کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
اولین اظهار نظر گل‌محمدی پس از استعفا

سرمربی پرسپولیس بعد از استعفا از این تیم اعلام کرد که رفتنش از جمع سرخپوشان بهترین تصمیم بوده است.

جام ورزشی: یحیی گل محمدی بعد از استعفا از سرمربیگری از پرسپولیس گفت: به نظر خودم بهترین کار را انجام دادم چون با این جلسات متعددی که باشگاه و کمیته فنی برگزار می‌کردند امیدی نبود؛ در این صورت فرصت ها برای جذب مربی و بازیکن از دست می‌رفت. قرار بود هیات مدیره جلسه تشکیل بدهد و در مورد من تصمیم بگیرد بخاطر همین خودم خواستم از پرسپولیس جدا شوم. البته فعلا تا بازی روز جمعه با تراکتوسازی دستیارانم در تیم حضور دارند.

وی در خصوص عملکردش در پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد من مشخص است. آمار پرسپولیس در نیم فصل اول و نیم فصل دوم را در کنار هم قرار دهید تا همه چیز مشخص شود. نمی‌خواهم زیاد وارد جزئیات شوم تا جو تیم خراب شود، پرسیپولیس اکنون نیاز به ‌آرامش دارد

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اظهارات محمد حسین نژادفلاح پس از شکست پرسپولیس در فینال حذفی و اینکه آیا این صحبت‌ها در استعفای وی موثر بوده تاکید کرد: من اگر استعفا کردم بخاطر پرسپولیس بود و ربطی به صحبت های نژاد فلاح نداشت. نژادفلاح عضو هیات مدیره پرسپولیس است و یک رای بیشتر ندارد اما به نظر من صحبت‌های ایشان بعد از فینال جام حذفی در مورد من و رویانیان غیرحرفه‌ای بود و نباید این حرف‌ها را می‌زد. این صحبت‌ها بدتر جو پرسپولیس را متشنج کرد .

گل محمدی ادامه داد: حرف برای گفتن زیاد دارم اما استعفانامه را نوشتم تا بعداً حرف‌هایم را بزنم. در حال حاضر هر چقدر کمتر صحبت کنم بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد با رفتنش بازیکنان پرسپولیس از این تیم بروند، تصریح کرد: قطعا این اتفاق رخ نمی‌دهد چون قرارداد اکثر بازیکنان بعد ازپایان فصل به اتمام می‌رسد و ماندن یا رفتن‌شان ربطی به من ندارد و خودشان باید برای خودشان تصمیم بگیرند. هیچ کدام از این بازیکنان را من نیاوردم که حالا بخاطر من بخواهند بروند.

قدس
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]تحرکات برخی از اعضای هیات مدیره برای برکناری رویانیان![/h][h=2][/h] ناکامی پرسپولیس با گل‌محمدی در جام حذفی همچنان تبعات دارد. در این میان هیات مدیره‌ای که به ساده‌ترین وظایف خود عمل نمی‌کند و بر اساس میل شخصی درصدد تغییرات برمی‌آید بر مشکلات افزوده است.

یکی از مشکلاتی که همیشه در باشگاه‌های لیگ خودنمایی کرده، نامشخص بودن وظایف هیات مدیره و به ویژه ناکارآمدی آن‌ها در سیستم باشگاه‌داری بوده است. ترکیبی که برای هیات مدیره‌ها انتخاب می‌شود، در اکثر اوقات نامتجانس است و همیشه یکی از بخش‌های اقتصادی، ورزشی و فرهنگی باشگاه‌ها به دلیل نبود فرد متخصص و کج‌سلیقگی در انتخاب اعضا، می‌لنگد.

گذشته از اینکه بر خلاف فوتبال اروپا در ایران مدیرعامل مجبور است درآمدزایی کند، در باشگاه‌های ایران، هیات مدیره نظارت کافی هم روی کار مدیرعامل ندارند. این مقدمه را گفتیم تا به اتفاقی که این روزها در باشگاه پرسپولیس می‌افتد، بپردازیم.

وزارت ورزش در ابتدای فصل جاری طبق روال سال‌های گذشته برای سرخابی‌ها پنج عضو بر روی هیات مدیره تعیین کرد. در پرسپولیس رویانیان، مالکی، پروین، نژادفلاح و تاج این پنج نفر بودند و به نسبت هیات مدیره تیم رقیب یعنی استقلال نشست‌های بیشتر و منظم‌تری تشکیل می‌دادند. هرچند نتیجه اکثر این جلسات دفاع از عملکرد مدیرعامل و تعریف و تمجید از کادر فنی و صحبت تکراری از بزرگی پرسپولیس بود.

حالا فصل تمام شده و پرسپولیس با وجود به خدمت گرفتن چند ستاره و هزینه‌های فراوان علاوه بر لیگ برتر، جام حذفی را هم از دست داده است. شکی نیست که هواداران از نتایج و عملکرد پرسپولیس راضی نیستند.

هنوز 24 ساعت از ناکامی سرخپوشان در جام حذفی نگذشته که یکی از اعضای هیات مدیره مصاحبه می‌کند و می‌گوید هم رویانیان و هم گل‌محمدی باید استعفا بدهند و بروند! مشخص نیست که این فرد وظایف خود را می‌داند یا خیر، اما شاید لازم باشد به او یادآوری شود که آقای نژادفلاح! عضویت هیات مدیره باشگاهی مثل پرسپولیس که خودتان ادعا می‌کنید نگران هوادارانش هستید و به خاطر آن‌هاست که انتقاد می‌کنید، فقط به این نیست که بعد از بردها از مدیرعامل و کادر فنی تعریف کند و بعد از ناکامی‌ و شکست بگوید که باید بروند! پر واضح است که ناکامی پرسپولیس در سطوح بالای خود به هیات مدیره این باشگاه برمی‌گردد.

آقای نژادفلاح! وقتی بعد از ناکامی پرسپولیس با مانوئل ژوزه خم به ابروی خود نمی‌آورید و از رویانیان توضیحی نمی‌خواهید، چطور حرف از رفتن او می‌زنید! اگر رویانیان عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشته است، مقصر اصلی آن شما و دیگر اعضای هیات مدیره هستید. این همه جلسه و نشست گذاشتید و درباره شرایط پرسپولیس بحث کردید، خروجی آن به غیر از حمایت و تعریف و تمجیدهای کلیشه‌ای چه بوده است؟

شما بارها به خاطر موفقیت گل‌محمدی در لیگ به صورت تلفنی و در رسانه‌ها به او تبریک گفته‌اید، اما به ناگهان و پس از ناکامی پرسپولیس دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اید.

