مهم ترین اخبار فوتبال جهان

ecsir

عضو جدید
منچستریونایتد به دنبال جذب ریبری

شیاطین سرخ قصد دارند پیشنهادی برای جذب فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن ارائه دهند...









سایت گل : سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد قصد دارد فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن را به اولدترافورد بیاورد.یونایتد پیش از این نیز مذاکراتی برای جذب ریبری انجام داده بود اما در نهایت با مخالفت سران مونیخی مواجه شد.

کارل هاینس رومنیگه و اولی هوینس هر دو در گفتگو با رسانه ها اعلام کردند ریبری در این تابستان بایرن را ترک نخواهد کرد.

با این وجود روزنامه سان اعلام کرد فرگوسن قصد دارد پیشنهادی 41 میلیون یورویی برای جذب ریبری ارائه دهد.گفته می شود این پیشنهاد اولیه یونایتد بدون شک از سوی بایرن رد خواهد شد و فرگوسن برای جذب این بازیکن باید پیشنهاد بالاتری ارائه کند.این در حالی است که مسئولان بایرن به شدت از دست ریبری ناراحت هستند و او را به بی تعصبی متهم می کنند.
__________________
 

ecsir

عضو جدید
بازم منچستر يونايتد برد اينبار تانهام رو برد تبريك ميگم
 

ecsir

عضو جدید
پیروزی یونایتد در وایت هارت لین

شاگردان سرالکس موفق شدند تاتنهام را با نتیجه 3 بر یک در وایت هارت لین ورزشگاه خانگی این تیم شکست دهند...









سایت گل : تاتنهام امشب در حالی میزبان منچستریونایتد بود که بعد از چهار هفته با کسب چهار پیروزی و جمع حداکثر امتیازات خود را در جمع مدعیان مطرح کرده بود اما یونایتد ها که از چهار بازی خود 9 امتیاز کسب کرده بودند و در هفته دوم شکستی را مقابل برنلی تیم تازه صعود کرده تجربه کرده بودند برای کسب سه امتیاز به مصاف شاگردان هری ردنپ رفته بود.
یونایتد با چهار تغییر نسبت به بازی مقابل آرسنال پا به این میدان گذاشته بود.دیمیتار برباتوف بار دیگر به ترکیب اصلی یونایتد بازکشته بود تا مقابل تیم سابقش به میدان برود، ریو فردیناند نیز از مصدومیت رهایی پیدا کرده بود و در ترکیب اصلی به میدان رفته بود و اندرسون و پل اسکولز نیز از تغییرات دیگر سر الکس نسبت به بازی گذشته بودند.از طرف دیگر هری ردنپ لوکا مودریچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و برای اولین بار در این فصل پیتر کراوچ را از ابتدا در زمین قرار داده بود.
تاتنهام که از سال 2001 تا به حال نتوانسته شاگردان سر الکس فرگوسن را در لیگ برتر شکست دهد امیدوار بود با ادامه نوار پیروزی های خود این طلسم 8 ساله را بشکند.تاتنهام در دقایق ابتدایی بازی کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و در همان در دقیقه اول موفق شد توسط جرمن دفو گل اول را به ثمر برساند.
منچستریونایتد بعد از دریافت گل تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد و سرانجام در دقیقه 25 موفق شد توسط رایان گیگز به گل تساوی دست یابد.یونایتد ها حملات خود را ادامه دادند و موفق شدند در دقیقه 41 بازی روز ضربه اندرسون هافبک برزیلی خود نتیجه را دو بر یک کنند.
در نیمه دوم تاتنهام برای به تساوی کشاندن بازی وارد زمین شد.اتفاق خوشایند برای شاگردان ردنپ در دقیقه 59 بازی این بود که پل اسکولز با خطا روی هادلستون کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا تاتنهام به ادامه بازی امیدوارتر شود.فرگوسن بعد از اخراج اسکولز برباتوف را از زمین خارج کرد و کریک را به جای او وارد زمین کرد.تاتنهام در ادامه نتواسنت مقابل یونایتد 10 نفره به گل برسد و در دقیقه 78 بازی وین رونی گل سوم یونایتد را به ثمر رساند و آب سردی بر پیکر شاگردان ردنپ ریخت. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا فرگوسن ردنپ را در خانه اش شکست دهد.
 

ecsir

عضو جدید
ویدیچ و سه مهاجم برتر دنیا

فرناندو تورس، ساموئل اتوئو و زلاتان ایبراهیموویچ، برترین مهاجمان دنیا از نظر نمانیا ویدیچ هستند.









سایت گل: نمانیا ویدیچ از سه مهاجم نام برده که به نظر او بهترین مهاجمان دنیا هستند. یکی از این مهاجمان در لیگ برتر، دیگری در اسپانیا و سومی در ایتالیا مشغول هستند. این مدافع صربستانی فرناندو تورس، ستاره اسپانیایی لیورپول را به عنوان یکی از مهاجمان برتر دنیا برگزیده و ساموئل اتوئو زلاتان ایبراهیموویچ را به عنوان دیگر مهاجمان برگزیده دنیا انتخاب کرده است.
تورس از زمانی که به آنفیلد پیوسته، نمایش های فوق العاده ای را به ویژه در مصاف با منچستریونایتد به اجرا گذاشته است. اتوئو و ایبراهیموویچ هم که چهره های خبرسازتابستان امسال بازار نقل و انتقالات بودند به ترتیب به اینتر و بارسلونا پیوستند و در ترکیب تیم های جدیدشان موفق ظاهر شدند.
البته ویدیچ نمی تواند از بین این دو بازیکن، مهاجم برتر را برگزیند و معتقد است که هر دوی آنها در سطحی بین المللی قرار دارند:«زمانی که بحث انتخاب برترین مهاجم اروپا به میان می آید، بسیار سخت است که بخواهی تنها یک نفر را به عنوان بهترین برگزینی . ولی اگر قرار بود سه نفر را انتخاب کنم، این سه نفر از نظر من ساموئل اتوئو، فرناندو تورس و زلاتان ایبراهیموویچ بودند. این سه بازیکن جزو برترینهای دنیای فوتبال هستند.»
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن: رونی کاپیتان نمی شود

مربی تیم منچستر یونایتد اعلام کرده که وین رونی کاپیتان آینده منچستر نخواهد بود و این کاپیتان از خط میانی یا از میان مدافعان انتخاب خواهد شد.







سایت گل: سرالکس فرگوسن در صحبتهایی ، تیشه به ریشه آرزوهای وین رونی مبنی بر در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی منچستر زده و در گفت و گویی با مطبوعات انگلستان اعلام کرده که این مهاجم باتجربه، بازوبند تیم انگلیسی را در اختیار نخواهد داشت. سرالکس فرگوسن در گفت و گوبا روزنامه سان گفته:« وین رونی همیشه مسئولیت های زیادی را بردوش می کشد.» و به این نکته اشاره کرده که کاپیتان تیم می بایست از میان بازیکنان خط میانی یا مدافعان باتجربه انتخاب شود.

