تا آخرش به بهونه اینکه دیگه فرصت نیست مربی ایرانی بیاره تا خودشم بتونه دخالت کنه و تیمو ببره تو حاشیه .... واقعا نمیدونم چرا سردار اینقد بهش میدون میده ...

اعععععععععععععععععععععععع.

سردار معلوم نیست نقشه ای زیر سر داره یا احساسی عمل میکنه
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوباره معلوم نیست.

دوباره معلوم نیست.

درخشان: به*دلیل عملکرد ضعیف برخی ذهنیت به مربی ایرانی منفی است/حضور کالدرون قطعی نیست!
مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون قطعا سرمربی نشده و باشگاه در این باره تصمیم*گیری می*کند.


حمید درخشان درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی گرفته شد و امروز تا قبل از ساعت اداری از طریق علی پروین اعلام می شود.


در جلسه روز گذشته روی کالدرون و مانوئل خوزه بحث شد. هنوز معلوم نیست کالدرون سرمربی شود و اینکه گفته می شود او شانس بیشتری دارد در حد یک گفته است و امروز باشگاه تصمیم گیری می کند.

وی در پاسخ به این سؤال که بیشتر روی مربی خارجی اجماع نظر بود یا مربی داخلی عنوان کرد: بحث اول روی مربی ایرانی بود اما با بررسی شرایط تصمیم گرفته شد از مربی خارجی استفاده شود. به دلیل عملکرد ضعیف برخی دوستان در پرسپولیس هواداران ذهنیت منفی نسبت به مربی داخلی دارند و در این برهه تصمیم گرفته شد مربی خارجی بیاید اما در بعضی مواقع هم بوده که مربی خارجی جواب نداده است. مربیانی که روز گذشته در موردشان بحث شد سوابق خیلی خوبی دارند.

درخشان در ارتباط با اینکه فکر نمی کند روند انتخاب سرمربی در پرسپولیس خیلی طول کشیده، گفت: من هم موافق این مسئله هستم اما بازیکنان کار خود را شروع کرده اند و عقب نیستند، با این حال بهتر است هر چه زودتر سرمربی بالای سر تیم قرار گیرد.

وی در خصوص اینکه نقش کمیته فنی در آینده چه می شود گفت: سعی می کنیم عملکرد تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر اشکالی در تیم بوجود آمد به سرمربی منتقل کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرمزپوشان وزنه زدند/ همه به دنبال سرمربی
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز دویدند و وزنه زدند.
پرسپولیس با حضور 20 بازیکن از ساعت 9:30 به مدت یک ساعت با صحبت*های عاشوری در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس در آیتم*های مختلف دویدند و سپس در کنار زمین وزنه زدند.

* 30 هوادار پشت در*های بسته حضور داشتند.

* اکثر بازیکنان و هواداران به دنبال نام سرمربی جدید پرسپولیس بودند.

* بازیکنان با لباس های قرمز و کادر فنی با لباس*های نارنجی در تمرین حضور داشتند.

* نادر باقری مربی دروازه*بانان و کرمانی*مقام که با نظر عاشوری به کادرفنی اضافه شده*اند در تمرین امروز حضور داشتند.

*مترجم دنیزلی در اواخر تمرین در ورزشگاه درفشی*فر حضور یافت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسپانیا
- ایتالیا 23:15 / فينال يورو 2012 را فردوسي*پور گزارش مي*كند
مرجع خبری پرسپولیس : فينال رقابت*هاي فوتبال يورو 2012 را عادل فردوسي*پور گزارش مي*كند.


اين بازي شامگاه امروز يكشنبه از ساعت 23 و 15 دقيقه بين دو تيم اسپانيا و ايتاليا برگزار مي*شود و از شبكه سوم سيما به طور زنده روي آنتن خواهد رفت.



اسپانيا در نيمه نهايي با ضربات پنالتي از سد پرتغال گذشته و ايتاليا نيز با دو گل در برابر تک گل اوزیل تيم ملي آلمان را شكست داده بود.

