روسها سیستم جدید مبارزه الکترونیکی ساختند

M.Adhami

عضو جدید
کاربر ممتاز
روسها سیستم جدید مبارزه الکترونیکی ساختند دانشمندان روس کار ساخت سیستم چند منظوره مبارزه الکترونیکی را به پایان رساندند.
به گزارش سرویس علم و فن آوری پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از روزنامه اینترنتی روسی ایزوستیا این سیستم که اینفائونا نام دارد و توسط شرکت سازوزدیه ساخته شده برای استفاده نیروهای مسلح روسیه در نظر گرفته شده و در حال حاضرتحت ازمایش قرار دارد.
به گفته میخاییل آرتیومف سرپرست گروه محققان کار روی این سیستم چهار سال طول کشیده و کارشناسانی از شهرهای مسکو، وارونژ و سن پترزبورگ در ان شرکت داشته اند.
وی با اشاره به این که در ساخت این سیستم منحصر به فرد علاوه بر تجهیزات قدیمی مورد استفاده در سیستمهای رادیوالکترونیکی ویژه از کار انداختن دستگاههای ارتباطی از تجهیزات جاسوسی الکترونیکی پیشرفته هم استفاده شده و همین مسئله امکانات ان را در حد قابل توجه افزایش داده است افزود: این سیستم را همه واحدهای واکنش سریع و سازمان های نظامی می توانند مورد استفاده قرار دهند.
کارشناسان پیش بینی می کنند میزان تقاضا برای استفاده ازاین سیستم خیلی بالا باشد و با توجه به این که قرار است ازمایش ان تا اواخرامسال به پایان برسد تولید انبوه ان از سال دو هزارو ده اغاز خواهد شد.
واحد مرکزی خبر۱ مرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۵۷
 

Similar threads

بالا