فرگی در ادامه اعلام کردکه اریک کانتونا یکی از معدود مهاجمانی بوده که بازوبند کاپیتانی تیم را در اختیار گرفته و گفت:« برای یک فوروارد بسیار سخت است که بخواهد کاپیتان تیم باشد. اریک کانتونا کاپیتان تیم بود، چرا که تاثیرگذاری زیادی در بین بازیکنان جوان تیم داشت و همه او را سمبل و الگوی خود می دانستند ولی در حالت عادی، معمولا بازیکنان خط میانی یا مدافعان، کاپیتان هستند. وین همیشه مسئولیتهای زیادی را به دوش می کشد و اشتیاق ذاتی فراوانی برای مسئولیت پذیری دارد و همیشه با100% توان این کار را انجام می دهد.وقتی بازیکنان به 25 سالگی می رسند با اقتدار تمامی بازی می کنند و با آرامش در زمین مسابقه به حرکت می پردازند.» رونی در سال 2004 از اورتون به منچستر یونایتد آمد و در 243 حضورش در ترکیب این تیم، 103 گل به ثمر رساند.
 

ecsir

عضو جدید
گیگز، خوشحال از زدن ضربات ایستگاهی

مرد ولزی پس از رفتن رونالدو ضربات ایستگاهی یونایتد را می‌زند





سایت گل: رایان گیگز پس از جدایی کریستیانو رونالدو و رفتن او به رئال مادرید وظیفه زدن ضربات ایستگاهی را به عهده گرفته است. او در دیدار شنبه با تاتنهام از فاصله 20 متری یک ضربه آزاد را به گل تبدیل کرد و پاسخ اعتماد سر الکس فرگوسن را داد. این گل بازی را به تساوی کشاند و یونایتد در نهایت سه بر یک پیروز شد. گیگز می‌گوید: «بازیکنان بسیاری داریم که ضربات ایستگاهی را به خوبی می‌زنند. نانی یک بار یک گل از روی این ضربات زده و وین و من هم این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کرده‌ایم. ما گزینه‌های بسیاری داریم ولی چون کریستیانو در تیم حضور داشت چهار یا پنج سال بود که کسی به فکر زدن این ضربات نبود.»
گیگز که بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ یونایتد با پیراهن این تیم بازی انجام داده و افتخار کسب کرده اکنون تبدیل به بازی‌ساز مرکزی شده است. او در تمام دوران بازی خود در سمت چپ خط میانی حضور داشت. او روز شنبه از نمایش خود خوشحال بود. پل اسکولز در دیدار مقابل تاتنهام اخراج شد اما یونایتد توانست اولین شکست این تیم را رقم بزند. گیگز می‌گوید: «وقتی ده‌نفره می‌شوید اوضاع بسیار دشوار می‌شود. آنها توپ را زیاد در اختیار داشتند و به خوبی دفاع می‌کردند و در حمله هم گزینه‌های بسیاری در اختیار داشتند. آنها به دنبال گل تساوی بودند اما وین گل بسیار خوبی زد تا پیروزی ما قطعی شود
 

ecsir

عضو جدید
فان‌خال: قرار بود جانشين فرگوسن شوم

او مي‌گويد مي‌توانسته مربي منچستر يونايتد شود.






سايت گل – لوييس فان‌خال مربي هلندي بايرن مونيخ فاش کرده قرار بود جانشين سر الکس فرگوسن در منچستر يونايتد شود و در سال 2002 هدايت اين تيم را در دست بگيرد. در فصل 2002-2001، فرگوسن قصد بازنشستگي داشت اما تصميم خود را پس گرفت و تاکنون در يونايتد مانده است.
فان‌خال که مربي سابق بارسلونا است با آژاکس و بارسلونا به افتخارات بسياري دست يافته و رزومه درخشاني دارد. مربي هلندي در تيم ملي هلند نيز حضور داشت. او مي‌گويد پيتر کنيون، مدير اجرايي سابق چلسي با او تماس گرفت و از او خواست جانشين سرالکس شود: «قبل از جام جهاني 2002 بود که من با منچستر يونايتد از طريق پيتر کنيون رابطه داشتم. به من گفتند سر الکس قصد بازنشستگي دارد. اگر او مي‌رفت من جانشينش مي‌شدم، اما فرگوسن تصميم گرفت بماند و اين اتفاق نيفتاد.»
 

Ali 1900

عضو جدید
طراحی لباس فوتبالیست محجبه در آلمان + (عکس)

طراحی لباس فوتبالیست محجبه در آلمان + (عکس)

یک طراح لباس اهل مونترآل، ترکیبی از روسری، کلاه و پیراهن را به عنوان پوشش جدید فوتبالیست ها ارائه کرد که مورد استقبال تیم ها قرار گرفته است...
پس از آنکه دختران مسلمان کانادایی در چندین مورد، به بهانه خطرناک بودن پوشش روسری در هنگام بازی، از مسابقات فوتبال محلی و کشوری، اخراج شدند، یک طراح لباس اهل مونترآل، ترکیبی از روسری، کلاه و پیراهن را به عنوان پوشش جدید فوتبالیست ها ارائه کرد که مورد استقبال تیم ها قرار گرفته است.


الهام سعید جواد، که خود فارغ التحصیل دانشگاه مونترآل است، در این زمینه گفت:" وقتی من متوجه شدم ، اعتقادات یک فرد، به عنوان مانعی برای دوری او از ورزش و سلامتی مطرح می‌شود، با مشورت بازیکنان اقدام به طراحی لباسی کردم که ضمن داشتن انعطاف و زیبایی، از شرایط لازم برای یک بازی ایمن نیز برخوردار است."
طرح جدید شامل کلاهی است که تمام سر و ناحیه گردن را پوشانده و به تی شرت بازیکن متصل می‌شود.
لباس جدید که دانشگاه مونترآل بطور رسمی، بهره برداری های تجاری از آن را به خود اختصاص داده، هفته گذشته در یک مسابقه محلی مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت های آن به تأیید ناظرین رسید.
اضافه می‌شود، این ابتکار، بار دیگر بحث های مربوط به رسوخ سمبل های دینی در زندگی کانادایی را در جامعه مونترآل زنده کرد و طرفداران تفکرات سکولار، از حمایت مقامات رسمی از چنین برنامه هایی انتقاد کردند.




 
آخرین ویرایش:

venus4164

عضو جدید
مهم ترین اخبار فوتبال جهان

پدر محمد زیدان ، ستاره تیم ملی مصر در صحبتهایی اعلام کرده که این ستاره به آسانی می تواند به رختکن یتم بزرگی منتقل شود.


عبدالله زیدان،پدر محمد زیدان، مهاجم باشگاه بورسیا دورتموند در صحبتهایی اعلام کرده که مسئولان تیمهای آرسنال، منچستریونایتد و بارسلونا برای خریداری پسرش در بازار نقل و انتقالات تابستانه ابراز تمایل کرده اند.

او در گفتگویی با دریم تی وی گفت:«مسئولان آرسنال، یونایتد و بارسلونا با مدیر برنامه های محمد تماس گرفته اند.»

محمد زیدان در رقابتهای جام ملتهای آفریقا نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت وتوانست یک گل برای تیم ملی مصر به ثمر رسانده و موقعیتهای گلزنی متعددی را برای هم تیمی هایش فراهم آورد و به علاوه با همکاری سایر هم تیمی هایش، سومین قهرمانی متوالی مصر در این رقابتها را رقم زد.

پدر زیدان در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که محمد بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد در پایان رقابتهای فصل به هر تیمی که می خواهد برود.

