► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاریخچه رویارویی های استقلال و شاهین : استقلال در لیگ برتر نباخته!

تمرین استقلال امروز برگزار نشد تا آنها با یک جلسه تمرین که فردا ساعت 14 برگزار می کنند راهی بوشهر شوند. آنها بعد از بازی با الجزیره یک جلسه تمرین سبک در امارات برگزار کردند و پنجشنبه شب به تهران رسیدند. شاهین و استقلال در حالی روز یکشنبه مقابل هم قرار می گیرند که تیم پایتخت نشین برای قهرمانی می جنگد و نماینده بوشهر برای بقا تلاش دارد. این دو تیم در لیگ برتر تا کنون 5بار با هم روبرو شده اند که استفلال 4بار برنده شده و یک بار دوتیم به تساوی رسیده اند. آنها سه بار هم در جام حذفی مقابل هم قرار گرفته اند که سهم استقلال دو برد و سهم شاهین یک برد بوده است. هر سه دیدار در وقت قانونی برنده نداشته و دو بازی آن به ضربات پنالتی کشیده است. در مجموع از 8بار جدال این دوتیم استقلال 6برد، یک مساوی و یک باخت داشته .تاریخچه این دیدارها را با هم مرور می کنیم:

لیگ برتر فصل ۸۹-۱۳۸۸-دور رفت
ورزشگاه آزادی:استقلال تهران۲-شاهین بوشهر۱

گلها:رضا عنایتی،آرش برهانی(استقلال)محمد احمدپوری(شاهین)

سرمربی استقلال تهران:عبدالصمد مرفاوی

سرمربی شاهین پارس جنوبی بوشهر:محمود یاوری

لیگ برترفصل 1388-89-دور برگشت

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر- شاهین صفر استقلال یک

گل: رینالدو(پنالتی)

سرمربی شاهین: محمود یاوری

سرمربی استقلال: مرفاوی

لیگ برتر فصل ۹۰-۱۳۸۹-دور رفت
ورزشگاه آزادی:استقلال تهران۲-شاهین پارس جنوبی بوشهر۱

گلها:فرزاد آشوبی(۲گل-پنالتی)(استقلال)ایمان حیدری(شاهین)

سرمربی استقلال تهران:پرویز مظلومی

سرمربی شاهین پارس جنوبی بوشهر:حمید استیلی

لیگ برترفصل 1389-90-دور برگشت

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر: شاهین صفر استقلال صفر

سرمربی شاهین: اکبرمیثاقیان

سرمربی استقلال: پرویز مظلومی

لیگ برتر فصل 1390-91-دور رفت

ورزشگاه آزادی: استقلال 3 شاهین 2

گلها: مجتبی جباری(3گل) استقلال و مسعود نظرزاده و لک چیرا( شاهین)

سرمربی استقلال: پرویز مظلومی

سرمربی شاهین: فیروز کریمی

جام حذفی سال 1383-مرحله یک شانزدهم

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

شاهین(1) 5استقلال (1)4(ضربات پنالتی)

سرمربی شاهین:محمود ابراهیم زاده

سرمربی استقلال: امیر قلعه نوعی

جام حذفی سال 1389-90-مرحله یک هشتم

ورزشگاه آزادی تهران

استقلال 1 شاهین صفر

گل: حنیف عمران زاده در وقت های اضافه

سرمربی شاهین: حمید استیلی

سرمربی استقلال: پرویز مظلومی

جام حذفی سال 1390- 91- مرحله فینال

ورزشگاه حافظیه شیراز

استقلال صفر(4) شاهین صفر(1)- ضربات پنالتی

بازیکنان استقلال تهران در لیگ امسال که سابقه گلزنی به شاهین بوشهر را دارند:

۱٫آرش برهانی:۱گل(با پیراهن استقلال تهران)

۲٫میلاد میداوودی:۲گل(با پیراهن استقلال اهواز)

۳٫حنیف عمران زاده:۱گل(با پیراهن استقلال تهران)

۴٫مجتبی جباری: 3گل(با پیراهن استقلال)

.بازیکنان امسال شاهین بوشهر که سابقه گلزنی به استقلال تهران را دارند:

۱٫علی انصاریان:۱گل(با پیراهن پرسپولیس تهران)

۲٫مرتضی عزیز محمدی:۲گل(با پیراهن پیکان تهران)

۳٫مسعود نظرزاده 1گل( با پیراهن شاهین)

4لک چیرا 1گل( با پیراهن شاهین)

هیچ یک از بازیکنان امسال استقلال سابقه بازی برای شاهین را ندارند

بازیکنان امسال شاهین که سابقه بازی برای استقلال را دارند:

۱٫وحید طالب لو به مدت ۸فصل

۲٫علی انصاریان به مدت ۱فصل

۳٫هادی شکوری به مدت ۳فصل

۴٫میثم منیعی به مدت ۲فصل( از این تیم جدا شد)

۵٫سعید بیات به مدت ۲فصل

پرویز مظلومی در دوران مربیگری تاکنون ۶بار برابر شاهین قرار گرفته که حاصل این ۶جدال،۳پیروزی-۲تساوی و یک شکست سنگین ۴-۱ با مس کرمان مقابل یاوری بوده است!

علی اصغر کامیاب برای اولین بار در قامت سرمربی مقابل استقلال قرار می گیرد

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
طالب‌لو: تلاش می‌کنم به بازی فردا برسم.نیازی به انتقام گرفتن از استقلال نیست

دروازه‌بان شاهین بوشهر می‌گوید که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به بازی فردا برابر استقلال برسد.

وحید طالب‌لو درباره مصدومیتش از ناحیه پا گفت:‌ روز گذشته در صحنه‌ای با یکی از بازیکنان تیم تک به تک شدم که این بازیکن به جای ضربه به توپ به مچ پایم ضربه زد. از شب گذشته تاکنون یخ‌درمانی کردم و امروز در تمرین فقط دور زمین راه رفتم. کمی درد دارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم که به بازی فردا مقابل استقلال برسم اما اگر هم به این بازی نرسیدم دروازه‌بانان خوب دیگری هم داریم که قبلا خودشان را نشان داده‌اند.
این دروازه‌بان گفت: با استقلال وضعیت مشابه‌ای داریم. استقلالی‌ها می‌خواهند برنده باشند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند و یا حتی به صدر جدول برسند. ما هم می‌خواهیم برنده باشیم تا از انتهای جدول جدا شویم و با امیدواری بیشتری مسابقات بعدی را پیگیری کنیم. بازی سختی داریم و بارها گفتم استقلال همیشه بزرگ است.
وی درباره اینکه شاهینی‌ها با انگیزه انتقام جام حذفی مقابل استقلال قرار می‌گیرند، اظهار داشت: نیازی به انتقام‌ گرفتن نیست. عملکرد تیم شاهین در فینال جام حذفی مثبت بود و هرگاه مردم از کار ما راضی باشند، یعنی عملکردمان مثبت است. کسی بابت شکست در فینال جام حذفی از شاهین خرده نگرفت. ما مردانه و جانانه تلاش کردیم اما قسمت نبود به جام برسیم. این هم از جذابیت و خاصیت فوتبال است. اکنون هم کمترین خواسته ما ماندن در لیگ برتر است.
طالب‌لو‌ در پاسخ به این سؤال که چرا وضعیت شاهین این‌چنین شده تصریح کرد: اکنون موقع مناسبی برای گفتن اتفاقات و مسائلی که باعث شد، تیم به بیراهه برود، نیست. توقف چند هفته‌ای در نتیجه‌گیری داشتیم، اما اکنون به شرایطی رسیدیم که همه یکدل شده‌اند. به جرات می‌گویم بازیکنان شاهین از اول فصل یکدل بودند اما برای موفقیت یک تیم همدل بودن بازیکنان کافی نیست. یک تیم به تدارکات پشتیبانی بیشتری نیاز دارد. پتانسیل ما آنقدر خوب بود که به فینال جام حذفی رسیدیم اما هرچه جلوتر رفتیم به دلیل مشکلات ضربه خوردیم. اکنون بازیکنان فقط به فکر امتیاز گرفتن هستند و اینکه مردم بوشهر را خوشحال کنند.
این دروازه‌بان ادامه داد:‌ مسئولان باید زودتر به فکر این تیم می‌افتادند تا به این شرایط سخت نرسند، اما هنوز هم دیر نشده است. اگر در 4 بازی باقیمانده امتیاز بگیریم، هم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم و هم اینکه به 10 تیم بالای جدول برسیم. هرچند که کار بسیار سختی داریم و فکر می‌کنم بهترین پاداش برای این بچه‌ها خوشحالی مردم باشد.

طالب‌لو در خصوص اینکه از باشگاه شاهین بوشهر شکایت کرده گفت: ‌اصلا بحث شکایت مطرح نیست و آنهایی که قصد داشتند بین بازیکنان و مردم شکاف ایجاد کند، به این مسئله دامن زدند و قصد داشتند اتحاد ما را به هم بزنند. آنها می‌خواستند از سادگی مردم بوشهر استفاده کنند.
دروازه‌بان پیشین استقلال اضافه کرد: مسئله‌ای که به عنوان شکایت مطرح شد، کاملا با هماهنگی مدیرعامل باشگاه و برای نشان دادن به برخی دوستان که ما تاکنون آنها را ندیدیم و اظهارنظرهایی کرده بودند، صورت گرفت. این کار را انجام دادم تا به آنها بگویم حق با ما است. نمی‌خواستم به صورت رسانه‌ای جوابشان را بدهم چون آنها به جای عمل کردن به تعهداتشان چهره حق به جانب به خود گرفته بودند در حالی که باید به جای داشتن توقعات بیجا یکدل باشند و فقط به دنبال منافع شخصی‌شان نباشند. برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، اما به زودی دستشان رو می‌شود.
طالب‌لو در پایان گفت: چند روزی است که در شهر می‌شنوم چون ایرانجوان بوشهر در آستانه لیگ برتر شدن است می‌گویند اگر شاهین سقوط کرد، مهم نیست. این یک فکر بسیار غلط است. بوشهر پتانسیل داشتن دو تیم در لیگ برتر را دارد و چرا باید دو تیم رقیب مقابل هم چنین موضعی بگیرند؟ بهتر است که اکنون هواداران دو تیم از هم حمایت کنند و سپس برای فصل بعد به رقابت در لیگ برتر بپردازند
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سکوت جایز نیست : فتح اله زاده را از رفتن منصرف کنید!

در پس پرده چه اتفاقی در استقلال در حال رقم خوردن است که صحبت از گزینه ی وزارت ورزش به میان می آید؟! مگر وزارت ورزش جز به رشد و پیشرفت و موفقیت ورزش و تیمهای پر هواداری همچون استقلال می تواند به چیز دیگری هم فکر کند؟! مردم در همین چند روز ،چه در نظرسنجی های مختلف و چه در ورزشگاه ها خواستشان را به گوش مسئولان رساندند و فریاد زدند که :آقایان در فوتبال این یک اصل است که به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند!

امروز خبری روی خروجی رسانه ها قرار گرفت مبنی بر اینکه ، حسین قریب پیشنهاد مدیر عاملی استقلال را نپذیرفت ! این موضوع و این خبر بیانگر آن است که فتح اله زاده عزم خود را برای رفتن جزم کرده است ، آن هم درحالیکه آن زمان که موفق ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال بار دیگر برای سر و سامان دادن به این تیم قدم در این باشگاه گذاشت صحبت از برنامه ی 4ساله می کرد ، به راستی امروز چه اتفاقاتی در پس پرده ، آنجا در استقلال رقم خورده است که حاجی آبیها صحبت از رفتن می کند؟!
2 سال پیش درست در روزهایی که مدیران قبلی در واپسین روزهای نقل و انتقالات تصمیم به استعفا گرفتند و استقلال راتنها با 6،7 بازیکن رها کردند بازهم همه ی نگاه ها به سمت فتح اله زاده چرخید ، چرا که همگان از راس تا ذیل به خوبی بر این مهم واقف بودند که تنها شخصی که توانایی سر و سامان دادن به اوضاع را در آن شرایط دارد شخص فتح اله زاده است و به عینه هم دیدیم که فتح اله زاده و تیم مدیریتیش با مدیریت بحران که دیگر برای حاجی آبیها به یک تخصص بدل شده است استقلال را جمع و جور کردند و آن تیم که در ابتدا هیچکس حاضر نبود با قبول مسئولیت ریسک خطر را در آن بپذیرد با مدیریت فتح اله زده و سرمربیگری مظلومی در همان سال اول نایب قهرمان لیگ برتر شد تا فتح اله زاده باز هم ثابت کند که هنوز هم یکی از موفق ترین مدیران ورزشی به حساب می آید....امسال ، سال دوم از برنامه ی چهارساله ای بود که مدیرعامل استقلال از روز اول بر پایه ی آن برنامه ریزی کرده بود...استقلال امسال جام قهرمانی حذفی را بالا برد و همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر از امیدهای مسلم قهرمانی محسوب می شود....پس فتح اله زاده دومین سال از چهار سالی که مد نظر داشت را هم مثل همیشه با موفقیت پشت سر گذاشت اما امروز می بینیم که همه ی آن مسئولانی که باید استوارانه پشت موفق ترین مدیرشان بایستند در مقابل بحث رفتنش سکوت اختیار کرده اند!
نیم نگاهی به فوتبال ، در سراسر جهان موید یک نکته است که آنجا ، موفقیت و پیشرفت حاصل می شود که ثبات مدیریت در درجه ی اول اهمیت قرار دارد ...این موضوع سالهاست که از زبان کارشناسان امر اینجا، در ایران فریاد زده می شود و هر روز و هر روز به این امید سپری می شود که روزگاری در فوتبال ایران هم شاهد این ثبات مدیریت و در ادامه، پیشرفت فوتبال این مرزو بوم باشیم.اما به عینه می بینیم که کوچکترین توجهی به این مهمترین اصل پیشرفت و توسعه نمی شود و مدیران در این حیطه ،هرگز نتوانسته اند با برنامه ریزی های بلند مدت زمینه را برای این توسعه فراهم آورند و متاسفانه شاهد آنیم که کارنامه وعملکرد مدیریتی که باید نقش اول را در مدیریت فوتبال ایفا کند کم اهمیت ترین مساله شمرده می شود.
به راستی آیا قلم زدن در مورد موفقیتهایی که استقلال طی سالیان سال با فتح اله زاده به آن دست یافته است تکرار واضحات نیست ؟!و آیا آقایان برای پی بردن به این نکته که فتح اله زاده محبوب ترین و موفق ترین مدیر عامل در تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود نیازی به تامل و تفکر دارند؟! و آیا آقایان مسئول ،به این مهم توجهی کرده اند که اگر استقلال موفق را که در اولین سال با فتح اله زاده بودن در دور جدید ،با آن شرایط خاص نایب قهرمان شد و در دومین سال هم شاید ، رکورد کسب دو قهرمانی را از خود بر جای گذارد به دست اشخاص دیگری سپارند و دوستان نتوانند آنطور که باید و شاید خواسته هواداران را برآورده کنند چگونه می خواهند پاسخگوی هواداران پرشمار این تیم محبوب و پرطرفدار باشند؟!
و آیا وقتی یک تیم و یک باشگاه موفق شده است با یک سیستم مدیریتی مدارج پیشرفت و ترقی را تا رسیدن به موفقیت به بهترین شکل ممکن طی کند اصولا چه نیازی به ایجاد تغییر در آن حس می شود ؟!حکایت این نوع عملکرد مسئولان امر، حکایت آن ساختمانی است که به بهترین شکل و شمایل و با استفاده ازبهترین مصالح ساخته می شود و به نیمه می رسد اما دوباره و دوباره ویران می شود تا از نو بنا شود .....! به راستی عقل سلیم این نکته را بر می تابد؟!
آن جا در پس پرده چه اتفاقی در استقلال در حال رقم خوردن است که صحبت از گزینه ی وزارت ورزش به میان می آید؟! مگر وزارت ورزش جز به رشد و پیشرفت و موفقیت ورزش و تیمهای پر هواداری همچون استقلال می تواند به چیز دیگری هم فکر کند؟!
ایکاش در میان این هیاهو کمی فقط کمی هم خواست و میل هواداران مورد توجه قرار می گرفت که این مردم در همین چند روز ،چه در نظرسنجی های مختلف و چه در ورزشگاه ها خواستشان را به گوش مسئولان رساندند و فریاد زدند که :آقایان در فوتبال این یک اصل است که به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند!

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال 135ميليون تومان محكوم شد

جام جم آنلاين: باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ یکصد و سی و پنج میلیون و هشتصد و نوزده هزار تومان به بیژن کوشکی محکوم شده است .


به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاين به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال آرا و احكام جديدي صادر كرد. اين احكام به شرح زير است:
جریمه استقلال و مس سرچشمه
راي كميته انضباطي در خصوص تاخير در ورود تيم‌هاي مس سرچشمه و استقلال تهران مورخ 20/1/91 صادر شد. طبق گزارشات داور و نماينده ناظر ديدار فوق، هر يك از تيم‌هاي استقلال تهران و مس سرچشمه به ترتیب چهار و دو دقیقه تاخیر داشته اند و بر همین اساس استقلال تهران به ازای هر دقیقه تاخیر، یک میلیون و دویست هزار تومان و مس سرچشمه به پرداخت مبلغ 600 هزار تومان محکوم شد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه معاون وزیر ورزش با اولیایی/ تغییرات در استقلال در راه است؟

در نشست روز گذشته صحبت‌هایی در مورد شرایط استقلال شد. این روزها بحث‌هایی در خصوص جدایی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال به گوش می‌رسد
احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته یک میهمان ویژه داشت. این میهمان کسی نبود جز کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین دو باشگاه پاس همدان و استقلال.
در نشست روز گذشته صحبت‌هایی در مورد شرایط استقلال شد. این روزها بحث‌هایی در خصوص جدایی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال به گوش می‌رسد اما برخی اعضای هیئت مدیره استقلال در مصاحبه‌های متعدد تاکید کرده‌اند که وی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.
این در حالی است که قریب که گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال بود روز جمعه در گفت‌وگو یی اعلام کرد این پیشنهاد را رد کرده است. از این رو باید دید وزارت ورزش چه تصمیمی برای آینده استقلال می‌‌گیرد و آیا فتح‌الله‌زاده در این تیم می‌ماند یا اینکه گزینه دیگری مدیرعامل این باشگاه می‌شود
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گلایه شدید فتح الله زاده : خودم می روم فقط اجازه دهید استقلال قهرمان شود



متاسفانه عده ای دنبال حاشیه سازی برای تیم هستند. اگر بگذارند این 4 بازی انجام شود و قهرمانی را بدست بیاورم ، خودم از استقلال می روم
مدیرعامل استقلال که باری دیگر و بعد از تغییرات در تشکیلات ورزش دولتی جایگاهش در تیم به لرزه افتاده ، بیش از هر چیز از این گلایه دارد که چرا نمی گذارند تیمش در 4 بازی پایانی فصل آرامش داشته باشد. او در این باره می گوید:« من که خودم قبل از همه گفتم پایان فصل می روم. حالا نمی دانم چرا همه از همه جا بسیج شدند تا برایم جانشین انتخاب کنند. 4 بازی دیگر اگر مرا تحمل کنند می روم. استقلال شرایط حساسی دارد. ما در کورس بر سر قهرمانی هستیم و می خواهیم این فصل قهرمان لیگ باشیم

شانس بالایی هم برای این کار داریم. متاسفانه عده ای دنبال حاشیه سازی برای تیم هستند. اگر بگذارند این 4 بازی انجام شود و قهرمانی را بدست بیاورم ، خودم از استقلال می روم. می روم روی سکوها به عنوان یک مشوق تیم را تشویق می کنم. لازم باشد فریاد استقلال ، استقلال هم می کشم.»

فتح الله زاده به خاطر خرید های خوبش در فصل نقل و انتقالات محبوبیتی بالا در میان هواداران تیم دارد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبر بازگشت مجیدی به استقلال تایید شد
فرهاد مجیدی ،مهاجم تیم الغرافه با شرایط متفاوتی در تهران روبرو شد این بازیکن پس از بازی با پرسپولیس در تهران ماند و چند عضو این تیم را نیز در تهران نگه داشت وی چند تن از دوستانش در الغرافه را به درکه برد و آنها را مهمان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مهاجم الغرافه در این مهمانی کوچک در خصوص آب و هوای تهران با بازیکنان تیمش صحبت کرد و در نهایت بحث در خصوص شرایط بازی مطرح شد که مهاجم الغرافه علاقه ای به مطرح شدن آن نداشت اما بازیکنان الغرافه اعلام کردند که از شرایط بازی این تیم مقابل قرمزها متعجب هستند و بازیکنان الغرافه از اتفاقات افتاده در آزادی اظهار نارضایتی داشتند.

شایان ذکر است، فرهاد مجیدی به همبازیانش اعلام کرد که قصد ندارد در این خصوص اظهار نظر کند زیرا شرایط به ضرر وی تمام شده است و قصد ندارد در این خصوص حرفی را مطرح کند و به یاد خاطرات تلخ خود بیفتد .
شایان ذکر است ، بازیکنان الغرافه اعلام کردند که توقع برخورد هواداران را با این اتفاقات نداشتند و تصور می کردند که بازیکن ایرانی مورد حمایت مردم این کشور قرار می گیرد.

گفتنی است ، چند بازیکن الغرافه که علاقه فراوانی دارند مجیدی برای فصل آینده در این تیم قطری بماند و به فوتبال خود ادامه دهد به وی اعلام کردند که تصمیم وی برای فصل آینده چیست که آنها پس از حرفهای مجیدی دریافتند وی قصد دارد به فوتبال ایران باز گردد.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
در آستانه بازی با شاهین ، بازیکنان استقلال پاداش گرفتند

مدیرعامل باشگاه استقلال از پرداخت پاداش جام حذفی به بازیکنان این تیم خبر داد.

علی فتح الله زاده در گفتگویی گفت: با توجه به اینکه به بازیکنان استقلال قول داده بودیم در صورت قهرمانی در جام حذفی نفری 8 میلیون تومان پاداش به آنها داده می شود امروز به قول خود عمل کردیم و این پول به حساب بازیکنان واریز شد.

وی افزود: امروز بازی سختی مقابل شاهین داریم و این پاداش داده شد تا بازیکنان با روحیه بهتری به مصاف حریف بروند.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آهای فرهاد مجیـدی! استقـلال به گل‌هایت نیاز داشت نه مچ‌بند و زیر پیراهنی!

در همان ساعاتی که اینجا در ایران و استادیوم آزادی تیم استقلال در مقابل تیم شهرداری تبریز با بی دقتی مهاجمان خود در نواختن ضربات آخر از عطش رویش یک گل سه امتیازی و باقی ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر می سوخت، فرسنگ ها آنطرف تر در قطر فرهاد مجیدی با پیراهن تیم الغرافه در مقابل تیم العربی و یاران هادی عقیلی قرارگرفته بود.
اینجا تشویق هواداران پس از نامیدی از رسیدن به گل، تبدیل به یاس و شعار های حاشیه ای شد اما آنجا فرهاد مجیدی یک پاس گل داد و یک گل را به زیبایی هرچه تمام تر با دریبل گلر حریف به ثمر رساند. اما بعد از گلزنی او خبری از بوسیدن مچ بند آبی یا زیر پیراهنی به رنگ آبی نبود! اصلا شاید او نمی دانست که در همین دقایق استقلال چقدر به همین یک گل او نیاز داشت...
در هر صورت جدایی او در نیم فصل از استقلال تاثیر فراوانی بر افول این تیم پرطرفدار از کورس قهرمانی داشت. وقتی او رفت، استقلال 8 امتیازی از بقیه رقبا سر بود. ترانسفر او در این موقعیت استقلال به واقع ضرر سنگینی به این تیم وارد آورد. آیا او با این کارش به استقلال و هوادارانش پشت نکرد؟! آیا اگر فرهاد آن بهانه های کذایی را به میان نمی آورد و در خانه می ماند، قهرمانی استقلال در لیگ این چنین به خطر می افتاد؟! ضربات مهلکی که استقلال این فصل از خودی ها و البته برخی مربیان استقلالی نما(و در واقع عوام فریب) خورد، بسیار بیشتر از ضربات غیرخودی ها بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سید محمد کاظم اولیایی از مدیر عاملی استقلال انصراف داد .

