بچه ها كمك كنيد............... تو رو خدا كمك كنيد........كمك

وضعیت
موضوع بسته شده است.

vafaaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
به به میبینم که به فکر خودت افتادی آفرین

عاقلانه ترین کار همینه






 

starone312

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مشكل حل شد به سلامتي؟

عروس خانوم رفت خونه بخت؟:D
 

Maryam.Silent

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

ميدونيد قضيه چيه؟....... من عاشقم يا عاشق دل شكسته

دختر مورد علاقم داره نامزد ميكنه .............. يعني مامانش بزور شوهرش داره ميده


دارم ديوونه ميشم.......... تا الان 2 بار خواستم خودكشي كنم به دليلي نشد


تو رو خدا مسخرم نكنيد.............. كمكم كنيد


اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


:crying2::crying2::w04::w04::heart:
ما آماده ایم مامانشو بزنیم
 

starone312

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ما آماده ایم مامانشو بزنیم

:D

 

koobagher

عضو جدید
سلام.
به نظر بنده این دختری که این همه به ایشان علاقه دارید ارزش این همه محبت و علاقه را ندارد.
اگر واقعا به شما دل بسته بود به این راحتی تن به ازدواج با دیگری نمی داد. ارتباطش با شما هم صرفا برای ارضاء عاطفی و تفننی خودش بوده است.
با تشکر.
 

someone-x

عضو جدید
کاربر ممتاز
يه دل دارم درياست

خو سر رفت حوصلمون

اصن ولش كن نخواستيم

بیا یه متن دارم خوراک خودته تخصصیه شدید:
Tehran leuchtet -durch die Lichter der unzähligen Häuser und Straßen- und ist wach in der Tiefe der Nacht. Über Dich zu schreiben ist schwer, da es dich gar nicht gibt, da es dich nicht mehr gibt, und ob es dich jemals gegeben hat oder du bloß ein Gefühl oder eine Ahnung von all dem warst, was einem Leben eine Bedeutung, ein Ziel, eine Atwort auf all die Fragen gibt: du hast dich aus der Möglichkeit des Seins entfernt, da es mehr Leere gab als jede andere Deutung des Traums, der geräuschlos explodierende Traum eines Frühlings
Und ich habe schon wieder meine Sprache verloren

Dank an Maryam "scorpi" Rezai für das Korrektur-lesen
 

Maryam.Silent

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیا یه متن دارم خوراک خودته تخصصیه شدید:
Tehran leuchtet -durch die Lichter der unzähligen Häuser und Straßen- und ist wach in der Tiefe der Nacht. Über Dich zu schreiben ist schwer, da es dich gar nicht gibt, da es dich nicht mehr gibt, und ob es dich jemals gegeben hat oder du bloß ein Gefühl oder eine Ahnung von all dem warst, was einem Leben eine Bedeutung, ein Ziel, eine Atwort auf all die Fragen gibt: du hast dich aus der Möglichkeit des Seins entfernt, da es mehr Leere gab als jede andere Deutung des Traums, der geräuschlos explodierende Traum eines Frühlings
Und ich habe schon wieder meine Sprache verloren

Dank an Maryam "scorpi" Rezai für das Korrektur-lesen
چی میگی هان توهم کتک میخوای؟
 

starone312

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیا یه متن دارم خوراک خودته تخصصیه شدید:
Tehran leuchtet -durch die Lichter der unzähligen Häuser und Straßen- und ist wach in der Tiefe der Nacht. Über Dich zu schreiben ist schwer, da es dich gar nicht gibt, da es dich nicht mehr gibt, und ob es dich jemals gegeben hat oder du bloß ein Gefühl oder eine Ahnung von all dem warst, was einem Leben eine Bedeutung, ein Ziel, eine Atwort auf all die Fragen gibt: du hast dich aus der Möglichkeit des Seins entfernt, da es mehr Leere gab als jede andere Deutung des Traums, der geräuschlos explodierende Traum eines Frühlings
Und ich habe schon wieder meine Sprache verloren

Dank an Maryam "scorpi" Rezai für das Korrektur-lesen

ژخوف من بلدم تا 10 بشمرم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا