مهم ترین اخبار فوتبال ایران

اخبار

ربات
پرسپولیس با این آقایان هزار سال دیگر درست نمی شود

پرسپولیس با این آقایان هزار سال دیگر درست نمی شود

سرمربی راه آهن حرف های ناگفته زیادی را در کنفرانس مطبوعاتی اش زد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
پرسپولیس بدون استیلی هم نبرد

پرسپولیس بدون استیلی هم نبرد

تیم فوتبال پرسپولیس بدون استیلی هم پیروز نشد و برابر راه آهن به تساوی رضایت داد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
سکوتم را بشکنم در فدراسیون را باید بست

سکوتم را بشکنم در فدراسیون را باید بست

مدیرعامل باشگاه داماش با طرح این تهدید که اگر سکوتم را بشکنم در فدراسیون فوتبال را باید بست، گفت: با صراحت به آقایان کفاشیان، تاج، نبی و ... می‌گویم، وای به حالمان که اینگونه فوتبال را مدیریت و هدایت می‌کنیم.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
صحبت كنم، شهر بهم می ریزد

صحبت كنم، شهر بهم می ریزد

وی در خصوص برنامه‌هایش برای تعطیلات نیم‌فصل لیگ دسته اول ‌گفت: اگر در بازی‌های آینده موفق بودیم و توانستیم جزو مدعیان قرار بگیریم و هنوز شانسی برای صدرنشینی وجود داشت، به دنبال جذب بازیكن و تقویت تیم هم خواهیم بود.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
برتری استقلال مقابل نفت تهران

برتری استقلال مقابل نفت تهران

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نفت تهران قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد.

بيشتر...
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
تصاویر مذاکرات رویانیان با دنیزلی ، بوناچیچ ، اریکسون و حاجی منتشر شد

تصاویر مذاکرات رویانیان با دنیزلی ، بوناچیچ ، اریکسون و حاجی منتشر شد

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس که تا امروز مذاکرات خود با مربیان خارجی را پشت درهای بسته انجام داده بود پس از اینکه تکلیف این مربیان مشخص شد و نام آنها در رسانه ها منتشر شد عکس های این مذاکرات را منتشر کرد.



اریکسون​
بوناچیچ​
جمال حاجی​

 

اخبار

ربات
فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد

فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال از این تیم جدا شد.

بيشتر...
 

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
داغ داغ!!!!>>>>افشاگري جديد مايلي كهن>>>>

داغ داغ!!!!>>>>افشاگري جديد مايلي كهن>>>>

محمد مایلی کهن در گفتگو با مهر، در شرایطی که نامی از علی دایی نبرد، در خصوص اظهارات اخیر سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: این آقا که می گوید، پرسپولیسی است، به هیچ عنوان پرسپولیسی نیست و آقا "پول پرستی" است!


دروغگو کم حافظه است


مدیرفنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص افزود: متاسفانه در کشور ما آدمهایی که بیش از اندازه دروغ می‌گویند، کم حافظه می‌شوند. از طرفی خیلی از مردم ما ساده هستند و ممکن است جذب این دروغها شوند. این آقای پول پرستی بعد از داستان تیم ملی 9 ماه خانه نشین بود و جرات نمی‌کرد از خانه بیرون بیاید. چه کسی ایشان را از خانه بیرون آورد؟ مگر همین سرپرست موقت که ایشان می‌گوید، تیم پرسپولیس را به او نسپرد؟


وی در ادامه یادآور شد: روز اولی که ایشان مسئولیت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده گرفت، عنوان کرد که نمی‌خواسته در این تیم کار کند و به واسطه علاقه به آقای کاشانی و دوستی 20 ساله با ایشان و فقط به خاطر ایشان آمدم و نه به خاطر پرسپولیس و مردم. بعد در مقطعی شایعه شده بود که قرار است آقای کاشانی برود که ایشان بازهم تاکید کرد که اگر کاشانی برود من هم می‌روم. همه این حرفهایی که می‌زنم مستند است.


فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جرات برخورد ندارند


مایلی کهن خاطر نشان کرد: ماهها بعد از این اظهارنظرها کار به جایی رسید که ایشان هر روز به مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اهانت می‌کرد و بدترین الفاظ را به کار می‌برد. ایشان در هر جلسه می‌گوید دیگر در مورد پرسپولیس حرف نمی‌زنم و اظهارنظر نمی‌کنم اما هفته بعد بدتر انتقاد می‌کند. متاسفانه هم فدراسیون و هم سازمان لیگ در خواب زمستانی به سر می‌برند و جرات نمی‌کنند که با ایشان برخورد کنند.


آقای پول پرستی امتیاز بزرگی را از دست داده است


وی با طرح این پرسش که "در جلسه‌ای بوده است که آقای پول پرستی به مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس نتاخته باشد؟"، افزود: ایشان علی رغم اینکه می‌گوید به پرسپولیس کاری ندارم کمتر جلسه‌ای بوده است که در مورد این باشگاه حرفی نزده باشد. اینکه ایشان چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است به این دلیل است که امتیاز بزرگی را از دست داده است، چون طمعش بیش از حد است!


دلایل ناراحتی دایی از کاشانی


مایلی کهن افزود: یکی از مشکلات ایشان با آقای کاشانی این بود که می‌خواست در فصل گذشته جنسهای "بنجل" خود را به باشگاه پرسپولیس بدهد و پولهای هنگفتی را بگیرد و یا اینکه فک و فامیل خود را به عنوان دستیار بیاورد، کما اینکه در باشگاه راه آهن تمام این کارها را کرده است. شما ببینید پارسال لباسهای تیم راه آهن از کجا و با چه کیفیتی تامین شده و امروز با چه شرایط و کیفیتی در اختیار این تیم قرار گرفته است. ببیند در تیم راه آهن کدام فک و فامیل خود را به عنوان دستیار آورده است. ایشان بیش از اندازه حرص و طمع دارد. تا آنجائیکه من می‌دانم آقای کاشانی زیر بار خواسته‌های ایشان نرفته و همین مسئله مایه کدورتش شده است.


مدیرفنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این اظهارنظر علی دایی که گفته است، همه کار می‌کردند تا من با تیم پرسپولیس نتیجه نگیرم، گفت: آن چند بازی آخر جام حذفی از بابت بردهای پرسپولیس ایشان چقدر پاداش گرفته است؟ اگر قرار بود که کاری کنند ایشان نتیجه نگیرد، پس نباید پاداشی در نظر می‌گرفتند. در ضمن ایشان نباید پاداش می‌گرفته، چرا که در قراردادش بوده است که اگر تیم در جام حذفی قهرمان شود، پاداش نگیرد و پاداش پیروزیها برای بازیکنان بوده است اما ایشان با قلدری هم آن پاداش را می‌گرفته و هم پاداش بعد از قهرمانی را طلب کرده است.


دلش نمی‌خواهد پرسپولیس نتیجه بگیرد


"پول چیز خوبی است و کسی از آن بدش نمی‌آید اما وقتی حرص بیش از اندازه باشد، کار به اینجا می‌رسد"، مایلی کهن با بیان این جمله افزود: این آقای پول پرستی زمانی که در پرسپولیس نیست به هیچ عنوان دلش نمی‌خواهد این تیم نتیجه بگیرد و همه تلاش خود را کرده و می‌کند که این امر اتفاق بیفتد.


یادش رفته است چه اهانتهایی به پرسپولیس و هوادارانش کرد؟!


وی با طرح این پرسش که "مگر ایشان برای اولین بار بوده که جلوی پرسپولیس قرار گرفته است؟"، در پاسخ به اظهارات دایی که از رویارویی با پرسپولیس ابراز ناراحتی کرده بود، گفت: ایشان پیش از این هم برابر پرسپولیس قرار گرفته بود، زمانی که در سایپا بود. فیلم و مستنداتش هست که چه اهانتی به پرسپولیس و هوادارانش کرد. آن زمان پرسپولیس، پرسپولیس نبود اما امروز پرسپولیس است؟!


زادمهر یکسری حرفها را بزند وامصیبتا می‌شود


مایلی کهن در پاسخ به خبرنگار مهر که نظرش را در خصوص توهین علی دایی به محمد زادمهر، پیشکسوت خوشنام باشگاه پرسپولیس جویا شد، گفت: آقای زادمهر آدم قابل احترام، دوست داشتنی و البته پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است. حالا اگر یک نفر در کمیته فنی به شما رای منفی داد، باید به او توهین کنید؟! اگر قرار باشد آقای زادمهر گفتنی‌های زمانی که سرپرست تیم فوتبال سایپا بوده و آقای پول پرستی سرمربی بوده است را بگوید که وامصیبتا می‌شود. ایشان همیشه در مقابل مردم بوده است و برایش مهم نبوده که دیر آمدنش مانع از پرواز یک هواپیما شود و ... اینها را زادمهر بهتر می‌داند و می‌تواند در خصوص آن اظهارنظر کند.


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از مهمترین و بدترین ضعفهای ایشان (علی دایی) را پول پرستی و کینه توزی‌اش عنوان کرد و گفت: ایشان می‌خواهد روغن چراخ ریخته را نذر امام زاده کند، شاهد این موضوع اختلاف نظرش با فدراسیون فوتبال بود که عنوان می‌کرد، اگر پولم را از فدراسیون فوتبال بگیرم مقابل در فدراسیون یک یتیم خانه می‌سازم!


به عنوان بازیکن از تیم ملی خداحافظی نکرده و کنار گذاشته شده است


وی در ادامه یادآور شد: ایشان مگر فقط به دکتر زادمهر توهین کرده است. این آقا در زمانی که بازی می‌‎کرد، اگر مربی فقط برای پنج دقیقه او را از ترکیب بیرون می‌گذاشت، بلوا به راه می‌انداخت. شما می‌دانید که هنوز ایشان به عنوان بازیکن از تیم ملی خداحافظی نکرده و کنار گذاشته شده است!


کاری کرد کریم مظلومانه از فوتبال کناره گیری کند


مدیرفنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری برخوردهایی که دایی در ابتدای حضورش به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس با عابدزاده داشته است، افزود: شخصیت کریم باقری برای همه مشخص است، نه اینکه کریم ایرادی نداشته باشد اما او از چهرههای موجه و خوب فوتبال ماست، شما ببینید این آقا چطور با این بچه چطور برخورد کرد و کاری کرد که او در حالی که می‌توانست یکی، دو فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کند، از فوتبال مظلومانه خداحافظی کند.


وی افزود: کریم را شما با آن همه توانایی یک دقیقه بازی می‌دادید، اگر یک مربی دیگر این کار را با شما می‌کرد، چه می‌کردید؟! اطمینان دارم که زمین و زمان را گاز می‌گرفتید و به هم می‌ریختید!


عامل نرفتن مستقیم تیم ملی به جام جهانی 98 آقای پول پرستی بود


"این آقا با علی کریمی، جواد کاظمیان، ایمان مبعلی و ... چه ها که نکرد"، مایلی کهن با بیان این جمله خاطر نشان کرد: عامل اصلی اینکه تیم ملی در سال 98 مستقیم به جام جهانی نرفت با آن بضاعت فنی خوب و امکانات اندکی که داشت، همین آقای پول پرستی بود. حالا بماند که چطور مانع از صعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی شد.


چرا هواداران از بازیهای تیم جدید این آقا استقبال نمی‌کنند؟


"جای سئوال است چرا هوادارانی که در ورزشگاه نام علی دایی را صدا می‌کردند، در بازی راه آهن - پرسپولیس به حمایت از او نپرداختند؟"، مایلی کهن در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر اظهار داشت: مگر ایشان نمی‌گوید من هوادار دارم، چرا در روزهایی که بازیهای تیمش و پرسپولیس همزمان نیست، چند هزار نفر از هواداران ایشان به ورزشگاه نمی‌روند تا از تیم جدیدش حمایت کنند؟! هوادارانی که ایشان را دوست دارند بازیهای تیم جدیدشان را به ورزشگاه بیایند. پنج هزار نفر بیایند، سه هزار نفر بیایند، دو هزار نفر بیایند، چرا تعداد تماشاگران تیم جدید ایشان به 500 نفر هم نمی‌رسد؟!


