همسرم برای اینکه آبروی مرا ببرد عروسک درست می کند.

Elaheh.1

عضو جدید
مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم برای اینکه آبروی مرا ببرد عروسک درست کرده و به همسایه‌ها می‌فروشد در واقع او باعث شده که همسایه‌ها تصور کنند که من به او خرجی نمی‌دهم.

مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد با اشاره به اینکه 5 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: همسرم برای اینکه آبروی مرا ببرد عروسک ساخته و آن را به همسایه‌ها می‌فروشد که این موضوع مرا عذاب می‌دهد.

وی ادامه داد: وضع مالی خوبی دارم و نمی‌خواهم همسرم عروسک‌سازی کرده و باعث شود که همسایه‌ها در مورد من فکر منفی کنند.

مرد بار دیگر در حضور قاضی این شعبه بیان کرد: همسرم با این کار‌ش باعث شده که همسایه‌ها تصور کنند من به او خرجی نداده و او خود مخارجش را تأمین می‌کند.

وی افزود: می‌خواهم از همسرم جدا شوم و دیگر این استرس را نسبت به موضوع کار کردن همسرم نداشته باشم در واقع همسرم باید دست از این کارش بردارد یا از من جدا شود.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه شوهرم به خاطر کار کردن من حاضر است پا روی 5 سال زندگی مشترک بگذارد، گفت: از شوهرم جدا نمی‌شوم و او باید بداند که من به عروسک‌سازی علاقه داشته و نمی‌خواهم که زندگیم را نابود کنم.

وی افزود: شوهرم باید به خاطر من با موضوع ساخت عروسک کنار بیاید و از درخواست جدایی‌اش منصرف شود چون من و او با یکدیگر تفاهم داشته و نباید زندگیمان را خراب کنیم.

زن بار دیگر با اشاره به اینکه شوهرم به دلیل وضع مالی خوبی که دارد نباید جلوی علایق مرا بگیرد، اظهار داشت: شوهرم باید مرا درک کند و اگر پیشرفت مرا می‌خواهد باید با این موضوع کنار بیاید.

مرد با بیان اینکه اگر همسرم تمایل به ادامه زندگی دارد باید فقط عروسک ساخته اما آن را به همسایه‌ها نفروشد، عنوان کرد: همسرم باید موقعیت مرا درک کند و دست از این لجبازی‌اش بر دارد.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرد و جلسه پایان یافت.

 
بالا