کلوپ طرفداران شياطين سرخ

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسکولز:گيگز بهترين گزينه بجاي فرگوسن است

اسکولز:گيگز بهترين گزينه بجاي فرگوسن است

کد خبر : 65246 زمان ارسال : جمعه 28/11/1390 11:58

اسکولز:گيگز بهترين گزينه بجاي فرگوسن است


هافبک قديمي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس گفت: بهترين گزينه براي جانشيني فرگوسن ، رايان گيگز است.

به نقل از سان، پل اسکولز که ابتدای ژانویه به دوران بازنشستگی شش ماهه خود پایان داد و حاضر شد به تیم به خاطر کمبود بازیکن کمک کند، اظهار داشت: برای جانشینی مربی بزرگی همچون سرآلکس فرگوسن لازم است که یک شخصیت قوی که مرتبط با من یونایتد باشد، در آینده عهده دار مسئولیت شود. از بین نفرات کنونی، شرایط رایان گیگز را برای این منظور مناسب می بینم. از این رو فکر کنم او بتواند جانشین فرگوسن شود.
این اظهارات هافبک 37 ساله در حالی منتشر می شود که در ماه های گذشته بحث جانشینی مربی 70 ساله یونایتد در رسانه ها مطرح شده است. هر چند وی بارها بر ادامه همکاری با شیاطین سرخ تاکید کرده است.
وی افزود: گیگز تمام دوران ورزشی خود را در اوج به منچستر خدمت کرده است. او فضای کار را کاملا می شناسد و بر تمام امور مسلط است.

 
آخرین ویرایش:

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر الکس از نمایش تیمش راضی نیست


فرگوسن از پيروزي 0_2 تيمش بر اژاکس در ليگ اروپا خوشحال است اما تاکيد ميکند که از نمايش تيمش نااميد شده است.


سر الکس فرگوسن اذعان ميکند :"//من از نتيجه پيش اومده خوشحال هستم اما از سطح کيفي نمايش تيمم راضي نيستم و ان را معمولي ميدانم.ما نتونستيم در طول بازي به اوج برسيم.

ما در نيمه دوم بهتر شديم و شايسته پيروزي بوديم اما من اصلا خوب بازي نکرديم.هيچ ريتمي در بازي مان وجود نداشت.من ميدانستم که اژاکس با سيستمش ميتواند براي مشکل ساز شود ان ها به خوبي ما را پرس ميکردند.

اما در کل اين نتيجه به ما موقعيت خوبي ميدهد اما هيچ چيزي تضمين شده نيست.ما در الدترافورد بازي داريم و شانس خوبي براي صعود به مرحله بعد داريم.//\\\"
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوری 4 هفته ای والنسیا


به دنبال پیروزی 0 - 2 در مقابل تیم آژاکس آمستردام، لوئیز آنتونیو والنسیا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ، به مدت 4 هفته از میادین به دور شد.

پس از دیدار در مقابل تیم آژاکس آمستردام، در دور رفت مرحله حذفی رقابتهای لیگ اروپا، خاویر هرناندز که از صعود به دور بعد مطمئن نبود، در مصاحبه با Channel Five، در این باره گفت: ما میدانیم که این یکی از 2 بازی بود و خواهان یک نتیجه عالی بودیم و خوشبختانه 2 گل به ثمر رساندیم. ما میدانیم که تیم آژاکس آمستردام، تیمی دشوار است و در لیگهای اروپایی تاریخی دارد و ما میدانیم که 90 دقیقه دیگر نیز وجود دارد و ما هنوز نمیتوانیم بگوئیم که کار ما تمام شده است.

سر آلکس فرگوسن نیز که از بازی تیم خود ناامید اما از نتیجه راضی بود، در این خصوص اظهار داشت: من از گلهای راضی هستم. این یک عملکرد بسیار عادی از ما بود. ما در نیمه دوم بهتر شدیم و احتمالاً در پایان سزاوار پیروزی بودیم. من میدانستم که تیم آژاکس آمستردام میتواند با سیستم بازی خود مشکل ایجاد کند، اما ما هیچ تمپویی به بازی خود ندادیم. این یک عملکرد درخشان نبود، اما به اندازه کافی خوب بود.
با این وجود، سر آلکس فرگوسن در انتظار صعود به دور بعد است، جایی که با یکی از دو تیم لوکوموتیو مسکو و یا اتلتیکو مادرید رو به رو خواهد شد و باشگاه روسی در دیدار اول با نتیجه 2 - 1 در خانه به پیروزی دست یافت.

