این میل احتمالا برای خیلی از دوستان ارسال شده ولی من جهت اطلاع دیگر دوستان عزیز مجددا متن آن را در اینجا قرار میدهم
نخستین همایش ملی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر (TPM)
برآن شدیم تا برای اولین بار در ایران ، متخصصین و علاقمندمان سیستم TPM را در 9و10تیرماه سال1387 ، گردهم آوریم تا با تبادل تجربیات و بررسی آخرین دستاوردها در زمینه کارآمدترین سیستم نگهداری و تعمیرات ، قدمی هرچند کوچک در راه اعتلای صنعت کشورمان برداشته باشیم.
برهمین اساس دبیرخانه نخستین همایش ملی TPM از5 بهمن 1386کارخود را رسمأ آغاز نموده است. از کلیه دوستان و فعالان در زمینه نت نیز تقاضا داريم تا با انعکاس این خبر ما را در برگزاری هرچه بهتر این همایش یاری رسانند.
سایت همایش نيز فعال شده و طی روزهای آینده اطلاعات مورد نیاز در سایت قرار خواهد گرفت.
محل برگزاری کنفرانس درموسسه مطالعات بهره وری ومنابع انسانی همزمان در 4 سالن موسسه تعیین شده است.
محورهای تخصصی نخستین همایش ملی TPM اعلام گردید
پس از بررسی سوابق اجرای tpm در برخی از صنایع داخلی و خارجی و همچنین نیازهای صنایع داخی در زمینه استقرار سیستم tpm ، نیازهای محورهای تخصصی نخستین همایش ملی TPM تدوین گردید
محورهاي تخصصي :
1) مراحل ارتقاء سیستم نت از PM به TPM
2) مورد کاوی اجراي TPM در سازمانهاي ايراني
3) شاخص اثربخش کلی تجهیزات ( OEE)
4) چالش های پیاده سازی TPMدرسازمان های ایرانی
5) بسترسازی اجرای TPMبااستقرارنظام آراستگی محیط کار(5S)
6) استفاده ازRCM درTPM
7) TPM و شش سیگما
8) ویژگیهای نرم افزار نگهداري و تعميرات دراجرای موفق TPM
9) اجرای TPM در واحدهای پشتیبانی و ستادی
10) نگهداری و تعمیرات مستقل خودکار (AM)
11) نگهداری و تعمیرات کیفیتی (Q.M)
12) بكارگيري مدیریت کیفی نگهداری و تعمیرات در اجراي موفق TPM
13) آموزش و فرهنگ سازی در TPM
14) مدیریت زودهنگام برتجهیزات درTPM
15) مدیریت ایمنی و محیط زیست در TPM
16) برنامه های اجرایی جهت حذف شش ضایعه بزرگ در تجهیزات
17) جایگاه نگهداری و تعمیرات بهره ور (PM) در سیستم TPM
18) جایگاه پیمانکاران نگهداری و تعمیرات در سیستم TPM
19) مديريت هزينه هاي نگهداري و تعميرات بهره ور فراگير
20) TPM و تفكر ناب
21) جايگاه CM در سيستم نت بهره ور فراگير
مژده به ارائه کنندگان مقاله در همایش TPM
یکی از نقاط ضعف مشهود در بسیاری از کنفرانسها ، فایل نمایشی مقالات بوده که عمدتا کپی مطالب متنی در برنامه پاورپوینت میباشد . این موضوع علاوه بر کاهش سطح تاثیرگذاری مقالات موجب خستگی حاضرین در کنفرانس میگردد.
به نظر میرسد که این موضوع در اغلب موارد به دلیل کمبود وقت و مشغله کاری زیاد ارائه کنندگان مقالات باشد ، به همین خاطر متولیان همایش TPM تصمیم دارند تا به آندسته از عزیزانی که مقالاتشان جهت ارائه در کنفرانس پذیرفته میشود ، برای تهیه فایل نمایشی مقاله کمک نمایند.
این کار هزینه ای برای صاحبان مقالات نداشته و تنها در راستای ارتقاء کیفیت ارائه مقالات میباشد. لازم به توضیح است که در تهیه فایلهای نمایشی علاوه بر بهره گیری از افکت های مختلف موجود در نرم افزار مورد استفاده ، از صدا و تصاویر مرتبط با موضوع نیز استفاده خواهد شد که در این رابطه هماهنگی های لازم نیز با ارائه کننده مقاله انجام خواهد شد.
به امید دیدار جنابعالی در نخستین همایش ملی نگهداری و تعمیرات بهرهور فراگیر
وب سايت كنفرانس :
http://www.tpm-conf.ir تلفن : 4-88844973 - 021 پست الكترونيك :
info@tpm-conf.ir