[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

  • درخشان

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 4 44.4%
  • متوسط

    رای: 5 55.6%
  • ضعیف

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    9
  • نظرسنجی بسته .

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
حذف ناباورانه مهدی تقوی از مسابقات کشتی المپیک لندن


مهدی تقوی’ کشتی گیر وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در پی شکست ‘لیوان لوپز آزکوی’ کوبایی در مقابل حریف ژاپنی خود، از گردونه رقابت های وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن حذف شد.



به گزارش ایرنا، ‘مهدی تقوی’ در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف این کشتی گیر کوبایی رفت اما موفق به پیروزی مقابل او نشد.

لوپز کوبایی در دومین مسابقه خود به مصاف ‘تاتسوهیرو یونیمیتسو’ از ژاپن رفت و در دو وقت پیاپی از او شکست خورد.

تقوی که دو مدال طلا و یک برنز قهرمانی جهان را در کارنامه خود داشت، یکی از شانس های اصلی کسب مدال طلای تیم کشتی ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک لندن محسوب می شد اما با شکست در نخستین کشتی خود با رقابت های المپیک وداع کرد.
انعکاس
 

2aawsome

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی دلم براش سوخت.....واقعا ناراحت شدم....ولی بازم دمش گرم....
 

Shahab

مدیر تالار عکس
مدیر تالار
کاربر ممتاز
بااازم بدشانسي فقط ميتونم بگم متاسفم چي بگم حيف شد حيف :(
 

eng shimi

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی با غیرت بود که باز خواست ادامه بده
امیدوارم مشکلشون زیاد جدی نباشه و زود خوب بشن
همین برامون کافیه
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراف تلخ كشتي‌گير فرانسوي حریف عبدولی

ایسنا،اسپير گينو كه در مسابقه بحث‌برانگيز با سعيد عبدولي توانست او را شكست دهد و مدال برنز المپيك را ازآن خود كند، در جمع خبرنگاران فرانسوي گفت: بعد از آن كه در المپيك پكن قهرمان شدم، خيلي‌ها عنوان كردند كه اين مدال را شانسي به دست آورده‌ام، من هم در اين المپيك آمده بودم كه ثابت كنم مدال قبلي‌ام شانسي نبوده است.
وي درباره مسابقه‌اش با عبدولي و داوري بحث‌برانگيز اين رقابت گفت: كشتي نزديكي را با عبدولي داشتم اما در مسابقه و داوري كمي خوش‌شانس‌تر بودم.
اين كشتي‌گير فرانسوي درباره رقابتش با كشتي‌گير كره‌جنوبي هم گفت: در اين مسابقه حريف از دستم در رفت و نتوانستم فن بزنم، به خاطر همين مسابقه خود را واگذار كردم.
به گزارش ايسنا، همچنين پاتريس موقي مربي اين كشتي‌گير فرانسوي هم درباره مسابقه وي با عبدولي گفت: عبدولي در تايم اول پا انداخت و در تايم دوم بارانداز را از پايين كمر اجرا كرد كه در كشتي فرنگي خطا محسوب مي‌شود و داوري مشكلي نداشته است. ايراني‌ها ديگر ناراحت نباشند چرا كه سه مدال در كشتي فرنگي المپيك دارند.
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضا یزدانی مثل یک ببر جنگید و اگر آسیب نمیدید طلا رو به آسونی میگرفت خیلی با غیرت جنگید ( با بازیکن های فوتبال مقایسه کنید ! )
 

sadic

عضو جدید
رضا یزدانی مثل یک ببر جنگید و اگر آسیب نمیدید طلا رو به آسونی میگرفت خیلی با غیرت جنگید ( با بازیکن های فوتبال مقایسه کنید ! )

واقعا کارش عالی بود. حیف که بدشانسی آورد.
راستی یه سوال :آقای خادم دلیل اعتراض نکردن واسه مسعود اسماعیل پور رو تو بازی با روس رونگفته؟
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه هر بار نظراتمو عوض نمیکردی تا حالام ادامه نمیدادم، مثل اینه که خودت میگی پستهای من ارزش جواب دادن نداره و عجیبه که هنوزم جواب میدی
بله منم میدونم نوشاد میتونه نتیجه بگیره ،اما شما نمیخوای قبول کنی که نمیتونی بگی اگه آسیا اول شه تو جهان حتما و یقینا و مطمئنا 1-2-3 میشه
معنای مطمئنا اینه که 100% مدال میگیره و منم گفتم تو پینگ پونگ نمیشه با اطمینان گفت رنکینگ 1 میتونه 2 رو ببره . پرسیدم اگه نوشاد دوباره با قهرمان جهان بازی کنه ، میتونه 100% برنده باشه ؟
خیلی واضحه چی دارم میگم ، حالا اگه تو فکر میکنی 100% و بدون هیچ شک و تردیدی مدال میگیره با خودت
نمیخوای کم بیاری هنوزم با اطمیان کامل و 100% میگی نوشاد 1-2-3 میشه
من میگم مثلا میتونی بگی سوریان تو المپیک بعدی هم میتونه مدال بگیره ، اما نمیتونی بگی 100% و مطمئنا مدال میگیره

دوباره که برگشتی سر مدال آسیایی و جهانی ، مگه جوابتو ندادم؟؟ خیلی واضح بودا، کلی هم توضیح دادم آخرشم متوجه نشدی کلا سوالت از بیخ و بن اشتباهه که میپرسی مدال آسیایی ارزشمند تره یا جهانی و بعضی چیزا قابل مقایسه نیست

اونجام گفتم جام جهانی تیر اندازی هر سال چند بار برگزار میشه، میشه مثلا با جام جهانی فوتبال مقایسش کرد و گفت بی ارزشه؟؟
این سوال من با اینکه بگم جام جهانی تیراندازی بی ارزشه خیلی فرق داره ها. همه تلاشم این بود که بگم مقایسه هات غلطه چون اونوقت این مقایسه ها هم امکان پذیر میشه ،اما تو نمیخوای کم بیاری ، موضوع اینه

از قول کارشناس داوری هم نظر داوری رو گذاشتم هنوز نمیدونی کثیف بازی کردن میتونه به داوری و نظر اونم برگرده ؟
یه بازیکن فوتبال یه تکل غیر ورزشی بزنه ، کی باید بگه که داره کثیف بازی میکنه؟ کارشناس فوتبال یا کارشناس داوری؟
باز که برگشتی عقب. معنای تا جایی که من شنیدن و میدونم رو دوباره کردی یه خبر قطعی؟؟
فکر کن داریم در مورد نقل و انتقالات بحث میکنیم ، مثلا من بگم انگاری( و نه مطمئنا) فرهاد مجیدی داره میره مس کرمان (بر اساس خبرهای روزنامه ها و خبرگزاریها)
شما هم از همه جا بیخبر میگی ساخته های ذهنیته و دروغه ، و حتی بعد اگه که مجیدی نرفت مس میای و میگی دیدی دروغ گفتی
در ضمن بحث سر خداحافظیش نبود ، بحث سر دست دادن یا ندادن و محروم شدن بود که منم گفتم شنیدم میخواد خدافظی کنه شاید به این فکر کرده که محرومیت تاثیری نداره
اینم از محتوای بحثهاتون

شما بجای متهم کردن دیگران به دروغ گویی و تغییر نظرات بقیه ، یه مقداری با فکر جواب بده که مجبور نشی اینهمه جواب پستهای بی ارزش منو بدی که منم مجبور کنی هر بار یه چیز تکراریو برات توضیح بدم و آخرشم فکر کنی 99% نظراتت درسته و برگردی عقب ، که اگه برگردی عقب هم چیزی نیست برای ادعای بیشتر جز تغییر نظرات من

اگه خیلی ناراحتی خوب جواب نده.چرا منت میزاری!!!
اینکه نوشاد تو آسیا اول بشه به احتمال زیاد مدال میگره.اینو میشه راحت پیش بینی کرد.مثلا همه پیش بینی میکردند که سوریان و سلیمی و طلا بگیره.چون اینا عنوان دار هستند.و الکی کسی رو هوا نمیگه اینا طلا میگیرند.مثلا کسی نمیگفت که امثال شادی و مظاهری و ... مدال المپیک بگیرند چون تو جهان عنوانی نداشتند.اگه نوشادم رنکش تک رقمی بشه و تو آسیا اول باشه مدال رو به احتمال زیاد میگیره مگر اینکه اتفاق خاصی بیوفته.حالا اینکه قبول نمیکنی مشکل خودته!!!حالا هی بگو نمیتونه.این که از قول من میگی 100% خیلی جالبه.چون وقتی میگم مدال میتونه بگیره یعنی بالای 90 درصد.اینکه انقدر به حاشیه میری خنده داره البته این بخاطر اینه که منطقی نیستی و حرفی برای گفتن نداری.!!

