خبر خبر ...!!!!!!

Miss.Leyla

عضو جدید
این دختر هشت ساله ی تغییر جنسیت داده، سوژه ی جدید برنامه های تغییر جنسیت کودکان است.
به نوشته دیلی میل : «دنان» که با جنسیت مذکر متولد شده است حالا می تواند مثل دخترها لباس بپوشد و موهایش را بلند کند، او می گوید هنوز هم در مدرسه بچه ها اذیتش می کنند و یادش می اندازند که پسر بوده است.
این دختر هشت ساله ی تغییر جنسیت داده، سوژه ی جدید برنامه های تغییر جنسیت کودکان است.




روز چهارشنبه این دختر در برنامه ی ویژه ی «کودکان و نوجوانانی که فیزیک بدنی شان مخالف جنسیت حقیقی آنهاست» روی صحنه رفت و در شبکه ی سی ان ان با آندرسون کوپر مصاحبه کرد.
«همکلاسی هایم می گفتند که من یک پسر بوده ام و این واقعا غمگینم می کرد»
والدین دانان که در این برنامه شرکت کرده بودند به مجری گفتند: «متوجه نشدیم پسر کوچکمان چه مشکلی داشت اما از سن دو سالگی ناگهان شروع به اصرار کرد که یک دختر است نه پسر»
در سن شش سالگی او واقعا از اینکه مجبور بود پسرانه رفتار کند احساس ناراحتی می کرد و حتی سعی کرد خودش را بکشد.
در مدرسه او را اذیت می کردند و حتی معلم ها از وی حمایت نمی کردند آنها معتقد بودند رفتار عجیب او در مدرسه ایجاد اختلال میکند.
پس از آن پزشکان یک دی وی دی در اختیار آنها قرار دادند و از این طریق والدین او متوجه شدند فرزندشان به مشکل نقص جنسیتی مبتلا است و اینکه در همین سنین کودکی امکان تغییر جنسیت برای وی وجود دارد. بدین طریق بود که موافقت نمودند از طریق عمل جراحی فرزندشان زندگی را که خود خواهان آن است به دست بیاورد.
دنان می گوید حالا از زندگی خود خیلی راضی است و به نظر او همه چیز سر جای خود قرار گرفته است
 

Miss.Leyla

عضو جدید
خبر آنلاین:این دختر کوچولو که تنها شش ماه دارد به راحتی صحبت می‌کند، هنگام گرسنگی از مادرش تقاضای شیر کرده و حتی می‌تواند آهنگ بنوازد و او نابغه است. ایزابلا اونیشیک، نوزاد انگلیسی تباری است که از بدو تولد با نوزادان دیگر تفاوت داشت.

مادر او می‌گوید: ایزابلا وقتی به دنیا آمد با نوزادان دیگر در بیمارستان فرق داشت و نگاهش عاقلانه و معنا دار بود، به همین نسبت وقتی چند روز از تولدش گذشت با صدایی نامفهوم اما معنا دار می‌گفت «ما» و در واقع به من و همسرم می‌فهماند که شیر می‌خواهد، و الان که او شش ماهه است با صدایی رسا می‌گوید: مادر، من شیر می‌خواهم.
وقتی اولین بار سخنی از او شنیدیم باورمان نمی‌شد که دختر ۳ ماهه ما بتواند به این شیوایی سخن بگوید اما الان که سه ماه از آن زمان گذشته، می‌تواند خوذش به دستشویی برود، به آسانی راه رفته و از همه عجیب‌تر اینکه آهنگ مورد علاقه من که موتسارت آن را نواخته، به راحتی با پیانو بنوازد. پدرش که ۴۵ سال سن دارد می‌گوید: من همیشه در رویا‌هایم دخترم را جزو نوابغ به حساب می‌آوردم اما باورم نمی‌شد که روزی این روبا به واقعیت بپیوندد.
من و همسرم در زمان بارداری وی، هیچ اقدام خاصی نکردیم تا در اثر آن فرزندمان با هوش شود، تنها تغذیه سالم در آن دوران به همسرم کمک می‌کرد. اما نکته جالب این است که او در طی دوران بارداری‌اش گاهی نیز به آهنگ‌های گوش می‌کرد و آن آهنگی را که از همه بیشتر دوست داشت، الان دخترم برایش می‌نوازد!!
 

