جنرالموتورز، شورلت مالیبو 2014 را پاییز به بازار عرضه میکند. مصرف جادهای این خودرو به 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش پیدا کرده و با 10 کیسه هوا ایمنتر از پیش شده است.
خبرآنلاین: جنرالموتورز، شورلت مالیبو 2014 را پاییز به بازار عرضه میکند. مصرف جادهای این خودرو به 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش پیدا کرده و با 10 کیسه هوا ایمنتر از پیش شده است.
شورلت مالیبو 2014 هم مانند نمونه 2013 آن شبیه به برادر بزرگتر خود Impala طراحی شده؛ اما موتور 2.5 لیتری و 4 سیلندر آن همراه با سیستم روشن/خاموش خودکار مصرف این نمونه را در مسیرهای درونشهری به 10.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و در بزرگراهها به صدی 6.72 لیتر خواهد رساند. قدرت موتور این خودرو 196 اسببخار است و گشتاور نیرویی معادل 253 نیوتنمتر تولید خواهد کرد.
این خودرو نهتنها کممصرفتر از مدل 2013 خود است، بلکه در آن فضای بیشتری به سرنشینان عقب خودرو اختصاص یافته و بهبود شاسی و سیستم تعلیق آن خودروی روانتری را در اختیار رانندگان قرار خواهد داد.
این سدان سایز متوسط پرفروش، خودرویی نیست که جنرالموتورز بتواند به سادگی بازار روبهرشد آن را نادیده بگیرد. این شرکت تلاش کرده با ایجاد بهبودها و تغییراتی در نمونه 2014 آن را جذابتر از پیش به بازار وارد کند. از جمله این ویژگیهای تازه میتوان به این موارد اشاره کرد:
بازطراحی قسمتهای جلو و عقب خودرو
افزایش فضای داخلی
بازطراحی کنسول میانی
استفاده از موتور جدید 2.5 لیتری همراه با سیستم روشن/خاموش خودکار که میتواند مصرف سوخت در مسیرهای شهری را تا 5درصد و مصرف جادهای خودرو را حدود 3درصد کاهش دهد.
پیشبینی موتور 2 لیتری توربوشارژ با 14درصد گشتاورنیروی بالاتر که در صورت درخواست خریداران میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و گشتاورنیرو را به حدود 400 نیوتنمتر برساند.
مهندسی سیستم تعلیق کاملا جدید که تجربه رانندگی بهتری را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد.
به کارگیری سیستمهای ایمنی برای نقطه کور و سنجش ترافیکی که در چهارراهها به خودرو نزدیک میشود.
بازطراحی بخشهای خارجی این خودرو کاملا تابع شورلت Impala جدید بوده، عریضشدن کاپوت و پایینتر آمدن جلوپنجره یا تغییراتی در سپر از این خودرو اقتباس شده است.
در طراحی فضای داخلی تلاش شده فضای بزرگتری مخصوصا به سرنشینان عقب خودرو اختصاص پیدا کند و با ایجاد تغییراتی در بالشتک صندلیها امکان راحتتر نشستن برای این افراد فراهم شود.
کنسول میانی این خودرو وسیعتر طراحی شده و فضای بیشتری برای قرار دادن دستها، دو فنجان و دو تلفن همراه پیشبینی شده است.
ایجاد این تغییرات در مالیبوی جدید 18 ماه به طول انجامیده و در نهایت باعث شده خودرویی با بهرهوری بالاتر که میتواند با سدانهای اسپرت برابری کند، آماده ورود به بازار شود. موتور استاندارد این خودرو Ecotec کاملا جدید با 4 سیلندر است که سوخت با پاشش مستقیم به درون آن تزریق خواهد شد. مهندسی بهتر این موتور باعث شده علاوه بر کاهش انتشار گازهای گلخانهای توسط آن، بتواند در دور موتور پایین گشتاورنیروی بالاتری داشته باشد و در سرعتهای پایین هم قدرت خود را به خوبی نشان بدهد.
شورلت مالیبو 2014 هم مانند نمونه 2013 آن شبیه به برادر بزرگتر خود Impala طراحی شده؛ اما موتور 2.5 لیتری و 4 سیلندر آن همراه با سیستم روشن/خاموش خودکار مصرف این نمونه را در مسیرهای درونشهری به 10.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و در بزرگراهها به صدی 6.72 لیتر خواهد رساند. قدرت موتور این خودرو 196 اسببخار است و گشتاور نیرویی معادل 253 نیوتنمتر تولید خواهد کرد.
این خودرو نهتنها کممصرفتر از مدل 2013 خود است، بلکه در آن فضای بیشتری به سرنشینان عقب خودرو اختصاص یافته و بهبود شاسی و سیستم تعلیق آن خودروی روانتری را در اختیار رانندگان قرار خواهد داد.
این سدان سایز متوسط پرفروش، خودرویی نیست که جنرالموتورز بتواند به سادگی بازار روبهرشد آن را نادیده بگیرد. این شرکت تلاش کرده با ایجاد بهبودها و تغییراتی در نمونه 2014 آن را جذابتر از پیش به بازار وارد کند. از جمله این ویژگیهای تازه میتوان به این موارد اشاره کرد:
بازطراحی قسمتهای جلو و عقب خودرو
افزایش فضای داخلی
بازطراحی کنسول میانی
استفاده از موتور جدید 2.5 لیتری همراه با سیستم روشن/خاموش خودکار که میتواند مصرف سوخت در مسیرهای شهری را تا 5درصد و مصرف جادهای خودرو را حدود 3درصد کاهش دهد.
پیشبینی موتور 2 لیتری توربوشارژ با 14درصد گشتاورنیروی بالاتر که در صورت درخواست خریداران میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و گشتاورنیرو را به حدود 400 نیوتنمتر برساند.
مهندسی سیستم تعلیق کاملا جدید که تجربه رانندگی بهتری را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد.
به کارگیری سیستمهای ایمنی برای نقطه کور و سنجش ترافیکی که در چهارراهها به خودرو نزدیک میشود.
بازطراحی بخشهای خارجی این خودرو کاملا تابع شورلت Impala جدید بوده، عریضشدن کاپوت و پایینتر آمدن جلوپنجره یا تغییراتی در سپر از این خودرو اقتباس شده است.
در طراحی فضای داخلی تلاش شده فضای بزرگتری مخصوصا به سرنشینان عقب خودرو اختصاص پیدا کند و با ایجاد تغییراتی در بالشتک صندلیها امکان راحتتر نشستن برای این افراد فراهم شود.
کنسول میانی این خودرو وسیعتر طراحی شده و فضای بیشتری برای قرار دادن دستها، دو فنجان و دو تلفن همراه پیشبینی شده است.
ایجاد این تغییرات در مالیبوی جدید 18 ماه به طول انجامیده و در نهایت باعث شده خودرویی با بهرهوری بالاتر که میتواند با سدانهای اسپرت برابری کند، آماده ورود به بازار شود. موتور استاندارد این خودرو Ecotec کاملا جدید با 4 سیلندر است که سوخت با پاشش مستقیم به درون آن تزریق خواهد شد. مهندسی بهتر این موتور باعث شده علاوه بر کاهش انتشار گازهای گلخانهای توسط آن، بتواند در دور موتور پایین گشتاورنیروی بالاتری داشته باشد و در سرعتهای پایین هم قدرت خود را به خوبی نشان بدهد.