آقا اصلا من اشتباه کردم .مدال آسیا تو بوکس هم تراز با مدال جهانی.و مدال جهانی تو تیر اندازی به هیچ دردی نمیخوره.حالا برو خوشحال باش!!!
تا جایی که من شنیدم یعنی 2 حالت داره1- یه چیزی از دهن مظاهری پریده بیرون که تو اینو گفتی2- برداشت شخصی!!!همین .پس تحلیلت اشتباه و مندرآوردیه!!
اخه بوکس کجا و فوتبال کجا.بوکس اگه یه زمانی قهرمان جهانم بشه یه تیتر تو روزنامه ها میزنند میره و تموم میشه.بیشتر از این اخباری براش وجود نداره!!ولی فوتبال فرق میکنه.فتح الله زاده و رویانیان نفس میکشند همه میاد تو روزنامه و همه میفهمند!!در ضمن معمولا روزنامه های ما اکثر خبراشون به خاطر فروششون هست و بیشتر الکی و جعلی هستش و من نمیدونم چرا هیچ کسی رسیدگی نمیکنه به این چرندیات!!اینکه میگید میخواد خداحافظی بکنه فکر کنم خبر بعد آسیایی بود که میخواست خداحافظی بکنه!!!وگرنه همین الانش که حذف شد 100% همه جا میومد میگفت
در ضمن شما هم بهتره زیاد وارد حاشیه نشی و بقیه رو متهم به نفهمی نکنی .در ضمن اگه فکر میکنی خیلی کارت درسته خوش به حالت .که کاش اینطورم بود!!ولی سعی نکن با بی فکر بودن طرف مقابل بحث رو ببری به حاشیه.البته این حرف آخریت سطح فکریتو مشخص کرد و تعصب الکیت که ما هر چی میکشیم از این تعصبات الکی هستش که هنوز ریشه کن نشوده.امیدوارم یه روز ریشه کن بشه و بعضیا بفهمند که اون بی احترامی که میکنند در مورد خودشون صدق میکنه.و خودشون 100% اینطوریند!!!

در آخرم اگه فکر میکنی حرفات درسته بهتره دیگه نظر ندی!!چون این کلاس گذاشتنات از حد گذشته.30 خط نظر میدی و میگی دیگه نمیخوام نظر بدم.!!!و اگه میخوای حرفاتو بزنی بزنن ولی کلاس نزار.!!
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
واقعا کارش عالی بود. حیف که بدشانسی آورد.
راستی یه سوال :آقای خادم دلیل اعتراض نکردن واسه مسعود اسماعیل پور رو تو بازی با روس رونگفته؟

.
.
.

خادم :

دید کافی نداشتم و برای همین ریسک نکردم و خواستم فرصت اعتراض باقی بماند ... :eek::razz:
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
یزدانی به بخش پزشکی منتقل شد - اشک‌های هواداران و یزدانی در «اکسل» ...

یزدانی به بخش پزشکی منتقل شد - اشک‌های هواداران و یزدانی در «اکسل» ...




.
.
.





رضا یزدانی که به دلیل مصدومیت دیدار نیمه‌نهایی وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد را نیمه کاره رها کرده بود، به بخش پزشکی منتقل شد!!:cry:


یزدانی که به گفته کادر پزشکی تیم ملی نباید در این دیدار هم به میدان می‌رفت!!:eek:

پس از مصدومیت در حالی‌که درد می‌کشید و نمی‌توانست راه برود با ویلچر به بخش پزشکی ورزشگاه اکسل منتقل شد!!

اشک‌های رضا یزدانی روی ویلچر در نوع خود ... :(:gol:

هواداران ایرانی هم که با شور و شوق و به خیال کسب مدال‌های رنگین امروز در سالن "اکسل" حاضر شده بودند با چشم‌های گریان سالن را ترک کردند!:razz:

و پرونده کاروان کشتی آزاد هم بسته شد!:warn:
 