برنامه*ي «جام چهاردهم» به تهيه*كنندگي حسين ذكايي و اجراي رضا جاويدنيا در دكوري جديد در طول رقابت*هاي يورو 2012 همه بازي*ها را به صورت مستقيم روي آنتن برد. كارشناسي اين رقابت*ها نيز از بخش*هاي ديگر برنامه جام چهاردم در يورو 2012 بود.

همچنين از اتقات جديد اين سري از بازي*ها، نمايش تصويري از گزارشگر بازي به همراه درج نام وي، همزمان با آغاز مسابقه است.

فینال یورو 2012 پایان فصل فوتبالی 2012 است ، مسابقه ای که از آن به عنوان نبرد دستکش به دست ها ، بوفون-کاسیاس یاد می شود، به نظر شما قهرمان کدام یک خواهد بود؟
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
زايد: دوست دارم براي پرسپوليس بازي كنم اما آن*ها مرا فراموش كرده*اند
مرجع خبری پرسپولیس : ايمون زايد مهاجم فصل گذشته پرسپوليس اعلام كرد كه از فراموش شدن توسط مسئولان باشگاه پرسپوليس ناراحت است. مهاجم فصل گذشته پرسپولس كه با به ثمر رساندن سه گل در داربي تهران محبوبيت زيادي نزد هواداران پرسپوليس پيدا كرد در صفحه شخصي*اش در يكي از شبكه اجتماعي نوشت: مردم از من مي*پرسند كه چرا در تمرين*هاي پرسپوليس حضور ندارم اما براي اينكه دليل اين مسئله را روشن كنم بايد بگويم من قراردادي يك ساله با پرسپوليس داشتم و پس از آن توافق كرديم كه تا يكم جولاي (فردا) قرارداد نهايي امضا شود. و در ادامه نوشت: من، پرسپوليس و هوادارانش را دوست دارم و مي*خواهم دوباره به اين تيم برگردم. قبل از اينكه به ايرلند بيايم با مسئولان پرسپوليس توافق كرديم كه تا پايان جون با من تماس بگيرند اما گويا آن*ها من را فراموش كرده*اند و به نظر مي*رسد آن*ها نمي*خواهند با من قرارداد ببندند. من واقعا دوست دارم براي پرسپوليس بازي كنم چرا كه باشگاه و هوادارانش را دوست دارم اما به نظر مي*رسد حالا آن*ها من را از ياد برده*اند و از اين موضوع اصلا خوشحال نيستم.
اصلا نمیتونم تصور کنم که ایمون نباشه ..:(... امیدوارم برگرده ...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/11 17:19


[h=1]پرسپوليس با مديربرنامه‌هاي خوزه به توافق رسيد[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس با مدير برنامه‌هاي مانوئل خوزه به توافق رسيدند.[/h]


پس از جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس که روز گذشته برگزار شد پرسپوليسي‌ها از مانوئل خوزه درخواست کردند مبلغ قراردادش را نسبت به پيشنهاد اوليه کمتر کند.

مديربرنامه‌هاي مانوئل خوزه صبح امروز ديداري با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشت و در نهايت با اين باشگاه به توافق رسيد. قرار است امشب قرارداد خوزه براي او ارسال شود و در صورت امضا،‌ اين مربي پرتغالي تا دو روز ديگر به ايران سفر خواهد کرد.

گفته مي‌شود خوزه در صورت عقد قرارداد يک دستيار پرتغالي همراه خود به ايران مي‌آورد.




اين در حالي است که گابريل کالدرون آرژانتيني ديگر گزينه سرمربيگري سرخپوشان است.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ترکیب تیم ملی در پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : 40 درصد از ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را پرسپولیس تشکیل می دهد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هنوز 2 ماه تا سومین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل باقیست اما حضور پر رنگ سرخپوشان در فهرست این تیم خودنمایی می کند.





علی کریمی، غلامرضا رضایی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، سید جلال حسینی، کریم انصاری فرد، حسین ماهینی و محمد قاضی 8 بازیکنی هستند که قطعا در فهرست کارلوس کی روش حضور خواهند داشت و در واقع 8 نفر از فهرست 20 نفره بازی سوم تیم ملی را پرسپولیس تشکیل می دهد!