اگر هم قرار بود اظهارنظر درباره پرسپولیس و راهکارهای خروج این تیم از بحران باشد، پیشکسوتان و قدیمی‌های این باشگاه صلاحیت بیشتری دارند.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم برخی از اعضای هیات مدیره تحرکات پنهانی برای ایجاد تغییر در مدیریت پرسپولیس را شروع کرده و به تنهایی به فکر درست کردن این باشگاه هستند! برگزاری جلسه‌های فوری با برخی افراد برای تغییر جو به سمت و سوی دلخواه و رسیدن به مقاصد فردی چیزی جز سوء استفاده از نام بزرگ پرسپولیس و موقعیت شخصی در این باشگاه نیست.

ایسنا
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
با نژاد فلاح و اهدافش کمی آشناتر شویم!

و باز هم به سبک قصه های قدیمی بعد از به نام خدا شروع ماجراهای قصه!!ولی این بار قصه ای تلخ که به مزاج هیچ کودکی خوش نمی آید.قصه تلخ لجن زار فوتبال ایران که جولان گاه آب زیر کاهان و زیر آب زنان متبهر و اکثرا سیاسی شده است برای چه؟برای بالا رفتن از پله های موفقیت با استفاده سوء از نام بزرگ تیمی که میلیون ها نفر چشم انتظار موفقیت هایش اشک و لبخند مصرف می کنند و زندگی میگذرانند..


چرخ گردون چرخید و چرخید و این بار نوبت به شخص شخیص نماینده سابق مجلس رسیده است که دست از پا درازتر برای حفظ وجود خود در راس مشاغل مهم دولتی آخرین زورهای خود را میزند تا شاید با سوء استفاه از شکست سرخ ها در جام حذفی و حواشی ناشی از آن مدیرعامل کنونی و محبوب(بهتر است بگوییم فرا محبوب)پرسپولیس را به زیر کشانده و خود را کمی بیشتر حفظ کند!!

آقای!نژاد فلاح که در 8 سال عمر دولت مطبوعش همیشه به سر قفلی هیئت مدیره پرسپولیس معروف بوده و علی رغم راندمان پائین کاری ایشان همیشه در مسند اعضای هیئت مدیره جا خوش کرده است حال که به آستانه انتخابات و به تبع آن خداحافظی دولت محبوبش یعنی دولت نهم و دهم رسیده ایم و می داند احتمال بسیاری برای کنار رفتنش وجود دارد دست به دامان ابزارهایی شده است که حساسیت مردم را در پی دارد تا شاید بتواند به روشی به عینه وقاحت بار جایی برای خود جور کند شاید حتی در مسند مدیرعاملی پرسپولیس بزرگ و جانشین سردار رویانیانی که به شهادت اکثریت منصف جامعه فوتبال از هیچ تلاشی برای موفقیت و بنیان گزاری پرسپولیس بر پایه های صحیح و سالم رشد و ترقی کوتاهی ننموده است.

داستان وقتی به نقطه جالب خود میرسد که به این نکته توجه کنیم که شخص نژاد فلاح که همیشه مجیز گو و حامی کادر فعلی مدیریتی پرسپولیس بوده است و خود به وضوح از تلاش های پایه ای و اساسی شخص رویانیان و کادر مدیریتی آگاه است(البته اگر چشمان وجدانش کمی سو داشته باشد هنوز) چگونه یک شبه شکست و ناکامی اخیر را همگی به دامن شخص مدیرعامل کنونی جاری می کند و وقیحانه و تک نفره رای به استعفای رویانیان می دهد؟!!آیا با عقل جور در می آید؟

در این مورد دو احتمال وجود دارد که یکی این است که شخصی که قبل از فینال همیشه حامی رویانیان و کادر مدریتی بود نژاد فلاح نبود و شخصی اصلا به نام نژاد فلاح وجود خارجی نداشته و اصلا اینجا کجاست و ما چه کسی هستیم!! و دوم اینکه مردم را ساده تر از هرچیزی فرض کرده است که کنکاش و سرچ ذهنی مردم را پیش بینی نکرده است!!

مشخصا مردم و هواداران (واقعی) پرسپولیــــس از پرسش این سوال کوتاه نخواهند آمد که:

جناب نژاد فلاح نماینده سابق ساوجبلاغ در مجلس که بر اساس شناخت مردم در دوره دوم شرکتت نتوانستی اعتماد آن خطه را بدست آوری!

چگونه با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و نزدیک شدن به لحظه وداع دولت محبوبت و اشخاصی که وجود و شناختت را به آن ها مدیونی فعال شده ای؟

چگونه یک شبه مانند فرشته نجات به کمک هواداران و پرسپولیس آمده ای که از شر دیوی مانند سردار رویانیان آن ها را رهایی بخشی؟!!

چگونه به طور کاملا اتفاقی دستان مبارکت را به روی دو قضیه حساس برای هواداران یعنی اسطوره های عزیزی مانند علی کریمی محبوب و مهدی مهدوی کیا محبوب گذاشته ای؟

چگونه یک شبه سناریویی برای نشان دادن اختلاف رویانیان و کریمی نوشته ای؟در حالی که خود آن ها به طور صریح بارها گفته اند که نسبت به هم انتقاد دارند ولی دنیای حرفه ای فوتبال ربطی به این قضایا ندارد همانطور که 2 فصل است که با هم کار میکنند.

چگونه است که مدیری که تا قبل از رسیدن به فینال از اصلی ترین دلایل همین موفقیت کوچیک پرسپولیس بود و از دید شما تمام ابزار را برای کادر فنی و بازیکنان فراهم نمود حالا به مقصر شکست پرسپولیس در فینال و آن هم در ضربات پنالتی تبدیل شده است؟؟راستی ضربه پنالتی سردار را شهاب گردان مهار کرد یا به اوت رفت عزیز؟!

تو که در 8 سال حضور کم خیر و برکتت(با ارفاق),1 جام بیشتر عاید پرسپولیس نشد و به سختی میتوان هضم کرد که حتی در جا به جایی و اضافه شدن یک لیوان به باشگاه نقشی داشته ای چگونه این طور ناجوانمردانه به سردار میتازی؟!

مبادا دل ضعفه صندلی مدیریت محبوب ترین تیم آسیا سراغت آمده نژاد فلاح عزیز!!

