عکسهای مذهبی فقط تو این تاپیک

179

عضو جدید
کاربر ممتاز

 

pesare shad

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس نماز را به پا دارید برای یاد من

پس نماز را به پا دارید برای یاد من

مصداق کامل به پا داشتن اینه ، نه پیشونی رو کبود کردن
حمل بر بی احترامی نشه
من از همه گنه کارترم
 

mohammad m

عضو جدید
تقدیم به روزه داران عزیز :gol:


Over 500 Islamic & Ramadan HQ Wallpapers
517 JPG | upto 3840×2400 | 86.25 MB​


دوست عزيز چرا به زبان انگليسي ملاحضه ما بي سوادار و هم بكن به زبون شيرين فارسي باشه اشكالي داره كه همش انگليسي انگليسي انگليسي مي نوسي تو تمام پست ها و تاپيك هات
 

khanom-mohandes

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چند عكس بسیار زیبا با موضوع ایام مبارک برای تمامی مسلمانان



 

mehdix622

عضو جدید
کاربر ممتاز
بالا قبر های حضرت صالح هم همینجوره
همینطور جای پای آدم
احتمالآ انسانهای نخستین خیلی بزرگ بودن


قبر حضرت عثمان (خلیفه سوم) در بقیع





قرآن نوشته شده توسط حضرت عثمان




قبر مالک اشتر یار همیشگی حضرت علی در مصر


شما از برادران اهل سنت هستید؟؟؟؟
 

shabnam777

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه اونجاست كاش همونطور ساده مي موند
ممنون كارت قشنگ بود
 

taha894

عضو جدید
کاربر ممتاز
اللهم صل علی محمد و آل محمد ... و عجل الفرجهم ...:gol:
 

روياي ماه

عضو جدید
خانه خدا واقع در مكه – عربستان

قبله گاه مسلمانان جهان. مسلماناني كه استطاعت مالي دارند. حداقل يك بار در طول عمر خود به حج مشرف مي شوند مكه و مدينه مقدس ترين نقاط براي مسلمانان محسوب مي شود. سالانه بيش از دو ميليون نفر در ماه ذي الحجه براي مناسك حج تمتع عازم عربستان مي شوند.




معبد سن سوجي واقع در ژاپن

اين معبد به افتخار الهه "رحمت و شادماني" مذهب بودا در كنار رودخانه سوميدا ساخته شده و به گفته مسوولان گردشگري ژاپن سالانه 30 ميليون نفر از آن ديدن مي كنند.




كليساي باسيليكا واقع در ميدان سن پيترز رم - ايتاليا

شهر واتيكان محل اقامتگاه رسمي پاپ است. بنابر اعلام مركز ميراث جهاني يونسكو، باسيليكا "بزرگترين ساختمان مذهبي در جهان" است. روزنامه 5 تا 20 هزار نفر از اين محل ديدن مي كنند و بازديدكنندگان كل واتيكان در طول سال بالغ بر 18 ميليون نفر برآورد مي شود.





اماكن مقدس و مسيرهاي زيارتي واقع در رشته كوه هاي "كي" - ژاپن

سه مكان مقدس و زيارتي كه توسط مسيرهاي كوهستاني به شهرهاي باستاني نارا و كيوتو ژاپن منتهي شده و ريشه در سنن قديمي عبادت در مناظر طبيعي دارد. اين اماكن سالانه حدود 15 ميليون بازديدكننده را جذب مي كنند.




مركز زيارتي ساباريمالا واقع در استان كرالا - هند

مركز زيارتي هندوها در رشته كوه غربي "گات" كه معبد "ساتها" در آن واقع است. موسم زيارت در اين منطقه از ماه نوامبر آغاز و تا ژانويه ادامه مي يابد و بين 5 تا 60 ميليون نفر سالانه از آن ديدن مي كنند.




كليسا و زيارتگاه پادره پيو واقع در سن جيوواني روتوندو - ايتاليا

دراين منطقه زائران در امتداد مسير پياده روي مستقيم، طولاني وشيبدار با مناطقي تراس بندي شده به صورت باغ هاي گسترده در اطراف آن به محل كليسا هدايت مي شوند. "پادره پيو" يك راهب كاپوچين بود كه در دهه 1910 معروفيت يافت و اين كليسا به اسم وي نامگذاري شده است. هر ساله بين شش تا 7 ميليون زائر به اين مكان سفر مي كنند.