می‌خواستند منجی تیم جدیدشان باشند


وی همچنین در پاسخ به این پرسش که "چرا و به چه دلیل دایی بر ضعفهای تیم راه آهن و سقوط این تیم به رده هفدهم جدول چشم می‌پوشد و از پرسپولیس انتقاد می‌کند؟"، به خبرنگار مهر گفت: ایشان ابتدا که به تیم جدیدش آمد می‌خواست منجی این تیم باشد اما امروز تیمش در رتبه نازل جدول قرار گرفته است. دوستان اول که می‌آیند می گویند تیم پتانسیل خوبی دارد اما زمانی که تیم می‌بازد، می‌گویند هیچ بازیکنی نداشته‌اند!


برای مالکان باشگاه جدیدشان هزینه تراشی کردند


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: متاسفانه اینها با هزینه‌هایی که روی دست مالکان باشگاه جدیدشان گذاشته‌اند بعید نیست که آنها را از سرمایه گذاری در ورزش منصرف کنند، کما اینکه زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که این دوستان عطای کار در این باشگاه را به لقایش ببخشده‌اند. متاسفانه اینقدر برای آنها هزینه تراشی کرده و خود و اقوامشان را به باشگاه آورده‌اند که این هزینه‌ها یقینا به مالکان باشگاه فشار آورده است.


سرمربی پرسپولیس شوم پای دلالها بسته می‌شود


"چرا نام محمد مایلی کهن در فهرست گزینه‌های هدایت پرسپولیس نیست؟"، مایلی کهن در پاسخ به این پرسش نیز گفت: به خاطر اینکه اگر من سرمربی پرسپولیس شوم شک نکنید که پای دلالها بسته می‌شود، بازیکن همینطوری نمی‌تواند به این تیم بیاید و نتایج تیم غیر از این خواهد شد، این را با تمام وجودم می‌گویم.


14 سال سابقه حضور در پرسپولیس را دارم


وی در ادامه افزود: دیگران بدون سابقه مربیگری، مدرک مربیگری و دانشگاهی و ... سرمربی پرسپولیس شده‌اند، چطور آقایان مسئولیت تیم را پذیرفته‌اند اما به من فرصت نرسیده است؟! کارنامه من مشخص است. من یکی از معدود بازیکنان و مربیانی هستم که سابقه 14 حضور در تیم پرسپولیس را دارم و با این تیم به بیشترین عنوان و مقام دست یافته‌ام. به عنوان کمک مربی با تیم پرسپولیس جامهای زیادی را کسب کرده‌ام و قهرمان و نایب قهرمان آسیا شده‌ام.


چوب لای چرخ پرسپولیس نمی گذارم


"آیا تمایل دارید سرمربی پرسپولیس شوید؟"، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: من خود را مدیون پرسپولیس و هوادارانش می دانم و یکی از آرزوهای من این است که سرمربی پرسپولیس شوم. امیدوارم روزی این شانس به من داده شود اما اگر اینطور نشود، به هیچ عنوان چوب لای چرخ تیم نمی گذارم. این را هم برعهده هواداران پرسپولیس می گذارم که قضاوت کنند، چرا من تا به امروز پرسپولیس نشده‌ام.


پرسپولیس بد بسته نشده است


مایلی کهن در خصوص اینکه گفته می شود تیم پرسپولیس کمبود بازیکن دارد و بد بسته شده است، گفت: به نظر من تیم پرسپولیس بد بسته نشده و حتی نسبت به گذشته بهتر بسته شده است. اما گاهی اوقات در توان مربی نیست آرایش ابتدایی تیمش را درست بچینید که ایجاد مشکل می کند. مربی باید ترکیب تیمش را به خوبی انتخاب کند که اگر چنین نکند، با مشکل مواجه می شود.


وی افزود: یکی از عوامل موفقیت تیم همچنین می‌تواند مدیریت درست سرمربی باشد. مربی به همان اندازه که با بازیکنانش دوست است باید آنها را مدیریت کند. از دیگر فاکتورهای موفقیت خوب تمرین کردن تیم است. اینکه هر روز عنوان می شود، بازیکنان پرسپولیس مصدوم شده‌اند، آیا به نحوه تمرینات مربوط نمی‌شود؟ البته باید بپذیریم مصدومیت جزیی از فوتبال است اما بیش از حدش از تمرینات غلط ناشی می‌شود.


ضرورتی ندارد که کریمی، زارع، بادامکی و نوری همزمان در زمین حاضر باشند


"اینکه یک مربی در یک پست بازیکنانی دارد که روش بازی آنها شبیه بهم و جرات نمی کند، یکی از آنها را از ترکیب خارج کند، یک ضعف است"، مایلی کهن با بیان این جمله افزود: اعتقاد دارم از بین علی کریمی، محمد نوری، مازیار زارع و حسین بادامکی ضرورتی ندارد، همه آنها بازی کنند.


17 تیم لیگ برتری آرزوی داشتن کریمی را دارند


وی نکات یاد شده بالا را از عوامل ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری خواند و گفت: تیم پرسپولیس در فصل جاری علی کریمی را به خدمت گرفته است، آیا کریمی بازیکن بدی است؟ مگر غیر از این است که 17 تیم دیگر لیگ برتر آرزو دارند بازیکنی چون او داشته باشند؟ مازیار زارع را با هافبکهای دیگر تیمها از نظر شرایط سنی و توان فنی مقایسه کنید. مگر او عضو تیم ملی نیست؟ الان مازیار در تیم ملی است یا کیانوش رحمتی؟ اما به نظر من از مازیار زارع خوب بازی گرفته نشده و نتوانسته بازدهی لازم را در تیم پرسپولیس داشته باشد.


