مجوز استخدام دانشگاه آزادی ها در شرکت نفت صادر شد

redonly

کاربر فعال
کاربر ممتاز
تهران-خبرگزاری ایران نیوز 24: مديرتوسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران معتقد است: بر اساس مصوبه اخير وزارتي، دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامي نيز مي توانند به استخدام شركت ملي نفت ايران درآيند.
به گزارش خبرگزاری ایران نیوز 24،عباس خنيفر؛ مدير توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران با اعلام اين خبر به تشريح چشم انداز نيروي انساني در سطح اين شركت پرداخت و گفت:شركت ملي نفت ايران به عنوان بزرگترين شركت ملي در ايران و يكي از قديمي ترين و بزرگترين توليدكنندگان منابع هيدروكربني در خاورميانه رسالت مهمي براي افزايش سطح توليد نفت و گاز دارد و به موازات، مهمترين سرمايه اش نيروي انساني شاغل در آن است.
وي افزود: به دليل اهميت نيروي انساني در روند توسعه شركت ملي نفت ايران ؛ توجه ويژه اي به تامين و ارتقاي سطح دانش منابع انساني شده است و براي توانمند سازي انساني برنامه هاي زيادي را طراحي و آماده سازي كرده ايم.
خنيفر تصريح كرد: بر اساس برنامه هاي تدوين شده در شركت ملي نفت ايران قصد داريم در سالهاي آينده به يك صادركننده دانش تبديل شويم و براي تحقق اين هدف در تلاش هستيم تا شركت ملي نفت ايران را به سطح يك سازمان تمام عيار دانش بنيان ارتقا دهيم.
مدير منابع انساني شركت ملي نفت ايران خاطرنشان كرد: اين شركت با داربودن قدمت و سطح تخصص موجود درآن، استعداد تبديل شدن به يك سازمان دانش بنيان را دارد.
وي تاكيد كرد: براي تبديل شدن به يك سازمان دانش بنيان بايد سطح دانش و تخصص نيروي انساني آن ارتقا يافته و زمينه صدور دانش تخصصي از همين رهگذر حاصل شود.
خنيفر گفت: براي تحول و توسعه در عرصه سرمايه انساني شاغل در شركت ملي نفت ايران ،برنامه هاي مهمي مطالعه و طراحي شده و سند راهبردي آن نيز تدوين گشته است كه فاز نخست آن بزودي در سطح شركت ملي نفت ايران اجرايي خواهد شد.
خنيفر گفت: بر اساس برنامه استراتژيك سازماني در سطح شركت ملي نفت ايران تمامي چالش ها و فرصت هاي سازمان احصا و استراتژي ها و ارزش هاي سازمان نيز تعريف يا بازتعريف شده است.
وي در ادامه با اشاره به راه اندازي مركز ارزيابي مديران گفت:اين اقدام در سطح منطقه خاورميانه بي نظير است و تاكنون حدود 500 نفر از مديران شركت ملي نفت در اين مركز مصاحبه و ارزيابي شده اند .
وي همچنين افزود: همين روند براي نيروهاي تازه استخدام شده نيز انجام خواهد شد و نيازهاي آموزشي اين افراد نيز ارزيابي و احصا خواهد شد.
اخبار تكميلي و چگونگي ثبت نام دانش آموختگان دانشگاه آزاد براي جذب در شركت ملي نفت متعاقبا در پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران منتشر مي شود.​
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
مگه مجوز نداشتند...

درضمن شرکت نفت باید پارتی داشته باشی
 

Similar threads

بالا