يادي از جام جهاني 2010

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
يادي از جام جهاني 2010
جام جم آنلاين: سال گذشته در چنين روزهايي همه چشم ها به جام جهاني فوتبال 2010 آفريقاي جنوبي دوخته شده بود و همه توجه ها معطوف به اين جام جهاني متفاوت با تمام جام هاي جهاني پيش از آن بود. جام جهاني فوتبال 2010 آفريقاي جنوبي نه تنها پديده هايي مانند ووووزلا را به جهان معرفي كرد و با حاشيه هاي ديدني و نيز شگفتي هايي همراه بود بلكه از جنبه طرفداران تيم هاي مختلف شركت كننده تفاوت بارزي با ساير جام هاي جهاني گذشته داشت. آفريقا به قاره رنگ ها مشهور است و جام جهاني آفريقاي جنوبي به خوبي صحت اين شهرت را نشان داد. بنابراين تصميم گرفتيم به طور كوتاه و تصويري از اين جام جهاني فراموش نشدني ياد كنيم . يادي از جام جهاني 2010. 30 خرداد 90 . منبع : گتي ايميجز، رويترز، آسوشيتدپرس.
چهره تماشايي يك طرفدار تيم پاراگوئه وفريادي كه از ته دل پس از پيروزي تيم ملي كشورش در برابر ژاپن سر داده است.

يك مادر و فرزند ژاپني با كلاه‌هاي ديدني تيم ملي كشورشان را در استاديوم لوفتوس ورسفلد در شهر پرتوريا و در ديدار با پاراگوئه تشويق مي‌كنند.

دو طرفدار تيم پاراگوئه براي تشويق تيم ملي كشورشان با تمام قوا در شيپورهاي ووووزلا مي‌دمند.

اين دو طرفدار تيم ژاپن در لباسهاي كابوكي در استاديوم لافتوس ورسفلد در شهر پرتوريا هنوز از عاقبت ديدار تيم ملي كشورشان در برابر پاراگوئه بي‌خبرند.

چهره‌هاي ديدني دو طرفدار تيم برزيل پس از پيروزي تيم كشورشان در برابر تيم شيلي در استاديوم اليس پارك شهر ژوهانسبورگ.

تصوير ديدني يك طرفدار تيم شيلي با ماسك كندور در ميان هموطنانش در جريان ديدار شيلي و برزيل در استاديوم اليس پارك شهر ژوهانسبورگ.

چهره‌هاي شادمان دو طرفدارتيم برزيل در استاديوم اليس پارك شهر ژوهانسبورگ.

تصوير ديدني و بسيار رنگين دو طرفدار تيم هلند در استاديوم موزس ماباهيدا در شهر دوربان پس از پيروزي تيم ملي كشورشان در برابر اسلواكي.

تصوير تماشايي يك زوج مسلمان و فرزند كوچكشان كه از طرفداران تيم ملي هلند هستند در انتظار آغاز بازي اين تيم با تيم اسلواكي در استاديوم موزس مابهيدا در شهر دوربان.

مادر ژاپني و دختر كوچكش در جريان ديدار تيم ملي كشورشان با پاراگوئه ووووزلاهاي خود را در دست گرفته و براي تشويق تيم ژاپن در اين شيپورها مي‌دمند. اما ژاپن در نهايت در ضربات پنالتي 5 بر 3 از پاراگوئه شكست خورد.

 

Similar threads

بالا