یکی از دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس عدم مدیریت کادر فنی بوده است


مایلی کهن خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس برای این فصل علی کریمی را به خدمت گرفته است، علاوه بر این جواد کاظمیان نیز به این تیم اضافه شده است. آیا کاظمیان بازیکن کوچکی است؟ محمد نصرتی بازیکن بدی است؟ شیث که برگشته بود، آیا او بازیکن کوچکی است؟ آیا میثاق معمارزاده دروازه بان کوچکی است که به خدمت گرفته شده است؟ مهرداد اولادی چطور؟ آیا اینها بازیکنان کوچک و درجه دویی هستند؟ مگر پرسپولیس چند بازیکن می توانست جذب کند. یکی از دلایل عمده نتیجه نگرفتن پرسپولیس این است که تیم خوب مدیریت نشد، دوستانی که بودند واهمه داشتند، کی برود داخل زمین و کی نرود.






Email This
 

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دنیزلی بالاخره سرمربی پرسپولیس شد!

دنیزلی بالاخره سرمربی پرسپولیس شد!

دنیزلی بالاخره سرمربی پرسپولیس شد!!!

محمود خوردبين گفت: دنيزلي براي سرمربي‌گري پرسپوليس با باشگاه به توافق رسيده و از نيم فصل دوم تيم را هدايت مي‌كند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان ديدار تيمش مقابل فولاد و در حالي كه ورزشگاه را ترك مي‌كرد درباره آخرين وضعيت باشگاه با مصطفي دنيزلي اظهار كرد: دنيزلي پيشنهاد باشگاه را قبول كرده و از نيم فصل دوم به تيم ملحق خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما در مصاحبه قبلي گفته بوديد كه دنيزلي به عنوان مدير در تيم كار خواهد كرد گفت: خير. منظور من همان سرمربي بود وگرنه مدير كه به درد ما نمي‌خورد.


 

اخبار

ربات
موافقت داماش با حضور مهدوی‌کیا در پرسپولیس

موافقت داماش با حضور مهدوی‌کیا در پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان پس از نشستی که دوشنبه شب با مهدی مهدوی کیا داشت از جدایی قطعی این بازیکن خبر داد و گفت: باشگاه داماش برای پیوستن مهدوی کیا به پرسپولیس موافقت خود را اعلام می کند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
جریمه شهرداری‌تبریز، استقلال، نفت آبادان و تذکر به صالح

جریمه شهرداری‌تبریز، استقلال، نفت آبادان و تذکر به صالح

باشگاه شهرداری تبریز به دلیل تخلف تماشاگرانش در بازی با استقلال جریمه شد.

بيشتر...
 

fandak

عضو جدید
صفحه اول روزنامه های ورزشی روز چهارشنبه 30 آذر 90

صفحه اول روزنامه های ورزشی روز چهارشنبه 30 آذر 90
























 