سر مربی باشگاه منچستر یونایتد در خاتمه افزود: این به ما یک فرصت خوب میدهد، اما ما از آن مطمئن نیستیم. اما ما در خانه، در ورزشگاه اولدترافورد فرصت خوبی برای صعود داریم.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمانیا ویدیچ امیدوار به بهبودی، قبل از پایان فصل جاری



شب گذشته آشکار شد که نمانیا ویدیچ، مدافع تیم منچستر یونایتد، جلوتر از برنامه زمان بندی در بهبود از آسیب دیدگی زانوی خود است و او حتی میتواند تا قبل از پایان فصل جاری آماده بازی شود.
پس از شکست در برابر تیم بازل در اوایل ماه سپتامبر در لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا، نمانیا ویدیچ تحت عمل جراحی بر روی رباط صلیبی پا راست خود قرار گرفت و در ابتدا بیم آن میرفت که او میتواند 12 ماه به دور از میادین باشد.

با این حال، روزنامه Daily Mail، درک میکند که مدافع میانی و اسبق تیم ملی صربستان، در حال پیشرفت سریع در آمادگی جسمانی خود است و در طول جلسات توانبحشی، وزنه ای سنگین و قابل توجه در پشت زانوی خود قرار داده است. هدف آمادگی جسمانی نمانیا ویدیچ برای تور پیش فصل آسیا تیم منچستر یونایتد در ماه جولای است و این هدف توسط کادر پزشکی باشگاه باقی میماند. با این حال، در حال حاضر احتمال بازی کردن مدافع 30 ساله تا قبل از پایان فصل جاری وجود دارد.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
لوئیز آنتونیو والنسیا از بدترین شرایط میترسد

لوئیز آنتونیو والنسیا اعتراف کرد که پس از مصدومیت در برابر تیم آژاکس آمستردام در پنج شنبه گذشته، از شکستی دیگر در فصل میترسد.

پس از این دیدار، سر آلکس فرگوسن اعلام کرد که هافبک ملی پوش اکوادری به دلیل مصدومیت همسترینگ، به مدت 4 هفته به دور از میادین است اما لوئیز آنتونیو والنسیا در مصاحبه با روزنامه The Sun، چاپ انگلستان، میگوید: وی پس از شکستگی و در رفتگی مچ پا و آسیب دیدگی رباط پا در 17 ماه پیش، از کابوس مصدومیت در مسابقات خود میترسد. من پس از تجربه آخرین مصدومیت، از بدترین شرایط میترسم.

من مضطرب بودم اما پس از آزمابشات کارکنان پزشکی، پارگی عضله همسترینگ تأیید شد. این مهم است اما سخت نیست، من میبایست 1 ماه دیگر باز گردم. من عصبانی هستم، زیرا این در چند لحظه کلیدی در فصل برای تیم منچستر یونایتد اتفاق افتاده است. من پیشرفت و چند مسابقه خوب ایفا کرده ام و این بدترین پیامد از آن همه بود. اما در حال حاضر پزشکان من را آرام کردند و من در حال بهبود یافتن هستم و سپس به تیم در لیگ برتر و لیگ اروپا کمک خواهم کرد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کد خبر : 65620 زمان ارسال : سه‌شنبه 02/12/1390 07:30

جانشين دلخواه فرگوسن: رايان گيگز


هنگامي که در مصاحبه هاي عمومي از فرگوسن در باره جانشينش سوال ميشود او هميشه و نه بصورت مودبانه اي موضوع را منحرف مي کند. اما در محافل خصوصي بر انتخاب گيگز تاکيد مي کند.


سر الکس فرگوسن به باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده که اگر روزی قصد ترک نیمکت مربیگری اولترافورد را داشته باشد رایان گیگز مناسب ترین گزینه برای جانشینی وی می باشد. او امروز در مصاحبه ای گفت 2 تا 3 فصل دیگر مربیگری خواهد کرد که این شاید زمانی برای آماده شده گیگز باشد.
مساله جانشینی فرگوسن در منچستر یونایند همواره یکی از مهمترین سوالاتی بوده است که درباره آینده این باشگاه مطرح بوده. با وجودی که پیرمرد اسکاتلندی با توجه به سلامت جسمانی برای دو فصل آینده همچنان سکان هدایت این تیم رو در دستان خودش نگه میدارد ولی حمایت او از گیگز تاثیر بسزایی در افزایش شانس جانشینی گیگز دارد.

