روغن خردل دشمن چین و چروک

m roz

عضو جدید
با سرد شدن هوا، پوست زبر و خشک می شود و تاثیرگذاری انواع مرطوب کننده ها برای مقابله با خشکی پوست کوتاه مدت است. در این شرایط روغن خردل را به دست و صورت بمالید و پس از چند دقیقه بشویید. پوست نرم می شود و لکه های خشکی نیز از بین خواهد رفت.


در این فصل پوست دچار خارش، مستعد به جوش و لکه های تیره می شود که به راحتی با مصرف این روغن قابل رفع است. این روغن غلیظ که حاوی ویتامین و پروتئین است، به گردش خون کمک می کند و ظاهر پوست را بهبود می بخشد . با استفاده منظم از این روغن، پوست شاداب و علایم پیری از جمله چین و چروک، لکه های تیره و ... نیز برطرف می شود.


خردل تیرگی پوست را به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید برطرف می کند. کافی است هفته ای ۲ یا ۳ بار این روغن را در قسمت های موثر بمالید تا سوختگی از بین برود.


برای رفع ریزش مو، شوره سر و مشکلات پوست سر کافی است پوست سر و موها را با این روغن به آرامی ماساژ دهید و پس از نیم ساعت بشویید. این روغن با سفیدی زودرس، ریزش مو، شوره سر و... مقابله می کند.


برای درمان سرماخوردگی ، سرفه و ... بسیار موثر است. با مشکلات قلبی نیز مقابله می کند و در حفظ سلامت سیستم گوارش موثر است. با تنظیم گردش خون و دفع ضایعات به بدن کمک می کند. بنابراین حتما در برنامه غذایی تان از این روغن استفاده کنید.


خواص خوراکی ها، روزنامه ی خراسان
 

l-mohajeri

عضو جدید
روغن خردل رو همه جا میفروشن؟من از روغن زیتون برای پوستم استفاده میکنم.تاثیری داره؟
 
بالا