► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خسرو حیدری: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم
در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده اما همچنان تب فوتبال داغ است. به گزارش خبرآنلاین؛رویارویی سپاهان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین اتفاقات فوتبال ما در ماه‌های اخیر خواهد بود و بازیکنان دو تیم خودشان را آماده این دیدار حساس می‌کنند. خسرو حی
آقای حیدری، نظرت در مورد رویارویی سپاهان و استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
سپاهان در گروه خودش اول شد و اگر ما هم اول می‌شدیم در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتیم. با این حال معتقدم بازی با سپاهان در اصفهان بهتر از بازی با الاهلی در عربستان است. ما قبلا هم در آنجا یک بازی انجام دادیم که خیلی سخت بود و در مجموع معتقدم بهتر بود که با سپاهان بازی کنیم.
برخی معتقدند بهتر بود که نماینده‌های ایران با هم روبه‌رو نمی‌شدند. نظر تو چیست؟
به هر حال این اتفاق افتاد و یکی از تیم‌ها باید حذف شود. در ضمن هر دو تیم شناخت کاملی از یکدیگر دارند.
آیا شما از بازی در اصفهان می‌ترسید؟
خیر، مطمئن باشید بدون ترس بازی خواهیم کرد. من معتقدم هر دو تیم بازی سختی دارند ولی متاسفانه یکی از دو تیم باید به مرحله بعد بروند.
تو شانس برد سپاهان و استقلال را برابر می‌دانی؟
بله، شانس هر دو تیم برابر است. استقلال در همه جای ایران طرفدار دارد و مطمئن باشید در اصفهان هم هواداران استقلال ما را تنها نخواهند گذاشت. به هر حال تیم ما هم به اندازه کافی تجربه دارد.
فکر می‌کنی نقاط ضعف و قوت سپاهان چیست؟
نقطه قوت سپاهان این است که بیشتر از عمق حمله می‌کند و کارهای ترکیبی این تیم خوب است. آنها تیم هماهنگی هستند و بازیکنان خوبی دارند ولی سپاهان نقطه ضعف‌هایی نیز دارد که از آن استفاده خواهیم کرد.
نتیجه را پیش بینی نمی‌کنی؟
پیش بینی نمی‌توان کرد ولی ما انگیزه زیادی برای پیروزی داریم.
سپاهان قهرمانی لیگ را از شما گرفت. آیا این دیدار برای استقلال جنبه انتقام را دارد؟
خیر، ما فقط به دنبال موفقیت هستیم و بعد از اینکه جام حذفی را گرفتیم حالا می‌خواهیم در آسیا هم موفق باشیم. خیلی کم پیش می‌آید که یک تیم در ایران در یک سال 3 جام بگیرد ولی فکر می‌کنم بعد از قهرمان نشدن در لیگ می‌توانیم با صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا تا حدودی جبران مافاد کنیم.
هفته گذشته این موضوع عنوان شد که تو در فهرست امیر قلعه‌نویی هستی. آیا مسوولان تراکتور با تو مذاکره کرده‌اند؟
خیر، تراکتوری‌ها با من تماس نداشتند در ضمن من در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراض رسمی باشگاه استقلال به مدیر عامل سپاهان
اعضای تیم استقلال سه شنبه در اصفهان مهمان سپاهان برای بازی مرحله حذفی آسیا هستند و به همین دلیل با اعضای باشگاه سپاهان مخالفت شدید کرده و خواستار رسیدگی استانداری و مسئولان برگزاری این بازی خاص و حساس هستند.
مسئولان تیم استقلال قصد دارند 10 درصد از استادیوم را در اختیار هواداران آبی قرار دهند و مسئولان تیم استقلال با ارسال نامه ای اعتراض آمیز خواستار تغییر نظر مسئولان این تیم شدند.
گفتنی است:‌ اعتراض رسمی باشگاه استقلال ارائه شده است و مسئولان این تیم معتقدند در صورت عدم رسیدگی مسئولان سپاهان، اعضای این باشگاه در حق حریف هم نوع خود بی انصافی کرده اند زیرا حق این تیم در اصفهان بیش از 10 درصد است./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراض رسمی باشگاه استقلال به مدیر عامل سپاهان


اعضای تیم استقلال سه شنبه در اصفهان مهمان سپاهان برای بازی مرحله حذفی آسیا هستند و به همین دلیل با اعضای باشگاه سپاهان مخالفت شدید کرده و خواستار رسیدگی استانداری و مسئولان برگزاری این بازی خاص و حساس هستند.
مسئولان تیم استقلال قصد دارند 10 درصد از استادیوم را در اختیار هواداران آبی قرار دهند و مسئولان تیم استقلال با ارسال نامه ای اعتراض آمیز خواستار تغییر نظر مسئولان این تیم شدند.
گفتنی است:‌ اعتراض رسمی باشگاه استقلال ارائه شده است و مسئولان این تیم معتقدند در صورت عدم رسیدگی مسئولان سپاهان، اعضای این باشگاه در حق حریف هم نوع خود بی انصافی کرده اند زیرا حق این تیم در اصفهان بیش از 10 درصد است./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری فرد شکار بزرگ استقلال ؟!

انصاری فرد یکی از گزینه های احتمالی استقلال برای فصل دوازدهم لیگ برتراست. مهاجم کنونی باشگاه سایپا که فصل قبل هم قرار بود به استقلال برود و تنها به خاطر بودن فرهاد مجیدی این کار را نکرد به احتمال زیاد چند روز دیگر سر از باشگاه استقلال در خواهد آورد. مسئولان باشگاه استقلال برای پر کردن خلاء موجود در خط حمله خود دست روی چند مهره شاخص گذاشته اند که کریم انصاری فرد نیز یکی از آن ها است. این درحالی است که احتمال حضور عنایتی در استقلال هم کم نیست اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال این همه مهاجم را برای قدرت نمایی در آسیامی خواهند. تصور کنید کریم انصاری فرد و رضا عنایتی در فصل نقل و انتقالات به استقلال بیایند و از آن سو بازیکنانی مثل گوران جرکوویچ ، آرش برهانی و میلاد میداودی نیز در استقلال باشند. استقلال با این همه مهاجم می خواهد چه کار کند؟ پاسخ روشن است آبی ها حتما برای قهرمانی در آسیا برنامه ویژه ای دارند چرا که در اختیار داشتن این تعداد مهاجم فقط برای قهرمانی در یک تونمنت بزرگ لحاظ خواهد شد. البته ممکن است یکی از مهاجمان استقلال از این تیم جدا بشود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشنهاد الوکره به فرهاد مجیدی

سایت الکاس امروز در یکی از مطالب خودش از پیشنهاد باشگاه الوکره برای جذب فرهاد مجیدی به این تیم خبر داد.بر اساس نوشته این سایت مسئولان تیم الوکره گفته اند که آنها برای تشکیل زوج خط حمله خود برای فصل آینده فرهاد مجیدی را از الغرافه و داگانو از تیم لخویا را می خواهند.این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که قرارداد فرهاد مجیدی با الغرافه رو به پایان است و این بازیکن می تواند خودش تیم آینده اش را انتخاب کند.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندی : امیدوارم هواداران در آسیا استقلال را تنها نگذارند

فریدون زندی، هافبک استقلال درخصوص بازی مقابل نسف‌کارسی، صعود استقلال و مصاف با سپاهان در مرحله حذفی آسیا نکته‌های زیر را مطرح کرد:
*استقلال در ازبکستان به یک پیروزی قاطع رسید تا به مرحله بعدی بازی‌های لیگ قهرمانان صعود کند، درخصوص بازی صحبت کن.
بازی سختی با نماینده ازبکستان داشتیم. معلوم بود آنها بدون فشار بازی می‌کنند. نیمه اول به نظرم بازی پایاپای بود و تیم نسف هم تهاجمی بازی کرد و موقعیت گل داشت ولی ما به موقع گل زدیم و در نهایت به لطف بازی خوب‌مان در نیمه دوم توانستیم کار را تمام کنیم.
*امکانات تیم ازبکستانی چطور بود؟
آنها برای ورزش حرفه‌ای هزینه کرده‌اند و این از امکاناتی که داشتند مشخص بود.
*حالا استقلال باید به مصاف سپاهان برود؛ دیداری که از آن به عنوان سوپر جام‌ ایرانی یاد می‌شود؟
بازی بسیار سختی پیش رو داریم، من معتقدم این بازی حکم سخت‌ترین بازی ما در آسیا را خواهد داشت. البته از این جهت که یک پرواز سخت و طولانی خارجی نخواهیم داشت، برای‌مان بهتر است ولی به قول شما سوپر جام است و حساسیت آن نسبت به یک بازی با نماینده‌‌های غیرایرانی بیشتر.
*چه پیش‌بینی از این بازی دارید؟
من معتقدم استقلال،‌ سپاهان را شکست می‌دهد و به دور بعد صعود می‌کند.
*استقلال البته در اصفهان هم، کم هوادار ندارد؟
بله، اما قانون آسیا متفاوت است. با این حال امیدوارم هواداران در آسیا، استقلال را تنها نگذارند. آنها در طول فصل خیلی خوب از ما حمایت کردند و حالا دوست داریم تا در این بازی هم حمایت جانانه آنها را با خود داشته باشیم.
*از سوی کارلوس کروش هم بار دیگر به تیم‌ملی دعوت شدی؟
خوشحالم که به تیم‌ملی برگشتم و می‌توانم باز هم برای تیم‌ملی بازی کنم. این موضوع انگیزه‌ام را واقعا چند برابر می‌کند و امیدوارم این انگیزه کمک کند تا در بازی با سپاهان، بهتر از همیشه ظاهر شوم.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خسرو حیدری : مقابله با سپاهان از بازی با نماینده عربستان بهتر است

