یه فروشگاه که شوهر خوب و سربراه میده!!!

nice_Alice

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز


الا یا ایها ساقی ادر کاسا و ناولها

که عشق آسان نمود اول ولی...

ولی تالار و شام و عاقد و عکاس و آرایشگر و فیلم و لباس و تاج و کفش و کیف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجیر و سرویس طلا آنهم از آن سرویس خوشگلها و از این جور مشکلها.........:D

در یکی از کشورها یک مرکز خرید شوهر وجود داشت که ?طبقه بودکه دختر ها به انجا می رفتن و شوهری برای خود می گرفتن. شرایط این مرکز خرید این بود هر کس فقط می توانست یک بار از این مرکز خرید کند و به هر طبقه که می رفت دیگه نمی توانست به طبقه قبل برگردد. روزی دو دختر به این مرکز خرید رفتن در طبقه اول نوشته بوداین مردان شغل خوب و بچه های دوست داشتنی دارند دختری که تابلو را خوانده بود گفت از بی کاری بهتره ولی می خوام ببینم که بالاتری هاچی دارند؟

در طبقه دوم نوشته بود این مردان شغل خوب با حقوق زیاد و بچه های دوست داشتنی و چهره زیبا دارند. دختر گفت هوم م م م طبقه بالاتر چه جوری؟
طبقه سوم نوشته بود این مردان شغل خوب با درامد زیاد بچه های دوست داشتنی و چهره ای زیبا ودرکار خانه هم کمک می کنند.دختر گفت وای ی ی چه قدر وسوسه انگیز ولی بریم بالا تر ببینیم چه خبره؟
طبقه چهارم نوشته بود این مردان شغل خوب با درامد زیاد بچه های دوست داشتنی چهرهای زیبا و در کار خانه به همسر خود کمک می کنند هدفی عالی در زندگی دارند. دختر:وای چه قدر خوب پس چه چیزی ممکنه در طبقه اخر باشه؟پس رفتن به طبقه پنجم
طبقه پنجم:این طبقه فقط برای این است که ثابت کند زنان راضی شدنی نیستنند.واز اینکه به مرکز ما امدید متشکریم روز خوبی را برای شما آرزو می کنیم!!!;)







 

hiva13

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مطمئنن اگه همچین فروشگاهی یافت می شد من از طبقه اول بالاتر نمی رفتم تواین دوره زمونه همینشم غنیمته:biggrin:
 

nice_Alice

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مطمئنن اگه همچین فروشگاهی یافت می شد من از طبقه اول بالاتر نمی رفتم تواین دوره زمونه همینشم غنیمته:biggrin:
بله همینطوره;)الانه دیگه از طبقه ی صفربه بالا موجود نمی باشد:cool:
 
بالا