کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام: به روال هر روز صبح نيم صفحه اول مطبوعات ورزشي چاپ صبح (پنج شنبه) کشور را بررسي مي کنيم :



















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرکز لازم* براي* هدايت* پرسپوليس را نداشتم

سرمربي مستعفي پرسپوليس گفت: به دليل بيماري همسر و پدرهمسرم و مشکلات خانوادگي تمرکز لازم براي هدايت پرسپوليس را ندارم.

پس از مرخصي*هاي طولاني مصطفي دنيزلي و غيبت او در تمرين*هاي پيش از فصل، محمد رويانيان امروز با دنيزلي تماس تلفني داشت که در نهايت سرمربي پرسپوليس از سمت خود استعفا کرد.

سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره نوشت: "مدير عامل سرخپوشان از مصطفي دنيزلي خواسته بود يک دنيزلي تمام عيار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدايت اين تيم را بر عهده گيرد.

رويانيان به دليل احترامي که براي اين مربي نام آشنا قائل بود، چندين بار با مرخصي*هاي پي در پي وي موافقت کرد اما تا آخرين لحظه نيز اين مشکلات برطرف نشد.

در پايان اين مذاکره تلفني، دنيزلي اعلام کرد؛ شرايط حضور در پرسپوليس را ندارد و به دليل بيماري همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را براي اداره پرسپوليس نخواهد داشت؛ لذا وي پس از عذرخواهي از رويانيان و هواداران از سرمربيگري اين تيم استعفا کرد.

وي همچنين اعلام کرده که در چند روز آينده براي تسويه حساب اقدامات لازم را انجام خواهد داد."
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي از سرمربيگري پرسپوليس استعفا کرد

مصطفي دنيزلي در تماس با مديرعامل باشگاه پرسپوليس از سرمربيگري اين تيم استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مصطفي دنيزلي که پيش از اين چندين بار از مدير عامل باشگاه پرسپوليس درخواست مرخصي کرده بود تا مشکلات شخصي و خانوادگي*اش را رفع کند، امروز (جمعه) در آخرين مذاکره با مديرعامل اين باشگاه، به دليل مرتفع نشدن اين مشکلات با عذرخواهي از وي و هواداران، از سمت سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس استعفا کرد.



به گزارش فارس مسئولان باشگاه پرسپوليس براي جانشيني دنيزلي با متسو و کالدرون مذاکراتي انجام داده*اند. ضمن اينکه رويانيان اعلام کرده با يک گزينه ديگر هم مذاکره خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپولیس : مصطفی دنیزلی که پیش از این چندین بار از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درخواست مرخصی کرده بود تا مشکلات شخصی و خانوادگی اش را رفع کند، امروز (جمعه) در آخرین مذاکره با مدیر عامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن این مشکلات با عذرخواهی از وی و هواداران، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد. مدیر عامل سرخپوشان از این مربی خواسته بود که یک دنیزلی تمام عیار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدایت این تیم را بر عهده گیرد. سردار رویانیان به دلیل احترامی که برای این مربی نام آشنا قائل بود، چندین بار با مرخصی های پی در پی وی موافقت کرد اما تا آخرین لحظه نیز این مشکلات برطرف نشد. در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد؛ شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد و بدلیل بیماری همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را برای اداره پرسپولیس نخواهد داشت؛ لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد. وی همچنین اعلام کرده است که در چند روز آینده برای تسویه حساب اقدامات لازم را انجام خواهد داد. گفتنی است؛ سردار محمد رویانیان ضمن اطمینان خاطر به هواداران اعلام داشت؛ باشگاه پرسپولیس جهت جذب سرمربی جدید این تیم در حال مذاکره با چند مربی می باشد که پس از جمع بندی نهایی، سرمربی جدید پرسپولیس به زودی معرفی خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گردان: پيراهن شماره يك تيم ملى را مى خواهم

ارتش سرخ دات كام: شهاب گردان دروازه بان جديد تيم پرسپوليس گفت:از حالا به فكر گرفتن پيراهن شماره يك تيم ملى هستم.وى درباره حضورش در تيم پرسپوليس اظهار داشت:قسمت اين بود كه براى فصل آتى در خدمت پرسپوليس باشم و اين بزرگترين اتفاقى بود كه در زندگى ورزشى ام افتاد.خوشبختانه پرسپوليس از مديريت خوبى برخوردار است و هدف ما موفقيت در ليگ برتر و جام حذفى است.او ادامه داد:علاوه براينكه مى خواهم عملكرد قابل قبولى در پرسپوليس داشته باشم،به اين مى انديشم كه پيراهن شماره يك تيم ملى را مال خود كنم و حضورم در پرسپوليس براى رسيدن به اين مساله كمك زيادى مى كند.گردان در پاسخ به اين پرسش كه آيا مى تواند خاطرات روزهاى حضور عابدزاده در پرسپوليس را تكرار كند يا نه عنوان كرد: پرسپوليس فصل گذشته درون دروازه از شرايط خاصى برخوردار بود و من براى فصل آتى بايد تلاش كنم تا دروازه،تبديل به نقطه امنى براى تيم شود.عابدزاده اسطوره فوتبال ماست اما من شهاب گردان هستم و كار خودم را مى كنم.شكى نيست كه او خيلى بالاتر از من قرار دارد اما تلاش مى كنم خاطرات خوبى از خود بر جاى بگذارم.وى درباره دوئل خود با رحمتى در دربى هاى فصل آتى گفت:بارها در دربى اصفهان مقابل رحمتى بازى كردم اما مى دانم كه دربى تهران شرايط متفاوتى دارد و مربوط به اشخاص نيست.از حالا به دربى فكر نمى كنم و در زمان مناسب حرفهايم را در اين باره مى زنم.گردان درباره حواشى تيم هاى پرطرفدار افزود:حاشيه همه جا وجود دارد و مهم اين است كه بازيكن اسير اتفاقات نشود.من به شخصه با حاشيه بيگانه هستم و اجازه نمى دهم اين مسائل به من لطمه بزند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زاید هفته آینده در تمرینات پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام: ایمون زاید هفته آینده پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند. همانطور که قبلا خبر داده بودیم، ایمون زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس به خاطر برگزاری مراسم ازدواج خواهرش کمی بیشتر از زمان تعیین شده در ایرلند ماند و البته این امر با اطلاع باشگاه پرسپولیس صورت گرفت.

برخلاف آنچه برخی شایعه سازان عنوان کرده اند این بازیکن هیچ دلخوری از جذب محمد قاضی و کریم انصاری فرد از سوی باشگاه پرسپولیس ندارد و از آنجایی که نخستین بازیکنی بود که برای تمدید قرارداد با سرخپوشان به توافق رسید، هفته آینده پس از امضای قرارداد جدید در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.

این نکته را جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز تایید می کند و می گوید آقای هت تریک قطعا فصل آینده در جمع سرخپوشان خواهد بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مقایسه ادبیات مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال




متاسفانه این روزها بخاطر موفقیت سردار رویانیان در بازار نقل و انتقالات بازار توهین و هجمه در فوتبال ایران از سوی کسانی که هرساله با ربودن و دور زدن بازیکنان طراز اول فوتبال ایران و عدم توانایی مقابله با سردار سرخ ایران خود را شکست خورده می بینند ، داغ داغ است و در آخرین مورد آن فتح الله زاده مدیر باشگاه استقلال با حمله به رویانیان ایشان را عددی ندیدند!


سایت هوادار سرخ: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با مدیریت خوب سردار رویانیان توانسته است بازیکنان طراز اول و خوبی را که اکثرا ملی پوش هم هستند را به باشگاه پرسپولیس آورده است و این موضوع به مذاق دو تیم سپاهان و استقلال خوش نیامده است و مدیران این دو باشگاه هراز گاهی با ادبیات بسیار زشت و زدن تهمت به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به فعالیت پر رنگ و حرفه ای ایشان نشان دادند!

در آخرین مصاحبه علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال نشانی از ادب و نزاکت در سخنانی که ایشان به سردار رویانیان مورد خطاب قرار دادند دیده نمی شود که این موضوع برای کسی که مدیر عامل باشگاهی است که در سر در آن واژه فرهنگی ورزشی را یدک میکشد به هیچ عنوان برازنده نیست و ایشان باید قبل از اینکه خود را بر روی صندلی مدیریت این مکان تکیه کنند کمی کلاس ادب و نزاکت و احترام به دیگران را آموزش ببینید .

در زیر صحبت اولیه فتح الله زاده را در مورد رویانیان قرار میدهیم و سپس جواب سردار رویانیان که در برنامه ورزش و مردم امروز جمعه دوم تیر ماه به ایشان دادند را ملاحظه خواهید کرد و قضاوت را به شما می سپاریم :



فتح الله زاده:آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری*اش حرف*هایی می*زند و به ما توهین می*کند. من فعلا چیزی نمی*گویم اما برای این که کسی فکر نکند از او ترسیده*ام می*گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می*دهم. فعلا او با پول*های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می*شمارند و مثل او بی*جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.


سردار رویانیان: فتح*الله*زاده هم در استقلال زحمات زیادی کشیده و سال گذشته این تیم را کهکشانی بست؛ اگر چه از فتح*الله*زاده ناراحتم و او توهین کرده و با من قهر است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس ركوردار بیشترین حضور در یك دیدار / ایران در صدربیشترین حضور تماشاگر در آسیا

ارتش سرخ دات كام: در این جمع بندی ، تماشاگران ایرانی بامیانگین 41هزار و809 نفر در هر مسابقه بعنوان بیشترین حضور در میان دیگر كشورها قرار داند.