خسرو حیدری، هافبک راست استقلال در مصاف با نسف‌کارسی یکی از روزهای خوب خود را پشت‌سر گذاشت تا جایی که زمینه‌ساز هر دو گل استقلال در این بازی بود. او در مورد صعود استقلال به چند پرسش جواب داده است؛
*مصاف با نسف کارسی را چطور دیدی؟
ما با کسب یک تساوی هم به مرحله بعد صعود می‌کردیم، اما از ابتدا برای تساوی به زمین نرفتیم و با این روحیه توانستیم دو بر صفر به پیروزی برسیم و بابت این مهم خدا را شکر می‌کنم.
*نسف را چطور دیدی؟
نسف تیم خوبی بود. در نیمه اول روی دروازه ما فشار آوردند ولی بازی منطقی ما، مانع از موفقیت آنها بود. در نیمه دوم هم به لحاظ بدنی کم آورده و دچار افت شدند که توانستیم با این مهم، گل دوم را هم به ثمر برسانیم. تیم‌ملی ایران هم در اولین و مهم‌ترین بازی خود، با ازبک‌ها مواجه است. این پیروزی، برای تیم‌ملی هم راهگشاست.
*در مورد صحنه پنالتی بگو؛ سانتر تو به دست مدافع حریف خورد و...
کمک‌داور خودش به صحنه نزدیک بود. مدافع حریف دستش را از بدنش جدا کرد تا توپ را بگیرد و به نظر من با بی‌احتیاطی تمام، پنالتی داد. او به عمد توپ را با دست زد.
*مقابل نسف یکی از روزهای خوبت را پشت‌‌سر گذاشتی تا جایی که توانستی سازنده 2 گل باشی؟
حساسیت بازی بالا بود. خیلی دوست داشتم تا بتوانم بازی خوبی را برای تیمم ارائه دهم. حتی روی یک صحنه هم می‌توانستم گلزنی کنم، اما پاس دادم که البته شاید حتی اگر خودم هم می‌زدم، گلر توپ را می‌گرفت.
*حالا باید به مصاف سپاهان بروید در یک بازی حذفی تمام ایرانی!
از این نظر که یک تیم ایرانی حذف می‌شود به نظرم برای فوتبال ما بد است، اما به هرحال مقابله با سپاهان از بازی با نماینده عربستان بهتر است، چون آنجا شرایط فرق دارد؛ از گرمای هوا گرفته تا سفر طولانی... ما می‌دانیم بازی راحتی پیش رو نداریم، اما با روحیه بالایی به اصفهان می‌رویم تا ان‌شاء‌ا... از این بازی سربلند بیرون بیاییم.
*این بازی به نوعی سوپرجام ایرانی هم خواهد بود...
بله، درست است. هر دو تیم در لیگ ایران یک جام کسب کرده‌اند، اما این بار هر تیمی که پیروز شود جزو 8 تیم برتر آسیا می‌شود و به خاطر همین امیدوارم که سپاهان را با قاطعیت در اصفهان شکست دهیم
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازیکنان و کادرفنی استقلال: برد سپاهان را تقدیم حجازی می کنیم
سه شنبه سوم خرداد 1391 مصادف است با سالگرد فوت اسطوره فوتبال ایران ناصر حجازی؛ همان روز آبی ها در اصفهان میهمان تیم سپاهان هستند و دیداری در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا- که تکلیف 8 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد- برگزار می کنند.
تقارن سالگرد ناصر حجازی با بازی بزرگ آبی ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند انگیزه بازیکنان و کادر فنی استقلال را در این میدان مهم افزایش دهد. استقلال پس از برتری در بازی با نسف قارشی که در شرایطی به دست آمد که آندو، حمودی و عمران زاده در این بازی حضور نداشتند و البته 21 دقیقه هم به خاطر اخراج امیرآبادی 10 نفره بودند، حالا با روحیه متفاوتی گام به این میدان بزرگ نصف جهان می گذارند؛ این تفاوت هم حاصل بردهایی است که استقلال در بازی های اخیر به دست آورده و هم تقارن بازی سه شنبه با سالگرد ناصر حجازی .
آبی ها صبح پنج شنبه به تهران رسیدند و ساعاتی بعد فرصتی دست داد تا درباره بازی سه شنبه با تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال کوتاه حرف بزنیم. اولین تماس با پرویز مظلومی بود. مربی استقلال می گوید:" ما بازی بسیار خوبی مقابل نسف قارشی برگزار کردیم به طوری سرمربی تیم نسف می گفت از مرحله بعد هم صعود می کنید. ما با روحیه زیادی به اصفهان می رویم. خدا خواست که با سپاهان بازی کنیم این یک فرصت است که هم قهرمان لیگ را مغلوب کنیم و هم این برد را تقدیم روح ناصر حجازی کنیم.کاش ناصر خان هم در کنار ما بود.« بهتاش فریبا ،مربی استقلال و نزدیک ترین فرد در استقلال به مظلومی نیز گفت:" من هم با پرویز خان هم عقیده هستم. این بازی تحت هر شرایطی باید با برد استقلال به پایان برسد. آن روز ، روز ما خواهد بود. این فصل نشان دادیم هر وقت برد می خواهیم، می بریم. مثل بازی با الاتفاق، ذوب آهن و الریان. حالا سرنوشت دیگر تیم اصفهانی هم در دست ما قرار گرفته و شک نکنید به خاطر یکسری مسایل آن ها را می بریم و این برد را به روح مرحوم حجازی تقدیم خواهیم کرد.»
آندرانیک تیموریان هم اولین کسی بود که از میان بازیکنان با ما گفتگو کرد. آندو این برد را سبب شادی روح ناصر حجازی می داند:" سه شنبه روز بسیار مهمی برای هواداران استقلال است. بدون تعارف بگویم که حق باختن نداریم. نباید در این بازی بزرگ ببازیم. محکوم به پیروزی هستیم بخصوص اینکه همان روز سالگرد ناصر خان است. مگر می شود در روز سالگرد ناصر خان شکست بخوریم. باید ببریم تا روح ناصر خان شاد بشود. ما می بریم تا انتقام لیگ را هم از سپاهان بگیریم." آرش برهانی که روزگاری شاگرد ناصر حجازی بود، در حالی که وقتی می شنود آن روز سالگرد حجازی است بغض می کند و می گوید:" تا همین الان که شما گفتید من نمی دانستم که آن روز سالگرد ناصر خان است. یاد اسطوره فوتبال ایران بخیر. باور کنید حالا که شنیدم آن روز سالگرد ناصر خان است، انگیزه ام خیلی بیشتر شد. ما سپاهان را در اصفهان می بریم. مطمئن باشید که بردن سپاهان قطعی است. خودم باید گل برد استقلال را بزنم تا روح حجازی شاد شود." آبی ها جمعه را به دلیل خستگی به استراحت پرداختند و از عصر شنبه تمرینات خود را برای بازی با سپاهان آغاز خواهند کرد. به راستی برنده این بازی بزرگ کدام تیم خواهد بود؟ استقلالی ها که به نظر می رسد از چند جهت انگیزه دارند یا سپاهان؟ شاید به خاطر آن حرف هایی که محرم نویدکیا در برنامه 90 زد، حتی پرسپولیسی ها هم دوست داشته باشند، استقلال برنده این بازی باشد./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : رویانیان سر رحمتی با من بجنگد
علی فتح الله زاده در خصوص اظهارات فرزامی عضو هیات مدیره استقلال و سرپرست سپاهان، وضعیت استقلال در آستانه بازی با سپاهان، آینده خود در استقلال و در واکنش به صحبت های رویانیان به سوالات پاسخ داد که در ادامه می آید:
استقلال در روز آخر رحله گروهی آسیا صعودش را مسجل کرد و به مرحله بعد رسید.
با بدشانسی روبرو شدیم و به خاطر مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار کمی در اول بازی های گروهی افت کردیم ولی دیدید که در بازی های برگشت وقتی بچه ها رسیدند، خیلی با قدرت جنگیدیم و امتیازها را گرفتیم. بازی آخر هم با نسف قرشی بسیار خوب و هجومی بودیم و با این که خیلی حساسیت داشت ولی مقتدارنه نسف را شکست داریم و با اختلاف بردیم. در واقع نشان دادیم که هرتیمی جلوی ما بازی بکند و فقط به فکر دفاع کردن نباشد، به راحتی شکست می دهیم. الان تیم ما به شکوفایی رسیده.
شما هم دوست نداشتید به سپاهان برخورد کنید؟
اصلا دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. الان یکی از تیم های خوب ما باید کنار برود و فقط یکی صعود کند در حالی که هر 2 تیم شایستگی حضور در مراحل بالاتر را دارند. این بازی واقعا حساس است. هم یک نوعی سوپر لیگ ما برگزار می شود و هم باید یک نماینده ایران حذف شود. فکر می کنم هر یک از تیم ها برنده شوند، به راحتی از مرحله بعدی هم عبور می کنند و جزو 4 تیم نهایی می رسند .
بازیکنان استقلال حساسیت این بازی را درک کردند؟
این یک فینال تمام عیار است. ما در بازی های لیگ 2 بار با هم مساوی شدیم و این طور نبوده که سپاهان ما را برده و قهرمان شده. امیدواریم در این بازی برنده شویم. بچه ها هم حساسیت را درک کرده اند و مصمم هستند تا با شکست سپاهان به رده های بالای آسیا برسند. در این بازی فقط امیرآبادی را نداریم ولی بقیه بچه ها با قدرت بازی خواهند کرد تا نتیجه بگیریم.
همیشه در این طور بازی ها برای رقیبان کری می خوانید. این بار چه کری خوانی برای سپاهان می کنید؟
چون ما در آسیا بازی داریم و تیم مقابل یک تیم هموطن و ایرانی است، کری نمی خوانم ولی اگر تیم مقابلم خارجی بود، کری می خواندم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفته میزبانی خوبی از استقلالی ها می کنیم. آیا مشکل تقسیم سکوها حل شده؟
ما که صحبتی نکردیم ولی وقتی رحیمی چنین حرفی زده که از استقلالی ها میزبانی خوبی می کند، امیدواریم این کار را انجام دهد. امیدواریم که دوستان میزبان خوبی برای ما باشند.
وقتی شما گفته بودید که سپاهانی ها باید در تقسیم سکوها منصف باشند، سرپرست سپاهان گفته بود فتح الله زاده فرق اولی و دومی را نمی داند.
این بحث برمی گردد به سیستم آن باشگاه. بالاخره وقتی این حرف ها زده می شود یعنی در سیستم باشگاه بوده. اشکالی ندارد و از او ممنونم. انشالله او را می بینم و از این به بعد فرق اولی و دومی را از او یاد می گیرم!
فرزامی گفته فتح الله زاده تا بازی سپاهان شاخ و شمشاد سرکارش می ماند. آیا این صحبت ها در آستانه بازی با سپاهان لازم بود؟
این را از خودش بپرسید که لازم بود یا نه. حتما لازم بوده که گفته. من همیشه شاخ و شمشادم چه باشم چه نباشم.
شکست سپاهان، پاداش هم دارد؟
پاداش خوبی در نظر می گیریم ولی هنوز تصمیمی گرفته نشده که چقدر باشد. انشالله ببریم تا بعد.
نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنید؟
تیم قوی تری هستیم و پتانسیل بالای تیمی داریم. این فینال بازی های امسال ما و سپاهان است و انشالله می بریم. بازیکنان ما مصمم و یکدل هستند تا با موفقیت کار را تمام کنند. انگیزه ها بالاست و قطعا هدف استقلال ، پیروزی است. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.
رویانیان گفته برای جذب مهدی رحمتی با فتح الله زاده می جنگد. پاسخ شما چیست؟
بگذارید بجنگد. بالاخره این حرف را دوستانه زده و جنگ هم بد نیست. (خنده). من فعلا یک بازی مهم و حساس سه شنبه دارم و تمام هم و غم خود را برای این بازی گذاشتم و به چیزی فکر نمی کنم./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اکبرپور : سپاهانی طوری صحبت می کنند انگار چهار گل از استقلال جلو هستند
مهاجم فصل قبل تیم فوتبال تراکتور سازی گفت : همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمانی را از دست بدهیم.
سیاوش اکبرپور درباره ی تصمیم خود برای فصل آینده اظهار داشت : از چند تیم پیشنهاد دارم که با آنها صحبت کرده ام اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. در حال حاضر کنار خانواده استراحت می کنم.
وی درباره احتمال استقلالی شدن دوباره خود گفت : بحث استقلال با همه تیم ها فرق می کند، دوست دارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که دوباره به این تیم برگردم، اسم استقلال برای من یادآور یک دنیا خاطره است.
اکبرپور درباره اینکه برخی اعتقاد دارند اگر فردی مثل رحیمی مدیر عامل سپاهان در تراکتور بود این تیم قهرمان لیگ یازدهم می شد عنوان کرد : همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمانی را از دست بدهیم، البته از این نکته نباید غافل شد که نایب قهرمانی تراکتور از قهرمانی چیزی کم نداشت.
سیاوش اکبرپور درباره مصاحبه های چند روز گذشته بازیکنان سپاهان گفت : مصاحبه بازیکنان سپاهان را خوانده ام، آنها طوری صحبت می کنند انگار چهار گل از استقلال جلو هستند و بازی را برده اند. سپاهانی ها از استقلال وحشت دارند، به عنوان یک استقلالی امیدورام این تیم برنده بازی باشد، یک حسی به من می گوید استقلال به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود می کند./

