کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان: پرسپوليس بچه يتيم نيست!

محمد رويانيان گفت: مگر تيم پرسپوليس يتيم است و يا تيم کوچکي است و يا مدير يا مسئول ندارد که چنين موضوعاتي از سوي مدير عامل سپاهان عنوان مي شود، ما از همان جايي پول مي آوريم که شما مي آوريد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مورد اظهارات مدير عامل سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان و پرسپوليس در گذشته يک ريشه داشته اند و ما افتخار مي کنيم از اينکه سپاهان اين قدرت را دارد که بازيکنان پرافتخاري را به باشگاه هاي ايران تزريق کند و براي ما جاي خوشحالي است اما باعث تاثر است که مدير پرتوان و ارزشمندي مانند آقاي رحيمي، در يک برنامه تلويزيوني چنين اظهاراتي کرده و به نقل و انتقالات پرسپوليس انتقاد مي کند و عنوان مي نمايد که اين پول را از کجا مي آوريد.

مدير عامل پرسپوليس در پاسخ به اين اظهارنظر که زماني که يک تيم 11 بازيکن داخلي و خارجي جذب مي کند، مي تواند به راحتي قهرمان شود، گفت: مگر تيم بزرگ و وزين ****ان در فصل گذشته از کجا بازيکن آورد و چند بازيکن اين تيم بومي بودند. شما که تيم هاي پايه قهرمان داريد که بسيار هم قابل تقدير است چرا 11 بازيکن از بيرون به اين تيم تزريق مي شود.

رويانيان ادامه داد: من از موقعيت و قهرماني
سپاهان بسيار خوشحالم و در اين خصوص نيز نيازي به دروغ گفتن و تمجيد غير واقعي ندارم اما از مدير عامل سپاهان نيز انتظار دارم تا توقع نداشته باشد پرسپوليس با عظمت در سطح نقل و انتقالات همانند بچه يتيم ضعيف و ناتوان در لاک خود فرو برود.

رويانيان در ادامه افزود: ما بايد واقعيت را بپذيريم. اين فضاي تلخ فوتبال است که مدير شايسته اي چون شما را مجبور مي کند تا در يک برنامه تلويزيوني بر عليه شخص ديگري اينگونه اظهارنظر کند ولي فوتبال نه يک بازي، بلکه يک بازيچه است و شخصيت افراد و ارزش هاي انساني به مراتب بالاتر از آن است و لذا انتظار چنين گفتماني از مدير عامل فهيم و ارزشمند ****ان نمي رفت.



مدير عامل باشگاه پرسپوليس همچنين با انتقاد از برنامه ورزش و مردم گفت: متاسفانه اين برنامه کاملا خصوصي شده و براساس پيوندها اجرا مي شود و لذا به هيچ عنوان در مسير مردم و ورزش حرکت نمي کند.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس رويانيان در خصوص برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: بجاي اينکه باشگاه ها را خصوص کنند، وضعيت برنامه اي که وقت ميليون ها بيننده تلويزيوني را مي گيرد و کاملا به صورت خصوصي اجرا مي شود را مشخص کنند. متاسفانه گاهي، مسائل شخصي بدون هيچ کنترلي در اين برنامه لحاظ مي شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه تصريح کرد: اين برنامه در روند افکار مردم حرکت نمي کند و کاملا خصوصي و با نظرات شخصي تهيه و اجرا مي شود.

رويانيان ادامه داد: از نظر من اگر فدراسيون ها و باشگاه ها را در اختيار برخي از مجريان ورزشي تلويزيون قرار دهند شايد اين مکان ها بهتر اداره شود و اين امر قابل بررسي است و لذا پيشنهاد مي کنم کميته اي براي بررسي آن تشکيل شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرين وضعيت نقل*وانتقالات سرخابي*ها

پرسپوليس تاکنون 6 و استقلال 4 سهميه ليگ برتري جذب کرده*اند.

دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در فصل نقل و انتقالات رقابت حساسي دارند.

هر تيم مي تواند 7 سهميه ليگ برتري جذب کند. پرسپوليس تاکنون شهاب گردان، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، حسين ماهيني و محمد قاضي را به عنوان سهميه هاي ليگ برتري جذب کرده است.

گفته مي شود اين تيم به دنبال کريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري نيز است. خلعتبري با توجه به اينکه در امارات بازي مي کند سهميه ليگ برتري به شمار نمي رود.

استقلال نيز تاکنون ميثم بائو، هاشم بيک زاده، امين منوچهري و قاسم دهنوي را از ليگ برتر به خدمت گرفته و بدين ترتيب از 7 سهميه ليگ برتري 4 نفر را جذب کرده است. باشگاه استقلال به دنبال جذب امير حسين صادقي، سياوش اکبرپور، کريم انصاري فرد است. آنها البته خلعتبري را هم مي خواهند.

هنوز تکليف بازيکناني مثل مهدي رحمتي، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري در استقلال و علي کريمي در پرسپوليس مشخص نشده است. ضمن اينکه دو تيم استقلال و پرسپوليس هنوز تکليف دروازه بان دوم خود را مشخص نکرده اند.

گفته مي شود امير قلعه نويي مي خواهد از دروازه بان خارجي استفاده کند اما در عين حال شنيده مي شود شايد اين باشگاه سراغ وحيد طالب لو برود. از سوي ديگر باشگاه پرسپوليس هم به دنبال دروازه بان دوم است. شنيده ها حاکي از آن است که اين باشگاه نيم نگاهي به طالب لو دارد اما هنوز دو باشگاه پرسپوليس و استقلال براي جذب گلر دوم اقدام جدي نکرده اند.

بايد تا روز آخر منتظر ماند و ديد کدام تيم گوي رقابت را مي* ربايد و کهکشاني*تر مي* شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نصرتي به تراکتورسازي بازگشت

امير حسن صادقي از تراکتورسازي جدا شد و نصرتي جانشين وي در تراکتورسازي است.

گل -محمد نصرتي مدافع فصل گذشته پرسپوليس پس از يک دوري از تبريز به تيم تراکتورسازي تبريز پيوست و قرارداد يکساله خود را با اين تيم در هئيت فوتبال تبريز به امضا رساند .

