مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 12:50


[h=1]برنامه هاي تور تابستاني رئال مادريد درتابستان[/h]
[h=2]کهکشاني ها در آمريکا 4 ديدار دوستانه برگزار خواهند کرد .[/h]


سران باشگاه رئال مادريد با انتشار خبري رسمي، برنامه هاي اردوي پيش فصلشان را اعلام کردند.

تمرينات فصل جديد رئال مادريد دوشنبه گذشته،( درروز 16 جولاي) آغاز شد و البته بازيکناني که در رقابتهاي يورو حضور داشتند، در پايان ماه جاري ميلادي به اين اردو ملحق خواهند شد.

برنامه بازيهاي دوستانه رئال در طول تابستان، از يک هفته پيش مشخص شده بود ولي اکنون به صورت رسمي و از سوي سران باشگاه اعلام شده است.

اردوي پيش فصل رئال، با برگزاري 6 ديدار دوستانه همراه خواهد بود.يک ديدار دوستانه در اسپانيا (مقابل رئال اوويه دو)، يک بازي در پرتغال (مقابل بنفيکا) و بعد از آن هم 4 ديدار دوستانه در آمريکا.

کمپ دانشگاه «يو.سي.ال.اي» دوباره ميزبان اردوي کهکشاني ها خواهد بود. اردوي آنها در آمريکا روز 28 جولاي آغاز و در 11 آگوست به پايان مي رسد و ملي پوشان حاضر در يورو، روز 30 جولاي به اردوي کهکشاني ها محلق مي شوند

16 جولاي: آغاز تمرينات فصل جديد رئال مادريد

24 جولاي: ديدار دوستانه رئال اوويدو- رئال مادريد (در اوويدو)

27 جولاي: بنفيکا – رئال مادريد ( ليسبون – پرتغال)

28 جولاي: سفر به لس آنجلس (امريکا)

2 آگوست: لس آنجلس گلکسي- رئال مادريد (لس آنجلس- امريکا)

5 آگوست: سانتوس لاگونا- رئال مادريد (لاس وگاس)

8 آگوست: ميلان – رئال مادريد (نيويورک)

11 آگوست: سلتيک گلاسکو- رئال مادريد(فيلادلفيا)

11 آگوست: بازگشت به مادريد

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 13:06


[h=1]برادر ادن هازارد، در راه چلسي[/h]
[h=2]مدير ورزشي باشگاه لنس اعلام کرد که سران باشگاه غرب لندني، به دنبال جذب ستاره تيمشان هستند .[/h]


انتظار مي رود که به زودي تورگان هازارد، برادر کوچکتر ادن آزارد را در کنار او و در پيراهن چلسي ببينيم.

آنتوآن سيبرسکي، مدير ورزشي باشگاه لنس که تورگان آزارد در آن توپ مي زند، در صحبتهايي اعلام کرد که اين بازيکن در آستانه جدايي از اين تيم فرانسوي قرار دارد

ادن هازارد درماه ژوئن و با قراردادي که حدود32 ميليون پوند برآورد شده، به استمفورد بريج پيوست و الان شنيده مي شود که آينده برادر 19 ساله اش هم در تيم لندني خواهد بود

آنتوان سيبرسکي، مدير ورزشي لنس در صحبتهايي اعلام کرد که سران اين باشگاه درابتدا تمايلي به فروش اين ستاره تيم ملي زير 19 سال بلژيکي نداشتند ولي خود او شخصا، آماده است تا به اين بازيکن اجازه پيوستن به چلسي را بدهد.

سيبريسکي در صحبتهايي به وب سايت رسمي چلسي گفت:« اين قرارداد با ورود من به لندن نهايي خواهد شد. سران باشگاه تمايلي به فروش او نداشتند ولي من بلافاصله بعد از ديدن او،اعتمادم را به او اعلام کردم. اين درحالي است که هنوز يک سال ديگر از قرارداد او با ما باقي است و ما دوست داشتيم تا قراردادش را تمديد کنيم ولي او چشم در چشم به من گفت که اين پيشنهاد برايش جذابيتي ندارد و مي خواهد لنس را ترک کند. من 48 ساعت بعد فهميدم که چرا، زماني که متوجه شدم که سران چلسي او را مي خواهند، درک کردم.»

ژان لوئيس گارسيا، مربي لنس هم دراين باره گفت:« او يک پسربچه 19 ساله است ، برادر بزرگترش به چلسي رفته و او هم دوست دارد به همان تيم که فصل قبل قهرمان ليگ قهرمانان اروپا هم شده برود. به تورگان تبريک مي گويم. متاسفانه، ما نمي توانيم جلوي چنين فرصتي را بگيريم. اميدوارم که موفق باشد.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 15:42


[h=1]ويسر:براي تحسين ستارگان بايرن نيامده ام[/h]
[h=2]ملي پوش زير 18 سال آلماني تاکيد کرد که براي هماهنگ شدن با جمعي از بزرگترين نام هاي دنيال فوتبال تحت فشار و نگراني نيست.[/h]


ميشل ويسر ،خريد تابستاني بايرن مونيخ گفت که او براي يادگيري ازستاره هاي اين باشگاه به آليانز آره نا قدم گذاشته.نه براي ستودن آن ها.

ويسر 18 ساله که 1 ژوئن در ازاي 500هزار يورو از کلن به باواريايي ها پيوسته ،مي داند که قرارگيري در ترکيب ثابت تيمي زير نظر يوپ هاينکس بسيار سخت است.ولي تاکيد کرد که از تغيير شرايط واهمه اي ندارد.

ويسر در گفتگو با spox.com ياد آور شد:«بازي کردن براي اين باشگاه ،باعث افتخار است.اينجا بازيکنان و مربيان به خوبي از من استقبال کردندو اميدوارم بهترين عملکرد خود را براي بايرن داشته باشم.البته تعداد کمي از ستاره هاي تيم در حال حاضر اينجا هستند(به دليل تعطيلات بعد از بازي هاي يورو)؛ اما با آمدن آن ها مي دانم که بازي کردن در کنار ستاره هايي در بالاترين سطح جهاني چقدر خاص و ويژه است.»

ويسر ادامه داد:«اما من اينجا نيستم که تنها ستاره ها را ستايش کنم بلکه بايد از آن ها ياد بگيرم.با ياد گيري از آن ها مي توانم نقاط قوت خود را افزايش بدهم و اين چيزي است که به خودم بستگي دارد.»

ويسر که براي تيم زير 23 سال آلمان بازي مي کند به تازگي قراردادي سه ساله با نايب قهرمان ليگ قهرمانان به امضا رسانده.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 20:34


[h=1]امانوئلسون:اين‌فصل ميلان جديدي متولد مي‌شود[/h]
[h=2]با وجود خروج بسياري از بازيکنان تيم اصلي ميلان اين بازيکن هلندي با اعتماد به نفس خبر از توان روسونري براي جنگيدن براي افتخارات مي دهد و معتقد است جدايي تياگو سيلوا و ايبراهيموويچ تاثير زيادي روي قدرت تيم براي کسب جام ندارد.[/h]


اوربي امانوئلسون خاطر نشان کرد خروج تياگو سيلوا و زلاتان ايبراهيموويچ ضربه ي بزرگي به اين تيم بود اما با اعتماد به نفس زياد مطمئن است که قبل از پايان فصل نقل و انتقالات جايگزينان مناسبي براي بهتر شدن ترکيب تيم اضافه مي شود و در فصل جديد روسونري مي تواند در کسب افتخار موفق باشد.