ایندیپندنت شواهدی دال بر حمایت فرگوسن از جایگزینی گیگز برای مربیگری تیم دارد. ولی همواره هنگامی که در مصاحبه های عمومی از فرگوسن در باره جانشینش سوال میشود او همیشه و نه بصورت مودبانه ای موضوع را منحرف می کند. اما در محافل خصوصی بر انتخاب گیگز تاکید می کند.
گیگز در ماه نوامبر 39 ساله میشود و تا کنون 899 با برای تیم به میدان رفته است.
او هفته گذشته برای یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرده است و برعکس ابتدای فصل یکی از مهره های کلیدی در 11 بازیکن اصلی تیم است. بر سر جانشینی فرگوسن همواره مربیانی چون مورینیو و گواردیولا از احتمالات بوده اند. ولی همیشه انتخاب فرگوسن از اهمیت بیشتری برخوردار است. صحبت از جانشینی گیگز در بین هم تیمی های او هم بر سر زبان ها آمده است. پل اسکولز میگوید: "مردم همه از مورینیو صحبت میکنن ولی نظر آنها خیلی زود عوض میشه، چون اکثراً زمان حال حاضر را در نظر میگیرن که چه کسی بهترین است. ولی من در آینده گیگز را بر روی نیمکت مربیگری می بینم"
یونایتد به دنبال مربی میگردد که شناخت عمیق از این تیم داشته باشد و بدنبال تغییرات کلی در تیمی که طی دو دهه اخیر از موفقترین باشگاه های انگلستان است نباشد در ماه می 2010 گیل در مصاحبه ای با ایندیپندنت گفته است که نظر فرگوسن در انتخاب جانشین وی مهمترین اثر را دارد، چرا که او تنها کسی است که از همه چیز این باشگاه اطلاع دارد.
گیگز در مصاحبه ای که هفته گذشته داست گفت: "که تاریخ مشخصی برای بارنشستگی ندارد" و هنگامی که از او درباره مربیگری سوال شد گفت: "همه کسانی که هم بازیکن بوده اند هم مربی معتقدند که بازیکن بودن خیلی خیلی آسان تر از مربیگری است."
البته هنوز هیچ نشانه ای از بازنشستگی فرگوسن نیست و به گفته خود او "تا زمانی که در سلامت کامل به سر میبرد همچنان مربی شیاطین سرخ خواهد بود."
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفتگو با میک فیلان


گفتگو شکبه MUTV، با مایک فلان، دستیار سر آلکس فرگوسن در مجموعه تمرینی ورزشی کارینگتون در باره کار خود با رئیس و بازیکنان و...
[COLOR=#990066\&quot]
1 - از لحاظ نقشتان چگونه به سر آلکس فرگوسن کمک میکنید؟[/COLOR]

شما نسخه ای پشتیبان از چیزهایی تهیه مکنید و چیزهایی را در جایهایی قرار میدهید و به حائلی بین بازیکنان و سر آلکس فرگوسن تبدیل میشوید. همچنین شما میتوانید در زمانهایی عقاید سر مربی را در هیئت مدیره منتشر کنید و همچنین برای بقیه کارکنان. ما باید برای برقراری ارتباط با یکدیگر، پیامها را از این سود و آن سو دریافت کنیم. ما به عنوان دستیار، برنامه هایی را ایجاد میکنیم، شما دقیقاً آنچه را انجام میدهید که میگویید، و در هر بخش کمک میکنید، و امیدوارید، تلاش میکنید و چیزهایی را در عمل هموار میکنید که میتوانید.
[COLOR=#990066\&quot]
2 - نقش شما در طول سالها تغییر کرده است، آیا شما بیشتر آموزش میدهید؟[/COLOR]

من فکر میکنم این نقش پیشرفت کرده است. سالها پیش، دستیار سر مربی بیشتر در زمین تمرینی بود. بدبهسیت، در زمانی که من در خارج از اینجا مربی بودم، بیشتر در زمین تمرینی بودم و کارهای زیادی در خارج از اینجا انجام میدادم، اما در حال حاضر ما افراد مختلفی برای کارهای مختلف داریم. رنه مولینستن مقدار کمی مربیگری میکند و خودم، که تمایل دارم در اطراف سر مربی به بحث در باره مربیگری، مسابقات و موضوعات مطعلق به بازیکنان صحبت کنم. نقش من در حال حاضر در بین همه چیز است. گاهی این میتواند خوب و گاهی میتواند خسته کننده باشد چراکه احتمالاً میخواهید بیش از آنچه میتوانید کار کنید، اما اگر شما یک دستیار سر مربی هستند، مهم است که یک شنونده خوب باشید.
[COLOR=#990066\&quot]
3 - یک مربی میانی همیشه برخی از بازیکنان را پیشنهاد میکند؟[/COLOR]
قطعاً او در خارج مهربان است. سر مربی محیط کار خوبی برای افرادی مثل من و دیگر اعضاء ایجاد کرده است. من فکر میکنم او هنوز همه چیز را کنترل میکند و هنوز حرف آخر را در همه چیز میزند، اما در حال حاضر بیشتر نظارت میکند و تصمیمات بزرگ میگیرد. این واقعاً مهم است.