به طور قطع هر هوادار فهمیده و دانایی می داند که هر گاه نوبت به تغییرات دولتی می شود آن ها که بازدهی نداشته اند و در آستانه اساس کشی به منزل قبلی خود می باشند دست به هر کار درست و غلطی می زنند تا خود را کمی بیشتر حفظ کنند.و بی شک می دانیم که مانند داستان جناب کاشانی با دیگر اسطوره پرسپولیس حال می خواهید مانند رفیق شفیق تان یعنی همان حاج حبیب با واسطه قرار دادن اسطوره ای دیگر و مقابل قرار دادنش با ارکان باشگاه زمینه کودتا در سکوها و خود باشگاه را فراهم کنید تا شاید با تخریب پرسپولیس خود با جایگاه مورد علاقتان برسید.

پس هوادار واقعی و با هوش پرسپولیس با درس گرفتن از اشباهات گذشته و همچنین شناختن عوامل تخریب پرسپولیس اجازه چنین کاری را برای بار چندم نمی دهد.احترام اسطوره خود را نگه می دارد وهمچنین مدیرعامل و ارکان باشگاه محبوبش را ولی این مسائل را با خطی درشت و سرخ از اصل قضیه یعنی پرسپولیس محبوبش جدا می سازد و چیزی به جز موفقیت پرسپولیس برایش پر اهمیت نیست.


((((برنامه شما اگر جانشینی سردار نباشد کمتر از یک برنامه مهم و پیچیده و دیکته شده از بالا برای خراب کردن سردار نیست.))))


حنای شما رنگی ندارد آقای رفیق!!به دنبال بدرود زیباتری باش !
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : در همین فینال جام حذفی حاشیه های زیادی پیرامون خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی کیا رخ دادخداحافظی که به واسطه نوع عجیب و نامناسبش انتقادات بسیاری را در بر داشت.
ما همان قدر که گاهی فرهنگ غنی کشورمان را در ورزش هم راه می دهیم بعضی مواقع هم پیش می آید که کم کاری های ناشیانه ای انجام می دهیم.
گاهی مهره هایمان را زود بالا می بریم و با همین کار آن ها را از بالا به پایین می اندازیم و گاهی نیز رهایشان می کنیم. فراموش می کنیم نوستالژی خاطرات خوبی را که با آن ها داشته ایم، یادمان می رود با هنرنمایی شان در مستطیل سبز به وجد می آمدیم.
در دوران بازیکنی شان که هیچ، حتی مقدمات یک خداحافظی مطلوب را هم فراهم نمی کنیم، شاید نگاهی به نمونه های خارجی درس عبرتی برای مسئولان باشد که خودشان را در خواب زمستان فرو برده اند همین چند وقت پیش خبر بزرگداشت استیون جرارد را شنیدیم.
قرار است باشگاه لیورپول در ماه آگوست مراسم قدردانی از زحمات کاپیتان ۳۲ ساله خود را برگزار کند جرارد از ۹ سالگی در آنفیلد حضور داشته است.
همین قدر شناسی ها باعث می شود تا حرمت ستاره های بزرگ حفظ شود، شان آنها بالا نگه داشته شود و این حاشیه ها و دلخوری ها نیز پیش نیاید.
ستاره ها بزرگند و باید بزرگ نگه داشته شوند و این قدر شناسی ها آن ها را کوچک نمی کند بلکه مسئولان را که کوتاهی کرده اند در چشم هواداران و اهالی فوتبال کوچک خواهد کرد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رسم عشق بازی صبر و تحمل است / این هوادار به پات میمونه

رسم عشق بازی صبر و تحمل است / این هوادار به پات میمونه

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
همه گزینه های پرسپولیس!
محمد رویانیان با شکست پروژه گل محمدی حالا گوشه رینگ است و باید شرایط کمیته فنی تیم را بپذیرد.


جام ورزشی؛ شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی و کناره گیری یحیی گل محمدی پرسپولیس را نه تنها به آرامش نرساند که به دردسری جدید مبتلا کرد. انتخاب جانشینی شایسته برای یحیی چیزی است که این روزها به چالشی بزرگ برای رویانیان و همراهانش بدل شده است. سه شنبه شب وقتی پیشکسوتان پرسپولیس تا پاسی از شب گذشته جلسه فنی داشتند تا تکلیف را مشخص کنند ، نتیجه نظرات شان این بود. یحیی بماند اما مشروط و تحت نظارت مستقیم کمیته فنی. کمیته ای که علی پروین ، حمید درخشان و افشین پیروانی در آن فعالیت مستقیم دارند ، استیلی ، وطن خواه ، آشتیانی و کریم باقری هم حاضرین دیگرش هستند. یحیی خیلی درست فهمید این بیانیه یعنی پایان کار او . به همین دلیل شبانه استعفایش را نوشت و رفت.

بعد از او اما چالش ها بیشتر شد. علی پروین در همان نشست نظرش به سردار رویانیان این بود:« سردار قبلا هم گفتم گوش نکردید ، آخرش شد این. بحث فنی رو بسپر دست خودم ، من بلدم کی ، کجا باشه و تیم چطوری درست بشه. بده بذار خودم تیم رو بسازم.» این گفته او تائید کردند و رویانیان که بار قبل تمام قد پای یحیی ایستاده بود این بار دیگر خیلی نمی توانست مقاومت کند.

رویانیان که حالا خودش از طرف هواداران و مهمتر از آن از طرف مسئولان دولتی ورزش برای رفتن زیر فشار است ، چاره ای ندارد تا بیشتر نرمش به خرج بدهد. او می پذیرد تا روی گزینه های کمیته فنی بحث کند.

علی پروین در گزینه هایش از دو نفر برای هدایت تیم زیر نظر خودش نام می برد. او دو حالت را می گوید . در حالت اول حمید درخشان سرمربی است و پیروانی مربی. او حالت دیگری هم در نظر دارد. اینکه اگر با حضور درخشان روی نیمکت مخالفت شد ، تیم را به افشین پیروانی بدهند و حسین عبدی و کریم باقری هم در کادر تیم باشند و علی پروین به عنوان مدیرفنی اختیار تام فنی تیم را داشته باشد.

