چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟!

arc_neda

عضو جدید
- تبسم کردن به شیوه‌ی قدیم روی جمعیت بسیار پیچیده‌ی امروزی تاثیرش را از دست داده است .... وقتی کسی را می‌بینید ، بلافاصله به او تبسم نکنید . به جای آن لحظه‌ای به چهره‌اش نگاه کنید . کمی مکث کنید . در حالت چهره‌اش دقیق شوید و بعد بگذارید تبسمی بزرگ و گرم بر چهره‌تان بنشیند تا چشمانتان را در خود غرق کند ...
- بدون توجه به این که (در جمع) چه کسی حرف می‌زند ،‌ به کسی نگاه کنید که می‌خواهید بر او تاثیر بگذارید .
- حالت بدن شما بزرگترین موفقیت سنج شماست ....
- وقتی با کسی ملاقات می‌کنید ، تصور کنید که او یکی از دوستان قدیمی شماست . چه بد که دست روزگار بین شما فاصله انداخت .... این تجربه‌ی شادی‌آفرین سبب می‌شود که ذهن نیمه هوشیار شما روی جسمتان تاثیر بگذارد . از ابروهایتان گرفته تا نوک پنجه‌هایتان تحت تاثیر قرار می‌گیرد و روی طرف مقابل تاثیر می‌گذارید .
- تکان دادن دست نزدیک صورت و همه‌ی رفتاری که خبر از بی‌قراری می‌دهند ، می‌توانند به مستمع شما القاء کنند که شما دروغگو هستید .
- ... در حالی که حرف می‌زنید به واکنشهای مستمع خود دقیق شوید و بعد از آن حرکات خود را برنامه‌ریزی کنید ....
آنچه خواندید گزیده‌ای بود از کتاب بسیار جالب و مفید " چگونه با هر کسی صحبت کنیم " . این کتاب به قلم "لیل لوندز" و ترجمه‌ی "مهدی قراچه داغی" می‌باشد و نوشتار روان و صمیمی و استفاده از مثالهای ملموس و قابل فهم از آن ، کتابی شیرین و سرگرم کننده و در عین حال عمیق و جالب ساخته است . ناشر این کتاب "نشر ذهن‌آویز" می‌باشد .
 
بالا