[COLOR=#990066\&quot]4 - آیا شما رفتار متفاوتی با هر بازیکن دارید؟[/COLOR]

من فکر میکنم شما این کار را انجام میدهید. در حال حاضر بایکنان مدرن کاملاً برای شرایط و وضعیتهای مختلف رک گو و صریح شده اند و شما اول باید در باره این فکر کنید. نیاز است هنگامی که نیاز به صحبت کردن برای شما به صورت جداگانه دارند شما به آنها گوش دهید. گاهی نیاز است شما آنچه را که لازم دارند بشوند به آنها بگویید و گاهی اوقات آنچه را که نمیخواهند بشنوند. شما باید توازن درستی ایجاد کنید. این برای بازیکنان آسان است که عضوی از کارکنان را پیدا کنند که با آنها ارتباط خوبی بر قرار کنند. آنها میدانند که اعضاء همیشه و در همه وقت پاسخی را که آنها میخواهند نمیدهند اما ما این ارتباط را میان بازیکنان و کارکنان داریم. آنها درک میکنند آنچه را که برای آمدن و دیدن یکی از اعضاء نیاز است، برای بحث در مورد مسائل و گفتن آنچه برای سود خودشان است.
[COLOR=#990066\&quot]
5 - فوتبال از زمان بازی کردن خودتان چه قدر تغییر کرده است؟[/COLOR]
خود بازی تغییری نکرده است. این هنوز در باره افراد، تیمها و نتایج و تدارک خوب برای مسابقات است. آنچه تغییر کرده، روش ما برای دریافت چیزهایی در خارج از تیم است و اندکی مناسب تر بودن در باره مسائل فردی و جمعیست. در حال حاضر برای رسیدن به نقطه اوج عملکرد، از افراد به مراتب بیشتر در اعضاء کارکنان استفاده میشود، هم از لحاظ آمادگی جسمانی، هم از لحاظ ذهنیت و همچنین از لحاظ در دسترس بودن برای مسابقات، که این تغییر زیادی کرده است. در زمان من، شما یا مناسب بودید و یا مناسب نبودید، شما یا تمرین میکردید و یا تمرین نمیکردید. امروزه، شما میتوانید تشخیص دهید که برای بازی کردن مناسب نیستید اما برای تمرین کردن مناسبید. این مقداری عجیب و غریب است و من مطمئن نیستم که به طور کلی چگونه با من قرار گرقفته است. اما در حال حاضر این فرآیند از بازیکنان مرافبت میکند و ما باید از این تسهیلات در زمین فوتبال استقاده کنیم.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر آلکس فرگوسن: ای کاش جو هارت را داشتم


سر آلکس فرگوسن میگوید که او در عدم امضای قرارداد با جو هارت، تنها برای 100,000 پوند اشتباه کرده است.
سر مربی باشگاه منچستر یونایتد معتقد است که دروازه بان تیم منچسترسیتی که با مبلغ 1.5 میلیون پوند از تیم شروزباری تاوون ( Shrewsbury Town ) خریداری شد، بهترین دروازه بان انگلیسی در 20 سال گذشته را به وجود آورده است.

سر آلکس فرگوسن در این باره میگوید: من میتوانستم جو هارت را با مبلغ 100,000 خریداری کنم، پس همه ما مرتکب اشتباهات میشویم. اگر شما به وضعیت دروازه بانان انگلستان نگاه کنید، سپس بهترین آنان را در 20 سال گذشته خواهید داشت.

اما سر آلکس فرگوسن در خصوص از دست دادن کارلوس توز برای رقبای محلی در سال 2009 پشیمان نیست.
وی در ادامه تصریح ساخت: اگر ما قبلاً وارد عمل میشیدم، میتوانست یک معامله پس از 2 سال قرضی برای کارلوس توز انجام شود. او مردیست برای بازیهای بزرگ و شکی در آن نیست. او یک بازیکن بازیهای بزرگ است. او در فصل حضور خود در باشگاه وستهم یونایتد به خوبی کار کرد. یک راه حل ساده وجود داشت به این دلیل که او به ما قرض داده شد و ما 2 سال هزینه های این قرارداد قرضی را پرداخت کردیم و پس از آن ما یک گزینه برای خرید او داشتیم. اما من تنها یک مقدار مردد بودم، من کاملاً مطمئن نبودم.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
یونایتد - آژاکس


یونایتد در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان ، در تئاتر رویاها میزبان آژاکس خواهد بود...