به این نفرات باید محمد نوری، محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگری و هادی نوروزی را هم اضافه کرد که به تناوب در اردوی های تیم کی روش حضور داشتند و احتمال ثبت نامشان در فهرست جدید تیم ملی هم وجود دارد.


علاوه بر این ها، بازیکنی مثل علیرضا حقیقی را هم باید یک پرسپولیس در فهرست تیم ملی بدانیم که در این صورت تقریبا نیمی از تیم ملی ایران را پرسپولیس تشکیل می دهد!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: فشار سنگینی را تحمل می*کنیم/ با انتخاب سرمربی، از بلاتکلیفی خارج می*شویم
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع - هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه در فصل بدنسازی بازیکنان فشار سنگینی را تحمل می*کنند، گفت: به عنوان بازیکن تابع تصمیمات مدیران باشگاه بوده و زیر نظر سرمربی جدید برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.
حسین ماهینی در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: وضعیت تیم خوب است اما در دوره بدنسازی قرار داشته و فشار سنگینی را تحمل می*کنیم.
وی با بیان اینکه مانند سایر بازیکنان دوست دارد با انتخاب سرمربی از بلاتکلیفی خارج شود، افزود: درست است امروز به دلیل برگزاری تمرینات بدنسازی نیازی به سرمربی نداریم اماباید هرچه زودتر سرمربی مشخص شود تا برنامه*های تاکتیکی برای حضور موفق در لیگ دوازدهم را آغاز کنیم.مدافع - هافبک تیم پرسپولیس اضافه کرد: آقای پروین به عنوان یکی از مردان تاریخ*ساز و بزرگ پرسپولیس، پیگیر این مسئله است و همه امیداریم بهترین فرد را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند. البته ما به عنوان بازیکن تابع تصمیمات مدیران باشگاه بوده و در نهایت زیر نظر هر فردی که باشگاه انتخاب کند، برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.وی با اشاره به اینکه صددرصد انتظارات در این فصل از پرسپولیس و بازیکنانش جدیدش بالاست، تصریح کرد: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و بازی در این تیم افتخار بزرگی است که نصیب من شده است. امسال با انگیزه و هیجان بسیار تلاش می*کنم تا در موفقیت*های این تیم نقش داشته باشم.ماهینی ابراز امیدواری کرد پرسپولیس بتواند با نتایج خوب در این فصل، ناکامی فصل گذشته را جبران کند. وی پایان در مورد اینکه در این فصل در جناح راست بازی خواهد کرد یا در جناح چپ گفت: دوست دارم در سمت راست بازی کنم، گرچه توان بازی در هر پستی که سرمربی تیم بخواهد را دارم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانوئل خوزه؛ از قهرماني*هاي متعدد در مصر تا تخصص در داربي*ها و كشف لوئيس فيگو
نگاهي به كارنامه سرمربي پرتغالي

مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل خوزه پرتغالي نزديك*ترين فاصله را نيمكت پرسپوليس دارد و به احتمال فراوان فردا به عنوان سرمربي سرخ*پوشان در فصل جديد معرفي خواهد شد.

