کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
عاشق این عکسم ..:heart:

 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه راست هم باشه مثل قضیه دوپینگ مسئولین فدراسیون یه بند و تبصره ای از خودشون درمیارن و قضیه رو ماست مالی میکنن

پرسپولیس 3 استقلال 0 ؟؟؟؟؟ استفاده همزمان از 4 بازیکن خارجی تخلف جدید
6تا
ییا
شایعه در شهر!!!
کانون هواداران پرسپولیس:تخلفی دیگر از سوی تیم دوم پایتخت در دربی 75 که از این موضوع دیگر نمی شود گذشت و باید مسئولین جواب گویه این تخلفات باشند.


بعد از بازی معروف استقلال و پرسولیس که آزمایش دوپینگ دو بازیکن استقلالی ها مثبت در آمد و مسئولین فوتبال کشور به راحتی از این مسئله گذشتند این بار تیم دوپینگی ها در دقایقی از بازی با 4 بازیکن خارجی در زمین حاضر شد.

از دقیقه 84 بازی به بعد تیم استقلال با 4 بازیکن خارجی بازی را ادامه می دهد. این بازیکنان خارجی عبارتنداز: 1- جان واریو 2- جی‌لوید ساموئل 3- : رودریگو توزی 4- و جواد نکونام. بله نکته قابل توجه اینجا است جواد نکونام بازیکن ایرانی تیم اوساسونا در 31 تیرماه امسال بعداز اتمام زمان ثبت قرارداد در هیئت فوتبال که برای بازیکنان ایرانی تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه بیست و دوم تیر ماه 91 مقرر شده بود قراردادش را به عنوان اینکه یک بازیکن خارجی و فوتبالیستی از کشوراسپانیا و تیم اوساسونا آمده است جذب تیم فوتبال استقلال شده و توانست قرارداد خود را با این تیم در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نماييد.
البته لازم به ذکر است تمامی این صحبت ها حدس و گمان می باشد و باید صبر کرد و منتظر پاسخ گویی مسئولین باشیم اما چیزی که مشخص است باید این مسئله برسی شود و تخلف بودن یا نبودن آن کاملا مشخص شود برای هواداران.

تو این مدت همه فهمیدیم که نباید به این چیزا دلخوش کنیم ... سعید دقیقی که یادتونه خیلیا 3 اخطاره بودنشو تاییدش کردن و سایت باشگاشونم نوشته بود چطوری با یه دلیل بچه گونه ماست مالی کردن؟ یا همین قضیه JACK 3D که گفتین .

این حرف اونموقع هست که خارجی بودنش براشون خوب بود باید دید الان چی میگن!!!
به گزارش فوتبال آنلاين مجتبی عابدینی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال می‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجیدی را جذب کند گفت: حضور مجیدی و نکونام ارتباطی به پر بودن لیست استقلال ندارد. این دو بازیکن با توجه به اینکه فصل قبل لژیونر بوده اند به عنوان سهمیه بازیکن خارجی می توانند جذب استقلال شوند.

http://www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=46792
 
آخرین ویرایش:

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: دربی دلپسندی نبود/ قاضی باید قدر جادوگری کریمی را می*دانست




مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: بر عکس انتظارات دربی دلپسندی را ندیدیم.
علی پروین در مورد دربی 75 عنوان کرد: آنگونه که تصور می*شد شاهد دربی خوبی نبودیم و اصلا این بازی دلپسند و خوب نبود. البته پرسپولیس در نیمه اول بهتر بود و خوب بازی را اداره کرد و موقعیت*های خوبی هم داشت.وی افزود: اگر ضربه سر کریمی گل می*شد قطعا بازی زیباتر دنبال می*شد. قبل از بازی گفته بودم که در دربی*ها باید از تک فرصت*ها بهترین استفاده* را کرد به همین دلیل قاضی باید قدر جادوگری کریمی را می*دانست و در آن فرصت تک به تک با یک گل همه چیز را تغییر می*داد.پروین در خصوص سنگ پراکنی هواداران گفت: اصلا اتفاق خوبی نبود. بازیکنان در زمین با هم رقابت می*کنند و در بیرون از زمین با یکدیگر رفیق*اند. کشورهای دیگر هم دربی ما را تماشا می*کنند. من کاری ندارم که چه کسی اول این موضوع را شروع کرد اما باید قبول کنیم این کار اشتباه است. رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: این گونه اعتراض*ها باعث می*شود هواداران محروم شوند که این به ضرر پرسپولیس و استقلال است. امیدوارم دیگر شاهد این صحنه*ها در ورزشگاه*ها نباشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محصص: استرس زيادي دليل افت كيفيت داربي بود/ ژوزه با این ترکیب نتیجه می گیرد




مرجع خبری پرسپولیس : مرتضي محصص گفت: به دليل استرس بالاي هر دو تيم تهراني، كيفيت تاكتيكي داربي 75 بالا نبود.
اين مدرس فيفا درباره نكات فني بازي پرسپوليس و استقلال بيان كرد: پرسپوليس با تغييراتي كه مانوئل ژوزه در خط دفاعي*اش انجام داده بود با سه دفاع بازي را شروع كرد ولي تركيب استقلال تغيير چنداني نداشت.وي افزود: چون دو تيم ميل به حمله داشتند بسيار عجله مي*كردند و اين مسئله باعث شد تا بسيار باز فوتبال بازي كنند و نتوانند به حفظ توپ بپردازند.وي ادامه داد: پرسپوليس با استفاده صحيح از كريمي و مهدوي كيا بازي را خوب شروع كرد و در نيمه دوم هم استقلال با فرستادن حنيف عمران*زاده به نوك حمله قصد غافلگيري حريف را داشت كه تدبير بدي نبود چون كه نيلسون دروازه*بان بلندقدي نيست.اين كارشناس فوتبال همچنين تعويض*هاي دو تيم را ديرهنگام دانست و اظهار كرد: ساموئل و توزي در استقلال و نوري در پرسپوليس دير به ميدان آمدند و ژوزه مي*توانست از كاظميان يا زائد هم استفاده كند هرچند كه با روندي كه بازي داشت تعويض*ها تاثير چنداني نداشت.وي افزود: استقلال در این بازی بازيكن شاخصي نداشت كه بگوييم از بقيه بهتر بود. در پرسپوليس غلامرضا رضايي بعد از مدت*ها بسيار خوب بازي كرد.محصص ادامه داد: ترافيك در خط حمله پرسپوليس را مي*توان با ترافيك در خط هافبك استقلال مقايسه كرد و اين سيستم استفاده چرخشي از مهاجمان بسيار خوب است.وي در پايان گفت: ژوزه مي*تواند با اين سيستم سه دفاعه كه بازي كرد در ديگر بازي*ها نتيجه بگيرد اما استقلال بايد روند بازي خود را تغيير دهد چون بازي اين تيم قابل پيش*بيني شده هرچند تا دو، سه هفته ديگر مي*توان اين دو تيم را بهتر تحليل كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان: از نتيجه راضي نيستم



مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران، با بيان اينکه بعضي ها تنها به فکر حاشيه سازي هستند، گفت: در ديدار با استقلال موقعيت هاي فراواني را از دست داديم که اين مساله خود يک ضعف براي تيم پرسپوليس است.

محمد رويانيان افزود: ازنتيجه بدست آمده مقابل استقلال رضايت ندارم و مي توانستيم برنده اين بازي مهم باشيم.وي ادامه داد: متاسفانه در ديدار با استقلال با وجود آنکه موقعيت هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد کرديم، ولي به هيچ عنوان نتوانستيم آنها را به گل تبديل کنيم.مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران، گفت: تبديل نکردن موقعيت ها به گل يک ضعف در تيم ما است که بايد با تلاش کادر فني اين ضعف هر چه سريعتر برطرف شود.وي درادامه خطاب به بازيکنان پرسپوليس تصريح کرد: از شما انتظار داريم دربازي هاي بعد بهتر از ديدار مقابل استقلال کار کنيد و انتظارات به حق هواداران را برآورده سازيد.وي درخصوص شايعات اخير مبني براحتمال اخراج مانوئل ژوزه درصورت ادامه ناکامي هاي پرسپوليس، اظهار داشت: به تنهايي در چنين مواردي تصميم نخواهم گرفت، اما بايد اين را اعلام کنم که برخي اخبار و اظهار نظر ها در اين خصوص صحت ندارد.رويانيان خاطرنشان کرد: اميدوارم بازيکنان ما در ديدار بعدي خود نيز روند رو به رشد شان را ادامه دهند و شايستگي ها بالاي خود را به اثبات برسانند تا تيم به شرايط آرماني بازگردد.وي با انتقاد ازحواشي اطراف تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: متاسفانه برخي افراد از ابتداي فصل تيم ما را به حاشيه بردند و با شروع نقل انتقالات بازيکنان ما را ميلياردي لقب دادند و از صحبت هاي ما در خصوص بر گزاري مسابقات در ماه مبارک رمضان حاشيه ساختند. نمي دانم اين افراد چطور تيم ما را ميلياردي دانستند که به خود اجازه حاشيه سازي دادند.وي با اشاره به ديگر مشکلات تيم، تاکيد کرد: با اولين شکست پرسپوليس عليه سرمربي ما مصاحبه هاي تندي شد و ما بايد مقابل اين جو سازي ها ايستادگي کنيم.مديرعامل باشگاه پرسپوليس، گفت: از هواداران مي خواهم که اجازه حاشيه سازي را به برخي افراد ندهند و از تيم محبوب خود و مديريت آن حمايت کنند تا به نتيجه مطلوب برسيم و همچنين از بازيکنان مي خواهم عيار واقعي خود را در ديدار هاي آينده نشان دهند.وي درخصوص راهکارهاي خود براي مقابله با اين حاشيه سازي ها، اظهار داشت: برخي دوستان هميشه براي تيم ما حاشيه سازي مي کنند، به همين سبب برنامه هايي را دردستور کار قرار داده ايم تا حاشيه سازي ها را خنثي کنيم و بازيکنان در آرامش کار خود را دنبال کنند.رويانيان با اشاره به سنگ پراني هاي انجام شده در ديدار پرسپوليس و استقلال، گفت: اينکه اين اتفاق ابتدا از سوي هواداران کدام تيم صورت گرفت کاري ندارم، اما اين مساله به ضرر تيم ما که بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشته بود، شد و توقف بازي تيم ما را از روند خوب خود خارج کرد.مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص کار هاي فرهنگي صورت گرفته از سوي اين باشگاه در روزهاي گذشته، اظهارداشت: به نظر من بزرگترين و مهمترين کار براي حفظ ارزش ها توجه ويژه به مسايل فرهنگي در باشگاه پرسپوليس است. در صورتي که پرسپوليس به تيمي قوي و تمام عيار تبديل شود به مسولان نظام اطمينان مي دهم اين تيم منشا تاثيرات فرهنگي زيادي در کشورمان باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشکسوت استقلال: پرسپولیس تیم برتر دربی بود/ قلعه نوعی حقیقت را نگفت!



مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه پرسپولیس تیم برتر دربی هفتاد و پنجم بود، اظهارات امیر قلعه نوعی پس از پایان مسابقه را غیر واقعی دانست.
علی جباری در خصوص کیفیت دربی 75 که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: دربی کسل کننده ای بود و چیزی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.استقلال در شروع بازی خوب بود اما رفته رفته تحلیل رفت و فوتبال خوبی هم ارائه نکرد درحالی که بازیکنان بنامی در این تیم بودند.وی افزود: پرسپولیس نسبت به 5 هفته گذشته خود بهتر ظاهر شد و در دربی از استقلال بهتر بود اما آنها هم فوتبال خوبی ارائه نکردند.جباری در خصوص اینکه قلعه نویی مدعی شده با این بازی به قهرمانی استقلال امیدوار شده، عنوان کرد: قلعه نویی با توجه به شرایط روحی تیم و فشاری که در دربی وارد شده حرفه ای صحبت کرده و من این رفتار او را در این شرایط می پسندم. او نخواسته با جمله انتقادی روحیه تیم را بهم بریزد چون اگر می خواست واقعیت را بگوید تیم برای بازی آینده خود دچار مشکل می شد. من یادم است زمان رایکوف در اوج قدرت اگر یک مسابقه را بد بازی می کردیم او به قدری به بچه ها فشار می آورد تا بیدار شوند.این بازیکن سال های دور آبی پوشان تصریح کرد: این استقلال نسبت به استقلال های گذشته امیر قلعه نویی عقب تر است و نسبت به سال گذشته هم ضعیف تر بازی می کند اما باید برای آینده تلاش کرد. بازیکنی مثل نکونام هنوز در این تیم جانیفتاده است. این تیم باید هماهنگ تر شود.جباری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که پرسپولیس و استقلال در هفته های بعدی بهتر شوند. چون اگر این دو تیم قوی شوند تیم ملی قدرتمند می شود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن زاده: در مورد توهین هواداران استقلال به محسن بنگر تصمیم جدی می گیریم



مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به توهین های هواداران استقلال خطاب به محسن بنگر واکنش نشان داد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون گفت: روز گذشته شاهد صحنه هایی بودم که هیچگاه در شهرآورد های گذشته اتفاق نیفتاده بود.قبل از آغاز بازی با لیدرهای هر دو تیم جلسه ای گذاشتیم و قول مساعد گرفتیم که شاهد سکوهای آرام در ورزشگاه باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برای اولین بار شاهد اعمال ناپسندی بودیم که تاکنون رخ نداده بود.
وی در ادامه بیان کرد: برای لیدر ها جوایزی را تعیین کرده بودیم که در صورت عدم بروز هر گونه مشکل در اختیارشان قرار دهیم.هدفمان این بود که شاهد بازی جذاب و بی تنشی باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برای این که این اعمال زشت سرلوحه دیگر تماشاگران در بازیهای آتی نشود، برخورود و تصمیمات جدی در مورد تخلفات این بازی گرفته خواهد شد.
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت : به عنوان ناظر ویژه انضباطی به همراه 11 نفر دیگر در ورزشگاه حضور داشتیم و شاهد اهانت به محسن بنگر-بازیکن پرسپولیس از سوی تماشاگران استقلال بودم که برخورد جدی با این موضوع می شود. در واقع منتظر گزارش 11 ناظر به همراه گزارش داوران و ناظران سازمان لیگ هستیم تا بعدازظهر امروز نشستی را تشکیل داده و رای تخلفات بازی پرسپولیس و استقلال را صادر کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکمیلی/ رویانیان: باید 3 گل به استقلال می زدیم/ سنگ پرانی ها برنامه ریزی شده بود



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید براینکه سنگ پرانی ها برای گرفتن سرعت تیم پرسپولیس برنامه ریزی شده بود و کار هواداران واقعی دو تیم نبود، گفت: مدیران یکی، دو تیم لیگ برتری به بازیکنان ما پیام*هایی تحریک آمیز در جهت تخریب تیم می*دهند.
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در خصوص هفتاد و پنجمین دربی پایتخت و همچنین آخرین وضعیت تیم پرسپولیس گفتگویی را انجام داد که مشروح آن را در زیر از نظر می گذرانید:بازیکنان 70 درصد خواسته*های ما را در دربی انجام دادند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی هفتاد و پنجم پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس در بازی با استقلال 70 درصد از خواسته های مد نظر ما را انجام دادند. در واقع دربی استارت خوبی برای تیم پرسپولیس در ادامه رقابتهای لیگ برتر است چون تیم ما یک ماه قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر تحت فشار روانی زیادی قرار داشت.
وی درهمین خصوص افزود: دادن عناوین بازیکنان میلیاردی به بازیکنان پرسپولیس باعث شد که آنها در آغاز رقابتهای لیگ برتر تحت فشار روانی زیادی قرار بگیرند در حالیکه برخی از تیم*های حاضر در رقابتهای لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات هزینه های سنگینی به مراتب بالاتر از سقف قرار داد انجام دادند و همواره، حتی در حال حاضر نیز به تکذیب این موضوع پرداختند.برخی ها با موضع گیری علیه ژوزه پرسپولیس را به حاشیه بردند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفتگو ضمن ابراز ناراحتی از موضع گیری برخی از دوستان پرسپولیس علیه سرمربی تیم در اولین شکست پرسپولیس در رقابتهای لیگ برتر، تصریح کرد: در آغاز رقابتهای لیگ برتر پس از آنکه موفق شدیم تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهیم، با اولین شکست پرسپولیس برخی ها علیه سرمربی خارجی تیم شروع به موضع گیری کرده و باعث شدند که تیم کاملا به حاشیه رفته و بازیکنان دچار استرس و فشارهای روحی و روانی شوند.
یک اتفاق مهم در بازی با استقلال
رویانیان در خصوص عملکرد هواداران پرسپولیس نسبت به مسائل حاشیه ای پیرامون این تیم گفت: خوشبختانه طی این مدت که روزهای سختی را پشت سر می گذاریم هواداران پرسپولیس با درک بالایی که دارند به حمایت خود از تیم همچنان ادامه می دهند. در بازی با استقلال همه دیدند که پرسپولیس انسجام تیمی خود را بدست آورده و روز به روز نیز تیم بهتری خواهد شد اتفاق مهمی که در دربی افتاد همین موضوع بود که ما را به آینده امیدوار کرده است.
حداقل باید سه گل به استقلال می زدیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان در بازی با استقلال، در مورد نتیجه بدست آمده تاکید کرد: ما در دربی نمی خواستیم که نتایج سال گذشته تکرار شده و بازی را به استقلال ببازیم. ضمن اینکه در این دربی حداقل باید سه گل به استقلال می*زدیم. هرچند که نتیجه بازی با استقلال برای ما رضایت بخش نبود اما ما را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی امیدوار کرد.
سنگ پرانی ها برنامه ریزی شده بود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن زشت بر شمردن سنگ پرانی های انجام شده در دیدار تیم*های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه در دربی شاهد سنگ پرانی برخی ها بودیم که صحنه های زشتی را رقم زدند. در واقع این سنگ پرانی ها را هواداران واقعی دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام ندادند بلکه برخی ها به صورت برنامه ریزی شده در بین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس این کار را انجام دادند.
سنگ پرانی ها در راستای گرفتن سرعت بازی پرسپولیس بود
وی در همین خصوص افزود: فقط با قاطعیت می توانم بگویم هر کسی که این سنگ پرانی ها را انجام داد به ضرر تیم پرسپولیس کار کرد چون بازیکنان ما در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار گرفته و سرعت بازی را بالا برده بودند چون می خواستند استقلال را شکست داده و دربی را ببرند.
مثل گذشته از مانوئل ژوزه حمایت می کنم
رویانیان با تاکید بر اینکه همچون گذشته از سرمربی و کادر فنی تیم حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: من پیش از دربی نیز از مانوئل ژوزه و کادرفنی وی حمایت کردم و مطمئن باشید این حمایت همچنان ادامه خواهد داشت.
انتظار نداشتم برخی بازیکنان حرفه ای تیم تحت تاثیر جو علیه مانوئل قرار گیرند
محمد رویانیان در ادامه گفتگو در خصوص شناسایی بازیکنانی که در پرسپولیس کم کاری می کنند تصریح کرد: من انتظار نداشتم که برخی از بازیکنان حرفه ای و با تجربه که در باشگاه پرسپولیس به خدمت گرفتیم تحت تاثیر جوی که علیه تیم و مانوئل ژوزه راه افتاده است قرار بگیرند.
پیام تحریک آمیز بعضی از مدیران لیگ برتری به بازیکنان پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص تاکید کرد: متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان یکی، دو تیم لیگ برتری به بازیکنان ما پیامهایی می دهند و آنها را تحریک می کنند که این موضوع بر روی بعضی از بازیکنان تیم تاثیر منفی گذاشته است.
بعضی از دوستان پرسپولیس بازیکنان را تخریب ذهنی کرده اند
وی ضمن گلایه از رفتار و عملکرد برخی از دوستان پرسپولیس از طرفی هم متاسفانه بعضی از دوستان پرسپولیس نیز بازیکنان تیم ما را تخریب ذهنی کرده اند. درست است که کار اینگونه افراد زشت است اما آنچه زشت تر بود و من را آزار داد این بود که چرا باید بعضی از بازیکنان حرفه ای و با تجربه ما در چهار هفته نخست رقابتهای لیگ برترتحت تاثیر این گونه ذهنیت سازی ها و تخریبها قرار بگیرد.
مشکل بازیکنانی که تحت تاثیر جو بودند حل شده است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه با تک تک بازیکنانی که تحت تاثیر جو علیه پرسپولیس قرار گرفته بودند صحبت کرده ام، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل این ذهنیت سازی*ها و تخریب*هایی که صورت گرفت، بازی این دسته از بازیکنان افت کرده بود چون تاثیر پذیری از چنین مباحثی تمرکز یک بازیکن را برهم زده و بر نحوه بازی آن بازیکن در درون زمین تاثیر می گذارد . من در همین خصوص با تک تک این دسته از بازیکنان صحبت کردم و خوشبختانه این مشکل در حال حاضر حل شده است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیروانی: پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد/ تصمیمات ژوزه درست بود



مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترس از باخت در دربی باعث احتیاط بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود و همین مسئله کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد.
افشین پیروانی در خصوص تساوی تیم*های فوتبال استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: باخت در این مسابقه فشار زیادی به بازیکنان و مربیان دو تیم وارد می*کند به همین خاطر آنها با احتیاط بازی کردند.تساوی حداقل این مزیت را دارد که تا دربی بعد راحت باشند.وی افزود: همین حساسیت بازی روی کیفیت بازی موثر بود و آنرا پایین آورد. در شروع نیمه اول استقلال بهتر بازی کرد ولی با گذشت زمان پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در مجموع از استقلال بهتر بود.پیروانی در خصوص تساوی مشکوک این مسابقه تاکید کرد: من در 19 دربی بازی کرده*ام و به شما اطمینان می*دهم هیچ بازیکنی این اجازه را به خودش نمی*دهد که این مسابقه با مساوی تمام شود. در دیدار روز گذشته هم مدافعان سعی داشتند توپ را به سرعت از جلوی دروازه دور کنند. به همین دلیل هافبک*ها از جریان بازی خارج بودند و تعداد پاس*های اشتباه هم زیاد بود.بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییر خط دفاعی این تیم یادآور شد: عملکرد مدافعان پرسپولیس راضی کننده بود و "مانوئل ژوزه" تصمیم*های خوبی برای این پست گرفته بود. رضا نورمحمدی هم به خوبی در پست دفاع چپ بازی کرد و وظایفش را به نحو احسن انجام داد.هفتاد و پنجمین دربی پایتخت روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم*های فوتبال پرسپولیس و استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلالی*ها سنگ*پرانی* را شروع کردند/ باید با خاطیان برخورد شود




مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: سنگ پراکنی در بازی روز گذشته از سوی استقلالی*ها شروع شد.
محمود سالارکیا درباره اتفاقات دربی هفتاد و پنجم و پرتاب سنگ از سوی تماشاگران اظهار داشت: حرکتی که در بازی روز گذشته اتفاق افتاد مورد تأیید باشگاه پرسپولیس نیست و انتظار چنین اتفاقی را نداشتیم.بعد از محرومیتی که پشت سر گذاشتیم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دادیم تا به کمیته انضباطی بگوییم تعداد محدودی از تماشاگرنماها هستند که این کارها را در ورزشگاه*ها انجام می*دهند.رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: تماشاگران نشان دادند محرومیت*ها اثر مثبتی نداشته است. در مرحله اول هواداران استقلال بودند که این کار را شروع کردند و سپس هواداران پرسپولیس دست به این کار زدند.رئیس کمیته حقوقی و انضباطی باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان گفت: بازیکنان در زمین بسیار خوب، با ادب، با اخلاق و حرفه*ای عمل کردند اما ای کاش این کار با یک حرکت جوانمردانه روی سکوها تکمیل می*شد. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کاری کنند که این افراد شناسایی شوند.وی افزود: در صورتی که این افراد خاص شناسایی شوند قطعا از ورود آنها به ورزشگاه*ها جلوگیری خواهد شد. البته نباید از این مسئله گذشت تا وقتی که ما صاحب استانداردهای بین المللی یک ورزشگاه نشویم این مشکلات پابرجاست. شاید برخی هواداران استقلال در بین پرسپولیسی*ها بنشینند و دست به این کارها بزنند و شاید هم برعکس این موضوع شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخشان: دستیاری مانوئل ژوزه را نپذیرفتم