دو پیشنهادی که رویانیان آنها را رد نمی کند و می گوید پس این ها دو گزینه هستند. او اما دیداری با فداحسین مالکی می گذارد و آنجا نام محمد مایلی کهن هم طرح می شود. نیمکت مایلی کهن اما نیمکت ایده آل تری است. مایلی کهن مدیر فنی ، مجید جلالی سرمربی ، کریم باقری سرپرست و وحید هاشمیان مربی. یک نیمکت ایده آل اما کار کردن با مایلی کهن خیلی هم ساده نیست و هیچ مدیری در تاریخ پرسپولیس حاضر نشده تیمش را به او بدهد چون می داند حاجی اهل کوتاه آمدن نیست . حالا اما باید دید چه اتفاقی می افتد. رویانیان که بعد از 2 فصل بی جام مشروطه را پذیرفته از بین این 3 کادر باید یکی را انتخاب کند. اگرچه او هنوز به گزینه خارجی از میان کرانچار و برانکو هم فکر می کند اما دیگر حرفش خیلی برش دار نیست. محمد مایلی کهن هم به رغم طرح نامش می گوید هنوز کسی در این باره با او حرفی نزده و این یعنی پرسپولیسی ها که قرار است تا فردا سرمربی شان را معرفی کنند ، هنوز وارد فاز عملیاتی انتخاب مربی نشدند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
عجیب اما واقعی؛
گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد


یحیی گل‌محمدی با حضور در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی همه را شوکه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته استعفای رسمی خود را از این باشگاه اعلام کرد، امروز به محل تمرین سرخ پوشان آمد و آنها را تمرین داد.

طبق صحبت های انجام شده بین گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس وی تصمیم گرفته تا بازی با تراکتورسازی پرسپولیسی‌ها را تنها نگذارد و به همین دلیل امروز هم در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد و پرسپولیسی‌ها راتمرین داد.

همه بازیکنان از این اتفاق شوکه شده بودند، اما تمرین را طبق خواسته های گل محمدی پیگیری کردند.

جلسات کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از روز گذشته فعالتی خود را برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس را اغاز کرده‌اند و بنا بر اظهارات مدیران به زودی جایگزین گل محمدی معرفی خواهد شد
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
به نظر من جلالی گزینه ی مناسبیه. ولی پیروانی و درخشان به درد نمیخورند
کرانچار هم شاید گزینه خوبی باشه. اما پروین نمیزاره مربی خارجی انتخاب کنند. نظر شما چیه بچه ها؟
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
به نظر من جلالی گزینه ی مناسبیه. ولی پیروانی و درخشان به درد نمیخورند
کرانچار هم شاید گزینه خوبی باشه. اما پروین نمیزاره مربی خارجی انتخاب کنند. نظر شما چیه بچه ها؟
منم از بین گزینه های ایرانی جلالی رو خیلی دوست دارم ..یه مربی پاک و با علم روز و جوونگرا و محبوب.. بعدشم ابراهیم زاده ..درخشان و اینا هم بدرد پرسپولیس نمیخورن ..
خارجی هم کرانچار خیلی خوبه فقط تجربه بد ما تو استفاده از مربیای خارجی باعث شده رویانیان هم نظری رو کرانچار و کلا خارجی ها نداشته باشه ...
امیدوارم هر چی به صلاح پرسپولیسه پیش بیاد ...
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من جلالی گزینه ی مناسبیه. ولی پیروانی و درخشان به درد نمیخورند
کرانچار هم شاید گزینه خوبی باشه. اما پروین نمیزاره مربی خارجی انتخاب کنند. نظر شما چیه بچه ها؟

بنظرم مربی خارجی تو این مقطع به درد پرسپولیس نمیخوره.چون تا بیان مذاکره بکنند مسائل فصل پیش بوجود میاد.مگر اینکه از ماها قبل مربی خاصی رو مد نظر داشته باشند و باهاش مذاکره کرده باشند و ازش برنامه گرفته باشند که البته بعید میدونم تو ایران مدیری از این کارا کرده باشه چه برسه به رویانیان.تازه مگه همین امثال پروین میزارند میزارند مربی خارجی کار بکنه!!!!
در کل مربی خارجی وقتی میتونه خوب جواب بده که تو باشگاه هرکسی سرش تو کار خودش باشه و مربی خارجی هم فقط کارش ارنج تیم باشه و حاشیه ها فکرشو خراب نکنه!!!

بین مربی های ایرانی گزینه های خوبی وجود دارند.مثل ابراهیم زاده .جلالی.یا حتی همین فرکی و.. و با وجود اینا نمیدونم چرا میرند پی مربیایی مثل گل محمدی و پیروانی و استیلی و درخشان!!!
و بنظرم مربی که میاد پرسپولیس باید اختیار تام از مدیر بگیره که کسی تو کارش دخالت نکنه بقولی حکم تدارکانچی رو نداشته باشه که بهش بگن این کارو بکن و اون کارو نکن!!!

امیدوارم مربی خیلی زود انتخاب بشه تا برای اولین بار طی سالهای اخیر شاهد این باشیم که مربی تیم بازیکنای تیمشو انتخاب کرده!!! چیزی که هیچوقت تو پرسپولیس رعایت نشده.

در کل ابراهیم زاده گزینه خوبی بود که فکر کنم بهش فکر نمیکنند. و بعدش جلالی .این 2 تا خوبند.فرکی هم مربی خوبیه.نفت تهران رو که احیا کرد.فولادم رو که مدعی کرد و نشون داد تواناییش زیاده ولی احساس میکنم اگه بیاد هیئت مدیره حرفاشونو به فرکی دیکته میکنند!!!
 

challenger_69

عضو جدید
به نظر من جلالی گزینه ی مناسبیه. ولی پیروانی و درخشان به درد نمیخورند
کرانچار هم شاید گزینه خوبی باشه. اما پروین نمیزاره مربی خارجی انتخاب کنند. نظر شما چیه بچه ها؟

مطمئنم که اگه درخشان یا پیروانی بیان اوضاع از زمانی که استیلی بود خیلی بدتر میشه
کرانچار هم خوبه ولی فک کنم بیشتر به درد تیمهای که استرس و حاشیه کمتری مثل سپاهان دارن میخوره به هر حال مدیریت حواشی و بحران که همیشه در تیم های بزرگ پایتخت هست یه مسئله مهم برای سرمربی جدیده
فک کنم مایلی کهن گزینه بدی نباشه نظر شما چیه؟