او به وبسايت رسمي ميلان گفت: " اين واقعا سخت است که خروج تياگو سيلوا و ايبراهيموويچ را هضم کرد اما حالا يک ميلان جديد در حال متولد شدن است، حتي بدون آنها تيم بايد هميشه براي پيروزيبازي کند و باشگاه در حال فکر کردن به آوردن چند بازيکن جديد است.

ستاره سابق آژاکس سپس درباره ي جاه طلبي هاي شخصي خود صحبت کرد و تاکيد کرد که او مصمم است تا در سن سيرو تاثيرگذار باشد و گفت:" من مي خواهم اينجا در ميلان به خوبي کار کنم و رو به جلو حرکت کنم.

اوربي امانوئلسون در پست هاي هافبک هجومي، مهاجم کنار، هافبک چپ براي سرخ و مشکي پوشان بازي کرده است اما پست تخصصي او مدافع چپ مي باشد و مکسي آلگري در ابتداي تابستان در مصاحبه اي اعلام کرد که در فصل جديد از اين بازيکن در پست دفاع چپ استفاده مي کند، پستي که ميلان با وجود اينکه 5 بازيکن براي اين پست دارد اما هيچکدام از آنها در اين پست موفق نبوده اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 10:25


[h=1]کنته : تيم کاپ براي ما آزمون خوبي است[/h]
[h=2]ما در اين رقابت ها تنها 11 يا 12 بازيکن را از تيم اصلي در اختيار داريم و بقيه بازيکنان از تيم پريماورا هستند .[/h]


يوونتوس امشب در شهر باري در مسابقات تيم کاپ به مصاف تيم هاي اينتر و ميلان خواهد رفت . اين بازي ها ساعت 23:15 دقيقه آغاز خواهد شد .

به گزارش يوونتوس اف سي دات آي آر آنتونيو کنته سرمربي يوونتوس در مصاحبه اي با وبسايت رسمي اين باشگاه در اين باره صحبتهايي را انجام داده است . کنته در اين باره مي گويد :” اين يک مسابقات چالش بر انگيز خواهد بود ، چرا که تيم ما تنها 9 روز است که با يکديگر تمرين مي کند و در تلاش هستيم با تمرينات سخت به کيفيت مد نظرمان برسيم . بازي هاي تيم کاپ براي ما آزمون خوبي است تا بازيکنان جديد هماهنگي بهتري از خود نشان دهند و اين براي ما بسيار مهم است. ما در اين رقابت ها تنها 11 يا 12 بازيکن را از تيم اصلي در اختيار داريم و بقيه بازيکنان از تيم پريماورا هستند”

آنتونيو کنته براي اين رقابت ها 25 بازيکن را دعوت کرده است که از تيم اصلي يووه بازيکنان زير دعوت شده اند: لوسيو – ماسي – کاسرس – سيمونه په په – آرتور ويدال – مارونه – آساموائه – ديچليه – ماتري و کواليارلا.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 10:32


[h=1]برد منچسترسيتي مقابل بشيکتاش[/h]
[h=2]بعد از ناکامي در گلزني در دو ديدار دوستانه، سيتي توانست با به ثمررساندن دو گل مقابل حريف ترکيه اي به پيروزي برسد .[/h]


دو گل از سرخيو آگوئرو و ونسان کمپاني به سيتي کمک کرد تا به اولين بردش در طول اردوي پيش فصل امسال در اتريش و مقابل بشيکتاش ترکيه دست يابد.

به گزارش گل ،سيتي پيش از اين مقابل الهلال عربستان شکست خورده و مقابل دينامو درسدن با تساوي بدون گل متوقف شده بود.

روبرتو مانچيني تيم باتجربه اي را مقابل تيم ترکيه اي به ميدان فرستاد و اکثر فرصت هاي تيمش هم در نيمه اول بازي خلق شد. و اکثر اين فرصت ها از روي نقطه کرنر بود. که در نهيات گلي را در برنداشت.

در نهايت و درحالي که تنها چند ثانيه تا پايان نيمه اول بازي باقي بود، کارلوس تبس ، توپ را به هموطنش آگوئرو رساند تا گل اول بازي از راه برسد.

در دقيقه 56 و در حالي که تنها 10 دقيقه از آغاز نيمه دوم سپري شده بود، اين بار اين کمپاني بود که بابهره گيري از پاس آدام جانسن براي تيمش گلزني کرد تا سيتي با دو گل از حريف جلو بيفتد و درنهايت پيروز اين بازي دوستانه لقب بگيرد.

بعد از اين برد، سيتي اتريش را ترک خواهد کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 10:39


[h=1]شکست بايرن مقابل ناپولي[/h]
[h=2]بعد از ناکامي در فينال ليگ قهرمانان اروپا، بايرن مونيخ بار ديگر و اين بار در ديداري دوستانه مقابل ناپولي شکست خورد .[/h]


جمعه شب بايرن مونيخ در ديداري دوستانه مقابل ناپولي قرار گرفت و با نتيجه 2-3 مغلوب حريف شد. در جريان اين بازي هر دو تيم فرصتهاي متعددي را خلق مي کردند ولي اين داويد آلابا بود که در دقيقه 17 بازي، تيمش را از حريف پيش انداخت و درادامه و در جريان نيمه اول بازي به خاطر مصدوميت از ناحيه قوزک پا مجبوربه ترک زمين مسابقه شد.

به نقل از گل ،از سوي ديگر ناپولي هم توانست با گل پائولو کاناوارو در نيمه اول، بازي را به تساوي بکشاند و در نيمه دوم با گل دقيقه 66 گوران پاندف از حريف پيش افتاد.

سردان شکيري در دقيقه 74 براي بايرن به گل رسيد تا بازي دوباره مساوي شود ولي گل دقيقه 83 لونزو ايسين، باعث شد تا ناپولي تيم پيروز اين ديدار لقب بگيرد.

اين دو تيم فصل گذشته و در مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا هم بايکديگر همگروه بودند و دوبار در آن مرحله مقابل هم قرار گرفته بودند .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 10:42


[h=1]آرسنال پيشنهاد منچستريونايتد را رد کرد[/h]
[h=2]آرسنال رقم پيشنهاد باشگاه منچستر يونايتد براي جذب رابين فان پرسي را رد کرد.[/h]


باشگاه آرسنال اعلام کرد که با پيشنهاد باشگاه منچستر يونايتد براي جذب رابين فان پرسي کاپيتان اين تيم مخالف است.

به نقل از ايسنا ،راديو بي بي سي انگليس خبر داد که توپچي‌ها با رقم پيشنهاد منچستر يونايتد مخالف است و تنها با رقم 32 ميليون يورويي حاضر است که اين مهاجم هلندي را بفروشد.

سرآلکس فرگوسن پيش از اين رسما اعلام کرد که به جذب فان پرسي علاقمند است و تلاش خواهد کرد تا او را به اولدترافورد ببرد.

باشگاه‌هاي زيادي از جمله يوونتوس، منچسترسيتي و ميلان آمادگي خود را براي جذب فان پرسي اعلام کرده‌اند.