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال بازگشت دوباره خود به این باشگاه به عنوان مدیر عامل به جمع آبی پوشان را منتفی اعلام کرد و گفت: آنچه برای آقایان آرزو است برای من خاطره شده و خیالشان راحت باشد که من مدیر عامل استقلال نمی‌شوم.
کاظم اولیایی در گفتگو یی ضمن بیان این مطلب در خصوص اعتراض برخی از بازیکنان و هواداران استقلال نسبت به حضورش در این باشگاه اظهار داشت: در این شرایط طرح این موضوعات را لازم و ضرروی نمی‌دانم. بارها عنوان کرده‌ام که کار اجرایی را در باشگاهی چون استقلال نمی‌پذیریم، اینکه شما چه برداشتی از این حرف‌ها دارید را نمی‌دانم!
وی گرایش باشگاه استقلال به سمت دولتی بودن را به نقد کشید و گفت: اینکه باشگاه استقلال شرایط مطلوبی از نظر مدیریتی ندارد، گرایش این باشگاه به سمت دولتی بودن است و هزینه‌های فوتبال را بالا برده، نه تنها مورد اعتراض من نیست بلکه مورد اعتراض خیلی‌های دیگر هم هست.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بر بی سامانی فوتبال ایران تاثیرگذار خواند و افزود: اینکه من به این شرایط معترضم نباید این باور را به وجود آورد که اولیایی می‌خواهد به عنوان عامل اجرایی به باشگاه استقلال بازگردد. نه، به هیچ عنوان اینطور نیست. این برداشت اشتباه دوستانی است که هول شده‌اند و فکر می‌کنند پایگاه‌شان در استقلال ضعیف شده است.
اولیایی با بیان این جمله که "آنچه برای آقایان آرزو است برای من خاطره شده است"، گفت: من در باشگاه استقلال تمام مسیرها را رفته و به قله افتخار که همان قهرمانی آسیاست، رسیده‌ام. امروز هم این وظیفه را برای خود نمی‌دانم که در امور اجرایی باشگاه دخالت کرده و نقشی داشته باشم. آقایان با خیال راحت بروند و به جای اینکه نیروی خود را صرف سکوها و بهم ریختن افکار عمومی کنند بروند و کار خود را انجام دهند و آخر فصل عاقلانه بهترین تصمیم را بگیرند.
وی در ادامه یادآور شد: هیچ تمایل و نرمشی برای پذیرش مسئولیت اجرایی در باشگاه استقلال طی چند سال گذشته در من نبوده و امروز هم نیست اما اینکه شرایط باشگاه استقلال زیر ذره بینم نباشد، اظهارنظری نکنم، آرزوی خوب بودن را برای باشگاه نداشته باشم و احساس مسئولیت نکنم، نه اینطور نیست، چرا که مدت‌ها در باشگاه استقلال جوانی خود را گذاشته‌ام و دوست دارم که این باشگاه در مسیر درست حرکت کند نه مسیر تزویر، نیرگ و ریا.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به انتقادات بازیکنی چون حنیف عمران‌زاده گفت: یکی از ضعف‌های استقلال در فصل جاری سوء مدیریت در اداره بازیکنان است و اجازه دادند بازیکنان در تمامی امور باشگاه دخالت کرده و نظرشان اعمال شود. متاسفانه مدیریت باشگاه به جای برخورد با این مشکلات به ساز بازیکنان رقصیده که همین برخورد معضلات را بیشتر کرده است. من در دوران مدیریت خود ثابت کردم که مدیر باید جای خود عمل کند و بازیکنان به وظایف خود عمل کنند.
وی در ادامه افزود: بازیکنی که اعتراض دارد نیز باید به جای طرح این مسائل در رسانه‌ها به مراجع ذیصلاح قضایی مراجعه کرده و اگر حقی را برای خود قائل است به آن برسد اما اینکه پولی که برای یک باشگاه است را صرف تطمیع بازیکنان کنند که به سودشان حرف بزنند، پاداش‌های آنچنانی بدهند که از آنها حمایت کنند و ... در خمیره من نبوده و نیست و امیدوارم دیگر دوستان نیز از این کارها نکنند، چون به صلاح‌شان نیست!
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص عدم قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: باید این موضوع را بصورت اساسی مورد بررسی قرار داد. اینکه بیایید و ریخت و پاش کرده و اول یک قولی بدهی و زمانی که موفق به انجام آن نشدید وعده‌ای دیگر دهید، این کار تا مدتی کوتاه بقا دارد. باید این موضوع را بصورت کارشناسی مورد بررسی قرار داد اما به عقیده من با این شیوه مدیریت موفقیت‌های مقطعی و کوتاه مدت امکانپذیر است اما برای قهرمانی‌های مداوم و رسیدن به موفقیت در آسیا باید اصلاحاتی در این شیوه کار و مدیریت صورت پذیرد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری:مظلومی تازه مربی نشده که ناراحت شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است بازیکنان این تیم کم‌کاری نمی‌کنند.
منصور پورحیدری در مورد دور شدن استقلال از قهرمانی و وضعیت آبی پوشان صحبت های زیر را مطرح کرد:
استقلال مقابل شهرداری تبریز نمایش جالبی نداشت.
مقابل شهرداری تبریز نتوانستیم بازی را ببریم و به همین دلیل مقداری از قهرمانی فاصله گرفتیم. البته ما دیروز خوب نبودیم و باید این را بپذیریم. روز بد استقلال را پشت سر گذاشتیم. در مسابقاتی بود که خوب بازی می کردیم و از موقعیت های استفاده نمی کردیم اما دیروز خوب نبودیم. تعدادی از بچه ها مثل همیشه خوب بودند و تعدادی هم شادابی لازم را نداشتند که به دلیل خستگی طبیعی بود. البته بازی بسته شهرداری تبریز هم مزید بر علت شده بود و نمی دانم چرا شهرداری تبریز این قدر بسته بازی کرد و اصلا یک امتیاز کمکی به آنها می کند یا خیر.
منظور شما از اینکه گفتید عده ای از بازیکنان شادابی نداشتند همان کم کاری است؟
نه اصلا. من کل تیم را می گویم که شادابی لازم را نداشت. اصلا این طوری نیست که بازیکنان کم کاری کنند.
اما مظلومی خودش این را گفته است؟
احتمالا مظلومی این طور نگفته است چون می بینم که همیشه از بازیکنان تشکر می کند. به هر حال هر کسی شاید نظری داشته باشد. مثلا خبرنگاری به من می گفت چرا استقلال با دو هافبک دفاعی بازی می کرد درحالی که این طور نبود و روز گذشته با سیستم 4-4-2 بازی می کردیم. من نه از کسی دفاع می کنم نه تخریب می کنم.
قبول دارید در این دو سه هفته اخیر استقلال خودزنی کرده است؟
این مسئله چیز جدیدی نیست و همیشه وقتی پایان فصل نزدیک می شود این حرف ها هست. ما فعلا همه تمرکز خود را برای روز چهارشنبه و بازی حساس با الریان گذاشته ایم. فعلا باید تیم را جمع کنیم برای این بازی تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. نباید وارد این مسائل شویم.
حیف نبود تیمی که 9 امتیاز از سپاهان جلو بود اکنون سوم جدول باشد؟
شما باید تفاوت استقلال در نیم فصل اول و دوم را ببینید. مجیدی از ما جدا شد و بازیکنان هم مصدوم شدند.
جدایی بازیکنان که قطعا از ضعف باشگاه است.
در این باره خود باشگاه و فرهاد باید صحبت کنند اما مجیدی حتما مشکلی داشته است و گرنه او بازیکنی نیست که به استقلال پشت کند. به دلیل مصدومیت بازیکنان دست کادرفنی در دور برگشت بسته شد. استقلال در سه جام درگیر بود. به ما دو مسابقه پلی‌آف تحمیل شد. در جام حذفی 120 دقیقه در آن ورزشگاه کذایی دویدیم. در تعطیلات نوروز مجبور شدیم بازی های عقب افتاده خود را بازی کردیم. هنوز هم کار تمام نشده و فقط کارمان سخت تر شده است. در فوتبال چیزی هم قابل پیش بینی نیست. استقلال تا اینجا هم جام گرفته است.
شما دیروز روی نیمکت چهره بسیار مضطربی داشتید.
چون نتیجه بازی خیلی مهم بود. من با این تیم زندگی کرده ام و مردم هم از تیم انتظار دارند. طبیعی است که این مسائل روی آدم تاثیر می گذارد.
شعار هواداران استقلال را می شنیدید؟
این شعارها برای اولین بار و اخرین بار نیست که داده می شود. همین تماشاگران تا دقیقه 85 در حال تشویق تیم بودند و طبیعی است وقتی می بینند تیم از کورس عقب افتاده این طور ناراحت شوند.
همیشه می گویند بازیکنان باید از بزرگترها یاد بگیرند تا وارد حاشیه نشوند ولی این بار در استقلال این خود مدیران تیم بودند که علیه هم موضع گرفتند.
وظیفه من جمع و جور کردن تیم برای بازی هاست و بهترین نفرات برای پاسخ دادن به این مسئله خود مدیران تیم هستند. نمی دانم چه بگویم. من تجربه این مسائل را دارم. خود مظلومی هم همین طور. ما می خواهیم برای بازی چهارشنبه توان خود را بگذاریم. من مطمئن هستم که چهارشنبه هواداران به ورزشگاه می آیند.
مشکل جباری چیست که در تمرینات شرکت نمی کند؟
در بازی با شاهین بوشهر از ناحیه مچ اسیب دید. پای او ورم کرده و در حال فیزیوتراپی است. او هر چه در نیم فصل اول کم مصدوم شد در دور برگشت آسیب دید. مصدومیت خیلی بد است و از همین جا هم می گویم که وقتی شنیدم وحید طالب لو آسیب دید خیلی ناراحت شدم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را بدست آورد.
روحیه مظلومی چطور است؟
او خوب است. مظلومی که تازه مربی نشده است. اگر دیروز هم ناراحت بود برای این است که تیم خوب بازی نمی کرد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عمران زاده : با سپاهان مذاکره نکردم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد این تیم از این به بعد باید برای کسب نایب قهرمانی بجنگد زیرا شانسی برای قهرمانی ندارد.
"حنیف عمران زاده" اظهارداشت: بازی عجیبی مقابل شهرداری داشتیم. انگار هرچه می زدیم به دربسته می خورد و توپهایمان گل نمی شد. متاسفانه دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم و از این به بعد باید تمرکزمان را روی نایب قهرمانی بگذاریم.
وی ادامه داد: همه بازیکنان استقلال در از دست دادن قهرمانی مقصر بودند. وقتی ما خوب بازی نمی کنیم و به اندازه کافی نمی دویم چرا باید مظلومی فحش بخورد؟ واقعا عجیب است که به جای بازیکن ضعیف به سرمربی اعتراض می کنند. انگار هواداران استقلال یادشان رفته مظلومی با یک تیم نصفه و نیمه توانست استقلال را قهرمان جام حذفی کند. به نظر من در حق سرمربی استقلال بی انصافی می شود و عده ای نمی‌خواهند او با استقلال نتیجه بگیرد.
عمران‌زاده درباره اینکه سرمربی استقلال گفته برخی از بازیکنان کم کاری کرده اند، افزود: من نمی دانم منظور مظلومی به کدام بازیکنان بوده و بهتر است خودش درباره این موضوع صحبت کند.
مدافع استقلال با اشاره به اینکه بحث تغییر و تحولات در این تیم در بدترین زمان ممکن مطرح شد، ادامه داد: تیم در آرامش بود و همه داشتند کارشان را انجام می دادند اما در بدترین زمان بحث تحولات مطرح شد و همه بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند. حالا آقایان نتیجه کارشان را ببینند که استقلال را از قهرمانی دور کردند.
وی درباره مصدومیتی که در دیدار مقابل شهرداری با آن روبه‌رو شد، گفت: زانوی پای چپم با مشکل روبه‌رو شد و نتوانستم به بازی ادامه دهم. حالا باید ببینم جواب MRI چه می شود و می توانم استقلال را در دیدارهای آینده همراهی کنم یا نه.
عمران زاده در پایان راجع به احتمال حضورش در سپاهان گفت: پارسال هم چنین شایعه ای مطرح شد اما دیدید که اتفاق نیفتاد. امسال هم من هیچ مذاکره ای با سپاهان نکرده ام و هرکسی شک دارد از خود رحیمی بپرسد. من در استقلال می مانم مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیرآبادی :مصاحبه‌ها ما را به حاشیه برد