نصرتي که سابقه دو سال حضور در تراکتورسازي را دارد پس از دو روز جلسه با مديران تراکتور براي بازگشت به تراکتورسازي به توافق رسيد . نصرتي عنوان مي کند که از قرمز به قرمز رفته و قرمز قبلي براي او خوشايند نبود اما قرمز تراکتورسازي هميشه براي او خوشايند است .
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
این خبر خیلی مهمی ه



کانون هواداران پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری هافبک ملی پوش و خوش تکنیک تیم فوتبال الوصل امارات برای عقد قرارداد یک ساله با پرسپولیس به توافق رسید. به گزارش کانون هواداران پرسپولیس، این بازیکن چند سالی است در فصل نقل و انتقالات با پرسپولیس مذاکره می کرد اما هر فصل بنا به دلایلی با این تیم به توافق نمی رسید، اما سر انجام امسال پس از مذاکراتی که با سردار رویانیان داشت برای عقد قرارداد یک ساله با این تیم به توافق رسید. این بازیکن که فصل پیش در الوصل امارات و زیر نظر مارادونا توپ می زد، قرار است بعد از بازی با قطر قرارداد رسمی خود را در هیئت فتبال ثبت کند. گفتنی است نام خلعتبری در لیستی که امیر قلعه نوعی به اسقلال داده بود هم وجود داشت، اما این بازیکن طی مصاحبه ای اعلام کرد که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینم ترکیب احتمالی



گردان

سید جلال - بنگر - ماهینی - پولادی

زنیدپور - نوری - کریمی

زاید - قاضی - خلعتبری
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
طنز روز / بمب استقلال بمب خنده بود

جمعه, 19 خرداد 1391 ساعت 00:13
کانون هواداران پرسپولیس : مدیرعامل با
شگاه استقلال پس از توافق شش بازیکن لیگ برتری با پرسپولیس گفت تمدید قرارداد ما با آرش برهانی بمب نقل و انتقالات بود و این اظهار نظر موجی از شادی میان اهالی فوتبال ایجاد کرد.
گفتنی است کارشناسان نقل و انتقالات بزرگی این نقل و انتقال را با جذب "علوی" قابل مقایسه خوانده اند. برای مشاهده تصویر روی ادامه مطلب کلیک کنید..
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی فتح الله زاده در حالی که اعلام می کرد به خاطر هواداران استقلال از این تیم رفتم(!) ، به خاطر رودربایستی با هیئت مدیره به صندلی خود برگشت!


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عكس روز:كامل شدن كهكشان سرخ يكي پس از ديگري توسط سردار سرخ

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از كش و قوس هاي فراوان و با اجازه كي روش؛/ حسيني، بنگر ،ماهيني و رضايي ثبت کردن

ارتش سرخ دات كام: سه مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس ، قرارداد خود را به صورت رسمي در هيات فوتبال به ثبت رساندند.

سيدجلال حسيني ، محسن بنگر و حسيني ماهيني امروز بالاخره قرارداد خود را با پرسپوليس در هيات فوتبال به ثبت رساندند.

در حالي كه صبح روز پنجشنبه اخبار توافق اين سه بازيكن با مسوولان باشگاه پرسپوليس در رسانه ها منتشر شده و قرار بود اين بازيكنان تا ساعت مياني روز قرارداد خود را با پرسپوليس به طور رسمي در هيات فوتبال ثبت كنند، كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي به حسيني و ماهيني كه در حال حاضر در اردوي تيم ملي براي ديدار با قطر به سر مي برند، اجازه ترك دو ساعته اردو و حضور در هيات فوتبال را نداد تا ثبت قرارداد اين سه بازيكن نيز دچار اما و اگر شود.

اما با هماهنگي هايي كه با سرمربي پرتغالي تيم ملي صورت گرفت، حسيني و ماهيني پس از تمرين امروز تيم ملي فوتبال كه از ساعت 17:30 در زمين تمرين كمپ تيم هاي ملي آغاز شده بود، به همراه محسن بنگر ، به هيات فوتبال آمدند و قرارداد خود را به طور رسمي با سرخپوشان پايتخت امضا كردند.

قرارداد حسين ماهيني با باشگاه پرسپوليس دو ساله است و سيدجلال حسيني و محسن بنگر نيز هر كدام قراردادي يك ساله با پرسپوليس امضاء كرده اند.

همچنين غلامرضا رضايي مهاجم فصل گذشته پرسپوليس با حضور در هيات فوتبال استان تهران، قرارداد دو ساله خود با اين تيم را رسمي كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
الکسا هم شهادت داد،هنوز هم می گوئید پر
هواداران ترین تیم هستیم؟

کانون هواداران پرسپولیس : سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در رنکینگ جهانی الکسا، بالاتر از تمام باشگاه های دیگر قرار دارد.


رنکینگ جهانی الکسا معتبر ترین رنکینگ سایت های دنیاست. الکسا رتبه ی هر وب سایت را در کشور و جهان ارائه می کند. در بین باشگاه های ایرانی، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در صدر رنکینگ قرار دارد و طبق پیش بینی الکسا این رتبه به سرعت در حال رشد و ارتقا است.


شاید مقایسه ی رتبه ی چهار باشگاه پرطرفدار ایران جالب باشد. برای همین به بررسی آمار این چهار باشگاه می پردازیم.
وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در صدرسایت رسمی باشگاه پرسپولیس در بین تمام سایت های ایرانی در رتبه ی 152 قرار دارد در حالیکه باشگاهی چون بارسلونا در بین سایت های اسپانیایی رتبه ای بالاتر از 800 دارد که این نشان از بازدید بالا و وب سایت جذاب باشگاه پرسپولیس است.

همچنین این وب سایت در هفته ی گذشته رشدی 50 درصدی داشته و نمودار خبر از رشد صعودی این وب سایت در ماه های اخیر می دهد. به همین منظور میتوان پیش بینی کرد که وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اگر به همین منوال پیش رود، به زودی جز یکصد سایت برتر و پربیننده ی ایران قرار خواهد گرفت.
وب سایت رسمی باشگاه استقلال در مکان دوم، با اختلافی بالا نسبت به پرسپولیس

سایت باشگاه استقلال در بین سایت های ایرانی رتبه ی 338 را دارد، یعنی 186 پله پایین تر از پرسپولیس در بین سایت های ایرانی، و 13548 رتبه پایین تر از سایت باشگاه پرسپولیس در کل سایت های جهانی! این آمار در حالی است که سایت باشگاه استقلال در هفته های اخیر رشد خوبی داشته اما همچنان اختلاف بسیار بالایی با سایت رقیبش دارد. اختلافی که با توجه به حرکت های رو به جلوی سایت پرسپولیس، هر روز بالاتر و بالاتر می رود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
این واضح تره



عکس روز//رد سرخ انگشت ستارگان کهشان را کامل میکند..

امضا و اثر انگشت ستارگان فوتبال ایران پای برگه ی قرارداد با پرسپولیس

بدینوسیله از طرف کانون هواداران پرسپولیس از سردار رویانیان عزیز به خاطر جذب بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و زحمت بی وقفه شان برای موفقیت روز افزون پرسپولیس تشکر و قدردانی می نماییم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگاهي به عجيب ترين خريدهاي امير قلعه نويي