همچنین در این جمع بندی تماشاگران چینی بامیانگین حضور 32هزار و 503 تماشاگر در هر مسابقه بعنوان دومین كشور پرتماشاگر لیگ قهرمانان قرار دارد.

كشورهای تایلند با 10 هزار و89 نفر ، عربستان سعودی با 12 هزار و315 نفر ،ژ اپن با 8 هزار و119 واسترالیا با 6 هزار و900 تماشاگر در رده های بعدی جمع بندیAFC قرار دارند.

در این نمودار حضور تماشاگران ایرانی با 16 در صد افزایش نسبت به رقابتهای دوره قبل بیشترین رشد حضور تماشاگران را دارند.

در ركورد بیشترین حضور در یك دیدار نیز متعلق به تماشاگران ایران است كه حضور 100 هزار تماشاگر ایرانی در دیدار پرسپولیس با الهلال عربستان بالاترین حضور در یك مسابقه لقب گرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
در حضور 10 هزار تماشاگر چینی فوتبال ساحلي ايران قهرمان آسيا شد

ارتش سرخ دات كام: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با غلبه بر چین میزبان قهرمان رقابتهای فوتبال ساحلی المپیک آسيايي شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این بازی در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر چینی انجام شد و تیم ملی فوتبال ساحلی در یک بازی دشوار توانست دو بر صفر از سد چین بگذرد و مدال طلای المپیک ساحلی آسيا را برای ورزش و فوتبال ایران به ارمغان آورد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گابریل کالدرون فاصله کمتری نسبت به متسو تا نیمکت پرسپولیس دارد

ارتش سرخ دات كام: مربی آرژانتینی که نزدیک به یک دهه است در فوتبال حاشیه خلیج فارس فعالیت می کند شانسی بالاتر از گزینه فرانسوی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس دارد. گابریل کالدرون که سابقه حضور در دو جام جهانی را همراه با تیم ملی کشورش آرژانتین دارد ، سابقه فعالیت در تیم های ملی عربستان ، الهلال و بن یاس را دارد و حالا در صفحه توضیحات این مربی در ویکی پدیا ، برای سال 2012 نوشته شده :« به احتمال فراوان ؛ پرسپولیس !» این اولین بار نیست که یک مربی قبل از شروع همکاری با تیمی ایرانی ، ابتدا نامش در دائره المعارف جهانی می آید. قبل از این هم زمانی که کروش هنوز نامش مطرح نشده بود ، نامش در صفحه ویکی پدیا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران مطرح شد و حالا این اتفاق برای کالدرون می افتد و جالب اینجاست که این مربی هم توسط مدیر برنامه های کارلوس کروش به پرسولیس معرفی شده است.

گابریل کالدرون قیمتی به مراتب پایین تر از متسو دارد و رویانیان تمام چهرشنبه را در استانبول با این مربی مشغول مذاکره بوده و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی نیفتد و دنیزلی هم تا عصر جمعه به پرسپولیس پاسخی ندهد ، این آرژانتینی راهی تهران می شود و به عکس متسو که فقط سفری دو روزه به تهران داشت برای یک سال با سرخ های پایتخت همکاری می کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
براي قلعه نويي كه خاطرات قطر را از ياد برده/ يادداشت ويژه: دهه ي تو را هم ديده ايم مربي!




ارتش سرخ دات كام:
«آندرانیك تیموریان می گوید استقلال را دوست دارد، ولی وقتی می بیند پول نیست از تیم جدا می شود. عرق و تعصب به پیراهن باشگاه نسبت به دهه ما قابل قیاس نیست.»

اين جملات را از زبان خيلي هاي ديگر اگر مي شنيديم (كه زياد بوده و زياد هم شنيده ايم) لابد طعم نوستالژي مي داد و حسرت خوردن براي سال هايي كه تعصب به پيراهن باشگاه با واحد ريال سنجيده نمي شد. اما وقتي امير قلعه نويي با اين جملات به بازيكنان امروزي حمله مي كند، بيشتر از هر چيز پيشينه خود او را به خاطر مي آوريم و بد جوري بوي «تناقض» و «مظلوم نمايي» را از ميان واژه هايش استشمام مي كنيم.

امير قلعه نويي قهرمان ترين مربي حال حاضر ليگ برتر، همان كسي است كه بعد از رسوايي سال 85 و حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا در حالي كه به عنوان رئيس سازمان فوتبال در اين باشگاه فعال بود، استقلال را ترك كرد تا يك سال بعد در قامت سرمربي مس كرمان روبه روي اين تيم بايستد و به خاطر پيروزي يك بر صفر مقابل استقلال مشت هايش را گره كند. او آن قدر به پيراهن آبي تعصب دارد كه استقلال را به عنوان سومين تيمش طي سه فصل اخير انتخاب كرده است! امير با جابجايي هاي فراوانش طي اين سال ها نشان داده هر كجاي ليگ برتر كه شرايط مالي بسامان تري برقرار باشد سراي اوست و مي تواند با تعصب به رنگ پيراهن و به عشق هواداران آن تيم براي قهرماني بجنگد و حتي در راه رختكن براي آن هايي كه پيراهن آبي به تن دارند خط و نشان بكشد!

او صاحب اين توانايي هست كه با تيم ****ان قهرمان ليگ شود و به بهانه اختلاف سليقه با مديرعامل وقت استقلال، شديدترين كري ها و درگيري هاي لفظي را با تيم سابقش به اجرا دربياورد. اما وقتي اوضاع مالي باشگاه اصفهاني كمي دچار تزلزل مي شود اين باشگاه را هم ترك كرده و اين بار تعصب را با رنگي ديگر و در شهري ديگر معنا كند. زندگي او يادآور قافله سالارهاي دوران قديم است كه وطن مشخصي نداشتند و كارشان صرفا به مقصد رساندن قافله ها بود، هر بار از يك مبدا و هر بار به يك مقصد.

آندو رفت قطر، همان جا كه تو رفته بودي

«دوران مربيگري قواعد خاص خودش را دارد كه با قواعد دوران بازيگري متفاوت بوده و تعصب و وفاداري در اين دوران به شكل ديگري معنا مي شود.» با تكيه بر همين بهانه، شايد مقايسه آنچه از امير گفتيم با آنچه او درباره بازيكنان امروز استقلال به زبان آورده قياس مع الفارق به نظر برسد. پس بياييد براي روشن تر شدن ماجرا نقبي هم به دوران بازيگري قلعه نويي بزنيم. به همان دهه اي كه او مي گويد عرق و تعصب به پيراهن باشگاه طي آن دوران قابل قياس با امروز نيست.

در نيمه اول دهه 60 امير قلعه نويي بازيكن تيم شاهين تهران بود. همان تيم سفيدپوشي كه هوادار آنچناني نداشت اما بازيكنان متعصبي داشت كه با تكيه بر آموزه هاي مكتب ريشه دار شاهين، شانه به شانه استقلال و پرسپوليس مي ساييدند. شاهين سال 65 استقلال را در نيمه نهايي رقابت هاي باشگاه هاي تهران شكست داد و با شكست 1-0 مقابل پرسپوليس در فينال به عنوان دوم تهران رسيد. سال بعد اما آن ها مدعي قهرماني بودند. تساوي 0-0 مقابل استقلال و برد 2-0 مقابل پرسپوليس (با دو گل كريم باوي) طي دو هفته متوالي آن ها را به يكي از مدعيان اصلي قهرماني تبديل كرد. اما به يكباره كوچ نابهنگام ستاره و مركز ثقل اين تيم در خط مياني شاهين را با افت شديدي روبه رو كرد و سفيدپوشان از كورس قهرماني خارج شدند.

ستاره اي كه در حساس ترين روزهاي وسط فصل تيم شاهين را به مقصد ليگ قطر ترك كرد كسي نبود جزامير قلعه نويي كه امروز آندو را به جرم تكرار همين عمل مواخذه مي كند. جالب اين كه انتقال آندو تيموريان در روزهايي رخ داده كه فوتبال ما حرفه اي است و تغيير پيراهن معنايي كاملا متفاوت با دوران بازيگري امير دارد. به خصوص كه آندو فقط يك سال بازيكن استقلال بوده و متهم كردن او به بي تعصبي كمي دور از ذهن به نظر مي رسد. اما قلعه نويي پيراهن شاهين را در روزهايي از تنش خارج كرد و به پول عرب ها پاسخ مثبت داد كه هنوز در ايران كسي ياد نگرفته بود براي پول هم مي شود فوتبال بازي كرد.

***

شايد آن قطري كه امير قلعه نويي 25 سال پيش به مقصدش پرواز كرد و شاهين را از پرواز انداخت، كشور ديگري بوده و اين قطري كه امروز ميزبان آندرانيك شده كشور ديگري است! وگرنه چه دليلي دارد ژنرال استقلال، سربازانش را از خوردن رطبي منع كند كه خودش هم روزگاري از همان ارتزاق مي كرده است؟!





