دوباره سلام عرض میکنم ، دوست عزیز من این مسئله رو همیشه اینجوری برا خودم حل کردم که ولتاژ میدان در حقیقت مانند یک منبع ولتاژ هستش که بقیه مدار رو تغذیه میکنه و ما نمی تونیم اون رو تغییر بدیم و اون رو ثابت در نظر میگیریم
سلام ،
دوست عزیز در مورد کنترل سرعت موتور شنت در کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن از صفحه 512 تا 518 به طور مفصل توضیح داده شده که می تونید مطالعه کنید
اما در مورد این که چرا شار ثابته ....
جریان میدان ثابته، علتش اینه که ولتاژ میدان رو ثابت در نظر میگیریم
If=Vf/Rf
شار هم با جریان میدان رابطه...
سلام . دوست عزیز در مورد تلفات الکتریکی و مکانیکی و مغناطیسی در کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن صفحه 491 به طور اجمالی توضیحاتی داده شده ، در ضمن تلفات مغناطیسی شامل تلفات فوکو و هیسترزیس میشه که تلفات هیسترزیس به سطح حلقه هیسترزیس(نمودار هیسترزیس) مربوط به هسته به کار رفته در ماشین بستگی داره...
سلام . واقعا زحماتی که توی این سایت میکشید جای تقدیر داره . در رابطه با استاندارد هایی که قرار داده بودید متاسفانه دانلود نشد و اونایی که دنبالشون میگشتم نبود. بازم ازتون تشکر میکنم
سلام آقای مهندس خوب هستید؟ آقا شرمنده می تونید برام مشخصات سیستم قدرت 24 باسه ( امپدانس و راکتانس های خطوط انتقال و ژنراتور ها و سایر مشخصات ) رو برام پیدا کنید و ایمیل بزنید خیلی واجبه نمیتونم پیداشون کنم . ممنون میشم
سلام آقای مهندس خوب هستید؟ آقا شرمنده می تونید برام مشخصات سیستم قدرت 24 باسه ( امپدانس و راکتانس های خطوط انتقال و ژنراتور ها و سایر مشخصات ) رو برام پیدا کنید و ایمیل بزنید خیلی واجبه نمیتونم پیداشون کنم . ممنون میشم
سلام آقای مهندس خوب هستید؟ آقا شرمنده می تونید برام مشخصات سیستم قدرت 24 باسه ( امپدانس و راکتانس های خطوط انتقال و ژنراتور ها و سایر مشخصات ) رو برام پیدا کنید و ایمیل بزنید خیلی واجبه نمیتونم پیداشون کنم . ممنون میشم