آژاکس توانست دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ هلند را با شکست دادن 4-1 تیم نایمخن بدست آورد تا نشان دهد به فرم ایده آلش بازگشته. البته مردان دبوئر در دیدار رفت 2-0 در خانه خود از یونایتد شکست خوردند و پنجشنبه شب کار بسیاز مشکلی در پیش دارند. بعداز حذف از جام حذفی، یونایتداین هفته بازی نکرده و میتواند بازیکنان خود را با آمادگی بالا به زمین بفرستند.



وین رونی بدلیل بیمازی گلو در این بازی حضور ندارد اما دیمتار برباتوف مصدومیتش را پشت سر گذاشته است. پل پوگبا تلاش میکند که در این بازی حضور یابد و بخاطر همین برای تیم رزرو در بازی روز سه شنبه به میدان نرفت. کریس اسملینگ و تام کلورلی به احتمال فراوان بازی را از ابتدا آغاز می کنند. این درحالی است که نیکلای بویلسن، دیمیتری بولیکین و تئو یانسن نمیتوانند برای آژاکس به میدان بروند اما آندره اویر به این بازی می رسد. گرگوری وندر ویل و ایونگ انوه نیز غایب خواهند بود. مهاجم 19 ساله، دیوی کلاسن ، امیدوار است یک بازی رویایی در الدترافورد تجربه کند.



بعداز یک نیمه کم حادثه دو گل از اشلی یانگ و خاویز هرناندز باعث شد تا یونایتد با پیروزی 2-0 آمستردام آرنا را ترک کند. داوید دحیا نیز چند عکس العمل خوب از خود نشان داد تا یونایتد پنجشنبه با خیالی آسوده تر به میدان برود.





یان ورتونن در بازی رفت زیر نظر استعدادیابهای تاتنهام بود و بنظر میرسد اندکی دیگر او راهی لیگ برتر خواهد شد. با قد بلند و فیزیکی مناسب، یک مدافع مرکزی ایده آل برای بازی در لیگ برتر است. مدافع 24 ساله از بازیکنان اصلی بلژیک است و بدنبال این است که نمایش بسیار خوبی از خود نشان دهد.




اگر گیگز پنجشنبه به میدان برود، 900مین با پیراهن یونایتد به میدان رفته است. از سوی دیگر این بازی اولین بازی یونایتد در رقابتهای لیگ اروپا در ورزشگاه الدترافورد است.





دمیر اسکومنیا (Damir Skomina) قضاوت این بازی را برعهده دارد. او اخرین بار برای یک تیم انگلیسی در دیدار ناپولی – منچستر سیتی که با پیروزی 2-1 تیم ایتالیایی همراه بود، قضاوت کرده است.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر الکس:گیگز با دستاورد هایش مالدینی را پشت سر گذاشته است


فرگوسن باور دارد که رایان گیگز در فوتبال امروز منحصر به فرد است و حضور طولانی مدت وی در سطح اول دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.


اسطوره ولزی یونایتد در استانه انجام نهصدمین بازی خودش برای منچستر یونایتد قرار دارد و همچنین به تازگی قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرده است.
پائولو مالدینی ، مدافع افسانه ای و قدرتمند اث میلان اندکی از گیگز جلوتر است.او 902 بازی در 25 سال حضورش در تیم اصلی اث میلان انجام داد و افتخارات زیادی بدست اورد اما سر الکس شک ندارد که شاگرد خودش استثنائی تر است.


سرمربی یونایتد به خبرنگاران گفت :\\\"مالدینی یک مدافع بود.و اگر چه که او در پست خودش دوندگی بسیاری داشت اما یک وینگر دوندگی بیشتری از یک دفاع کناری دارد و باید کار بیشتری انجام دهد.این تفاوت اصلی میان این دو نفر است.البته بدیهی است که مالدینی یک بازیکن عالی و با شکوه بود.\\\"


بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند رایان گیگز بعد از اینکه رکورد سر بابی چارلتون را در فینال لیگ قهرمانان 2008 شکست از میادین خداحافظی کند .


سر الکس می گوید:\\\"این شگفت انگیز است.وقتی که ما به مسکو رفتیم وی رکورد سر بابی را شکست.این فوق العاده است.سطح نمایش وی هیچ تغییری نکرده و درست مثل همان زمان است.
من فکر میکنم که بلوغ فکری و پختگی رایان و این حقیقت که ما پستش را عوض کردیم جنبه تازه ای به بازی او بخشیده است.ما بیاد داریم که وی دائما در کنار زمین به بالا و پائین می رفت و دفاع های کناری حریفان را دور می زد.