نام زیدان برای اولین بار در ماه ژوئن و زمانی که در دیدار جام کنفدراسیونها، با به ثمر رساندن دو گل دروازه برزیل را باز کرد مطرح شد. در آن دیدار او دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه برزیل نمود و مصر در آن دیدار با نتیجه 3-4 مغلوب برزیل شد.پس از آن این ستاره دو گل را نیز در ترکیب تیم دورتموند به ثمر رساند و پاس گلهای زیادی داد و او را می بایست یکی از ستاره های تیم باشگاهی اش دانست.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فهرست ثروت 2010 دنياي فوتبال منتشر شد

فهرست ثروت 2010 دنياي فوتبال منتشر شد

فهرست ثروت 2010 دنياي فوتبال منتشر شد ... :gol::gol:


فوتبال- همشهري ‌آنلاين:

نشريه فرانس فوتبال (france football) پردرآمدترين افراد شاغل در فوتبال را معرفي كرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس گزارش فرانس فوتبال، ليونل مسي مهاجم ‌٢٢ ساله آرژانتيني به سلطه ‌٢ ساله بکام در کسوت پردرآمدترين بازيکن جهان خاتمه داد.



مسي سالانه حدود ‌٢٩.6 ميليون پوند درآمد دارد و بکام با ‌٢٧.3 ميليون پوند در تعقيب اوست در حالي که کريستيانو رونالدو از رئال مادريد با درآمدي حدود ‌٢٧ ميليون پوند در جايگاه سوم ايستاده است.






بر اساس اين گزارش،‌٣.6 ميليون پوند از درآمد مسي به دليل کسب سه جام در فصل گذشته همراه با بارسا است که او را جلوتر از ستاره انگليسي قرار داده است. همچنين مسي پس از تايگر وودز و فيل ميکلسون (بازيكنان گلف) و لبرون جيمز (بسکتباليست) عنوان چهارمين ورزشکار پردرآمد جهان را از آن خود کرد.



خوزه مورينيو در رتبه نخست ليست پردرآمدترين سرمربيان فوتبال جهان قرار گرفت. اين پرتغالي که خود را آقاي خاص ناميده سالانه ‌١١.7 ميليون پوند درآمد دارد و روبرتو مانچيني سرمربي منچستر سيتي با ‌١٠.8 ميليون پوند در رتبه دوم قرار دارد. لوئيس فليپه اسکولاري سرمربي سابق چلسي [اخراج اسکولاری از چلسی]که اکنون در بنيادکور ازبکستان فعاليت دارد با ‌٨.5 ميليون پوند در جايگاه سوم است. هيچ انگليسي در ميان ‌١٠ سرمربي پردرآمد جهان نيست.



فابيو کاپلو و گاس هيدينک تنها سرمربيان تيم هاي ملي هستند که در ليست ‌١٠ سرمربي پردرآمد قرار دارند. البته رده بندي بازيکنان و مربيان به صورت دقيق به شکل زير است:

بازيکنان:

‌١- ليونل مسي ( بارسلونا ): ‌٢٩.6 ميليون پوند
‌٢- ديويد بکام (لس آنجلس گلکسي/ ميلان): ‌٢٧.3 ميليون پوند
‌٣- کريستيانو رونالدو ( رئال مادريد): ‌٢٧ ميليون پوند
‌٤- کاکا ( رئال مادريد) : ‌١٦.9 ميليون پوند
‌٥- تيري آنري ( بارسلونا) : ‌١٦.1 ميليون پوند
‌٦- رونالدينيو (ميلان): ‌١٥.5 ميليون پوند
‌٧- کارلوس تبس ( منچسترسيتي): ‌١٣.8 ميليون پوند
‌٨- زلاتان ابراهيموويچ (بارسلونا): ‌١٣ ميليون پوند
‌٩- فرانک لمپارد (چلسي): ‌١٢.8 ميليون پوند
‌١٠- ساموئل اتوئو ( اينتر):12.4 ميليون پوند

مربيان:

‌١- ژوزه مورينيو (اينتر) : ‌١١.7 ميليون پوند
‌٢- روبرتو مانچيني(سيتي): ‌١٠.8 ميليون پوند
‌٣- لوئيس فيليپه اسکولاري (بنيادکار): ‌٨.5 ميليون پوند
‌٤- يورگن کلينزمن (مربي سابق بايرن): ‌٨.1 ميليون پوند
‌٥- فابيو کاپلو (سرمربي انگليس): ‌٧.5 ميليون پوند
‌٦- گاس هيدينک (سرمربي روسيه):7.1 ميليون پوند
‌٧- سرالکس فرگوسن (منچستريونايتد): ‌٦.5 ميليون پوند
‌٨- پپ گوارديولا( بارسلونا): ‌٥.8 ميليون پوند
‌٩- آرسن ونگر (آرسنال): ‌٥.7 ميليون پوند
‌١٠- لوئيس فان خال (بايرن مونيخ): ‌٥.4 ميليون پوند
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پيشنهاد جديد براي جام ملت‌هاي آسيا

پيشنهاد جديد براي جام ملت‌هاي آسيا

پيشنهادي جديد براي جام ملت‌هاي آسيا .... :gol::gol: رفته رفته به برگزاري رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا نزديک مي شويم و به همين دليل کميته داوران کنفدراسيون فوتبال آسيا روز پنجشنبه هفته گذشته با رياست يوسف السرکال تشکيل جلسه داد.



يکي از جدي‌ترين پيشنهاد‌هاي کميته داوران انتخاب سه داور بازي از يک کشور بود تا اين روش در جام ملت‌هاي آسيا بکارگرفته شود. با داشتن سه داور زمين از يک کشور کار قضاوت بدليل فهم مشترکي که داوران خواهند داشت آسانتر مي‌شود و کيفيت تصميمات بالاتر خواهد رفت. در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي هم 4 تيم سه نفره (تريو) داوري آسيايي انتخاب شده‌اند که در آنجا سوت خواهند زد.اين روش اکنون در رقابتهاي مهم و سطح اول جهاني و اروپايي اجرا مي شود.

محمد بن همام رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا هم در باره وضعيت داوري آسيا گفت:«برخي از کشورها حضور داوران خارجي را در کشور‌هاي خود بيشتر کرده اند که اين به توسعه کار داوارن آسيايي لطمه مي‌زند. من پيشنهاد مي‌کنم در سال 2011 و 2012 همه فدراسيون‌هاي آسيايي موظف شوند حداقل 80 درصد بازي‌هاي ليگ خود را به داوران داخلي کشورشان بدهند.»​
 

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک سگ مارادونا را روانه بيمارستان کرد

یک سگ مارادونا را روانه بيمارستان کرد

واحد مرکزی خبر:دیه گو مارادونا مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین روز سه شنبه بعد از آنکه یکی از سگ هایش او را گاز گرفت، در بیمارستان بستری شد. یک سخنگوی بیمارستان خصوصی بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین که مارادونا در سال دو هزار و هفت برای درمان ناراحتی های ناشی از مصرف الکل در آن بستری شده بود، بستری شدن وی در این بیمارستان را تایید کرد. طبق گزارش شبکه های تلویزیونی آرژانتین، مارادونا از ناحیه صورت مصدوم شده و تحت عمل جراحی سبک قرار گرفته و قرار است سه شنبه شب مرخص شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوئنوس آیرس، مارادونا بعد از کناره گیری از فوتبال در دهه نود، با مشکلات جسمی بسیاری روبرو بوده و بارها بستری شده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ونگر:پپ، فرگوسن و دل بوسکه، برترین مربیان دنیا

ونگر:پپ، فرگوسن و دل بوسکه، برترین مربیان دنیا

ونگر:پپ، فرگوسن و دل بوسکه، برترین مربیان دنیا



آرسن ونگر که از او به عنوان یکی از مربیان بزرگ دنیای فوتبال یاد می شود، در صحبتهایی نظرش را در مورد مربیان برتر دنیای فوتبال به زبان آورده است. این مربی فرانسوی پپ گواردیولا را برترین مربی دنیا می داند.