فان پرسي در فصل رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس نمايش خيره کننده‌اي در ترکيب تيمش داشت و با زدن 30 گل علاوه بر آقاي گلي به عنوان بهترين بازيکن اين رقابت‌ها هم انتخاب شد.

وي پيش از اين اعلام کرد که نمي‌خواهد قراردادش را با توپچي‌ها تمديد کند تا جداييش از اين تيم تا حدي قطعي شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 11:07


[h=1]غيبت دو ملي‌پوش بايرن در سفر 5 روزه به چين[/h]
[h=2]تيم فوتبال بايرن‌ بدون دو ستاره ملي‌پوش آلماني خود راهي سفر چين مي‌شود.[/h]


مطابق تصميم يوپ هاينکس، سرمربي مونيخي‌ها فيليپ لام و باسيتن شواين اشتايگر، کاپيتان اول و دوم سرخ‌پوشان از انجام اين سفر 5 روزه معاف شده‌اند. اين دو بازيکن که جزو گروه 8 ملي پوش آلماني باوارايي‌ها محسوب مي‌شوند، قرار است همچنان در شهر خود مانده و زير نظر يکي از مربيان بدنساز باشگاه، به انجام تمرينات بدنسازي مشغول شوند.

به گزارش فارس ،مربي 67 ساله سرخ‌پوشان دراين باره گفت:‌ شواين اشتايگر را در يورو 2012 بطور کامل زير نظر گرفتم. بعد از آن رقابت‌ها دو مرتبه با او صحبت کردم. به او گفتم لازم نيست با تيم به چين بيايد. چون آماده‌بودنش از لحاظ جسماني براي تيم بسيار اهميت دارد. از آنجايي که فصل گذشته متحمل چند آسيب‌ديدگي شد که در کارش تاثير بدي گذاشت، چنين تصميمي گرفتم.

وي در مورد لام نيز عنوان کرد:‌ فيليپ در سال‌هاي اخير در تمام بازي‌هاي بايرن حضور داشته است. اين‌گونه تشخيص دادم که در مونيخ بماند و تمرين بدنسازي کند، برايش بهتر است.

براساس اظهارات اين مربي مجرب قرار است لام، شواين اشتايگر، نوير، باداشتوبر، مولر، کروس، بواتنگ و گومس به عنوان 8 ملي‌پوش تيم در يورو 2012 همراه با فرانک ريبري، ستاره ملي‌پوش فرانسوي صبح روز يکشنبه (فردا) در تست پزشکي 6 مرحله‌اي باشگاه شرکت کنند.

ياران وي يکشنبه شب به منظور انجام دو بازي تدارکاتي با تيم پکن گوا و ولفسبورگ از بوندس‌ليگا راهي چين خواهند شد. سرخ‌پوشان که فصل گذشته پس از بورسيادورتموند به مقام نايب قهرماني رسيدند و در فينال ليگ قهرمانان اروپا مغلوب چلسي شدند، روز 24 ژوييه ( سه‌شنبه 3 مرداد 91) براي بازي مقابل تيم پکن گو که در ليگ برتر چين بازي مي‌کند، به ميدان مي‌روند.

باوارايي‌ها همچنين روز 26 ژوييه ( پنجشنبه 5 مرداد 91) با رقيب بوندس ليگايي خود، ولفسبورگ ديدار خواهند کرد.

بايرن که در سال‌هاي 2000 و 2007 سفرهاي تفريحي پيش از شروع فصل به به کشور آسيايي داشته، پنج‌‌شنبه آينده به آلمان بازخواهد گشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 22:06


[h=1]پينتو:مي خواهم دروازه بان اول بارسا شوم[/h]
[h=2]خوزه پينتو، دروازه بان دوم بارسا، اعلام کرد قصد دارد با پشت سر گذاشتن ويکتور والدس، به دروازه بان اول آبي و اناري ها تبديل شود.[/h]



پينتو در سال 2008 از سلتاويگو به بارسا پيوست و در 4 فصل اخير تنها 48 بازي براي کاتالان ها انجام داد که بيشتر اين ديدارها در رقابت هاي کوپا دل ري بود.

با وجود اين، اين دروازه بان 36 ساله که آخرين سال قراردادش با بارسا را پشت سر مي گذارد، اظهار اميدواري کرد که بتواند جاي والدس در ترکيب اصلي را بگيرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تيتو در مورد ترکيب تصميم گيري خواهد کرد. او بهترين ترکيب را انتخاب خواهد کرد.

اوست که تصميم مي گيرد که بهتر است من در لاليگا بازي کنم يا کوپا دل ري. من به کارم ادامه خواهم داد زيرا من فرد مبارزه جو و جاه طلبي هستم و سعي مي کنم جاي والدس را بگيرم."

او همچنين در مورد ديدار پيش روي بارسا مقابل هامبورگ گفت:" فکر مي کنم ديدار ويژه اي باشد. ما با تمرينات سازگار شده ايم، تمرينات فيزيکي را پشت سر گذاشته ايم و همه چيز به آرامي پيش مي رود."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 18:36


[h=1]بوفون:ميخواهم فصل آينده حداقل 50 بازي انجام دهم[/h]
[h=2]جان لوئيجي بوفون، دروازه بان باتجربه بيانکونري، اعلام کرد قصد دارد در فصل پيش رو حداقل 50 بازي براي يوونتوس و تيم ملي ايتاليا انجام دهد.[/h]



اين دروازه بان ملي پوش که در چند فصل اخير با مصدوميت هاي زيادي دست به گريبان بوده، اعلام کرد قصد دارد در فصل 13-2012 بار ديگر به طور کامل براي تيم باشگاهي و ملي اش بازي کند.

او در گفتگو با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:" نمي توانم بيش از اين براي پيوستن به هم تيمي هايم صبر کنم. از آخرين بازي اي که انجام دادم، زمان زيادي سپري شده است.

مي خواهم در فصل آينده حداقل 50 بازي براي يوونتوس و تيم ملي انجام بدهم. مي دانم که مي توانم از عهده انجام اين کار بر بيايم.

ما بهترين باشگاه ايتاليا هستيم و مديران فوق العاده اي داريم. جوزپه ماروتا کارش را فوق العاده انجام مي ده و مي داند که چه کاري بايد انجام دهد. من در کمال آرامش هستم و به باشگاه کاملا اطمينان دارم."

بوفون همچنين در مرد احتمال حضور در جام جهاني 2014 گفت:" برزيل 2014؟ خب، اگر به عملکرد من در رقابت هاي يورو توجه کنيد، به سختي مي توان گفت که من در رقابت هاي جام جهاني که دو سال ديگر برگزار مي شود، حضور خواهم داشت يا خير."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 18:36


[h=1]بوفون:ميخواهم فصل آينده حداقل 50 بازي انجام دهم[/h]
[h=2]جان لوئيجي بوفون، دروازه بان باتجربه بيانکونري، اعلام کرد قصد دارد در فصل پيش رو حداقل 50 بازي براي يوونتوس و تيم ملي ايتاليا انجام دهد.[/h]



اين دروازه بان ملي پوش که در چند فصل اخير با مصدوميت هاي زيادي دست به گريبان بوده، اعلام کرد قصد دارد در فصل 13-2012 بار ديگر به طور کامل براي تيم باشگاهي و ملي اش بازي کند.