ارتش سرخ دات كام: انتقال ميثم بائو به استقلال تهران در آخرين روزهاي هفته گذشته، جار و جنجال هاي بسياري را در سطح محافل فوتبالي كشورمان به همراه آورد. هافبك سابق استقلال و پرسپوليس در حالي تنها 48 ساعت بعد از معرفي قلعه نويي به عنوان سرمربي آبي پوشان پايتخت به اين تيم پيوست كه خيلي از علاقه مندان به فوتبال از شنيدن اين خبر شوكه شدند. بسياري بر اين باورند كه تخصيص يك سهميه ليگ برتري براي خريد بائو - بازيكني كه به تازگي با تيم شهرداري تبريز به مسابقات دسته اول سقوط كرده - اشتباه و تا حدودي عجيب بوده است. با اين وجود دامنه حرف و حديث ها از ايراد اين اشكال «فني» به خريد بائو بسيار فراتر رفت و شبهات جدي تر ديگري به اين پرونده افزوده شد. ادعاهاي چندي قبل اصغر مديرروستا در مورد چرايي عدم حضور بائو در بازي با تراكتورسازي – تيم سابق امير – مهم ترين عامل به وجود آمدن حرف و حديث هاي اين چند روزه بوده است. سرمربي پيشين شهرداري تبريز معتقد بود محروميت بائو در آستانه داربي تبريز تعمدي بوده است و حالا پيوستن ميثم به قلعه نويي ، ظن و گمان ها را تقويت مي كند. با اين وجود، اين اولين باري نيست كه در تيم هاي قلعه نويي ، چنين اتفاقاتي رخ مي دهد. او پيش تر نيز به واسطه خريد بازيكنان ي كه بعضا در برابر تيم هاي اين مربي نمايش چندان جالبي ارايه نداده بودند، در كانون توجهات قرار گرفته بود. در واقع اگر توجه و علاقه بيشتر مربيان به بازيكنان ي جلب مي شود كه در مسابقه رودررو درخشش داشته اند، قلعه نويي ظاهرا سليقه متفاوتي دارد و جوري ديگري به اين ماجرا نگاه مي كند!


شاخه گلي براي رقيب ! يكي از اولين خريدهاي جنجالي امير قلعه نويي در مسابقات ليگ برتر، جذب رامين محرم نژاد بوده است. گلوي سرمربي كنوني استقلال در حالي پيش مدافع سابق شموشك گير كرد كه در يكي از حساس ترين مسابقات ليگ چهارم حرفه اي، همين بازيكن پايه گذار گل ديرهنگام آبي پوشان در زمين تيم نوشهري از كار درآمد. در آن مسابقه استقلال – شموشك و در حالي كه شاگردان قلعه نويي در آخرين دقايق از گشودن دروازه حريف نه چندان قدرتمند شان عاجز مانده بودند، محرم نژاد با يك پاس به عقب اشتباه و فراموش نشدني، سياوش اكبرپور و رضا عنايتي را در حالت دو به تك با دروازه بان شموشك تنها گذاشت. حاصل اين اتفاق هم پاس سيا به رضا و فتح سه امتياز بسيار حياتي براي استقلال در كورس قهرماني بود. اتفاق عجيب تر اما در تابستان آن سال رخ داد؛ جايي كه قلعه نويي همين رامين محرم نژاد را براي استقلال خريد و در تمام طول سال حتي يك دقيقه هم به او بازي نداد. به اين ترتيب مدافع اسبق تيم شمالي كه يك فصل س***شيني با شماره 19 استقلال را تجربه كرده بود، از اين تيم جدا شد و بعدها خبر چنداني در مورد او به گوش نرسيد.


يك خريد ديگر براي همنشيني با امير! استقلالي ها در ليگ هفتم روزهاي سختي را گذراندند و به رتبه اي بهتر از سيزدهمي دست پيدا نكردند. در اين شرايط همه اميد آنها به مسابقات جام حذفي معطوف شده بود؛ آنجا كه با قلعه نويي تازه وارد، كسب عنوان قهرماني و اعاده حيثيت خودشان را انتظار مي كشيدند. در فصلي كه مطابق مقررات مسابقه فينال به صورت رفت و برگشت برگزار مي شد، پگاه و استقلال به ديدار نهايي رسيدند. بازي رفت را رشتي ها در كمال تعجب با نتيجه ايده آل يك بر صفر و بدون دريافت گل در خانه، بردند و به همين دليل به نظر مي رسيد مسير همواري براي كسب اين افتخار تاريخي داشته باشند. با اين همه، برخي از ستاره هاي آن روز پگاه در مسابقات برگشت نمايش بسيار ضعيف و دور از انتظاري ارايه دادند كه از آن جمله مي توان به ابراهيم تقي پور اشاره كرد. اين مدافع وسط شمالي آن روز در قلب خط دفاعي تيمش كاملا متزلزل ظاهر شد و يكي از عواملي بود كه به پيروزي سه بر صفر آبي ها در وقت هاي اضافه كمك كرد. پس از اين اتفاق، تقي پور هم در ميان موجي از شايعات به استقلال آمد. جالب اينكه او نيز در ليگ هشتم چندان فرصت بازي به دست نياورد و بيشتر وقتش به همنشيني با امير، روي نيمكت استقلال گذشت!


«توره» چطوره؟
پرسپوليس و استقلال پس از قهرماني در ليگ و جام حذفي، با توپ پر وارد مسابقات ليگ هشتم شده بودند. در اين شرايط خيلي ها انتظار داربي تهران را مي كشيدند تا تقابل اين دو تيم مدعي و پرستاره را ببينند. بازي رفت مساوي شد و بازي برگشت با توجه به قرار گرفتن سرخابي ها و به ويژه استقلال در كورس قهرماني حساسيت بيشتري پيدا كرد. يك هفته قبل از اين تقابل كليدي، پرسپوليس بايد به رشت مي رفت تا با پگاه بازي كند. طبق معمول همه پيش داربي ها، چشم ها به بازيكنان دوكارته بود كه مبادا اخطار سوم را دريافت كنند. در اين ميان نگراني ها پيرامون محروميت احتمالي ستاره اي مثل ابراهيم توره بيشتر هم بود. با اين وجود مهاجم سنگالي اجازه نداد دلشوره هواداران تيمش زياد ادامه پيدا كند و در همان نيمه اول، با ضربه زدن به توپ پس از سوت داور در ميانه هاي زمين، يكي از عجيب ترين اخطارهاي ساليان اخير فوتبال ايران را گرفت. كارت زرد توره آنقدر سهل انگارانه و شگفت انگيز بود كه خيلي ها باورش نمي كردند، اما ابراهيم با همين اخطار داربي مرگ و زندگي را از دست داد و جالب اينكه سال بعدش او هم با امير به ****ان رفت!


آن مرد با او آمد! ميثم بائو كه اخيرا به استقلال پيوسته، به نوعي آخرين قطعه از پازل خريدهاي جنجالي و عجيب قلعه نويي به شمار مي رود. او در آستانه ديدار تراكتورسازي و شهرداري تبريز، به شكلي دور از انتظار سه كارته شد و بازي حساس تيم در آستانه سقوطش را از دست داد. آن بازي را تيم قلعه نويي برد، اما حواشي مربوط به محروميت بائو در اين داربي همچنان ادامه يافت. اصغر مديرروستا به ويژه بعد از اخراجش از شهرداري، اين اتفاق را عجيب و محصول توافق بائو با مربي فصل آينده اش دانست. بعدها وقتي خبر آمد كه بائو در استقلال به قلعه نويي پيوسته، شايعات جان تازه اي گرفتند و مديرروستا نيز به نوعي ادعاهايش را تكرار كرد. بايد صبور باشيم و ببينيم بائو هم مثل تقي پور و محرم نژاد به نيمكت ذخيره ها دوخته مي شود، يا با حضورش در زمين به اندازه كافي، خريد خودش را از نقطه نظر فني توجيه خواهد كرد.