ونگر در گفتگو با یکی از روزنامه های فرانسوی اعلام کرده که از نظر او گواردیولابرترین مربی دنیاست و فرگوسن و دل بوسکه را نیز پس از این مربی بزرگ، جزو برترینهای دنیا می داند.


مربی آرسنال در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسلونا در صحبتهایی گفت:« انتخاب گواردیولا به عنوان برترین مربی دنیا کاملا واضح است. او با استیل خاصی، در تمامی رقابتها به قهرمانی رسید. تیم گواردیولا سبک و مدل خاصی دارد که واقعا این سبک را تحسین می کنم.»


ونگر همیشه در صحبتهایش اعلام کرده که یکی از طرفداران فوتبال مدرسه بارساست و معتقد است که گواردیولا به خوبی توان آکادمی بارسا را به ارث برده. ونگر در این رابطه گفت:«گواردیولا تمام درسهای آکادمی بارسلونا را به بهترین نحو ممکن به ارث برده و به بهترین نحو ممکن از مربی اش یوهان کرایوف دریهایش را یاد گرفته است.»


مربی باتجربه فرانسوی در صحبتهایی دومین و سومین مربی برتر دنیا را دو مربی باتجربه می داند: سرالکس فرگوسن و بیسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دعوت 500 ميليون توماني از گالاتاسراي

دعوت 500 ميليون توماني از گالاتاسراي

شفق در نشست خبري در مشهد:
گالاتاسراي براي بازي با تراكتورسازي 500 ميليون تومان مي‌خواهد ..

خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: يكي از شروط گالاتاسراي براي بازي در تبريز مقابل تراكتورسازي پرداخت 500 ميليون تومان به اين باشگاه تركيه‌اي است.



به گزارش خبرگزاري فارس، در اقدامي عجيب در ساعات پاياني شب گذشته ناصر شفق مدير عامل باشگاه تراكتورسازي در هتل محل اقامت اين تيم در مشهد و در آستانه ديدار امروز با ابومسلم مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در اين نشست خبري از دعوت تيم گالاتاسراي تركيه به تبريز خبر داد.

گزيده صحبت‌هاي مديرعامل تراكتورسازي به شرح زير است:

* دعوت 500 ميليون توماني از گالاتاسراي


ناصر شفق درباره دعوت از گالاتاسراي به تبريز اظهار داشت: مكاتبات اوليه اين باشگاه با اين تيم از دو ماه پيش آغاز شده بود و در ايام تعطيلات نوروز با حضور نماينده باشگاه تراكتورسازي در استانبول و مذاكره با هيات مديره اين باشگاه تا حدودي تحقق يافت و پيشنهاد گالاتاسراي به نماينده باشگاه تراكتور ارائه شد.

مسئولان اين باشگاه پس از ديدن كليپي از بازي‌هاي تراكتورسازي مقابل هواداران انبوه اين تيم براي حضور در تبريز و برگزاري بازي دوستانه درخواست 500 ميليون تومان به طور نقد و تامين هواپيماي چارتر با هزينه بالغ بر 60 ميليون تومان را به عنوان اولين شرط حضور در تبريز مطرح كردند كه در صورت هماهنگ شدن براي برگزاري اين بازي 2 ارديبهشت اين ديدار برگزار خواهد شد. قطعيت برگزاري اين مسابقه دوستانه در 4 روز آينده مشخص مي‌شود.

* سامانه 470 هزار نفري


ناصر شفق با خوشحالي از ايجاد سامانه پيام كوتاه براي هواداران پرشمار تراكتورسازي عنوان كرد: 470 هزار هوادار طي سه ماه اخير در ارسال پيام كوتاه اقدام كردند كه اين نشان مي‌دهد تراكتورسازي پرطرفدارترين تيم در قاره آسيا است. هواداران ما مي‌توانند در سال 89 شاهد خبرهاي خوب از اين باشگاه باشند.


* كمالوند فصل آينده در تبريز مي‌ماند


مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در پاسخ به اين سوال خبرنگاران كه براي فصل آينده فراز كمالوند را حفظ مي‌كند يا خير، گفت: اكنون 4-5 بازي تا پايان فصل باقي مانده و پاسخ به اين سوال تا حدودي باعث ايجاد حاشيه مي‌شود اما با شناختي كه از فراز كمالوند دارم و معتقدم او يكي از مربيان كاربلد و منضبط است، او براي فصل بعد در تراكتورسازي مي‌ماند. ايشان ليستي از بازيكنان مورد نظرش را براي فصل آينده به من داده است تا بتوانيم آنها را به خدمت بگيريم.


* برنامه 5 ساله داريم


در بدو ورود به باشگاه تراكتورسازي برنامه پنج ساله‌اي را تدوين كرديم كه به لطف هواداران و حمايت مسئولان استان از اين برنامه جلو افتاديم. طبق برنامه‌ريزي قصد داشتيم در سال اول به ليگ برتر صعود كنيم در سال دوم به بقا در ليگ بينديشيم و در سال سوم به سهميه آسيايي برسيم.

اكنون كه تيم در رده ششم جدول قرار گرفته است، كسب سهميه آسيايي دور از دسترس نيست. در سال 88 با رعايت الگوي مصرف توانستيم هزينه‌ها را كنترل كنيم و تا امروز 70 درصد از مطالبات بازيكنان را پرداخت كرديم و اميدوارم ساير تيم‌ها از باشگاه تراكتورسازي الگوبرداري كنند.
 

