ویتامین C به نشاط پوست کمک می کند

silenta

عضو جدید
ویتامین C به نشاط پوست کمک می کند
.
مترجم: علیرضا- اغلب مردم برنامه روزانه ای برای شست و شو و نظافت پوست دارند اما آیا می دانید که پوست هر فرد برای سالم ماندن نیاز به ویتامین دارد؟ به گزارش «webMD» پس از شستن صورت و قبل از مصرف مرطوب کننده باید از کرم حاوی ویتامین CA و E استفاده کنید.
ترکیبات این کرم، پوست را در مقابل اشعه مضر خورشید محافظت می کند. نور خورشید ۲ نوع اشعه مضر دارد که یکی اشعه UVA است و باعث پیری پوست می شود. نوع دوم اشعه UVB است که می تواند باعث سوختگی پوست شود و محافظت از پوست با این نوع ویتامین ها مفید است. به گفته متخصصان، بررسی ها نشان می دهد افرادی که مقدار کافی مواد غذایی حاوی ویتامین C مصرف می کنند نسبت به بقیه کمتر با چین و چروک صورت روبه رو می شوند بنابراین هرچه مصرف ویتامین C بالا باشد، چین و چروک هانیز کمتر خواهد بود.
آیا مصرف کرم حاوی ویتامین C به طور مستقیم روی پوست، می تواند موثر باشد؟ هنگام استفاده از کرم حاوی ویتامین C پوست بلافاصله کرم را به خود جذب می کند. ویتامین C با مقابله با رادیکال های آزاد که معمولا به پوست آسیب می رساند ، در سم زدایی از پوست کمک می کند. ویتامین C تولید کلاژن را افزایش می دهد و باعث نرمی و استحکام پوست می شود. بدن ما به سرعت ویتامین C را مصرف می کند بنابراین مهم است که با مصرف مواد غذایی و یا مکمل های سرشار از ویتامین از آن استفاده کنید. حتی می توان یک قرص ویتامین C را به کرم صورت خود نیز اضافه کرد.
 

Similar threads

بالا