 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداحافظ پـــیرمــرد دوست داشتنی!
با اینکه نشد با ما بمانی... با اینکه نشد امسال دست در دست هم جام قهرمانی را بالا ببریم...
خدا به همــراهت...
بابت حس های خوبی که به ما دادی... بابت فوج فوج انرژی مثبتی که به تیم برگرداندی...
بابت آن لذت وصف نشدنی بــرد در ده دقیقه در دربی با تعویض های طلایی که به کل فصل می ارزید!
از طرف خانواده ی بزرگ هواداران ♥ پــرســپــولــیـس ♥ که به آب و آتش زدند برای بازگشت شما، آرزو می کنیم مشکلاتتان حل شود و سلامت و شادی به خانواده شما بازگردد.
خـــداحافظ افـــندی...




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبر برای دیروز است

خبر برای دیروز است

رویانیان اعلام کرد/ متسو، کالدرون و خوزه گزینه های سرمربیگری پرسپولیس/اعلام سرمربی تا روز یکشنبه




ارتش سرخ دات كام:
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برونومتسو فرانسوی، کالدرون و خوزه مانوئل پرتغالی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اسم برد. محمد رویانیان اعلام کرد: برونو متسو فرانسوی، خوزه مانوئل پرتغالی و گابریل کالدرون آرژانتینی سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: این سه مربی از شانس برابری برخوردارند و تکلیف سرمربی پرسپولیس تا روز یکشنبه مشخص می شود.

دنیزلی امروز رسما از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ورمزيار: استقلال از پرسپوليس جا مانده است

کارشناس فوتبال ايران گفت: با توجه به يارگيري هاي انجام شده در فصل نقل و انتقالات توسط دو تيم پرطرفدار پايتخت بايد اشاره کنم که قطعا در مورد اين موضوع استقلال از پرسپوليس جا مانده است.

صادق ورمزيار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تيم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات عملکرد ضعيف تري نسبت به رقيب ديرينه خود داشته اما هنر امير قلعه نوعي اين است که با همين تيم بتواند اقتدار آبي پوشان را به رخ تيم هاي ليگ برتر بکشاند ضمن اينکه در مورد انتخاب سرمربي استقلال بايد اشاره کنم که اين مهم از سوي هر کسي که صورت گرفته اتفاق خوب و مهمي براي اين باشگاه بود و اما پرسپوليس نيز نشان داده که با يکي، دو تغيير در بازيکنان مي تواند نام تيم ملي را بر روي خود به جاي پرسپوليس بگذارد.

وي تصريح کرد: محمد رويانيان مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس با عملکردي که از يارگيري خود در فصل نقل و انتقالات نشان داده که با قدرت و کارشناسي بالا در تلاش است در اين باشگاه حضور پيدا کند و به عقيده من يکي از مديران خوب و موفق فوتبال ايران به شمار مي آيد.

ورمزيار در خصوص حضور ميثم بائو، سياوش اکبرپور و هاشم بيک زاده در ميان آبي پوشان گفت: اين بازيکنان اگر از جمله بازيکنان خوب استقلال بوده اند چرا از اين تيم به تيم ديگري رفته بودند و اگر بازيکنان خوبي نبودند چرا دوباره به اين باشگاه بازگشته اند اما در هر صورت اين بازيکنان جديد نيز از جمله بازيکنان اسمي فوتبال ايران هستند و نبايد کارشان دست کم گرفته شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری: با خاطرات مصطفی دنیزلی


ناگهان چه زود دیر می شود!

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای و محبوب هواداران پرسپولیس ظهر امروز در تماس با محمد رویانیان اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه همکاری با سرخپوشان نیست.

وی ضمن عذرخواهی از مدیرعامل باشگاه و هواداران پرسپولیس اعلام کرد قرار است بزودی کارهای مربوط به تسویه حساب را انجام دهد.

او در بازگشت دوباره اش به پرسپولیس با وجود همه کاستی هایی که در ترکیب این تیم وجود داشت یک پیروزی حماسی در دربی پایتخت را به برگ های تاریخ افزود و با شش تایی کردن الشباب و گرفتن انتقام شکست سنگین گذشته از الغرافه در دوحه، سرخپوشان را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند.









محمد رویانیان پس از نتایج ضعیف حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس که با 2 شکست در دربی پایتخت، حذف از جام حذفی و نتایج دور از انتظار در لیگ برتر همراه بود با خواست هواداران به ترکیه سفر کرد و مقابل مصطفی دنیزلی نشست تا این مربی مطرح را پس از مدتی استراحت به مستطیل سبز بازگرداند.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی در میان شور و شعف هواداران روی شانه های مردم به ایران بازگشت و قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد. او در بدو ورود دوباره اش به تهران گفته بود برای پرداخت بدهی اش به هواداران پرسپولیس و قهرمانی با این تیم به ایران آمده است.












نخستین حضور او در تمرین پرسپولیس با استقبال 400 نفری هواداران این تیم در درفشی فر همراه بود












دنیزلی در نخستین بازگشت خود به ورزشگاه آزادی هم یک پیروزی قاطع با 4 گل را مقابل شاهین بوشهر جشن گرفت.







او البته در این مدت در ساخت سرود باشگاه هم همکاری کرد و صدای یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس در سرود رسمی این باشگاه ماندگار شد.




با پیروزی حماسی در دربی پایتخت بار دیگر نشان داد محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس بی جهت نیست و به تیتر یک مطبوعات و رسانه های ایران و ترکیه تبدیل شد. دنیزلی گفته بود این پیروزی معجونی از معجزه و واقعیت بود.










او علاوه بر این ها با نوع گفتار و رفتارش هم تفاوت های یک مربی بزرگ و بین المللی را با همتایان ایرانی اش نشان داد!




با حضور دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس، دیگر کسی روی سکوهای ورزشگاه آزادی به نشانه اعتراض نام علی دایی را صدا نزد چرا که افندی انتقام 4 شکست در دربی پایتخت را با تیم 10 نفره اش گرفته بود!



او در لیگ قهرمانان آسیا هم الشباب امارات را 6تایی کرد و انتقام شکست سنگین 5-1 وینگادا را با پیروزی 3 بر صفر تیمش در دوحه از الغرافه گرفت و پرسپولیس را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رساند.




دنیزلی در نهایت از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس کناره گیری کرد اما بی گمان او را باید یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس دانست.








 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانوئل خوزه ؛ مردی که مورد ستایش مصری ها است کانون هواداران پرسپولیس: همانطور که در خبرها خواندید، مصطفی دنیزلی سرمربی فصل پیش پرسپولیس بنا به دلایل شخصی در لیگ دوازدهم دیگر هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده نخواهد داشت تا پس از اعلام استعفای وی ، محمد رویانیان به شکلی جدی تر در تکاپوی انتخاب سرمربی جدید تیمش باشد." مانوئل خوزه دی خسوس" مربی سرشناس پرتغالی یکی از گزینه های سرمربی گری پرسپولیس در فصل آینده بنا بر اعلام خبرگزاری فارس می باشد که این روزها مسئولان این تیم در حال مذاکره با وی و چند گزینه دیگر می باشند."مانوئل خوزه" که 66 سال سن دارد در کشور مصر و خصوصاً طرفداران تیم الاهلی به دلیل کسب افتخارات گسترده در زمینه باشگاهی از شهرت خاصی برخوردار است و گفته می شود هواداران این تیم پر طرفدار به نوعی وی را مورد ستایش قرار می دهند !اما نگاهی خواهیم داشت به کارنامه رویایی این مربی با تجربه که البته قابل ستایش نیز هست !1- یک قهرمانی و 1 نائب قهرمانی لیگ پرتغال با بواویستا در سالهای 92 و 932- قهرمانی جام حذفی پرتغال همراه با تیم بواویستا در سال 923- چهار قهرمانی و 1 نائب قهرمانی جام باشگاه های آفریقا همراه با الاهلی مصر 2001-2005-2006-2008-20074- شش قهرمانی پیاپی لیگ مصر در سالهای 2005-2006-2007-2008-2009-2010-20115- دو نائب قهرمانی لیگ مصر در سالهای 2003 و 20046- دو قهرمانی جام حذفی مصر در سالهای 2005 و 20067- مقام سوم جام باشگاه های جهان در سال 20068- کسب عنوان بهترین مربی قاره آفریقا در سال 2006شاید در نگاه اول کسب قهرمانی های متعدد در لیگ مصر که سالهاست در تسخیر تیم الاهلی می باشد چندان به چشم نیاید اما افتخار آفرینی های این مربی به همراه الاهلی در جام باشگاههای آفریقا با کسب 4 قهرمانی و یک نایب قهرمانی خود دلیلی بر موفقیت های تحسین برانگیز وی می باشد.
با توجه به اینکه این روزها تنها از سه گزینه جهت تصدی عنوان سرمربی گری پرسپولیس یاد می شود، به طور قطع "مانوئل خوزه" کارنامه ای درخشان تر از سایر گزینه ها دارد و شاید حضور وی در تیم کهکشانی پرسپولیس بتواند تکمیل کننده این امر در پست سرمربی نیز باشد چرا که تجربه همواره نشان از این داده است که حضور یک سرمربی با اعتبار پایین در یک تیم پر ستاره عملاً نتیجه ای خلاف واقع را در پی خواهد داشت و از همین رو امیدواریم مسئولان باشگاه با یک انتخاب درست یقیناً آنچه را که در خور نام باشگاه و هواداران پرسپولیس می باشد را عملی سازند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خاطره دنيزلي، دزديدني نيست / برايت فاتحه مي فرستيم پيرمرد





باز سراغت خواهیم آمد آقا مصطفی! این بار اما، با سوگنامه*هایی که هجرت ابدی*ات را روایت می*کنند و با بازگشایی دوباره صفحاتی از تاریخ، که انگار هیچ*وقت قرار نیست از آنها درس بگیریم. سهم ما، فقط همین است که منتظر از دست رفتن فرصت*ها بمانیم و بعد در غیاب*شان ضجه بزنیم.

