مسنجر yahoo یاهو ip ایران را تحریم کرد

!AnGel!

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسنجر yahoo یاهو ip ایران را تحریم کرد
مسنجر یاهو ip ایران را تحریم کرد

درود

اینطور که پیداست از امروز صبح شرکت یاهو دست به اقدامی جدید زد و کل رنچ IP های ایران رو بست که احتمال میره علت این کار حملات اخیر هکران ایرانی به
گواهینامه امنیتی ssl
باشد که این روزها باعث شده شرکتهایی مثل فایرفاکس مجبور بشوند مرتب نسخه های جدید اعلام کنند که شامل حال کروم هم میشه .
100 البته این عمر باعث خوشحالی دولت ایران هم میشه .

این هم متن یکی از هکرانی که گواهینامه امنیتی ssl را برای اولین بار رمز گشایی کرد البته این هکر گفته است که ارتباطی با ارتش سایبری ایران ندارد .

به گزارش خبرنگار این هکر که پس از رمزگشایی در نامه ای بلند به جهان نوشته که بدون کمک فرد یا سازمانی است و به تنهایی این کار را انجام داده است ذکر کرده من هکری هستم با تجربیات هزاران هکر ، و برنامه نویسی هستم با تجربیات هزاران برنامه نویس، این هکر همچنین خود را مستقل از ارتش سایبری ایران دانسته و نوشته که من هیچ ارتباطی با این گروه نداشته و فعالیت خود را به صورت مستقل انجام می دهم.


تصویری از جدول های بانک اطلاعاتی شرکت کومودو
بنابر این گزارش، در این نامه که به زبان انگلیسی انتشار داده شده جوان ایرانی کار خود را توضیح داده و رمز نگاری الگوریتم امنیتی را از طریق جعل امضای دیجیتال ذکر می کند و می گوید این اقدامی متقابل برای بدافزار استاکس نت بود که امریکا و اسراییل تولید کردند بود .

این هکر در آخر افرادی که با جمهوری اسلامی ایران تضاد و دشمنی دارند را مورد خطاب قرار داده و آنها را فاقد حریم شخصی و امنیت در فضای مجازی می داند .
لازم به ذکر است متن نامه انگلیسی این فرد که در اختیار عموم است تاکنون 81 هزار بار دیده شده است.
 
بالا