او در گفتگو با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:" نمي توانم بيش از اين براي پيوستن به هم تيمي هايم صبر کنم. از آخرين بازي اي که انجام دادم، زمان زيادي سپري شده است.

مي خواهم در فصل آينده حداقل 50 بازي براي يوونتوس و تيم ملي انجام بدهم. مي دانم که مي توانم از عهده انجام اين کار بر بيايم.

ما بهترين باشگاه ايتاليا هستيم و مديران فوق العاده اي داريم. جوزپه ماروتا کارش را فوق العاده انجام مي ده و مي داند که چه کاري بايد انجام دهد. من در کمال آرامش هستم و به باشگاه کاملا اطمينان دارم."

بوفون همچنين در مرد احتمال حضور در جام جهاني 2014 گفت:" برزيل 2014؟ خب، اگر به عملکرد من در رقابت هاي يورو توجه کنيد، به سختي مي توان گفت که من در رقابت هاي جام جهاني که دو سال ديگر برگزار مي شود، حضور خواهم داشت يا خير."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 07:52


[h=1]دورتموند دومين شکست را متحمل شد[/h]
[h=2]تيم فوتبال دورتموند، قهرمان بوندس ليگا و جام حذفي آلمان روز شنبه دومين شکست را در بازي هاي تدارکاتي متحمل شد.[/h]


بازيکنان دورتموند در نورمبرگ ( چهار - دو ) شکست خوردند که دومين شکست آنها در بازي هاي تدارکاتي بعد از شکست هفته قبل مقابل بروژ ( سه - يک ) حساب مي آيد.

دورتموند بازيکنان ملي پوش خود يعني متس هوملس، مارسل شملزر، ايلکاي گوندوغان، ماريو گوتسه و مارکو ريوس را در اختيار نداشت.

اين بازيکنان روز يکشنبه در سوييس به اردوي دورتموند خواهند پيوست.

بازيکنان دورتموند روز چهارشنبه در يک بازي دوستانه به ميدان خواهند رفت.

يورگن کلاپ در نورمبرگ بعد از يک ساعت سه بازيکن خارجي يعني ايوان پيريسيچ کروات و سه بازيکن لهستاني روبرت لواندوفسکي، لوکاش پيشچک و ياکوب بلاش چيکوفسکي را به ميدان فرستاد.

بلاش چيکوفسکي دو دقيقه بعد از ورود به ميدان گلزني کرد ( شصت و دو ) و بازي را به تساوي دو بر دو رساند.

سباستين کِهل گل نخست دورتموند را در پانزده دقيقه نخست به ثمر رسانده بود.

باليتش ( سي )، مينتال ( چهل و چهار پنالتي )، سباستين پولتر ( هفتاد ) و فرانتس ( هشتاد و هشت ) براي نورمبرگ گل زدند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، دورتموند دوازده اوت در مونيخ در سوپر جام آلمان به مصاف بايرن مي رود و بيست و چهارم اوت در بازي نخست بوندس ليگا ميهمان وردربرمن خواهد بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 08:24


[h=1]اينتر فاتح جام تيم شد[/h]
[h=2]اينتر با برد مقابل يوونتوس و ميلان توانست فاتح جام تيم شود.[/h]


اين جام هر سال بين اين سه تيم برگزار مي‌شود و هر دو تيم با يکديگر ديداري 45 دقيقه‌اي برگزار مي‌کنند.

اينتر در اولين ديدار امشب توانست با گلي که فيليپه کوتينيو در دقيقه 12 زد يوونتوس را شکست دهد. کوتينيو در بازگشت از دوران حضور قرضي در اسپانيول عملکرد خوبي در اينتر داشته است. او روي اشتباه لوسيو دروازه مارکو استوراري را گشود.

يوونتوس و ميلان برگزارکننده 45 دقيقه دوم بودند. اين بازي با گل دقيقه 31 ميرکو ووچينيچ که از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد به سود يووه خاتمه يافت. پنالتي به دليل خطاي ترائوره گرفته شده بود و اما بازي سوم گل‌هاي بيشتري داشت. اينتر توانست دو بر يک ميلان را شکست دهد. استفان الشعراوي در دقيقه 16 روي اشتباه چيوو توپ را گرفت و با ضربه‌اي خوب گل اول را براي ميلان زد، اما فردي گوارين (25) و رودريگو پالاسيو (33) براي اينتر گل‌زني کردند و اينتر اين بازي را هم برد. گوارين سانتر پالاسيو را به گل تبديل کرد و پالاسيو پس از پشت سر گذاشتن آچربي گل زد.

در نهايت اينتر با 6 امتياز فاتح جام شد. يوونتوس با 3 امتياز دوم شد و ميلان بدون امتياز و با دو باخت در قعر جدول قرار گرفت.

به اين ترتيب در 12 دوره‌اي که اين جام برگزار مي‌شود، اينتر هشت قهرماني کسب کرده است. ميلان سه قهرماني دارد و يوونتوس تنها يک بار فاتح اين ميني-تورنمنت شده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 08:57


[h=1]پاري سن ژرمن به مصاف چلسي مي‌رود[/h]
[h=2]تيم فوتبال پاري سن ژرمن فرانسه روز يکشنبه در نخستين بازي دوستانه خود در اردوي آمريکا به مصاف چلسي انگليس مي رود.[/h]


پاري سن ژرمن در غياب بازيکنان تازه وارد خود يعني زلاتان ابراهيموويچ و تياگو سيلوا در نيويورک به مصاف چلسي، قهرمان اروپا مي رود.

بازيکنان پاري سن ژرمن بعد از رويارويي با يک تيم نه چندان مطرح اتريشي ( نه - صفر ) و زسکا مسکو ( دو - دو ) بازي جدي را مقابل آبي پوشان چلسي پيش رو دارند.

هر چند ليگ يک فرانسه سه هفته ديگر آغاز مي شود اما بازي مقابل يکي از تيم هاي مطرح اروپا براي پاري سن ژرمن که فصل نقل و انتقالات را با خريد دو بازيکن مطرح جهان (ابراهيموويچ مهاجم سوئدي و تياگو سيلوا مدافع برزيلي ) تحت تاثير قرار داد و اهداف بلندپروازانه اي در ليگ قهرمانان اروپا دارد، نمي تواند بي اهميت باشد.

اما کارلو آنچلوتي براي ارزيابي دو بازيکن سابق آ ث ميلان بايد منتظر بماند. چون زمان حضور ابراهيموويچ در تمرينات مشخص نيست و تياگو سيلوا نيز با تيم ملي برزيل در بازي هاي المپيک لندن ( بيست و ششم ژوئيه - يازدهم اوت ) حضور خواهد داشت و قبل از آغاز فصل نمي تواند به هم تيمي هاي خود بپيوندد.

اما اين مربي ايتاليايي به خوبي مي داند بعد از سرمايه گذاري هاي هنگفتي که مالک قطري باشگاه ( بيش از دويست ميليون يورو ) در يک سال انجام داده است، پاري سن ژرمن بايد با تيم هاي بزرگ اروپا رقابت کند.