fandak

عضو جدید
دانلود برنامه نود در تاریخ 28 آذر 90

دانلود برنامه نود در تاریخ 28 آذر 90

منبع از سایت :‌http://www.footiran.com

معرفی برنامــه




DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD



نود تا نود بخش اول




DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD




نود تا نود بخش دوم




DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD




کلیپی از اوایل آشنایی علی دایی با زنده یاد حجازی




DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD




حاشیه های بازی داماش با شاهین بوشهر




DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD




حاشیه های بازی شهرداری یاسوج و فولاد



DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD




وضعیت استادیوم یاسوج



DOWNLOAD | RAPIDSHARE | INTERUPLOAD
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ناگفته‌های رویانیان در مورد دیدار با استقلال/ تمدید قرارداد پنج مصدوم!
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات پشت پرده تغییر زمان دیدار تیم فوتبال این باشگاه با استقلال به انتقاد از عقد قرارداد با پنج بازیکن مصدوم پرسپولیس پرداخت و گفت: متاسفانه در ابتدای فصل قرارداد بازیکنانی تمدید شده است که مصدوم بودند!
محمد رویانیان در گفتگوی ویژه با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: گفته بودم پس از دربی و در نیم فصل واقعیتها را به هواداران خواهم گفت و از حقایق هرچند که برای برخی‌ها تلخ باشد پرده برخواهم داشت. از همان ابتدا احساس کردم کادر فنی نیاز به تقویت دارد
وی در ادامه افزود: من از زمان شروع کارم در باشگاه پرسپولیس حس کردم که کادر فنی تیم نیاز به تقویت دارد، بنابراین به دنبال جذب یک مربی بزرگ بین المللی برای پرسپولیس بودم. پرسپولیس منطقی و هماهنگ بسته نشده است
وی با اعلام اینکه از همان ابتدا پی برده بوده است که کادر پزشکی و بدنسازی تیم عملکرد خوبی ندارند، افزود: متاسفانه تیم از نظر جذب بازیکن منطقی و هماهنگ بسته نشده است و بازیکنان از نظر سطح بازی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. در یک پست ترافیک بازیکن را داریم و در پستی دیگر با کمبود بازیکن مواجه هستیم. دو دروازه بان را جذب کرده‌اند که می‌دانستند با یکدیگر اختلاف دارند و به جای تمرکز بر تمرینهای خود و پیشرفت فنی به حاشیه‌های یکدیگر می‌پرداختند. هواداران دست از حمایت پرسپولیس زخمی برداشتند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات فرهنگی که روی سکوها به وجود آمده است، اظهار داشت: به دلیل اختلافاتی که بین مدیریت باشگاه و سرمربی به وجود آمده بود و همچنین نحوه کنار رفتن دایی و روی کار آمدن استیلی تماشاگران روی سکوها دچار دو دستگی شده بودند و پیش آمدن این موضوع باعث دلخوری، نگرانی و آزردگی هواداران شده بود. به طوریکه هواداران به دلیل این اختلافات بیشترین ضربه را خوردند و انتصابات جدیدی که در باشگاه چه در زمینه جذب کادر فنی و چه در زمینه به خدمت گرفتن بازیکن اتفاق افتاد باعث شد که هواداران زیادی دست از حمایت پرسپولیس زخمی بر دارند و به ورزشگاه نیایند. ایراد رویانیان از عقد قرارداد با بازیکنان مصدوم
وی در همین خصوص افزود: من مشاهده کردم که پنج بازیکن تیم مشکل جدی پزشکی دارند، مگر می شود با یک بازیکن در سطح حرفه‌ای قرارداد بسته شود و از وی تستهای مختلف پزشکی گرفته نشود؟! چطور با بازیکنی قرارداد بسته شده که به دلیل مصدومیت در بیش از 20 بازی فقط 6 بار برای پرسپولیس به میدان رفته است؟! نکته جالب اینکه این بازیکن چند سال است که از مصدومیت رنج می‌برد و نکته جالب‌تر اینکه با چنین بازیکنی قرارداد سنگینی می‌بندند. هواداران کار اصلی مرا فصل بعد ببینند
رویانیان با تاکید بر اینکه پرسپولیس به دلیل اتخاذ تصمیمات نادرست در پیش از شروع فصل در جریان رقابتهای این فصل به تدریج امتیازات و حمایت هوادارانش را از دست داد، خاطر نشان کرد: هواداران تیم با توجه به گوشه‌ای از مشکلات که من بیان کرده‌ام باید کار اصلی مدیریتی و انتخابهای من را در فصل آینده ببینند هرچند که در حال حاضر خودم را نسبت به این تیم مسئول می‌دانم. 30 درصد از رقم قرارداد بازیکنان را پرداخت کردم
وی با اعلام اینکه برای اینکه بازیکنان و کادر فنی با من احساس صمیمیت و نزدیکی کنند چندین بار سر تمرین تیم حاضر شدم، تاکید کرد: در همان ابتدای کار مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی را حل کرده و حداقل 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردم، حتی هزینه‌های جاری و ضروری باشگاه را که بودجه‌ای برای آن موجود نبود، پرداخت کردم. به بازیکنان پاداش دادم و سعی کردم که روحیه تیم را بالا ببرم. به استیلی گفتم از نیم فصل دوم بصورت توافقی همکاری خواهیم کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: از آنجایی که با کادر فنی پیش از شروع فصل قرارداد بسته شده بود، نمی‌توانستم قبل از پایان نیم فصل اقدامی انجام دهم، چون با انجام این کار باید پول سنگینی را باشگاه پرداخت می‌کرد. من به استیلی گفتم که ما تا نیم فصل با شما همکاری می‌کنیم و پس از آن این همکاری باید به صورت توافقی باشد. رویانیان در همین خصوص افزود: ما بازیکنی داریم که متاسفانه به دلیل اتخاذ تصمیم ناصحیح در عقد قرارداد اگر می‌خواستیم وی را کنار بگذاریم باید به او پول بسیار سنگینی را بابت این فصل و بدهی پیشین باشگاه به این بازیکن پرداخت می‌کردیم. خوشبختانه از زمانی که من آمدم این بازیکن به طور جدی به بازی گرفته شده است. وی با تاکید بر اینکه اگر این مشکلات را می‌گوید به این دلیل است که هواداران بدانند طی مدت حضورش در باشگاه پرسپولیس به شناسایی مشکلات پرداخته و برای حل آنها برنامه‌ریزی کرده است، گفت: چندین میلیون تومان بابت تجهیز و نوسازی ورزشگاه درفشی‌فر بدون استفاده از منابع دولتی هزینه کرده‌ام تا بر اساس استانداردهای AFC باشد. در همین راستا ساختمانی را برای فعالیت روزنامه و معاونت حقوقی باشگاه اجاره کرده‌ایم و ... . قرار بود دربی بعد از نیم فصل برگزار شود
رویانیان با گلایه شدید از تغییر تاریخ دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی و بهم خوردن برنامه لیگ برتر، تاکید کرد: قرار بود که دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی پس از به پایان رسیدن بازیهای لیگ در نیم فصل اول برگزار شود و حتی سازمان لیگ در این خصوص برنامه دیدارهای لیگ در هفته‌های شانزدهم و هفدهم را نیز اعلام کرده بود که براساس این برنامه پرسپولیس باید با تیم راه آهن بازی می‌کرد اما پس از آن سازمان لیگ به ما اعلام کرد که زمان دربی جلو افتاده است. می‌خواستم پرسپولیس با مربی و بازیکنان جدید در دربی بازی کند
وی در این خصوص افزود: برنامه من برای دربی 73 این بود که تیم پرسپولیس پس از نیم فصل با سرمربی و بازیکنان جدیدی که جذب کرده و با روحیه بالا در جام حذفی مقابل استقلال بازی کند. این حق پرسپولیس بود. اصرار من به مسئولان سازمان لیگ این بود که با توجه به اینکه شما برنامه هفته شانزدهم را اعلام کرده‌اید و پرسپولیس باید در لیگ با راه آهن بازی کند، چرا شما اصرار دارید و فشار می‌آورید که این بازی زودتر برگزار شود؟ در واقع آنها یک تیم زخمی را بردند که در دربی بجنگد! بدست آوردن جام به هرقیمتی ارزش دارد؟
رویانیان تاکید کرد: این مورد اعتراض من بود که قول داده بودم با هواداران در میان می گذارم. حتما در این خصوص دستهایی پشت پرده در کار است. آنها وقتی که به برنامه جدید من پی بردند که می‌خواهم با تغییر سرمربی در نیم فصل، با سرمربی و تاکتیک جدید در بازی با استقلال حاضر شویم دست به تغییر زمان دربی زدند. حق من بود که این کار را انجام دهم باید سازمان لیگ به تیم زخمی من حتما توجه می کرد. آیا بدست آوردن جام به هرقیمتی ارزش دارد؟ ضمن اینکه در دو جام حذفی قبلی که پرسپولیس در آن قهرمان شد با استقلال مواجه نشده بود و در شرایط فعلی قرار نداشتیم که هشت بازیکن مصدوم و محروم داشته باشیم این موارد تامل برانگیز است. آبرو و اعتبارم را گرو گذاشته‌ام
"من به عشق التیام قلب شکسته هواداران به پرسپولیس آمده‌ام" رویانیان با طرح این موضوع گفت: به عشق خدمت به هواداران پرسپولیس به این باشگاه آمدم و برای من پرسپولیس در حال حاضر یک سنگر خدمت است. من آبرو و اعتبارم را گرو گذاشتم چون گفتم که من مرد مشکلات و سختی‌ها هستم. اشک چشم هواداران تیم بزرگ پرسپولیس را نمی‌توانستم، ببینم. واقعا سخت بود تحمل درد میلیونها دل شکسته. مسئولان کشور استدلالشان این بود که باید برای التیام این دلها و قلبهای شکسته به پرسپولیس بروم. صحبت رویانیان با هواداران پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتظارش از هواداران این تیم در شرایط فعلی خاطر نشان کرد: درست است که تیم بزرگ پرسپولیس زخمی شده و مشکلاتی پیدا کرده اما نباید هواداران با آن قهر کنند و باید آنقدر پای این تیم بایستند تا جان دوباره بگیرد. هواداران اگر تیم شکست می‌خورد باید بیشتر حمایت کنند نه اینکه با آن قهر کرده و طردش کنند. باید با افتخار و عزت از تیم محبوب خود حمایت کرده و در جواب کری‌ها بگوید که ما هواداران روزهای سخت پرسپولیس هستیم. می بینید چه پرسپولیسی خواهم ساخت
وی تاکید کرد: من برنامه دارم تا در آینده نزدیک سهام باشگاه پرسپولیس را به هواداران واگذار کرده و مالکیت معنوی آن را به پیشکسوتان بدهیم. در برنامه‌ای که 90 روز روی آن کار کرده‌ام و در حال حاضر آماده شده، می‌خواهم پرسپولیس را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا طی سالهای آینده باشگاه پرسپولیس از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شود. قول می‌دهم تا زمانی که هستم با همه وجود به پرسپولیس خدمت کنم و اگر سال آینده باشم می‌بینید که چه پرسپولیسی خواهم ساخت. از فضای مسموم فوتبال قلبم شکسته است
رویانیان در ادامه خاطر نشان کرد: چرا می‌گویم تا هستم، چون واقعا از فضای مسموم، پشت صحنه‌های فوتبال و از بی صداقتی‌ها و دلالهایی که وجود دارد، از لیدرهایی که در این فوتبال ساخته و پرداخته شده‌اند، قلبم شکسته است. وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران منتظر باشند که بزودی برای خرید کارت هواداری و پس از آن سهام باشگاه پرسپولیس فراخوان خواهیم داد. دنیزلی نیاید، دونادونی می‌آید
وی در خصوص تکلیف سرمربی تیم پرسپولیس نیز گفت: من با دنیزلی مذاکرات خوب و جدی را انجام داده‌ام. در حال حاضر منتظر حضور دنیزلی در تهران هستیم تا با آمدن وی کار خود را برای نیم فصل دوم شروع کنیم و اگر نیاید گزینه جدی و بعدی ما دونادونی خواهد بود. اگر دنیزلی و یا دونادونی بیایند مطمئن باشید تمام تلاش خود را می کنم تا بستر کار را برای فعالیت و موفقیت ایشان فراهم کنم. حاضر به معاوضه مهدوی کیا با نوروزی نیستیم
رویانیان در خصوص مذاکره با بازیکنان جدید و صحبتهای عابدینی در خصوص جذب محمد محمدی و مهدوی کیا اظهار داشت: ما با مهدی مهدوی کیا، مهرداد پولادی و محمد محمدی مذاکراتی را انجام داده‌ایم و حتی در خصوص مهدوی کیا و محمدی من با عابدینی صحبت کرده‌ام اما شرط وی را برای معاوضه مهدوی کیا با نوروزی نمی‌‎پذیرم چون در حال حاضر من با کادر پزشکی مجربی که در خارج از باشگاه در نظر گرفته‌ایم هزینه زیادی را برای بهبود نوروزی متحمل شده‌ایم. ضمن اینکه پیگیر شرایط حضور محمدی و پولادی در تیم پرسپولیس نیز هستیم. وی با اعلام اینکه برای هر بازیکن تشکیل پرونده داده‌ایم و تمام ویژگی‌های فنی و اخلاقی نفرات را در اختیار سرمربی جدید خواهیم گذاشت، گفت: ما 20 مورد مشکلات فنی تیم را شناسایی و ارزیابی کرده‌ایم که مطمئنا آن را در اختیار سرمربی جدید خواهیم گذاشت. طرحهایم بزودی نمایان می‌شود
وی همچنین تاکید کرد: یک لحظه در خصوص برنامه‌ریزی برای آینده پرسپولیس کوتاهی نمی‌کنم و طی سه ما حضورم در باشگاه پرسپولیس به طور شبانه روزی در این خصوص وقت گذاشته‌ام. طرحهای من بزودی نمایان خواهد شد. برنامه‌هایم را اجرا نکنم، می‌روم
رویانیان در خاتمه تصریح کرد: اگر نتوانم با جو حاکم در فوتبال کنار بیایم و نتوانم برنامه‌هایم را اجرا کنم با شجاعت اعلام کرده و با عذرخواهی کناره گیری می‌کنم.
 