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری:مظلومی بردن در بازی های حذفی را بلد است
حدود 24 ساعت دیگر استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار می‌گیرند. کری خوانی‌ها از چند روز قبل آغاز شده است و حالا باید دید چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.
منصور پورحیدری سرپرست استقلال که سابقه قهرمانی با این تیم در آسیا را دارد در مورد کری خواندن بازیکنان دو تیم می گوید:«من که از بچه‌ها خواستم کری نخوانند و خودم هم اهل کری خوانی نیستم. همه چیز داخل زمین مشخص می‌شود.هر کسی که کری می‌خواند نشانه ترسش است. سابقه نشان داده تیمی برنده بازی بزرگ می‌شود که تمرکز کافی داشته باشد.»
اودر مورد وضعیت روحی روانی استقلال ادامه می دهد:«همه چیز روبراه است. ما می‌دانیم یک بازی حساس داریم. پیروزی در این میدان یعنی راه یافتن به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا. اهمیت این بازی بسیار زیاد است و ما محکوم به پیروزی هستیم.»
استقلال در بازی‌های حذفی نتایج خوبی می گیرد و پورحیدری در این خصوص می گوید:«مظلومی تجربه بسیار زیادی دارد. او بازی‌های حذفی زیادی را در آسیا دیده است. زمانی که باخودم همکار بود چند بازی حذفی را پشت‌سر گذاشتیم. یکی از آن بازی‌ها مقابل السدقطر بود که آقای قاسمپور و مجید نامجو در آن بازی می‌کردند و ما توانستیم تیم راشکست بدهیم. امسال هم مظلومی بازی‌های حذفی زیادی را برده است که این نشان دهنده تمرکز بالای کادر فنی و بازیکنان در انجام اینگونه بازی‌ها است.در واقع او بردن دربازی های حذفی را بلد است »
علی فتح‌ا...زاده نسبت به تقسیم‌بندی ورزشگاه فولادشهر اعتراض‌هایی داشت که پورحیدری در این مورد می گوید:«باید در جلسه منیجر میتینگ حاضر شویم و ببینیم ناظر این بازیچه کسی است. امیدوارم در تقسیم‌بندی ورزشگاه تجدیدنظر شود. ما از قوانین لیگ قهرمانان آسیا باخبریم اما این بازی فرق می‌کند و ممکن است هواداران زیادی برای تشویق ما به اصفهان بروند