اما غيبت اين دو بازيکن نبايد عملکرد پاري سن ژرمن را تحت تاثير قرار دهد چون چلسي نيز فرناندو تورس اسپانيايي، رائول ميرلس پرتغالي و جان تري انگليسي را در اختيار ندارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، اردوي پاري سن ژرمن در آمريکا بيست و هشتم ژوئيه با برگزاري دومين بازي دوستانه مقابل دي يونايند آمريکا در واشنگتن به پايان مي رسد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 09:45


[h=1]شورش مودريچ عليه تاتنهام[/h]
[h=2]لوکا مودريچ بازيکن کروات تاتنهام که قصد دارد به رئال مادريد بپيوندند عليه اين باشگاه لندني شورش کرد و حاضر نشد همراه اين تيم براي تور پيش فصل به آ‌مريکا برود.[/h]


هنگامي که همه اعضاي تيم به فرودگاه هيثرو رفتند تا براي توري 12 روزه به آمريکا سفر کنند، مودريچ غايب بزرگ تيم بود. او حتي به کمپ تاتنهام در روز جمعه که براي هماهنگي بازيکنان پيش از سفر به آمريکا برنامه ريزي شده بود هم نرفت.



به نظر مي رسد مودريچ با اين شورش قصد دارد تاتنهام را مجبور کند به او اجازه رفتن به مادريد را بدهد.



تاتنهام مي داند که اين بازيکن عزم خود براي ترک لندن جزم کرده و ناگزير از فروش او خواهد شد. رئال مادريد هم با آغوش باز آماده استقبال از مودريچ است. اين در حالي است که تاتنهام مودريچ را به دليل امتناع از تمرين و فشار به باشگاه براي پيوستن به رئال مادريد 80 هزار پوند جريمه خواهدکرد.



تاتنهام نمي خواهد مودريچ را به بهاي 40 ميليون پوند به رئال مادريد بفروشد.



تيم تاتنهام تا آخرين لحظات در فرودگاه منتظر مودريچ ماند و فهرست بازيکنان را براي پرواز نداد. اکنون انتظار مي رود پيوستن او به مادريد جدي تر شود.



مودريچ پس از شروع به کار ''‌آندره وياس بوآس'' سرمربي جديد تاتنهام نيز حاضر نشد قراردادش را تمديد و درآمدش را دو برابر کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:11


[h=1]پودولوسکي توسط ونگر معرفي شد[/h]
[h=2]مهاجم تيم ملي فوتبال آلمان توسط سرمربي آرسنال به بازيکنان تيم شهر لندن معرفي شد.[/h]


لوکاس پودولوسکي که در پايان فصل گذشته از تيم اف.ث.کلن جدا شد و با لندني‌ها قرارداد بست ، روز گذشته وارد تمرينات آماده‌سازي پيش از شروع فصل تيم ليگ برتري شد.



وي که در رقابت‌هاي يورو 2012 حضور داشت، به همراه پر مرته‌ساکر، ديگر ملي‌پوش آلماني آرسنال صبح روز شنبه (ديروز) برابر مسئول فني تيم اعلام حضور کرد.



در اين جلسه تمريني که پشت درهاي بسته انجام شد، مربي 62 ساله «پولدي» را به ساير شاگردانش معرفي کرد و آرزوي موفقيت براي بازيکن جديدش کرد.



«پولدي» در گذشته در کنار سال‌ها حضور در تيم کلن، تجربه 3 فصل حضور در بايرن‌مونيخ را نيز داشته است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:38


[h=1]دل‌پيرو: جدايي از يووه تصميم بزرگي بود[/h]
[h=2]اسطوره فوتبال ايتاليا هنوز تيم آينده خود را مشخص نکرد و جدايي از بانوي پير ايتاليا را تصميم بزرگي مي‌داند.[/h]


آلکس دل‌پيرو مهاجم ايتاليايي سابق يووه فصل اخير براي بيانکونري آخرين دوران حضورش را سپري کرد و از سوي باشگاه به عنوان بازيکن آزاد شناخته شد.



آلکس روز گذشته در يک بازي خيرخواهانه که به مناسبت سالگرد زلزله و سونامي سال گذشته ژاپن تدارک ديده شده بود شرکت کرد و به بازي پرداخت.



اسطوره ايتاليايي در زلزله مهيب ژاپن کمک‌‌هاي زيادي را به اين کشور شرق دور اختصاص داد و از سوي مسئولان فوتبال اين کشور هم بارها مورد تقدير قرار گرفت.



وي در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ژاپني درباره ادامه فعاليتش اعلام کرد که هنوز درباره آينده تصميم‌گيري نکرده است.



مهاجم 37 ساله ايتاليايي گفت: هنوز نمي‌دانم که فصل آينده در کجا به بازي خواهم پرداخت و براي حضور و بازي در اين‌جا از باشگاه اجازه‌اي نگرفته‌ام و شايد سرنوشت من را به اينجا کشانده است.



دل‌پيرو افزود: جدايي از يووه پس از 19 سال تصميمي بزرگ بود. من آرام هستم و به دنبال ماجراجويي در آينده خواهم بود.



دل‌پيرو براي تيم ملي ايتاليا 91 بازي انجام داد و در سال 1993 از پادووا به يووه پيوست. آلکس در تورين رکورد بيشترين بازي و گلزني را در اختيار دارد.



وي يکي از بازيکنان متعصب يوونتوس به حساب مي‌آيد که حتي همراه اين تيم در سري B ايتاليا هم با وجود درخواست‌هاي زياد از تيم‌هاي مطرح بازي کرد و سرانجام فصل اخير به همراه بانوي پير قهرمان کالچو شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01


[h=1]اميدوارم بالوتلي را با پيراهن يوونتوس ببينم[/h]
[h=2]پيرلو هافبک تيم ملي فوتبال ايتاليا بر اين باور است که بالوتلي با وجود حاشيه‌هاي فراوان يکي از بهترين مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است.[/h]


بدون شک يکي از جنجالي‌ترين بازيکنان چند سال اخير فوتبال جهان ماريو بالوتلي مهاجم ايتاليائي منچسترستي بوده است که نام او بيشتر از اينکه در مستطيل سبز بدرخشد در خارج از آن جنجال آفرين بوده است. با اين حال آندرا پيرلو هافبک يوونتوس به ستايش از او پرداخت و ابراز اميدواري کرد که روزي او را با پيراهن بيانکونري ببيند.



پيرلو که همچون بالوتلي بازيهاي زيبايي را در رقابت هاي يورو 2012 به نمايش گذاشت، گفت: قبول دارم که ماريو در اين چند سال اخير همواره حاشيه‌ساز بوده است اما با اين حال يکي از بهترين بازيکنان حال حاضر فوتبال جهان است. او توانايي بالقوه زيادي دارد و چنانچه زمينه براي او فراهم شود، مي‌تواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.



پيرلو درباره شايعه پيوستن بالوتلي به يوونتوس گفت: اگر چه اين انتقال تا حدودي بعيد به نظر مي‌رسد اما اميدوارم که ماريو را با پيراهن يوونتوس ببينم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:53


[h=1]مدير داخلي دورتموند: بلاتر بايد استعفا دهد[/h]
[h=2]هانس يواخيم واتزکه، مديرداخلي باشگاه دورتموند به جمع مخالفان سپ بلاتر پيوسته و خواهان استعفاي او از سمت رياست فيفا هستند.[/h]


صحبتهاي اخير درمورد فساد در فيفا، آسيب هاي زيادي را به دنياي فوتبال رسانده. ژائو هاولانژ و دامادش ريکاردو ته سيه را، به دريافت رشوه در عرصه فوتبال بين لالمللي اذعان کردند.