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
طلایی ترین دوره کاروان المپیک ایران با کسب 4 مدال طلا 5 نقره و 3 برنز و در مجموع با 12 مدال رنگارنگ پایان یافت.
خداقوت و خسته نباشید به تمام غیورمردان ایرانی:D
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خوش یمنی لندن برای کاروان المپیکی ایران/ 60 مدال، 50 مدال‌آور
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: اگرچه سی‎امین دوره بازی‏های المپیک تابستانی پایان خوبی برای ورزش ایران نداشت اما با این حال میزبانی لندن در این دوره از بازی‌ها هم برای کاروان کشورمان خوش یمن بود مانند 64 سال پیش!
به گزارش خبرنگار مهر، سی‎امین دوره بازی‏های المپیک تابستانی تا ساعاتی دیگر با برگزاری مراسم اختتامیه در لندن به پایان می‎رسد، بازی‎هایی که ایران ناکام‌ترین و بدشانس‌ترین کاروان ورزشی در روز پایانی آن بود با این حال بهترین عملکرد ممکن در طول تاریخ المپیک را برای کشورمان رقم زد. اگر امروز باخت ناباورانه مهدی تقوی مقابل "لیوان لوپز" کوبایی و آسیب دیدگی رضا یزدانی در یک قدمی فینال و رسیدن به مدال طلا، شوک بزرگ کاروان ورزش ایران و تیم کشتی آزاد را موجب نمی‏شد، مدال‌آوری ورزشکاران ایرانی در این دوره بازی‌های المپیک تا ساعات پایانی ادامه پیدا می‏کرد و اینگونه المپیکی تاریخی برای ورزش ایران رقم می‎خورد اگرچه همین گونه هم ورزش ایران تاریخی‌ترین و بهترین المپیک خود را تجربه کرد. کاروان ورزش ایران که پیش از این 15 دوره حضور در ادوار مختلف بازی‌های المپیک را تجربه کرده بود، در این دوره از بازی‎ها برای نخستین بار موفق شد تعداد مدال‎های خود را دو رقمی کند، آنهم با چهار مدال طلا در حالی که پیش از این بیشترین تعداد مدال طلای ایران در المپیک 2000 سیدنی (سه طلا) بدست آمده بود. در این دوره از بازی‎های المپیک کشتی فرنگی ایران برای نخستین بار در طول تاریخ صاحب مدال طلا شد. ورزش ایران در رشته‏ای غیر از وزنه برداری، کشتی و تکواندو به مدال رسید. ضمن اینکه تیم کشتی فرنگی هم پرونده کاری خود را با کسب عنوان قهرمانی المپیک بست. همه اینها در کنار هم عملکردی تاریخی برای کاروان 2012 ورزش ایران را رقم زد. همه این موفقیت‎ها در لندن بدست آمد، شهری که 64 سال پیش هم خوش یمنی خود را برای ورزش ایران ثابت کرده بود. سال 1948 زمانی که ورزش ایران بعد از گذشت 48 سال از اولین حضور رسمی‎اش در المپیک، برای دومین بار در این بازی‌ها شرکت کرد موفق شد اولین مدال المپیکی خود را کسب کند تا همزمان با المپیک 1948 لندن نام ایران وارد کشورهای مدال‌آور المپیک شود. ورزش ایران که از سال 1900 حضور در بازی‌های المپیک را آغاز کرد، طی سال‌های گذشته 48 مدال کسب کرده بود اما با 12 مدال بدست آمده در این دوره از بازی‌های المپیک، مجموع مدال‌های المپیکی ایران به 60 مدال رسید. این تعداد مدال توسط 50 ورزشکار بدست آمده است. تا پیش از این رکورد مدال‌آوری ورزشکاران ایران در المپیک در اختیار کشتی گیران آزادکار بود و با وجود اینکه آنها در این دوره از بازی‌ها به کسب تنها سه مدال بسنده کردند، همچنان رکورددار مدال‌آوری هستند. از مجموع ورزشکاران مدال‌آور ایران در المپیک - با احتساب بازی‌های المپیک 2012 لندن - 33 ورزشکار در کشتی آزاد، 16 ورزشکار در رشته وزنه برداری، پنج ورزشکار در هر یک از رشته‌های تکواندو و کشتی فرنگی و یک ورزشکار در رشته دوومیدانی (پرتاب دیسک) صاحب مدال شده‌اند. مدال‌آوران ورزش ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک که با مدال‌آوری خود تاریخی‌ترین نتیجه برای کاروان ایران را رقم زدند، عبارتند از: مدال طلا:
* حمید سوریان: مسابقات کشتی وزن 55 کیلوگرم
* بهداد سلیمی: مسابقات وزنه برداری دسته 105+ کیلوگرم
* قاسم رضایی: مسابقات کشتی فرنگی وزن 96 کیلوگرم
* امید نوروزی: مسابقات کشتی فرنگی وزن 60 کیلوگرم
مدال نقره
* سجاد انوشیروانی: مسابقات وزنه برداری دسته 105+ کیلوگرم
* احسان حدادی: مسابقات دوومیدانی پرتاب دیسک
* صادق گودرزی: مسابقات کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم
* نواب نصیرشلال: مسابقات وزنه برداری دسته 105 کیلوگرم
* محمد باقری معتمد: مسابقات تکواندو وزن 68- کیلوگرم
مدال برنز
* کیانوش رستمی: مسابقات وزنه برداری دسته 85 کیلوگرم
* احسان لشگری: مسابقات کشتی آزاد وزن 84 کیلوگرم
* کمیل قاسمی: مسابقات کشتی آزاد وزن 120 کیلوگرم
با مدال آوری این 12 ورزشکار، کاروان ورزش ایران در حال حاضر رده شانزدهم جدول توزیع مدال‌ها را در اختیار دارد. باید دید در پایان سی‌امین دوره بازی‌های المپیک لندن این جایگاه حفظ خواهد شد یا نه
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اعضای کاروان المپیکی ایران با خانواده‌های داغدار وقوع زمین لرزه همدردی کردند
کاروان ورزش ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار وقوع زمین لرزه در شمال غربی کشور، بیانیه‎ای را برای تسلیت به آنها و ملت ایران صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، خبر حادثه ناگوار زلزله شمال غرب کشور دل ورزشکاران، مسئولان و اعضای کاروان اعزامی کشورمان به بازی‎های المپیک 2012 لندن را به درد آورد. این اتفاق که منجر به درگذشت جمعی از هموطنان عزیز و همچنین آسیب دیدن مالی و معنوی مردم شمال غرب کشور شده است، دل هر هموطن ایرانی را در سراسر دنیا به درد آورده است. لذا کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک لندن طی بیانیه‎ای در این باره آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم
و اذا اصابتکم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
برای جمعی که می‎کوشند "سرفرازی و ظفر" به ارمغان بیاورند، شادی و سرور بیافرینند و حامل اخبار شیرین و امیدبخش شوند؛ چه چیز دردناک‎تر، تلخ‎تر و تکان دهنده‎تر از آنچه در آذربایجان‎مان گذشته می‏توان باشد؟ حلاوت این پیروزی‏ها به حیات مردمان ماست، به زندگی توام با شادمانی ست، به امید است و ... . آنچه بر آذربایجان‎مان گذشت را هنوز نمی‎توانیم باور کنیم، تصاویر زلزله و نتایج آن دائم مقابل دیدگان‎مان است و این مائیم، فرزندان همین ملت که از آوردگاه المپیک، از این مسافت دور برای رفتگان طلب مغفرت، برای بازماندگان آرزوی صبر و برای مردم‌مان درخواست کمک و یاری برای بازسازی نقاط آسیب دیده ارسال می‎کنیم. این غم بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران زمین تسلیت می‏‎گوییم، هرچند که تسلیت انصافا واژه کوچکی ست برابر این غم بزرگش. کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به المپیک ٢٠١٢ - لندن
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اسپانیا قهرمان مسابقات تکواندو شد/ عنوان دهمی ایران و اولین مدال المپیکی گابن
پرونده مسابقات تکواندوی بازی‎های المپیک 2012 لندن شنبه شب با قهرمانی اسپانیا، کسب عنوان دهمی تیم ایران و رسیدن "گابن" به اولین مدال تاریخ المپیک خود بسته شد.
به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات تکواندوی المپیک با حضور 128 تکواندکار از 63 کشور جهان به مدت چهار روز در سالن "اکسل" شهر لندن برگزار شد که در نهایت اسپانیا با یک مدال طلا و دو نقره در صدر ایستاد و چین با سه مدال طلا، نقره و برنز دوم شد. کره جنوبی که در دوره پیشین بازی‎های المپیک (2008 پکن) با چهار طلا صدرنشین شده بود، در لندن تنها موفق به کسب دو مدال طلا و نقره و عنوان سومی شد. ترکیه هم با یک مدال طلا و یک برنز به عنوان چهارمی بسنده کرد. بعد از کشورهای انگلستان، ایتالیا، آرژانتین و صربستان که هر یک با یک مدال طلا عناوین پنجم تا هشتم را کسب کردند و البته فرانسه که با یک مدال نقره و یک برنز نهم شد، تیم ایران همراه با گابن در مکان دهم ایستاد. در روز پایانی مسابقات تکواندوی المپیک سی‎ام، "آنتونی اوبامی" از گابن شگفتی بزرگ را رقم زد و با شکست همه رقبا راهی دیدار نهایی شد ولی در این مرحله مغلوب "مولفتا" تکواندوکار با تجربه ایتالیا شد و به مدال نقره بسنده کرد. این اولین مدال المپیکی تاریخ ورزش گابن بود. در این وزن "لیو گیسابو" از چین و "دسپایگن" از کوبا به نشان نقره دست یافتند. در این وزن حذف "بحری تانریکلو" قهرمان جهان از ترکیه، "مودبو کیتا" از مالی با دو طلای جهان و نماینده کره جنوبی از بزرگترین حوادث بود. - نتایج کامل رقابت‌های تکواندو سی‏امین دوره بازی‏های المپیک به شرح زیر است: اوزان مردان
وزن 58- کیلوگرم:1- گونزالس بونیلا (اسپانیا)، 2- لی دی هان (کره جنوبی)، 3- دنیسکوف (روسیه) و اسکار اویدو (کلمبیا)
وزن 68- کیلوگرم:1- سروت تزگل (ترکیه)، 2- محمد باقری معتمد (ایران)، 3- ترنس جنینگ (آمریکا) و روح الله نیک‌پا(افغانستان)
وزن 80- کیلوگرم:1- ادواردو کریسمانیچ (آرژانتین)، 2- نیکولاس کارگسیا (اسپانیا)، 3- محمد لاتلو (بریتانیا) و مائرو سارمینتو (ایتالیا)
وزن 80+کیلوگرم: 1- کارلو مولفتا (ایتالیا)، 2- آنتونی اوبامی (گابن)، 3- دسپایگن (کوبا) و لیو گیسابو(چین) اوزان بانوان
وزن 49- کیلوگرم:1- وو جینگ (چین)، 2- انریکه برگیت (اسپانیا)، 3- سونکنام (تایلند) و زانویچ (کرواسی)
وزن 57- کیلوگرم:1- جده جونز (انگلستان)، 2- زوهائو (چین)، 3- مارلن هارنوس (فرانسه) و لی پنگ (چین تایپه)
وزن 67- کیلوگرم:1- سئون هوانگ (کره جنوبی)، 2- تاتار نور(ترکیه)، 3- مگ پرسون (آمریکا) و هلنا فروم (آلمان)
وزن67+ کیلوگرم:1- ملیکا ماندیچ (صربستان)، 2- آنا کارولین (فرانسه)، 3- برایشنکو (روسیه) و روساریو (مکزیک)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چین به آمریکا نرسید/ امید ایران برای صعود
تثبیت صدرنشینی آمریکا، بیشتر شدن فاصله چین با صدر جدول، تثبیت موقعیت هفت تیم برتر در بالای جدول، ورود دو کشور جدید، سقوط دو پله‌ای ایران و توزیع مجموع 95 مدال مهمترین تغییرات جدول توزیع مدال‌ها در فاصله یک روز مانده به پایان بازی‌های المپیک بود.
به گزارش خبرنگار مهر، در پایان شانزدهمین روز بازی‏های المپیک لندن و در حالیکه تنها یک روز به پایان این بازی‏ها باقی مانده است، 84 کشور در جدول توزیع مدال‏ها قرار دارند. 920 مدال طلا، نقره و برنز میان این کشورها توزیع شده است که در میان آنها سهم آمریکا بیشتر از همه است و کشورهایی مانند افغانستان، بحرین، کویت، هنگ کنگ، عربستان سعودی، تاجیکستان و مراکش هم فعلا به حداقل مدال بسنده کرده‏اند. شانزدهمین روز بازی‎های المپیک لندن روز گذشته برگزار شد و در جریان این روز از رقابت‏ها دو کشور جدید به جمع کشورهای مدال‌آور اضافه شدند. 32 مدال در هر یک از رنگ‏های طلا و نقره و 31 مدال برنز هم میان ورزشکاران کشورهای شرکت کننده توزیع شد. با توزیع مجموع مدال‏ها در این روز از بازی‏ها، آمریکا فاصله خود را از نظر مجموع مدال‏ها و حتی تعداد مدال طلا با چین بیشتر کرد تا به نوعی نسبت به صدرنشینی خود در این دوره از بازی‏های المپیک مطمئن‌تر شود، البته در این روز از بازی‎ها چین، بریتانیا، روسیه، کره جنوبی، آلمان و فرانسه دیگر کشورهایی بودند که جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کردند. در جریان رقابت‎های روز شانزدهم بازی‏های المپیک لندن، کاروان ورزش ایران که پیش از این صاحب 10 مدال شده بود توسط احسان لشگری و کمیل قاسمی در رقابت‏های کشتی آزاد به دو مدال برنز دیگر دست یافت اما با این وجود در جدول توزیع مدال‏ها دو پله سقوط کرد و در رده شانزدهم قرار گرفت و اینگونه فاصله‌اش با تیم‎های آسیایی برتر این جدول یعنی چین، کره جنوبی، قزاقستان و ژاپن بیشتر شد. - جدول توزیع مدال‎های بازی‏های المپیک لندن در پایان رقابت‏های روز شانزدهم به شرح زیر است:
ردیف کشورها طلا نقره برنز مجموع مدال‎ها
1 آمریکا 44 29 29 102
2 چین 38 27 22 87
3 بریتانیا 28 15 19 62
4 روسیه 21 25 32 78
5 کره جنوبی 13 7 7 27
6 آلمان 11 19 14 44
7 فرانسه 10 11 12 33
8 ایتالیا 8 7 8 23
9 مجارستان 8 4 5 17
10 استرالیا 7 16 12 35
11 ژاپن 6 14 17 37
12 هلند 6 6 8 20
13 قزاقستان 6 - 4 10
14 اوکراین 5 4 9 18
15 نیوزلند 5 3 5 13
16 ایران 4 5 3 12
17 جامائیکا 4 4 4 12
18 کوبا 4 3 5 12
19 کره شمالی 4 - 2 6
20 اسپانیا 3 9 4 16
- - - - - -
78 افغانستان - - 1 1
78 بحرین - - 1 1
78 هنگ کنگ - - 1 1
78 عربستن سعودی - - 1 1
78 کویت - - 1 1
78 مراکش - - 1 1
78 تاجیکستان - - 1 1
مجموع 84 کشور 287 289 344 920
کاروان ورزش ایران امید زیادی دارد امروز و در پایان روز هفدهم و پایانی بازی‎های المپیک لندن با مدال‌آوری رضا یزدانی و مهدی تقوی جایگاه خود را در جدول توزیع مدال‎ها بهبود بخشد.
 