ارتش سرخ دات كام:
1- سرانجام خبري كه منتظرش نبوديم از راه رسيد: «مصطفي دنيزلي از سرمربيگري باشگاه پرسپوليس استعفا داد». به اين ترتيب چشم انتظاري ميليون ها هوادار اين تيم كه نمي خواستند شايعات مربوط به جدايي مربي محبوب شان را باور كنند، با يك خبر اندوه بار به پايان رسيد و جاي خودش را به نگراني پيرامون آينده نيمكت سرخپوشان داد. از دست دادن مصطفي دنيزلي در شرايطي كه اين مربي هنوز با باشگاه ايراني قرارداد داشت، بي گمان يك فرصت سوزي تاريخي محسوب مي شود كه مي تواند زياني هنگفت به آينده فوتبال ايران وارد كند. دفعه قبل، همين پنج سال پيش بود كه افندي را به جرم پير بودن و خنديدن رانديم. همان روزها كه مسعود مرادي يادش رفت ساندويچ شدن مهاجم پرسپوليس لاي مدافعان ****ان پنالتي است و محسن قهرماني فراموش كرد هيچ بازيكني نمي تواند بدون برخورد با فوروارد حريف پنالتي بدهد، دنيزلي را با دستان خالي از يك قدمي نيمكت تيم ملي دور كرديم تا 4 سال تمام روي اعصاب اين ملت پا بكوبيم. دنيزلي پير به تركيه رفت تا در محل آمد و شد آراگونس ها و رايكاردها، اولين دبل تاريخ رقابت هاي باشگاهي اين كشور را با بشيكتاش رقم بزند. داستان ما اما، زياد فرقي نكرد؛ همچنان مي باختيم، اما اين بار در استاديوم هاي خالي و بي شعف و با مربياني كه به جاي لبخند زدن و قبول مسووليت، به داوران حمله مي كردند و براي تبرئه خودشان، زمين و زمان را زير سوال مي بردند. حالا دوباره دنيزلي آشنا را مي دهيم تا خوشبختي را لاي گيسوهاي مردي سراغ بگيريم كه طراوت و جذابيتش را از فرط حضور روي نيمكت الفلان ها از دست داده و يا به گزينه هاي ناشناخته اي پناه ببريم كه آخرين توفيق فني به دردبخورشان به دوران دانشجويي رويانيان برمي گردد! عجب حس تلخ و گنگي است حس مالباخته بودن. ما امروز دوباره به اين تجربه دچار شده ايم.

2- قصه خوبي نوشته بودند. اول خود دنيزلي را از مردم گرفتند و بعد همه تلاش شان را به كار بستند تا خاطره خوب پيرمرد را هم از حافظه هواداران بدزدند. مديران باشگاه پرسپوليس در حالي به تحريك برخي از مشاوران و معاونان فرصت طلب شان مدام به مردم اطمينان مي دادند درصدد بازگرداندن افندي هستند كه شواهد و قرائن چيز ديگري را نشان مي دهند. پرسپوليس ي ها كه حتي همين اواخر مدعي شده بودند تا شنبه – امروز – منتظر دنيزلي مي مانند، ابتداي هفته گذشته متسو را براي مذاكرات نهايي وارد ايران كردند و از چيزي حدود 10 روز قبل از آن، رايزني هايشان براي يافتن جايگزين آقا مصطفي را آغاز كرده بودند. مديرعاملي كه تنها چند دقيقه بعد از باخت به الاتحاد، مستقيما كادر فني را نشانه رفته بود، در اين مدت هرگز هيچ تلاشي براي ملاقات حضوري و بي واسطه با مربي ترك تبار تيمش انجام نداد و حتي استعفاي عصر جمعه او را هم «تلفني» پذيرفت. مگر مي توان رييس بود و كارمند را چنين بلاتكليف به حال خودش رها كرد؟ برخلاف آنچه دوستان مدعي هستند، متاسفانه نشانه هاي زيادي از تمايل باشگاه براي ادامه همكاري با دنيزلي در رفتار آنها ديده نشد. اوج ماجرا، سفر سه روز قبل رويانيان به تركيه بود كه وقتي از وي در مورد ديدارش با دنيزلي سوال كردند، مدعي شد «او دنيزلي نديدم، من در استانبول بودم و او در آنكارا!» اگر بپذيريم مربي طرف قرارداد باشگاه بخشي از مايملك پرسپوليس ي ها بوده، آيا مي توان هضم كرد كه كسي نسبت به سرنوشت مال و اموالش چنين بي تفاوت باشد؟ حقيقت آن است كه باشگاه از مدت ها قبل قيد همكاري با دنيزلي را زده بود و طي تمام اين مدت، دوستان تلاش مي كردند براي فرار از مسووليت اين تصميم طوري وانمود كنند كه دلسردي از طرف افندي بوده است. در همين راستا خبرسازي هم ادامه داشت. رسانه هايي كه تنها 700 روز بعد از قهرماني هاي دوگانه دنيزلي در تركيه، بي شرمانه براي او نسخه «نوه داري» تجويز مي كردند، از هيچ كوششي براي تخريب شخصيت پيرمرد دريغ نكردند؛ از بازتاب دادن اختلافاتي كه وجود نداشتند تا انعكاس سفر به آمريكا كه البته هرگز صورت نپذيرفته بود. اعتبار و آبروي دنيزلي؛ اين آخرين قرباني جاه طلبي هاي جماعتي بود كه اشك ميليون ها هوادار را به ديناري افزون تر فروخته بودند.

3- خداحافظ پيرمرد؛ برايت فاتحه خواهيم فرستاد. در سرزميني كه خطر زنده ها هميشه بيشتر از خاطره مرده ها جدي گرفته شده، بين ما و تو چيزي بيشتر از يك روياي تباه شده و يك حسرت آزار دهنده نمي تواند وجود داشته باشد.
شايد تو هم مي توانستي برنده يكي از جام هاي اين فوتبال باشي؛ اگر پاس خوشرنگي را كه ساخته بودي در آستانه قهرماني ليگ پنجم و در هفته آخر تنها نمي گذاشتي و با تن دادن به زياده خواهي هاي مديرعامل راهي اصفهان مي شدي يا اگر با آلوده شدن به معادلات اين فوتبال، داوري را سراغ مي گرفتي كه از هيچ، پنالتي بسازد و گلري را كه دروازه خودش را باز كند. تو گرسنه اين موفقيت هاي ظاهري نبودي و هميشه همه تلاش ات را به كار گرفتي. شايد اصلا راز محبوبيت شگفت انگيز امروزت در سرزميني كه مردمانش با پهلوان زنده عشق مي كنند، همين صداقت و اصولگرايي ات باشد. با لباني كه هرلحظه و در هر شرايطي «شكرخند» از آن فرو مي باريد، همه زمين هاي كج و معوج مان را و همه سوت هاي عوضي مان را تاب آوردي و بيرون از اين مملكت، هرگز هيچ جمله اي به غير از براي افزايش قدر و منزلت ايرانيان به زبان نياوردي. حلال مان كن پيرمرد و منتظر فاتحه هايمان باش، مثل توميسلاو ايويچ كه روزگارش شباهت غريبي داشت با احوال تو؛ او نيز با ناديده گرفته شدن خدمات و توانايي هايش، به مدد يك توطئه درون تيمي و يك كودتاي سازماني رانده شد و فراموشش كردند تا بعدها كه فرشته مرگ سراغش را گرفت و يادمان انداخت چگونه اعتبار پيرمرد را ذبح كرده بوديم. باز سراغت خواهيم آمد آقا مصطفي! اين بار اما، با سوگنامه هايي كه هجرت ابدي ات را روايت مي كنند و با بازگشايي دوباره صفحاتي از تاريخ، كه انگار هيچ وقت قرار نيست از آنها درس بگيريم. با هم جشن گرفتن، حميت و درايتي مي خواست كه گويا هيچ وقت قرار نيست داشته باشيمش. سهم ما، فقط همين است كه منتظر از دست رفتن فرصت ها بمانيم و بعد در غياب شان ضجه بزنيم.

4- خوبي دنياي خاطره ها اين است كه دلال ندارد، حرف ها تحريف نمي شوند و واقعيت تازيانه نمي خورد. آنجا جايت هميشه سبز خواهد بود آقاي دنيزلي؛ با وقار و مهرباني ات و با قلب بزرگت. اين بار ايمان داريم كه هيچ سناريوي خيانت باري نمي تواند تصويرت را مخدوش كند. بدرود افندي، بدرود!

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
معرفي سرمربي هاي احتمالي پرسپوليس

شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
با اعلام رسمي باشگاه پرسپوليس مبني بر قطع همکاري با مصطفي دنيزلي، تا دور روز آينده يکي از بين برونو متسو، گابريل کالدرون و مانوئل خوزه به عنوان سرمربي جديد قرمزها معرفي خواهد شد.