مرجع خبری پرسپولیس : حميد درخشان مي*گويد دربي 75 از نظر فني هيچ حرفي براي گفتن نداشت.
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس درباره ارزيابي خود از داربي 75 و عملكرد سرخ*پوشان در اين بازي گفت: اين بازي از نظر فني هيچ چيزي براي گفتن نداشت. نمايش دو تيم هم كسل كننده بود و هم اينكه هيچ بار فني براي فوتبال ما نداشت.واقعا نمي*توان چيزي درباره اين بازي گفت.وي درباره دلايل عملكرد ضعيف دو تيم در اين بازي گفت: اولا حساسيت دربي مثل هميشه بالا بود. دوما هيچ كدام از دو تيم برنامه*اي براي پيروزي در بازي نداشتند و استرس بازيكنان زياد بود. مشخص بود كه هر دو تيم راضي بودند بازي مساوي تمام شود. هيچ يك از مربيان دست به ريسك يا اقدامي براي موفقيت تيم خود نزد.درخشان با اشاره به حركاتي كه به وسيله هواداران دو تيم در نيمه دوم صورت گرفت گفت: قبل از اينكه تماشاگران آن مسائل را به وجود بياورند، بازي همين طور كسل*كننده بود و سرعتي نداشت. كار ناپسنديده تماشاگران هم روند بازي را كندتر كرد. متاسفانه هرچقدر هم كه در رسانه*ها از لزوم توجه به رفتار تماشاگران بحث مي*شود، تغييري در اين روند نمي*بينيم.كارشناس فوتبال افزود: دليل برتري پرسپوليس در نيمه نخست حركات فردي بازيكن باتجربه*اي مثل علي كريمي بود كه در يك صحنه مدافعان استقلال را دريبل زد و موقعيت خوبي را براي هم*تيمي*اش فراهم كرد. اما ما در همان نيمه كه نسبت به نيمه دوم كيفيت تقريبا بهتري داشت، به جز كاشته زدن ديگر هيچ چيزي از دو تيم نديديم. ما بايد از اين بازي درس بگيريم. به نظر من مساوي نتيجه خوبي براي هيچ كدام از دو تيم نبود. تيم*هايي كه چشم ميليون*ها نفر به عملكرد آن*هاست اما هر تماشاگر و كارشناسي با ديدن بازي ديروز مي*فهميد كه كيفيت بازي چقدر پايين است.درخشان درباره اين موضوع كه آيا حضور ايمون زايد در زمين مي*توانست براي پرسپوليس مثمر ثمر باشد گفت: در بازي ديروز نه استقلال و نه پرسپوليس تاكتيكي براي گل زدن نداشتند. بهترين و بزرگ*ترين بازيكن دنيا را هم اگر در زمين مي*گذاشتند نمي*توانست بدون تاكتيك كاري كند. ايمون زايد كه هيچ، مسي هم اگر به زمين مي*آمد، كار خاصي نمي*توانست انجام دهد.عضو كميته فني پرسپوليس درباره روند اين تيم پس از 6 هفته بازي در ليگ برتر گفت: به نظر من پرسپوليس ديروز يك تيم معمولي بود. نه تيم خاصي كه بگوييم موقعيت*هاي زيادي داشته و بايد با اختلاف چند گل بازي را مي*برده است. عملكرد ژوزه هم در اولين دربي*اش معمولي بود. به نظر من پرسپوليس بايد روندش را تغيير دهد و اگر همين طور ادامه دهد كارش سخت خواهد شد. اگر پيشرفتي در بازي پرسپوليس مشاهده مي*شد فقط با كار انفرادي بازيكنان بود. مثلا پولادي خيلي انرژيك بازي كرد اما آن چيزي كه ما نديديم يك فلسفه و تاكتيك مشخص بود.وي در پايان درباره انتخاب دستيار ايراني ژوزه از سوي باشگاه پرسپوليس گفت: باشگاه در اين مورد با من صحبت كرد اما من دستياري ژوزه را قبول نكردم. ان*شاءالله يك گزينه خوب براي اين كار پيدا كنند تا بتواند به تيم كمك كند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آشتیانی: پرسپولیس می توانست با 2 گل استقلال را شکست بدهد


مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان می توانستند در بازی دیروز با 2 گل استقلال را شکست بدهند.
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس تهران گفت: پيش از بازي دربي پيش بيني مي كردم كه پرسپوليس براي ارتقا شرايط روحي و رواني خود به ميدان مي رود زيرا دو تيم از نظر بار فني در يك سطح بودند و مسائل حاشيه اي حرف اول را در اين ديدار مي زد.اما معتقدم كه پرسپوليس با نتايجي كه از بازيهاي قبل خود كسب كرده بود بايد براي پيروزي در برابر استقلال به ميدان مي رفت چرا كه اين بازي حكم يك ديدار فينال را براي سرخپوشان پايتخت را داشت كه بايد براي مرگ و زندگي تلاش مي كردند.آشتياني اظهار داشت: به نظر من هر دو تيم با هدف کسب سه امتياز گام برمي داشتند البته نبايد كتمان كنيم كه بازيكنان سرخپوش دربي نسبت به آبي پوشان دوندگي، فداكاري و جنگندگي بيشتري را داشتند و چند شانس خوب گلزني را هم به سادگي از دست دادند اما در مقابل بازيكنان امير قلعه نوعي كم كار و كم خطر ظاهر شدند و پرسپوليس مي توانست با دو گل بر استقلال چيره شود.وي تصريح كرد: بازيكنان سرخابي ليگ برتر در حد پولي كه دريافت مي كنند، بازي خوبي را به نمايش نمي گذارند البته علت اين موضوع حضور بازيكنان نامي و بزرگي است كه هر دو تيم حضور دارند و از فوتبال اشباع شده اند و ديگر شجاعت و جسارت يك بازيكن جوان را كه براي كسب شهرت تلاش مي كند را ندارند و قدرت ريسك آنها پايين تر از جواناني است كه در تيم هاي فجر شهيد سپاسي شيراز ، راه آهن شهر ري و پيكان حضور دارند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورمحمدی: استقلال کوچکترین فرصتی روی دروازه ما نداشت/ باید نیمه اول کار را تمام می کردیم




مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول می توانستیم کار استقلال را تمام کنیم.
علیرضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: در نیمه اول دربی بازی را خوب شروع کردیم و موقعیتهای خوبی داشتیم اما نتوانستیم از این فرصتها استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازی سرد شد.اما به نظر من در همان نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم.وی در ادامه افزود: نتیجه مساوی برای دربی 75 عادلانه نبود چون تیم ما موقعیتهای بسیار خوبی داشت اما حریف کوچک ترین فرصتی نداشت. ما 2 فرصت طلایی در همان نیمه اول داشتیم که استفاده نکردیم. استقلال در نیمه اول کاملا دفاع کرد و چشم به ضد حملات داشت و دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود اما به آنها اجازه ندادیم به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند.نورمحمدی در پایان گفت: مشکلات روی سکوها را هواداران استقلال شروع کردند و به علی کریمی که کاپیتان ما است و محبوبیت خاصی بین هواداران پرسپولیس دارد، توهین کردند که هواداران ما هم عکس العمل نشان دادند اما کلا چنین مسائلی در استادیومها جالب نیست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کئون جون بعد از بازی مقابل اینترمیلان پرسپولیسی شد




مرجع خبری پرسپولیس : هافبک کره ای سرخپوشان 4 خرداد ماه امسال در تیم فوتبال ستارگان لیگ اندوزی مقابل اینترمیلان به میدان رفت.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ «کئون جون» هافبک دفاعی جدید اهل کره جنوبی که روز گذشته قرارداد خود را با سرخپوشان به ثبت رساند سابقه بازی در تیم ملی زیر 20 سال کره جنوبی در رقابت های آسیایی گوانگجو را دارد.وی فوتبال را به صورت آکادمیک در برزیل فرا گرفته و در تیم های جوانان و لیگ های منطقه ای این کشور بازی کرده است. کئون جون 4 خرداد ماه امسال در ترکیب تیم منتخب لیگ اندوزی مقابل اینترمیلان ایتالیا به میدان رفته بود.این هافبک کره ای پس از تست فنی و پزشکی قرارداد خود را تا پایان فصل با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کیا و مانوئل ژوزه در جلسه توجیهی داوری برای مربیان و کاپیتان های لیگ برتری حاضر نشدند




مرجع خبری پرسپولیس : جلسه توجیهی داوران برای مربیان و کاپیتان*های تیم*های لیگ برتری در حالی برگزار شد که 13 مربی و سرمربی در آن حضور داشتند و از سرشناس*ترین غایبان آن می*توان به سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد.
جلسه توجیهی داوران برای مربیان و کاپیتان*های لیگ برتری از ساعت 10:30 صبح امروز در محل اتحادیه فوتبال آغاز شد و ساعت 13:30 به پایان رسید.در این جلسه حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری، عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال و غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ از طرف فدراسیون حضور داشتند. از سرمربیان حاضر در این جلسه می*توان به علی دایی، امیر قلعه نویی، منصور ابراهیم*زاده، محمود یاوری، حسین فرکی، اکبر میثاقیان، عبدالله ویسی، مهدی تارتار و مجتبی تقوی نام برد.باغ آبادی، اصغر مازیار، علیرضا مرزبان و اسماعی حلالی هم از طرف سرمربیان تراکتورسازی، ذوب آهن، ****ان و پرسپولیس در این جلسه حضور یافته*اند. بابک پورغلامی، یحیی گل محمدی، امید هرندی و ابراهیم قاسمپور در این جلسه غایب بودند.حسین عسگری در این جلسه بوسیله ویدئو - پروژکتور درباره مسائل داوری صحبت و نکات لازم را به مربیان گوشزد کرد. در میان صحبت*های عسگری تعدادی از مربیان هم نسبت به نظرات عسگری موضع*گیری داشتند و با او بحث و جدل کردند. مسئولان برگزاری جلسه توجیهی داوری تاکید کردند که حضور مربیان در این جلسه الزامی است و برای کسب مجوز حرفه*ای باشگاه*ها مد نظر قرار می*گیرد.از کاپیتان*های لیگ برتری ابراهیم صادقی، مهدی رحمتی، حسین پاشایی، علیرضا محمد، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی، مرتضی کاشی، مهدی جعفرپور و رضا حقیقی در جلسه توجیهی شرکت کرده* بودند. سرشناس*ترین غایب در میان کاپیتان*ها مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود.در انتهای جلسه و زمانی که علی دایی قصد داشت از اتاق خارج شود به شوخی مشتی را به شکم سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال زد. از دیگر نکات حاشیه ای این جلسه می*توان به شوخی بازیکنان با مهدی امیرآبادی اشاره کرد. امیرآبادی که چند ماه پیش بینی خود را جراحی کرده بود در جلسه توجیهی داوران سوژه شده بود و بازیکنان با کنایه در این خصوص با او حرف می*زدند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: چگونه گوجه و اشیا وارد ورزشگاه شد؟/ کمیته انضباطی برخورد ریشه*ای کند



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اتفاقات رخ داده در دربی برخورد ریشه*ای کند.
محمد رویانیان در مورد اتفاقات و حواشی* دربی 75 اظهار داشت: از اتفاقات رخ داده ناراحتم اما معتقدم این هواداران منتسب به پرسپولیس و استقلال نبودند. از شرایط پیش آمده و این رفتارها شرمنده هستم.به همین دلیل ضمن عذرخواهی از تمام مردم به ویژه اهالی فوتبال و هواداران با شعور این رشته ورزشی از فدراسیون فوتبال و مخصوصا کمیته انضباطی و داوران شرافتمند فوتبال کشورمان نیز عذرخواهی می*کنم.وی ادامه داد: به طور جدی مسائل پیش آمده در دربی را از طریق باشگاه بررسی و افراد را شناسایی خواهیم کرد. آنچه در این بین مهم است اینکه این افراد طرفدار پرسپولیس و استقلال نیستند. این گونه رفتارهای زننده قابل قبول نیست و معلوم است یکسری*ها پشت این ماجرا هستند. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می*خواهم برای اولین بار به صورت ریشه*ای به این موضوع بپردازد نه اینکه همه را با یک چشم نگاه کنند.رویانیان تاکید کرد: نباید 100 هزار هوادار را به خاطر 10 نفر زیر سؤال ببریم. فدراسیون و کمیته انضباطی باید عمیقا به این موضوع ورود و افراد مخرب را شناسایی و با آنها برخورد کنند. آمادگی این را داریم که صد در صد با کمیته انضباطی همکاری کنیم.وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی به خود اجازه می*دهند با توجه به شرایط ورزشگاه دست به این کارها بزنند گفت: سؤال من همین است. چگونه گوجه و مواد پرتابی با توجه به تلاش همه جانبه مردان غیور نیروی انتظامی وارد ورزشگاه می*شود؟ شما می*دانید از ساعت*ها قبل ماموران نیروی انتظامی در جاهای مختلف ورزشگاه آزادی در تلاش*اند تا نظم و انضباط برقرار شود و موفق هم بودند اما برخی اشیا به صورت عجیب وارد ورزشگاه آزادی می*شود. این وسائل را چه کسی وارد ورزشگاه می*کند، پس این افراد مشخص هستند.وی افزود: روز گذشته حتی از ورود بطری*های آب معدنی به ورزشگاه جلوگیری می*شد اما می*دیدیم که بطری*های آب هم به داخل زمین پرتاب می*کردند. اینها از کجا آمده بود آن هم با توجه به اینکه همه تماشاگران هنگام ورود به ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار می*گیرند. پس معلوم است اینها برنامه*ای از پیش تعیین شده است و افرادی معدود به دنبال اهدافی هستند. ما باید این مجرمان را بگیریم نه اینکه 100 هزار نفر را خاطی بدانیم.وی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم از کمیته زحمتکش انضباطی فدراسیون فوتبال می*خواهم به صورت دقیق و ریشه*ای برای اولین بار برخورد کنند. به چه دلیل باید باشگاه و هواداران میلیونی زیر سؤال بروند به خاطر 4 نفر آدمی که فقط به دنبال ایجاد مشکلات هستند. باشگاه پرسپولیس آمادگی این را دارد که به کمیته انضباطی کمک کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