Miss.Leyla

عضو جدید
تکناز‏: : یک دختر آمریکایی با ۶۹ سانتی متر قد و با ۲۲ سال سن، توانست رکورد کوچکترین زن جهان گینس را از آن خود کند.
بریجت جردن،کوچکترین زن جهان، دانشجوی کالجی در ایالت ایلیونز آمریکا است و سرگرمی اش رقص و انجام ورزشهای شاد است.





بریجت به همراه برادر کوچکترش که ۲۰ سال سن و ۹۸ سانتی متر قد دارد کوچکترین خواهر وبرادر جهان محسوب می شوند.
براد جردن که ورزشکار است همراه با خواهرش در کالجی در ایالت ایلونیز تحصیل می کند
 

Miss.Leyla

عضو جدید
خواهرزاده احمدی نژاد و دختر یک تاجر ترک باهم عقد کردند.

به گزارش عصر ایران به نقل از سایت خبری “اخبار العالم”، خواهر زاده محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران و دختر یک ناشر ترک به نام معصومه دیروز در شهر استانبول، عقد کردند.
معصومه، دختر “رحمی اونوشان” رئیس انتشارات “اهل البیت” در استانبول است.
قرار است مراسم عروسی این دو ، هفته آینده در تهران برگزار شود.
پیش از این بخش فارسی خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه به نقل از رسانه های گروهی ترکیه در گزارشی نوشت : علیرضا خواهرزاده “محمود احمدی نژاد” رییس جمهور ایران در آینده نزدیک با معصومه دختر “رحمی اونورشان” تاجر ترکیه ای ازدواج خواهد کرد.
اونورشان مدیر کل خانه انتشارات “اهل بیت” به رسانه های ترکیه ای اطلاع داد که دختر وی و خواهر زاده در رییس جمهور ایران سال ۲۰۰۸ در تهران با یکدیگر آشنا شدند زمانی که معصومه در آنجا مشغول تحصیل بوده است.
اونورشان گفت: “من تقریبا یک سال و نیم است که از آشنایی آنها مطلعم. علیرضا و معصومه در دانشگاه تهران تحصیل می کردند. ما مخالفتی برای ازدواج آنها نداریم. چند ماه قبل علیرضا به همراه مادرش به استامبول سفر کرده و در آنجا خانواده های ما با یکدیگر آشنا شدند. به زودی قرار است که مراسم ازدواج آنها در استامبول برگزار شود
 

Miss.Leyla

عضو جدید
دو دختر متولد اندونزی که دوقلو هستند بعد از ۲۹ سال همدیگر را در حالی پیدا کردند که در فاصله ۴۰ کیلومتری از هم در جنوب سوئد زندگی میکردند. آنها در ژانویه سال پیش همدیگر را پیدا کردند و بعد از انجام تست ” دی ان ای” مشخص شد که خواهر هستد.
این دو خواهر ۲۹ سال پیش توسط دو خانواده سوئدی از یتیم خانه ای در اندونزی به فرزندی گرفته شدند. اما هیچیک از این خانواده ها از وجود دختر دیگر اطلاعی نداشت.
یکی از خانواده ها در حالیکه سوار تاکسی آن محل را ترک میکرد توسط راننده تاکسی که احتمال میرود پدر این دو دختر باشد فهمیدند که این دختر خواهر هم دارد و همان زمان نام اندونزیایی این دو دختر را روی برگه ای نوشتند و نگه داشتند.