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان

جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان

در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي جهان، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال با صعود قابل ملاحظه‌‌اي روبرو شدند؛ اما پرسپوليس سقوط كرد.
به گزارش فارس و به نقل از فدراسيون بين‌الملي آمار و تاريخ فوتبال جهان، ذوب‌آهن كه در رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر پس از سپاهان شانس دوم قهرماني محسوب مي‌شود، در ماه مارس سال ميلادي جاري (10 اسفند 1388 الي 10 فروردين 1389) به علت كسب نتايج خوب داخلي و قاره‌اي با كسب 94.5 امتياز با صعود 101 پله‌اي روبرو شد و از مكان 273 به رده 172 رسيد. تيم تحت رهبري منصور ابراهيم‌زاده اكنون در اين رده با الاهلي ليبي، هرن ون هلند و ناگويا ژاپن شريك است.
در اين رده‌بندي سپاهان با 84.5 امتياز با 77 پله صعود از رده 289 به رده 222 ارتقا يافت. تيم امير قلعه نويي با ميموساس ساحل عاج، بورسا اسپور تركيه، يانگ بويز سوئيس و باماكو مالي هم رتبه است.
استقلال تهران نيز از رده 334 به رده 235 صعود كرد و با جهشي 99 پله‌اي روبرو شد. تيم صمد مرفاوي با كسب 82.5 امتياز در رتبه جديد دركنار براگا پرتغال و ايباگي كلميبا جاي گرفت.
در نقطه مقابل پرسپوليس، رقيب هميشگي استقلال با سقوط 79 پله‌اي روبرو شد و از رده 246 به رده 325 سقوط كرد. تيم علي دايي با 69 امتياز هم رتبه السماعيليه مصر و مارجامپل ليتواني قرار گرفت.
پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي نيز با 169.5 امتياز از رده 62 به پله 46 صعود كرد و بهترين تيم آسيايي ماه گذشته شناخته شد.
در اين رده‌بندي بارسلونا با 322 امتياز همچنان عنوان بهترين تيم ماه گذشته ميلادي (مارس) را به خود اختصاص داده است. استوديانتس آرژانتين و وردربرمن آلمان با 284 امتياز مشتركا دوم شدند.
فهرست 10 تيم برتر اين ماه به شرح زير است: (در اين رده‌بندي تيم‌هاي استوديانتس و وردربرمن با امتيازي برابر صاحب رتبه‌اي مشترك هستند.)
1- بارسلونا اسپانيا، 322 امتياز (رده قبلي: اول)
2- استوديانتس آرژانتين، 284 امتياز (رده قبلي: هفتم)
2- وردربرمن آلمان 284 امتياز (رده قبلي:‌سوم)
4- چلسي انگليس 281 امتياز (رده قبلي: دوم)
5- منچستريونايتد انگليس 274 امتياز (رده قبلي: چهارم)
6- كروزيرو برزيل 256 امتياز (رده قبلي: هشتم)
7- شاختار اوكراين 254 امتياز (رده قبلي: پنجم)
8- آرسنال انگليس 251 امتياز (رده قبلي: ششم)
9- آ.اس.رم ايتاليا 236 امتياز ‌(رده دهم)
10- بايرن مونيخ آلمان 230امتياز (رده قبلي: يازدهم)
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي جهان، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال با صعود قابل ملاحظه‌‌اي روبرو شدند؛ اما پرسپوليس سقوط كرد.
به گزارش فارس و به نقل از فدراسيون بين‌الملي آمار و تاريخ فوتبال جهان، ذوب‌آهن كه در رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر پس از سپاهان شانس دوم قهرماني محسوب مي‌شود، در ماه مارس سال ميلادي جاري (10 اسفند 1388 الي 10 فروردين 1389) به علت كسب نتايج خوب داخلي و قاره‌اي با كسب 94.5 امتياز با صعود 101 پله‌اي روبرو شد و از مكان 273 به رده 172 رسيد. تيم تحت رهبري منصور ابراهيم‌زاده اكنون در اين رده با الاهلي ليبي، هرن ون هلند و ناگويا ژاپن شريك است.
در اين رده‌بندي سپاهان با 84.5 امتياز با 77 پله صعود از رده 289 به رده 222 ارتقا يافت. تيم امير قلعه نويي با ميموساس ساحل عاج، بورسا اسپور تركيه، يانگ بويز سوئيس و باماكو مالي هم رتبه است.
استقلال تهران نيز از رده 334 به رده 235 صعود كرد و با جهشي 99 پله‌اي روبرو شد. تيم صمد مرفاوي با كسب 82.5 امتياز در رتبه جديد دركنار براگا پرتغال و ايباگي كلميبا جاي گرفت.
در نقطه مقابل پرسپوليس، رقيب هميشگي استقلال با سقوط 79 پله‌اي روبرو شد و از رده 246 به رده 325 سقوط كرد. تيم علي دايي با 69 امتياز هم رتبه السماعيليه مصر و مارجامپل ليتواني قرار گرفت.
پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي نيز با 169.5 امتياز از رده 62 به پله 46 صعود كرد و بهترين تيم آسيايي ماه گذشته شناخته شد.
در اين رده‌بندي بارسلونا با 322 امتياز همچنان عنوان بهترين تيم ماه گذشته ميلادي (مارس) را به خود اختصاص داده است. استوديانتس آرژانتين و وردربرمن آلمان با 284 امتياز مشتركا دوم شدند.
فهرست 10 تيم برتر اين ماه به شرح زير است: (در اين رده‌بندي تيم‌هاي استوديانتس و وردربرمن با امتيازي برابر صاحب رتبه‌اي مشترك هستند.)
1- بارسلونا اسپانيا، 322 امتياز (رده قبلي: اول)
2- استوديانتس آرژانتين، 284 امتياز (رده قبلي: هفتم)
2- وردربرمن آلمان 284 امتياز (رده قبلي:‌سوم)
4- چلسي انگليس 281 امتياز (رده قبلي: دوم)
5- منچستريونايتد انگليس 274 امتياز (رده قبلي: چهارم)
6- كروزيرو برزيل 256 امتياز (رده قبلي: هشتم)
7- شاختار اوكراين 254 امتياز (رده قبلي: پنجم)
8- آرسنال انگليس 251 امتياز (رده قبلي: ششم)
9- آ.اس.رم ايتاليا 236 امتياز ‌(رده دهم)
10- بايرن مونيخ آلمان 230امتياز (رده قبلي: يازدهم)
عجب رده بندی درستی
شاختاردومتسک اوکراین که اصلا حتی در برابر دینامکیف حرفی برای گفتن نداره بالا تر از بایرمونیخه یا وردر برمن بالاتر منچستر که فکر کنم هر کسی که یه خورده فوتبال بدونه میفهمه و میدونه که افتخارات منچستر چقد بیشتر از وزدن برمنو استادیانتس آرژانتینه جالبیش اینکه که تو آرژانتین پرافتخارترین تیم بوکا جونیرزه انصافا عجب رده بندی درست و منطقی ای !
اما در مورد پرسپولیس چه بخواین باور کنین یا نکنین دربی رو باختین و همین برای ما بسه
و با این اطلاعاتی که دادم معلومه چقدر این نظر سنجی درسته
ولی در اینکه ذوب آهن امسال بهترین تیم ایرانه هیچ شکی نیست .
 

Sina4

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه نگاه به رده بندی 10 تیم اول بنداز معلوم میشه چه قدر این رده بندی معتبره!:surprised:
تو آخرین بازی که سوراخ شدین!:biggrin:
تو لیگم که زیر مایین!
باید دلتون رو به همین آمار خوش کنید دیگه!
(جدی نگیر:))

اصولا تیمی که از یک تیم قطری ۵ گل بخوره رده بهتر از این این نمیدن :دی;)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازيكنان ليگ فوتبال اسپانيا تهديد به اعتصاب كردند

بازيكنان ليگ فوتبال اسپانيا تهديد به اعتصاب كردند

بازيكنان ليگ فوتبال اسپانيا تهديد به اعتصاب كردند ... :surprised::smile:

فوتبال- همشهري آنلاين:

اتحاديه بازيکنان فوتبال اسپانيا از تهديد فوتباليست‌ها به اعتصاب بر سر دستمزدهاي پرداخت نشده آنان خبر داد.