به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرآنلاين، ضمن اشاره به موضوع فوق به بررسي وضعيت سه گزينه اصلي پرسپوليس پرداخته است:



برونو متسو؛



برونو متسو متولد ۲۸ ژانويه ۱۹۵۴ در کوئدکرکه در شمال فرانسه است و اکنون ۵۸ سال دارد. متسو به عنوان فوتباليست در ۷ تيم بازي کرده است. او با تيم دونکرکوئه فوتبال را شروع و در سال ۱۹۷۰ راهي اندرلخت بلژيک شد و با اين تيم يک بار قهرمان ليگ و دو بار قهرمان جام حذفي شد. او سپس به فرانسه بازگشت و در تيم هاي والنسينس، ليل، نيس، روبايکس و بيائووايس بازي کرد و در سال ۱۹۸۷ بازنشسته شد.



متسو بلافاصله مربيگري را آغاز کرد و در تيم بيائووايس دستيار و در سال ۱۹۸۸ رسماً سرمربي اين تيم شد. او ۴ فصل سرمربي اين تيم بود و سپس در فصل ۹۳-۱۹۹۲ هدايت تيم ليل را بر عهده گرفت. متسو به دليل نتايج نامناسب در ميانه فصل برکنار شد. فصل ۹۴-۱۹۹۳ براي متسو در کنار تيم والنسينس در دسته دوم فرانسه سپري شد، اما عمر مربيگري متسو در اين تيم نيز فقط ۹ ماه بود و والنسينس به دسته سوم سقوط کرد.


او بعد از يک سال استراحت دوباره به روي نيمکت بازگشت و اين بار هدايت تيم سدان را در دسته سوم بر عهده گرفت. او ۳ فصل با اين تيم بود و در سومين فصل حضورش موفق شد تيم سدان را به عنوان نايب قهرمان دسته سوم راهي دسته دوم فرانسه کند. مقصد بعدي متسو تيم والنس در دسته دوم فرانسه بود. او در فصل ۹۹-۱۹۹۸ با اين تيم نتايج خوبي نگرفت و در رده هجدهم ليگ ۲۰ تيمي قرار گرفت. در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ نيز هدايت همين تيم را بر عهده داشت، اما پس از هفته شانزدهم والنس را ترک کرد.



متسو درسال ۲۰۰۰ راهي گينه و تيم ملي اين کشور شد. به دليل تعليق گينه از سوي فيفا، متسو در اواخر سال ۲۰۰۰ راهي سنگال شد و در تيم ملي سنگال به اوج شهرت رسيد. او در مدت ۲۱ ماه حضور روي نيمکت تيم ملي سنگال، موفق شد به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مراکش اين تيم را براي اولين بار راهي جام جهاني کند.

سال ۲۰۰۲ آغاز موفقيت هاي متسو بود. او ابتدا سنگال را در جام ملت*هاي آفريقا به فينال و نايب قهرماني رساند، درحالي که فقط در ضربات پنالتي مقابل کامرون قهرماني را از دست داد. در جام جهاني ۲۰۰۲ نيز سنگال با پيروزي مقابل فرانسه در ديدار افتتاحيه نام خود را بر سر زبان ها انداخت. سنگال با برد فرانسه و تساوي مقابل دانمارک و اروگوئه به يک هشتم نهايي رسيد.


در اين مرحله نيز با گل طلايي مقابل سوئد پيروز شد و در يک چهارم نهايي حريف ترکيه شد. اما تيم جذاب سنگال با متسو در اين مرحله اسير گل طلايي ايلهان مانسيز شد و در نهايت شگفتي سازي*هاي شاگردان متسو به پايان رسيد. رابطه خوب متسو با سنگالي*ها باعث شد تا اين مربي به دين اسلام روي آورد و نام خود را به عبدالکريم تغيير دهد.



بعد از درخشش در جام جهاني، متسو اين بار پيشنهادهاي خوبي از کشورهاي حوزه حليج فارس دريافت کرد و به تيم العين امارات پيوست. او در فصل ۰۳- ۲۰۰۲ با العين قهرمان ليگ امارات شد و سپس در اولين دوره ليگ قهرمانان آسيا نيز اين تيم اماراتي را به قهرماني رساند.

قهرماني ليگ امارات در فصل بعدي نيز تکرار شد و پس از قهرماني، متسو العين را ترک و راهي قطر شد. برونو متسو فصل ۰۵- ۲۰۰۴ را با الغرافه در ليگ قطر با قهرماني به پايان برد و در فصل بعد او الغرافه را قهرمان جام شيخ جاسم کرد ولي در ليگ قهرمانان نااميد کننده ظاهر شد و در اولين بازي خود شکست ۲- صفر مقابل صباباتري را متحمل شد.


متسو ناگهان در ميانه مسابقات راهي جده شد و هدايت تيم الاتحاد را بر عهده گرفت. او به مدت ۲ ماه سرمربي اين تيم بود. الاتحاد که قبل از متسو در رده پنجم بود، با حضور اين مربي و کسب ۲ برد و ۳ تساوي تا رده سوم بالا رفت.



اين مربي فرانسوي از ژوئن ۲۰۰۶ هدايت تيم ملي امارات را بر عهده گرفت. او ابتدا در جام خليج فارس موفق شد امارات را براي اولين بار قهرمان کند که يکي از مهم ترين افتخارات فوتبال امارات بود. متسو با امارات در جام ملت*هاي ۲۰۰۷ آسيا نتايج مطلوبي بدست نياورد و با دو باخت مقابل ويتنام و ژاپن و فقط يک برد مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد.


او همچنين با امارات از مرحله اول مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۰ به مرحله نهايي رسيد که در مرحله اول يک تساوي و يک باخت مقابل تيم ملي ايران بدست آورد، اما در مرحله نهايي مسابقات و پس از دو شکست متوالي مقابل کره شمالي و عربستان، جاي خود را به مربي ديگري داد. متسو در تيم ملي امارات ۱۳ برد، ۹ مساوي و ۲۰ باخت بدست آورد.



از سپتامبر ۲۰۰۸ تا فوريه ۲۰۱۱ و به مدت ۲ و نيم سال هدايت تيم ملي قطر را بر عهده داشت. در مسابقات مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۰، متسو با قطر ۴ باخت و ۲ تساوي بدست آورد و در رده چهارم گروهش قرار گرفت. در دو دوره جام خليج فارس نيز قطر فقط يک بار تا نيمه نهايي پيش رفت. متسو با قطر در جام ملت هاي آسيا ۲۰۱۱ نيز تا مرحله يک چهارم پيش رفت، اما با شکست مقابل ژاپن از گردونه مسابقات حذف شد که اين به معناي پايان کار اين مربي در تيم ملي قطر بود.



متسو در مارس ۲۰۱۱ دوباره به الغرافه بازگشت و قراردادي دو ساله با اين تيم بست. قهرماني در جام حذفي قطر باعث شد الغرافه مجوز حضور در ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۱۲ را بدست آورد. او اما در ليگ ۱۲- ۲۰۱۱ قطر با وجود استفاده از دو بازيکن ايراني( خلعتبري و مجيدي) در تيمش نتايج بدي گرفت و قبل از آغاز فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا از اين تيم اخراج شد.



برونو متسو با العين، الغرافه، تيم ملي امارات و تيم ملي قطر تاکنون ۱۱ بار مقابل تيم هاي باشگاهي و تيم ملي ايران قرار گرفته که ۳ برد و ۲ تساوي و ۶ باخت بدست آورده است. او مقابل استقلال و ****ان با العين و الغرافه پيروز شده و با تيم ملي قطر نيز مقابل تيم ملي ايران يک برد ۳-۱ در سال ۸۸ کسب کرده است.



گابريل کالدرون؛



گابريل هومبرتو کالدرون در روز ۷ فوريه ۱۹۶۰ در شهر راوسون آرژانتين بدنيا آمد. او به عنوان هافبک تهاجمي فوتبال خود را در ال پروونير آغاز و در تيم لوزان سوئيس به پايان برد. کالدرون در مدت ۱۸ سال دوران حرفه اي*اش ۵۸۳ بازي در ليگ هاي مختلف انجام داد و ۱۰۷ گل نيز به ثمر رساند. او در تيم هاي راسينگ، لانوس، ايندپندينته، رئال بتيس اسپانيا، پاريسن ژرمن فرانسه، سيون و لوزان سوئيس و کائن فرانسه بازي کرده است.


کالدرون از سال ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۰ عضو تيم ملي آرژانتين بود و ۲۳ بازي و يک گل ملي در کارنامه دارد. کالدرون در دو جام جهاني ۱۹۸۲ و ۱۹۹۰ حضور داشت که در دوره دوم حضور نايب قهرماني جهان را تجربه کرد. او همچنين با تيم ملي جوانان آرژانتين فاتح جام جهاني ۱۹۷۹ شد.



کالدرون در سال ۱۹۹۴ بازنشسته شد و فعاليت خود را به عنوان مفسر تلويزيوني آغاز کرد. در سال ۱۹۹۷ به مدت ۴ ماه هدايت تيم کائن فرانسه را بر عهده گرفت. در اولين روزهاي سال ۲۰۰۳ او راهي سوئيس شد و سرمربي تيمي شد که در آن کفش هايش را آويخته بود: لوزان اسپرت. کالدرون ۶ ماه سرمربي اين تيم دسته دومي بود که به علت ورشکستگي ، منحل و به دسته سوم سقوط کرد.



