پیام جالب شهاب حسینی به اصغر فرهادی

3erERFAN

عضو جدید
به این میگن در نظر گرفتن منافع ملی... نه حسودی و پاک کردن صورت مسئله

و تنها اوست یگانه خالق متعال

سلام اصغر عزیز، شاید بی مناسبت نباشد که به مثال عهد قدیم و سرداران رشیدی که افتخارات برای این سرزمین رقم زدند، تو را نیز فاتح بزرگ نامید و سردار تاریخ ساز پهنه فرهنگ و هنر این سرزمین.

خوشحالم که در رکابت بودم برای خدمت به فرهنگ و هنر این سرزمین که مردمان نجیبش را شایستگی بهترین هاست و عجب داستان پر فراز و نشیبی داشت این سفر بزرگ از نقطه آغاز که از اندیشه ات بر قلمت جاری شد تا لحظه ای که پرچم نجیب این دیار در یکی از قله های رفیع ادب و فرهنگ وهنر جریان ساز و تاثیر گذار سینمای جهان به اهتزاز در آمد و چه شیرین بودند صورت هایی که در آنان شکوه چشمان اشک بار و لب های خندان توامان جاری بود و یقینم بر این است که شعور کامل حاکم بر نظم آفرینش، صدای خلوص قلب و اندیشه تو را شنید، آنگاه که برای اولین باری که گرد هم بودیم و بر نما های مستند از تصاویر غمناک دادگاه های خانواده چشم دوخته بودیم، تو به جای اینکه بگویی فیلمی خواهیم ساخت چنین و چنان، گفتی: "بچه ها می بینید مشکلات مردم را؟" و این خلوص خدمت بود و قربانی هابیل که بر درگاه احدیت پذیرفته شد، آن را برکت داد و بر بام فرهنگ جهان بیافراشت و به واسطه آن دل ملتی را که هر روز و به هر بهانه صدایش می کنند گرم و شاد و امید وار کرد.

اما در میان این آواهای خوش شادمانی، به گوش رسید صدای قابیل هایی که ناهنجار و گوش خراش داد سخن سردادند از بی ارزش بودن تلاشت. چه خوش گفت شاعر که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست اما حقیقت همیشه پیروز است.

آنچه تو کردی سهم بودنت را کامل کرد، الهام بخش و امید آفرین شد و غبار از چهره کهن و پر اصالت این سرزمین بار دیگر برگرفت و حالا همگی با عشق بیشتری بر عمق نگاه یکدیگر چشم می دوزیم و لبخند می زنیم و خوشحالیم که این خاک، خاک بزرگ پرور است، همواره بوده و باز خواهد بود. دستانت پر توان و خدا قوت. به هم او می سپارمت که همانا خیرالحافظین است.
 

ساحل مهتابي

عضو جدید
شهاب حسینی از بهترین بازیگران مورد علاقه منه
بازی کردنشو مثل همیشه دوس داشتم
متنی که نوشتی بی نظیر بود
 

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مثل همیشه...بامصمم...ساده...مملوئ از محبت....(درود بر این بازیگر عزیز).....
بیخود نیست دوسش دارم:redface:
 

major7

عضو جدید
جیگر شهاب؟؟؟؟
یعنی چی مگه قصابیه که میگی جیگر شهاب!!!!

شايدم جيگركيه!!!!!!

از پست دوستان ميشه فهميد كه چقدر شهاب حسيني محبوب هست .. و اينجاست كه فرق بين شهرت ( محمدرضا گلزار )‌و محبوبيت ( شهاب حسيني )‌خودنمايي ميكند
 

thamin

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهاب حسینی نه تنها بازیگر خوبی بلکه مجری خوبی بود;)
ولی حیف که الان دیگه مجری نیست
 

3erERFAN

عضو جدید
شهاب حسینی نه تنها بازیگر خوبی بلکه مجری خوبی بود;)
ولی حیف که الان دیگه مجری نیست
به نظرم تو این قحطی بازیگر قابل دوست داشتن.... همون بازیگر باشه بهتره تا حداقل یه لذتی از فیلم ها ببریم;)
 

ESPEranza

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شهاب حسینی نشون داده که بازیگری فقط به قیافه نیست ... اخلاق خوبش همو رو شیفته خودش کرده ... بازی هاش که محشره .. اینم از قلم و اخلاقش .../;)

خیلی عالی بود عرفان عزیز ... :gol:
 

ghazal1369

عضو جدید
ایول..

ایول..

من عاشق صداقت دربازی و معصومیت چهره وصدای ارامش بخش شهاب حسینی ام و تو نظر سنجی بهترین بازیگر مرد داخلی ام همیشه بش رای دادم ممنون عرفان جان قشنگ بود
 
بالا