راستش بچه ها این روزا یه حس عجیبی دارم. دلم بد جوری برای کاپیتان کیا تنگ شده. همش صحنه خداحافظی مظلومانش جلو چشمامه
 

karimi912

عضو جدید
من هم فكر كنم بهترين گزينه در حال حاضر مايلي كهن باشه
سالهاست كه آرزوي نيمكت پرسپوليس رو داره... موقعيت بهش داده بشه به اين راحتي ها از دست نميده
يه جورايي كوه انگيزست... اگه بياد جلالي هم به عنوان آناليزور مياره... به نظرم نيمكت قوي اي خواهد شد
حداقل اينكه اين كادر خيلي بهتر از درخشان و پيروانيه

بهترين مربي پرسپوليس اين سالهاي اخير قطبي بود كه با بلاهايي كه سرش آوردن بعيد ميدونم ديگه اينورا پيداش بشه... شش امتياز ازمون كم شد اما بازم قهرمان شديم. دستيار هيدينك و ادوكات رو ژاپني ها رو هوا زدن و ما همچنان قدر داشته هامونو نميدونيم!!!
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من هنوز علی پروین بهترین گزینه برای مربیگری پرسپولیس حتی تیم ملی ست.

من که بازیکنان ایران رو از جام جهانی 78 به یاد دارم، الآن می بینم که بهترین فوتبالیست ها

برای دهه ی 60 بودند.

هنوز جایگزینی برای ناصر محمدخانی که یک فوروارد کامل بود، نیومده. او سرعت بی نظیر،

دریبلینگ قوی، تکنیک سطح بالا، گلزن بودن، کاشته زنی و خیلی چیزها داشت و هنوز من

فوروارد کاملی مثل ایشون ندیدم .

در کار گلزنی هم هنوز بالا دست فرشاد پیوس نیومده. ایشون اصلا" با آقای گل ملی جهان

و بقیه به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. اگر می بینید که فقط 24 تا گل ملی داره به جهت

اونه که در دهه ی 60 در ایران جنگ بود و بازی های تدارکاتی ملی هم خیلی کم بود و

بازیکنان اون دهه فقفط در ایران و حاشیه ی خلیج فارس بازی می کردند و ایرانی ها

مورد نظر اروپایی ها نبودند وگرنه پیوس انقد گلزن قهاری بود که می تونست به راحتی

در منچستریونایتد، آ.ث میلان، رئال مادرید و بزرگ ترین تیم های جهان بازی کنه.

ایشون 2 سال در زمان پرویز دهداری از تیم ملی دور بود و 1 یا 2 سال هم در زمان

علی پروین به علت مصدومیت شدید از تیم ملی باز موند.

غرضم از این صحبت ها اینه که ما الآن بازیکنی در سطح دهه ی شصتی ها نداریم

و با این بازی ضعیف پول های میلیاردی می گیرن!!!

هرگز انصاری فرد حتی 20% فرشاد پیوس هم نیست و پول میلیاردی می گیره ...

دفاع آخری مثل محمد پنجعلی نیومده. البته پیروانی هم خوب بود.

دفاع چپ مثل مجتبی محرمی نیست.

هافبک مثل علی پروین و درخشان نداریم.

ما مربی ایرانی لازم داریم و باید دیکتاتور باشه.

بقیه عرایضم بمونه برای بعد ...

پرسپولیسی های عزیز؛ دوستتون دارم
:gol:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سرمربیمون درخشانه .. انتخاب کادر فنی (!!!) درخشان بوده .. اونا نمیزارن کسی غیر از خودشون انتخاب شه انگار نیمکت پرسپولیس دیگ حلیمه ...
شرایط پرسپولیس با بقیه تیما فرق داره مربی پرسپولیس با کارنامه و رزومه نمیتونه موفق باشه و یه سری فاکتورای دیگه لازم داره..اینهمه ما انتخاب کردیم مربی رو هیچکس موفق نشد ..ژوزه، یحیی ... حالا یه بارم مربی باب میل ما نباشه شاید نتیجه گرفت ..!! بهمین خاطر ترجیح میدم نظری نداشته باشم اصلا با اینکه جلالی رو دوست دارم ...
هر چه سریعتر باید انتخاب کنن و علنیش کنن تا مثل پارسال نشه ..
کی میشه ما هم خصوصی بشیم تا به شکل یه باشگاه با ساختار منظم و بابرنامه و باهدف مثل سپاهان بشیم .. الان پرسپولیس هزار تا صاحب داره و در عین حال هیچکس صاحبش نیست :-(
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرد بزرگ، برخیز. آنجا جای تو نیست. کابوس ۶ تایی ها، هستی؟ برخیز

مرد بزرگ، برخیز. آنجا جای تو نیست. کابوس ۶ تایی ها، هستی؟ برخیز



بچه ها خواهشا واسه سلامتی اسطوره باشگاه بزرگ پرسپولیس و اولین نفری که تونست تو دربی هتریک کنه دعا کنید.در ضمن منم همشهری آقای همایون بهزادیم و به این موضوع افتخار می کنم.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربیمون درخشانه .. انتخاب کادر فنی (!!!) درخشان بوده .. اونا نمیزارن کسی غیر از خودشون انتخاب شه انگار نیمکت پرسپولیس دیگ حلیمه ...
شرایط پرسپولیس با بقیه تیما فرق داره مربی پرسپولیس با کارنامه و رزومه نمیتونه موفق باشه و یه سری فاکتورای دیگه لازم داره..اینهمه ما انتخاب کردیم مربی رو هیچکس موفق نشد ..ژوزه، یحیی ... حالا یه بارم مربی باب میل ما نباشه شاید نتیجه گرفت ..!! بهمین خاطر ترجیح میدم نظری نداشته باشم اصلا با اینکه جلالی رو دوست دارم ...
هر چه سریعتر باید انتخاب کنن و علنیش کنن تا مثل پارسال نشه ..
کی میشه ما هم خصوصی بشیم تا به شکل یه باشگاه با ساختار منظم و بابرنامه و باهدف مثل سپاهان بشیم .. الان پرسپولیس هزار تا صاحب داره و در عین حال هیچکس صاحبش نیست :-(

2 روز بعد کناره گیری فرگوسن منچستر مربی جدیدشو انتخاب کرد.در حالی که لیگشون تموم نشده.چون موفقیت باشگاه براشون مهمتر از هر چیزیه.حتی از موفقیت اشخاص!!!
اونجور که بنظر میاد از نفراتی مثل درخشان و پیروانی و ناصر ابراهیمی .. مربی انتخاب بشه!!. مثل اینکه چون بازیکن پرسپولیس بودند یه جورایی توقع دارند حق اوناست که مربی هم بشند.مثل اینکه پرسپولیس یه جورایی به امثال آقایون بدهکاره و با انتخابشون به عنوان مربی میخواد بدهیشونو باهاشون صاف کنه!!!
البته چون پروین همه کاره شده میاد کسی رو انتخاب میکنه که حرف گوش کن باشه و به اسم سرمربی باشه و همه کاره تیم خود پروین باشه!!!! احتمال درخشان بیشتر از بقیه هستش.چون سالی که استیلی مربی شد پروین دوست داشت درخشان مربی بشه. با این باند مخوفی که تو پرسپولیس هست بعید میدونم مربی درست حسابی انتخاب بشه!!!!