sheys

عضو جدید
با نقض رای کمیته انضباطی /کمیته استیناف محرومیت شیث و نصرتی را کم کرد

با نقض رای کمیته انضباطی /کمیته استیناف محرومیت شیث و نصرتی را کم کرد

http://www.iran-eng.com/printable.php?nn=13900930001399http://www.iran-eng.com/mail.php?nn=13900930001399
با نقض رای کمیته انضباطی
کمیته استیناف محرومیت شیث و نصرتی را کم کرد/20 ماه تخفیف برای دو بازیکن پرسپولیس
خبرگزاری فارس: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال محرومیت دو بازیکن متخلف پرسپولیس را کاهش داد.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف در خصوص پرونده تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس درباره شیث رضایی و محمد نصرتی به رای شماره 724 کمیته انضباطی که در تاریخ 15 آبان 90 صادر شده بود، حکمش را به این صورت اعلام کرد:

"به این دلیل که عمل ارتکابی مرتکبین منطبق با بند یک ماده 42 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نبوده است، حکم صادره از سوی کمیته انضباطی نقض و به استناد بند الف ماده 22 از همان آیین نامه، حکم بر محرومیت شیث رضایی به مدت 6 ماه و محمد نصرتی به مدت 4 ماه از شرکت در مسابقات رسمی فوتبال کشور و نیز هر یک به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد."