بد نيست نگاهي به كارنامه اين مربي پرتغالي در طول دوران مربي*گري*اش بيندازيم.سرمربي جديد پرسپوليس با نام كامل مانوئل خوزه دي جسوس سيلوا در سال 1946 در شهر ويلا رئال پرتغال به دنيا آمد.او كه در زمان بازيگري*اش در پست هافبك بازي مي*كرد، از سال 1964 تا 1979 در در 9 تيم باشگاهي فعاليت كرد. او در حالي از سال 1965 تا 1969 در تيم بنفيكا بازي مي*كرد كه در طول اين چهار سال تنها يك بار در تركيب اصلي اين تيم به ميدان رفت. مهم*ترين دوره بازيگري* او به زمان حضورش در تيم يونيائو دي تومار بازمي*گردد كه در طول چهار سال 111 بازي براي اين تيم انجام داد و 12 گل هم به ثمر رساند.
مانوئل خوزه براي نخستين بار در سال 1978 وارد عرصه مربي*گري شد واين كار را از آخرين تيمي كه به عنوان بازيكن در آن حضور داشت آغاز كرد. او به مدت چهار سال در اسپورتينگ دي اسپينيو مربي*گري كرد و پس از آن هدايت تيم*هايي چون ويتوريا گيمارش، اسپورتينگ براگا، اسپورتينگ ليسبون، بوآ ويستا، ماريتيمو و يونيائو ليريا را به عهده گرفت.سرمربي كنوني پرسپوليس در زمان مربي*گري*اش در باشگاه*هاي پرتغالي كارنامه نسبتا موفقي را از خود به جاي گذاشت.او تيم ويتوريا گيمارش را براي نخستين بار به جام يوفا رساند و همچنين توانست تيم پورتي موننزه را به بالاترين جايگاهش در ليگ پرتغال يعني مكان پنجم برساند. البته خوزه دوران موفقي در اسپورتينگ ليسبون نداشت و در سال 1985 پس از دومين سال حضورش در اين تيم و بعد از 6 بازي بدون برد، از سمت خود اخراج شد. نكته جالب درباره مانوئل خوزه اين است كه در حالي كه در پرتغال همگان از او به عنوان كاشف لوئيس فيگو نام مي*برند خودش اين قضيه را انكار مي*كند.از مانوئل خوزه به عنوان مربي متخصص در داربي*هاي بزرگ نام مي*برند. او در زمان حضورش در اسپورتينگ ليسبون توانست بنفيكا را با نتيجه 7 بر يك به شكست دهد كه بهترين پيروزي در تاريخ بازي*هاي اين دو تيم كه به داربي شهر ليسبون معروف است محسوب مي*شود. در سال 1999 مانوئل خوزه كه از بنفيكا اخراج شده بود، قراردادي را با تيم يونيائو ليريا امضا كرد اما در سال دوم حضورش در اين تيم و در حالي كه 7 بازي به پايان فصل باقي مانده بود و تيمش در حال دست يافتن به بهترين رتبه در تاريخ خود بود، به وسيله مسئولان باشگاه اخراج شد و ژوزه مورينيو جايگزين او شد. مانوئل از آن پس به الاهلي مصر پيوست و نخستين پيروزي خود با اين تيم را با برد يك بر صفر مقابل رئال مادريد به دست آورد.خوزه در سال 1997 براي دو سال هدايت بنفيكا را در دست گرفت اما در اين تيم چندان موفق نبود.از سال 2001 بود كه اين مربي پرتغالي گام به قاره آفريقا گذاشت كه براي او بسيار خوش*يمن بود. اودر اين سال هدايت الاهلي مصر را در دست گرفت و باوجود اينكه سال بعد دوباره به ليگ پرتغال بازگشت و سرمربي بلننزه شد بار ديگر در سال 2003 به الاهلي آمد و 6 سال موفق را با اين تيم پشت سر گذاشت.مانوئل خوزه به عنوان يكي از موفق*ترين مربيان باشگاهي در رقابت*هاي باشگاه*هاي آفريقا شناخته مي*شود به طوري كه او مهم*ترين تورنمنت*هاي باشگاهي در آفريقا از جمله ليگ قهرمانان آفريقا، به همراه الاهلي فتح كرده است.خوزه با اين باشگاه مصري توانست در طول سال*هاي 2005 تا 2008 ركورد چهار حضور متوالي در فينال ليگ قهرمانان آفريقا را تجربه كند كه در سه بازي از چهار فينال توانست به عنوان قهرماني برسد. او همچنين با الاهلي در سال*هاي 2002، 2006، 2007 و 2009 توانست سوپر كاپ باشگاه*هاي آفريقا را به دست بياورد و نخستين مربي*اي بود كه توانست يك تيم آفريقايي را به جايگاه*هاي اول تا سوم جام باشگاه*هاي جهان در سال 2006 برساند.يكي ديگر از ركوردهاي جالب مانوئل در الاهلي به جا گذاشتن ركورد 55 بازي بدون شكست با اين تيم است. او همچنين با الاهلي توانست داربي*هاي بزرگ مصر از جمله بازي مقابل الزمالك را بارها فتح كند.همچنين اين نكته هم جالب است كه در زماني كه لوئيس فيليپه اسكولاري ازتيم ملي پرتغال جدا شده بود، مانوئل خوزه در آستانه توافق با فدراسيون فوتبال پرتغال براي پذيرفتن هدايت تيم ملي اين كشور بود اما مسئولان پرتغالي در نهايت با كارلوس كي*روش سرمربي كنوني ايران به توافق رسيدند.مانوئل خوزه كه در سال 2011 بار ديگر به الاهلي بازگشته بود، در جريان بازي جنجالي اين تيم مقابل الزمالك كه به درگيري ميان تماشاگران دو تيم و كشته شدن شمار زيادي از تماشاگران منجر شد از فوتبال مصر خداحافظي كرد و در مصاحبه*اي گفت سياست فوتبال را در مصر خراب كرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تلاش عجیب یک هوادار پرسپولیس برای رسیدن به کریمی
مرجع خبری پرسپولیس : یک هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به علی کریمی در تمرین امروز دست به کار عجیبی زد.