اين مربي آرژانتيني براي اولين بار درسال ۲۰۰۴ راهي خاورميانه شد و هدايت تيم ملي عربستان را برعهده گرفت. بزرگترين موفقيت کالدرون در عربستان صعود به جام جهاني ۲۰۰۶ آلمان بود. اما شکست عربستان مقابل ايران در بازي رده بندي بازي*هاي غرب آسيا در قطر منجر به برکناري کالدرون از تيم ملي عربستان در آخرين روزهاي سال ۲۰۰۵ شد! کالدرون در آوريل ۲۰۰۷ سرمربي تيم ملي عمان شد. او در مسابقات جام خليج فارس موفق شد عمان را به مقام نايب قهرماني برساند، اما در جام ملت هاي ۲۰۰۷ آسيا عليرغم دو تساوي مقابل عراق و استراليا، عمان در رده چهارم گروه قرار گرفت و صعود نکرد.



در ماه مي ۲۰۰۸ باشگاه الاتحاد با کالدرون به توافق رسيد و ۱۸ ماه هدايت اين تيم را بر عهده داشت. او با يک شکست و ۱۷ برد موفق شد الاتحاد را به قهرماني ليگ ۰۹- ۲۰۰۸ عربستان برساند. در ليگ قهرمانان ۲۰۰۹ الاتحاد با استقلال همگروه بود که يک برد و يک تساوي مقابل اين تيم بدست آورد. الاتحاد براي سومين بار با کالدرون به فينال ليگ قهرمانان ۲۰۰۹ رسيد، اما شکست ۲-۱ مقابل پوهانگ کره جنوبي به معناي پايان کار کالدرون در الاتحاد بود.



درنوامبر ۲۰۱۰ ، کالدرون دوباره به عربستان بازگشت و اين بار هدايت الهلال را برعهده گرفت و جانشين اريک گرتس بلژيکي شد. او با الهلال به قهرماني ليگ عربستان و جام حذفي رسيد. نکته جالب اينکه تيم او بدون باخت قهرمان شد. در ليگ قهرمانان آسيا، کالدرون با الهلال مقابل ****ان در رياض ۲-۱ شکست خورد اما در اصفهان به تساوي ۱-۱ رسيد. در نهايت الهلال از گروه خود صعود کرد اما مقابل الاتحاد در مرحله يک هشتم نهايي شکست خورد و حذف شد. الهلال در جام قهرمانان عربستان در مرحله نيمه نهايي مقابل الاتحاد ۳- صفر شکست خورد و اين باخت به منزله پايان کار کالدرون در رياض بود.



چهار ماه پس از اخراج از الهلال، کالدرون راهي امارات شد و هدايت تيم بني ياس را بر عهده گرفت. او با اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي گرفت ولي در مرحله يک هشتم نهايي با شکست سنگين از الهلال از گردونه مسابقات حذف شد. در ليگ امارات، کالدرون از هفته پنجم روي نيمکت اين تيم نشست و در پايان بني ياس در رده نهم قرار گرفت. در جام حذفي نيز بني ياس تا فينال پيش رفت، اما با شکست ۳-۱ از الجزيره نايب قهرمان شد. در جام اتصالات نيز بني ياس در گروه خود سوم شد و از صعود بازماند.



کالدرون در دوران مربيگري خود ۵ بار با تيم هاي ايراني روبرو شده است: تيم ملي اميد، استقلال و ****ان. او مقابل استقلال يک برد و يک تساوي و مقابل ****ان نيز يک تساوي و يک باخت بدست آورده و مقابل تيم اميد ايران نيز شکست خورد.



مانوئل خوزه؛



مانوئل خوزه دِخسوس سيلوا متولد ۱۹ آوريل ۱۹۴۶ در شهر ويلارئال در غرب پرتغال است. مانوئل دوران بازي خود را در تيم هاي بنفيکا، اسپورتينگ کويلها، وارزيم، بلننزس، يونيائو، فارنزه، بيرامار و اسپورتينگ اسپينهو سپري کرد. مانوئل خوزه خيلي زود وارد عرصه مربيگري شد و در سال آخر بازي در تيم اسپورتينگ اسپينهو همزمان مربي بازيکن بود. او سپس در تيم هاي ويتوريا گيمارش، پورتيموننزه، اسپورتينگ، براگا، بوايشتا، ماريتمو، بنفيکا و يونيائو ليه*را در پرتغال مربيگري کرد.



خوزه در سال ۲۰۰۱ راهي الاهلي مصر شد، جايي که عمده شهرت مربيگري اش را مديون موفقيت هايش در اين تيم مصري است. او بعد از يک سال دوباره به بلننزس پرتغال بازگشت، اما از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ روي نيمکت الاهلي مصر نشست و موفقيت*هاي زيادي کسب کرد. او يک سال مربي تيم ملي آنگولا شد و در سال ۲۰۱۰ نيز مدت کوتاهي هدايت الاتحاد عربستان را برعهده داشت.


اين مربي پرتغالي فصل قبل براي سومين بار سرمربي الاهلي مصر شد و بعد از حادثه استاديوم پورت سعيد که منجر به تعطيلي فوتبال مصر شد، قرارداد خود را با اين تيم مصري خاتمه داد و عليرغم تمايل مسولان اين باشگاه حاضر به تمديد قراردادش نشد. مانوئل يکي از محبوب ترين مربيان در فوتبال مصر است که براي استقبال از ورود او به قاهره در سال ۲۰۱۱ بيش از ۳ هزار نفر در فرودگاه حاضر شدند!



او در اولين سال مربيگري اش اسپورتينگ اسپنهو را راهي ليگ برتر پرتغال کرد و در سال ۱۹۹۲ نيز تيم بووايشتا را قهرمان جام حذفي و سوپر جام پرتغال کرد. اين مربي تيم ويتوريا گيمارش را در سال ۱۹۸۳ و تيم پورتيموننزه را در سال ۱۹۸۵ به جام يوفا رساند.

اما عمده موفقيت هاي مانوئل خوزه در الاهلي مصر بوده است: سومي جام باشگاههاي جهان در سال ۲۰۰۶، قهرمان ليگ قهرمانان آفريقا در سال هاي ۲۰۰۱، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸، قهرماني سوپرکاپ آفريقا در سال هاي ۲۰۰۲، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹، شش قهرماني در ليگ مصر که ۵ بار آن بصورت متوالي بوده است، ۴ قهرماني در سوپرکاپ مصر و ۲ قهرماني در جام حذفي مصر. مانوئل در سال ۲۰۰۶ سه جام را با الاهلي بدست آورد که رکورد جالبي بود.



او رکوردار کسب جام در ليگ قهرمانان آفريقاست. در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترين مربي پرتغال انتخاب شد و در سال ۲۰۰۶ نيز بهترين مربي قاره آفريقا شد. او همچنين دو مدال از روساي جمهور مصر و پرتغال دريافت کرده است.



مانوئل نتايج عجيبي مثل برد ۷-۱ با اسپورتينگ مقابل بنفيکا در دربي ليسبون و برد ۶-۱ با الاهلي مقابل الزمالک در دربي قاهره را دارد و در ۵۵ بازي متوالي با الاهلي مصر بدون شکست بود. نکته جالب اينکه او بعد از رفتن اسکولاري کانديداي هدايت تيم ملي پرتغال بود، اما در نهايت نيمکت پرتغال به کارلوس کروش رسيد!

او البته يک ويژگي بزرگ ديگر هم دارد ؛ رابطه کاملا خصمانه با کارلوس کروش. اين دو که ۴ سال قبل بر سر هدايت تيم ملي پرتغال با يکديگر اختلاف داشتند و اين رقابت را در نهايت سرمربي اين روهاي فوتبال ملي ايران ، پيروزش شده ، از همان زمان به سان نمونه هاي وطني مان ، هر ازچندگاهي اختلافاتي رسانه*اي با يکديگر داشتند.

آخرين نمونه از اين اختلاف نظرها به همين چند هفته قبل بر مي*گشت که مرد ۶۶ ساله بار ديگر اتهاماتي را عليه کروش مطرح کرده بود و با حرف هايش خشم سرمربي تيم ملي را به همراه آورده بود. حالا دست سرنوشت قرار است زندگي کاري اين دو را در فاصله اي نزديک به هم رقم بزند و با انتخاب او به عنوان سرمربي پرسپوليس بايد شاهد تقابل ميان اين مربي با کروش براي حضور ملي پوشان پرشمار پرسپوليس در بازي هاي انتخابي جام جهاني بود.


پرسپوليسي ها اگر بر سر مسائل مالي به تفاهم برسند ، اين گزينه را با توجه به تب داغ مربي پرتغالي در فوتبال ايران، جذب مي*کنند. اگرچه گابريل کالدرون هم شانس بالايي براي پرسپوليسي شدن دارد اما نکته جالب اينجاست که آراي پايين طرفداران پرسپوليس در همه نظرسنجي*ها از جمله سايت باشگاه به برونو متسو سبب شده تا اين مربي در اولويت سوم انتخاب مدير تيم محبوب پايتخت باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبري: در جدايي من از الغرافه متسو مقصر نبود

من از دو، سه تيم اماراتي پيشنهاد دارم و اگر شرايط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولي مطمئنا پيشنهاد تيم*هاي ايراني را هم بررسي مي*کنم.



سايت گل – محمدرضا خلعتبري مهاجم فصل گذشته باشگاه الوصل امارات هنوز براي سال آينده تصميم خاصي نگرفته و اين در حالي است که شايعات زيادي در دو، سه هفته اخير در مورد حضور او در تيم فوتبال پرسپوليس مطرح شد.