مدافع استقلال تاکید کرد که هیچ بازیکنی در این تیم کم‌کاری نکرده است.
مهدی امیرآبادی در خصوص از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم و مسائل مختلف صحبت هایی انجام داده که در زیر می خوانید:
چطور شد که شانس قهرمانی را از دست دادید؟
از فرصت ها استفاده نکردیم. امتیازاتی که در ابتدای فصل از دست دادیم و همچنین فشردگی مسابقات باعث شد به استقلال فشار وارد شود.
یعنی فشردگی بازی ها باعث شد قهرمان نشوید؟
صددرصد!
اما خیلی ها می گویند رفتن مجیدی و خیلی مسائل دیگر هم دخیل بود...
رفتن مجیدی هم تاثیر داشت و من هم با شما موافقم که مسائل دست به دست هم داد. امسال بازی ها خیلی فشرده بود و بازیکنان ما خیلی اذیت شدند.
مظلومی و شاهرخ بیانی می گویند بعضی از بازیکنان کم کاری می کردند. این حرف آنها را چقدر قبول داری؟
حتی یک نفر هم در استقلال کم کاری نکرد. چند سال است که با این بازیکنان کار می کنم. من که منظور کم کاری را نمی فهمم. در این فوتبال و با این شرایط اگر شخصی بخواهد کم کاری کند شرف ندارد.
البته طرفداران استقلال هم خیلی ناراحت بودند...
من به این خاطر ناراحتم که طرفداران به ما گفتند بی غیرت. اگر بی غیرت بودیم زمانی که چک ها پاس نشد بازی نمی کردیم. اگر بازیکنان ما بی غیرت بودند سر خود را جلوی توپ نمی گذاشتند تا ابرویشان 12 بخیه بخورد. اگر بی غیرت بودیم رباط پای بازیکنمان پاره نمی شد. هواداران برخی مواقع احساسی می شوند و شعار می دهند. ما هیچ زمان تیم خود را به خاطر پول نفروختیم و این شعارها نشان از معرفت هواداران است.
مصاحبه ها و بحث مدیرعاملی چقدر در عدم قهرمانی استقلال تاثیر داشت؟
این مسائل هم برای تیم حاشیه دست کرد. فتح الله زاده امسال خیلی زحمت کشید. من سال ها است در استقلال بازی می کنم، درست که ما زیاد پول نگرفتیم اما امسال از لحاظ پرداختی به بازیکنان یکی از بهترین سال ها بود. ای کاش این مسائل به وجود نمی آمد تا با تمرکز بیشتر در این چند هفته کار می کردیم.
با این شرایط می توانید چهارشنبه الریان را شکست دهید؟
باید برنده شویم. حالا که همه چیز در لیگ تمام شد باید به فکر لیگ قهرمانان باشیم و امیدوارم استادیوم در بازی روز چهارشنبه پر شود تا به مرحله بعد صعود کنیم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس العمل فتح الله زاده به رفتار اعتراض آمیز میداودی پس از تعویض

مدیرعامل اس
تقلال در مورد تشویق هواداران گفت:این تشویق‌ها کاملا خودجوش بود و ارتباطی به کسی نداشت.خود هواداران تشویق‌ها را انجام می دادند.
علی فتح‌الله‌زاده پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل الریان گفت: این پیروزی را به تک تک هواداران تبریک می‌گویم. امروز به یک برد شیرین دست پیدا کردیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. از تمام بازیکنان راضی هستم. در بازی‌های گذشته کمی بدشانس بودیم، در لیگ برتر هم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد ناراحتی میداودی از تعویض عنوان کرد: اتفاق خاصی نبود و این طبیعی است که یک بازیکن پس از تعویض مقداری ناراحت شود اما باید با او صحبت کنم تا ببینم مشکل چیست. میداودی پتانسیل بالایی دارد و تعویض او به این معنا نیست که خوب کار نکرده است. این بازیکن شاید فکر می‌کرد که نباید تعویض می‌شد و به همین دلیل ناراحت بود اما در پایان فهمید که تصمیم مظلومی درست بوده است. به شما قول می‌دهم میداودی اگر به شرایط آرمانی برسد در هر بازی یک گل خواهد زد.
وی تاکید کرد:‌ امروز آمدیم تا ناراحتی هواداران پرسپولیس که روز گذشته مقابل الهلال شکست خوردند را جبران کنیم. از شکست این تیم ناراحت شدم و امیدوارم آنها هم به مرحله بعد صعود کنند و همه با هم پرچم فوتبال ایران را بالا ببریم.
فتح‌الله‌زاده گفت: به دنبال این هستیم که باشگاه استقلال را سروسامان دهیم و به همین دلیل گواهینامه مدیریت کنترل کیفیت را گرفتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال مشکل دارید، گفت: با هیچ کس مشکل ندارم و فکر هم نمی‌کنم فرد دیگری هم با من مشکل داشته باشد. این شما هستید که این حرف‌ها را مطرح می‌کنید.
مدیرعامل استقلال در مورد تشویق هواداران گفت:این تشویق‌ها کاملا خودجوش بود و ارتباطی به کسی نداشت.خود هواداران تشویق‌ها را انجام می دادند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی: به فکر صعودیم نه به فکر سپاهان


خدا را شکر هیئت مدیره استقلال و کل تیم در این هفته آرامش ایجاد کردند و این مسئله در بازیکنان ما و روحیه آنها دیده شد و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد
پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از برتری 3 بر صفر برابر الریان گفت: این پیروزی را به فوتبالدوستان ایرانی تبریک می گویم به خصوص هوادارانی که امروز با حمایتشان باعث شدند تیم روحیه چند برابر بگیرد و یک فوتبال هجومی و شجاعانه انجام دهد.

وی اضافه کرد: به تیم خوب الریان سه گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. آنها بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند که توانستیم آنها را مهار کنیم و بازیکنانم با این پیروزی به هدف خود رسیدند. پس از اینکه حریف به ما فشار آورد تغییراتی ایجاد کردیم و دو گل دیگر هم زدیم. هنوز کارمان تمام نشده و باید از بازی با نسف قارشی امتیاز بگیریم چون الجزیره با پیروزی امروز خیالش بابت صدرنشینی راحت شده و ما باید در بازی آخر برنده شویم.
مظلومی در پاسخ به این سؤال که مهدی امیرآبادی چرا در پایان بازی با ناراحتی از رختکن خارج شد، گفت: امیرآبادی بزرگ این تیم است و دوست داشت به تیم کمک کند و شاید به همین خاطر ناراحت بود.
وی در خصوص اعتراض میداودی بعد از تعویض گفت: با میداودی برخورد خواهیم کرد. بازیکن باید بداند وقتی تعویض می شود نشان از ضعف او نیست و دیدید که تعویض او باعث شد شریفات گل بزند و بازیکن حق اعتراض ندارد.
سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم از موقعیت هایش در همه بازی ها اینگونه استفاده نمی کند، اظهار داشت: مهم این است که بازیکنان ما موقعیت سازی می کنند. باید تمرکز داشته باشیم تا توپ ها تبدیل به گل شود. استرس و خستگی هم وجود دارد. از مهاجمانم می خواهم در کار دفاعی هم شرکت کنند و به همین خاطر در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند اما ما در همه حالت ها از بازیکنان بازی هجومی می خواهیم.
خبرنگاری پرسید در این مدت حاشیه های هیئت مدیره و مدیرعاملی زیادی برای شما ایجاد شد و این اتفاق چقدر می تواند در نتیجه بازی امروز تاثیر گذار باشد که در این بین نماینده AFC باز هم به خبرنگاران تذکر داد و خواست سؤالات خود را در مورد لیگ قهرمانان بپرسد و از سؤالاتی که به این بازی مربوط نیست، خودداری کنند.
مظلومی گفت: خدا را شکر هیئت مدیره و کل تیم در این هفته آرامش ایجاد کردند و این مسئله در بازیکنان ما و روحیه آنها دیده شد و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد.
مظلومی در خصوص رویارویی احتمالی با سپاهان گفت: باید ببینیم به چه تیمی می خوریم. اول باید به فکر صعود باشیم. تیموریان و عمران زاده دو اخطاره شدند و بازیکنان باید بدانند که صعود آنها باید در ازبکستان قطعی شود و سپس به این موضوع فکر کنیم که به چه تیمی می خوریم
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال برد ایران خندید : استقلال ایران 3 - الریان قطر 0

استقلال با این پیروزی 8 امتیازی شد و امیدواری اش برای صعود بیش از قبل شد. الریان هم با این شکست 6 امتیازی باقی ماند.