مسعود.م

متخصص والیبال باشگاه ورزشی
کاربر ممتاز
واقعا حیف شد یک طلای مسلم رو از دست دادیم پلنگ جویبار‏(یزدانی‏)‏ واقعا پلنگ وار کشتی گرفت مسابقه جانانش با حریف سرشناس روس خودش ارزش یک طلا رو داشت .... با وجود پارگی رباط صلیبی پاهاش بازهم می خواست کشتی بگیره با این کارش به بعضی ها که کم کاری کردند درس بزرگی داد... با ارزوی سلامتی و بازگشت دوباره این دلاور
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
فینال والیبال جالب بود ... دو ست رو جلو بود برزیل ... کاملا مشخص بود که روسیه رو دست کم گرفتن ..گزارشگر حرف خوبی زد ...گفت مثل ما که استرالیا رو دست کم گرفتیم ...
غیر از بازی ایران دیگه تماشای والیبال نمی چسبه ... اما بازی ایران واقعا دیدن داره و قشنگیش کمتر از فوتبال نیست ....
صد حیف که تو المپیک نبودیم ...
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
خادم تصمیم خیلی سختی برای اعتراض نکردن گرفت ولی تصمیمش کاملا درست و منطقی بود دلیلش هم این بود که اصلا مطمئن نبود دوم اینکه گرفتن یک امتیاز راحت تر از دو امتیاز بود توی 30 ثانیه
 

مسعود.م

متخصص والیبال باشگاه ورزشی
کاربر ممتاز

تصمیم خادم کاملا درست بود چون بعد از کشتی هم که دوباره فیلم بازبینی شد کاملا مشخص بود که امتیاز کشتی گیر حریف درست بوده تازه نزدیک به ۱ دقیقه از ۲ دقیقه کل وقت باقی مانده بود و ۱ امتیاز هم تو این زمان زیاد قابل جبران بود تازه دوستان اگر دقت کرده بودید داور مسابقه عبدولی هم دوباره داشت قضاوت می کرد دلیلش هم این بود که بعد از چند روز فیلم مسابقه در حضور تمام داوران ( از جمله داوران ایرانی )بازبینی شده بود و تمام تصمیمات داور تایید شده بود به واقع دلیل تمام جنجال ها صحبت های احساسی گزارشگر مسابقه و اشک های خود عبدولی بود‏!‏
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرچمدار ایران در اختتامیه المپیک

مسئولان کمیته ملی المپیک کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم ایران را به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در مراسم اختتامیه المپیک 2012 لندن انتخاب کردند.

به گزارش مهر مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک 2012 لندن یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک این شهر برگزار می‌شود که در این مراسم کمیل قاسمی، آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان پرچمدار ایران خواهد بود.

مراسم اختتامیه با حضور سران و مقامات کشورهای حاضر در این بازی‌ها برگزار خواهد شد که در پایان مراسم ضمن خاموش شدن مشعل المپیک 2012 لندن، پرچم کمیته بین المللی المپیک به مسئولان کشور برزیل، میزبان بازی‌های المپیک 2016 اهدا خواهد شد.

سی‌امین دوره بازی‌های المپیک از روز جمعه ششم مردادماه با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 204 کشور دنیا آغاز شد و پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه علی مظاهری، بوکسور تیم ملی کشورمان بود.