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیرحسین صادقی :استقلال همه زندگی من است
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور سازی گفت:امیدوارم استقلال در آسیا موفق باشد.
امیر حسین صادقی درباره ی تصمیمش برای فصل بعد اظهار داشت: در حال حاضر استراحت می کنم و هیچ تصمیمی نگرفته ام، اولویتم تمدید قرارداد با تراکتور است، بعد از تسویه حساب با آنها مذاکره خواهم کرد.
وی درباره ی بحث بازگشتش به استقلال اظهار داشت : استقلال که همه زندگی من است، اما موضوع این است که یک باشگاه باید بازیکن را بخواهد تا او راهی آن تیم شود. استقلال هنوز درخواستی برای جذب من ارائه نکرده که بخواهم به آن فکر کنم.
مدافع فصل قبل تراکتور درباره طلب فصل قبل خود از استقلال گفت : هنوز باشگاه استقلال مطالبات من را پرداخت نکرده است، با فتح الله زاده صحبت کرداه ام منتظر دسته چک او هستم تا با تیم سابقم تسویه حساب کنم.
صادقی درباره بازی استقلال مقابل سپاهان گفت : امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد، این فصل آنها خیلی سختی کشیدند اما با تمام مشکلات و مصدومیت ها جنگیدند. دوست دارم استقلال در آسیا موفق باشد.
وی درباره اینکه سپاهانی ها گفته اند 8 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر را به استقلالی ها می دهند اظهار داشت : در بازی رفت استقلال مقابل تراکتور استقلالی ها معرفت خود را نشان دادند و سی تا چهل درصد ورزشگاه آزادی در اختیار هوادارن تراکتور قرار گرفت، سپاهان از استقلال و هوادارنش می ترسد و به همین دلیل می خواهند شرایطی را فراهم کنند که هوادار کمتری از این تیم به ورزشگاه بروند./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخبار کوتاه باشگاه استقلال
هواداران تیم استقلال در اصفهان مقابل هتل استقبال خوبی از آبی‌پوشان پایتخت به عمل آوردند.
*اعضای تیم استقلال برای رویارویی با سپاهان ساعت 10 صبح امروز راهی اصفهان شدند. هواداران این تیم پس ورود آبی پوشان به اصفهان در مقابل هتل کوثر از مربیان و بازیکنان استقبال کردند. حدود 100 نفر از هواداران استقلال مقابل هتل منتظر بازیکنان بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.
* علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در سفر به اصفهان تیمش را همراهی نکرد.
*قرار است آخرین تمرین استقلال در اصفهان ساعت 18 امروز در ورزشگاه فولادشهر و به مدت 45 دقیقه برگزار شود.
*تمام بازیکنان استقلال به جز امیرآبادی در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کردند. امیرآبادی به دلیل اخراج در بازی گذشته نمی تواند استقلال را در این دیدار همراهی کند.
*نشست خبری مربیان سپاهان و استقلال ساعت 16 امروز برگزار می شود. جلسه هماهنگی سرپرستان و مدیران دو تیم نیز ساعت 17 برگزار خواهد شد.
دیدار سپاهان و استقلال ساعت 20:30 فردا و از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حیدری: سپاهانی ها استرس زیادی دارند
هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم اگر بتواند فردا سپاهان را در اصفهان شکست دهد تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان پیش خواهد رفت.
* استقلال برای بازی با سپاهان آماده است؟
- کاملا آماده هستیم و با انگیزه بالا به مصاف سپاهان می رویم. اتفاقا بازیکنان استقلال به خاطر بردهایی که در بازیهای اخیر در اسیا داشته ایم روحیه خیلی خوبی دارند و می خواهند سپاهان را هم شکست دهند.
* این دیدار حساس را چطور می بینی؟
- به نظر من سخت ترین و جذابترین بازی این مرحله دیدار استقلال و سپاهان است. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم ارزش زیادی دارد. حضور در جمع 8 تیم آسیا اتفاق بزرگی ست که می تواند برای هرتیمی رخ دهد. معلوم است که هم استقلال و هم سپاهان برای برد می آیند و هر تیمی که هوشیارتر باشد و در خط دفاع کمتر اشتباه کند می تواند برنده شود.
* این موضوع که استقلال قهرمانی لیگ را به سپاهان واگذار کرد چقدر به شما انگیزه می دهد در این بازی برنده باشید؟
- صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به خودی خود انگیزه بالایی به بازیکنان می دهد تا برای برد تلاش کنند اما استقلال به دنبال اعاده حیثیت هم هست. ما با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم پس فاصله زیادی با سپاهان نداریم. در این بازی باید نشان دهیم استقلال برای قهرمانی شایسته تر بوده است. ضمن اینکه من فکر می کنم سپاهان برای رویارویی با استقلال استرس دارد چرا که خودشان می دانند ما با در اختیار داشتن همه بازیکنانمان قوی تر از سپاهان هستیم.
* برخی می گویند برنده این دیدار می تواند تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود. این حرف را قبول داری؟
- من هم همین طور فکر می کنم. امیدوارم تیمی که به مرحله بعدی صعود می کند استقلال باشد. استقلال این پتانسیل را دارد که قهرمان آسیا شود و ما برای به دست آوردن سومین ستاره آسیایی تلاش می کنیم.
* نقطه قوت سپاهان را در چه می بینی؟
- به نظر من خط حمله سپاهان از خط دفاع این تیم قوی تر است. سزار یکی از خطرناکترین مهاجمان سپاهان است که برای مهار او برنامه ویژه ای داریم.
* برای فصل بعد تصمیم گرفته ای کجا بازی کنی؟
- می خواهم به هواداران استقلال این اطمینان را بدهم که اگر در ایران بازی کنم حتما استقلالی خواهم ماند. در صورتی از استقلال می روم که پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشم که فعلا هم خبری نیست./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
روح پاک اسطوره بر فراز فولادشهر.جای حجازی خالیست...

"وقتی که رفتم متوجه می شوید که چقدر دوستم دارند"...واین حرفی بود که آتیلا دقایقی پس از رفتنش بر زبان آورد...
"وقتی که رفتم متوجه می شوید که چقدر دوستم دارند"...واین حرفی بود که آتیلا دقایقی پس از رفتنش بر زبان آورد...حجازی رفت ، وامروز،دوم خرداد ،حالا که یکسال از پرواز آسمانی عقاب می گذرد با ذره ذره وجودمان حس می کنیم که اسطوره ی این مردم به حق که در اعماق دل مردمانش جایگاه ویژه ای داشت.وقتی در هر زمان و هر ساعتی از شبانه روز بر سر مزارش حاضر می شویم می توان اوج این عشق و جایگاه را حس کرد چرا که مزار ناصرخان حجازی همیشه تمیز و مملو از گلبرگهای مغرور است و مردمان دیارش آنچنان عاشقانه دوستش می دارند که هرگز نمی گذارند مزارش رنگ و روی کهنگی و تنهایی بر خود بگیرد...ناصرخان خودش چه خوب می دانست که مردمانش چقدر دوستش دارند....چراکه خوب می دانست که از نسل مردانی است برای مردم وبه همین دلیل هم ماندگار شد برای همیشه...وچقدر امروز جای حجازی خالی ست ...امروز دوم خرداد است سالروز پر کشیدن عقاب از شهر کلاغ ها...امروز روزی سرنوشت ساز است و تیم محبوب حجازی و میلیونها هوادار عاشق می رود تا حماسه ای دیگر خلق کند و پیروزی ارزشمند در اصفهان را تقدیم کند به روح بزرگمردی که حالا یکسال از نبودنش می گذرد...به قول خانم شفیعی همسر مرحوم حجازی، ناصر امروز خانه نیست...او در اصفهان است و همچون گذشته های نه چندان دور حرص می خورد ، هیجان دارد و به بازیکنانش روحیه می دهد او در فولادشهر شاهد افتخار آفرینی تیم محبوبش خواهد بود و پسران قدرشناس آبی امروز پیروزی در سوپر جام آسیایی را تقدیم به روح پاک اسطوره تمام ناشدنی خواهند کرد. حجازی رفت...او از همان اول هم زمینی نبود، حالا بهشت هم دروازه بانی دارد به وسعت نام ناصر حجازی .می گفت:قرار بود سرمربی تیم ملی شوم ،رییس فدراسیون وقت همه هماهنگی هارا با من کرده بود اما فردای آن روز شخص دیگری به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد من هم گفتم ، شک نکنید من آن دنیا سرمربی تیم ملی می شوم...وامروز ناصر خان حجازی در بهشت برین سرمربی تیم ملی شده است.....! روحش شاد ویادش گرامی....
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
در حسرت ستاره سوم
دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر و در حضور 12 هزار سیصد و پنجاه و یک نفر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)اصفهان آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید
دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر و در حضور 12 هزار سیصد و پنجاه و یک نفر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)اصفهان آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سزار در دقیقه 8 و محسن بنگر در دقیقه 35 برای سپاهان گلزنی کردند.
کیم دونگ جی داور کره‌ای بازی به حنیف عمرا‌ن‌زاده، ساموئل و تیموریان از استقلال و محرم نوید‌کیا از سپاهان کارت زرد نشان داد.
در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی الجزیره امارات میزبان تیم الاهلی عربستان است که آن بازی در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد.
ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهدی جعفرپور، مهدی کریمیان، امید ابراهیمی، هاشم بیک‌زاده، محرم نویدکیا( از دقیقه 75 احمد جمشیدیان، جانواریو، جواهیر سوکای( از دقیقه 61 سید مهدی سیدصالحی) و سزار( از دقیقه 81 حسین پاپی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار
ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی( از دقیقه 40 یرکوویچ)، میثم حسینی( از دقیقه 69 محسن یوسفی)، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، ساموئل، خسرو حیدری، فریدون زندی( از دقیقه 80 میلاد میداودی) و آرش برهانی
سرمربی: پرویز مظلومی
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیموریان: تا ۶ ماه آینده خودم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام
هافبک استقلال گفت: تا ۶ ماه آینده خودم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام.
آندرانیک تیموریان در مقابل اصرار خبرنگاران برای صحبت گفت: حرفی برای گفتن ندارم و خودم را تا 6 ماه آینده ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام.
استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2 بر صفر مغلوب سپاهان شد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اظهار نظر بازیکنان استقلال بعد از حذف آسیایی