ولی امیدوارم کمی وجدان داشته باشند و براشون پرسپولیس مهم باشه تا خودشون و دیگران
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز


بچه ها خواهشا واسه سلامتی اسطوره باشگاه بزرگ پرسپولیس و اولین نفری که تونست تو دربی هتریک کنه دعا کنید.در ضمن منم همشهری آقای همایون بهزادیم و به این موضوع افتخار می کنم.



بچه ها هیچ میدونین این شخص همون همایون سرطلایی سال های دور پرسپولیسه.

لطفا" امروز که روز جمعه ست براش دعا کنین.

اصغر دالوند عزیز؛ تو همایون رو فراموش نکردی. امیدوارم خدا فراموشت نکنه و همیشه در نظرش باشی


 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پرسپوليس از درخشان و پيرواني برنامه خواست[/h]
[h=2] پرسپوليس از حميد درخشان و افشين پيرواني برنامه خواست.[/h]

به دنبال استعفاي يحيي گل محمدي، کميته فني پرسپوليس نشست‌هايي را براي انتخاب سرمربي جديد اين تيم برگزار کرد که با بررسي‌هاي صورت گرفته چند مربي در فهرست گزينه‌هاي سرمربي فصل آينده سرخ‌ها قرار گرفتند.

محمد مايلي‌کهن، حسين فرکي، مجيد جلالي و منصور ابراهيم‌زاده گزينه‌هاي ايراني و زلاتکو کرانچار گزينه خارجي کميته فني پرسپوليس بودند که در نشست پنجشنبه، مربي پرسپوليسي در اولويت قرار گرفت و بدين ترتيب فرکي، جلالي، ابراهيم‌زاده و کرانچار از اين فهرست خط خوردند و دو گزينه ديگر يعني پيرواني و درخشان که خودشان نيز عضو کميته فني هستند به اين فهرست اضافه شدند. اما به گفته يکي از اعضا مايلي کهن نيز از اين فهرست حذف شده است و از درخشان و پيرواني برنامه خواسته شده است.

به گزارش ايسنا، يکي از اعضاي کميته فني که نخواست نامش فاش شود، به ايسنا گفت: ديروز نام مايلي‌کهن نيز خط خورد و شانس درخشان و پيرواني 50-50 است و قرار است اين دو نفر برنامه‌هاي خود را ارائه کنند تا يکي از بين درخشان و پيرواني انتخاب شود.

درخشان و پيرواني بايد تا فردا برنامه خود را ارائه کنند تا در کميته فني مورد بررسي قرار بگيرد. البته هنوز مشخص نيست برنامه اين مربي مورد قبول واقع خواهد شد يا نه و مسوولان پرسپوليس به دنبال مربيان ديگر خواهند رفت يا نه.

قرار است تا دوشنبه علي پروين، رييس کميته فني باشگاه پرسپوليس سرمربي جديد اين تيم را معرفي کند.

البته فداحسين مالکي، رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس اعلام کرد محمد رويانيان بررسي هاي لازم را درباره گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس انجام خواهد داد و پس از دريافت نظرات کارشناسي جمع بندي هاي صورت گرفته را به هيأت مديره اعلام کند.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
بلایی که فکر میکردم سرمون بیاد داره میاد.اولویت اولشون اینه که مربی باید پرسپولیسی باشه!!! حالا به تجربه و عقل و رزومه تو مراحل بعدی پرداخته میشه!!! من نمیدونم این پروین چی از جون پرسپولیس میخواد!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آشتیانی: نمی‌خواهم سرمربی شوم که در جلسات شرکت کنم!

دیگه اوج فاجعه رو میشه به خوبی دید که چه خبر و چی داره می گذره تو پرسپولیس ...کمیته فنی فقط کسایی هستن که دلشون میخواد هر کدوم یه پستی داشته باشن تو باشگاه ..متاسفم برای رویانیان که اختیاز باشگاه بزرگ رو داده دست یه عده که تشنه نیمکت پرسپولیس و محبوبیتش هستن و میخوان خودشون رو بالا ببرن .. گل محمدی میموند که خیلی بهتر از این بود ..
حتی یک درصد هم امیدی ندارم پرسپولیس درست بشه پرسپولیس تا زمانی که دولتیه از زیر ستم این افراد نمیتونه نفس بکشه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پیشکسوت پرسپولیس با اعلام کنار رفتن‌اش به همراه حسین کلانی و رضا وطنخواه از کمیته فنی گفت: باشگاه تصمیم گرفته که سرمربی آینده از بین اعضای کمیته فنی انتخاب شود. ابراهیم آشتیانی درباره حضور افشین پیروانی، حمید درخشان و محمد مایلی کهن در فهرست نهایی گزینه های سرمربیگری پرسپولیس مطرح کرد:من به اتفاق حسین کلانی و وطنخواه از کمیته فنی کنار رفتیم تا آقایان یکی را از بین خودشان انتخاب کنند. از همان اول هم ما را اذیت کردند و خودشان مدعی بودند. به هر حال یک تیم که نمی تواند 10 مربی داشته باشد. آن ها باید خودشان بنشینند و با صحبت یک نفر را انتخاب کنند تا فردا حاشیه ایجاد نشود و کسی که انتخاب نشده نگوید چرا من سرمربی نشدم. پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث شده تا با دلخوری از کمیته فنی کنار برود، افزود: صلاح دیدم کنار بروم چون اگر نام گزینه دیگری را می آوردم فکر می کردند می خواهم از دوستان خودم حمایت کنم. من به آن ها گفتم خودتان با هم صحبت کنید تا حاشیه ای به وجود نیاید. این تصمیم برای من، کلانی و وطنخواه بهتر است. وی با بیان اینکه از ابتدا قرار نبود سرمربی تیم از بین اعضای کمیته فنی انتخاب شود، به ایسنا گفت: همه اعضا قبلا در پرسپولیس کار کرده اند و تجربه کافی را دارند. می خواهند سرمربی آینده در درجه اول پرسپولیسی باشد و من هم همین عقیده را داشتم. به هر حال پرسپولیسی ها پتانسیل بالایی دارند و من هم صلاح دیدم خودشان تصمیم بگیرند. من هیچ گاه از حرف زدن و نظر دادن فرار نکرده و دو پهلو حرف نزدم. اما دیگر باشگاه تصمیم گرفته که سرمربی از بین همین ها انتخاب شود. این گزینه ها را هم باشگاه انتخاب کرده است؛ من دیگر چه بگویم؟ من که بچه نیستم. شما جای من باشید چه کار می کنید؟ آشتیانی همچنین در پاسخ به این پرسش که در آینده هم به جلسات کمیته فنی نخواهد رفت، تاکید کرد: همه دیدیم که کمیته فنی قبلی چه شد. ما گل محمدی را انتخاب کردیم اما یک بار نخواست با ما جلسه بگذارد و بگوید به من کمک کنید. او که سرمربی شده بود باید احساس می کرد که من و امثال من می توانیم به او کمک کنیم. ما که التماس نمی کنیم که به حرف ما گوش کن. او خودش باید از ما مشورت می گرفت. *ایسنا
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا که قراره از میان کمیته ی فنّی یکی به عنوان مربی انتخاب بشه