محمود عبداللهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در گفتگو با مهر، خبر پرچمداری کمیل قاسمی در مراسم اختتامیه المپیک 2012 لندن را تایید کرد.


تابناک

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه خیلی ناراحتی خوب جواب نده.چرا منت میزاری!!!
اینکه نوشاد تو آسیا اول بشه به احتمال زیاد مدال میگره.اینو میشه راحت پیش بینی کرد.مثلا همه پیش بینی میکردند که سوریان و سلیمی و طلا بگیره.چون اینا عنوان دار هستند.و الکی کسی رو هوا نمیگه اینا طلا میگیرند.مثلا کسی نمیگفت که امثال شادی و مظاهری و ... مدال المپیک بگیرند چون تو جهان عنوانی نداشتند.اگه نوشادم رنکش تک رقمی بشه و تو آسیا اول باشه مدال رو به احتمال زیاد میگیره مگر اینکه اتفاق خاصی بیوفته.حالا اینکه قبول نمیکنی مشکل خودته!!!حالا هی بگو نمیتونه.این که از قول من میگی 100% خیلی جالبه.چون وقتی میگم مدال میتونه بگیره یعنی بالای 90 درصد.اینکه انقدر به حاشیه میری خنده داره البته این بخاطر اینه که منطقی نیستی و حرفی برای گفتن نداری.!!

آقا اصلا من اشتباه کردم .مدال آسیا تو بوکس هم تراز با مدال جهانی.و مدال جهانی تو تیر اندازی به هیچ دردی نمیخوره.حالا برو خوشحال باش!!!
تا جایی که من شنیدم یعنی 2 حالت داره1- یه چیزی از دهن مظاهری پریده بیرون که تو اینو گفتی2- برداشت شخصی!!!همین .پس تحلیلت اشتباه و مندرآوردیه!!
اخه بوکس کجا و فوتبال کجا.بوکس اگه یه زمانی قهرمان جهانم بشه یه تیتر تو روزنامه ها میزنند میره و تموم میشه.بیشتر از این اخباری براش وجود نداره!!ولی فوتبال فرق میکنه.فتح الله زاده و رویانیان نفس میکشند همه میاد تو روزنامه و همه میفهمند!!در ضمن معمولا روزنامه های ما اکثر خبراشون به خاطر فروششون هست و بیشتر الکی و جعلی هستش و من نمیدونم چرا هیچ کسی رسیدگی نمیکنه به این چرندیات!!اینکه میگید میخواد خداحافظی بکنه فکر کنم خبر بعد آسیایی بود که میخواست خداحافظی بکنه!!!وگرنه همین الانش که حذف شد 100% همه جا میومد میگفت
در ضمن شما هم بهتره زیاد وارد حاشیه نشی و بقیه رو متهم به نفهمی نکنی .در ضمن اگه فکر میکنی خیلی کارت درسته خوش به حالت .که کاش اینطورم بود!!ولی سعی نکن با بی فکر بودن طرف مقابل بحث رو ببری به حاشیه.البته این حرف آخریت سطح فکریتو مشخص کرد و تعصب الکیت که ما هر چی میکشیم از این تعصبات الکی هستش که هنوز ریشه کن نشوده.امیدوارم یه روز ریشه کن بشه و بعضیا بفهمند که اون بی احترامی که میکنند در مورد خودشون صدق میکنه.و خودشون 100% اینطوریند!!!

در آخرم اگه فکر میکنی حرفات درسته بهتره دیگه نظر ندی!!چون این کلاس گذاشتنات از حد گذشته.30 خط نظر میدی و میگی دیگه نمیخوام نظر بدم.!!!و اگه میخوای حرفاتو بزنی بزنن ولی کلاس نزار.!!

مشکل شما اینه که فکر میکنی هر چیزی که خودت میگی درسته و هر چیزی که من میگم اشتباهه
بازم میگم اگه حرفامو عوض نمیکردی و منو مجبور به توضیح بیشتر نیمکردی ادامه نمیدادم ، مثل همین الان که باز منو متهم کردی
من از قول شما نوشتم 100% ؟؟ مگه خودت اینو نگفتی؟؟ اینم عین جملت ، این که از دهن من بیرون نیومده، خودت گفتیش

اگه عالمیان تو آسیا اول بشه مطمئنا تو جهان هم صاحب جایگاه 1 تا 3 میشه.چون بهترین های پینگ پونگ تو چین هستند.خوب اگه اونارو ببره تو جهان هم مقام میاره.!

حتی بعد از این هم بهت گفتم نمیتونی بگی مطمئنا( همه جا هم این مطمئنا رو بولد کردم) ، گفتم اما میتونی بگی تواناییشو داره و احتمالشو بیان کنی
اما بازم اصرار کردی ولی حالا نظرتو کاملا عوض کردی و میگی احتمال 90 درصد رو بیان کردی و میگی من از قول شما دارم میگم که شما گفتی نوشاد قطعا 1-2-3 جهان میشه
در حالی که معنای جمله مطمئنا 1-2-3 میشه که خودت گفتی چیزی جز 100% مدال میاره نیست ( و دیدی که چیزی رو عوض نکردم)
خودم از اول دارم میگم که نمیتونی بگی مطمئنا و حالا داری جمله خودم رو میگی و اینم آخرش اضافه میکنی که اگه تو قبول نداری مشکله خودته؟؟ اینو که از اول خودم میگفتم ، جالبه ، نه؟
به هر حال شما یا فرق بین مطمئنا این میشه ( بدون هیچ کم و کاست و اضافه ای ) و بیان احتمال تونستن در یه موردی رو میدونی یا نه
اگه میدونی ( که طبق این پست آخرت به نظر میدونی ) پس چرا جایی که من گفتم با دیدن بوکس اون ایتالیایی و کوبایی برام مشخص بود که مظاهری توانایی شکست دادنشو داشته ، جمله منو کاملا تغییر دادی به اینکه من گفتم مظاهری حتما میبرده و گفتی اینا ساخته های ذهنیته؟
اگرم نمیدونی پس چرا الان یهو متوجه شدی و داری منو به گفتن این جملات متهم میکنی که من حرفتو عوض کردم؟؟
جالبه وقتی خودت این نظر رو داری که نوشاد میتونسته حریف آلمانیش (که اتفاقا تو قسمت تیمی سوم المپیک شدن) رو شکست بده (که این نظر میتونه با دیدن مسابقات المپیک و شناختت از نوشاد باشه) چون نظر خودته نمیشه ساخته های ذهنی و میشه کارشناسی و منطقی ، اما نظر من که گفتم مظاهری به نظرم توانایی شکست دادن حریف ایتالیایی رو داشت میشه بی حساب کتاب و غیر منطقی و الکی
حتی وقتی گفتم میشه مظاهری رو بهترین بوکسور وزنش تو آسیا نامید ( با اشاره ای که کردم به اینکه تو سال 2010 هم با ناداوری سوم شد و اینکه تو مسابقات انتخابی که یه جورایی حکم قهرمانی آسیا رو هم داشت تونست همون قهرمان سوری 2010 آسیا رو شکست بده و اول شه) خیلی غیر منطقی و چون حرفی نداشتی صرفا جهت مخالفت گفتی همچین چیزی نیست در حالی که اصلا یه بررسی هم نکردی که تو المپیک فقط دو تا آسیایی تو این وزن بودن و همه اینا نشون میده که مظاهری رو میشه بهترین نامید تو آسیا تو این وزن