اين اعتصاب مي‌تواند بازي‌هاي ليگ‌هاي دسته يک تا چهار اسپانيا را در تاريخ شانزدهم تا نوزدهم آوريل تحت تاثير قرار دهد.


به گزارش خبرگزاري‌ها از مادريد، اتحاديه بازيکنان فوتبال در بيانيه‌اي گفت که مايل است به مذاکرات خود با فدراسيون، ليگ و شوراي ورزش اسپانيا ادامه دهد ولي در عين حال براي متوقف ساختن بازي‌ها نيز آماده است.
اکثر بازيکناني که دستمزدهاي خود را دريافت نکرده‌اند در ليگ‌هاي پايين‌تر هستند.

به گفته اتحاديه بازيکنان، اکثر فوتباليست‌ها از اين اقدام حمايت کرده‌اند.

به گزارش فوتبال 3، اين اعتصاب ‪۱۰‬بازي هفته سي و سوم ليگ دسته يک از جمله ديدار رئال مادريد و والنسيا و همچنين اسپانيول و بارسلونا را مختل خواهد کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شكست سنگين خانگي ژاپن مقابل صربستان

شكست سنگين خانگي ژاپن مقابل صربستان

شكست سنگين خانگي ژاپن مقابل صربستان ... :surprised::gol:


خبرگزاري فارس: تيم‌ فوتبال ژاپن در ديداري دوستانه با نتيجه 3 بر صفر مغلوب صربستان شد.






به گزارش خبرگزاري فارس،‌ ژاپن كه به جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي صعود كرده و به عنوان يكي از تيم‌هاي حاضر در مرحله نهايي جام ملت‌هاي آسيا مطرح است، براي آمادگي حضور در اين مسابقات عصر امروز (چهارشنبه) در ديداري تداركاتي به مصاف صربستان رفت كه اين بازي با نتيجه 3 بر صفر به سود ميهمان به پايان رسيد.

در اين ديدار كه در ورزشگاه اكسپو 70 شهر اوزاكا برگزار شد، صربستان با گل‌هاي مرخا در دقايق 15 و 23 و توميچ در دقيقه 60 موفق به شكست ميزبان خود شد.

ژاپن در گروه پنجم مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي با هلند، دانمارك و كامرون هم‌گروه است.
صربستان هم در گروه چهارم مقدماتي جام جهاني 2010 با آلمان، استراليا و غنا در يك گروه قرار دارد.
 

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
نصيحت مارادونا به مسي:با خانواده باش!

نصيحت مارادونا به مسي:با خانواده باش!

درخشش لیونل مسی ، فوتبالیست آرژانتینی در دیدار بارسلونا - آرسنال هنوز خبرساز است.
به گزارش واحدمرکزی خبر از پاریس، امروز هم برخی مطبوعات ورزشی اروپا به تحلیل هایی درباره نصیحت های مارادونا به مسی پرداختند.
مارادونا که شاید برای انتقام از پله برزیلی دوست دارد مسی آرژانتینی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شود ، دو ساعت تمام در یکی از اتاق های تیم ملی ارژانتین با لیونل صحبت کرده است.
او از حاشیه های زندگی ورزشی اش به مسی گفته و اینکه برای اینکه بهترین بازیکن جهان شود، کارهایی که وی انجام داده، مرتکب نشود.
مارادونا همچنین به مسی گفته است حاشیه ساز نشود و خانواده را در درجه اول اهمیت برای خود، قرار دهد.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=47728
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بليت مسابقات جام‌جهاني 2010 آفريقاي جنوبي رونمايي شد

بليت مسابقات جام‌جهاني 2010 آفريقاي جنوبي رونمايي شد

فروش 2 ميليون و 200 هزار بليت
بليت مسابقات جام‌جهاني 2010 آفريقاي جنوبي رونمايي شد ....:gol::gol:


خبرگزاري فارس: از شكل ظاهري، سايز و طراحي كلي بليت نوزدهمين دوره مسابقات فوتبال جام جهاني كه حدود 2 ماه ديگر به ميزباني آفريقاي جنوبي برگزار خواهد شد، رونمايي شد.





به گزارش خبرگزاري فارس، بليت مسابقات جام جهاني 2010 طي يك هفته آينده و با شروع مرحله پنجم و نهايي فروش آن، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
همچنين همزمان با آن، مراكز ارايه بليت جام جهاني در تمامي 9 شهر ميزبان اين رقابت ها در آفريقاي جنوبي گشايش خواهند يافت.

"جرومه والكه " دبيركل فيفا ضمن حضور در اين مراسم، گفت: به منظور كمك به هواداران فوتبال، راه هاي مختلفي را براي دسترسي به بليت ها در نظر گرفته ايم. بايد همه آنها امكان دريافت بليت و شركت در مسابقات و تجربه كردن هيجان اولين جام جهاني در آفريقا را داشته باشند. بر همين اساس تمامي 500 هزار بليت مربوط به 63 مسابقه شامل تمامي مسابقات مرحله گروهي و حذفي به جز فينال در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وي افزود: پنج كانال مختلف در پنجمين و آخرين مرحله فروش از روز پنجشنبه تا آخرين روز مسابقات خدمات رساني خواهند كرد.

"دني جردن " رييس كميته برگزاري جام جهاني آفريقاي جنوبي نيز كه در اين مراسم حضور داشت، تصديق كرد: از اين طرح ابتكاري كه دسترسي مردم به بليت ها را تسهيل مي كند، استقبال مي كنيم. در مرحله چهارم فروش بليت مسابقات جام جهاني 2010 در مجموع 240 هزار قطعه بليت به فروش رسيد كه از اين ميزان 85 درصد به ساكنان آفريقاي جنوبي اختصاص يافته است. بنابراين گزارش، تاكنون در مجموع 2 ميليون و 200 هزار بليت براي اين رقابت ها فروخته شده است.
 

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
القاعده:در بازی انگلیس- آمریکا بمب‌گذاری می‌کنیم

