5 هتل مخوف که دوست دارید در آنها زندانی شوید!

googooli

عضو جدید
  • هتل زندان، زندان پولکی!
هتلداری در سراسر جهان یک کار بسیار فنی و طاقتفرساست. در این بازار پیچیده داشتن یک هتل موفق کار بسیار مشکلی است. بعضی از کشورها در این بازار زندانهایی مخوفی دارند که دیگر برای نگه داشتن زندانی به کار نمی رود. کمی تغییر و بهینه سازی هتلی را فراهم می آورد که شما با صرف اندکی پول بتوانید در آنها احساس یک شب زندانی بودن را بچشید. البته با مقدار زیادی امکانات رفاهی عالی!




Boston, Massachusetts
هتل زندان شهر بوستون که امروز با نام لیبرتی هتل شناخته می شود امروز یک هتل 4 ستاره بسیار زیباست که در بخش تاریخچه آن نوشته شده است «دیوارها هم می توانند با شما سخن بگویند»
*


Mt. Gambier, Australia
بر بالای کوه ، باربران کوهستانی هیچ وقت چهره این زندان را فراموش نمی کنند. شاید شما هم بخواهید یک شبیه در این هتل زندان اقامت داشته باشید. خیالتان راحت! سعی شده است همه چیز همانقدر مخوف باقی بماند!
*


Luzern, Switzerland
اقامت در یک شب در زندانی در قلب سوییس چیز کمی نیست. در یکی از آرامترین شهر های جهان شما می توانید یک شب را با خیال راحت سپری کنید. آن کتابخانه را می بینید؟ ( پایین سمت راست ) کتابخانه رئیس زندان بوده است. با پرداخت اندکی بیشتر شما نیز می توانید کتابهایی که او برای زندانداری می خوانده است را بخوانید!
*


Oxford, England
زندانی که هزارسال است در قلب شهر دانشگاهی آکسفورد آرمیده است شما را به طرف خود می خواند. زندانی که واقعا بسیار شیک هتل شده است. زندانی که شاید یادآور بهترین هتلهای جهان است در حالی که بازدید کنندگان می توانند در بعضی قسمتها پی ریزی زندان را با چشم نظاره کنند. یادآور دوران اسیری!
*


Lineage, Latvia
شاید دیگر نباید اینجا را پیشنهاد کنم. اینجا در قلب لیتوانی شما بر زندانی پای می گذارید که روزگاری KGB در آن به جنایت دست می زده است. کافی بود کمی سکوت کنید، و یا دروغ بگویید ، تا به بیرحمانه ضربات تازیانه های خاردار را بر تنتان حس کنید. گوش کنید! بومیان می گویند: هنوز صدای زندانیان به گوش میرسد.
*


 

Similar threads

بالا