سلام، باید ابتدا با ابزار edit poly انتخاب کنی ( هر قسمتی رو که میخواید عین هم باشه متریالش ) بعد در آخر تنظیمات بخش ID وجود داره....اونجا یه آیدی اختصاصی میدی بهش...تو متریال ادیتور از متریال مولتی استفاده میکنی و برای هر متریال آیدی که تو بخش قبل دادی رو میدی اینطوری وقتی مولتی رو به آبجکت...
سلام،میدونم یکم دیر شده اما بگید چجوری کرک کردید تری دی مکس رو...بعد هم وقتی ورژن stable تری دی مکس هست (2014) چرا میرید سراغ این ورژن های جدید که وی ری روش آزمایشیه!
پاک کردن و دوباره ریختن تری دی مکس و وی ری فایده نداره...اگر درست کرک نشه فقط با پاک کردن ویندوز میشه درستش کرد...
فایل ها...
سلام
خب در واقع uvwmap سریعتر هست اما محدودیت های خودش رو داره...شما وقتی از این مد استفاده میکنید در واقع برای شکل های دایره ای مربعی و ... ساده و تکسچرهای نچندان متفاوت و یکنواخت استفاده میکنید.اما unwrap برای مواردی مثل مدل شما راحت تر خواهد بود، میتوانید به جزئیات با تنظیمات بیشتری کار کنید...
سلام این ارور مربوط به تنظیمات رندرتون میشه! یک عکس از تنظیمات صفحه اول رندرتون بزارید.99 درصد اوقات مربوط به این میشه که شما یا خواستید چند فریم رو رندر بگیرید و آدرس برای ذخیره شدن یا نوع فرمت ذخیره شدن رو انتخاب نکردید یا همون یک فریم و آدرس پیشفرض رو انتخاب کردید و آدرس ندادید و یا فرمتش رو...
سلام
1- برای بلوک های شیشه ای میتونی از باکس استفاده کنی که با یکم ویرایش توسط editpoly و دادن کد id متریال میتونی با یک متریال شیشه مناسب اون طرح ها رو به سادگی در بیاری
2- معمولا مقیاس شکل با اشیاء اطراف جور نیست.اول آبجکت رو انتخاب کنید و بعد از گوشه پایین سمت راست،zoom object رو بزنید...
خواهش میکنیم،بالاخره اینجا جای کمک بهم دیگر است در کل با تعویض اسم CascadeInfo.cas خود اتودسک یک فایل دیگه به همین نام میسازه و میذاره شما دوباره نام نویسی کنید.انشالله که مشکلتون حل میشه.از I_AM_ARCHITECT هم تشکر بابت راهنمایی درست.
سلام،یک راهکار هست!!!!
این فایل ها رو پاک کنید:
C:\ProgramData\FLEXnet\adskflex_00691b00_tsf.data
C:\ProgramData\FLEXnet\adskflex_00691b00_tsf.data_backup.001
با پاک کردن اینا دوباره تری دی مکس از شما میخواد که ریجستر کنید! که شما طبق معمول اقدام میکنید و اتودسک هاتون رو فعالسازی و کرک...
شما که تو مکس 3 بعدی میکنید راحتید؟
من تو کد 3 بعدی می کنم چون اندازه های دقیق میشه بهش داد.
هرکسی با هر نرم افزاری که زیادتر کار کرده باشه 100% راحت تره...اتفاقا امروز دو تا خانوم مهندس داشتن یه نما رو با کد سه بعدی میکردن و من هم همزمان همون نما رو با 3dsmax سه بعدی کردم...من سریعتر این کار...
سلام با استفاده از Vray Displacement هم میتونی اینکار رو بکنید.
برای این شکل اگر فقط مشکلتون همون دو تا عضو هست که با EditPoly که انجام دادین انتخابشون کنید و DeAttach کنید.حالا به صورت جداگانه به عنوان یک Object جداگونه ویرایششون کنید.
سلام،پنجره رندر خود وی ری رو اگه میگید باید در بخش Alpha تغییرات رو اعمال کنید.اگر مشکل داشتید هنوز پنجره VrayBuffer رو غیر فعال کنید و تو پنجره خود تری دی مکس رندر نهایی بگیرید.
سلام
خسته نباشید...کارتون در کل خوبه،نمیدونم چرا اما طرح کلی خیلی برام آشناست...اگه از رو طرحی زدین این مدل رو خوشحال میشم ببینمش.
1- به نظر دسته های دوچرخه کمی کوچکتر از حد واقعی برای این سایز از دوچرخه میان...اگر فقط یکم جای دسته های راننده اش بزرگتر باشه بهتر میشه
2-لاستیک تیوپ عقب یکم از...