تمرین پرسپولیس صبح فردا در درفشی فر پیگیری می شود



مرجع خبری پرسپولیس : از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین شنبه سرخپوشان تعطیل اعلام شد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرخپوشان پایتخت که با نظر مانوئل ژوزه پس از تساوی در هفتاد و پنجمین دربی پایتخت یک روز استراحت کردند، از فردا تمرینات خود را در درفشی فر پیگیری می کنند.گفتنی است؛ تمرین روز یکشنبه پرسپولیس در نوبت صبح و از ساعت 9:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر پیگیری می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن زاده: هواداران استقلال شروع کننده فحاشی و سنگ پرانی بودند




مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: حكم انضباطي تماشاگران پرسپوليس و استقلال در دربي 75 امروز اعلام مي*شود.
حسن*زاده با اعلام اين خبر گفت: اگرچه پرونده*هاي در دست بررسي زيادي در كميته انضباطي فدراسيون وجود دارد، اما با توجه به اين*كه جمعه در ورزشگاه آزادي حضور داشته و تمام موارد مربوط به رفتار تماشاگران را يادداشت كردم و نيز دريافت گزارش ناظران مسابقه، تلاش مي*كنيم با برگزاري جلسه فشرده*اي نهايتا راي كميته را درباره رفتار تماشاگران امروز صادر كنيم.وي افزود: مي*دانيم رفتار تماشاگران پرسپوليس و استقلال به ويژه در دربي چه تاثير زيادي بر فرهنگ تماشاگران فوتبال در ساير نقاط كشور دارد. بنابراين مي*خواهيم اولا در كمترين زمان ممكن راي را صادر كنيم و دوم اينكه راي ما آنقدر شديد و سخت*گيرانه خواهد بود تا تاثيرش را در جلوگيري از بروز قدامات ناپسندي نظير فحاشي، سنگ*پراكني و... ببينيم.حسن*زاده در پاسخ به اين سوال كه آيا بايد منتظر محروميت دوباره تماشاگران باشيم، تصريح كرد: تلاش مي*كنيم تا جايي كه امكان داشته باشد از راي محروميت استفاده نكنيم اما اگر ناچار شويم بايد چنين رايي را صادر كنيم. كميته انضباطي بنا دارد تا حد امكان از تنبيه*ها و مجازات*هايي ديگري غير از محروميت تماشاگران استفاده كند. باشگاه*ها حق دارند نسبت به راي ما اعتراض كنند. اين در قانون ديده شده و مهم اين است كه كميته انضباطي با بررسي*هايي كه انجام مي*دهد، سعي دارد مناسب*ترين تنبيه را در نظر بگيرد.وي در پاسخ به اين سوال كه سهم تماشاگران كدام تيم در شروع و شدت فحاشي*ها و سنگ*پراكني*ها بيشتر بود، تصريح كرد: با توجه به تمركز زيادي كه نسبت به رفتار تماشاگران داشتم، شعار عليه محسن بنگر و برخي اهانت*هاي ديگر شروع فحاشي بود كه از سوي تماشاگران استقلال صورت گرفت. همچنين در سنگ*پراكني هم باز تماشاگران استقلال شروع**كننده بودند و به سمت علي كريمي سنگ و اشياي ديگري را پرتاب كردند.حسن*زاده خاطرنشان كرد: با آن*كه جلساتي را براي بررسي تعهدات مالي باشگاه*هاي ليگ* يك داريم اما تلاش مي*كنيم جلسه مربوط به داربي حتما برگزار شود تا در پايان حكم انضباطي را صادر كنيم. در حال حاضر 17 باشگاه از ليگ دسته يك و 19 باشگاه از ليگ*هاي دسته دو و سه پرونده*هاي مالي دارند كه بايد براي تعيين و تكليف شود.رييس كميته انضباطي در پاسخ به اين سوال كه وضعيت بدهي باشگاه*هاي ليگ برتري به كجا انجاميد، گفت: خوشبختانه ليگ برتري*ها در حال حاضر وضعيت خوبي دارند. 85 درصد بدهي باشگاه*هاي ليگ برتري تسويه شده و براي 15 درصد مابقي هم، باشگاه*ها عوايدي را نزد سازمان ليگ دارند كه از آن محل كسر خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حجت السلام و المسلمین سید مهدی رحمتی