زندی: سپاهان باید پیروز می شد
هافبک تیم استقلال معتقد است این تیم شایستگی پیروزی را در دیدار مقابل سپاهان نداشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، فریدون زندی پس از شکست 2 بر صفر برابر سپاهان گفت: ما بد بودیم و باختیم. از امروز به تیم ملی فکر می‌کنم و باید خودمان را به اردوی تیم ملی برسانیم. موارد دیگر را به آینده موکول می‌کنیم.
وی ادامه داد: در بازی با سپاهان روز، روز ما نبود و باختیم. آنها خیلی بهتر از ما بودند و برنده شدند.
عمران‌زاده: مستحق حذف شدن بودیم
حنیف عمران‌زاده خاطرنشان کرد:‌ تیم ما اصلا خوب نبود. سپاهان بهتر و جنگنده‌تر بازی کرد. آنها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال مستحق حذف شدن بود یا خیر، گفت: صددرصد مستحق حذف شدن بودیم. ما اصلا خوب نبودیم.
وی درباره اینکه مشکلات مالی در نتیجه این مسابقه تاثیر داشت، عنوان کرد: وقتی وارد زمین می‌شویم دیگر به مشکلات مالی فکر نمی‌کنیم.
عمران‌زاده درباره اینکه با بنگر بحثش شد، گفت: با بنگر بحثی نداشتم من او بچه محل هستیم در یک صحنه یکی از بازیکنان سپاهان مشغول روپایی زدن بود و تیم ما را تخریب می‌کرد و من در این خصوص با بنگر صحبت کردم.
عمران‌زاده در پایان گفت: یک فرهاد مجیدی داشتیم که از جمع ما رفت اما با وجود احترامی که برای سپاهانی‌ها قائلم و نمی‌خواهم به آنها بی‌احترامی کنم، باید بگویم فرهاد مجیدی به کل سپاهان می‌ارزید.
منتظری: می‌توانستیم بهتر باشیم اما خسته بودیم
پژمان منتظری پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل سپاهان در خصوص اینکه علی حمودی باید زودتر تعویض می‌شد، اظهار داشت:‌ من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم فقط می‌توانم این را بگویم که می‌توانستیم بهتر کار کنیم اما به دلیل خستگی این اتفاق رخ نداد.
وی افزود: 3 روز به دلیل سرماخوردگی با تیم تمرین نداشتم و با آمپول به میدان آمدم. اگر سرحال‌تر بودیم، نتیجه بهتری می‌گرفتیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری: تماشاگران خط گرفته بودند.در استقلال باید پاک‌سازی شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد تماشاگرانی که در پایان دیدار با سپاهان علیه نفرات این تیم شعار می‌دادند خط گرفته بودند
منصور پورحیدری درباره شکست 2 بر صفر استقلال برابر سپاهان گفت: یکی از بدترین بازی‌های دو سال اخیر استقلال را شاهد بودیم. این مسئله باید بررسی شود و ببینیم چرا شکست خوردیم.
پورحیدری در پاسخ به این سؤال که آیا فرصتی برای بررسی هست، گفت: در هر صورت هیئت مدیره و مدیرعامل باید جلسه ای بگذارند و صحبت کنند ولی اعتقاد دارم باید در اینجا پاک سازی شود و منظورم زیربنایی است. حتی اگر قرار است شخص دیگری بیاید باید با برنامه باشد. چون مشکلات زیادی وجود دارد و همه باید بدانند چه کسی به عنوان مربی و مدیر می آید.
سرپرست تیم استقلال درباره شعارهای هواداران استقلال علیه خودش گفت: نمی خواهم بگویم عده ای از تهران آمدند تا شعار دهند اما این مسئله اتفاق افتاده و به خیلی ها توهین شد که نباید می شد.
پورحیدری گفت: زمانی که در رختکن بودیم تصور می کردم هواداران به خاطر اینکه من کنار سرمربی هستم شعار می دهند اما وقتی دیدم علیه تعدادی دیگر از نفرات باشگاه و مجتبی جباری شعار سر داده می شود فهمیدم این مسائل خط و خط بازی است و همه چیز از قبل تعیین شده بود.
سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که امکان دارد این کادرفنی بماند گفت: همه چیز به نظر هیئت مدیره بستگی دارد اما به نظر من در اینجا باید پاک سازی صورت گیرد و جلوی خیلی از اتفاقاتی که امسال افتاد را بگیریم.
فارس
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارشگر واژه "خلاص" عرب‌ها را فراموش کرد!
گزارشگر بازی سپاهان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با گزارش یک‌جانبه، بسیاری از موارد را نادیده گرفت.
بازی شب گذشته سپاهان و استقلال با همه خوشی ها و ناراحتی هایش برای هواداران دو تیم به پایان رسید و زردپوشان اصفهانی با برتری 2 بر صفر به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافتند.
مثل همیشه آنچه از این مسابقه به یادگار می ماند همین لحظات متضاد شادی و ناراحتی‌ها است و اینکه سپاهان توانست با پیروزی بر یک تیم ایرانی به مرحله بالاتری برود. گذر زمان از یادمان خواهد برد که چرا هواداران سپاهان این هجمه سنگین را علیه رحمتی ایجاد کردند. اینکه بازیکنان استقلال انگار وزنه به پاهایشان بسته بودند و اینکه مرزبان چطور کنار زمین با حرکات عجیب و غریبش روی اعصاب دروازه بان استقلال پیاده‌روی می کرد و خیلی مسائل دیگر هم از یادمان خواهد رفت، اما شب گذشته به یمن گزارشگر بازی شاید دیگر همه این مسائل یادمان نرود و تا مدت ها در گوشه ذهنمان بماند.
شاید تا سال های سال هیچ هوادار استقلال نخواهد برای یک دقیقه هم که شده فیلم این بازی را تماشا کند. نه اینکه فکر کنید به خاطر شکست تیمش هواداران این تیم نخواهند این بازی را تماشا کنند بلکه شیوه گزارش گزارشگر بازی در دقایقی از بازی به حدی یک طرفه بود که برای آبی ها سوهان روح شده بود و آنها را آزادر می‌داد.
شاید این اصلی ترین دلیل برای ندیدن دوباره بازی سپاهان و استقلال برای آبی ها باشد.
سخنی داریم با صدا و سیما، سخنی داریم با گزارشگری که شب گذشته برای دقایقی یادش رفت دیدار سپاهان و استقلال اگر چه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، اما در دو طرف میدان هر دو نماینده ایرانی بودند و بازی هم جنبه ملی داشت.
با نوشتن این مطلب سخنی داریم با همه دست اندرکاران برنامه های ورزشی و اینکه اگر با دقت به صحبت های گزارشگر بازی گوش می سپاردند متوجه برخی خلاء‌ها خواهند شد. کاستی هایی که چند صباحی است بینندگان و علاقمندان به فوتبال را آزار می دهد.
در باب کاستی گزارش‌های ورزشی به خصوص در زمینه فوتبال، مقالات و یادداشت های زیادی از سوی رسانه های مختلف نوشته شده اما به نظر گوش شنوایی نیست.
گزارشگر مسابقه حساس شب گذشته سپاهان و استقلال شاید توانست با آوایی هیجانی، حساسیت بازی را بالا ببرد، اما در مورد نحوه بیان برخی واژه ها و جملات، یک طرفه به قاضی رفت و باعث دلخوری استقلالی ها شد.
در فوتبال حرفه ای، نبرد شب گذشته سپاهان و استقلال امری کاملا طبیعی بود، اما گزارشگر بازی خیلی از موارد را رعایت نکرد و با گزارش یک جانبه شرایط برابری را حداقل در حوزه رسانه آن را تغییر داد.
همه می دانند که در سال های اخیر با وجود تعیین سقف قرارداد خیلی تیم ها برای خرید ستاره ها این قانون را دور زده و با پرداخت رقم های میلیونی بازیکنان مورد نظرشان را جذب کرده اند که در این راستا استقلال و سپاهان بیش از دیگران مورد نقد قرار گرفته‌اند.

از یاد نبرده ایم و همه به خوبی می دانیم که قیمت بازیکنان سپاهان کم‌تر از بازیکنان تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس و ....نیست. همه خوب می دانیم که سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جانواریو، عمادرضا، ابراهیم توره، سید جلال حسینی و ..... چگونه به سپاهان رفته اند.
شب گذشته گزارشگر تلاش می کرد که با تکرار واژه "بازیکنان میلیاردی استقلال" به مخاطبان بگوید که سقف قرارداد برای آبی ها رعایت نشده و آنها هزینه های کلانی را پرداخت کرده اند، دریغ از اینکه همین شرایط در سپاهان هم وجود داشته و اکثریت تیم ها هم چنین وضعیتی داشته اند، اما نکته اساسی در بیان موضوع آن هم در رسانه ملی است. گفتاری که می تواند در افکارعمومی مورد قضاوت قرار بگیرد و اگر در بیان آن انصاف نباشد باعث گمراهی بسیاری خواهد شد.

حتی بهتر از خود آقای گزارشگر می دانیم که در فوتبال حرفه ای جهان نیز ستاره های برزگ جهان هم ضربات آزاد را خراب می کنند یا بهترین فرصت ها را هم از دست می دهند. وقتی مجتبی جباری ضربات آزاد را خراب می کند، آقای گزارشگر این بازیکن ملی را به یک بچه آماتور تشبیه می کند.

در فوتبال کنونی جهان به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه تا آخرین دقیقه هیجان حکفرماست و هیجان در میان علاقمندان موج می زند، اما نکته جالب اینجاست که گزارشگر بازی شب گذشته از دقیقه 60-70 بازی را برای استقلال و هوادارانش تمام شده می دانست و زودتر از داور و دیگران سوت پایان بازی را به صدا درآورده بود.
به جملات زیر دقت کنید:
"ضربه ای که جباری زد یک بچه آماتور بهتر می توانست بزند، بازی دیگر تمام شده است و استقلال رفته رفته باید از این جام خداحافظی کند، در استقلال هزینه های میلیاردی شده، سه بازیکن استقلال به زحمت توانستند توپ را بگیرند. این تیم یک تیم میلیاردی است، انصافا سپاهان بدون اشتباه بوده است، شماری از هواداران استقلال در حال ترک ورزشگاه هستند و عده دیگری شوک زده بازی را تماشا می کنند، باید دید خطای برهانی روی بنگر کارت دارد یا خیر و ....."
و دیگر چه باید گفت؟ همه این جملات و خیلی جملات دیگر برای بهم ریخته شدن اعصاب هواداران یک تیم کافی نیست؟ مگر نه اینکه بازی شب گذشته برای ایران یک بازی ملی به شمار می رفت آیا بهتر نبود صدا و سیما از گزارشگری بی طرف و ملی برای گزارش این مسابقه استفاده می کرد؟ سپاهان میزبان بود و شکی در آن نیست اما وقتی گزارشگری نمی تواند احساسات و تمایلات شخصی و تعصبات شهر خود را کنترل کند چرا باید گزارش بازی به این مهمی به او سپرده شود؟ مگر هواداران استقلال چه هیزم تری به او فروخته بودند که باید 90 دقیقه صحبت هایی این گزارشگر که گاهی به توهین برمی گشت را تحمل می کردند.
دیشب که صحبت های یک جانبه این گزارشگر را گوش کردیم یک لحظه به این نتیجه رسیدیم که او با یک گزارشگر کشورهای عربی چه فرقی می کند؟ این گزارشگرهای عربی هستند که وقتی تیمشان در هر دقیقه اییه نماینده از ایران گل می زند با صدای بلند و گوش خراش خود می گویند"خلاص".
به هیچ وجه بحث جانبداری از استقلال نیست. شب گذشته سپاهان تیم بهتری بود و مزد برتری خود را هم گرفت. این تیم به حدی از استقلال برتر بود که اعضا کادرفنی و بازیکنان استقلال در مصاحبه های پایان بازی به آن اعتراف کردند و این پیروزی هم نوش جان همه سپاهانی ها، اما انصاف هم چیز خوبی است. گاهی در جریان بازی یادمان می رفت که همین استقلال قهرمان جام حذفی شده، همین استقلال 2 بار در آسیا قهرمان شده و دو ستاره روی پیراهنش دارد. این رسم برخورد با چنین تیمی نبود. شاید چنین گزارش هایی عاملی هستند تا برخی از بینندگان تلویزیونی مسابقات حساس فوتبال را مجبور مجبور می شوند با صدای خاموش تماشا کنند.
هر چند که می دانیم هر چه به جایی نرسد فریاد است. خوب می دانیم که خیلی از مردم و هواداران شکایات خود به روابط عمومی صدا و سیما بابت چنین گزارش های ضعیفی ارائه کرده اند اما چه فایده. کورسوی امیدمان به تاسیس شبکه ورزش است و اینکه بلکه برنامه سازان این شبکه با نگاه تخصصی تر و احترام بیشتر به مخاطب به فکر پرورش نیروهای متخصص باشند تا گزارش ها هم در سطح حرفه ای تر و اصولی تر به مخاطبان ارائه شود.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
کناره گيري فتح الله زاده از مديرعاملي استقلال ...

کناره گيري فتح الله زاده از مديرعاملي استقلال ...

.
.
.

علي فتح الله زاده که مديريت عامل باشگاه استقلال تهران را بر عهده داشت، در نامه اي خطاب به وزير ورزش و جوانان، به طور رسمي استعفا کرد!!!


،

به گزارش مشرق ، علي فتح الله زاده که در فصل گذشته مديريت عامل باشگاه استقلال تهران را برعهده داشت، در نامه اي که براي محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان ارسال کرد، به صورت رسمي کناره گيري خود را از اين سمت اعلام کرد.

اين اتفاق در حالي روي داد که از مدت ها قبل شائبه هايي در مورد تغييرات در راس اين باشگاه پرطرفدار به گوش مي رسيد.

در اين بين، اظهارات رسولي نژاد (عضو هيئت مديره استقلال و معاون وزير ورزش) در کوران ديدارهاي هفته هاي پاياني مبني بر تحولات در راس اين مجموعه، موجب ايجاد حواشي زيادي شده و اين تيم را با مشکلات متعددي مواجه کرده بود.

فتح الله زاده در حالي از اين باشگاه جدا مي شود که استقلال در اين فصل توانست عنوان نخست جام حذفي را از آن خود کند.

اين تيم آبي پوش در ليگ برتر نيز بر سکوي سوم ايستاد و در روز آخر، از رسيدن به جام قهرماني باز ماند.

اين تيم در ديدار حذفي ليگ قهرمانان آسيا در مصاف با سپاهان اصفهان (قهرمان اين دور ليگ برتر و تنها تيم ايراني باقي مانده در رقابت هاي قاره اي) شکست را در فولاد شهر پذيرا شد.

در روزهاي اخير، ورزش کشور شاهد تغيير در برخي بخش هاي خود نيز بود که با شگفتي کارشناسان و دلسوزان مواجه شده بود.

اکنون، به نظر مي رسد اين تيم پرهوادار نيز با تحولاتي اين چنيني مواجه است ... :warn:
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
24 ساعت سرنوشت ساز در انتظار استقلال !
در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره ادامه حضور پرویز مظلومی و علی فتح الله زاده در استقلال شنیده شد و حالا جلسه فردای هیئت مدیره، کلیدی ترین اتفاق این برهه زمانی است.
در جلسه فردا قرار است درباره حضور علی فتح الله زاده به عنوان مدیر استقلال تصمیم گیری شود و همین موضوع است که صاحب نیمکت آبی ها در لیگ دوازدهم را قطعی می کند که امیر قلعه نویی است یا پرویز مظلومی؟طبق اخبار رسیده، هیئت مدیره استقلال و در راس آنها احمد رسولی نژاد از ابتدای سال 91 با قلعه نویی مذاکره کرده و مظلومی هم 24 ساعت بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه کرد و گفت تازه کارش در این تیم شروع شده.
* نجف نژاد برای استقلال تصمیم می گیرد؟
ماندن یا رفتن علی فتح الله زاده از مدیریت استقلال باعث شده یک جبهه بندی کامل در هیئت مدیره این تیم به وجود بیاید. فتح الله زاده در چند جلسه گذشته گفته که تمایلی برای حضور به عنوان مدیر عامل ندارد و می خواهد تنها فقط یکی از اعضای هیئت مدیره باشد. این گفته البته بیشتر به یک تعارف شبیه بود ولی رییس هیئت مدیره این اظهارنظر را جدی گرفته. علی فتح الله زاده، امیدوار رضایی و جواد زرینچه، سه عضوی هستند که در جلسه فردا می خواهند به حضور مدیر عامل فعلی رای بدهند ولی از سوی دیگر احمد رسولی نژاد، عبدالرضا ساور و حسین فرزامی هم جبهه مخالف ماندن فتح الله زاده در این پست هستند و همین تساوی است که نشان می دهد مقداد نجف نژاد چه نقش کلیدی‌ای در تعیین مدیر عامل استقلال دارد. هر دو گروه سه نفره طی این چند روز اخیر تلاش کرده اند به نحوی مدیر عامل قبلی استقلال را با خود همراه کنند ولی نجف نژاد در این مدت فقط حرفها را گوش کرده و هنوز هیج اظهارنظری نکرده تا مشخص نشود کفه ترازو را به نفع فتح الله زاده سنگین می کند یا علیه او؟
* زرنگ مثل امیدوار رضایی
امیدوار رضایی، اصلی ترین گزینه جانشینی فتح الله زاده روی صندلی مدیر عاملی استقلال است ولی نماینده پیشین مجلس به قدری زرنگ است که فعلا با حمایت از فتح الله زاده، خودش را حامی او جلوه دهد. رضایی در مجلس نهم موفق نشده رای بیاورد و بنابراین وقت کافی برای رفع و رجوع کردن کارهای استقلال دارد و البته بیشتر هم می تواند به ریاستش بر بیمارستان لقمان برسد. رضایی در صورت ماندن فتح الله زاده، حامی او بوده و برنده بازی است و اگر فتح الله زاده نماند هم به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب می شود و می تواند از قدرت حاجی در نقل و انتقالات استفاده کند و این یعنی رضایی در هر صورت، برنده این جنگ قدرت است.
* لیست قلعه نویی
محتمل ترین اتفاق استقلال این است که پرویز مظلومی تحت هیچ شرایطی در این تیم نمی ماند چه فتح الله زاده مدیر عامل بماند و چه برود. امیر قلعه نویی اصلی ترین کاندیدای نیمکت استقلال است و رییس هیئت مدیره هم به دوستانش گفته آمدن او قطعی است. کار تا بدانجا پیش رفته که حتی لیست بازیکنان موردنظر قلعه نویی هم برای استقلال به دست هیئت مدیره رسیده، لیستی که در آن محمد نزهتی و محمد آبشک و سیاوش اکبرپور و امیر حسین صادقی و فابیو جان واریو و چند بازیکن لیگ یکی دیده می شوند. نکته اصلی اینجاست که با آمدن قلعه نویی، جباری رفتنی است البته اگر فتح الله زاده نماند. حاجی در صورت ماندن به عنوان مدیر عامل گفته قلعه نویی و جباری را آشتی می دهد./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ادعای سیاوش اکبرپور : استقلال خانه من است !!!
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تمایل دارد فصل آینده در جمع آبی پشوان پایتخت حضور داشته باشد.
سیاوش اکبرپور پنا، اظهارداشت: من سال خوبی را در تراکتورسازی سپری کردم و هنوز تکلیفم با این تیم معلوم نیست. در تبریز احساس راحتی می کردم و با آرامش فوتبالم را بازی کردم. تراکتورسازی یکی از تیمهایی است که بهترین هواداران را در اختیار دارد که واقعا به بازیکنان انگیزه و دلگرمی می دهند. این تیم با چنین هوادارانی می تواند در آسیا هم نتایج خوبی کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته؟ گفت: فعلا کنار خانواده ام در حال استراحت هستم. من فصل خوبی را در تراکتورسازی پشت سر گذاشتم و در حال حاضر از چند تیم پیشنهاد دارم. می خواهم همه پیشنهاداتم را بررسی کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرم.

اکبرپور درباره احتمال حضورش در استقلال گفت: بهترین خاطرات فوتبالی من در استقلال رقم خورده اند. اتفاقاتی باعث شد من از این تیم جدا شوم اما صادقانه می گویم خیلی دوست دارم دوباره به استقلال برگردم و فصل آینده برای این تیم بازی کنم. استقلال خانه من است و باید ببینم شرایط برای بازگشت مهیا هست یا نه. به احتمال زیاد ظرف چند روز آینده تیمم را معرفی می کنم.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک گزینه به گزینه های مربیگری استقلال اضافه شد
میشاییل هنکه نیز در لیست گزینه های مربیگری استقلال برای فصل آتی قرار گرفت.
قرار است فردا هیئت مدیره استقلال تشکیل جلسه دهد و در این جلسه پیرامون مدیرعامل و سرمربی فصل آینده استقلال تصمیم گیری شود.
علاوه بر قلعه نوعی،مظلومی و کریستوف دام،میشاییل هنکه نیز در لیست گزینه های مربیگری استقلال برای فصل بعد قرار گرفته است.
بررسی ها حاکی از آن است که امیر قلعه نوعی شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارد./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسولی نژاد: مدیرعامل بعدی استقلال سابقه مدیریت در باشگاه را دارد!

استقلال در حالی که 14 امتیاز با سپاهان فاصله داشت و بسیاری از کارشناسان در آغاز نیم‌فصل دوم آبی‌های کهکشانی را قهرمان لیگ می‌دانستند و حتی معتقد بودند این استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود خواهد کرد.
اما استقلال در لیگ «سوم» و از لیگ قهرمانان هم حذف شد تا تغییرات در این باشگاه به مراحل اجرایی برسد. دیروز به سراغ سیداحمد رسولی‌نژاد رفتیم و با او در مورد مسائل مختلف استقلال از جمله مسئولان آینده این تیم گفت‌وگویی را انجام دادیم که متن آن را می‌خوانید:

* آقای رسولی‌نژاد از بازی سپاهان آغاز کنیم. شما این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردید، نظرتان در این خصوص چیست؟

به طور کلی استقلال نتوانست نمایش خوبی از خود در زمین داشته باشد. اکثر بازیکنان به هیچ‌وجه در حد و اندازه خودشان نبودند. ما در طول بازی نتوانستیم موقعیت‌های گلزنی به وجود بیاوریم. به نظر من فقط آندرانیک تیموریان در حد و اندازه خودش بود. حتی زمان برگشت در فرودگاه برخی هواداران استقلال پیش من آمدند و از نحوه بازی تیم ایراد گرفتند.

* با این تفاسیر موج تغییرات در باشگاه استقلال به بازیکنان هم خواهد رسید؟

فکر می‌کنم نقطه مشترک استقلال و بارسلونا نداشتن مهاجم سرزن است. ما ابتدا بازیکنان اصلی تیم را حفظ می‌کنیم و در نقاطی که ضعف داریم با هماهنگی کادرفنی بازیکنان قوی جذب خواهیم کرد. در همین ارتباط لیستی هم از قلعه‌نوعی‌ و سایر کاندیداهای مربیگری گرفته‌ایم که باید ببینیم کدام‌ها را می‌توانیم جذب کنیم.

* قرار بود جلسه هیات‌مدیره دیروز برگزار شود. دلیل لغو این جلسه چیست؟

ما در جلسه بعدی هیات‌مدیره تصمیمات مهمی در خصوص کادرفنی و مدیرعامل آینده باشگاه خواهیم گرفت، از این رو حضور تمامی اعضا در جلسه الزامی است. با توجه به برگزاری جلسه علنی دیروز مجلس و عدم حضور آقایان نجف‌نژاد و امیدوار رضایی ما تصمیم گرفتیم این جلسه را روز یکشنبه برگزار کنیم.

* گزینه‌های سرمربیگری استقلال چه کسانی هستند؟ آیا شما با قلعه‌نوعی‌ مذاکره‌ای داشته‌اید؟

در خصوص سرمربیگری استقلال یک گزینه خارجی به همراه آقایان مظلومی و قلعه‌نوعی‌ جزو کاندیداهایی هستند که قرار است مدیرعامل با این نفرات مذاکراتی داشته باشد و پس از آن نتایج آن را در جلسه آینده به هیات‌مدیره گزارش کند. سپس در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود. در مورد احتمال انتخاب این افراد هم باید بگویم این نفرات شانس برابری برای سرمربیگری فصل آینده دارند.

* مربی خارجی استقلال چه شخصی است؟

تا قطعی شدن مذاکرات بهتر است نام این مربی اعلام نشود. اما طی امروز و فردا قطعا مذاکرات به نتیجه می‌رسد.

* در خصوص مدیر عامل چه گزینه‌هایی مطرح هستند؟

ابتدا باید بگویم نظر نهایی در خصوص مدیرعامل باشگاه را وزیر محترم ورزش می‌دهند و ما فقط گزینه‌هایی را به ایشان معرفی می‌کنیم. به هر حال آقای فتح‌‌اله‌زاده در چند جلسه هیات‌مدیره اعلام کردند که می‌خواهند فقط عضو هیات‌مدیره باشند، بنابراین ایشان جزو گزینه‌های ما نیستند. اما رفتن وی منوط به نظر وزیر است. در خصوص مدیرعامل بعدی هم این فرد باید هم استقلالی باشد و هم سابقه مدیریت در باشگاه و لیگ‌برتر را داشته باشد.

* در خصوص آمدن مجیدی گویا یکی از اعضای هیات‌مدیره با او صحبت کرده است؟

خیر از باشگاه کسی به او تماس نگرفته اما بنده از طریق یک فرد واسطه به آقای مجیدی گفتم استقلال خانه مجیدی و مجیدی‌ها است و از بازگشت او همیشه استقبال می‌کنیم.


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
با رحمتی از فولادشهر تا فرودگاه : اصقهانیهای بی معرفت !
سیدمهدی رحمتی سنگربان ملی پوش استقلال روز بدی را مقابل سپاهان پشت‌سر گذاشت. چه از لحاظ فنی که 2 گل دریافت کرد و چه از لحاظ مسائل جانبی!
زمانی که استقلال توانست نسف‌قارشی ازبکستان را شکست دهد و حریف سپاهان شود، کری‌هایی بین سپاهانی‌ها و استقلالی‌ها در گرفت. مربی با مربی، بازیکن علیه بازیکن! اما رحمتی در تمرینات تیمش برای بازی با سپاهان از هم‌تیمی‌هایش درخواست کرد جواب کری‌های سپاهانی‌ها را ندهند.
قصه از کجا شروع شد؟
در روز بازی و درست دو ساعت قبل از آن و در شرایطی که فولادشهر کاملا پر شده بود، هواداران سپاهان شعارهایی علیه رحمتی سر دادند. جالب است بدانید از استقلالی‌ها فقط رحمتی بود که مورد لطف اصفهانی‌ها قرار می‌گرفت! البته با ورود علیرضا مرزبان مربی سپاهان پرویز مظلومی هم مورد عنایت قرار گرفت و مرزبان نیز هواداران تیمش را برای تشویق بیشتر تحریک کرد.
در این میان و هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم درست 30 دقیقه قبل از بازی شعارها علیه رحمتی شدت گرفت. هواداران سپاهان فراموش کرده بودند که رحمتی زمانی پیراهن سپاهان را بر تن کرده بود. این شعارها که از سه طرف ورزشگاه فولادشهر به وضوح شنیده می‌شد، تاثیر منفی روی اعصاب و روان رحمتی داشت و از قیافه سنگربان ملی‌پوش این مسئله کاملا مشهود بود.
رحمتی گفت تعویضم کنید
با آغاز سوت بازی باز هم هواداران سپاهان ول‌کن رحمتی نبودند و شعارهای خود را علیه او ادامه دادند. کم‌کم کار به توهین و ناسزا هم کشیده شد. عجیب این که هیچ کس از سپاهان عکس‌العملی نشان نداد تا هواداران آرام شوند.
آنهایی که در ورزشگاه بودند به عینه دیدند که بعد از به ثمر رساندن گل دوم سپاهان، هواداران دست از سر رحمتی برنداشتند. رحمتی از کادرفنی خواست تا تعویضش کنند اما درخواست او مورد موافقت کادرفنی قرار نگرفت.
در این میان حنیف عمران‌زاده مدافع تنومند استقلال مانع انجام این کار شد و با بوسیدن روی رحمتی از او خواهش کرد به بازی ادامه دهد. اما رحمتی دیگر طاقت شنیدن دشنام‌ها را نداشت.
رسیده بود بلایی...
با سوت پایان نیمه اول رحمتی اعتقاد داشت مرزبان عامل اصلی تحریک تماشاگران است و قصد داشت به طرف او حمله کند اما بازیکنان دو تیم استقلال و سپاهان مانع این کار شدند و سیدجلال حسینی با گرفتن رحمتی او را از درگیری دور کرد و با گذاشتن دست خود روی دهان رحمتی مانع از دشنام دادن او شد.
رحمتی در رختکن فشار سنگینی را تحمل می‌کرد و سپس با گفتن جمله «من در نیمه دوم بازی نمی‌کنم» گریه کرد. بازیکنان، مربیان و حتی فتح‌اله‌زاده او را دلداری دادند تا دوباره در نیمه دوم به میدان برود و بالاخره رحمتی که کمی آرام شده بود راضی شد بازی کند اما شعار هواداران زردپوش سپاهان همچنان ادامه داشت البته با این تفاوت که در نیمه دوم مرزبان و سیدصالحی از تماشاگران درخواست می‌کنند تا فحاشی نکنند، با این حال سپاهانی‌ها ول‌کن نبودند.
دلداری به عقاب
بازی تمام شد و رحمتی نیز از سوی چند سپاهانی مثل نویدکیا، سیدصالحی و سیدجلال حسینی مورد دلداری قرار گرفت. البته کرانچار و خود علیرضا رحیمی نیز وارد ماجرا شدند. رحمتی نیز هنگام خروج از زمین بازی با دست خود به مرزبان اشاره کرد و او را عامل اصلی این جنجال دانست.
تنها در اتاق!
رحمتی بعد از خروج از رختکن اصلا حال و روز خوبی نداشت و با عذرخواهی از خبرنگاران و گزارشگران سوار اتوبوس استقلالی‌ها شد. کاروان استقلال در نیمه‌های بامداد روز چهارشنبه به هتل کوثر اصفهان محل اقامت خود رسید و رحمتی سریعا به اتاقش پناه برد. رحمتی صبح دیروز که در فرودگاه اصفهان به همراه کاروان استقلال قصد بازگشت به تهران را داشت در گوشه‌ای آرام نشسته بود و با IPAD خود مشغول بود. زمانی که تیم به تهران رسید، رحمتی با بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال خداحافظی کرد. رحمتی که روحیه خود را بازیافته بود با لبخندی آرام سعی کرد آن اتفاقات را فراموش کند. او به آینده فکر می‌کند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آندو: شاید فصل بعد خارج از ایران باشم
خیلی‌ها می‌خواهند در مورد استقلال سوال کنند که من حرفی ندارم. ما قهرمان جام حذفی شدیم ولی لیگ برتر را از دست دادیم و از آسیا هم کنار رفتیم. همه چیز در این خصوص روشن است
آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال قراردادش با این تیم به پایان رسیده است.

او هم مثل خیلی از ستاره‌های این تیم آخرین بازی فصل جاری را مقابل سپاهان انجام داد ولی وضعیت آندو برای سال آینده و ادامه همکاری با باشگاه استقلال مشخص نیست. شکست مقابل سپاهان به طور حتم یکی از تلخ‌ترین باخت‌های استقلال در این فصل بود.

در شروع مصاحبه قصد داشتیم با آندو در مورد این بازی حرف بزنیم ولی او بلافاصله گارد گرفت و گفت:«‌ بازی با سپاهان تمام شد و ما این فصل را به اتمام رساندیم. دوست ندارم در مورد استقلال حرف بزنم و الان تمرکزم روی تیم ملی است چرا که ایران بازی‌های مهمی را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در پیش دارد.»

بعد از بازی با سپاهان نقل قولی از آندو بر روی برخی سایت‌های خبری منتشر شد مبنی بر اینکه او قصد ندارد تا 6 ماه مصاحبه کند. از آندو در این خصوص صحبت کردیم که او اینگونه جواب داد:« من این جمله را به شوخی گفتم ولی فکر می‌کنم اگر کمتر مصاحبه کنم بهتر است. خیلی‌ها می‌خواهند در مورد استقلال سوال کنند که من حرفی ندارم. ما قهرمان جام حذفی شدیم ولی لیگ برتر را از دست دادیم و از آسیا هم کنار رفتیم. همه چیز در این خصوص روشن است.»

خیلی‌ها دوست دارند بدانند تیموریان سال آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهی همکاری‌ات را باشگاه استقلال برای فصل آینده هم ادامه بدهی می‌گوید:« فعلا هیچ چیز معلوم نیست و من تصمیمی برای سال آینده نگرفته‌ام. با هیچ تیمی هم مذاکره نکردم و باید منتظر بمانم تا ببینم در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

از مدت‌ها قبل شایعه حضور تیموریان در کشورهای عربی مطرح شد ولی آندو قبل از اینکه بازی‌های استقلال تمام شود دوست نداشت در این مورد حرف بزند. از این بازیکن می‌پرسیم که آیا برای فصل آینده این احتمال وجود دارد که دوباره به خارج بروی و او اینگونه جواب می‌دهد:«‌ چند تیم لیگ برتری با مدیربرنامه‌هایم صحبت کرده‌اند و ظاهرا پیشنهاد خارجی هم دارم. من باید شرایط پیشنهاد خارجی‌ام را بررسی کنم و اگر همه چیز مناسب و مورد نظر من بود شاید فصل آینده در خارج از ایران بازی کنم. اگر هم شرایط فراهم نبود ترجیح می‌دهم در ایران بمانم. فعلا وضعیتم معلوم نیست و حالا باید ببینم بعد از اردوی ترکیه چه شرایطی به وجود خواهد آمد.»

این روزها انتخاب مربی فصل آینده استقلال یکی از سوژه‌های جذاب رسانه‌ها است. از آندو در مورد وضعیت پرویز مظلومی و شایعه بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌ من یک بازیکن هستم و انتخاب سرمربی استقلال هیچ ارتباطی به من ندارد. یک فوتبالیست وظیفه دارد به قراردادی که با باشگاه دارد عمل کند و وظایفش را به عنوان یک بازیکن انجام دهد.»

 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
فرهاد مجیدی با پرچم ایران بعد از قهرمانی با الغرافه ...

فرهاد مجیدی با پرچم ایران بعد از قهرمانی با الغرافه ...



.
.
.
.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال حال فرهاد مجیدی با تیم الغرافه فاتحه جام حذفی باشگاه های قطر شداند!!








.
.
.


 

m.a.r.y.jooon

عضو جدید
بازگشت قلعه نويي

بازگشت قلعه نويي

سلاااااااام بروبچه هاي ابيه گل:smile:



ديروز اخبار ورزشي گفت : قلعه نويي با استقلال قرارداد بسته..



بزن به افتخارش..:w17:
 
Similar threads

Similar threads

بالا