در مورد چند خط آخر صحبتهات هم باید بگم از پست سوم یا چهارمم تو این تاپیک دقیقا دارم مثل خودت حرف میزنم و برخورد میکنم و از جملات خودت استفاده میکنم
این شما بودی که منو مورد خطاب قرار دادی که بی فکر حرف میزنی و مجبور میشی ویرایش کنی ، که بهت نشون دادم کی بی فکر حرف میزنه
گفتی ساخته های ذهنیت رو بیان میکنی و الکی حرف میزنی که بازم بهت نشونت دادم اگه نظرات من ساخته های ذهنیه ، نظرات خودت هم همین ویژگی رو داره
شما بودی که گفتی بی حساب کتاب و بی مدرک حرف میزنی و نشونت دادم که متعصبانه و کور کورانه، بدون دلیل و منطق جواب میدی
حتی پستهای منو بی ارزش و الکی جلوه دادی و اینکه اصلا ارزش جواب دادن نداره ( معنیه اینم این نیست که دیگران رو به نفهمی متهم کنیم ، نه؟) اینقدر کلاس نذار ، اگه میخوای نظر بدی ، بده

و به نظر باید برای بعضیا مشخص شه اون بی احترامیایی که میکنن به خودشون بر میگرده و خودشون 100% اینطورین

آخرش من هر چی تلاش کردم بهت بگم سوالت در مورد مدال جهانی و آسیایی اشتباهه انگاری نتونستم و حتی پرسیدم مدال مثلا طلای نوشاد ( قبل از اینکه اصلا بره مسابقات جهانی که مطمئنا یا شاید یا احتمالا یا ... مدال جهانی بخواد بگیره یا نه) ارزشش بیتشره یا مدال جهانی اجاقی تو ووشو ؟ و جوابت ادامه این بحث شد و رفتن اصل بحث تو حاشیه و همین سوالم نشون میداد که سوال شما کلا غلطه
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
عملکرد ورزش ایران با توجه به نتایج کسب شده در المپیک را چطور ارزیابی میکنید؟

عملکرد ورزش ایران با توجه به نتایج کسب شده در المپیک را چطور ارزیابی میکنید؟

سلام
المپیک تموم شد و ایران با 4 طلا و 5 نقره و 3 برنز تونست در جایگاه 17 رده بندی قرار بگیره
با توجه به نتایج کاروان ورزشی ایران در المپیک به نظرتون عملکرد ورزشی کشور در چه وضعیتی قرار داره؟
همینطور که میدونید هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ مرغوبیت مدالها بهترین عملکرد تاریخ کاروان ورزشمون بود
برای اولین بار مدال طلا رو تو رشته کشتی فرنگی بدست آوردیم و بعد از 40 سال تو این رشته دوباره صاحب مدال شدیم
برای اولین بار تو تاریخ المپیک، وزنه برداری بیشتر از 2 تا مدال گرفت و اولین برد ایران تو پینگ پونگ بدست اومد و برای اولین بار تو دو و میدانی صاحب مدال شدیم
تعداد بانوان کاروان ورزشی ایران افزایش چشمگیری داشت و تو دو و میدانی 10 نماینده داشتیم
اما با همه اینها آیا میتونیم عملکرد درخشان کشتی فرنگی و عملکرد خوب و نسبتا خوب وزنه برداری ، کشتی آزاد ، تکواندو ، دو و میدانی ، تیراندازی با تپانچه بانوان و پینگ پونگ رو بحساب کل ورزش کشور بذاریم؟
آیا میشه نرسیدن بهترین تیم تاریخ بسکتبال کشور به المپیک ، کم آوردن دوباره والیبال در قدم آخر ، گذشت نیم قرن از آخرین حضور فوتبال در المپیک و حسرت همیشگی هندبال رو در پس این مدالها پنهان کرد ؟ آیا میشه پسرفت ، درجا زدن و فراموشی رشته هایی مثل تنیس ، بدمینتون ، ژیمناستیک ، شنا و شیرجه ، سوارکاری و ... رو نادیده گرفت؟
تو المپیک 2000 کاروان ایران در تمام اوزان جودو صاحب نماینده بود و امسال نماینده ای نداشتیم ( هر دو نمایندمون بخاطر مصدومیت نتونستن شرکت کنن ) - همیشه فقط یک نفر رو تو شنا داریم اون یک نفر هم تو مرحله اول حذف میشه ، معمولا دوچرخه سوارامون به خط پایان هم نمیرسن و بوکسمون دوباره بی مدال موند ، و گاه و بیگاه حضور کوتاه و اتفاقی داریم تو رشته هایی مثل شمشیر بازی ، بدمینتون ، سوارکاری
بخاطر یه سری تصمیم گیریهای غلط هم ورزشکارامون تو رشته های تیر و کمان و قایقرانی در المپیک نتایج ضعیفی گرفتن و حتی به رکوردهای خودشون هم نزدیک نشدن

با همه اینهای به نظر شما عملکرد ورزش ایران با توجه به نتایج کسب شده در المپیک چطوره؟
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
مشکل شما اینه که فکر میکنی هر چیزی که خودت میگی درسته و هر چیزی که من میگم اشتباهه
بازم میگم اگه حرفامو عوض نمیکردی و منو مجبور به توضیح بیشتر نیمکردی ادامه نمیدادم ، مثل همین الان که باز منو متهم کردی
من از قول شما نوشتم 100% ؟؟ مگه خودت اینو نگفتی؟؟ اینم عین جملت ، این که از دهن من بیرون نیومده، خودت گفتیش



حتی بعد از این هم بهت گفتم نمیتونی بگی مطمئنا( همه جا هم این مطمئنا رو بولد کردم) ، گفتم اما میتونی بگی تواناییشو داره و احتمالشو بیان کنی
اما بازم اصرار کردی ولی حالا نظرتو کاملا عوض کردی و میگی احتمال 90 درصد رو بیان کردی و میگی من از قول شما دارم میگم که شما گفتی نوشاد قطعا 1-2-3 جهان میشه
در حالی که معنای جمله مطمئنا 1-2-3 میشه که خودت گفتی چیزی جز 100% مدال میاره نیست ( و دیدی که چیزی رو عوض نکردم)
خودم از اول دارم میگم که نمیتونی بگی مطمئنا و حالا داری جمله خودم رو میگی و اینم آخرش اضافه میکنی که اگه تو قبول نداری مشکله خودته؟؟ اینو که از اول خودم میگفتم ، جالبه ، نه؟
به هر حال شما یا فرق بین مطمئنا این میشه ( بدون هیچ کم و کاست و اضافه ای ) و بیان احتمال تونستن در یه موردی رو میدونی یا نه
اگه میدونی ( که طبق این پست آخرت به نظر میدونی ) پس چرا جایی که من گفتم با دیدن بوکس اون ایتالیایی و کوبایی برام مشخص بود که مظاهری توانایی شکست دادنشو داشته ، جمله منو کاملا تغییر دادی به اینکه من گفتم مظاهری حتما میبرده و گفتی اینا ساخته های ذهنیته؟
اگرم نمیدونی پس چرا الان یهو متوجه شدی و داری منو به گفتن این جملات متهم میکنی که من حرفتو عوض کردم؟؟
جالبه وقتی خودت این نظر رو داری که نوشاد میتونسته حریف آلمانیش (که اتفاقا تو قسمت تیمی سوم المپیک شدن) رو شکست بده (که این نظر میتونه با دیدن مسابقات المپیک و شناختت از نوشاد باشه) چون نظر خودته نمیشه ساخته های ذهنی و میشه کارشناسی و منطقی ، اما نظر من که گفتم مظاهری به نظرم توانایی شکست دادن حریف ایتالیایی رو داشت میشه بی حساب کتاب و غیر منطقی و الکی
حتی وقتی گفتم میشه مظاهری رو بهترین بوکسور وزنش تو آسیا نامید ( با اشاره ای که کردم به اینکه تو سال 2010 هم با ناداوری سوم شد و اینکه تو مسابقات انتخابی که یه جورایی حکم قهرمانی آسیا رو هم داشت تونست همون قهرمان سوری 2010 آسیا رو شکست بده و اول شه) خیلی غیر منطقی و چون حرفی نداشتی صرفا جهت مخالفت گفتی همچین چیزی نیست در حالی که اصلا یه بررسی هم نکردی که تو المپیک فقط دو تا آسیایی تو این وزن بودن و همه اینا نشون میده که مظاهری رو میشه بهترین نامید تو آسیا تو این وزن