حجت السلام و المسلمین سید مهدی رحمتی

ختم قرآن در 90 دقیقه:حاج سید مهدی رحمتی
از ترس تو کل 90دقیقه داشت دعا میخوند






اینم یه عکس دیگه واسه اس دق لالی ها


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تو این مدت همه فهمیدیم که نباید به این چیزا دلخوش کنیم ... سعید دقیقی که یادتونه خیلیا 3 اخطاره بودنشو تاییدش کردن و سایت باشگاشونم نوشته بود چطوری با یه دلیل بچه گونه ماست مالی کردن؟ یا همین قضیه JACK 3D که گفتین . این حرف اونموقع هست که خارجی بودنش براشون خوب بود باید دید الان چی میگن!!! به گزارش فوتبال آنلاين مجتبی عابدینی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال می‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجیدی را جذب کند گفت: حضور مجیدی و نکونام ارتباطی به پر بودن لیست استقلال ندارد. این دو بازیکن با توجه به اینکه فصل قبل لژیونر بوده اند به عنوان سهمیه بازیکن خارجی می توانند جذب استقلال شوند. http://www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=46792
آره اون که 100 درصد عین قضیه دوپینگ با یه اخطار زبونی سروتهشو هم میارن که استقلال ناراحت نشه ...تازه وقتی دوپینگ کردن مظلومی بود الان که قلعه س دیگه فکر نکنم جرات اون اخطار رو هم به خودشون بدن ...یه عده بی عرضه تو فدراسیون نشستن و فقط حق پرسپولیسو میخورن ...
حرفای درخشانو خوندم واقعا به جرات میتونم بگم بااعتمادبنفس ترین آدمیه که تو فوتبال میشناسم ..البته به همراه مایلی کهن ..... من واقعا نمیدنم این آدم چه دانش فنی ای داره که عضو کمیته فنیه و بعد از هر بازی مصاحبه می کنه و کلی ایراد میگیره ...واقعا درخشان یادش نمیاد با شاهین بوشهر چیکار کرد ... خیلی جالبه که روش میشه بطور مستقیم بگه بهم دستیاری پیشنهاد شد ولی قبول نکردم واقعا چی فکر کردی آقای درخشان ؟ حتما فکر کرده براش زشته و کسر شاءنش میشه که بره زیردست خوزه هر چی باشه این واسه نیمکت پرسپولیس دندون تیز کرده خیلی بده بره زیر دست مربی ای که الان آرزوشه اخراج شه و خودش جاشو بگیره .... درخشان باید بدونه یه عضو بسیار کوچیک و اضافی تو باشگاه پرسپولیسه و باید به دستیار شدن افتخار کنه نه اینکه احساس شرم کنه .... یه چیز رو هیچوقت نفهمیدم واقعا نمیدونم این کمیته فنی ما چه بار فنی ای دارن ؟؟؟ درسته یکی پروین جام های زیادی برای پرسپولیس آورده اما تفکراتش دیگه قدیمی شده و بدرد فوتبال مدرن امروزی نمیخوره .... پروین باید یه نقش مثل یکن بائر داشته باشه ...درخشان که شاهین رو برد دسته 1 هنوزم دلم میسوزه برای اون هواداری که سرشو کوبوند به میله های آهنی ورزشگاه و گریه میکرد .... نمیدونم چی بگم ولی آقای رویانیان کاش اینقد باشگاه رو شلوغ نمیکردی واقعا ما اینقد پرسنل لازم داریم ؟ اینقد پست لازم داریم ؟ باشگاهای دیگه مثل مان ؟ همین سپاهان یه مربی و یه مدیرعامل ...همیشه بدون حاشیه کسی هم مصاحبه اضافی نمیکنه دقت کردید بعد بازی پرسپولیس n نفر مصاحبه میکنن ...همه هم بد میگن .. ... خوزه باید نگران باشه که کی میخواد اخراجش کنه ؟ مدیرعامل یا پروین یا درخشان یا کمیته فنی یا هوادار یا یا یا ...... آدم روانی میشه .... مربی ما الان اصلا امنیت شغلی نداره و رویانیان داره همون بلاییو سر خوزه میاره که سر استیلی آورد ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
همونطور هم که از اول واضح و مشخص بود سازمان لیگ طوری قضیه رو ماست مالی کرد که خم به ابروی فتح اله زاده و قلعه نوعی نیاد ...کاش یه بازیکن پرسپولیس این وضعیت رو داشت اونوقت قانونمند میشدن و بند بند قانوان رو به اجرا درمیاوردن ...
خیلی جالبه طوری حلش کردن که نکونام نه آزاد ابشه نه خارجی !!! اصلا مگه میشه ؟؟ یا آزاده یا خارجی ...اگه آزاده پس پولی برای رضایت نامه ندادن و 700 هزار یورو رو به خود نکونام دادن ... مدیر باشگاه اوساسونا هم همینو گفته ... که اوساسونا پولی نگرفته برای رضایت نامه و نکونام بازیکن آزاد بوده ...

سازمان لیگ اعلام کرد که جواد نکونام سهمیه آزاد و خارجی نیست.!!!

پس از سپری شدن 24 ساعت از دربی 75 شایعه ای مبنی بر اینکه استقلال در نیمه دوم بازی با پرسپولیس از 4 بازیکن سهمیه خارجی خود به طور همزمان استفاده کرده منتشر شد.

در واقع این تصور پیش آمده که جواد نکونام به عنوان سهمیه خارجی استقلال همزمان با جانواریو و ساموئل و توزی در میدان بوده و این تخلف قانونی است. به همین دلیل این شایعه مطرح شد که این بازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود 3 بر صفر به پرسپولیس می شود اما با توضیحات سازمان لیگ این شایعه رد شد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ در خصوص این شائبه اعلام کردند: جواد نکونام که لژیونر به شمار می رفته چون ایرانی الاصل و دارای پاسپورت ایرانی است، بازیکن خارجی به شمار نمی رود و به همین دلیل سهمیه خارجی نیست.

سازمان لیگ توضیح داد که در سال های گذشته در مورد مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و ایمان مبعلی هم به همین صورت تصمیم گیری شده و این سه بازیکن خارجی به شمار نرفته اند.

همچنین چون جواد نکونام تا قبل از تاریخ اول مرداد که آخرین فرصت درخواست itc برای بازیکنان خارجی و لژیونر است کارت بازی خود را دریافت کرده سهمیه آزاد هم به شمار نمی رود و سهمیه عادی تلقی می شود.


کاش یک روز برسه که مسئولان فوتبال ما بدون ترس واقعا قانون رو اجرا کنن ...دقیقا مثل قضیه دوپینگ ترسیدن .... با این کثیف کاریا نتیجه میگیرن و جام میگیرن و ...
 

Similar threads

بالا