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نماینده ایران 3 بر صفر به برتری قطع رسید تا دل میلیونها هوادار را شاد کند و ایران لبخندی دوباره بزند . با این برد استقلال برای صعود بسیار امیدوار شد .
آبیها از ابتدا نشان داد که برای پیروزی گام به میدان گذاشته و حتی دقیقه 9 موقعیت بسیار خوبی را از دست داد اما در ادامه بازی متعادل تر شد.
استقلال در دقیقه 22 صاحب ضربه پنالتی شد و برهانی این ضربه را تبدیل به گل کرد.
آبی پوشان در ادامه به حملات خود ادامه دادند و اوج آن در دقیقه 40 بود که توپ میلاد میداودی به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را هم برهانی نتوانست به گل تبدیل کند. میداودی در ادامه فرصت دیگری هم داشت که از دست داد.
استقلال نیمه دوم را به قصد گلزنی آغاز کرد اما الریان هم فرصت های خوبی داشت.
در دقیقه 75 اسماعیل شریفات گل دوم را به ثمر رساند تا خیال آبی پوشان راحت شود. آرش برهانی در دقیقه 4+90 گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان 3 بر صفر به برتری برسند.

استقلال با این پیروزی 8 امتیازی شد و امیدواری اش برای صعود بیش از قبل شد. الریان هم با این شکست 6 امتیازی باقی ماند.
قضاوت این مسابقه بر عهده داوری از چین بود. وی به زندی، تیموریان و حمودی از استقلال کارت زرد نشان داد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیر آبادی فعلا حق حضور در تمرین استقلال را ندارد

مهدی امیرآبادی با ناراحتی اقدام به خروج از رختکن آبی‌پوشان کرد و همین مسأله باعث شد تا مسئولان باشگاه استقلال از حضور این بازیکن در تمرین امروز جلوگیری کنند.

قرار است امیرآبادی در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلاتش با باشگاه به صحبت بپردازد تا در صورت حل مشکل در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
متلکهای مظلومی به خبرآنلاین در پایان بازی استقلال - الریان

سرمربی استقلال در پایان بازی تیمش با الریان و زنده شدن دوباره امیدهای استقلال در بازی های آسیایی به خبرآنلاین گفت:« این بازی برای مان اهمیت ویژه ای داشت ، خدا را شکر که بازی را بردیم و شرایط مان خیلی خوب شد. این برد واقعا متعلق به همه علاقمندان در فوتبال ایران است. »
از او درباره سر و صداها در رختکن و اعتراض بازیکنان می پرسیم که با خنده می گوید:« انشاالله درست می شود. حتما با آنها برخورد می کنیم و همین طور شرایط باقی نمی ماند. شما نگران نباشید ، حتما درستش می کنیم.» و بعد نوبت می رسد به بحث خبرآنلاین که می گوید:« خوشم می آید هر بار ما یک بازی را می بازیم ، شما نظرسنجی می گذارید که مردم به نظر شما بهتر نیست که مظلومی از استقلال برود؟ خوشم آمد که دیدید مردم بر خلاف نظرتان رای دادند.» این جمله را می گوید و بعد لبخندی می زند. اما این بار شاید خود مظلومی هم باور نداشت که نظر مردم به ادامه کارش در استقلال و بعد از ناکامی در راه رسیدن به قهرمانی لیگ باشد؛« اصلا این طور نیست . اتفاقا من مطمئن بودم که مردم دوستم دارند و می دانند که تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال می کنم.»
اما در همین بازی با الریان هم تقریبا همه تشویق شدند در ورزشگاه ، غیر از مظلومی. او وقتی این جمله را که می شنود با لبخندی می گوید:« حتی اگر بعضی جاها مثل ورزشگاه هم تشویق نشوم ، مطمئنم هواداران استقلال در قلب های شان دوستم دارند./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
میداودی: از تعویضم ناراحت نشدم

هیچ کس د راستقلال با من مشکلی ندارد و کار خودم را انجام می‌دهم.
میلاد میداودی پس از برتری 3 بر صفر مقابل الریان در مورد ناراحتی‌اش از تعویض اظهار داشت: مشکلی در این زمینه ندارم و ناراحت هم نیستم. مشکلی ندارم و شاید شما به دنبال سوژه هستید که این سؤال‌ها را از من می‌پرسید.

وی در پاسخ به این سؤال که شاید کادر فنی با شما مشکل داشته باشد گفت: هیچ کس با من مشکلی ندارد و کار خودم را انجام می‌دهم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود الجزیره به عنوان تیم اول : استقلال با یک تساوی دوم می شود

دیدار تیم های الجزیره امارات و نسف قارشی ازبکستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با برتری 4 بر یک الجزیره خاتمه یافت.
الجزیره با این پیروزی 13 امتیازی شد و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد. در این گروه استقلال 8 امتیازی در رده دوم قرار دارد، الریان 6 امتیازی است و نسف قارشی هم با یک امتیاز در قعر جدول ایستاده است.در صورت کسب یک تساوی استقلال به عنوان تیم دوم صعود می کند
در روز پایانی مرحله گروهی، 27 اردیبهشت استقلال میهمان نسف قارشی خواهد بود و الریان در زمین خود به مصاف الجزیره می رود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
صحبتهای ستاره های استقلال بعد از برد استقلال مقابل الریان قطر


حمودی: الریان حرفی برای گفتن نداشت
علی حمودی پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در پاسخ به این سؤال که درگیری درون رختکن امیرآبادی برای چه بود، گفت: از چه درگیری صحبت می‌کنید؟ متوجه حرفتان نمی‌شوم.حمودی گفت: پس از اینکه در لیگ نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم با این برد توانستیم به شرایط خوبی برسیم و تا حدودی از بحران خارج شویم. الریان تیم خوبی بود اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. این پیروزی دل تمام مردم ایران را پس از شکست روز گذشته شاد کرد. مگر می‌توانستیم با حضور 50 هزار هوادار به پیروزی نرسیم؟وی در مورد هماهنگی‌اش با خسرو حیدری گفت: او بازیکن بزرگی است و به هماهنگی خوبی با وی رسیدم. همیشه دوست دارم در حمله شرکت کنم.
*زندی: تیمی بازی کردیم و بردیم/ به هواداران شیرینی دادیم
فریدون زندی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر گفت: پیروزی مهمی کسب کردیم و دلیلش هم تیمی بازی کردن‌مان بود. وی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: تصور می‌کردیم این تعداد هوادار به ورزشگاه بیاید، چون بازی حساسی برای‌مان بود. هواداران به دلیل نتایج اخیر کمی از ما ناراحت بودند، اما از آنها به دلیل حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم. از اینکه توانستیم به هواداران شیرینی بدهیم، خوشحالم

*رحمتی: میداودی زیر فشار بود/ آقایان حرفم را قبول نمی‌کردند
سید مهدی رحمتی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که مقابل هواداران‌مان شرمنده نشدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به الریان بزنیم، اما موقعیت‌ها را به سادگی از دست دادیم. وی در خصوص اعتراض میداودی به تعویضش گفت: میلاد خسته و زیر فشار بود. پرسپولیسی‌ها هم در بازی روز گذشته بسیار خسته بودند و تنها در زمین راه می‌رفتند. پیش از این هم گفته بودم که با این برنامه ریزی‌ها بازیکنان به مشکل برمی‌خورند، اما آقایان حرفم را قبول نداشتند.
رحمتی با بیان اینکه منظورم از آقایان همان افرادی است که برای فوتبال ایران برنامه‌ریزی کردند، افزود: در دیدار برابر الریان دیدیم که بازیکنان از دقیقه 60 به بعد خسته شده بودند.
*حیدری: می‌توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم
خسرو حیدری پس از برتری 3 بر صفر مقابل الریان قطر در جمع خبرنگاران گفت: شناخت خوبی از الریان داشتیم و می‌دانستیم آنها در حمله خطرناک هستند. با هوش و با تمرکز بازی کردیم و قدر موقعیت‌های خود را دانستیم. 3 گل زدیم و 2 گل دیگر هم می‌توانستیم وارد دروازه حریف کنیم. آنها هم نیامده بودند که چند گل از ما بخورند و تلاش خود را کردند. بازیکن استقلال در مورد بازی بعدی عنوان کرد: در ازبکستان مقابل نسف‌قارشی کار مشکلی داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این بازی به مرحله بعد صعود کنیم.