حدود ۲۹ سال از آن زمان گذشت و یکی از این دختران تصمیم گرفت خانواده اصلی اش را پیدا کند و پدر و مادر با دادن اسمها به او وی را راهنمایی کردند.
این دختر با جستجوی نام کسانی که از اندونزی به فرزندی خانواده های سوئدی در آمدند توانست خواهرش را در فاصله ۴۰ کیلومتری از خودش در سوئد بیابد. جالب اینجاست این دوخواهر هردو معلم هستند. هردو دو سال پیش و در یک روز ازدواج کردند.
بعد از انجام تست دی ان ای این دو خواهر بیشتر وقتشان را باهم سپری میکنند و تصمیم گرفته اند به دنبال پدر و مادر واقعی شان به اندونزی سفر کرده و آنها را بیابن
 

Miss.Leyla

عضو جدید
گل: افشین قطبی و تیمش این روزها حال و اوضاع مساعدی در لیگ ژاپن دارند. شیمیزو با پیروزی در سه بازی متوالی که داربی حیثیتی شیزوئوکا آخرین آن‌ها بوده است جایگاه خوبی در جدول جی لیگ دارد.

این عکس نشان دهنده پایان رسمی دوران نامزدی این دوست و حالا افشین قطبی و یوروم بیکمن رسما زن و شوهرند. یوروم در کره‌شمالی به دنیا اومده ولی هلند و توسط خانواده هلندی بزرگ شده. مدیریت خوانده ولی به هنر گرایش پیدا کرده است.او فیلم مستند زیبایی هم درباره چادر در ایران ساخته که قرار بود از شبکه اول پخش شود اما این اتفاق رخ نداد.یوروم نقاش هم هست و در ایران همه با تابلوهای وی آشنا هستند!

آنها که در شرق آسیا زندگی عاشقانه شان را ادامه می دهند روزهای خوبی دارند . پیش از شروع فصل٬ با توجه به اتفاقات فصل نقل و انتقالات و همینطور سابقه و نفرات تیمها٬ بیشتر کارشناسان فوتبال ژاپن رتبه‌های میانه جدول و حداکثر هشتم نهم را برای شیمیزو پیش‌بینی میکردند٬ اما عملکرد شیمیزوی قطبی چه از حیث فنی و چه از حیث نتیجه چنان خوب بوده که حالا همه چیز تغییر کرده!
شیمیزو یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران بازی این هفته خود در لیگ ژاپن را انجام می دهد.تیم افشین در دو تورنمنت ۵ برد متوالی کسب کرده است که از زمان حضور او در شیمیزو بی سابقه بوده است.
 

Miss.Leyla

عضو جدید
دیروز یکشنبه شهر شانگهای چین شاهد بزرگترین تجمع افراد مجرد خواهان ازدواج بود.
مسئولین شهر شانگهای با هماهنگی چند آژانس ازدواج در این شهر اقدام به برپایی نخستین نمایشگاه ازدواج کرده اند.
این نمایشگاه از روز شنبه آغاز به کار کرده و فقط در دو روز ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر با حضور در این نمایشگاه نام خود را به عنوان افراد مجرد دارای شرایط ازدواج ثبت کردند.
بر همین اساس دیروز یکشنه ۲۰ هزار فرد مجرد در این نمایشگاه حضور داشتند که به این ترتیب بزرگترین گردهمایی افراد مجرد در جهان شکل گرفت.
البته پیشتر در شهرهای نیویورک و لندن نیز چنین تجمعهایی برگزار شده بود، اما حضور این تعداد فرد مجرد تا کنون در جایی ثبت نشده بود.

حضور ۲۰ هزار فرد مجرد در نمایشگاه شانگهای در حالی انجام شد که فقط ۱۰ هزار بلیت برای آن به فروش رسیده بود.
بر اساس این گزارش، چین به دلیل اعمال سیاستهای خاص جمعیتی و تمایل اغلب خانواده های چینی برای داشتن فرزند پسر هم اکنون در زمینه ازدواج با معضل روبرو است و از همین رو مقامات این کشور با برپایی چنین تجمعاتی سعی در افزایش تعداد ازدواجها در این کشور دارند.
 

Miss.Leyla

عضو جدید
کریم باقری و همسرش با حضور در یک گالری نقاشی از این آثار هنری دیدن کردند. کریم باقری که این روزها با حضورش در تمرینات پرسپولیس باری دیگر آرامش را به این تیم برگردانده است ، در روزهای بازنشستگی ، حسابی مرد خانواده شده و اخیرا با همسرش به گالری نقاشی، یکی از نقاشان معروف رفته تا اثر هنری این هنرمند را ببیند.