... و يك خروار شايعه ديگر؛
البته همه شايعاتي كه در مورد امير قلعه نويي در فوتبال ايران وجود دارد، به همين خريدهاي جنجالي او منحصر نمي شود. بعضا محروميت برخي از بازيكنان در آستانه ديدار با تيم هاي قلعه نويي يا ضعف فني شان در خلال چنين مسابقه هايي نيز تنور حاشيه ها و حرف و حديث ها را داغ مي كند. در آخرين بازي ليگ پنجم كه استقلال قلعه نويي در آن به كسب پيروزي براي قهرماني نياز داشت، اشكان نامداري در اولين دقايق بازي دو گل بد و بسيار عجيب از عنايتي و سياوش اكبرپور خورد. جالب اينكه زلاتكو ايوانكوويچ –مربي وقت برق شيراز- در دقيقه 20 بازي نامداري را با حاج اسبويي تعويض كرد و جالب تر اينكه اين دروازه بان هنگام خروج از زمين با لبخندي به پهناي همه صورتش، به احوالپرسي و خوش و بش با برخي از بازيكنان حريف پرداخت. نامداري دو سال بعد و در ابتداي ليگ هفم به استقلال پيوست. در جريان ديدارهاي پاياني ليگ هشتم و در روزي كه ذوب آهن اصفهان تنها به يك تساوي براي قهرماني نياز داشت نيز، عيسي اندوي -كه از عدم تمديد حضورش در ليگ برتر به واسطه تصويب طرح منع جذب گلر خارجي اطمينان داشت – چهار گل از فولاد خورد كه به ويژه اولين آنها بسيار بد و غير قابل هضم بود. اندوي در آخرين روزهاي ليگ دو مرتبه ديگر هم با اشتباهات باور نكردني اش به ذوب در مسير رسيدن به عنوان قهرماني ضربه زده بود كه از آن جمله مي توان به خطاي شش ثانيه او در دقايق پاياني بازي با استقلال كه منجر به تك گل سرنوشت ساز شاگردان قلعه نويي در ورزشگاه آزادي شد اشاره كرد. همين امسال هم محروميت عجيب سامان آقازماني در آستانه بازي با تراكتوراسازي، كم حرف و حديث درست نكرد. آقازماني با دريافت دو كارت زرد كودكانه برابر سايپا در نيمه زمين حريف، در همان وقت اول اخراج شد و سفر به تبريز را از دست داد. مورد هدايت شهرياري هم كمي جنجالي شد؛ مدافع راست نفت آبادان كه در نيمه اول بازي با تراكتورسازي نمايش فاجعه باري داشت و با اشتباهاتش به سه گل پيش افتادن ميزبان تبريزي كمك كرد. شهرياري بين دو نيمه توسط كاستا تعويض و از باشگاه نفت اخراج شد. او قبل از اين مسابقه از آرزوي قلبي اش براي قهرماني تراكتورسازي سخن گفته بود!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: باید با الگوی فوتبالم در پرسپولیس رقابت کنم/ شماره 13 را می پوشم

ارتش سرخ دات كام: حسین ماهینی پس از امضای قرارداد داخلی با پرسپولیس ، روز شنبه برای ثبت قرارداد راهی هیئت فوتبال استان تهران می شود. به همین بهانه در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با مدافع راست فصل آینده پرسپولیس هم کلام شدیم تا از آرزوهایش با پیراهن پرسپولیس پس از پیوستن به این تیم برایمان سخن بگوید.


* تو را باید هافبک راست جدید پرسپولیس بدانیم یا دفاع راست؟

_ آنطور که در صحبت ها مطرح شد قرار است در پست تخصصی خودم یعنی مدافع راست بازی کنم.

* چه شد که تصمیم گرفتی به پرسپولیس بپیوندی؟

_ غیر از پرسپولیس از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد داشتم ولی می خواستم فوتبالم را در تهران دنبال کنم. حقیقتش را بخواهید من در یک خانواده پرسپولیس ی بزرگ شدم و همیشه دوست داشتم روزی در این تیم بازی کنم. وقتی پیشنهاد این تیم به من رسید با خودم گفتم باید در پرسپولیس بازی کنم و از اینکه به آرزویم رسیدم بسیار خوشحالم. از طرفی بازی کردن برای مصطفی دنیزلی در تیمی که سردار رویانیان مدیر آن است یک افتخار محسوب می شود.

* اما باید با یک نام بزرگ فوتبال ایران در پست دفاع راست مبارزه کنی، مهدی مهدوی کیا!

_ مبارزه نه، من از روزی که فوتبال را شروع کردم، مهدی مهدوی کیا را در پست دفاع راست به عنوان الگوی خودم انتخاب کردم. ایشان نیازی به تعریف و تمجید های من ندارد، می توانم به راحتی با ایشان رفاقت و رقابت کنم و افتخار می کنم که می توانم در پرسپولیس با الگوی ورزشی ام برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کنم.

* الگوی خارجی هم داری؟

_ من عاشق بازی فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان هستم، به طور کلی باید بگویم علاقه زیادی به بایرن مونیخ ، تیم ملی آلمان و رئال مادرید دارم !

* پرسپولیس سال های زیادی است که یک مدافع راست بزرگ نداشته است، چه تضمینی وجود دارد که تو بتوانی این ضعف را مرتغع کنی؟

_ من برای موفقیت به پرسپولیس آمده ام. گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما هر چه در توان دارم می گذارم تا در تیم جدیدم موفق باشم. می توانید کارنامه و عملکرد من را در ذوب آهن و استقلال بررسی کنید.

* تو به همراه شهاب گردان و محمد قاضی به پرسپولیس آمدی، این یعنی هماهنگی تاکتیکی بیشتر میان شما؟

_ بله ما درک تاکتیکی خوبی از هم داریم و مثلث ذوبی ها در پرسپولیس چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می کنند. البته شهاب و محمد یکسال بیشتر از من در ذوب آهن بازی کردند اما من با آن ها کاملا هماهنگ هستم به طوری که وقتی در چشم هم نگاه می کنیم متوجه می شویم چه کاری باید در زمین انجام دهیم، این موضوعی است که می تواند به پرسپولیس هم کمک کند. البته با دیگر بازیکنان هم به سرعت هماهنگ می شوم به خصوص که با برخی از آن ها در اردوی تیم ملی همبازی بوده ام.

* حالا در پرسپولیس قرار است چه شماره ای را به تن کنی؟

_ 2 شماره را خیلی دوست دارم، اولی 20 است و دومی 13. البته به این دلیل که علیرضا نورمحمدی در پرسپولیس مانده بعید است شماره اش را به من بدهد، به همین دلیل شماره 13 را به تن خواهم کرد. من خرافاتی نیستم که از این شماره بدم بیاید، در تیم ملی هم شماره 13 را می پوشم و برایم خوش یمن است امیدوارم در پرسپولیس هم همینطور باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان به دنبال جذب یک اسپانسر متمول

ارتش سرخ دات كام: پس از پیوستن جلال حسینی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، حسین ماهینی، محسن بنگر و محمد قاضی به پرسپولیس و تمدید قرارداد ستاره های این تیم در فصل گذشته، رویانیان به طور جدی پیگیر جذب یک اسپانسر قوی و متمول برای فصل آینده است.