تمرینات پرسپولیس با وجود حضور هواداران همچنان پشت در*های بسته برگزار می*شود. امروز یکی از نوجوانان هوادار پرسپولیس که حدود 15 سال داشت، پس از اینکه تمرین تمام شد و بازیکنان مشغول سرد کردن بودند ناگهان از میله*های درفشی*فر بالا رفت و با پرشی بلند خود را به داخل ورزشگاه پرتاب کرد.
ماموران حراست ورزشگاه پس از اینکه متوجه این قضیه شدند با وی برخورد کردند و اجازه ورود به وی ندادند. این هوادار با این وجود باز هم تاکید زیادی داشت که خود را به علی کریمی برساند اما موفق نشد.در پایان تمرین امروز نیز مارکار آقاجانیان از اعضای کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه درفشی*فر حضور یافت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مزدک میرزایی از تاریخ شهرآورد پایتخت فیلم مستند می*سازد


کانون هواداران پرسپولیس :
مزدک میرزایی قصد دارد مجموعه مستند «تاریخ شهرآورد» را برای شبکه مستند تهیه کند.


*تصویربرداری مجموعه مستند «تاریخ شهرآورد» کاری از شبکه مستند سیما، در 30 قسمت 30 دقیقه*ای و به منظور بررسی تاریخ بازی*های شهرآورد بین دو تیم مطرح پایتخت (پرسپولیس و استقلال) به نیمه راه رسید.


مزدک میرزایی تهیه*کننده این مجموعه ضمن اعلام این خبر افزود: این مجموعه یک مستند ورزشی ترکیبی است که سعی دارد برای اولین بار نه تنها به تاریخ تمام مسابقات استقلال و پرسپولیس از آغاز تا به امروز که به حوادث مهم و اتفاقات و مسائل پشت پرده فوتبال نیز در دوره*های مختلف بپردازد.


وی تصریح کرد: یکی از بخش*های جذاب این برنامه حضور بازیکنان و پیشکسوتان دو تیم و بیان خاطرات*شان از اتفاقات و مسائل پشت پرده مسابقات است؛ به گونه*ای که هر کدام از زاویه دید خودشان ابعاد اتفاقات گذشته و مسائل هر دو باشگاه را بررسی خواهند کرد.



میرزایی اضافه کرد: کار گویندگی «تاریخ شهرآورد» علاوه بر بخش تهیه*کنندگی بر عهده خودم است و حمید حاجی نوروزی کارگردانی و تدوین کار را بر عهده دارد. ضمن این که حسین فرج*اللهیان مدیر تولید مجموعه است و امیدواریم با آماده شدن و تدوین پنج قسمت اول مجموعه تا پایان این ماه، «تاریخ شهرآورد» از مرداد*ماه و قبل از بازی شهرآورد امسال به روی آنتن شبکه مستند سیما برود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زاید و دو خارجی تا سه شنبه به قرمزها اضافه می شوند/ رضایت کادر پزشکی از بازیکنان

ارتش سرخ دات كام: برنامه تمرینی بازیکنان پرسپولیس تا روز جمعه مشخص شد. کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه های تمرینی این تیم را تا روز جمعه اعلام کرد. بدین ترتیب پرسپولیس ها روز دوشنبه صبح تمرین می کنند و بعد از ظهر استراحت دارند، روز سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف صبای قم می روند، چهارشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند، پنج شنبه به مصاف تیم (ب) پرسپولیس می روند.