بلاتر در پاسخ به اين اتهامات اعلام کرد که او در تنبيه کردن و جريمه کردن اين دو نفر، قدرتي ندارد و همين صحبتها باعث شد تا رينهارد رائوبال، رئيس ليگ فوتبال آلمان از بلاتر بخواهد تا از سمت خود استعفا دهد.

واتزکه هم اکنون با نظر رائوبال موافقت کرده و اعلام کرده که بلاتراگر با رفتنش در کمال سکوت موافق نيست، بايد از اين سمت برکنار شود.

واتزکه 53 ساله در صحبتهايي گفت:« من با رائوبال موافقم. رئيس ليگ فوتبال آلمان از بلاتر خواسته تا در زودترين زمان ممکن از سمت خود استعفا دهد.چه خودش داوطلبانه کنار برود و يا کميته اجرايي عدم اعتمادش را به او اعلام کند، نبايد فراموش کنيم که حضور بلاتر، چقدر براي فيفا گران تمام شده.»

او ادامه داد:« فکر مي کنم که حتي سران فيفا هم فهميده اند که نميتوان بدين ترتيب ادامه داد؛ آسيب وارد شده به وجهه و چهره آنها خيلي وسيع است.»
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:10


[h=1]آلگري شرايط تيم ميلان را خوب نمي داند[/h]
[h=2]ميلان پس از فروش تياگو سيلوا و زلاتان ايبراهيمويچ به PSG در بازار نقل وانتقالات به دنبال يک مهاجم و يک مدافع جديد است. با جدايي اين دو بازيکن دست کم 65 ميليون يورو به حساب ميلاني ها واريز شده و آنها مي توانند با منابع مالي خوبي به خريد بازيکن بپردازند.[/h]


به نظر مي رسد ميلان بخشي از اين پول را هزينه کند و البته سرمربي ميلاني ها بر اين باور است که براي تکميل تيمش به سه ستاره در هر پست زمين نياز دارد.

ماسيميليانو الگري، مربي ميلان در صحبتهايي دراين باره گفت:" اين درست است که 12 قهرمان مارا ترک کرده اند و البته کاملا مشخص است که آن ها بازيکنان مهمي هستند . اين طور نيست که ما بتوانيم فردا 10 بازيکن به خوبي آن ها به تيم اضافه کنيم چرا که بازيکنان بزرگ هر روز متولد نمي شوند."

الگري ادامه داد:" من دوست ندارم برخي بازيکنان را از تيم خارج کنم. من قدرت اين کار را ندارم. اين مسئله را با باشگاه در ميان مي گذارم. ما بايد بازيکناني را پيدا کنيم که در حد و اندازه هاي ميلان باشند. بازيکناني که بتوانند خط حمله، خط مياني و خط دفاعي ما را پوشش دهند. ما در حال ارزيابي بازيکنان هستيم و تا 31 آگوست نيز زمان کافي براي انتخاب بازيکنان وجود دارد. هنوز بيش از يک ماه زمان باقي مانده است. من به خوبي بياد مي آورم که دو روز پيش از پايان نقل و انتقالات روبينيو را به خدمت گرفتيم."

او درمورد جدايي ايبرا و تياگو هم گفت:"ايبرا و تياگو؟! اين کار سختي است که بتوانيد باشگاهي در جهان پيدا کنيد که بتواند به اندازه ي PSG براي اين دو بازيکن هزينه کند.بخاطر همه ي بازيکناني که از ما جدا شده اند، بايد به شدت تلاش کنيم و نقاط ضعف را پوشش دهيم؛ البته نبايد فراموش کرد که بازيکنان زيادي از فصل قبل باقي مانده اند. هدف ما اين است که در سري آ بتوانيم خوب عمل کنيم."

مربي روسونري ادامه داد:" بدون حضور در سوپر کاپ ايتاليا ما مي توانيم خودمان را به بهترين شرايط برسانيم و بازيکنان جوان را در ترکيب ميلان امتحان کنيم؛ چرا که در بازي هاي دوستانه به مصاف قدرت هاي برتر دنيا خواهيم رفت و مي توانيم ببينيم که ميلان چه کيفيتي دارد."

هنوز پرونده ي خروجي هاي ميلان بسته نشده است به نظر مي رسد سران ميلان خواهان فروش تايه تايوو و مصباح هستند والبته هنوز شايعاتي در رابطه با کاسانو و روبينيو به گوش مي رسد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:13


[h=1]مدافعان بايرن آغازرقابت هاي فصل را ازدست دادند[/h]
[h=2]تيم فوتبال بايرن مونيخ دو مدافع خود را به دليل آسيب ديدگي شديد در هفته هاي آغازين فصل به خدمت نخواهد داشت.[/h]


ديويد آلابا و رافينيا در جريان ديدار دوستانه با ناپولي که به شکست 3 بر 2 تيم بايرن انجاميد از ناحيه پا آسيب ديدند. آلابا به دليل شکستگي پاي چپ تا هشت هفته قادر به همراهي بايرن نيست و رافينيا نيز به علت آسيب ديدگي از ناحيه زانوي راست، چهار تا پنج هفته نمي تواند بايرن مونيخ را همراهي کند.

سايت باشگاه بايرن مونيخ گزارش داد اين دو بازيکن به دليل آسيب ديدگي قادر نخواهند بود اين تيم را در سفر به چين همراهي کنند.

"يوپ هاينکس"، سرمربي بايرن مونيخ، گفته که "فيليپ لام" و "باستين شواين اشتايگر" هم به دليل پشت سر گذاشتن دوران بهبودي، اين تيم را در سفر به چين همراهي نخواهند کرد.

فصل جديد رقابت هاي بوندس ليگا در تاريخ 24 اوت (سوم شهريور) آغاز مي شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:18


[h=1]شرط پيوستن رابين فان پرسي به يوونتوس[/h]
[h=2]شرط پيوستن رابين فان پرسي به تيم فوتبال يوونتوس دريافت حقوق ساليانه 1/10 ميليون پوند اعلام شده است.[/h]


"کيس فوس"، مديربرنامه هاي اين مهاجم هلندي، در ملاقات با سران باشگاه يوونتوس گفته که اين بازيکن براي پيوستن به قهرمان سري آ دستمزد هفتگي 195 هزار پوندي مي خواهد.

بر پايه گزارش سان، اين ميزان دستمزد، فان پرسي را در فهرست گرانقيمت ترين بازيکنان فوتبال جهان قرار مي دهد. اين در حالي است که منچستريونايتد و منچستر سيتي هم خواهان جذب اين مهاجم 28 ساله هستند و باکي هم از پرداختن دستمزدهاي کلان ندارند.

"رابين فان پرسي" در حال حاضر حقوق هفتگي 130 هزار پوندي از آرسنال دريافت مي کند در حاليکه من سيتي به "يحيي توره" 225 هزار پوند مي پردازد و "وين روني" هم 200 هزار پوند از منچستريونايتد دريافت مي کند.

