* برنامه تحویل سال شبکه های سیما*

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شبکه­های مختلف سیما برنامه های متنوع، شاد و جذابی را برای تحویل سال 91 در دستور کار دارند. این ویژه برنامه ها از ساعت 23 شامگاه 29 اسفند آغاز و تا ساعت 13 نخستین روز سال 91 ادامه دارد.
شبکه یک سیما :
با ویژه برنامه تحویل سال با عنوان
"هفت سین" به میان خانواده های ایرانی می رود.
امیر حسین مدرس، اقبال واحدی، فرزاد جمشیدی و کورش سلیمانی از مجریان این ویژه برنامه اند که میزبان مهمانان هنرمند و بازیگر از جمله الهام حمیدی، علیرضا خمسه، دکتر صادقی، فریبا کوثری، بازیکنان فوتبال مانند خداداد عزیزی هستند.مجید اخشابی، حسن فدائیان و حمید رضا حامی جمعی از خوانندگان کشورند که در این برنامه شاد و مفرح حاضر می شوند.
شبکه دو سیما :
احسان علیخانی ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو را اجرا می کند و بابک جان بخش، فرزاد فرزین و سیروان خسروی از جمله خوانندگان و هنرمندان حاضر در این برنامه اند.
شبکه سه سیما :
شبکه سه ویژه برنامه تحویل سال را با اجرای فرزاد حسنی و با حضور مدال آوران سال 90 در عرصه ورزش و نخبگان و المپیادی های سال 90 و بازیگران سریال نوروزی به بینندگان جوان این شبکه هدیه می کند.
شبکه چهار سیما :
برادران صفایی پور و نیما کرمی اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه چهار را بر عهده دارند و
شبکه تهران :
شبکه تهران ، جنگ "یک اتفاق شیرین" را به بینندگان خود عرضه می کند.
شبکه قرآن :
بینندگان شبکه قرآن ویژه برنامه تحویل سال را با اجرای احمد اکبر نژاد، مرتضی حسینی، مهدی آقابیگی، غلامرضا هاشم زاده، محمد رضا حسینیان از ساعت 23 بیست و نهم اسفند تا 30 دقیقه بامداد یکم فروردین و پس از اذان صبح نخستین روز سال 91 تا اذان ظهر مشاهده می کنند. این شبکه با شهرها و اماکن مقدس کشور از جمله مشهد، قم، شیراز و بهشت زهرا ارتباط زنده تصویری خواهد داشت.
شبکه آموزش :
شبکه آموزش از ساعت 23 بیست و نهم فروردین تا یک بامداد یکم فروردین و 7 صبح تا 9 صبح همین روز ویژه برنامه تحویل سال را با اجرای رشید کاکاوند و بیژن بیرنگ به مهمان مخاطبان خود ارائه می کند.
شبکه مستند :
شبکه مستند با اجرای مهدی لطفی و با حضور هنرمندی و بازیگرانی نظیر حسن جوهرچی و خانواده فرجاد به میان خانواده های علاقمندان به این شبکه می رود.
شبکه جام جم :
شبکه جام جم نیز ایرانیان سراسر جهان را با جشن آغاز سال نو از قبل از اذان صبح به مدت 6 ساعت همراه می کند.

 
بالا