گردآوری: مجله آنلاین روزِ شادی
 

Miss.Leyla

عضو جدید
محمدرضا راستگو در وبلاگش عکس جالبی از دوران جوانی علی‌دایی و کریم باقری منتشر کرد که در اوایل دهه هفتاد شمسی گرفته شده است.
 

Miss.Leyla

عضو جدید
در نظر سنجی جدیدی که مجله آمریکایی OK! انجام داده است، خوش پوش ترین دختر کوچولوهای دنیا انتخاب شدند. در این نظر سنجی سوری کروز، دختر دو ساله تام کروز و کیت هولمزبه عنوان خوش پوش ترین دختر کوچولوی هالیوود انتخاب شد.
خوشپوش ترین دخترکوچولو

برد پیت و آنجلینا جولی، زوج برتر سال ۲۰۰۷
به گزارش چینا دیلی، شایلو دختر برد پیت و آنجلینا جولی به عنوان نفر دوم این لیست انتخاب شد و ویولت افلک، فرزند جنیفر گارنر و بن افلک، نفر سوم لیست را تشکیل می داد.
این مجله درباره سوری گت:« سوری در لباس های آرمانی، باربی و کریستین لابوتین بسیار خوب و زیبا به نظر می رسد. دختر کوچولوی تام کروز، حس و غریزه مد و فشن خود را از مادرش کیت هولمز به ارث برده است، کیت خودش یک پیراهن برای دخترش طراحی کرده است.»
خوشپوش ترین دخترکوچولو

سایر دخترانی که در این لیست دیده می شدند شامل ویلو اسمیت، دختر ۷ ساله ویل اسمیت و جادا پینکت-اسمیت؛ ایو دختر ۸ ساله رایان فیلیپ و ریس ویترسپون؛ هالو دختر ۶ ماهه نیکول ریچی و جوئل مادن بود.
خوشپوش ترین دخترکوچولو

لیست کامل خوش پوش ترین دختران دنیا به شرح زیر است :
۱ – سوری کروز
۲ – شایلو جولی-پیت
۳ – ویولت افلک
۴ – لولا کانسوئلز
۵ – ویلو اسمیت
۶ – هارلو مدن
۷ – والنتینا پاینولت
۸ – ماتیلدا لدگر
۹ – ایدن و ساوانا ماهونی
خوشپوش ترین دخترکوچولو
 

Miss.Leyla

عضو جدید

میریندا در مراسم انتخابی زیباترین دختران کور جهان در مکزیک در سال ۲۰۱۱ که اولین سال برگزاری زیباترین دختران کور جهان بود به عنوان زیباترین و برترین دختر کور جهان لقب گرفت. وی در گفتگو با شبکه نویستان مکزیک اعلام کرد که بزرگترین آرزوی وی این بود که روزی برای دختران کور هم مراسم برترین و زیباترین دختر کور جهان را بگیرند. اما وی هیچگاه فکر نمیکرد که به عنوان زیباترین دختر کور جهان انتخاب شود.
 

Miss.Leyla

عضو جدید
برنا:اگر سری به راهروهای دادگاه‌های خانواده بزنید پر از دختر خانم‌های جوانی که برای خاتمه دادن به زندگی مشترک‌شان مسیرشان به سمت دادگاه کج شده است. در میان این خانم‌ها کسانی که مهریه‌های عجیب غریب دارند هم دیده می‌شود از سفر به ۱۲۰ کشور دنیا و ۱۰ هزار لیتر بنزین تا دست راست و پای چپ داماد،شمش طلا هم وزن عروس و یک کیلو بال مگس و حفظ کردن دیوان حافظ و صدها مهریه عجیب و غریب دیگر.