به نظرم مایلی کهن گزینه ی خوبی باشه. به شرطی که بازیکنان خوبی

خریداری کنن و به مربی جدید 2 سال وقت بدن تا تیم رو درست کنه

نه با چند نتیجه ی ضعیف بر کنارش کنن.

هواداران هم باید کمی صبرشون رو زیاد کنن تا پرسپولیسِ ایده آل

ساخته بشه.

بازیکنانی که می آورند باید در شأن پرسپولیس و در حد نام این تیم

قدرت بازی داشته باشند.

هنوز بازیکنان ملی هم خطای پرتاب اوت دستی دارن !!!!!!!!!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
قلعه‌نويي و اين كوفيان تحصيلكرده!

وقتي قرار است پاي فاكتور تحصيلات و ارتباط عجيب آن با هواداري فوتبال به ميان بيايد، شايد بهتر باشد دست‌كم كسي سراغ اين مقوله برود كه خودش در رتبه‌هاي قابل قبول علمي قرار دارد، نه سرمربي محترم استقلال كه همه تلاش‌ها براي پيدا كردن مدرك تحصيلي او بي‌نتيجه مانده است.


1- امير قلعه‌نويي كه چهارشنبه گذشته مهمان تلفني راديو ورزش بود؛ يك بار ديگر با حرف‌هاي شوكه كننده‌اش جنجال به‌پا كرد. او در بخشي از مصاحبه‌اش بدون آنكه سند خاصي ارايه بدهد، ناگهان مدعي شد «اكثر هواداران استقلال از قشر تحصيلكرده هستند» و بعد لابد براي آنكه فرضيه غريبش را محكم‌تر كند، اينطور ادامه داد: «اگر هم مي‌بينيد تماشاگران ما در استاديوم آزادي كمتر هستند، دليلش آن است كه پست‌هاي كليدي را در اختيار دارند و نمي‌توانند به ورزشگاه بيايند!» به‌نظر مي‌رسد امير قلعه‌نويي بعد از سال‌ها حضور در ويترين فوتبال كشور، هنوز متوجه جايگاه حقوقي خودش نشده و درك نمي‌كند كه به‌عنوان يك كارآكتر مهم، بايد مراقب رفتار و گفتارش باشد. توهين تيز و برنده اخير او در حالي به جريحه‌دار شدن عواطف بسياري از هواداران ديگر تيم‌ها انجاميده كه امير حتي ضرورت حفظ شأن برخي بزرگان فوتبال ايران را هم حس نكرده است؛ ستارگاني از قبيل حسين كلاني، جعفر كاشاني، بيژن ذوالفقارنسب، محمد زادمهر، محمد دادگان، ابراهيم آشتياني، محمد مايلي‌كهن و حتي علي دايي كه همه آنها عضو اردوگاه رقيب و از نخبگان علمي روزگار خودشان بوده‌اند. كاش قلعه‌نويي حداقل حرمت مرحوم امير مسعود برومند را نگه مي‌داشت؛ موسس مكتب شاهين كه اتفاقا اين مربي هم فوتبالش را از همان جا شروع كرده است؛ باشگاهي كه دست بر قضا شعار اصلي‌اش «اخلاق، درس، ورزش» بود.

2- امير قلعه‌نويي در تمام طول يك فصل گذشته درگير شل‌كن سفت‌كن‌هاي بي‌پايان و تناقض‌گويي‌هاي تمام نشدني در مورد هواداران تيمش بوده است. او امروز در حالي همه سهم علم و فرهيختگي كشور را متعلق به استقلالي‌ها مي‌داند كه در ماه‌هاي گذشته بارها بي‌رحمانه به اين جماعت تاخته بود. هنوز خاطره انگ معروف «مردم كوفه» از حافظه مخاطبان فوتبال ايران پاك نشده است؛ برچسبي كه اميرخان در همان هفته‌هاي آغازين و بعد از تشويق فرهاد مجيدي از سوي تماشاگران استقلال به آنها زد. اين اواخر كار به جايي رسيد كه او برخي ناهنجاري‌هاي رخ داده روي سكوهاي تيمش را بي‌سابقه قلمداد كرد: «حتي وقتي با استقلال به دسته سه سقوط كرديم هم چنين رفتاري از هواداران نديده بودم!» حالا چطور شده است كه اين جماعت سزاوار ملامت و همان‌هايي كه قلعه‌نويي 10 بار وفاداري پرسپوليسي‌ها را برسرشان كوبيد، ناگهان به جواهر دهر و نوادر دوران تبديل مي‌شوند؟ اين‌كه قلعه‌نويي بدون هيچ منطقي تصميم به تغيير رويه مي‌گيرد و هواداران استقلال را از فرش به عرش مي‌برد، شايد قابل تحمل‌تر از آن باشد كه در فحواي كلامش قشر ورزشگاه روي ايراني را زير سوال مي‌برد و به شكل غيرمستقيم آنها را بي‌كار و كم سواد تلقي مي‌كند. آيا وقت آن نرسيده كه پرافتخارترين مربي دوران معاصر فوتبال ايران كمي در موضع‌گيري‌هايش تجديدنظر كند؟‌

