شوهرم برای اینکه آبروی مرا ببرد مرا تحریک کرد تا مهریه‌ام را به اجرا بگذارم

Elaheh.1

عضو جدید
زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای اینکه آبروی مرا در مقابل اقوام ببرد و بگوید که من ناسازگاری می‌کنم، مرا تحریک کرد تا مهریه‌ام را به اجرا بگذارم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود 12 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: شوهرم حاضر به پرداخت مهریه من است ولی گفته است که باید برای گرفتن آن به دادگاه آمده و مهریه‌ام را درخواست کنم.

وی ادامه داد: متوجه شدم که شوهرم می‌خواهد در مقابل اقوام مرا خراب کند و به آنها بفهماند که من زن زندگی نیستم که مهریه‌ام را خواهانم؛ در واقع شوهرم بدجنس است.

زن بیان کرد: یکی از دوستانم که در جریان این حقه شوهرم بود مرا با خبر کرد و من بعد از دادن درخواست تازه متوجه این موضوع شدم و نمی‌دانم در برابر چنین رفتار شوهرم چه کاری انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه شوهرم به من حقه زد، گفت: مهریه‌ام را نخواسته و در حال حاضر درخواست جدایی دارم چون دیگر به شوهرم اعتماد نداشته و نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه مهریه همسرم را می‌پردازم، اظهار داشت: در حال حاضر که همسرم مهریه‌اش را درخواست کرده است، خوشحالم چون اقوام به خوبی من پی می‌برند.

وی ادامه داد: چنانچه همسرم بخواهد جدا شود من حرفی ندارم ولی به خواسته‌ام رسیدم و او با لجبازی زندگی خود را خراب می‌کند.

مرد عنوان کرد: من حقه‌ای به همسرم نزدم فقط می‌خواستم به اقوام بفهمانم که او نمی‌تواند به خاطر من از مهریه‌اش بگذرد و آن را به هر شکلی درخواست می‌کند.

زن در ادامه بیان کرد: شوهرم باعث شد که دیگر به او اعتماد نداشته باشم؛ من از مهریه‌ام می‌گذرم و نمی‌خواهم که شوهرم پولی به عنوان مهریه‌ام که 110 سکه است بپردازد.

وی بیان کرد: شوهرم برای اینکه آبروی مرا در مقابل اقوام ببرد و بگوید که من ناسازگار هستم، مرا تحریک کرد تا مهریه‌ام را به اجرا بگذارد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، حکمی صادر نکرده و آن دو را به مصالحه دعوت کرد.

 

Similar threads

بالا