۲ منبع برای به دست آوردن مفتکی نرم افزارهای اصل(پولی)

Sarp

مدیر بازنشسته
داشتم دبنال لایسنس رایگان میگشتم واسه یه برنامه که این مطلب رو تو وب فارسی دیدم .
گفتم اینجا هم بذارم تا دوستان آشنا بشن !



دیدم تبلیغات برای مطلب قهوه تلخ خوب بوده و بازدید زیاد شده است، گفتم حیف است کاربران ایرانی با منابع کلی من در مورد Giveawayها یا همان “به دست آوردن مجانی نرم افزار های پولی” آشنا نشوند.
این منابعی که معرفی می کنم، تمام منابع من نیستند (در آینده پست کاملتری خواهم نوشت) ولی تقریبا تمام Giveaway ها را پوشش می دهند (ممکن است با تاخیر باشد).
در ضمن من این منابع را فقط براین زودتر و کامل ننوشتم تا از دست کاربران فارسی زیان نروند و آن ها هم با این ها آشنا شوند و برای پست دادن در وبلاگشان یا هدیه دادن به دوستانشان و … استفاده کنند. پس من شما را تشویق می کنم که از این منابع استفاده کنید و هی پست نرم افزار اصل بنویسید مخصوصا که طرفدار خوبی هم دارد. این طوری هم کاربر نرم افزار اصل زیاد می شود و هم کپی رایت گسترش می یابد.
نمونه اش همین مطلب اخیر شاهوار (دریافت رایگان بهترین نرم‌افزارهای شرکت Ashampoo) که این همه نظر زیر پایش دارد. مطلب شاهوار در مورد نرم افزارهای Ashampoo است که هی و هی به صورت مجانی ارائه می شود و به دست آوردن نسخه اصل مجانی اش بسیار آسان است. اما شما که با منابع آشنا شدید در مورد Giveaway های بترتری(!) اطلاع خواهید یافت. Giveaway های نرم افزارهایی چون ویندوز ۳۰۰ دلاری یا بسته Cs5 آدوبی ۲۵۰۰ دلاری!
من این مطلب را که نوشتم دیگر کمتر در مورد Giveaway ها به روز رسانی خواهم کرد. اولا چون شما دیگر با منبع آشنا شدید و خودتان می توانید استفاده کنید و در مورد حتی بنویسید، دوما هم که در مورد کپی رایت مطالب زیادی می توان نوشت و همه اش نرم افزهای اصل نیست که!
*نکته: اگر در انجمن های زیر عضو شوید، انجمن ها امکانی دارند که تنظیم کنید تاپیک ها وپست های جدید فروم برای شما هر روز ایمیل شود. به شخصه از این روش استفاده می کنم که راحت تر و سریع تر است.





اولین جایی که من با Giveaway آشنا شدم همین فروم بود. این فروم را شاید بتوان کاملترین فروم و اولین این نوع انجمن ها دانست. کاربران انجمن در هر جایی که Giveawayایی باشد و دیده باشند مضیقه نکرده و در مورد آن اطلاع رسانی می کنند.
انجمن ، زیر انجمن هایی مثل Hot deals برای محصولاتی که مجانی نیستند ولی حراج یا تخفیف ویژه دارند و Personal Giveaways برای هدیه نرم افزارهای اصل شخصی دارد.
کلا برای این که بدانید آخرین نرم افزارهایی که به صورت مجانی عرضه می شوند چه نرم افزارهایی هستند و شانس خودتان را برای به دست آوردن نسخه اصل آن ها امتحان کنید، انجمن مجانی های Raymond.cc جای خوبی است.
نکته ای که لازم دیدم اشاره کنم: اغلب Giveawayهایی که به صورت شخصی توسط کاربران فروم شکل می گیرند، پیش نیازهایی مانند تعداد پست دارند. پس هر از گاهی از تاپیک ها تشکر کنید یا مطالب مفید ارسال کنید تا بتوانید در تاپیک های بیشتری برای هدیه گرفتن نرم افزارهای پولی به صورت مجانی شرکت کنید.
در ضمن این انجمن هر از گاهی تاپیک هایی با عنوان Grand Collabration Giveaway راه می اندازد که می بینید یک هو از ۳۴ نرم افزار مختلف، کاربران فروم ۶۰ لایسنس را هدیه می دهند و برای شرکت در این شانس بزرگ فقط باید در تاپیک پست دهید.




اوایل فقط همین فروم Raymond.cc بود ولی بعد ها فروم Techno 360 هم پیدا شد. این انجمن تکنو ۳۶۰ به قدیمی فروم قبلی نیست و ممکن است مثل آن هم به روز نباشد ولی وقتی به هر دویش سر می زنید، اطمینان نسبی پیدامی کنید که کمتر Giveawayایی را از دست می دهید.
مثل انجمن قبلی پیشنهاد می کنم در این فروم هم هر از گاهی فعالیت داشته باشید تا شاید اگر پیش نیازی مانند پست در تاپیکی بر قرار بود آن را از دست ندهید.

البته میتونید با سرچ تو گوگل خودتون هم یه چیزایی پیدا کنید .
کد:
[/COLOR][/B][LEFT][B][COLOR=red]software name giveaway
[/COLOR][/B][/LEFT]
[B][COLOR=red]
که به جای
software name اسم برنامه مورد نظرتون رو مینویسید.
کد:
[LEFT]http://1709.ir/1389/07/2-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%81%D8%AA%DA%A9%DB%8C-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1/
[/LEFT]
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
microsoft خلاصی از دست INFORMATION BAR و زیبا سازی INTERNET EXPLORER نرم افزار 0

Similar threads

بالا