3- در حاشيه ادعاي بزرگ و آزاردهنده قلعه‌نويي، يك نكته قابل بحث ديگر هم وجود دارد. وقتي قرار است پاي فاكتور تحصيلات و ارتباط عجيب آن با هواداري فوتبال به ميان بيايد، شايد بهتر باشد دست‌كم كسي سراغ اين مقوله برود كه خودش در رتبه‌هاي قابل قبول علمي قرار دارد، نه سرمربي محترم استقلال كه همه تلاش‌ها براي پيدا كردن مدرك تحصيلي او بي‌نتيجه مانده است. امير در حالي بر طبل اين ماجرا مي‌كوبد كه حداقل او و اطرافيانش نمي‌توانند خودشان را مروج فرهنگ دانشگاهي در فوتبال ايران بدانند. همين امسال حكايت مكرر زد و خورد، چاقوكشي و حمله به تماشاگران معترض در محل تمرينات استقلال بارها كام فوتبالدوستان ايراني را تلخ كرد، تحركاتي كه عمدتا به دست جان‌نثاران سوگند خورده اميرخان انجام شد؛ همان‌ها كه هنگام حضور مظلومي در استقلال، با كارشكني‌هاي‌شان خواب را از چشم او ربودند و با پلاكاردهايي كه اتفاقا غلط‌هاي نگارشي‌اش توي ذوق مي‌زد، در تمرينات سپاهان خواستار بازگشت قلعه‌نويي به اين تيم مي‌شدند! كسي چه مي‌داند! شايد همين «علي» معروفي كه در كنفرانس‌هاي مطبوعاتي استقلال مامور تنبيه خبرنگاران منتقد مي‌شود، يكي از همان منصب‌داران با كمالاتي است كه سر بازي‌هاي تيم «ژنرال» پست كليدي‌اش را رها مي‌كند و به ورزشگاه مي‌رود!

4- شايد اگر كل يوم آدم‌ها قبل از حرف‌زدن كمي بيشتر فكر كنند، نتيجه كار 360 درجه تفاوت كند. اين زبان صددرصد «علمي» را حداقل خود اميرخان بهتر از ديگران بايد بفهمد!


وبلاگ شخصی رسول بهروش
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت هواداران پرسپولیس : دوستان همایون بهزادی در کنارش هستند و از او درخواست کرده اند تا مریضی را شکست دهد و یک بار دیگر برخیزد.

همایون بهزادی چند روزی است که در بیمارستان بستری شده است.

در این چند روز دوستان قدیمی او بارها به ملاقاتش رفته اند و از خواسته اند تا مریضی را شکست دهد.

یکی از دوستان همایون خان متن جالبی را روی دسته گلی که برایش برده نوشته است:مرد بزرگ،برخیز.آنجا جای تو نیست.کابوس 6 تایی ها،هستی؟برخیز.خانواده و دوستان همایون بهزادی از همه دوستداران فوتبال خواسته اند تا برای سلامتی سر طلایی فوتبال ایران دعا کنند.


[FONT=arial, helvetica, sans-serif]برای سلامتی این مردبزرگ دعاکنید.[/FONT]​
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پدیده ی روز:فرشاد احمد زاده



جناب یحیی خان اگه قرار بود بازی آخر رو اینطوری ببازی که با این تیم بی انگیزه و البته مربی بی انگیزه اصلا بعید نبود که ببازی حداقل اینقدر نمیترسیدی و جوون ها رو بازی میدادی .. چقد اخه مربی ترسو باشه تیمو با 3 تا هافبک دفاعی ارنج کرده بود ..

چی میشد این جوونا از اول فیکس باشن چی میشد جای ماهینی گیج که هر هفته کلکسیون اشتباهاته کنعانی بازی کنه جای نقی زاده یا کلاه کج افشین اسماعیل زاده یا قدمی بازی کنن و سیف الهی و احمدزاده فیکس بازی کنن .. بخدا اگه ژوزه میموند این بلایی که ترس جناب گل محمدی سر تیم اورد رو اون نمیتونست بیاره ..
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز



ببین مهدوی کیا چقدر محبوبه که بازیکنی از تیم رقیب که خیلی هم مغروره اینجوری در مقابلش

سر تعظیم فرود آورده.

درسته که غیر فوتبالی ها خداحافظی مهدی رو خدشه دار و سخیف کردند ولی از بزرگی او هرگز

به اندازه ی پَرِ کاهی کم نمیشه.

بیایید همگی از اینجا بهش یگیم که تا زمان هست و ما هستیم:

مهدی دوستت داریم ...
:gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:

 
آخرین ویرایش:

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
سایت هواداران پرسپولیس : دوستان همایون بهزادی در کنارش هستند و از او درخواست کرده اند تا مریضی را شکست دهد و یک بار دیگر برخیزد.

همایون بهزادی چند روزی است که در بیمارستان بستری شده است.

در این چند روز دوستان قدیمی او بارها به ملاقاتش رفته اند و از خواسته اند تا مریضی را شکست دهد.

یکی از دوستان همایون خان متن جالبی را روی دسته گلی که برایش برده نوشته است:مرد بزرگ،برخیز.آنجا جای تو نیست.کابوس 6 تایی ها،هستی؟برخیز.خانواده و دوستان همایون بهزادی از همه دوستداران فوتبال خواسته اند تا برای سلامتی سر طلایی فوتبال ایران دعا کنند.


برای سلامتی این مردبزرگ دعاکنید.



همایون سرطلایی ........ هنوز تو قلب مایی

برات دعا می کنیم ........ خدا رو صدا می کنیم

اگر چه مرد پیری .......... هنوز شیرِ شیری

از اون سرِ طلایی ......... اس اس شده شش تایی

بیماری رو رها کن ........ فقط خدا خدا کن

فقط شفا میده اون ...... به مُرده هم میده جون

خدا چرا همایون؟ ........ مگه نبود غیرِ اون

ببخش خدا غلط بود ..... نداره شِکوه ام سود

شفایِ دردمندان ......... فقط تویی خدا جان

همایونو شفا ده ......... به دردِ او دوا ده

دوستان عزیز پرسپولیس ام؛ این شعرو با زبانِ کودکانه چون کودکان معصومند

الآن فی البداهه برای همایون سرطلایی سرودم.

امیدوارم خوشتون بیاد و همایون از خدا شفا بگیره.
 

Similar threads

بالا