پرسپولیس فصل گذشته از زمان حضور محمد رویانیان با امضای قرارداد دو شرکت معتبر خودروسازی اوپل و آئودی، مشکلات مالی خود را به طور کامل به فراموشی سپرد اما ظاهرا رویانیان برای فصل آینده با دغدغه هایی از این جهت مواجه شده است.

ظاهرا طبق قوانین جدید امضای قرارداد با کمپانی های خارجی برای حمایت از تولید ملی و سرمایه داخلی میسر نیست!

گفته می شود یک شرکت فرآوده های نفتی و یک شرکت تولید محصولات لبنی تا امروز بهترین پیشنهادات را برای حمایت مالی از سرخپوشان در لیگ دوازدهم و جام حذفی ارائه کرده اند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رای استنیاف پرونده تبانی فوتسال صادر شد/ ابلاغ حکم بر عهده دبیر کل

ارتش سرخ دات كام: علیرضا صالحی در گفت و گویی در خصوص جلسه کمیته استنیاف برای رسیدگی به پرونده تبانی فوتسال عنوان کرد: صبح امروز ما جلسه ای را از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر برگزار کردیم و حکم خود را صادر کردیم. اما هم اکنون نمی توانیم مفاد آن را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: ما حکم را به دبیر کل فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم و ابلاغ آن بر عهده او است. با توجه به اینکه این حکم بعد از ظهر امروز ارسال شد احتمال دارد طی روزهای شنبه یا یکشنبه حکم ابلاغ شود.

رئیس کمیته استنیاف خاطرنشان کرد: در صورتی که دبیر کل فدراسیون فوتبال تشخیص دهد که حکم را باید خود کمیته ابلاغ کند این امر را به ما اعلام خواهد کرد.

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال 19 اسفند سال گذشته در حالی برگزار شد که دو تیم مدعی منصوری و گیتی پسند برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کردند. پس از قهرمانی گیتی پسند مسئولان باشگاه منصوری مسائلی را درباره تبانی در خصوص دیدار تیم های گیتی پسند و پرسپولیس عنوان کردند.

این امر ادامه پیدا کرد تا سرانجام کمیته انضباطی رای خود را 20 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد.

پس از صدور رای بازیکنان محروم پرسپولیس و همچنین باشگاه منصوری نسبت به این حکم معترض بودند و کمیته استنیاف به بررسی این پرونده پرداخت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگر: پرسپولیس تیم بزرگیست خوشحالم که به این تیم آمدم / من باید از سپاهانی ها ناراحت باشم نه آنها

ارتش سرخ دات كام: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من باید از مسئولان سپاهان ناراحت باشم نه آنها. محسن بنگر در مورد عقد قرار داد با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خوشحال هستم که به تیم بزرگ پرسپولیس آمدم. رویانیان فرد بزرگی در این مملکت است و به خاطر پیگیری های او به این تیم پیوستم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا قبول داری سپاهانی ها باید از دست تو ناراحت باشند گفت: خیر من باید از سپاهانی ها ناراحت باشم چون حتی یک تماس هم با من نگرفتند. صحبت های آقای رحیمی که برای ماندن بنگر و جلال حسینی همه کار را انجام می دهیم فقط در روزنامه ها دیده ام.

بنگر ادامه داد: همه سعی خواهیم کرد تا پرسپولیس در فصل جاری به یک قهرمانی برسد کار سختی داریم اما ما هم آمدیم که کمک کنیم.

وی درباره مبلغ قرار دادش با پرسپولیس گفت: من سقف قرارداد را رعایت کردم چون اگر رعایت نکنیم محروم می شویم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان کامپیوترم خراب شده و یکم مشکل داشتم
الان هم فصل امتحاناست
اما چوووووووووووووووووووووووووووووووووووون اخباری که گذاشتم داغ بودن سعی کردم آپ باشه تمام رویداد ها
تا دیشب تمام اخبار ها را گذاشتم
خدارا شکر تیم عالی شده
و ب امید قهرمانی
واقعا متاسفام ک امسال آسیا نیستیم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقل و انتقالات لیگ برتر سال 1391 تا کنون 

تيمبازيکنان ورودي به تيمبازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهرانسياوش اکبرپور-ميثم بائو - ميگل پدرو - امين منوچهري - هاشم بيک زاده - کريم انصاريفرد(#) - قاسم دهنوي - اميرحسين صادقي - فابيو کارواليو(#)
سايپا مارسيو خوزه - جونيور تورتا - مهرداد کريميان(#)امين منوچهري - کريم انصاريفرد(#)
سپاهان
باقر صادقي - محمد غلامي - محسن ايران نژاد - محمد علي احمدي - فرشيد طالبي (#) محسن بنگر - سيدجلال حسيني - مهدي کريميان(#) - هاشم بيک زاده
راه آهن شهرريکاظمي - محمدرضا خانزاده
تراکتور سازيآنسلمو گنزالس - ژائو ويلا - ايران پوريان -نصرتيحدادي فر- سياوش اکبرپور - اميرحسين صادقي

فولاد خوزستانعباس پورخسروانيجابا موجيري - آندره - سامان صفا(#)
مس کرمانمحمد علي احمدي(#) - ايوان پتروويچ(#) - فردريک کانوته(#) - رضا عنايتي - مسعود نظر زاده - آودوکيچ (#) - کاظمي - حميد کاظمي - شهرام گودرزي - مهدي کريميان(#) - سيف پناهي سپهر حيدري (#) - قاسم دهنوي - محسن خليلي
شاهين بوشهرايوان پتروويچ(#) - طالب لو (#) - عباس پورخسرواني - مسعود نظر زاده - محسن ايران نژاد - فابيو کارواليو (#)
صباي قمميثم خداشناس - سعيد لطفي - ميلاد جهاني - محسن خليليرضا عنايتي- حامد لک(#) -وحيد حمدي*نژاد - احمد خرمالي - مسعود غلامعلي*زاد - سهراب بختياري*زاده - مسعود کشوري - مرتضي هاشم*زاده - حميد فرزانه - حجازي*پور - حسين ***ري - ميثم مهاجر - علي مولايي -احمد داوودي
داماش گيلانمحمد غلامي - ابوذر رحيمي (#)
فجر سپاسيمهدي رجب زاده - مهرداد کريميان(#)
پرسپوليس گردان - ادينيو(#) - محسن بنگر - محمد قاضي - سيدجلال حسيني - محمدرضا خانزاده - علي اسماعيل زاده - حسين ماهيني - بهمن طهماسبي (#) معمارزاده(#) - هوشيار(#) - آودوکيچ (#) - محمد الهايي - نصرتي
ذوب آهنمهدي رجب زاده - حدادي فر - محسن مسلمان -ابراهيم محمدي-سپهر حيدري (#)محمد علي احمدي- ماهيني - فرشيد طالبي - کاسترو - سيد محمد حسيني - قاضي - گردان - باقر صادقي
گهر زاگرس
شهرداري تبريزوريا غفوري - ميثم بائو - شهرام گودرزي - ايران پوريان
نفت آبادانمهدي دغاغله - ابوذر رحيمي (#) - محمد الهايي
آلومينيوم هرمزگانبهمن طهماسبي (#)
پيكانجونيور تورتا
نفت تهرانوريا غفوري - ابوالفضل قرباني - وحيد حمدي*نژادمارسيو خوزه - علي بيرانوند(#)
مس سرچشمه
ملوان بندرانزليمحسن مسلمان - مهدي دغاغله