القاعده:در بازی انگلیس- آمریکا بمب‌گذاری می‌کنیم

شبکه ایران: این خبر شاید تن همه کسانی را که می خواهند به آفریقای جنوبی بروند بلرزاند.تقریبا دو ماه دیگر تب جام جهانی دنیا را فراخواهد گرفت و توجه همگان به این تورنمنت جذاب جلب خواهد شد.اما در جام جهانی 2010 کشوری میزبان است که به نظر، امنیت لازم در آن دیده نمی‌شود اما فیفا به خاطر توسعه فوتبال در جهان در حالیکه اعطای میزبانی به آفریقای جنوبی محل جدا وبحث بسیار قرار گرفته بود، میزبانی جام جهانی را به آفریقای جنوبی داد تا ثابت کند سیاستهایش را همچنان پیش می برد.
همانطور که سال گذشته در نیجریه جام جهانی نوجوانان را با تمام درگیری‌های قومی برگزار کرد.اما القاعده دیروز و در یک اقدام جالب توجه پرطرفدارترین رویدادهای ورزشی دنیا را تهدید کرد.مثل اینکه یکی از ترسناک‌ترین گروه های تروریستی دنیا چشم به آغاز این رقابتها دوخته و از هم اکنون به افکندن بذر ترس و وحشت روی آورده است .البته گروههای تروریستی دیگر هم هر کدام به این تورنمنت چشم دارند چون به هر جهت در کشوری که گفته می شود از ساعت 9 شب به بعد امنیت جانی به خط می افتد باید هم چنین تهدیدهایی انجام شود.
دیروز شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا خبر داد شاخه مغرب گروه تروریستی القاعده تهدید کرده که در رقابتهای جام جهانی 2010 که در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد، اقدام به بمب‌گذاری خواهد کرد.
مجله "مشتاقین بهشت" که یکی از مجلات مربوط به این گروهک است ، بیانیه ای را منتشر کرده که در کانال تلویزیونی اروپا وامریکا بازتاب زیادی داشته است. متن این بیانیه توسط مجری این شبکه های تلوزیونی خوانده شد، این بود:« چه جالب خواهد بود که بازی انگلیس- آمریکا در ورزشگاهی مملو از تماشاگر مشغول پخش زنده باشد و ناگهان صدای بمبی شنیده شود. تمام ورزشگاه از بین خواهد رفت و تعداد جنازه ها به صدها تن خواهد رسید»
این گروهک تروریستی تهدید کرده که از مواد منفجره ای استفاده خواهد کرد که قابل تشخیص از سوی نیروهای امنیتی نخواهد بود و تیمهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا را مخاطب خود قرار داده است و تهدید کرده است.
به این ترتیب فیفا که مراسم قرعه کشی اش هم در آفریقای جنوبی تهدید شده بودو تدابیری امنیتی شدیدی در کیپ تاون برقرار کرده بود از حالا باید به فکر امنیت آفریقای جنوبی باشد.در امنیت رقابتهای جام جهانی علاوه بر نیروهای آفریقای جنوبی ،‌قرار است ناتو و ارتش آمریکا هم جام جهانی را تامین امنیت کنند.این اتفاق مطمئنا بر تعداد منتقدان فیفا و شخص سپ بلاتر رئیس فیفا را افزایش خواهد داد.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=47788
 

afshiiiin

عضو جدید
بنالتی بارسا

بنالتی بارسا

تعجب داره ازنگرفتن بنالتی برای بارسا...
نه باباداورای اسبانیایی هم دست کمی ازداورای خودمون ندارن...:D
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
با استفاده از فرمول رياضي // آلمان قهرمان جام جهاني مي شود

با استفاده از فرمول رياضي // آلمان قهرمان جام جهاني مي شود

با استفاده از فرمول رياضي
آلمان قهرمان جام جهاني مي شود ... :gol::gol:


جام جم آنلاين: يك استاد دانشگاه آلماني با استفاده از فرمول رياضي پيش‌بيني كرده تيم ملي فوتبال آلمان در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي قهرمان مي‌شود.





خبري كه خبرگزاري فرانسه روي خروجي خود گذاشته آنقدر عجيب است كه در باور نكردنش شك نكنيد، اما اينكه فوتبال آنقدر ذهن يك استاد فيزيك دان دانشگاه دورتموند آلمان را به خود جذب كرده كه براي مشخص كردن قهرمان جام جهاني با استفاده از فرمول هاي رياضي ساعت ها وقت بگذارد و با استفاده از فرمول رياضي مدعي شود كه تيم ملي فوتبال آلمان قهرمان مسابقات جام جهاني 2010 خواهد شد در نوع خود جالب و حتي شايد خنده دار باشد.

متين تولان استاد فيزيك دانشگاه دورتموند معتقد است ميشاييل بالاك كاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان در فينال جام جهاني آفريقاي جنوبي جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد.
اين استاد دانشگاه به فرمولي درباره علم مثلثات رسيده كه تمامي نتايج آلمان در دوره هاي گذشته جام جهاني را تحليل كرده و قهرمان مسابقات امسال را پيش بيني مي كند. هنوز كسي اين فرمول ها را نديده اما با يك حساب سرانگشتي ساده اين دانشمند آلماني كاري كرده كه يك پسر بچه دبستاني هم مي تواند آن را انجام دهد.

استاد پر طمطراق دانشگاه، متوسط رده بندي تيم ملي فوتبال آلمان كه پيش از اين سه بار در سال هاي 1954، 1974 و 1990 به قهرماني در جام جهاني رسيده به همراه ديگر مقام هايي كه آلماني ها بدست آورده اند را جمع زده و بر تعداد تقسيم كرده و عدد 7،3 را بدست آورده است. تولان اعلام كرده طبق فرمولي كه او بدست آورده امسال نوبت آلمان رسيده تا فاتح جام شود.
تورلان در اين باره با غرور خاصي مي گويد: خيلي ساده است. تمامي محاسبات من اين موضوع را ثابت مي كنند. آخرين باري كه ما قهرمان جام جهاني شديم سال 1990 بود و از آن به بعد چهار جام برگزار شده است. متوسط رده بندي آلمان در اين رقابت ها 7،3 است و اين تيم هر چهار يا پنج دوره قهرمان شده است. امسال هيچ تيمي نمي تواند ما را شكست دهد.
البته اگر فرمول مثلثاتي است، آقاي فورلان چه زاويه اي را براي محاسبه در نظر گرفته است؟ زاويه چرخش توپ يا دروازه يا پاي دروازه بانان و بازيكنان و زاويه بدنشان؟

استاد فورلان در ادامه با اشاره به پيروزي 3 بر يك شاگردان يورگن كلينزمن مقابل پرتغال و كسب عنوان سومي جام جهاني گذشته، گفته است: فرمول من قهرمان دوره قبل را مشخص كرده بود به همين دليل اين بار مطمئنا كار خواهد كرد اما معادلات من به نفع رقيب ديرينه آلمان يعني انگليس هم مي تواند باشد كه به دليل ضعف هميشگي خود در نواختن ضربات ايستگاهي، در جام جهاني گذشته پس از شكست برابر پرتغال در ضربات پنالتي حذف شد. ضعيف ترين پنالتي زن بايد اولين پنالتي را بزند و به همين ترتيب تا قوي ترين بازيكن پنالتي آخر را بزند. از اين رو يك تيم مي تواند بيشترين شانس را براي زدن هر چه بيشتر گل ها داشته باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
موافقت فيفا با حضور محجبه تيم بانوان ايران در المپيك سنگاپور

موافقت فيفا با حضور محجبه تيم بانوان ايران در المپيك سنگاپور

موافقت فيفا با حضور محجبه تيم بانوان ايران در المپيك سنگاپور
خبرگزاري فارس: با پيگيري‌هاي فدراسيون فوتبال سرانجام فيفا موافقت خود با حضور تيم فوتبال بانوان نوجوانان ايران با پوشش اسلامي در المپيك را اعلام كرد.




به گزارش خبرگزاري فارس، حذف تيم فوتبال بانوان زير 15 سال ايران از رقابت هاي المپيك سنگاپور در حالي رخ داد كه اين تيم از سوي كميته برگزاري رقابت ها انتخاب نشد و تيم ملي نوجوانان سنگاپور براي اين رقابت ها از سوي فيفا به دليل ميزباني انتخاب شد.