به گزارش فارس پیش از این شیث رضایی با ۲۰ ماه و محمد نصرتی با ۱۰ ماه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بودند.
 

اخبار

ربات
نصرتی: امیدوارم برگردم و جبران کنم

نصرتی: امیدوارم برگردم و جبران کنم

محمد نصرتی خوشحال است که محرومیت او از ۱۰ ماه به ۴ ماه کاهش یافته.

بيشتر...
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
این کوچولوها باعث جدایی مجیدی از استقلال شدند/عکس

این کوچولوها باعث جدایی مجیدی از استقلال شدند/عکس

این کوچولوها باعث جدایی مجیدی از استقلال شدند/عکس



تیام دختر فرهاد مجیدی است.دلتنگی های او برای پدرش یکی از دلایل اصلی جدایی کاپیتان از استقلال است.


خبرآنلاین: تیام دختر فرهاد مجیدی است و امیر بردیا هم پسرش.دوری از فرزندان که در امارات زندگی می کنند فرهاد را مجبور کرد تا به فکر جدایی از استقلال بیفتد.











گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
http://www.seemorgh.com/sport/default.aspxwww.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir






 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
تلخ اما باشکوه؛ خداحافظی با کاپیتان فرهاد / تصاویر

تلخ اما باشکوه؛ خداحافظی با کاپیتان فرهاد / تصاویر

[h=3][/h]

برای استقلالی ها جدایی از این ستاره دشوار است و برای لیگ برتر ایران از دست دادن یکی از ستارگان واقعی‌اش تقریبا غیرقابل جبران.

این تصمیمی ناگهانی از فرهاد مجیدی است که به دلایلی قصد دارد برای ادامه فوتبال به کشورهای عربی برود. فرهاد بازیکنی معتصب و جذاب برای هواداران استقلال است که بهترین گلزن این تیم نیز محسوب می‌شود.













 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
با قرارداد 4 ماهه؛ فرهاد مجیدی به الغرافه قطر پیوست / عکس

با قرارداد 4 ماهه؛ فرهاد مجیدی به الغرافه قطر پیوست / عکس


کاپیتان استقلال با قرارداد 4 ماهه به الغرافه پیوست.

گل: فرهاد مجیدی کاپیتان تیم استقلال تهران با قرارداد 4 ماهه به تیم الغرافه قطر پیوست. مجیدی که بعد از پایان نیم فصل راهی قطر شده بود تا با باشگاه الغرافه مذاکره کند، امروز رسماً به این تیم قطری پیوست. قرارداد مجیدی از اول ژانویه 2012 آغاز می شود. او در الغرافه زیر نظر برونو متسو بازی خواهد کرد که در سال 2003 به مدت کوتاهی در این تیم بازی کرد. الغرافه پس از راپید وین، الوصل، العین، الاهلی و النصر ششمین تیم خارجی مجیدی در دوران حرفاه ای اش است.


http://www.algharafa.com/ar/news_1145.html

مجیدی در این تیم همبازی محمدرضا خلعتبری می شود. نکته جالب اینکه الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه است و روز 16 فروردین 91 مجیدی در ورزشگاه آزادی در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
[url]www.seemorgh.com/sport[/URL]
منبع:goal.com
http://www.seemorgh.com/sport/default.aspx?tabid=3565&conid=113225

 

اخبار

ربات
دونادونی منتظر پاسخ منفی دنیزلی به پرسپولیس

دونادونی منتظر پاسخ منفی دنیزلی به پرسپولیس

سفر دونادونی به ایران، به پاسخ دنیزلی بستگی دارد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
ماجرای دختر فرهاد مجیدی چیست؟

ماجرای دختر فرهاد مجیدی چیست؟

با پایان یافتن نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور و آغاز نقل و انتقالات فوتبالی، در شرایطی که همه اهالی فوتبال در انتظار اعلام نام سرمربی جدید سرخپوشان قرار داشتند، بار دیگر استقلالی ها بودند که به کانون اصلی توجهات و تیتر اول خبرهای تبدیل شدند.

بيشتر...
 

magnet

عضو جدید

هیچی ، دخترش اماراته ! ایران نمیاره که یهو پیش ایرانی های بی جنبه ! (از نظر اون دیگه ! ) نمونه ، عرب های شیخ نشین مطمئن ترند ! ، تازه شم فارسی بلد نیس !!! :surprised: ، انگلیسی فقط بلده (اینم خودش گفته ها ! ) ، نه که فرهاد هم از اول از بچگی انگلیسی حرف می زد ! ، آره دیگه ، خلاصه پس باید بره نزدیکش ! ، حالا سوال اینه که قطر چه فرقی با ایران می کرد ؟!!! :que:
البته پاسخ این سوالم اینجا اومده که : یک منبع موثق مبلغ قرارداد مجیدی با الغرافه را یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای ۴ ماه عنوان کرد.
خب دیگه اینم اسطوره تعصب و مجسمه غیرت و . . . الخ !

حالم بهم می خوره از هرچی بازیکن و .... که با قدرت پول ، فکر می کنه آدم ! شده و ادای جنتلمن ها رو درمیاره ، همشون سروته یه کرباسن . تازه دروغ هم میگه و خجالت هم نمیکشه میگه دخترم تنهاست . حداقل مردباش و بگو مشکل مالی !!! دارم . آدم هیچوقت از خونوادش مایه نمیذاره.
أه أه أه أه :razz:

تو اگه قطر بازی کنی و همونجام تمرین ، فوقش همون هفته ای دو روزت آزاده که همون تو ایران می شد سه روز !!! بازم باید هی بری و بیای که .