در مورد چند خط آخر صحبتهات هم باید بگم از پست سوم یا چهارمم تو این تاپیک دقیقا دارم مثل خودت حرف میزنم و برخورد میکنم و از جملات خودت استفاده میکنم
این شما بودی که منو مورد خطاب قرار دادی که بی فکر حرف میزنی و مجبور میشی ویرایش کنی ، که بهت نشون دادم کی بی فکر حرف میزنه
گفتی ساخته های ذهنیت رو بیان میکنی و الکی حرف میزنی که بازم بهت نشونت دادم اگه نظرات من ساخته های ذهنیه ، نظرات خودت هم همین ویژگی رو داره
شما بودی که گفتی بی حساب کتاب و بی مدرک حرف میزنی و نشونت دادم که متعصبانه و کور کورانه، بدون دلیل و منطق جواب میدی
حتی پستهای منو بی ارزش و الکی جلوه دادی و اینکه اصلا ارزش جواب دادن نداره ( معنیه اینم این نیست که دیگران رو به نفهمی متهم کنیم ، نه؟) اینقدر کلاس نذار ، اگه میخوای نظر بدی ، بده

و به نظر باید برای بعضیا مشخص شه اون بی احترامیایی که میکنن به خودشون بر میگرده و خودشون 100% اینطورین

آخرش من هر چی تلاش کردم بهت بگم سوالت در مورد مدال جهانی و آسیایی اشتباهه انگاری نتونستم و حتی پرسیدم مدال مثلا طلای نوشاد ( قبل از اینکه اصلا بره مسابقات جهانی که مطمئنا یا شاید یا احتمالا یا ... مدال جهانی بخواد بگیره یا نه) ارزشش بیتشره یا مدال جهانی اجاقی تو ووشو ؟ و جوابت ادامه این بحث شد و رفتن اصل بحث تو حاشیه و همین سوالم نشون میداد که سوال شما کلا غلطه


پس فکر کردی خودت درست میگی .با اون تحلیلای الکیت!!!یه جور میگی انگار دارم با بهترین کارشناس دنیا دارم بحث میکنم!!!در حالی که من همه حرفام با دلیل و منطق و سند بود ولی تو چی؟؟!!
من تو پستای قبلیمم گفتم که اگه نوشاد تو آسیا با حضور همه قدرت ها اول بشه 100% مقام میاره!!!حالا نمیخواد هی تکرار کنی.یه بار من خودم گفتم.مگر اینکه مشکلی براش پیش بیاد.یه چیزی مثل مصدومیت.مثل بلایی که سر یزدانی افتاد.
ولی تو بوکس اعتقاد دارم کسی که تو بوکس آسیا اول بشه و سوریه رو بزنه.احتمال کمی داره که تو جهان مدال بگیره چه برسه تو المپیک!!!
اگه کمی دقت بکنب میبینی که تو المپیک چین صاحب قدرته.تو دهه اخیر فینال جهانی و المپیک تمام چینی بوده.خوب اگه بتونه اینارو تو آسیا شکست بده تو جهانم شکستشون میده.مگر اینکه مشکل خاصی براش پیش بیاد.الان دقت کن که ورزشکارایی مثل تقوی .کرمی.و.. اصلا خوب نبودند.چون همه انتظار مدال داشتند.حتی باقری معتمد که نقره خوب گرفت ولی خیلی دلچسب نبود. چون خودش مدال جهانی زیاد داره.و تنها رقیبش 1 نفر بود که به اون باخت.البته بازم دستش درد نکنه.
ولی تو بوکس کسی به مدال فکر نمیکنه.چون ما بوکسور مطرح تو سطح دنیا نداریم.اگه یک زمانی مظاهری عنوان دار جهان بشه میشه گفت همه توقع ازش دارند.ولی خب تو این دوره کسی ازش توقع نداشت.البته خودش جدیدا گفته اگه کوبا رو میزد.نقره اش حتمی بود.!!!که اینا بنظرم همش شعاره.المپیک شوخی بردار نیست!!!
بنظرم نوشاد آلمان رو میتونست بزنه .دلیلی که نتونست این بود که متاسفانه همین که تو 32 تا قرار گرفت یه جورایی اشباع شد.و دوم اینکه حریفش رو خیلی بالا بردند.در کل نوشاد عالی بود ولی متاسفانه تو مسابقات استرسش خیلی بالا بود.البته اینم به خاطر سنش بود.در ضمن اگرم آلمان رو میزد دلیل بر این نبود که بقیه رقیباشم بزنه!!شاید نهایتش قرار گرفتنش بین 16 تا بود.چون خود آلمانی هم بعد از اینکه بین 16 تا قرار گرفت راحت باخت و حذف شد.
این در مورد مظاهری هم صدق میکنه.اگر احیانا کوبارو هم میزد.که من بعید میدونم.معلوم نبود مرحله بعد چی پی بیاد.البته این به این خاطر هست که مظاهری عنوان دار نیست که بگیم بله اگه کوبارو میزد با توجه به افتخاراتش میتونست یه پای فینال باشه!!!!


در مورد اینکه میگید مظاهری بهترین آسیا هست بگیم حرف شما درسته.مخصوصا اینکه رقیبش سوری باشه!!!!
تو آسیا معمولا کشورای قدرتمند مثل قزاقستان یا ...تو سبک وزن قوی هستند.اگه دقت کنی نماینده های مارو قزاق ها حذف کردند.کسی هم اعتراض نکرد.چون عنوان دار بودند/ولی رقیب مظاهری یه بوکسور سوری هستش!!!سوریه که اصلاتو هیچ ورزشی قدرتی نداره.کلا شما هم هر وقت مظاهری میبازه بحث داوری رو وسط میکشید و این کلا شده یه عادت برای شما!!!در کل بنظر من بوکس آسیا تو وزن مظاهری نسبتا ضعیف هستش که توش یه بوکسور سوری قهرمانش میشه و خبری از کشورای دیگه نیست!!!تازه بوکسور سوری عنوانی تو جهان داره؟!!!
مثلا تو کشتی اگه بگیم 120 کیلوی ما قهرمان آسیا هستش ارزش داره .چون تو این وزن تایمازوف هستش که 3 طلای المپیک داره.اینو میشه اسمشو رقیب گذاشت .نه اون بوکسور سوری!!

حالا اصلا شما فرض کل مظاهری بهترین بوکسور آسیاست.ولی تو دنیا چیه؟؟

در مورد مدال اوجاقی و نوشاد بگم که هردو ارزشمند هستند .ووشو تو المپیک نیست ولی دلیل نداره بگیم ارزشمند نیست.ولی چون کشور ما تو رشته های رزمی سرآمد هستش همه همین انتظار رو دارند.مخصوصا اینکه طرف اوجاقی باشه. ولی تو تنیس کسی توقع نداره نوشاد اول آسیا بشه چه برسه به جهان.توقع اینه که رنکش بهتر بشه تو دنیا!!!در ضمن خیلی جالبه که میخوای ارزش مظاهری رو تو آسیا نشون بدی.!!ولی با وجود اینکه رقیبش یک سوری هستش!!