رسانه هاي بريتانيايي شايعه کرده اند که "لوکاس پودولسکي" قرار است پيراهن شماره 10 "رابين فان پرسي" را در آرسنال به تن کند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:48


[h=1]خبرهايي کوتاه از نقل و انتقالات آلمان[/h]
[h=2]اين روزها بازار نقل وانتقالات فوتبال اروپا بسيار داغ است وتيمها سعي دارند با جذب بازيکنان جديد خود را تقويت نمايند. باشگاه هاي آلماني نيز از اين امر جدا نيستند. باهم نگاهي به برخي از اخبار نقل و انتقالات مهم بوندسليگا خواهيم نمود.[/h]


-به گفته رسانه هاي آلماني وهلندي دو باشگاه شالکه وبوروسيا دورتموند آلمان در نظر دارند ابراهيم افلاي را از بارسلونا را به خدمت بگيرند.

- رائول گونسالس اسطوره باشگاه رئال مادريد به مقامات باشگاه مادريدي توصيه کرده هرچه زودتر جوليان دراکسلر را از باشگاه شالکه، جذب نمايند.

-مقامات باشگاه هامبورگ اعلام نمودند با ميلان باديچ ستاره کروات دينامو زاگرب به توافق رسيدند واين بازيکن به زودي به هامبورگ خواهد پيوست.از اين بازيکن به عنوان رافائل فان در فارت کرواسي نام برده مي شود.

-مدير برنامه هاي کرياکاس پاپادوپولوس بازيکن ملي پوش يوناني شالکه عنوان نمود شانس پيوستن موکلش به ميلان بسيار اندک است زيرا پاپادوپولوس با شالکه تا سال 2015 قرداد دارد وباشگاه آلماني مايل نيست که او را به فروش برساند.

-باشگاه اينتراخت فرانکفورت آلمان در آستانه جذب واديم دميدوف بازيکن ملي پوش نروژي تيم رئال سوسيداد اسپانيا قرار دارد.

_مدير برنامه هاي پاتريک هلمس پيوستن اين بازيکن را به وردربرمن را تکذيب نمود واعلام نمود موکلش در ولفسبورگ خواهد ماند.

-بايرلورکوزن پيشنهاد باشگاه فنرباغچه ترکيه را براي جذب اشتفان کسلينگ را رد نمود.

_لوئيس هوتبي هنوز قراردادش را با باشگاه شالکه آلمان تمديد نکرده است.گفته مي شود آرسنال،ليورپول و اورتون اين بازيکن را زير نظر گرفته اند.

-ياکوب بلاژيکوفسکي معروف به کوبا بازيکن لهستاني دورتموند اعلام کرد دوست دارد در دورتموند باقي بماند.

-تيم هال سيتي انگليس اعلام کرد نيک پروشويتز بازيکن 25 ساله آلماني تيم پادربورن آلمان را به خدمت گرفته است.

-باشگاه اينتراخت فرانکفورت آلمان بار ديگر اعلام کرد تنها با يک پيشنهاد خوب اجازه رفتن سباستين يونگ بازيکن جوان آلماني خود را به باشگاه رم ايتاليا را صادر خواهد نمود.

-دتمار هامان بازيکن اسبق بايرن مونيخ، ليورپول ومنچستر سيتي بار ديگر پيشنهاد مربيگري در آلمان را رد نمود واعلام نمود همچنان قصد دارد تا در انگليس به فعاليتش ادامه دهد.

-ماتياس سامر علاقمندي باشگاه بايرن مونيخ را براي جذب لارس بندر را تکذيب نمود واعلام داشت بايرن هيچ مذاکره اي براي خريد اين بازيکن انجام نداده است.اين صحبتها در حالي بيان مي شود که رودي فولر در گفتگو با کيکر مدعي شده است تاکنون دوبار پيشنهاد بايرن مونيخ را براي به خدمت گرفتن لارس بندر را رد کرده است.

_سردار تاسچي کاپيتان تيم اشتوتگارت علاوه بر پيشنهاد باشگاه ميلان با پيشنهاد هاي دو باشگاه بزرگ ليگ برتري تاتنهام ومنچستر سيتي انگليس نيز مواجه شده است. به گفته مطبوعات انگليسي، اشتفان فرويند دستيار آلماني ويلاش بواش از سوي وي مامور شده تا اين بازيکن را راضي به آمدن به لندن نمايد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 14:34


[h=1]تيتو حالا يک مدافع مياني مي خواهد[/h]
[h=2]از زماني که تيتو ويلانووا، از تصميم سران باشگاه بارسلونا براي جانشيني او به جاي گوارديولا مطلع شد، درخواست هايش را به آندوني سوبي سارتا، مدير ورزشي باشگاه کاتالان اعلام کرد:« خريد يک مدافع چپ و يک مدافع مياني»[/h]


خواسته اول او با خريداري جوردي آلبا محقق شد وبرآورده کردن خواسته دوم او، در حال انجام است.

بازار نقل و انتقالات تابستاني، گزينه هاي متعددي را پيش روي کاتالونيايي ها قرار داده است تا بتوانند بهترين گزينه مدنظرشان را انتخاب کنند.گزينه هاي ابتدايي ارائه شده از تيتو شامل تياگو سيلوا، خاوي مارتينس و داويد لوئيز بود. البته مارک بارترا، بازيکن تيم پايه اي بارسا هم مدنظر سران اين باشگاه قرار دارد.


با پيوستن سيلوا به پاري سن ژرمن، آبي اناري ها الان دو گزينه اصلي دارند: يکي بازيکن باتجربه اتلتيک بيلبائو است و ديگري مدافع جوان و برزيلي چلسي .البته سوبي سارتا اخيرا در صحبتهايي اعلام کرده که تا 31 آگوست زمان باقي است و عجله اي براي اين خريد ندارد؛ هرچند که تيتو اميدوار است که مدافع جديدش هرچه سريعتربه اردوي بارسا بپيوندد؛ چرا که رقابتهاي لاليگا درروز 18 آگوست استارت خواهد خورد. با اين وجود سران بارسا عجله نمي کنند و عملکرد گزينه هاي مدنظرشان را در اردوهاي پيش فصل زيرنظر گرفته و تمام شرايط، چه ورزشي و چه مالي را مورد بررسي قرار خواهند داد.

تياگو سيلواي برزيلي که با قراردادي جنجالي وامضاي قراردادي 42 ميليون يورويي و با دستمزد سالانه 9 ميليون يورويي از ميلان جدا شد و به پاري سن ژرمن پيوست. گزينه دوم که حالا گزينه اول شده است، خاوي مارتينس است که سران اتلتيک حتي حاضر نيستند براي فروش او برسر ميز مذاکره بنشينند. رقم پيشنهادي سران بارسا، همان رقمي است که تمام تيمهاي ديگري که خاوي را مي خواهند نيز ارائه کرده اند: 40 ميليون يوروي ذکر شده در بند جدايي او به اضافه 7.4 ميليون يوروي ديگر. البته خود مارتينس اين روزها به لندن خواهد رفت تا در بازيهاي المپيک شرکت کند و از همين رو، درصورت شروع مذاکرات، سران دو باشگاه به صورت مستقيم باهم روبرو خواهند شد.