از نظر من که البته شاید همه با ان موافق نباشند دیگر بازیکنی مثل گیگزی که بتواند برای همچین زمانی در لیگ انگلیس باقی بماند و همچین افتخاراتی را کسب کند وجود نخواهد داشت.\\\"
 

MOΣIN

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا براش متاسفم........مالدینی چپ پا بود ولی با پای راستشم به خوبی چپش بازی می کرد ............در هر نقطه ی دفاع بازی می کرد........تعداد بازیهاش باید بیشتر از ااین می بود..........مثل خیلی از بازیکنا عقده بازی نداشت تو اوجم خداحافظی کرد...........بازی به دوندگی باشه بالاک و گتوسو بهترین بازیکنای دنیا هستن
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا براش متاسفم........مالدینی چپ پا بود ولی با پای راستشم به خوبی چپش بازی می کرد ............در هر نقطه ی دفاع بازی می کرد........تعداد بازیهاش باید بیشتر از ااین می بود..........مثل خیلی از بازیکنا عقده بازی نداشت تو اوجم خداحافظی کرد...........بازی به دوندگی باشه بالاک و گتوسو بهترین بازیکنای دنیا هستن
مهم اینه که بازیکن در این سن هم بتونه برای تیمش مفید باشه و انتظارات مربی رو براورده کنه
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا براش متاسفم........مالدینی چپ پا بود ولی با پای راستشم به خوبی چپش بازی می کرد ............در هر نقطه ی دفاع بازی می کرد........تعداد بازیهاش باید بیشتر از ااین می بود..........مثل خیلی از بازیکنا عقده بازی نداشت تو اوجم خداحافظی کرد...........بازی به دوندگی باشه بالاک و گتوسو بهترین بازیکنای دنیا هستن
به اعصابت مسلط باش پسر...
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرگوسن : سوارز مایه ننگ لیورپول است ; فیلم


تراژدی تنش های اورا و سوارز و برخورد های نژاد پرستانه اخیر فوتبال انگلستان دیروز بار دیگر در ورزشگاه الد ترافورد مشکل آفرین شد . سوارز در آغاز بازی دیروز منچستریونایتد و لیورپول از دست دادن به اورا امتناع کرد ، در پی این حرکت ریو فردیناند نیز به سوارز دست نداد و جو بسیار بدی بین دو تیم حاکم شد . فرگوسن سر مربی منچستر یونایتد بعد از این دیدار در مصاحبه ای با شبکه اسکای اسپورت این حرکت سوارز را افتضاح خواند و گفت او مایع ننگ باشگاه لیورپول است .طبق گفته رسانه های انگلیسی صحبت های تند فرگوسن علیه سوارز به شدت هوادران لیورپول را ناراحت کرده و گویا به تشدید اوضاع کمک کرده است . صحبت های فرگوسن را با هم ببینیم . این مصاحبه زیرنویس فارسی دارد

البته ساعتی پیش سوارز از این عمل خود عذرخواهی کرد تا جو سنگین حاکم بر فوتبال انگلیس کمی آرام تر شود .
دانلود مصاحبه فرگوسن
دانلود برای موبایل

دانلود صحنه دست ندادن سوارز به اورا
دانلود برای موبایل

اما پس از پیروزی منچستر این بار نوبت به اورا رسیده بود تا جو را متشنج کند او جلوی سوارز رفت و شروع به خوشحالی برای پیروزی مقابل لیورپول کرد .
دانلود خوشحالی اورا
دانلود برای موبایل
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]منچستریونایتد 1-2 آژاکس[/h]


دیدار تیم های آژاکس و من یونایتد از دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با برتری 2-1 آژاکس پایان یافت . منچستریونایتد با وجود این که در خانه این بازی را واگذار کرد اما در مجموع با برتری 3-2 به مرحله بعدی لیگ اروپا رسید.




چیچاریتو – دقیقه 6 – منچستریونایتد
دانلود
دانلود برای موبایل


 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کد خبر : 65857 زمان ارسال : پنج‌شنبه 04/12/1390 22:36

در گفتگو با فرديناند
رونالدو احتمال بازگشت به يونايتد را رد نکرد


اين ستاره پرتغالي در سال 2009 با انتقالي 94 ميليون يورويي از منچستريونايتد راهي رئال مادريد شد.

این ستاره پرتغالی بعد از سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ با شیاطین سرخ، در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد.

شبکه اسپانیایی پونتو پلوتا به تازگی یک ویدئوی کوتاه از گفتگوی ریو فردیناند و کریس رونالدو بعد از دیدار رئال مقابل راسینگ پخش کرد که در آن ستاره پرتغالی در پاسخ به مدافع انگلیسی در مورد احتمال بازگشتش به الدترافورد گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد دوست من."

