۹ تغییر در iOS 7 Beta 5

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
[h=1]

[/h]نسخه پنجم بتای iOS 7 منتشر شد و طبق معمول همراه خود تغییرات جزئی و امکانات جدید برای ما آورده است. در مورد بتای ۵ باید گفت که تغییرات آن به اندازه بتای ۴ نیست اما تغییراتی در آن وجود دارد که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این مطلب ۹ مورد از تغییرات مهم در iOS 7 Beta 5 برای شما شرح داده می شود.
۱- طراحی جدید آیکون ها در Setting :
آیکون ها در Setting کاملا دوباره طراحی شده اند. قبلا در Setting آیکون ها فقط شامل علائمی بودند که با عنوان مورد نظر مرتبط بودند اما در iOS 7 Beta 5 این آیکون ها شامل پس زمینه هایی به رنگ های مخصوص خود هستند که ظاهر آن ها را بسیار زیباتر از همیشه کرده است.

- قابلیت غیرفعال کردن Control Center :
اپل این امکان را در اختیار شما قرارداده تا بتوانید در صورت نیاز Control Center را غیرفعال کنید. این امکان در مورد نرم افزارهایی که وجود Control Center کار با آنها را مختل می کند کاربرد دارد.

۳- آیکون جدید Twitter :
آیکون Twitter در قسمت Sharing کاملا دوباره طراحی شده است و ظاهری جذاب تر از همیشه دارد.

۴- صفحه Reboot سفید رنگ :
اگر دستگاه iOS شما سفید رنگ باشد صفحه Reboot دستگاه شما نیز سفید خواهد بود و بلعکس. البته این تغییر بسیار جزئی است اما در کل احساس خوبی به شما می دهد. علاوه بر این رنگ صفحه Setup متناسب با رنگ دستگاه شما می تواند سفید یا سیاه باشد.

۵- رابط گرافیکی جدید برای خاموش کردن دستگاه :
در iOS 7 Beta 5 رابط گرافیکی جدیدی طراحی شده است که با نگاه و احساس شما کاملا منطبق شده است.

۶- حذف شدن صدای قفل کردن دستگاه :
با کمال تعجب صدای قفل کردن دستگاه در iOS 7 Beta 5 حذف شده است. اما هنوز نمی توان گفت که قطعا این تغییر جزء اهداف اپل بوده است و شاید در نسخه اصلی iOS 7 باز هم صدای قفل شدن دستگاه را داشته باشیم.
۷- افکت های تصویری و انیمیشن های ارتقاء یافته :
اپل تاری و شفافیت کل رابط گرافیکی را به صورتی بهبود بخشیده که حس بهتری به کاربر بدهد. همچنین انیمیشن ها در iOS 7 Beta 5 بسیار نرم تر و صاف تر از همیشه است.
۸- دکمه های جدید تلفن :
دکمه ها در حالت برقراری تماس کاملا دوباره طراحی شده اند و ظاهر بسیار زیبایی دارند.

۹- اخطارها و هشدارها :
در iOS 7 Beta 5 اخطار ها و هشدار ها با یک دکمه دستگیره مانند در پایین آن نمایش داده می شود که برای پایین کشیدن آن و خواندن بقیه اطلاعات آن است.

این ۹ مورد از مهمترین و بارزترین تغییرات iOS 7 Beta 5 نسبت به Beta 4 بود که برای شما شرح داده شد.
منبع : پارسیان سیب​

 
بالا