خلعتبري در گفت*وگو با سايت گل ابتدا در مورد وضعيتش براي فصل آينده مي*گويد:«*من به مسافرت رفته بودم و تازه به امارات آمدم. اول بايد وضعيتم در باشگاه الوصل مشخص شود تا بعدا تصميم بگيرم. مديران باشگاه الوصل تغيير کرده*اند و حالا بايد در مورد فصل آينده با آنها صحبت کنم.»

خلعتبري در پاسخ به اين سوال که مگر قرار نبود سال بعد به ايران بيايي تاکيد مي*کند:«* من هميشه گفته*ام که اولويت اولم ماندن در امارات است و مي*توانيد مصاحبه*هاي قبلي*ام بخوانيد. من از دو، سه تيم اماراتي پيشنهاد دارم و اگر شرايط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولي مطمئنا پيشنهاد تيم*هاي ايراني را هم بررسي مي*کنم. بازي کردن در ايران خوبي*هاي خاص خودش را دارد ولي بايد شرايط مورد نظر هم فراهم شود.»

مي*گويند اگر برونو متسو سرمربي پرسپوليس شود، خلعتبري به اين تيم نمي*آيد. او در پاسخ به اين سوال که آيا اختلاف با متسو دليل جدايي تو از الغرافه قطر بود مي*گويد:«من با متسو مشکل خاصي ندارم و جدايي من تقصير او نبود. در الغرافه اتفاقاتي افتاد که بيشتر به مسوولان اين باشگاه و فشارهاي آنها مربوط مي*شد ولي بايد بگويم که من از کار کردن با متسو خاطرات خوبي ندارم. او رفتارهاي خاص خودش را دارد و کار کردن با اين مربي سخت است ولي راستش را بخواهيد هنوز تصميم نگرفتم که اگر اين متسو در پرسپوليس باشد به اين تيم بيايم يا خير.»

در دو، سه روز اخير شايعات زيادي در مورد مذاکره جدي استقلال با خلعتبري مطرح شده ولي خودش دراين خصوص مي*گويد:«*هيچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته ولي معمولا اين شايعات در فوتبال ايران وجود دارد. اگر تماسي گرفته مي*شد خيلي راحت مي*گفتم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

ملی پوشان پر شمار پرسپولیس قرار است تا در سال جام جهانی با دشمن شماره یک کروش در تیم باشگاهی شان کار کنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ مانوئل خوزه دخسوس پرتغالی ، مثلث گزینه های جانشینی دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس را تشکیل می دهد. مربی سرشناس پرتغالی که در کشور مصر چهره ای اسطوره ای است و بیش از علی پروین در دهه 60 یا امیر قلعه نویی سال های اخیر فوتبال ایران ، برای تیم هایش کاپ قهرمانی بدست آورده است . او که هم در پرتغال و هم مصر به سلطان دربی شهرت دارد و در کارنامه اش بردهای 6 بر یک یا 7 بریک در دربی های بزرگ دیده می شود ، تجربه مربیگری در استخر خون پورت سعید را در سال قبل داشته و اصلا پس از همانحادثه بود که تصمیم گرفت از کشور مصر جدا شود. مانوئل خوزه ، که بیش از 15 قهرمانی در کارنامه اش دارد و یکی از سرشناس ترین مربیان پرتغالی حال حاضر فوتبال جهان محسوب می شود . او البته یک ویژگی بزرگ دیگر هم دارد ؛ رابطه کاملا خصمانه با کارلوس کروش . این دو که 4 سال قبل بر سر هدایت تیم ملی پرتغال با یکدیگر اختلاف داشتند و این رقابت را در نهایت سرمربی این روهای فوتبال ملی ایران ، پیروزش شده ، از همان زمان به سان نمونه های وطنی مان ، هر ازچندگاهی اختلافاتی رسانه ای با یکدیگر داشتند. آخرین نمونه از این اختلاف نظرها به همین چند هفته قبل بر می گشت که مرد 66 ساله باری دیگر اتهاماتی را علیه کروش مطرح کرده بود و با حرف هایش خشم سرمربی تیم ملی را به همراه آورده بود. حالا دست سرنوشت قرار است زندگی کاری این دو را در فاصله ای نزدیک به هم رقم بزند و با انتخاب او به عنوان سرمربی پرسپولیس باید شاهد تقابل میان این مربی با کروش برای حضور ملی پوشان پرشمار پرسپولیس در بازی های انتخابی جام جهانی بود.

پرسپولیسی ها اگر بر سر مسائل مالی به تفاهم برسند ، این گزینه را با توجه به تب داغ مربی پرتغالی در فوتبال ایران ، جذب می کنند. اگرچه گابریل کالدرون هم شانس بالایی برای پرسپولیسی شدن دارد اما نکته جالب اینجاست که آرای پایین طرفداران پرسپولیس در همه نظرسنجی ها از جمله سایت باشگاه به برونو متسو سبب شده تا این مربی در اولویت سوم انتخاب مدیر تیم محبوب پایتخت باشد.

رویانیان که تا ساعاتی دیگر قرار است رودررو با طرفداران سخن بگوید قصد دارد در حرکتی عامه پسند ، نظر آنها را هم درباره گزینه خارجی برای هدایت تیم ، بپرسد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروين: مربي خارجي به درد نمي*خورد

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: باز هم مي*گويم که تا صد سال ديگر مربي خارجي به درد ما نمي*خورد.

به گزارش خبرگزاري فارس، علي پروين در حاشيه تمرين پرسپوليس گفت: رويانيان کارهاي بزرگي کرده است. او به پيشکسوتان احترام مي*گذارد و مي*دانيم مي*تواند جزو افتخارات پرسپوليس باشد. او به من لطف زيادي دارد و تاکنون به جز حرف زدن عمل هم کرده است. بايد ياد بگيريم به جاي حرف زدن عمل کنيم و کارهاي زيادي انجام دهيم.

وي افزود: رويانيان از طريق خاص به پرسپوليس پول آورده و مطمئن باشيد از پول نفت و بنزين در پرسپوليس خرج نکرده است. امسال تيم خوبي بسته شده و هر وقت پرسپوليس و استقلال قوي بوده*اند تيم ملي هم خوب بوده و هر وقت ضعيف بوده*اند فوتبال ما روند خوبي نداشته است.

پروين درباره رعايت نشدن سقف قرارداد در باشگاه*ها اظهار داشت: بايد 18 مديرعامل ليگ برتر با هم جلسه*اي تشکيل دهند و در آنجا قيمت مثلا علي پروين، علي کريمي و ساير بازيکنان را مشخص کنند. آنجا مشخص مي شود چه کسي عاشق پيراهن چه کسي است. يعني براي پيراهن تيم*ها ارزش*گذاري داشته باشيم. تنها راهي که سقف قرارداد رعايت مي*شود همين است. برخي از يک جا 200 ميليون تومان پيشنهاد دارند اما از جاي ديگر يک ميليارد تومان مي*گيرند. ما نفهميديم اين چه وضع فوتبال است.

پروين در پاسخ به اين سؤال که چرا در زمان آنها چنين شرايطي نبود،* گفت: قسمت ما نبود که اين طوري شود. ما رفتيم پيراهن پرسپوليس را به دست بياوريم ولي باز خدا را شکر به لطف اين مردم علي پروين شديم.

وي درباره جدايي دنيزلي و معرفي سرمربي جديد عنوان کرد: دنيزلي از حضور در پرسپوليس عذرخواهي کرد و تا دوشنبه، سه*شنبه در خصوص سرمربي تصميم مي*گيريم تا نيمکت*مان هم مثل زمين قوي باشد.

عضو هيئت مديره پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا مربي خارجي بهتر است يا علي دايي، گفت: بعد از چند سال به حرف من رسيديد. من باز هم مي*گويم تا صد سال ديگر مربي خارجي به درد ما نمي*خورد. اين حرف*ها را زدم اما همه گفتند علي پروين سنگ خودش را به سينه مي*زند. مربي خارجي با اين بازيکنان جواب نمي*دهد. اکنون کار به جايي رسيده که هواداران به خاطر تعصب*شان مي*خواهند سرمربي را انتخاب کنند. ما به خاطر هواداران دنيزلي را آورديم اما در 4 بازي 16 گل خورديم. آيا سابقه داشت که پرسپوليس اين همه گل بخورد؟ تاريخ پرسپوليس را ورق بزنيد اين طور نبوده. طوري شده بود که رويمان نمي*شد از خانه بيرون بياييم. چند بازي افتضاح بوديم.

وي افزود: امسال اميدواريم با بازيکنان خوبي که داريم گذشته را جبران کنيم و به فکر کهکشاني و فوق کهکشاني نيستيم. بازيکنان هر چقدر که عرق بريزند همان مقدار هم برداشت مي*کنند. تيمي بسته شده که حرف و حديث ندارد و حالا بايد بچه*ها مرد عمل باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست جالب دختران پرسپولیسی از رویانیان
یکی از دختران هوادار تیم پرسپولیس در نامه ای به مدیرعامل این باشگاه تقاضا کرد از این پس زنان هم در حاشیه تمرین سرخپوشان به عنوان تماشاگر حضور داشته باشند.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در جلسه تمرین صبح شنبه پرسپولیس حدود چهار زن اجازه گرفتند وارد مجموعه ورزشی درفشی فر شوند. کاری که پیش از این سابقه نداشت.
حدود 15 زن دیگر هم بیرون از ورزشگاه در میان برخی از هواداران پرسپولیس ایستاده بودند.
آنهایی که در ورزشگاه بودند اجازه نشستن روی سکو را نگرفتند و تا پایان مراسم در کناری ایستادند.
رویانیان پس از سخنرانی از مجموعه درفشی فر خارج شد و با تشویق عده ای از هواداران در بیرون از ورزشگاه روبرو شد.
یکی از زنانی که در بیرون از ورزشگاه حضور داشت نامه ای به نمایندگی از سایر زنان هوادار پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه داد و تقاضا کرد از این پس زنان هم اجازه حضور در جلسات تمرین پرسپولیس را داشته باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین پرسپولیس که به مراسم تبدیل شد
از کنایه*های شهریاری به استقلالی*ها تا پرسپولیسی شدن نکونام و دژاگه
خبرگزاری فارس: بازیکنان پرسپولیس به دلیل برگزاری مراسم ویژه نتوانستند به تمرین بپردازند.