در تماس‌ها و ارتباط‌هایی که‌ اینبار با دفاتر ثبت ازدواج در نقاط مختلف تهران داشتیم در اکثر موارد سر دفتردارها می‌گفتند که مهریه‌های سنگین و عجیب و غریب را خطبه نمی‌خوانند.
در یکی از موارد یکی از سردفترداران در غرب تهران گفت: یک مورد ازدواج داشتیم که پسر می‌خواست یک درخت گردو عجیب غریب را در یکی از مناطق خوش آب هوای ایران به نام عروس خانم بزند. البته بجز این درخت مقادیری سکه هم مهریه عروس خانم بود.
سردفترداری در شمال تهران می‌گوید: قبل‌ترها مهریه به میزان سال تولد عروس خانم(شمسی، قمری، میلادی) مد بود ولی الان دیگر مردم کمتر تمایل به این چیزها دارند شاید دلیلش این باشد که خیلی‌ها متوجه شده‌اند که داشتن مهریه سنگین چندان هم افتخار نیست! امسال دو مورد خوب هم داشتیم که مهریه عروس خانم‌ها فقط یک شاخه گل بود.
یکی دیگر از سردفترداران می‌گوید: یک مورد بود که داماد دو چشم‌اش را علاوه بر ۲ هزار سکه، مهر عروس خانم کرد تا به قول خودش اعتماد سازی کند. بعدها کارشان به دعوا و جدایی کشید.
عروس خانم مصر بود که مهرش را بگیرد بعد از کلی جر و بحث دادگاه فقط به ۳ هزار سکه حکم داد. چرا که مهر باید چیزی باشد که بها داشته باشد چشم مرده از آن جهت که هیچ بهایی ندارد گرفتنش شرعا جایز نیست.
شرط اصلی در تعین مهریه عندالمطالبه بودن آن است؛به طوری که زن هرگاه مهرش را درخواست کرد بتواند آن را بگیرد،اما برخی از مهریه‌ها به گونه‌ای هستند که دریافت آنها عملا ممکن نیست و یا با دشواری زیادی همراه است. مثل جمع آوری ۵ هزار صدف دریایی یا ۵۰۰ هزار گل ارکیده،در این موارد معمولا مرد راهی زندان می‌شود تا زمانی که مهریه یا معادل آن را پرداخت کند و یا زن از مهریه خود صرف نظر کند!
یکی دیگر از سردفترداران در جنوب تهران می‌گوید: بنا بر یک آمار سرانگشتی می‌توانم بگویم که اکثر دختر خانم‌هایی که اینجا می‌آیند مهرشان بین ۱۰۰ تا ۳۱۴ سکه بهار آزادی است. البته یک مورد داشتیم که عروس خانم و آقا داماد هر دو کوهنورد بودند و مهر عروس خانم صعود به ۱۰ قله برتر جهان بود. ظاهرا هم زندگی خوبی دارند و آقا داماد هم عندالمطالبه مهر عروس خانم را می‌دهد.
۱۰ رأس آهوی وحشی، ۵ هزار مرجان دریایی، یک دوره کتاب‌های دکتر شریعتی، یک کتابخانه پر از کتاب‌های فلسفی و… از جمله مهریه‌هایی است که برخی سردفترداران به آن اشاره می‌کنند که این موارد یا برای خودشان پیش آمده و یا از دفترخانه‌های دیگر شنیده‌اند.
به گفته کارشناسان مهریه‌های عجیب و غریب دلیلش حس ناامنی است. افراد صرفا برای متفاوت بودن و برتری جویی،مهریه‌های نامتعارف را انتخاب می‌کنند که شکل تغییریافته‌ای از چشم وهم چشمی است.
در این حالت فرد به حدی از ارقام نجومی مهریه اشباع شده که این بار به دنبال مطرح کردن و به رخ کشیدن خود از طریق یک مهریه نامتعارف و عجیب است حتی اگر این مهریه ارزش مادی بالایی نداشته باشد
 

Miss.Leyla

عضو جدید
یک گروه طرفدار حامی رئیس جمهور روسیه موسوم به ˝دختران مدودف˝ روز پنج شنبه با تهیه کیک و هدیه، تولد وی را جشن گرفتند!



 

Similar threads

بالا