.در ضمن بهتره که حرفای خودمو به خودم نزنی!!و بازم میگم اگه فکر میکنی خیلی حالیته و عارت میاد با من صحبت کنی بهتره جواب ندی! و وقت منو الکی با کلاس گذاشتنات نگیری
 

mostafa ghodrat

همکار مدیر مهندسی برق
کاربر ممتاز
پس فکر کردی خودت درست میگی .با اون تحلیلای الکیت!!!یه جور میگی انگار دارم با بهترین کارشناس دنیا دارم بحث میکنم!!!در حالی که من همه حرفام با دلیل و منطق و سند بود ولی تو چی؟؟!!
من تو پستای قبلیمم گفتم که اگه نوشاد تو آسیا با حضور همه قدرت ها اول بشه 100% مقام میاره!!!حالا نمیخواد هی تکرار کنی.یه بار من خودم گفتم.مگر اینکه مشکلی براش پیش بیاد.یه چیزی مثل مصدومیت.مثل بلایی که سر یزدانی افتاد.
ولی تو بوکس اعتقاد دارم کسی که تو بوکس آسیا اول بشه و سوریه رو بزنه.احتمال کمی داره که تو جهان مدال بگیره چه برسه تو المپیک!!!
اگه کمی دقت بکنب میبینی که تو المپیک چین صاحب قدرته.تو دهه اخیر فینال جهانی و المپیک تمام چینی بوده.خوب اگه بتونه اینارو تو آسیا شکست بده تو جهانم شکستشون میده.مگر اینکه مشکل خاصی براش پیش بیاد.الان دقت کن که ورزشکارایی مثل تقوی .کرمی.و.. اصلا خوب نبودند.چون همه انتظار مدال داشتند.حتی باقری معتمد که نقره خوب گرفت ولی خیلی دلچسب نبود. چون خودش مدال جهانی زیاد داره.و تنها رقیبش 1 نفر بود که به اون باخت.البته بازم دستش درد نکنه.
ولی تو بوکس کسی به مدال فکر نمیکنه.چون ما بوکسور مطرح تو سطح دنیا نداریم.اگه یک زمانی مظاهری عنوان دار جهان بشه میشه گفت همه توقع ازش دارند.ولی خب تو این دوره کسی ازش توقع نداشت.البته خودش جدیدا گفته اگه کوبا رو میزد.نقره اش حتمی بود.!!!که اینا بنظرم همش شعاره.المپیک شوخی بردار نیست!!!
بنظرم نوشاد آلمان رو میتونست بزنه .دلیلی که نتونست این بود که متاسفانه همین که تو 32 تا قرار گرفت یه جورایی اشباع شد.و دوم اینکه حریفش رو خیلی بالا بردند.در کل نوشاد عالی بود ولی متاسفانه تو مسابقات استرسش خیلی بالا بود.البته اینم به خاطر سنش بود.در ضمن اگرم آلمان رو میزد دلیل بر این نبود که بقیه رقیباشم بزنه!!شاید نهایتش قرار گرفتنش بین 16 تا بود.چون خود آلمانی هم بعد از اینکه بین 16 تا قرار گرفت راحت باخت و حذف شد.
این در مورد مظاهری هم صدق میکنه.اگر احیانا کوبارو هم میزد.که من بعید میدونم.معلوم نبود مرحله بعد چی پی بیاد.البته این به این خاطر هست که مظاهری عنوان دار نیست که بگیم بله اگه کوبارو میزد با توجه به افتخاراتش میتونست یه پای فینال باشه!!!!


در مورد اینکه میگید مظاهری بهترین آسیا هست بگیم حرف شما درسته.مخصوصا اینکه رقیبش سوری باشه!!!!
تو آسیا معمولا کشورای قدرتمند مثل قزاقستان یا ...تو سبک وزن قوی هستند.اگه دقت کنی نماینده های مارو قزاق ها حذف کردند.کسی هم اعتراض نکرد.چون عنوان دار بودند/ولی رقیب مظاهری یه بوکسور سوری هستش!!!سوریه که اصلاتو هیچ ورزشی قدرتی نداره.کلا شما هم هر وقت مظاهری میبازه بحث داوری رو وسط میکشید و این کلا شده یه عادت برای شما!!!در کل بنظر من بوکس آسیا تو وزن مظاهری نسبتا ضعیف هستش که توش یه بوکسور سوری قهرمانش میشه و خبری از کشورای دیگه نیست!!!تازه بوکسور سوری عنوانی تو جهان داره؟!!!
مثلا تو کشتی اگه بگیم 120 کیلوی ما قهرمان آسیا هستش ارزش داره .چون تو این وزن تایمازوف هستش که 3 طلای المپیک داره.اینو میشه اسمشو رقیب گذاشت .نه اون بوکسور سوری!!

حالا اصلا شما فرض کل مظاهری بهترین بوکسور آسیاست.ولی تو دنیا چیه؟؟

در مورد مدال اوجاقی و نوشاد بگم که هردو ارزشمند هستند .ووشو تو المپیک نیست ولی دلیل نداره بگیم ارزشمند نیست.ولی چون کشور ما تو رشته های رزمی سرآمد هستش همه همین انتظار رو دارند.مخصوصا اینکه طرف اوجاقی باشه. ولی تو تنیس کسی توقع نداره نوشاد اول آسیا بشه چه برسه به جهان.توقع اینه که رنکش بهتر بشه تو دنیا!!!در ضمن خیلی جالبه که میخوای ارزش مظاهری رو تو آسیا نشون بدی.!!ولی با وجود اینکه رقیبش یک سوری هستش!!

.در ضمن بهتره که حرفای خودمو به خودم نزنی!!و بازم میگم اگه فکر میکنی خیلی حالیته و عارت میاد با من صحبت کنی بهتره جواب ندی! و وقت منو الکی با کلاس گذاشتنات نگیری
پسر خوب شما بوکسری...!؟؟؟ اصلا از بوکس خبر نداری ... روسیه کوبا و ازبک و قزاق بهترین بوکسرا رو دارن و اول شدن تو اسیا یعنی مقام اوردن تو المپیک ... سوریه و الجزایر هم دو تا نقره گرفتن تو بوکس ...! جهت اطلاع
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
پسر خوب شما بوکسری...!؟؟؟ اصلا از بوکس خبر نداری ... روسیه کوبا و ازبک و قزاق بهترین بوکسرا رو دارن و اول شدن تو اسیا یعنی مقام اوردن تو المپیک ... سوریه و الجزایر هم دو تا نقره گرفتن تو بوکس ...! جهت اطلاع

نه.نیستم.نه بوکسورم.نه تیر اندازم.نه شناگرم.نه کشتی گیر و نه...!!!ولی مثل اینکه شما فقط بوکسوری یا به بوکس علاقه داری!!
الان ورزشکار ما تو آسیا چند بار اول شده ولی مقامی اورده؟؟!!!
 

mostafa ghodrat

همکار مدیر مهندسی برق
کاربر ممتاز
نه.نیستم.نه بوکسورم.نه تیر اندازم.نه شناگرم.نه کشتی گیر و نه...!!!ولی مثل اینکه شما فقط بوکسوری یا به بوکس علاقه داری!!
الان ورزشکار ما تو آسیا چند بار اول شده ولی مقامی اورده؟؟!!!
در بوکس توی اسیا مقام اوردن درسته ولی شما میاین بقیه ی رشته ها رو با بوکس مقایسه میکنین ... من که گفتم اینکا رو نکنین ... چرا؟؟؟ چون در تکواندو و کشتی و و غیره هر کسی که ببازه بازم شانس داره و احتمال گرفتن مدال نقره .!اما در بوکس این سوسول بازیا نیست .جهت اطلاع شما درباره ی علی مظاهری: سبک بوکس علی مظاهری به گونه ای هست که میتونست از پس بوکسر ایتالیایی بر بیاد !با کمی همت و تعصب که میدونم داره .... احسان روز بهانی هم که شک نکن حریف قزاق خودشو برده بود اما کسی توجه نکرد .. چرا ؟؟؟چون همه حتی مربیا و حتی کارشناس به اصطلاح بوکس اقای دلشاد از بوکسر قزاقی میترسیدن ... مهدی تلوتی هم که تجربش کم بود ...ولی بوکس خوبی رو به نمایش گذاشت ... شما به این فکر نمیکنی که اگه تیم ملی و مسئولین پشت اقای سپهوندی رو گرفته بودن الان یک مدال طلای ما حتمی بود .مرتضی سپهوندی در اولین حضورش در المپیک چهارم شد و به نائب قهرمان المپیک قبلی باخت اونم با 4 امتیاز اختلاف...و البته کوچ خوبی نداشت .
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
:D جالبه که کسی نظری نداره ، من خودم نظرم متوسط بود و فقط یه نفر نظر داده که اونم گفته متوسط، ایول به خودم:gol:
 
بالا