فروش تمام قسمت های فیلم جیمز باند به فرمت Divx

maxpayne

عضو جدید
تمام 21 قسمت ساخته شده این فیلم سینمایی اکشن،جاسوسی و مهیج در 5 حلقه DVD به فروش می رسد.فرمت فیلم ها Divx و کیفیت آنها گاهی از نسخه DVD فیلم هم فراتر است. تمام قسمت ها دارای فایل زیرنویس انگلیسی و 3 قسمت آخر علاوه بر زیرنویس انگلیسی ،زیرنویس فارسی هم دارد.قیمت هر 5 حلقه با هم 9000 تومان است.(هر فیلم حدود 400 تومان!)​
امکان سفارش برای شهرستان ها بدون اخذ هزینه ی پستی وجود دارد.​
براي آگاهي از نحوه سفارش با آدرس زير در تماس باشيد:​
mo.taghizadeh@gmail.com​
و يا با شماره زير تماس بگيريد:​
09122877313​
 

gordafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
الان دايويكس بساطيا ميفروشن 500 تومن:D!
تمام فيلمايي كه به صورت سري هست همينطوره ديگه چند حلقه هاش از 2 تومن بيشتر نيست ديگه سر هموطنش كه ادم كلاه نميزاره داداش!
 

maxpayne

عضو جدید
الان دايويكس بساطيا ميفروشن 500 تومن:D!
تمام فيلمايي كه به صورت سري هست همينطوره ديگه چند حلقه هاش از 2 تومن بيشتر نيست ديگه سر هموطنش كه ادم كلاه نميزاره داداش!
هی رفیق پیاده شو با هم بریم،اون بساطی ها که میگی هر فیلم می دن 500 تومن یا هر 6 تا فیلم تو یه DVDرو،در ضمن شما ارزش کارهای مجموعه ای رو مثل این که نمی دونی،الان کسایی هستن که همه ی کارهای آلپاچینو رو می دن 70،80 تومن،اصلا شما کسی رو دیدی همه کارهای جیمز باند رو بفروشه،بعدش هم ممکنه شما بساطی باشی ما نیستیم،همه هم مثل شما نیستند که بخوان 500 تومن بدن 100 تا فیلم تو یه DVD به فرمت 3GP با رزولیشن 20*30 نگاه کنن.
هر حلقه DVD من در میاد 1800 تومن که فکر کنم از 2000 تومن کمتر باشه!!
یه چیز دیگه شما که فکر می کنی هر فیلم جیمز باند که 70،80 میلیون دلار خرجش شده 400 تومن یعنی 0.4 دلار نمی ارزه،حیفه اون عکسه جیمز باند که کنار اسمت گذاشتی.
نکته آخر هم این که هر کی خواست می خره هر کی نخواست نمی خره،می ره از هر کی ارزون تر می ده می گیره،آدرسش. هم میاد از شما میگیره،این که کلاه گذاشتن نیست داداش!!!
 

gordafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
اااا تو از كجا فهميدي من بساط دارم نكنه تو تو خيابون پايين دسته چپ پهن ميكردي بساطتو اره!!
اااها شناختمت خوب ميدويي اون سري كه ميخواستن بساطتو جمع كنن خوب در رفتي!
اقاي فروتن اخه ايشون بد صحبت ميكنه ميگن با هر كي بايد مثل خودش صحبت كرد
از كوزه همان برون تراود كه دروست بساطتو جمع كن برو بيرون بابا حالا فضاي خالي بهت دادن نميتوني به كاربرا توهين كني كه بي جنبه
 

maxpayne

عضو جدید
نرود میخ آهنین در سنگ.
آقا ما بساط داریم روزی دو بار هم بساطمون رو جمع می کنند،تو هم خیلی لردی فقط زورت میاد پول به DVD بدی.حرف حق همیشه تلخه،درکت می کنم.
یاد اون داستان می افتم که یه روزی پادشاهی به غلامش گفت برای رفع حاجت آفتابه رو پر کن،غلام تو آفتابه آب جوش می ریزه،پادشاه بعد از اتمام کار شروع به کتک زدن غلام می کنه،دور و بری های پادشاه می گن چرا داری می زنیش،غلام می گه بزارید بزنه چون می دونم کجاش می سوزه!!!
 

maxpayne

عضو جدید
راستی یه چیز یادم رفت ،چون شما خیلی بچه با حال و بامرام و مودب و با جنبه و فعال و ادیب و ... هستی،هر 5 تا dvd رو با هم می تونم به شما بدم 1000 تومن،صدالبته هزینه پیک و غیره و ذلک با منه،آدرستو بده خودم بیارم خدمتتون.
 

gordafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه خيلي ممنون لطف شما قبلا شامل حال ما شده ضمنا مرسي از داستان ادبي كه اوردين مثال فوق مصداق بعضي از ادماست مثله ...
من قصدم توهين و بي ادبي نيست و به خاطر اينكه سن شما از من بيشتر هست اجازه چنين كاري رو هم به خودم نميدم
اميدوارم در بيزينس خودتون موفق باشين و با ديد جانب گرايي به منتقدان به كارتون نگاه نكنيد
(ضمنا خيلي خوشحالم همكاريم در زمينه بساط!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
 
بالا