*جباری :هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام
مجتبی جباری پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر گفت: حالا تمرکزمان روی بازی‌های آینده است تا پیروز و راهی مرحله دوم شویم.

وی در خصوص میزان آمادگی خود گفت: هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام. مصدومیت جزیی که برایم پیش آمد موجب شد دیرتر به اوج آمادگی برسم، اما با این حال تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال به کار گرفتم. جباری در خصوص شرایط مدیریتی باشگاه استقلال با بیان اینکه مشکل مدیریتی به تیم هم ضربه می‌زند عنوان کرد: شرایط نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر است. خوشبختانه مشکلات مدیریتی هم در حال حل شدن است. اگر افراد دیگر مدیر باشگاه بودند شاید به مشکل بیشتری برمی‌خوردیم.
*برهانی: شاید توقع میداودی از خودش بیشتر بود/وصله پاس ندادن به ما نمی‌چسبد
آرش برهانی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان استقلال برای گل زدن به هم پاس نمی‌دادند مثل صحنه‌ای که محسن یوسفی پاس نداد، اظهار داشت: من خودم موقعیتی برای پاس دادن نداشتم و گرنه قطعا این کار را می‌کردم. محسن هم در آن صحنه زاویه‌ بدی داشت. همه بازیکنان تیم می‌خواستند 3 امتیاز را بگیریم و این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد. همه بچه‌ها یکدل‌ هستند، حتی جباری می‌توانست خودش ضربه بزند اما به من پاس داد. بهتر است نیمه پر لیوان را هم ببینیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید موقعیت‌های زیادی از دست داد و گل نزد گفت: محض اطلاع شما بگویم که امروز من 2 گل زدم و تمام سعی‌ام را کردم تا از فرصت‌ها استفاده کنم اما خوشحالم که بیشتر از الریان موقعیت گل داشتیم. بعضی روزها نمی‌توان از همه فرصت‌ها استفاده کرد ولی امیدوارم روزهایی هم برسد که بهتر از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.
برهانی در خصوصی اینکه چرا مقابل الجزیره مثل امروز بازی نکرد گفت: الجزیره خودش متوجه نشد که چطور به ما گل زد. مقابل آنها خیلی خوب بودیم و این نتیجه قابل جبران بود.وی درباره اینکه چه اتفاقی برای امیرآبادی در رختکن رخ داد خاطرنشان کرد: من در رختکن آب میوه و کیک خوردم و سپس دوش گرفتم و به همین دلیل ندیدم امیر آبادی چه گفت.مهاجم استقلال در پایان در خصوص ناراحتی میلاد میداودی به هنگام تعویض‌اش تصریح کرد: شاید توقع میلاد از خودش بیشتر و از اینکه گل نزده ناراحت بود اما وقتی در حال ترک زمین بود به من گفت: انشاالله که امروز محکم می‌بریم
*تیموریان: در ضد حمله کار را تمام کردیم/ مصدومیتم جدی نیست
آندرانیک تیموریان پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر گفت: برای صعود به مرحله دوم باید در این بازی پیروز می‌شدیم.
وی درخصوص مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیتم جدی نیست. پس از بازی با پزشک تیم صحبت کردم و خدا را شکر مشکل خاصی ندارم.
تیموریان بیان اینکه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، افزود: پس از گل دوم بازیکنان الریان کار را تمام شده می‌دانستند و فقط حمله می‌کردند و در ضدحمله توانستیم گل سوم را هم به آنها بزنیم و کار را تمام کنیم.
هافبک تیم استقلال گفت: بدنسازی بسیار خوبی کرده‌ام و شرایط بدنی مناسبی دارم. نمی‌توانم بیشتر از این به خودم فشار بیاورم. با اضافه شدن مصدومان شرایط تیم بسیار خوب شده است.
وی در خصوص درگیری امیرآبادی در رختکن اظهار داشت: در مسائل حاشیه‌ای دخالت نمی‌کنم و صحبتی ندارم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازیکنان استقلال پنج میلیون تومان پاداش گرفتند
اعضای تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر الریان قطر و زنده ماندن شانس شان برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه گرفتند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتح الله زاده پس از پایان بازی چهارشنبه شب استقلال برابر الریان در رختکن حاضر شد و اعلام کرد مبلغ 3 میلیون تومان به هر یک از استقلالی ها بابت پاداش برد در این بازی پرداخت می کند.
همچنین علی شفیع زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز که پیش از این گفته بود استقلالی ها در صورت کسب پیروزی مقابل الریان از سوی وی پاداش ویژه دریافت خواهند کرد، بعد از بازی اعلام کرد به هر یک از آبی پوشان مبلغ 2 میلیون تومان به عنوان پاداش برد در این بازی حساس پرداخت می کند تا در نهایت پنج میلیون تومان پاداش پیروزی استقلال مقابل نماینده قطر باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گزارش تصویری / دیدار تیمهای فوتبال استقلال و الریان قطر-2
دیدار تیمهای فوتبال استقلال و الریان قطر شامگاه چهارشنبه با برتری تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضا عنایتی : توافق کردیم فصل بعد استقلالی شوم

رضا عنایتی رکورددار گلزنی در لیگ برتر نه تنها از نظر فنی هنوز تمام نشده بلکه از نظر اخلاقی هم پیشرفت کرده است. عنایتی در لیگ یازدهم به دنبال آقای گلی با صبای قم است و می‌خواهد فوتبالش را با استقلال تمام کند. او در گفتگوی کوتاهی با مجله تماشاگر از گذشته، حال و آینده فوتبالش می‌گوید.

*با اینکه هنوز محبوب هواداران استقلال هستی اما خیلی‌ها تو را پرسپولیسی می‌دانند؟

این موضوع به خیلی سال قبل برمی‌گردد؛ زمانی که ابومسلم بودم و پرسپولیسی‌ها با من تماس گرفته بودند. کارمان تمام شده بود که قلعه‌نویی شخصا زنگ زد و از من خواست استقلالی شوم. من هم چون می‌خواستم در تیم بزرگ بازی کنم قبول کردم. هواداران استقلال آنقدر به من لطف داشته‌اند که دیگر به پرسپولیس یک لحظه هم فکر نکردم

*اگر قلعه‌نویی زنگ نمی‌زد قطعا پرسپولیسی شده بودی؟

نه چون دو‌دل بودم. شرایط پرسپولیس آن زمان سخت بود و سرمربی نداشتند. تیم آن سال هم جو خوبی نداشت و فکر می‌کنم اگر پرسپولیسی می‌شدم فوتبالم خراب می‌شد. در ثانی من دنبال آرامش بودم.

*اینکه می‌گویند رقم پیشنهادی استقلال آن سال برای تو نجومی بوده درست است؟

من با قلعه‌نویی صحبت کردم و تلفنی با هم تمام کردیم. هیچ شناختی هم از قریب نداشتم. ‌سالی 30میلیون با استقلال توافق کردم که پیشنهاد مالی پرسپولیس هم آن زمان همین حدود بود‌.

*حالا که سال‌ها گذشته از انتخابی که کردی پشیمان نیستی؟

خیلی راضی هستم و فکر می‌کنم بهترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم.

*از شرایطی که الان در زندگی داری راضی هستی؟

خیلی راضی هستم و از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی دارم. ‌الان دارم یک رکورد خوب از خودم به‌جای می‌گذارم و با توکل به خدا برای رسیدم به این مرحله از زندگی تلاشم را کردم.

*فکر می‌کردی در صبای قم موفق شوی؟

راستش اول کار وقتی دیدم یک مشت جوان در تیم هستند کمی ترسیدم و تصور نمی‌کردم اینقدر ‌ با انگیزه باشند. البته یک تصور کلی از صبا داشتم اما فکر این خوب ظاهر شویم را نمی‌کردم.

*قبول داری اگر به امارات نرفته بودی شرایط بهتری در لیگ برتر به‌دست می‌آوردی؟

اصلا این حرف شما را قبول ندارم و برعکس فکر می‌کنم برگشتنم به ضررم شد و اشتباه کردم. شرایط مالی امارات خوب نبود و در سپاهان هم بیشتر ضرر دیدم هر چند وقتی بد می‌آید نباید با شرایط کلنجار رفت و باید منتظر ماند تا دوره‌اش تمام شود.

*سپاهان وقتی تو را جذب کرد همه فکر می‌کردند آقای گل لیگ می‌شوی؟

نمی‌خواهم در مورد آن روزها زیاد صحبت کنم. همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و حق با کی بود.

*هنوز هم به استقلال فکر می‌کنی؟

شرایط در استقلال مهیاست و دوست دارم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و فکر می‌کنم فصل بعد با استقلال باشم.

*البته اگر قلعه‌نویی سرمربی باشد؟

نه؛ فرقی ندارد. من با هر کی سرمربی باشد کار می‌کنم مهم پیراهن استقلال و عشق من به هواداران است.