جمعه تمرینات تعطیل است و شنبه در دو نوبت پیگیری می شود.

همچنین مدیر برنامه های زاید اعلام کرد که این بازیکن تا روز سه شنبه به جمع قرمز پوشان اضافه خواهد شد.

* دو بازیکن خارجی در پست دروازه بان و هافبک روز سه شنبه به پرسپولیس ی ها اضافه خواهند شد.

* سوسا هافبک جدید تیم پرسپولیس قرار است به زودی صاحب یک منزل مسکونی در شمال تهران شود. وی فعلا در یکی از هتل های تهران مستقر است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس با "مانوئل خوزه"به توافق نهایی رسید/ سرمربی فردا معرفی می*شود
مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس که طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی را گزینه های مورد نظرشان برای نشستن روی نیمکت تیم فوتبال این باشگاه آغاز کرده بودند، امروز یکشنبه با "مانوئل خوزه" به توافق نهایی رسیدند و اگر اتفاق ویژه ای نیفتد قرارداد وی بزودی امضا خواهد شد.

پس از قطعی شدن فسخ قرارداد مصطفی دنیزلی با باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان با چهار گزینه خارجی وارد مذاکره شد تا یکی را به عنوان جانشین این مربی ترکیه ای انتخاب و معرفی کند اما این انتخاب چند هفته به طول انجامید تا بالاخره امروز یکشنبه با گزینه مورد نظر به توافق رسید.در حالی که روز گذشته علی پروین اعلام کرده بود گابریل کالدرون به احتمال 99 درصد سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد شد، یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس که خواست نامی از او برده نشود از توافق نهایی مسئولان این باشگاه با مانوئل خوزه پرتغالی خبر داد.مانوئل خوزه که یکی از گزینه ای مورد نظر رویانیان برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بود، ابتدا قیمت بالایی به مسئولان این باشگاه ارائه کرد اما پس از رایزنی های لازم حاضر شد و از مواضع قبلی اش کوتاه بیاید و پیشنهاد مالی پرسپولیسی ها را بپذیرد.قرار است این سرمربی پرتغالی در صورتیکه به موقع خود را به تهران برساند و اتفاق ویژه ای نیفتد طی 48 ساعت آینده در نشست خبری شرکت کند و ضمن معرفی رسمی به عنوان سرمربی پرسپولیس، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد نوری: شناخت زیادی از مانوئل خوزه و کالدرون ندارم/ ما باید کری بخوانیم نه استقلالی*ها

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری هافبک پرسپولیس امیدوار است مسوولان این باشگاه هر چه زودتر سرمربی را انتخاب کنند تا حرف و حدیث*های چند روز اخیر به پایان برسد.

نوری ابتدا در خصوص این موضوع می*گوید:« فکر می*کنم جدا از هواداران و آنهایی که پرسپولیس را دوست دارند بازیکنان این تیم هم از وضعیت فعلی خسته شده*اند. امیدوارم مسوولان باشگاه امروز یا فردا سرمربی را انتخاب کنند چرا که زمان زیادی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است و تیم ما نیاز به هماهنگی دارد.»می*گویند گابریل کالدرون گزینه اول پرسپولیس است و مانوئل خوزه هم گزینه دوم. نوری در پاسخ به این سوال که فکر می*کنی کدامیک از آن*ها گزینه بهتری است خاطرنشان می*کند:« شناخت زیادی از این دو مربی ندارم و مسوولان باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرند. امیدوارم برای انتخاب سرمربی در نهایت یک تصمیم خوب بگیرند و فردی انتخاب شود که بتواند به پرسپولیس کمک کند.»از نوری در مورد مصاحبه*های چند روز اخیر بازیکنان استقلال که برای پرسپولیس کری خوانده*اند سوال می*کنیم که او می*گوید:« استقلال برای ما همیشه تیم قابل احترامی است. ما باید به تیم خودمان توجه کنیم در ضمن اگر قرار به کری خواندن باشد ما باید این کار را انجام دهیم نه استقلال. در ضمن آخرین برد دربی برای ما بود.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرخ بی همتاست
سرخ بی پرواست
سرخ در رگ هاست

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چهارشنبه دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال
مرجع خبری پرسپولیس : روز چهارشنبه اولین دربی پایتخت در فصل جدید فوتبال بین دو تیم امید پرسپولیس و استقلال برگزار می*شود.

اولین دربی فصل جدید فوتبال ایران از ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه هرندی آغاز خواهد شد.تیم امید پرسپولیس این هفته در سومین بازی خود میهمان امیدهای استقلال است.منوچهر عبدالله*نژاد که شاگردان خود را آماده این بازی می*کند، گفت: معمولا رویارویی*های دو تیم در هفته*های ابتدایی اتفاق نمی*افتاد چرا که بازی*ها هنوز گرم نشده و بسیاری رسانه*ها هنوز شروع به پوشش این دیدارها نکرده*اند، البته ما خودمان را آماده این مسابقه کرده*ایم.این هفته جوانان پرسپولیس هم از ساعت 14:30 روز پنجشنبه در زمین راه آهن نوین برابر این تیم قرار می*گیرند.مجید پروین که تیمش تا اینجا به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده است، گفت: در بازی قبل بچه*ها بازی خوبی انجام دادند و کنترل بازی را در دست ما بود ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت*هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم و در تلاش هستیم این مشکل را برای بازی بعد برطرف کنیم.نوجوانان پرسپولیس که در بازی قبلی خود در حالی نتیجه را واگذار کردند که دوبار از حریف خود پیش افتاده بودند، راس ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان راه آهن هستند.سعید تهرانی نژاد سرمربی این تیم درباره شرایط نوجوانان گفت: در بازی قبل یک بار در نیمه دوم از حریف جلو افتادیم اما بعد از گل بدی که دریافت کردیم، بچه*ها نتوانستند از برتری خود بهره ببرند. البته ما از این هفته با حل مشکل رضایت نامه یکی از دروازه*بان*هایمان، شرایط بهتری داریم، هر چند برای بازی با راه آهن دو بازیکن خودمان را به خاطر حضور در رقابت*های آموزشگاهی در اختیار نداریم.این هفته نونهالان پرسپولیس هم از ساعت 10 صبح روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم پارسیان خواهند بود.فرامرز سلطانی، درباره پیروزی اخیر تیم*شان که با چهار گل رقم خورد گفت: در خانه حریف بازی نمی*کردیم و آنها بازی را کاملا بسته بودند. با این وجود بچه*ها کاملا سوار بر بازی بودند تا اینکه 10 دقیقه به پایان بازی با زدن گل اول، قفل دروازه باز شد.سرمربی نونهالان پرسپولیس در پایان گفت: امشب برای انجام دو بازی دوستانه راهی ارومیه خواهیم شد که دوشنبه و سه شنبه برگزار می*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: امیدوارم مانوئل پرسپولیس را قهرمان کند
مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی مدافع چپ پای پرسپولیس معتقد است که ژوزه مانوئل مربی کارنامه*داری است و امیدوار است که پرسپولیس با این مربی پرتغالی قهرمان شود.

پولادی در مورد توافق احتمالی پرسپولیس با این مربی پرتغالی می*گوید: هنوز که قراردادی به صورت رسمی امضا نشده ولی ژوزه مانوئل مربی بزرگی است که کارنامه خوبی دارد و امیدوارم پرسپولیس را قهرمان کند.


من شناخت زیادی از این مربی ندارم ولی شنیده*ام که افتخارات زیادی دارد و اگر قرار شد به پرسپولیس بیاید برایش آرزوی موفقیت می*کنم.