داويد لوئيز هم يکي از بازيکنان باارزش دنياي فوتبال است. سران چلسي در سال 2010 با پرداخت 25 ميليون يورو به بنفيکا، او را به خدمت گرفتند. با مصدوميت ستاره برزيلي، گري کيهيل جاي او را در ترکيب چلسي پر کرد و همين راه را براي جدايي داويد لوئيس آسان تر خواهد کرد.

در صورتي که جذب خاوي مارتينس و داويد لوئيس انجام نشود، تيتو ويلانوا گزينه اي خانگي را خواهد داشت و قادر خواهد بود تا از بارترا استفاده کند. مزيت اين انتخاب اين خواهد بود که تيتو، حتي يک يورو هم پرداخت نخواهد کرد و بازيکني خانگي را به تيمش خواهد آورد. بدون عجله و البته بدون خونسردي، آبي اناري ها به دنبال برآورده کردن خواسته تيتو هستند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 15:10

با امضاي قرارداد جديد
[h=1]داويد سيلوا به جمع پر درآمدها پيوست[/h]
[h=2]هافبک اسپانيايي منچسترسيتي با امضاي قراردادي جديد به جمع بازيکنان پر درآمد اين باشگاه پيوست.[/h]


داويد سيلوا اکنون با قراردادي که دستمزد هفتگي وي را 130 هزار پوند است در منچسترسيتي توپ مي‌زند. او پس از گذراندن تعطيلات تابستاني خود به باشگاه باز خواهد گشت و قرارداد 190 هزار پوندي خود را با تيمش به امضا خواهد رساند که او را در جمع پر درآمدهايي مانند کارلوس توز و يحيي توره قرار خواهد داد.

نماينده باشگاه سيتي با مدير برنامه‌هاي سيلوا در مورد تمديد قرارداد اين بازيکن ديدار کرده و به نتيجه رسيده است. گفته مي‌شود قرارداد جديد سيلوا به مدت 4 يا 5 سال تمديد خواهد شد.

در حال حاضر همه چيز آماده است تا سيلوا پس از تعطيلات به انگليس بازگردد و با امضاي قرارداد خود بتواند به يکي از پر درآمدهاي منچسترسيتي تبديل شود.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 18:49


[h=1]بدهي 8 ميليون يورويي ميلان به بارسا[/h]
[h=2]خاوير فائوس، نايب رئيس باشگاه بارسا، اعلام کرد که باشگاه ميلان همچنان به خاطر خريد زلاتان ابراهيموويچ، 8 ميليون يورو به اين باشگاه بدهکار است.[/h]


روز گذشته عملکرد مالي يک ساله باشگاه بارسلونا منتشر شد و فائوس در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که علي رغم انتقال زلاتان از ميلان به پاري سن ژرمن، اين باشگاه همچنان 8 ميليون يورو به خاطر اين بازيکن به آبي و اناري ها بدهکار است.

اين ستاره سوئدي در سال 2010 با انتقالي قرضي راهي ميلان شد و يک سال بعد، قراردادش را با ميلان دائمي کرد.

نايب رئيس باشگاه بارسلونا همچنين اعلام کرد که اين باشگاه به خاطر انتقال تياگو موتا از اينتر به پاري سن ژرمن،يک ميليون يورو دريافت کرد.

فائوس همچنين گفت که باشگاه کاتالاني به خاطر انتقال الکسيس سانچس، 4 ميليون يورو به اودينزه بدهکار هستند. براساس بندهاي از قرارداد اين بازيکن، در صورت رسيدن تعداد بازي هاي اين ملي پوش شيليايي به اندازه اي معين و همچنين با رسيدن بارسا به مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ، باشگاه اودينزه بايد براي هر کدام دو ميليون يورو دريافت کند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 19:03


[h=1]سرمربي تاتنهام از رفتار لوکا مودريچ انتقاد کرد[/h]
[h=2]"آندره ويلاس بوآس" پس از اينکه "لوکا مودريچ" تيم تاتنهام را در سفر به آمريکا همراهي نکرد از رفتار اين بازيکن انتقاد کرد.[/h]


هافبک کروات تاتنهام از مدت ها قبل در پي جدايي از "وايت هارت لين" بوده و در همين راستا تيم تاتنهام را در تور پيش از فصل ايالات متحده همراهي نکرده است. "ديلي تلگراف" همچنين گزارش داده اين بازيکن به دليل سر باز زدن از تمرين روز جمعه مبلغ 80 هزار پوند هم جريمه شده است.

ويلاس بوآس يکي از طرفداران فوتبال مودريچ است و تابستان گذشته و زماني که هدايت تيم فوتبال چلسي را بر عهده داشت تلاش کرده بوده تا اين بازيکن را به خدمت بگيرد.

سرمربي تيم فوتبال تاتنهام در گفتگو با روزنامه آ اس" اظهار داشت: فکر مي کنم مودريچ اشتباه مي کند. اين نوع رفتار باعث خواهد شد که باشگاه موضعي برعکس در قبال او اتخاذ کند. مودريچ وضعيت را بدتر کرده و حالا رئيس (دانيل لوي) از دستش عصباني است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 21:53


[h=1]منچستر سيتي به دنبال مدافع ليورپول[/h]
[h=2]تيم فوتبال منچستر سيتي در نظر دارد از وضعيت نامعلوم اسکرتل در ليورپول استفاده کند .[/h]


به دنبال اينکه مارتين اسکوتل اعلام کرد از قرارداد فعلي در تاتنهام ناراضي است زنگها براي منچستر سيتي به صدا درآمده است.

گزارش ها حاکي از آن است که تيم روسيه اي زينت تمام فراواني براي جذب اين مدافع دارد در نتيجه اگر منچستر سيتي به دنبال موفقيت است بايد به زودي اقدام کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02 17:59

پس از دو ماه غيبت؛
[h=1]بازگشت پويول به تمرينات بارسلونا[/h]
[h=2]اين مدافع 34 ساله در آخرين هفته هاي فصل گذشته مصدوم شد، تحت عمل جراحي قرار گرفت و به همين دليل رقابت هاي يورو 2012 را از دست داد.[/h]


کارلس پويول، مدافع باتجربه بارسا، که به دليل مصدوميت از ناحيه زانو براي دو ماه از ميادين دور بود، امروز بار ديگر در تمرينات تيمش شرکت کرد.

اين مدافع 34 ساله در آخرين هفته هاي فصل گذشته مصدوم شد، تحت عمل جراحي قرار گرفت و به همين دليل رقابت هاي يورو 2012 را از دست داد.

اما پويول در يکي از آخرين تمرينات تيم ويلانووا پيش از سفر به آلمان براي ديدار دوستانه با هامبورگ، به ساير اعضاي تيم ملحق شد و تمرين کرد.

پويول دوشنبه هفته آينده، روزي که ملي پوشان اسپانيايي بارسا به تمرينات بازخواهند گشت، تحت معاينات بيشتر قرار خواهد گرفت تا آمادگي اش براي بازگشت کامل به ميادين مورد ارزيابي قرار بگيرد.

قرار داد پويول با بارسا در تابستان آينده به پايان خواهد رسيد و گفته مي شود که مديران بارسا به دنبال تمديد قرارداد اين مدافع باتجربه هستند.

 
بالا