حالا بازم یه عده میان خودشونو میکشن برای همچی آدمایی . نه به درد این دنیاشون میخوره ، نه اگه اونور دنیایی هم باشه ، بدرد اون دنیاشون .
 
آخرین ویرایش:

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نمیدونم مردمو چی فرض کرده همچین توجیهی کرده!

دخترم تو امارات تنهاست پس من میرم قطر !

خب اصلا بگو خودم نمیتونم ایران زندگی کنم چرا پای زن و بچتو میاری وسط ؟

البته ایشون قبلا هم ارادتشونو به شیخ های عربی ثابت کردن ... ;)

زبان فارسی بلد نبودنش هم خیلی جالبه ...

مهدوی کیا که دخترش از بچه گی تو المان بوده و اونجا درس خونده میگه اونجا فارسی حرف میزدیم و به کلاسهای فارسی زبان میفرستادمش که فارسی رو فراموش نکنه اونوقت این ... :razz:
 
آخرین ویرایش:

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

هیچی ، دخترش اماراته ! ایران نمیاره که یهو پیش ایرانی های بی جنبه ! (از نظر اون دیگه ! ) نمونه ، عرب های شیخ نشین مطمئن ترند ! ، تازه شم فارسی بلد نیس !!! :surprised: ، انگلیسی فقط بلده (اینم خودش گفته ها ! ) ، نه که فرهاد هم از اول از بچگی انگلیسی حرف می زد ! ، آره دیگه ، خلاصه پس باید بره نزدیکش ! ، حالا سوال اینه که قطر چه فرقی با ایران می کرد ؟!!! :que:
البته پاسخ این سوالم اینجا اومده که : یک منبع موثق مبلغ قرارداد مجیدی با الغرافه را یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای ۴ ماه عنوان کرد.
خب دیگه اینم اسطوره تعصب و مجسمه غیرت و . . . الخ !

حالم بهم می خوره از هرچی بازیکن و .... که با قدرت پول ، فکر می کنه آدم ! شده و ادای جنتلمن ها رو درمیاره ، همشون سروته یه کرباسن . تازه دروغ هم میگه و خجالت هم نمیکشه میگه دخترم تنهاست . حداقل مردباش و بگو مشکل مالی !!! دارم . آدم هیچوقت از خونوادش مایه نمیذاره.
أه أه أه أه :razz:

تو اگه قطر بازی کنی و همونجام تمرین ، فوقش همون هفته ای دو روزت آزاده که همون تو ایران می شد سه روز !!! بازم باید هی بری و بیای که .

حالا بازم یه عده میان خودشونو میکشن برای همچی آدمایی . نه به درد این دنیاشون میخوره ، نه اگه اونور دنیایی هم باشه ، بدرد اون دنیاشون .

به هر دلیلی که رفته مهم اینه که دینش رو به استقلال و هواداراش ادا کرد.شما نمیخواد ناراحت بشید.
 

magnet

عضو جدید
به هر دلیلی که رفته مهم اینه که دینش رو به استقلال و هواداراش ادا کرد.شما نمیخواد ناراحت بشید.

ناراحت ؟! :surprised:
دین ؟ :w15: حالتون خوبه که ؟!!!

البته استقلال هم دینشو با پولایی که داد ادا کرد ! هرچند که این پولا پول مردمه و . . . مردمی که . . .

اینجا بحث سر کل کل و ... نیس ، جوگیر نباشین ، صحبت درمورد آداب و احترام ها هست . مجیدی که همچین آدم ! مهمی نیس (هرچند کلاً فوتبالی ها آدمای ! مهمی نیستند.) ، ازون بزرگترشم باید یه سری مسایلی رو رعایت کنه .
اینکه دروغ گفته ، زشته ، همین . زشت تر هم اینه که پای خونواده و مسایل عاطفی رو کشیده وسط ، زشت تر هم اینکه به احساسات هواداراشو باشگاهش بی احترامی کرده ، فقط بخاطر پول !!! پول مهمه ، ولی حرفه ای گری هم یه چیز دیگه هست ، می تونست مث مبعلی که گفت پول لازم دارمو رفت ، بگه و بره ، یا کریمی ، یا کاظمیان و . . . .
هرچند ما تا حالا بازیکنی ندیدیم که اینجوری باشه و عاقبت بخیر بشه ، حالا شاید این آدم شد و در کنار تیام ! تبدیل به انسان ! خوبی شد .

ببخشین که اون یکی تایپیک وارد کل کل ها و خداحافظی هاتون شدم !!!
ادامه بدین .
خداحافظ فرهااااااااااااااااااااااد !
 
آخرین ویرایش:

felor

عضو جدید
رفت که رفت... فدای 1تااااااااااااااااار موم !!! D: به هر دلیلی که رفته باشه به خودش مربوطه و به هیچ کسی هم ربط نداره!!!! میتونست هیچی ام نگه .... هر کسی اختیار خودش دست خودشه!!!
 

.MosTaFa.

کارشناس تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
مجیدی توی این بازار کساد تعصب و غیرت، از بهترین های ایران و استقلاله
اگر هم رفته حتما دلیلش قانع کننده بوده
ضمن اینکه مجیدی اونقدر ها پول داره که واسه پول نرفته باشه
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مجیدی توی این بازار کساد تعصب و غیرت، از بهترین های ایران و استقلاله
اگر هم رفته حتما دلیلش قانع کننده بوده
ضمن اینکه مجیدی اونقدر ها پول داره که واسه پول نرفته باشه

از آواتارت و از پستت که معلومه فوتبالی هستی.
به هر دلیلی که رفت انشا..موفق باشه.
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه روزها و شب هایی که باعث خوشحالی ما نشدی.
داش فرهاد به هر دلیلی که رفتی خدا نگهدارت
تو دینت رو به آبی ها ادا کردی.
به امید روزی که با لباس مربیگری روی نیمکت استقلال ببینیمت......
 

Similar threads

بالا