# احتمالي


*بازيکنان سه تيم شاهين بوشهر ، شهرداري تبريز و مس سرچشمه جزو بازيکنان سهميه ليگ برتري محسوب مي*شوند و هر باشگاه نيز مجاز به استفاده از 6 بازيکن ليگ برتري خواهد بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
وقتی بمب های نقل و انتقالات رویانیان در خانه فتل ترقه می ترکد



 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ماهینی: افتخار می کنم عکس کریمی را روی دیوار اتاقم چسباندم




پدربزرگم گفت اگر استقلالی شدی سمت من نیا!


مرجع خبری پرسپولیس : با وجود دريافت پيشنهاد ايده‌آل از سپاهان، حسين ماهيني با حضور در هيات فوتبال استان تهران رسما پرسپوليسي شد تا به آرزوي دوران كودكي خود برسد. ماهيني تاكيد مي‌كند از كودكي عاشق پرسپوليس بوده.
او حتي براي اثبات اين ادعا حاضر است مداركي را هم رو كند. مداركي مثل چسباندن پوسترهاي علي كريمي به ديوار اتاقش! ماهيني پس از پرسپوليسي شدن پاسخگوي سوال‌هاي ما شد. سوال‌هايي كه ارتباط پيدا كرد به چگونگي قرمزپوش شدنش.

مذاكره تو با مسوولان پرسپوليس از كي آغاز شد؟
پرسپوليس از نيم فصل ليگ قبل مرا مي‌خواست. صحبت‌هايي بين دو باشگاه انجام شد اما چون با ذوب‌آهن قرارداد داشتم نتوانستم پرسپوليسي شوم. از طرفي دوست داشتم تا آخر قراردادم در ذوب بمانم. پايان فصل بود كه با سردار رويانيان صحبت كردم و پس از مشورت با دوستان پرسپوليسي‌ام، قرمزپوش شدم.


جايي گفته بودي پوسترهاي علي كريمي را در اتاقت مي‌چسباندي. حالا همبازي شدن با كريمي در پرسپوليس چه حسي به تو مي‌دهد؟
من در تيم ملي هم با علي كريمي همبازي هستم اما هنوز هم مي‌گويم بچه بودم عكس‌هاي او را روي ديوار اتاقم مي‌چسباندم و واقعا افتخار است كه بعد از تيم ملي در لباس پرسپوليس هم همبازي علي آقا باشم.
تو واقعا پرسپوليسي بودي يا مثل بقيه بازيكنان حالا كه قرمز پوشيدي مي‌گويي از بچگي اين تيم را دوست داشتي؟
خب من مي‌توانم به شما ثابت كنم كه پرسپوليسي بودم. اصلا خانواده ما پرسپوليسي دوآتشه هستند. حتي زماني كه بحث پيشنهاد استقلال پيش آمده بود پدربزرگم گفت اگر رفتي استقلال ديگر سمت من نيا. شك نكنيد اگر اين فصل استقلالي مي‌شدم خانواده‌ام از دستم ناراحت مي‌شدند!
انگار به شماره 13 علاقه داري كه مي‌خواهي در پرسپوليس هم اين شماره پيراهن را بپوشي؟
من در استقلال اهواز شماره 5 مي‌پوشيدم. در ذوب شماره 20 را به من دادند و تيم ملي هم 13 مي‌پوشم. چون در پرسپوليس شماره 20 متعلق به نورمحمدي است و نمي‌توانم آن را بپوشم شماره 13 را به تن مي‌كنم.
شماره 13 نحس نيست؟
نه، من خرافاتي نيستم و دنبال اين مسائل نمي‌روم. اول از شيث اجازه مي‌گيرم و بعد شماره 13 را مي‌پوشم.
با او صحبت كرده اي؟
هنوز نتوانستم با او صحبت كنم. تلاش كردم اما موفق نشدم با شيث حرف بزنم. شك نكنيد قبل از اينكه شماره 13 را بپوشم با شيث حرف مي‌زنم. اگر اجازه داد كه اين شماره را مي‌پوشم و اگر اجازه نداد و راضي نبود سراغ شماره ديگري مي‌روم.
در پرسپوليس بايد با مهدوي‌كيا و علي عسگري رقابت كني، با اين موضوع چطور كنار مي‌آيي؟
مهدوي‌كيا الگوي من بود و خوشحالم كه مي‌توانم كنار او بازي كنم. بازي كنار مهدوي‌كيا افتخار بزرگي است كه حالا اين افتخار نصيب من شده.
تو با نظر دنيزلي جذب شدي يا باشگاه؟
دنيزلي خودش مرا مي‌خواست، ضمن اينكه شرط اصلي‌ام اين بود كه مربي مرا قبول داشته باشد. مي‌دانم دنيزلي مصر بود من پرسپوليسي شوم و به همين خاطر اين پيشنهاد را خيلي زود قبول كردم.
انگار دوست داري در پرسپوليس تنها دفاع راست باشي؟
صحبت كردم و به مسوولان گفتم براي دفاع راست به پرسپوليس مي‌آيم چون الان در تيم ملي دفاع راست هستم و دارم در اين پست جا مي‌افتم.
اگر دفاع چپ شدي چه؟
يك دفاع چپ خوب به نام مهرداد پولادي داريم كه ديگر نيازي نيست من در اين پست بازي كنم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رسوایی قرارداد مشکوک استقلالی ها / فیلم بازی های بائو به فدراسیون ارسال شد




مرجع خبری پرسپولیس : : سرمربی پیشین تیم فوتبال شهرداری تبریز با ارائه چند فیلم از شماری از بازیکنان این تیم به دلیل کم‌کاری شکایت کرد.


به گزارش مرجع خبری از فارس، علی اصغر مدیرروستا پس از بیان مسائلی علیه میثم بائو از این بازیکن و برخی دیگر از بازیکنان شهرداری تبریز به هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال شکایت کرد.

وی فیلم‌هایی از مسابقات لیگ برتر فصل گذشته را در اختیار این هیئت قرار داده تا وضعیت این بازیکنان مشخص شود.

از سوی دیگر میثم بائو نیز از مدیرروستا شکایت کرده است. بائو هفته گذشته در هیئت رسیدگی به تخلفات حاضر شد و توضیحات خود را در مورد ادعاهای مدیرروستا ارائه کرد.

دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات اعلام کرده توضیحات و فیلم‌های ارائه شده طرفین، از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد و اگر شک و شبهه‌ای وجود نداشت میثم بائو می‌تواند قراردادش را با استقلال به طور رسمی ثبت کند اما در صورت وجود شک و شبهه، قرارداد بازیکن جدید استقلال ثبت نمی‌شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
قاضي: اميدوارم فصلي رويايي براي هواداران بسازيم
کی روش تشخیص داد بازی با قطر نباشم
مرجع خبری پرسپولیس :
مهاجم ملي‌پوش كشورمان بعد از اتمام قراردادش با ذوب‌آهن بدون هيچ حاشيه‌اي به جمع سرخپوشان پايتخت پيوست و سرخپوش شد. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد قاضي قبل از اينكه بازيكنان شاخصي به اين تيم بيايند تيمش را انتخاب كرد تا به نوعي نشان دهد به خودش اطمينان دارد و با علاقه تيمش را انتخاب كرده است. قاضي حالا با توجه به اينكه پرسپوليس نفرات خوبي را جذب كرده اميدوار است امسال ناكامي‌هاي گذشته را جبران كرده و بتوانند رضايت هواداران را كسب كنند. از مصدوميتت شروع كنيم، بهتر شدي؟
خدا را شكر، شرايط خيلي بهتري پيدا كردم و در حال انجام فيزيوتراپي و تمرين‌هاي اختصاصي هستم، فكر مي‌كنم در چند روز آينده كاملاً آماده شروع تمرين‌ها شوم.
هنوز خبري از شروع تمرين‌ها نيست؟
فعلاً كه چيزي نگفته‌اند اما فكر مي‌كنم به هر حال هفته آينده كم‌كم تمرين‌هاي تيم‌ها شروع شود، ضمن اينكه خودم تا سه چهار روز آينده كاملاً آماده مي‌شوم و احتمالاً قبل از شروع تمرين‌ها وضعيت جسمي خوبي داشته باشم.


از خبرهاي پرسپوليس هم آگاه هستي؟
بله، تا حدودي پيگير هستم هرچند من خيلي زود به اين تيم پيوستم و توجهي به اين مسائل نداشتم اما يارگيري پرسپوليس هم واقعاً خوب بود و من اميدوارم با اين وضعيت بتوانيم سال آينده تمام ناكامي‌هاي تيم را جبران كنيم و روزهاي خوبي را براي هواداران بيشمار اين تيم رقم بزنيم. واقعاً شاد كردن دل هواداران اين تيم كار كوچكي نيست و مسوولان تيم خيلي زحمت مي‌كشند تا بتوانند تيمي را راهي مسابقات كنند كه بتواند توقع آنها را برآورده سازد.
فكر مي‌كني هدف باشگاه از جذب بازيكنان خوب چه چيزي است؟
ببينيد، باشگاه براساس اهدافي كه دارد اقدام به جذب بازيكن كرده و قصد دارد تيمي قدرتمند راهي بازي‌هاي ليگ كند.
چه نظري درباره جذب سيدجلال، بنگر، ماهيني و... داري؟
نظر خاصي ندارم و تنها اميدوارم با تلاش در كنار يكديگر يك فصل رويايي را براي پرسپوليس رقم بزنيم، همانطور كه گفتم تنها شادي دل هواداران تيم مهم است و بايد بتوانيم انتظارات آنها را برآورده كنيم.
حرف و حديث‌هايي درباره اين خريدها و مبالغ پرداختي هم به وجود آمده است. در اين باره چه نظري داري؟
اولاً اينكه در مورد اين مسائل مسوولان تيم تصميم‌گيرنده هستند و ربطي به بازيكنان ندارد اما در كل بايد بگويم به هر حال در سال‌هاي اخير باشگاه‌ها اقدام به درآمدزايي كرده‌اند و فكر مي‌كنم اين تنها مختص پرسپوليس نيست، همه باشگاه‌ها و تيم‌ها تلاش مي‌كنند در فصل نقل و انتقالات عملكرد خوبي داشته باشند و بازيكنان مورد نظرشان را جذب كنند. قبلاً باشگاه‌ها يك بودجه مشخص از يك جايي مي‌گرفتند و تنها همان را هزينه مي‌كردند اما خوشبختانه الان بحث درآمدزايي باشگاه‌ها جدي شده و اين روزهاي خوبي را نويد مي‌دهد.
فكر مي‌كني اين درآمدها تنها بايد براي جذب بازيكن صرف شود؟
نه، اصلاً اينطور نيست. شما نگاهي به تيم‌هاي حوزه خليج فارس بيندازيد، امكانات اين تيم‌ها اصلاً قابل مقايسه با باشگاه‌ها و تيم‌هاي ما نيست. اين تيم‌ها امكانات كاملاً حرفه‌اي دارند حتي از چند زمين آماده برخوردار هستند و هواپيماي اختصاصي دارند. من احساس مي‌كنم درآمدزايي تيم‌ها بايد غير از جذب بازيكنان مورد نظرشان در راه تجهيز باشگاه نيز صرف شود تا امكانات حرفه‌اي داشته باشيم.
اين روند را به سود فوتبال مي‌دانيد؟
صد درصد، ببينيد با تجهيز بهتر باشگاه‌ها، سهميه ما در آسيا بيشتر خواهد شد. ما از نظر نفرات و بازيكن پتانسيل بسيار خوبي داريم ولي نبود امكانات باعث شده AFC سهميه ما را كم كند، اگر اين مشكلات برطرف شود مي‌توانيم نمايندگان بيشتري در آسيا داشته باشيم و اين خود باعث پيشرفت فوتبال ملي نيز خواهد شد و تيم ملي ما با قدرت بيشتري در رقابت‌ها حاضر مي‌شود.
پرسپوليس در اين راه چقدر موفق بوده است؟
فكر مي‌كنم يكي دو سال اخير، قدم‌هاي خوبي در پرسپوليس برداشته شده و اگر همين درآمدزايي ادامه داشته باشد، پرسپوليس در سال‌هاي آينده مي‌تواند صاحب امكانات سخت‌افزاري بسيار خوبي شود كه قطعا موفقيت تيم را تضمين مي‌كند.
به بازي با قطر مي‌رسي؟
نه، شايد مي‌توانستم بازي كنم اما آقاي كی روش روي سلامت بازيكنان بسيار حساس است و به هيچ‌وجه نمي‌خواهد مصدوميت بازيكنان تشديد شود، به همين خاطر تستي از من گرفت و ترجيح داد در بازي با قطر حضور نداشته باشم.
و صحبت پاياني...
بايد بگويم ما در طول اين فصل به حمايت هواداران نياز داريم، اميدوارم از روز اول هواداران پرسپوليس در كنار ما باشند و من به آنها اطمينان مي‌دهم كه همه تلاشم را خواهم كرد تا بتوانم رضايت آنها را جلب كنم، تنها به عشق هواداران بي‌شمار اين تيم به پرسپوليس آمدم و براي شاد كردن آنها هر كاري خواهم كرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خانزاده و علی‌عسگر قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کردند



مرجع خبری پرسپولیس : خانزاده و حمید علی‌عسگر ظهر امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با پرسپولیسی‌ها ثبت کردند.


محمدرضا خانزاده مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن ظهر امروز پس از توافقاتی که هفته گذشته با رویانیان داشت، با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد سه ساله خود را با تیم فوتبال پرسپولیس ثبت کرد.

گفتنی است؛ این بازیکن در فهرست بازیکنان زیر 23 سال قرار گرفته است.



همچنین حمید علی عسگر با توجه به توافقات انجام شده قرارداد خود را دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید و در هیئت فوتبال ثبت کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: دنبال تیم بستن هستم نه بمب ترکاندن / این ادبیات در شأن رسانه ها نیست


مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کری خواندن و استفاده از الفاظی مانند بمب ترکاندن در شأن مطبوعات و رسانه ها نیست گفت: به خدا قسم این حرف ها و صحبت ها باعث ضربه به جوانان می شود و اثرات منفی آن به مراتب بیشتر از خبرهای دیگر است. محمد رویانیان گفت: ما به دنبال یک گفتمان جدید در فوتبال هستیم و بر همین اساس پیش از این نیز تاکید کردم که در کری خواندنی ها استفاده از الفاظی مثل بمب و موشک باعث تخریب روحیه می شود و نباید از این الفاظ استفاده کرد و حتی خودم نیز به خاطر اینکه در گذشته از چنین عباراتی استفاده کرده بودم از مردم و رسانه ها عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: بعضی رسانه ها با استفاده از چنین کلماتی، هم مدیران باشگاه و هم هواداران را آزرده می کنند. آیا می ارزد که با توجه به این موارد، چنین عباراتی تیتر یک روزنامه ها شود بیان چنین کلماتی باعث تخریب روحی و روانی تیم می شود. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: استفاده از چنین الفاظی باعث تخریب مدیران مسلمان، پر تلاش و ارزشمند باشگاه ها شود به عنوان مثال تیمی مثل استقلال با توجه به خریدهایی که در فصل های گذشته داشته است، چه چیزی کم دارد که بخواهد به کم کاری و عدم ترکاندن بمب در نقل و انتقالات متهم شود؟ پرسپولیس هم اگر چند بازیکن فوتبال را به خدمت گرفته است برای بمب ترکاندن نیست، بلکه برای ساختن یک تیم فوتبال قوی است. محمد رویانیان در پایان ادامه داد: من امیدوارم روزنامه ها و باشگاه پرسپولیس با همراهی با هم کمک کنند که ادبیات جدیدی وارد فوتبال ایران شود. به خدا قسم این حرف ها به جوانان ضربه وارد می کند و خواهش می کنم از اینگونه کلمات استفاده نشود، چون اثرات منفی آن به مراتب بیشتر است. -----------------------------------

از سردار یاد بگیریییییییید استفراغیا .......سردار سرخ آسیا ..
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسوایی قرارداد مشکوک استقلالی ها / فیلم بازی های بائو به فدراسیون ارسال شد

مرجع خبری پرسپولیس : : سرمربی پیشین تیم فوتبال شهرداری تبریز با ارائه چند فیلم از شماری از بازیکنان این تیم به دلیل کم‌کاری شکایت کرد.


به گزارش مرجع خبری از فارس، علی اصغر مدیرروستا پس از بیان مسائلی علیه میثم بائو از این بازیکن و برخی دیگر از بازیکنان شهرداری تبریز به هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال شکایت کرد.

وی فیلم‌هایی از مسابقات لیگ برتر فصل گذشته را در اختیار این هیئت قرار داده تا وضعیت این بازیکنان مشخص شود.

از سوی دیگر میثم بائو نیز از مدیرروستا شکایت کرده است. بائو هفته گذشته در هیئت رسیدگی به تخلفات حاضر شد و توضیحات خود را در مورد ادعاهای مدیرروستا ارائه کرد.

دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات اعلام کرده توضیحات و فیلم‌های ارائه شده طرفین، از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد و اگر شک و شبهه‌ای وجود نداشت میثم بائو می‌تواند قراردادش را با استقلال به طور رسمی ثبت کند اما در صورت وجود شک و شبهه، قرارداد بازیکن جدید استقلال ثبت نمی‌شود.

قلعه نویی بازم از این کارا کرده بود
گندش بزنن
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس روز / ثبت قرارداد حمید جوان پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : حمید علی عسگری بازیکن 22 ساله تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس را ثبت کرد



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه خبر از بازیکنان مازاد پرسپولیس؟ / امیدواری اولادی و شکوری به بازگشت

ارتش سرخ دات كام: بازیکنانی که در لیست مصطفی دنیزلی برای فصل آینده قرار نگرفتند این روزها در تکاپو برای انتخاب تیم جدیدشان هستند. در این میان تنها الهایی بازیکن جوان فصل گذشته پرسپولیس بود که خیلی زود تکلیف خود را روشن کرد و پس از توافق با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به این تیم پیوست.

آسمیر آودوکیچ دروازه بان بوسنیایی پرسپولیس که یکی از دلایل اصلی لغو قانون ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی در لیگ برتر بود نیز این روزها در کشورش حضور دارد و مدیربرنامه هایش با تیم های خواهان وی مذاکره می کند. در میان باشگاه های ایرانی پیشنهاد مس کرمان همچنان جدی تر است، مسی ها که امید زیادی به جذب سید مهدی رحمتی ندارند تلاش می کنند این دروازه بان بوسنیایی را به ترکیبشان اضافه کنند.

با همه این ها اما آودوکیچ منتظر روشن شدن تکلیف انور لوگوسیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس نیز هست که گفته می شود قصد جدایی از جمع سرخپوشان را دارد و شاید تیم بعدی او، مقصد آینده آسمیر هم باشد.

مهرداد اولادی که با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش با پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شد نیز همچنان امیدوار است سرنوشتی مشابه جواد کاظمیان داشته باشد و به لیست پرسپولیس اضافه شود.

با این حال اما در صورتی که این اتفاق عملی نشود، اولادی منتظر تغییر و تحولات ملوان خواهد ماند تا به همراه مازیار زارع، پژمان نوری و جواد شیرزاد بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

مامادوتال مدافع بورکینافاسویی نیز که با نظر حمید استیلی به پرسپولیس اضافه شد عملکرد ضعیفی در این تیم داشت و حالا پس از تسویه حساب و دریافت رضایتنامه با پیشنهاد چند باشگاه شهرستانی مواجه شده است، البته این بازیکن تمایل دارد فوتبالش را در کشورش پیگیری کند.

ابراهیم شکوری هم همچنان بلاتکلیف است، وی که هنوز از مدت قراردادش با پرسپولیس باقیست از آنجایی که هیچ تماسی از باشگاه برای تسویه حساب دریافت نکرده امیدوار است در لیست سرخپوشان برای فصل آینده قرار بگیرد!

علیرضا محمد، شیث رضایی، محمد حسین هوشیار، میثاق معمارزاده ، وحید هاشمیان، حسین بادامکی، سامان آقازمانی و... نیز نفراتی هستند که هنوز هیچ پیشنهاد جدی برای فصل آینده دریافت نکرده اند.​



 

Similar threads

بالا