رونالدو همچنین اعلام کرد قصد دارد رکورد 40 گل زده در یک فصل لالیگا که سال گذشته به جا گذاشت را در این فصل بشکند. " آیا رکوردم را می شکنم؟ البته."

 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
نانی به دنبال بازگشت به اوج

بعد از حضور 90 دقیقه ای در بازی دیشب در برابر اژاکس نانی قصد دارد که هر چه سریعتر به دوران اوجش باز گردد.

وی بعد از بازی به MUTV گفت:\\\"بعد از مدتی دور بودن از میدان اینکه در طول 90 دقیقه ثبات داشته باشی اندکی سخت است اما من دارم به سختی تلاش میکنم که دوباره اوجم باز گردم.
من الان در بهترین شرایطم نیستم اما در بازی های اینده من به سختی تلاش میکنم تا هر چه سریعتر به اوجم بازگردم.
ما نتیجه بدی گرفتیم.من فکر میکنم که در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم اما در نیمه دوم به ان ها فرصت دادیم تا به موقعیت ایجاد کنند و باور داشته باشند که میتوانند گل بزنند.ما چند اشتباه کردیم و ان ها منجر به گل خوردن شد.
من فکر میکنم که در کل ما در اکثر اوقات بازی را در کنترل خود داشتیم.اما وقتی گل نزنید مهم نیست که قبلش چه کاری انجام داده اید.ان ها فوتبال خوبی بازی کردند.ان ها نشان دادند که باور دارند که میتوانند به ما گل بزنند.\\\"
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر الکس :تغییرات زیاد هزینه ی زیادی برای ما داشت

سر الکس فرگوسن از اینکه تیمش به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد خوشحال بود ولی تائید کرد که تغییرات زیاد در ترکیب تیمش تقریبا برعکس عمل کرد و نزدیک بود که منجر به حذف ان ها شود.

سر الکس به MUTV گفت :\"لحظات اخر بازی بسیار دلهره اور بود. ما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و ان ها با اختلاف تیم برتر میدان بودند.من مسئولیت این نمایش را قبول میکنم چون ترکیبی که در خط دفاعیمون انتخاب کرده بودم بسیار جوان بود.ان ها جوانان با استعدادی هستند ولی در رقابت های اروپایی شما به تجربه احتیاج دارید مخصوصا در خط دفاعی.
شما در برابر اژاکس بازی میکنید و میدانید که ان ها می توانند توپ را در کل بازی نگه دارند اما مشکلشان اینجاست که نمیتوانند موقعیت زیادی خلق کنند.اما ان ها بازیکنان جوان خوبی هستند.ان ها یک تیم در حال رشد هستند.

ان ها از این نظر تقریبا شبیه ما هستند.به همین خاطر من فکر کردم به این جوانان فرصت بازی دهم تا تجربه خوبی بدست اورند.البته خیلی از بازیکنان ما مدت طولانی از میادین دور بودند و شدیدا به فرصتی برای بازی کردن احتیاج داشتند.
اگر بخواهیم منصف باشیم ما تغییرات زیادی در ترکیب تیم داده بودیم و این باعث شد که نتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.
در مرحله بعد ما باید با اتلتیک بیلبائو بازی کنیم که تیم بسیار با تجربه تری از اژاکس است.رکورد ان ها در بازی های خانگیشان بسیار خوب است و ما انتظار یک بازی بسیار سخت را داریم.\"
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی بعدی


نورویچ سیتی-منچستریونایتد
استادیوم : Carrow Road
لیگ برتر انگلیس
17:00:00
1390-12-6
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورویچ - یونایتد


یونایتد این هفته سفری طولانی به ایست آنگلیا خواهد کرد...


قناری ها فرم خوبی داشته اند اما بعداز یک باخت خانگی ناباورانه در برابر لستر سیتی از جام حذفی کنار گذاشته شدند. مردان پل لمبرت 4 بازی از 5 بازی ماه گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. انها در برابر چلسی به تساوی دست یافتند اما در بازی بعدی 3-0 از ساندرلند شکست خوردند. اما انها با پیروزی در برابر بولتون و سوانسی به پیروزی رسیدند تا به همراه یونایتد تنها تیمی باشند که در لیگ برتر در لیبرتی استادیوم به پیروزی رسیده اند. یونایتد 2-1 از آژاکس شکست خورداما توانست به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کند. مدافع عنوان قهرمانی از پنج بازی گذشته به 4 پیروزی رسیده و به در برابر چلسی در لندن به تساوی رضایت داده است.