*‌ به نظر‌ت رکورد گلزنی‌ات را چه کسی می‌شکند؟

فکر کنم از میان رضا نوروزی، آرش برهانی و کریم انصاری‌فرد یک نفر رکورد مرا بشکند.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
شریفات : خوشحالم که تعویض طلایی مظلومی بودم
اسماعیل شریفات پس از برتری 3 بر صفر مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم که تعویض طلایی مظلومی بودم. امروز شایسته پیروزی بودیم و می‌‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم استقلال همیشه این‌گونه بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان آسیا انتخاب شدم و در این امر تک‌تک بازیکنان از جمله جباری، تیموریان و رحمتی کمک زیادی به من کردند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرکت قابل تقدیر مسئولان استقلال: تجلیل از استقلالی ترین پدر شهید دنیا!

مسئولان استقلال به مناسبت روز کارگر از مسن ترین عضو مشغول به کار در باشگاه تقدیر کردند.
مسئولان باشگاه استقلال پیش از بازی تیم شان با الریان قطر از یک کارگر و یک معلم نمونه تقدیر کردند. این بازی که مقارنت زمانی با پاسداشت روز کارگر و روز معلم داشت بهانه ای بود برای علی فتح الله زاده و همکارانش در بخش فرهنگی باشگاه چون علوی تا از مقام والای معلم و کارگر ، تقدیری شایسته داشته باشند. به همین دلیل در ابتدای این بازی مسئولان باشگاه لوح تقدیر و هدیه ناقابلی را به حاجی زارع ، مسن ترین عضو شاغل در باشگاه استقلال که پدر یکی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی است ، اهدا کردند. همچنین در این روز از یکی از معلمان منطقه 12 آموزش و پرورش منطقه 12 استان تهران که سابقه انتخاب به عنوان معلم نمونه سال کشور را هم دارد تقدیر شد. داود صمیمی سال ها قبل در مقام مربی آموزشگاهی بازیکنان سرشناسی چون محمد خرمگاه و مهدی پاشازاده را به استقلال هدیه کرده است./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنکه : حضور هواداران استقلال حیرت‌انگیز بود

میشائیل هنکه پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت: در حال حاضر به فکر برگزاری جشن پیروزی برابر الریان هستیم و فرصت خوبی برای صحبت کردن در خصوص مشکلات مالی نیست.
وی درباره شادی‌اش پس از گل شریفات عنوان کرد: شریفات را بسیار دوست دارم و پس از گلی که به ثمر رساند می‌خواستم وارد زمین شوم و به وی تبریک بگویم.
هنکه خاطرنشان کرد: استقلال پتانسیل صعود به دور دوم را دارد. باید پله پله پیش برویم و در این راه تمام بازیکنان باید به کادر فنی کمک کنند.
وی افزود: مهاجمان استقلال نشان دادند آمادگی خوبی دارند هرچند که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.
مربی استقلال در خصوص حمایت هواداران از این تیم تصریح کرد: حضور هواداران حیرت‌انگیز بود. با این شرایط هر تیمی که به آزادی بیاید دچار مشکل خواهد شد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیرآبادی: اعتراض من فنی نبود!

بازیکن تیم استقلال درباره اعتراضش در پایان بازی با الریان قطر گفت: تمام ناراحتی من به خاطر بحث بزرگتر و کوچکتر بود و دوست دارم احترام‌ها حفظ شود.

مهدی امیرآبادی در خصوص اتفاقاتی که پس از دیدار تیمش مقابل الریان در رختکن رخ داد اظهار داشت: دلیل ناراحتی من اصلا بحث فنی نبود. متاسفانه همه تصور کردند به خاطر بازی نکردن ناراحت شدم اما اینگونه نیست. تمام ناراحتی من به خاطر بحث بزرگتر و کوچکتر است و دوست دارم احترام و حرمت ها حفظ شود.
وی افزود: خیلی مواقع حقم بوده که بازی کنم اما در ترکیب نبودم و کوچکترین اعتراضی هم انجام ندادم، حالا هم از مظلومی تشکر می کنم که در مصاحبه پس از بازی حق را به من داد و بحث فنی را مطرح کرد اما همانطور که گفتم بحث من فنی نیست. از قدیم به هیچکس بی احترامی نکرده ام و حالا هم انتظار احترام دارم.
امیرآبادی تاکید کرد: روز گذشته با آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و ایشان اعلام کرد من عضوی از این خانواده هستم و به خاطر برخی مسائل باید خودم را کنترل کنم. ایشان قول داد مشکل را حل نند و من هم به عنوان یک کوچکتر حرفش را پذیرفتم. اعتقاد دارم احترام باید همیشه حفظ شود چه بزرگ به کوچک و چه بالعکس.
وی در خصوص اینکه چه زمانی در تمرینات شرکت خواهد کرد به فارس گفت: قرار است فردا با حضور سرمربی و در حضور مدیر عامل با هم صحبت کنیم و پس از آن در تمرینات شرکت می کنم. من همیشه موفقیت استقلال را خواسته ام و هرگز به مربیانم اعتراض نکرده ام اما باز هم می گویم که بحثم فنی نبود. دوست ندارم دلیل ناراحتی ام را بگویم چون این یک مساله خانوادگی است و بهتر است درون خانواده حل شود
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زرینچه : این استقلا بود که غیرممکن را ممکن کرد .

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی خوب این تیم برابر الریان قطر گفت: استقلال نشان داد که ایرانی‌ها هر وقت بخواهند، می‌توانند غیر ممکن‌ها را ممکن کنند.
جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی شیرین استقلال برابر الریان قطر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ایرانی‌ها نشان داده‌اند که هر گاه در شرایط حساسی قرار می‌گیرند، اگر بخواهند می‌توانند از هر غیر ممکن، ممکن بسازند. من یک روز پیش از بازی به تمرین استقلال رفتم و دیدم که بازیکنان در فضایی شاداب، سرحال و با انگیزه تمرین می‌کنند. در طول هفته‌ اخیر هم کارهای مثبتی در تیم انجام شد. مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در تمرین‌ها حضور پیدا کردند و در مجموع جو خوبی بر تیم حاکم بود. همچنین باید از هواداران تشکر کنم که از دقیقه یک تا دقیقه 90 را تشویق کردند تا این نتیجه‌ خوب حاصل شد.
وی درباره بازی هم گفت: بازی خوب بود. شاید تیم ما منتظر به ثمر رسیدن گل بود و خدا را شکر به موقع هم این گل به دست آمد. به ثمر رسیدن گل اول باعث شد که بازیکنان ما با استرس کمتر و آرامش بیشتر توپ را به گردش در بیاورند و در نهایت با نتیجه‌ای قاطع پیروز شدند. فکر می‌کنم باید یک خسته نباشید حسابی به همه آن‌ها بگویم.
زرینچه همچنین در پاسخ به این سوال که چرا معمولا تیم‌های ایران در حضور تماشاگران پرشمار خودی دچار استرس می‌شوند، اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم که این مساله خیلی استرس آفرین باشد. شاید حضور هزاران تماشاگر کمی فضا را سنگین کند، اما در نهایت این مساله یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. اگر حرکت تیم رو به جلو و خوب باشد، هوادار هم تا پایان بازی همراهی و حمایت می‌کند. باید از هواداران کمال استفاده را ببریم، چون آن‌ها همیشه حامی تیم بوده‌اند و کاری هم ندارند که چه کسی مربی است و یا چه بازیکنانی در تیم هستند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه و درباره حریف قطری این تیم در بازی چهارشنبه شب و همچنین دیدار بعدی این تیم گفت: الریان تیم خوب بود و بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. بازی آخر آن‌ها در خانه خودشان است و توان پیروز شدن برابر الجزیره را هم دارند. ما هم به یاری خدا در بازی آخرمان برابر نسف قرشی طوری بازی می‌‌کنیم که به یک پیروزی قاطع دست پیدا کنیم و کار را به اما و اگر نکشانیم.
وی افزود: البته بازی برابر نماینده ازبکستان در خانه حریف چندان آسان نیست، چون این تیم در تهران توانست از ما امتیاز بگیرد و مطمئنا در خانه خودش فقط به امید پیروزی می‌جنگند. ما هم در آن بازی با همان تفکری که در برابر الجزیره و الریان در دور برگشت قرار گرفتیم وارد میدان می شویم.
بازیکن اسبق استقلال صحبتی هم با مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشت، وی گفت: خیلی وقت‌ها به تمرین تیم سر می‌زنیم، اما بازیکنان با مناعت طبع حرفی از مسایل مالی به زبان نمی‌آورند. خدا کند طوری رفتار شود که تا پیش از پایان بازی‌ها مسایل مالی بازیکنان حل شود تا هم در آسیا و هم فصل آینده، آن‌ها را داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان خوب دیگری هم جذب کنیم. ما می‌خواهیم با قدرت به کار ادامه دهیم تا لیاقت قهرمانی در آسیا را داشته باشیم و آن را به عنوان افتخاری به هوادارانمان تقدیم کنیم. /
 
Similar threads

Similar threads

بالا