نمایشگاه خودرو ژنو 2014

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نمایشگاه خودرو ژنو 2014

مشهورترین شرکتهای خودروسازی جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه ژنو 2014 عرضه کردند.

نمایشگاه خودروی ژنو از روز سه شنبه درهای خود را به روی خبرنگاران گشود. با خروج آرام اروپا از رکود اقتصادی، انتظار می رود بعد از بیش از شش سال طلسم شکسته شود و فروش خودرو در اروپا، افزایش يابد.

علاوه بر خودروهای معمولی، پیش بینی می شود فروش خودروهای اسپورت و لوکسی نظیر لامبورگینی که تحت مالکیت فولکس واگن آلمان است هم افزایش یابد. نمايشگاه ژنو، يكي از بهترين محل ها براي نمايش و جذب مشتريان خودرو است.




کانسپت فولکس واگن T-Roc

شرکت فولکس واگن تصمیم دارد تا خودرویی همانند این کانسپت را تولید کند. قرار است که این خودرو از چندین نوع سوخت همانند گاز، بنزین و الکتریسیته استفاده کند. این خودرو که در نمایشگاه با سه در رونمایی شده است در صورت ورود به بازار به احتمال زیاد به 5 در مجهز خواهد بود.

در حال حاضر این مدل به یک موتور 4 سیلندری با 182 اسب بخار قدرت مجهز است و از جعبه دنده 7 دنده ای مخصوص فولکس واگن استفاده می کند. بر خلاف سایر مدل های چند کاره T-Roc می تواند در خارج از جاده به صورت عالی عمل کند.

هنوز مشخص نیست که سیستم بدون سقف این خودرو وارد چرخه تولید می شود یا خیر اما به نظر می رسد که این مدل از سقف این روزها به شدت طرفدار دارد.








جیپ Renegade

بالاخره خودرویی که همگان در انتظار آن بودند رونمایی شد. جیپ Renegade که ترکیبی از خودروی شاسی بلند و کوتاه است در نمایشگاه ژنو به صورت رسمی رونمایی شد. این خودروی جدید طراحی بسیار زیبایی دارد و تجهیزات منحصر به فردی را ارایه می کند. شرکت جیپ Renegade را با دو مدل موتور وارد بازار خواهد کرد اما جزییات بیشتری در مورد توان این خودرو منتشر نکرده است. این خودرو دو مدل جعبه دنده خواهد داشت، یکی 6 دنده ای دستی و دیگری 9 دنده ای اتوماتیک.


لکسوس RC 350 F

لکسوس بالاخره آماده است تا با این مدل جدید به بازار خودروهای کوپه بازگردد. این خودرو به موتوری با قدرت تولید 306 اسب بخار مجهز است. در اولین نگاه به این خودرو متوجه ظاهر خشن آن می شوید که بسیار کشیده است و طراحی کلی تاریک تری دارد. طراحی داخلی این خودرو نیز به شدت تغییر کرده و به تعدادی از جدیدترین تجهیزات داخلی مجهز شده است.


 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

















لامبورگینی هوراکان

اگر شما از طرفداران پر و پا قرص لامبورگینی هستید و از اینترنت استفاده می کنید مطمینا تاکنون اسم هوراکن به گوشتان رسیده است. با اینکه این خودرو مدتی پیش رونمایی شده بود اما نمایشگاه ژنو جایی است که به صورت رسمی از آن پرده برداری شد. هوراکن به یک موتور 5.2 لیتری 10 سیلندری مجهز است و می تواند 610 اسب بخار قدرت تولید کند. با این که اطلاعات رسمی قدرت این خودرو هنوز منتشر نشده اما تخمین زده شده که شتاب صفر تا صد آن 3.2 ثانیه است و حداکثر سرعت آن بیش از 325 کیلومتر در ساعت است. هوراکن تابستان امسال وارد بازار می شود و شرکت لامبورگینی انتظار دارد که این خودرو در زمینه فروش از گالاردو پیشی بگیرد.





مرسدس بنز Sکلاس کوپه

مرسدس در طول سال ها نشان داده که می تواند یک خودروی خاص و عالی طراحی کند و به صورت همزمان اصلیت خود را حفظ کند.

کوپه جدید شرکت مرسدس که در نمایشگاه ژنو از آن رونمایی شد یکی از زیباترین خودروهای این نمایشگاه محسوب می شد.

اس 550 کوپه با یک موتور 4.7 لیتری وی شکل 8 سیلندر وارد بازار می شود که می تواند 516 اسب بخار قدرت تولید کند.

این خودرو از تکنولوژی جدید بالانس خودروی مرسدس استفاده می کند که باعث می شود تا خودر در پیچ های تند تعادل خود را حفظ کند.








ب‌ام‌و سری 2 Active Tourer

شاید در اولین نگاه به این خودرو با خود بگویید بازهم یک بی ام و با طرحی تکراری، اما اشتباه نکنید، این خودرو اولین مدل بی ام و است که از سیستم دیفرانسیل جلو استفاده می کند. Active Tourer که در نمایشگاه ژنو رونمایی شده است با 3 مدل مختلف موتور وارد بازار می شود اما جزییات این مدل ها هنوز مشخص نشده است. شاید این خبر برای علاقه مندان دو آتشه بی ام و خوش آمد نباشد اما با این حال مطمینا افراد بسیاری هستندکه از تولید چنین خودرویی استقبال می کنند


کانسپت مازراتی آلفیاری

شرکت مازراتی سال ها است که از خودروی گران توریسمو به عنوان نشان شرکتش استفاده می کند. با این که این خودرو در میان بسیاری از رقبا بهترین است اما با گذر زمان در حال از دست دادن اثر گذاری خود است. به همین دلیل شرکت مازراتی امسال از آلفیری رونمایی کرد که طرحی برای خودروی اصلی آینده این شرکت است. در حال حاضر این خودرو به یک موتور 4.7 لیتری وی شکل 8 سیلندر مجهز است که می تواند 460 اسب بخار قدرت تولید کند.










مک‌لارن 650 اس اسپایدر

مک لارن که چندین سال است در زمینه تولید خودروهای لوکس و سوپر اسپرت فعال است همیشه با رونمایی از مدل های جدید تلاش کرده تا در مقابل سایر شرکت ها بهترین باشد. این مدل که در نمایشگاه ژنو از آن رونمایی شده است به یک موتور دو توربو وی شکل 8 سیلندری مجهز است که می تواند 641 اسب بخار قدرت تولید کند. 650 اس اسپایدر شتابی 3 ثانیه ای دارد و می تواند به حداکثر سرعت 328 کیلومتر در ساعت برسد. با این که قیمت نهایی این خودرو هنوز اعلام نشده اما مطمینا افراد بسیاری توان مالی خرید این خودرو را نخواهند داشت.
















 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز
هوش از سر آدم میپره با این عجایب زیبــا
خدا نصیب و قسمت همه بکنه از اینا عجب چیزایین!
دلم جیپ Renegade رو بیشتر از همه میخواد که بزنم به کوه و دشت و ...
ایول عجیب به دلم نشست (شکلک قلب)
ممنون استارتر
 

Similar threads

بالا