حضور تام کلورلی بعداز اینکه در دیدار با آژاکس دچار مصدومیت جزئی شد، مشخص نیست. امیدواری هایی برای بازگشت وین رونی وجود دارد. ریو فردیناند و مایکل کریک بعداز استراحت یک هفته ای دوباره به میدان باز خواهند گشت. رایان گیگز نیز آماده بازی است ولی آنتونیو والنسیا هنوز اماده بازی کردن نیست. برای نورویچ، جیمز ووگان نیز برای اولین بار از سپتامبر گذشته در جام حذفی به میدان رفت.زک ویتبرید دوباره آماده است. جانی هاوسون تازه استخدام شده اماده بازی است اما رایان بنت نمیتواند بازی کند.


شاید یونایتد در فرم ایده آلی نبود اما توانست نورویچ را 2-0 در الدترافورد شکست دهد. در بازی ماه اکتبر اندرسون اولین گل را زد و دنی ولبک همه چیز را قطعی کرد. اما تیم میهمان نیز چند فرصت مناسب داشت که با عمکلرد خوب فیل جونز در خط دفاعی هیچکدام از ان فرصت ها به گل تبدیل نشد.


بعنوان قهرمان کاپ اروپا با بورسیا دورتموند، پل لمبرت یک اسکاتلندی دیگر است که بعنوان مربی در لیگ برتر بخوبی کار کرده است. مربی 42 ساله بیشتر دوران حرفه ای خود را در اسکاتلند و با تیم سلتیک گذراند و توانست با بازی در بوندسلیگا تجربه بیشتری بدست بیاورد. بعداز مربیگری در تیمهای لیوینگستون، واکومب و کالچستر، او نتایج بسیار خوبی در کرورود گرفته است و توانست تیمش را به لیگ برتر بازگرداند. در این فصل تیم او فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.


گرنت هولت یک چهره محبوب و وفادار در تیم نورویچ است و جواب محکمی به افرادی که اورا \"مهاجمم لیگ های پایین\" خطاب کرده اند، داده است. او از فیزیک خود بخوبی استفاده می کند و این فصل باعث پریشانی مداقعین متعددی شده است. او در 14 شروعش در لیگ برتر توانسته 9 گل بثمر برساند. بعنوان کاپیتان تیمش او خطرناکترین مرد نورویچ سیتی است.


راسل مارتین :\" فکر میکنم انها از اکتبر بهتر شده اند. انها در فرم خیلی خوبی قرار دارند و با تیمی که یونایتد قبلا با آنها بازی کرده تفاوت بسیار زیادی خواهند داشت.\"


رایان گیگز همچنان منتظر انجام 900مین بازی خود برای یونایتد است چون در هردو بازی یونایتد در لیگ اروپا کار را از روی نیمکت دنبار کرد. بازدید قبلی یونایتد از کرورود بسیار دردناک بود زیرا شیاطین سرخ ان بازی را با نتیجه 2-0 در سال 2005 واگذار کردند.



آندره مارینر قاضی میدان است. او دوبار برای یونایتد در خارج از خانه فضاوت کرده است. یکی برد 5-0 در برابر بولتون و دیگری تساوی 1-1 در برابر لیورپول بوده است.



  • 4 بازی آخر بین منچستر یونایتد و نورویچ در کلیه رقابت ها در کرورود با نتیجه 2-0 به پایان رسیده است.
  • به جز دو بازی اخر در خانه، نورویچ نتوانسته بود تا لیگ دروازه اش را بسته نگه دارد.
  • نورویچ فقط 1 بازی از شش بازی آخر خانگی خود را واگذار کرده است (W3D2L1).
  • فقط نورویچ است که بیش از یونایتد از روی ضربات سر به گل رسیده است. (نورویچ 14 گل – یونایتد 11گل).
  • 5 از از 8 گل خاویر هرناندز در این فصل از رقابتهای لیگ برتر، گل ابتدایی بازی ها بوده است.
  • منچستر یونایتد بهتری امار شوتزنی در لیگ برتر (53% در چهار چوب) و بهترین نرخ استفاده از موقعیت ها (20%) را دارا می باشد.
  • یونایتد با 12 بار بسته نگه داشتن دروازه اش بهترین امار را در لیگ برتر را دارد. از ان سوی بلکبرن با صفر بار و نورویچ با دوبار ضعیفترین آمار را دارند.
  • گرنت هولت بیشترین خطا را در بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر مرتکب شده است (60 خطا).
  • نورویچ بیش از هر تیم لیگ برتری دیگر از روی سانتر به گل رسیده است (20 گل).
 

oneunited

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها باخت دیشب قانون فوتبال رو دوباره به ما یادآوری کرد!گل نزنی گل می خوری!
ایراد نداره مهم اینه که تونست بره مرحله ی بعد:gol:
 

Similar threads

بالا