با حذف تيم ملي دختران ايران ، فدراسيون فوتبال به تلاش و تكاپو افتاد تا با رايزني هاي بين المللي در سطح كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا مانع از حذف دختران فوتباليست ايراني شوند. تلاش هاي كميته بين الملل فدراسيون فوتبال ايران به همراه پيگيري هاي كميته ملي المپيك به نتيجه رسيد تا فيفا در نامه اي كه ديروز( جمعه) به كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال ارسال شد اعلام كند كه تيم فوتبال زير 15 سال ايران براي حضور در المپيك سنگاپور مشكلي ندارد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بارسلونا رکورد کسب امتياز در لاليگا را شکست

بارسلونا رکورد کسب امتياز در لاليگا را شکست

بارسلونا رکورد کسب امتياز در لاليگا را شکست ... :gol::cap:

جام جم آنلاين: بارسلونا رکورد کسب امتياز در يک فصل لاليگا را شکست. در حال حاضر بارسلونا با يک بازي بيشتر 93 امتياز دارد و رئال 89 امتيازي است.





به گزارش واحد مركزي خبر، بارسلونا با برتري چهار بر يک در برابر تنه ريف در هفته سي و ششم رقابتهاي فوتبال قهرماني دسته اول باشگاههاي اسپانيا ، لاليگا ، رکورد کسب امتياز در اين رقابتها در طول يک فصل را شکست.


قبل از اين رکورد کسب امتياز در اختيار رئال مادريد بود که در سال 1996 موفق شده بود در پايان فصل 92 امتياز در کيسه داشت.
رئال مادريد قرار است در ادامه رقابتهاي اين هفته لاليگا امشب (چهارشنبه) ميهمان مايورکا باشد.
رئال مجبور است در اين ديدار برنده از ميدان بيرون بيايد و در غير اين صورت قطعا جام قهرماني را از دست خواهد داد.
در حال حاضر بارسلونا با يک بازي بيشتر 93 امتياز دارد و رئال 89 امتيازي است.

 

kia_martan

عضو جدید
قرارداد سه ساله مورينيو با رئال

قرارداد سه ساله مورينيو با رئال




روزنامه ماركا چاپ مادريد دقايقي پيش از قراداد سه ساله ژوزه مورينيو و رئال مادريد خبر داد.
اين مربي پرتغالي كه در حال حاضر در مادريد به سر مي برد، در آخرين گفت وگوهاي خود علناً از اشتياقش به رئال گفته است و با اين قرارداد او در پايان ليگ قهرمانان كار خود را در اين باشگاه بزرگ اسپانيايي آغاز خواهد كرد.
درباره رقم قرارداد مورينيو چيزي به طور رسمي منتشر نشده اما اين مبلغ در حدود 57 ميليون يورو البته با در نظر گرفتن جوايز تخمين زده شده است. اين سنگين ترين قرارداد يك مربي در تاريخ فوتبال دنيا محسوب مي شود و مورينيو را تبديل به ثروتمندترين مربي فوتبال جهان خواهد كرد. شخصيت آنتي بارسايي مورينيو يك ويژگي اين مربي در جهت عقد قرارداد با رئال محسوب مي شود.
 

mourinho

عضو جدید
اينترميلان قهرمان اروپا شد بیان تو حالش ببر

اينترميلان قهرمان اروپا شد بیان تو حالش ببر

pazzainteramala_1440x900_37.jpg

b7146d0fhiba8oy1382z.jpg


اینترمیلان قهرمان اروپا شد.
آرزویی که هیچ کدام از اینتری های این نسل هرگز آن را ندیده بودند. اینترمیلان با دو گل دیگو میلیتو بایرن مونیخ را در هم کوبید و قهرمان اروپا شد

دیشب شب به ياد ماندني براي همه تيفوسي هاي اينتر بود
این فصل نیز به پایان رسید.
اینترمیلان قهرمان لیگ ایتالیا ٬ جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا شد!
اینترمیلان بهترین تیم اروپا و جهان است. ژوزه مورینیو دومین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان جشن گرفت. کاپیتان بزرگ ٬ خاوییر زانتی که هفتصدمین بازی خودش با پیراهن اینتر جام لیگ قهرمانان اروپا ٬ معروف به جام "گوش دراز" را بالا برد! اتوئو سومین قهرمانی لیگ قهرمانانش را به ثبت رساند! اسنایدر قهرمانی را در سانتیاگو برنابئو جشن گرفت. میلیتو گل پیروزی فینال کوپا ایتالیا ٬ بازی آخر اسکودتو و فینال لیگ قهرمانان اروپا را زد.
بایرن مونیخ نیز مستحق تشویق های هوادارانش بودند. تیمی که تا آخرین لحظات با روحیه بالا و اخلاق ورزشی جنگید و در کمال فروتنی اینتر را تشویق کردند و شان بازیکنانشان را با تشویق کردن بالا بردند.
جا دارد که این اخلاق ورزشی و نمایش فوق العاده ی این تیم در فصلی که گذشت را به هوادارنش تبریک بگوییم.
اینترمیلان ٬ بدون شک بهترین تیم اروپاست. این افتخار بعد از چهل و پنج سال به دست آمد. چه روزهایی که انتظار چنین لحظاتی رو کشیدیم.

دوستان گرامی و اینتری های عزیز ٬ پایکوبی کنید و اشک شادی بریزید
 
آخرین ویرایش:

mourinho

عضو جدید
جشن بزرگ در راه است حتمآ بیاید

جشن بزرگ در راه است حتمآ بیاید

دوستان گرامی و اینتری های عزیز

سلام به همه
بخصوص آبجی گلم
دستتون درد نکنه
دوستان گرامی و اینتری های عزیز به ياد ماندني بود هست وخواهد بود
براي همه تيفوسي هاي اينتر معرض است
مورینیو بهترین سر مربی جهان است
ازاینکه می خواین بگین ضد فوتبال فرقی نمی کنه چون این انگا به آقای خاص نمی چسبه



یه جشن بزرگ در راه است

به سایت کانون هواداران اینتر میلان در ایران بروید

اين جشن با حضور همه هواداران اينتر برگزار خواهد شد و شبي به يادماندني رقم خواهد خورد و غيرت خود را به همه ثابت خواهيم کرد.اين جشن فقط مخصوص سايت کانون رسمي هواداران اينترميلان در ايران و يا سايتfc- نمي باشد و همه هواداران اينتر از هر قشر و عضو هر سايتي که باشند ميتوانند در اين جشن حضور داشته باشند.يک نکته ديگر هم اضافه کنم که اين جشن جنبه تبلبغاتي نخواهد داشت و فقط و فقط بخاطر هواداران برگزار خواهد شد در ضمن خبر اين جشن در تمام وبلاگ ها و سايت هاي اينتري گذاشته خواهد شد تا همه هواداران در اين جشن حضور داشته باشند و لذت ببرند.

مکان:تهران-ميدان ونک-اتوبان حقاني-چهارراه جهان کودک-پارک آب و آتش-کنار آب نماي موزيکال
زمان: روز يک شنبه 2 خرداد راس ساعت 19:00

اميدواريم که همه شما هواداران عزيز با پرچم هاي سياه و مشکي خود در اين جشن حضور پيدا کنيد تا جشني به يادماندني و غرور انگيزي داشته باشيم.


جزئیات بیشتر در سایتwww.fcinter.ir
حتمآ برید

کانون هواداران اینتر میلان
 
بالا