كليساي واقع در لورد - فرانسه

كتاب هاى مسيحيان مدعى است «برنادت سوبرويس» متولد 1844 در لورد فرانسه، مريم عذرا را در سن 12 يا 14 سالگى زيارت كرده و او را به تأسيس اين كليسا توصيه نموده است. همه ساله صدها هزار زائر مسيحي كاتوليك به «لورد» در فرانسه سفر مي كنند تا از مريم مقس براي بيمارانشان تقاضاي شفا كنند.
آب چشمه لورد بنا بر اعتقاد زائرين كاتوليك معجزه آساست. حدود 5 ميليون نفر سالانه به اين مكان سفر مي كنند.





مرقد امام حسين (ع) واقع در كربلا - عراق

مرقد امام حسين (ع) براي شيعيان مقدس ترين مكان پس از مكه و مدينه است. گاهي اوقات بين 3 تا 7 ميليون زائر در طول مراسم مذهبي سالانه در كربلا گردهم مي آيند.





كليساي باسيليكاي سنت فرانسيس واقع در آسيسي – ايتاليا

شهر باستاني آسيسي محل زادگاه سنت فرانسيس، قديس حامي حيوانات و محيط زيست است. در سال 1962 حدود 2 ميليون نفر در هفتمين سالگرد مرگ سنت فرانسيس شركت كردند آسيسي در حال حاضر سالانه پذيراي چهار تا 5 ميليون زائر است.




مرقد امام رضا (ع) واقع در مشهد – ايران

مشهد، مقدس ترين شهر ايران به معناي لغوي "محل شهادت" هشتمين امام شيعيان. مرقد امام رضا (ع) مهم ترين مكان مذهبي در ايران است و بالغ بر 12 تا 20 ميليون نفر در سال از آن ديدن مي كنند.




كليساي بزرگ نوتردام واقع در پاريس - فرانسه

اين كليسا به عنوان پرآوازه ترين كليساي پاريس، شاهكار معماري گوتيك به شمار مي رود و در سال 1163 ميلادي بنا شده است كليساي نوتردام امروز شهرت بين المللي دارد و سالانه 13 ميليون نفر از آن ديدن مي كنند.





كليساي آپارسيدا واقع در برزيل

شهر آپارسيدا برزيل پذيراي بزرگترين زيارتگاه مريم مقدس در جهان است كه سالانه هشت ميليون نفر بازديدكننده دارد. ريشه هاي اين زيارتگاه به قرن 18 ميلادي بازمي گردد در سال 1955 يك كليسا در آپارسيدا ساخته شد كه با گنجايش 45 هزار نفر دومين كليساي جهان پس از سن پيترز رم است.





بيت المقدس واقع در فلسطين

مكاني مقدس در سرزمين فلسطين كه از ديرباز محل نزاع بين مسلمانان با اديان ديگر بوده است. چندين مكان مهم مذهبي چون ديوار باختري، مسجد الاقصي و كليساي كاتوليك مقدس در اين شهر به چشم مي خورد. حدود 5/1 ميليون نفر هر ساله از اين اماكن مذهبي ديدن مي كنند.


خیلی دوست داشتم عکس هارو ببینم اما باز نشد.........:(:cry:
 

morteza545

عضو جدید
ایت الله مجتهدی ره

ایت الله مجتهدی ره

این فایل رو دانلود کنید عکسهای از مرحوم ایت الله مجتهدی تهرانی(ره)

لینک مستقیم
 
آخرین ویرایش:

m-m-h

عضو جدید
با سلام
راستش هیچکدوم از عکساتون باز نشد:que:
جز عکس مرقد مطهر امام رضا «ع»
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
عکس زیر مربوط به یک مسابقه دو استقامت میان بسیجیان در جبهه های جنوب است. در این مسابقه ، رزمنده باید با لباس رزم و سلاح سازمانی خود شرکت می کرد. در عکس شما شرکت کننده شماره 19 را می بینید.
احتمالاً این عکس مربوط به سال های 60 یا 61 است.
 

Similar threads

بالا