پولادی در پاسخ به این سوال که فکر نمی*کنی پرسپولیس زمان را از دست داده است می گوید: «ما تمرینات بدنسازی را خیلی خوب انجام دادیم و فعلا چیزی را از دست نداده*ایم. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی پرسپولیس در تمرینات حاضر شود تا تمرینات تاکتیکی را شروع کنیم. بازیکنان جدید پرسپولیس هم در تیم*های باشگاهی و همچنین تیم ملی با یکدیگر هم بازی بوده*اند و می*توانیم خیلی زود هماهنگ شویم.»




از پولادی در خصوص کری خوانی چند بازیکن استقلال علیه پرسپولیس سوال می*کنیم که او اینگونه جواب می*دهد: «بازیکنان استقلال نظر شخصی*شان را در مورد پرسپولیس می*گویند. آنها برای ما تیم قابل احترامی هستند ولی همه چیز در زمین بازی مشخص می*شود. ما به حریف خود احترام می*گذاریم ولی کری خواندن خوشایند نیست.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
منتقد کروش روی نیمکت پرسپولیس/مانوئل شفاها به پرسپولیس تخفیف داد/ به پرسپولیس چه که او با کروش مشکل دارد!




به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که همه چیز مهیا بود تا گابریل کالدرون قراردادش با پرسپولیس را ثبت کند ، یکباره در آخرین دور مذاکرات با باشگاه پرسپولیس شفاها اعلام کرده حاضر است تا مقداری رقم درخواستی اش به این باشگاه را کاهش دهد. خوزه پرتغالی در 10 سال گذشته 11 قهرمانی دارد و با کارنامه ای رویایی از ابتدا گزینه اول رویانیان بود اما او رقمی بیش از 5 میلیارد تومان را برای تنها یکسال از این باشگاه خواسته بود که باعث شد تا مدیر پرسپولیس به فکر مربی ایرانی بیفتد. رویانیان جذب مانوئل را با آن رقم ، نوعی جفا به همه مربیا ایران چه داخلی و چه خارجی دانسته بود .

با این وجود با تخفیف جدید این مربی که شفاها اعلام شده ، امکان حضورش روی نیمکت پرسپولیس جدی تر شده. این مربی رقمی بیش از 2 میلیون دلار به همراه کادرش برای پرسپولیس هزینه بر می دارد و 2 دستیار خارجی را به همراهش خواهد آورد. البته هنوز حضور او در تهران منوط به این است که مدیر برنامه های پرتغالی اش ، با بندهای اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس موافقت کند. بعد از این باید پیش قرارداد برای این مربی ارسال شود احتمالا او در صورت توافق نهایی 2 روز دیگر به تهران بیاید.

مانوئل از قدیم رابطه بدی را با کروش دارد و این دو در همین گذشته هم بارها به هم گیر دادند. اما جالب است که علی پروین درباره این اختلافات گفته است:« به ما چه که او با کروش مشکل دارد . آنها دعوای شان را خودشان حل کنند.» پرسپولیس احتمالا با خرید های جدیدش ، 11 ملی پوش دارد که این ترافیک ملی پوشان می تواند تنش میان مانوئل و کروش را حسابی بالا ببرد!

مانوئل 66 ساله از کروش دلگیر است چون فکر می کند 4 سال قبل نیمکت تیم ملی پرتغال را که باید به او می رسیده ، غصب کرده!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فشار تمرینات بدنسازی افزایش یافت/ غیبت کریمی و کاظمیان
مرجع خبری پرسپولیس : فشار تمرینات بدنسازی پرسپولیسی*ها در تمرین صبح امروز این تیم افزایش یافت.



به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح امروز همچنان بدون سرمربی برگزار شد. در این زمین 18 بازیکن حضور داشتند. کریمی و کاظمیان غایب بودند.




* هواداران امروز هم پشت در*های بسته حضور داشتند.


* بازیکنان ابتدا بدن*های خود را گرم کردند و سپس به کارهای تعادلی با میله*های مخصوص پرداختند.


* فشار بدنسازی به بازیکنان امروز افزایش یافت. برخی از بازیکنان پس از تمرین توان راه رفتن نداشتند!


* قرمزپوشان بعدازظهر امروز استراحت خواهند کرد.
 

Similar threads

بالا