Recent content by javad bala

  1. J

    الكترناتور- مولد نيروي الكتريكي در موتور خودرو

    معرفي محصول به طور كلي مصارف متعددي و پيوسته نيروي الكتريكي در خودرو به اشكال مختلفي در حال افزايش مي باشد . اين مصرف كننده ها در قسمت هاي مختلف خودرو مانند استارتر‌، سيستم احتراق ، سيستم سوخت رساني ، روشنايي و ساير ادوات و تجهيزات جديد مانند ادوات كنترل موتور و .... پراكنده مي باشند . به همين...
  2. J

    رويکردي استراتژيک به فرايند

    4- تدوين برنامه آموزشي: در تدوين برنامه استراتژيك آموزشي رعايت موارد ذيل حائز اهميت است : -جلب تعهد و مشاركت مديران و کارکنان: زماني مديران و کارکنان نسبت به برنامه و روش طراحي و توسعه آن اعتقاد و ايمان پيدا خواهند كرد كه خود در اين فرايند درگير شده و تلاش كنند. -ايجاد انتظارات صريح و واقع...
  3. J

    رويکردي استراتژيک به فرايند

    2-رويكرد تقاضا محور (demand - led approach) : اين رويكرد براي تدوين برنامه هاي استراتژيك آموزشي سه وجه دارد: الف – كسب و كار محور؛ توجه اصلي اين رويكرد ، فرايند برنامه ريزي كسب وكار است كه زمينه و ماموريت سازمان را تثبيت مي كند. اين رويكرد بستر را براي برنامه ريزي آموزش مهيا مي كند و نشان مي دهد...
  4. J

    رويکردي استراتژيک به فرايند

    6- در نظر گرفتن اهداف، خط مشي هاي (استراتژي ها) اساسي برنامه هاي توسعه اي دولت و امكانات مالي، كه در اختيار سازمانها قرار داده مي شود. به عبارت بهتر اهداف نظام آموزش كاركنان در سازمانها نيز مي‌بايست در راستاي برنامه هاي پنج ساله دولت تدوين شوند تا مورد تاييد مديران ارشد و سياستگذاران سازماني نيز...
  5. J

    رويکردي استراتژيک به فرايند

    چكيده سازمانهاي صنعتي را مي توان تعيين كننده مسير اصلي توسعه يافتگي كشور محسوب كرد. چرا كه در فراهم سازي شرايط اشتغال، توليد، ارز آوري و در عين حال ايجاد ثبات اقتصادي كشورنقش مهمي را ايفا مي كنند . بديهي است كه در چنين شرايطي افزايش توانمندي جهت مقابله با رقباي داخلي و خارجي نيازمند در اختيار...
  6. J

    مدیریت دانش از دیدگاه یك استراتژی تجاری

    مدیریت دانش به اطلاعات می‌پردازد5 میزان صحیح اطلاعات در زمان مناسب مدتها است كه یك عامل مهم برای انجام انواع كارها بوده است. گرچه، میزان اطلاعات موجود داخلی و خارجی زیاد است. بیهوده نیست كه امروزه مدیران كاری دربارة غرق شدن در دریایی از اطلاعات صحبت می‌كنند. دو برابر شدن اطلاعات موجود در هر 8 تا...
  7. J

    مدیریت دانش از دیدگاه یك استراتژی تجاری

    چكیده اخیر مدیریت دانش به یك موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون**در سالهای تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باورند كه سازمانهای باقدرت دانش می‌توانند برتری‌های بلندمدت خود را در عرصه‌های رقابتی حفظ كنند. منابع نقد و بررسی و چشم‌اندازهای رقابتی سازمان‌ها نشان دهندة...
  8. J

    مدیریت دانش از دیدگاه یك استراتژی تجاری

    مدیریت دانش به تكنولوژی نمی‌پردازد... 10 درك این حقیقت برای اجرای مدیریت دانش لازم و ضروری است، كه مدیریت دانش راه‌حل اجرای یك تكنولوژی اطلاع‌رسانی نیست و تنها نشان دادن اینكه هم اكنون یك سازمان دانش بنیاد هستیم كافی نیست. پیش از این بسیاری از فروشندگان سیستم فن‌آوری اطلاعات، توانایی بازار را در...
بالا