به گزارش خبرگزاری فارس تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 9 صبح در ورزشگاه درفشی*فر آغاز شد. برخلاف اینکه گفته شده بود بازیکنان ملی*پوش در این تمرین حضور حضور خواهند داشت اما هیچ کدام از بازیکنان جدید و ملی پوش به جز محمد قاضی حضور نداشتند.بازیکنان پرسپولیس به دلیل به طول کشیدن مراسم ویژه*ای که باشگاه پرسپولیس تدارک دیده بود موفق به انجام تمرین نشدند و فقط 2،3 بار دور زمین دویدند و وزنه زدند. حواشی* مراسم امروز را در زیر می*خوانید* حدود 300 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که خیلی از آنها لباس*های قرمز*رنگ شماره 8 کریمی را بر تن کرده بودند. آنها به تشویق شدید رویانیان و شعار علیه استقلالی*ها پرداختند.* سرود پرسپولیس که یادآور پیروزی این تیم مقابل ****ان و قهرمانی در لیگ برتر هفتم بود در ورزشگاه درفشی فر پخش شد.*کفش*های قرمز*رنگ قاضی یکی از سوژه*های تمرین بود.*علی کریمی یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان حضور یافت.* حدود 25 خبرنگار و عکاس در تمرین امروز حضور داشتند* محمود شهریاری مجری برنامه امروز باشگاه پرسپولیس بود.* رویانیان ساعت 9.10 وارد ورزشگاه شد و هواداران با شعارهایی از او استقبال کردند. هواداران شعار می*دادند "سردار کل ایران، تشکر تشکر." رویانیان مقابل در ورزشگاه از خودرو خود پیاده شد و پس از خوش و بش با هواداران به داخل ورزشگاه آمد. او جلسه*ای با بازیکنان برگزار کرد و سپس همراه با سایر بازیکنان در کنار زمین مستقر شد تا مراسم باشگاه پرسپولیس برگزار شود.* جاسمیان، آشتیانی و هلالی از پیشکسوتان پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با اهدا لوح و دسته*گلی به کریمی و رویانیان از این دو نفر تقدیر کردند* یاد گلزنی*های محسن خلیلی و سرمربیگری افشین قطبی در ورزشگاه درفشی*فر زنده شد.* هواداران پرسپولیس پلاکاردهایی آورده بودند که روی آن عکس رویانیان با لباس راهنمایی و رانندگی بود و در زیر این عکس فتح*الله*زاده، قلعه*نویی و مجیدی خبر دار ایستاده بودند. هواداران می*گفتند "به احترام سردار، کل ایران خبر دار." همچنین پلاکاردی از علی کریمی که روی آن نوشته بود "پرسپولیس با اسم تو زنده است" دیده می*شد.* یک اکیپ نیروی انتظامی و آتش*نشانی نیز در تمرین امروز مستقر شده بود.* هواداران همچنین شعری با آهنگ "یار دبستانی من" ساخته بودند که در آن از رویانیان نام برده می*شد. همین موضوع باعث شد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بارها از هواداران تشکر کند.* مراسم پرسپولیسی*ها از ساعت 9.40 با اجرای گروه موزیک که از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، آغاز شد. با حضور رویانیان آهنگ*های نظامی در ورزشگاه سر داده شد.* هر بازیکن پرسپولیس با یکی از نونهالان این باشگاه وارد زمین شد.* مهدوی*کیا، کریمی،* محمد نوری،* کاظمیان، فشنگچی، نورمحمدی، علی*عسگر،* نوروزی،* بنگر، اسماعیل*زاده و قاضی در تمرین امروز حضور داشتند.* عکس*های بزرگ از کریمی و علی پروین در بین هواداران پخش شد.* به مناسبت اعیاد شعبانیه مداحی صورت گرفت.* هواداران پرسپولیس با صحبت*های شهریاری شعارهای قهرمانی سر دادند و همچنین اعلام کردند "رویانیان دوستت داریم و تا لحظه آخر تنها نمی*گذاریمت."* کنایه*های شهریاری به استقلالی*ها در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. شهریاری می*گفت: چراغ راهنما قرمز است و ما همیشه باید به احترام او بایستیم به همین دلیل پرسپولیس همیشه بزرگ است.* یاد سهراب سپهری نیز با خواندن برخی از اشعار او در تمرین امروز گرامی داشته شد.* از جاسمیان اولین کاپیتان پرسپولیس تقدیر و تشکر شد.* نکونام و دژاگه بازیکنانی بودند که شهریاری آنها را پرسپولیسی نامید. او گفت* پرسپولیس با این بازیکنان کامل و جامع خواهد شد. رویانیان به حرف*های شهریاری تنها لبخند می*زد.* علی پروین در انتهای تمرین در جمع قرمز*پوشان حضور پیدا کرد.* در انتهای مراسم کریمی، مهدوی کیا و رویانیان دست در دست یکدیگر به سمت هواداران رفتند.* بازیکنان پرسپولیس به دلیل اینکه این مراسم حدود ساعت 11.50 به پایان رسید دیگر نتوانستند در زمین چمن تمرین کنند و فقط به سالن وزنه رفتند.* رویانیان هنگامی که قصد داشت ورزشگاه را ترک کند با شعارهایی علیه فتح*الله زاده مواجه شد اما از هواداران خواست از این کار خودداری کنند و فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند..* در بین هواداران حدود 20 خانم هم دیده می*شد که با پرچم*های قرمز برای تشویق تیم محبوب خود آمده بودند.انتهای پیام/
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس تیمی با تجربه 552 بازی ملی !

ارتش سرخ دات كام: یکی از ویژگی های پرسپولیس 91 تجربه 552 بازی ملی بازیکنان این تیم است. اگر پیوستن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس نهایی شود، سرخپوشان پایتخت در لیگ دوازدهم تیمی را در اختیار خواهند داشت که تجربه 552 بازی ملی را دارد!

مجموعا 16 بازیکن پرسپولیس به تناوب در فهرست های کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قرار داشتند و این تعداد بازیکن در مجموع 552 بازی ملی در کارنامه دارند. تنها کریمی و مهدوی کیا به عنوان کاپیتان های پرسپولیس نزدیک به 250 بازی ملی را در کارنامه دارند

علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، سید جلال حسینی، محمدرضا خلعتبری ، کریم انصاری فرد، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان، محمد قاضی، شهاب گردان، حمیدرضا علی عسگری، محسن بنگر، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی 16 بازیکنی هستند که در مجموع 552 بازی ملی در کارنامه دارند.

در این میان نفراتی مثل کنعانی، اسماعیل زاده، خانزاده و سامان آقازمانی در ترکیب تیم های ملی پایه بازی های زیادی انجام دادند که در این محاسبات قرار نگرفته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضي: براي آمدن به پرسپوليس بازارگرمي نكردم/ آمده ام خدمت كنم

ارتش سرخ دات كام: مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس در اولين روز حضورش در تمرين اين تيم گفت: آمده ام كه به هواداران پرسپوليس خدمت كنم. در پايان مراسم افتتاح رسمي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جديد ليگ برتر محمد قاضي كه اين فصل به پرسپوليس اضافه شده است، گفت: من هواداران پرسپوليس را دوست داشتم و در اولين روز فصل نقل و انتقالات به پرسپوليس آمدم.

من براي آمدن به پرسپوليس بازارگرمي نكردم و آمده ام كه به هواداران خدمت كنم. وي درباره اين كه گفته مي شود وي با مبلغ هنگفتي به پرسپوليس آمده است، گفت: من در اين رابطه حرفي نمي زنم، اما همه بايد بدانند كه من بالاتر از سقف نگرفته ام، چون در اين صورت جريمه و محروم خواهم شد.

مراسم افتتاح رسمي تمرينات پرسپوليس براي حضور در فصل دوازدهم ليگ برتر فوتبال در حالي خاتمه يافت كه هواداران پرشماري پشت در هاي ورزشگاه «درفشي فر» منتظر خروج بازيكنان پرسپوليس و گرفتن عكس يادگاري با آن ها بودند. آن ها همچنين با تشويق هاي مداوم خود رويانيان را تا خروج از ورزشگاه همراهي كردند. بازيكنان پرسپوليس نيز پس از اتمام مراسم به رختكن رفتند تا پس از آن با حضور در سالن به تمرين با وزنه و بدنسازي بپردازند.

تمرين بعد از ظهر تيم فوتبال پرسپوليس قرار است با حضور تمامي بازيكنان از جمله ملي پوشان اين تيم برگزار شود.
 

Similar threads

بالا